Ziraat Bankası Sınav Soruları 2012

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Ziraat Bankası Sınav Soruları 2012

Ziraat Bankası Sınav Soruları 2012

Ziraat bankası servis görevlisi alımı sınavlarına hazırlanan adaylara katkımız olabilmesi adına önceki yıllarda çıkmış olan soruları siz değerli takipçilerimizle paylaşmak istiyoruz. Ziraat bankası servis görevlisi alımı sınavına girmeden önce mevcut çıkmış sorulara göz atmanızda durumunda en azından ne tarz sorularla karşılaşabileceğinize dair bilgi sahibi olmuş olursunuz. Özellikle güncel ekonomik olayları yakından takip edin bu yönde çıkacak olan sorular diğer adaylar arasından öne çıkmanızda faydalı olacaktır. Temennimiz dilediğiniz kurumda iş sahibi olmanızdan yana. Şimdiden sınavınızda başarılar dileriz.

Ziraat Bankası Servis Görevlisi Alımı Sınav Soruları ve Cevapları İndirmek için tıklayınız

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

46 Comments on Ziraat Bankası Sınav Soruları 2012

  1. Ancak lise mezunu ve iki yıllık mezunları kabul ediyorlar gıremezsiniz

  2. arkadaşlar habgi konular cıkıyor bilen varsa yardımcı olur mu

  3. saanalx.com // 28 Eylül 2012 at 20:59 // Cevapla

    banko görevlisi ilk defa yapılıyor .sorular servis görevlisinden biraz basit olacaktır…

  4. arkadaslar ben unıv baslangıc ve bitiş tarihine ne yazdıysam olmadı en son 09/07 – 07/11 yazdım ve kaydettim herhangi bi problem olur mu acaba

    • Kullanıcı Adı Girin... // 30 Eylül 2012 at 19:45 // Cevapla

      yanlış yapmışsın sitede sorun wardı sonra düzelttiler.gün ay yıl olarak kabul ediliyor.

  5. bireysel başvuru formunda lise başlangıç ve bitiş tarihi önlisans başlangıç ve bitiş tarihi istiyor nerden bulabiliriz bu tarihleri acaba…….????

  6. arkadaslar sınavda hepınıze basaılar dıleırm ama 2 bın kısı alınacakmıs 30 kısı basvurmus ve bendaha basvuru yapmadım sıce normal ınsanarın o sınavı kazanma sansı yuzde kac ? basvuru yapmalımıyım onu bıle bılmıyorum

  7. ben ticaret meslek lisesi muhasebe mezunuyum ve mustfa kemak üniversitesi gümrük işletme bitirdim şuan işletme fakültesinden mezum E+A2 ehliyetim var sertifilarım: bilgisayar işletmenligi katı ve sıvı kalorifer sertifikası ingilizce 3 seviye arapça sertifikası aşçilik ve toplot aşçilıgı bulunmaktadır

  8. işletme mezunuyum iş arıyorum, bankanızla çalışmak istiyorum gereğinin yapılmasını arz ederim.

  9. rıdvan danışman // 08 Ağustos 2012 at 16:39 // Cevapla

    arkadaşlar personel alım sınavı tam olarak ne zaman olcak bilgi sahibi olan varmı ?????????

  10. arkadaşlar ben 2 yıllak muhasebe mezunuyum. aöf de işletme okuyorum ve bu sene 4. sınıfa geçtim. acaba bu yapılacak sınava bende girebiliri miyim??

  11. arkadaşlar ben 2 yıllık muhasebe mezunuyum ve dışardan işletme 4.sınıfa geçtim bu sene acaba ekim de yapılacak sınava bende girebilir miyim??

  12. ayşe arslan // 04 Ağustos 2012 at 13:51 // Cevapla

    arkadşlr sınav ne zaman olacak.. ben 2013 te mezun olacam.. cvp bekliorum..

  13. ziraat bankası sınavı ne zaman olacak..gişe memurlugu sınavı sartları ve asamaları neler bilen varsa bilgilendirirse coook mennun olurum..

  14. serap metin // 28 Temmuz 2012 at 23:12 // Cevapla

    arkadaşlar kpss şart değil, 100 soruluk bi sınav olucakmış

  15. serap metin // 28 Temmuz 2012 at 23:10 // Cevapla

    arkadaşlar 2012 ziraat bankası sınavı ekim ayında olucak….

  16. Ayla Öztürk // 24 Temmuz 2012 at 12:31 // Cevapla

    i2012 yıl sonuna kadar ziraat bankasınaın memur sınavı olacakmı BilgiLENDİRİRSENİZ MEMNUN OLURUM.

  17. suzandemir // 22 Temmuz 2012 at 18:59 // Cevapla

    ben muhasebe bölümü mezunuyum zat bankasında çalışmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

  18. arkadaşlar ziraat bu yıl servis görevlisi aldı mı. alacak mı. alırsa ne zaman başvurucaz bi, bilginiz var mı. lütfen acil cevap yazarmısınız

  19. bihter doğan // 16 Temmuz 2012 at 09:01 // Cevapla

    yo hyr daha olmadı

  20. yüksel can // 15 Temmuz 2012 at 15:47 // Cevapla

    arkadaşlar servis görevlisi sınav başvurusunu kacırdım mı ben 2012 lutfen acıl cewap yazabılırmısınz

  21. sınav tarihi ne zamn yetkili biri acıklama yapsada ögrensek.

  22. ya ben orda staj yaptım ama şuan sınav nezaman onu bilmiyorum hemen yayınlansın neolur

  23. Arkadaslar servis görevlisi 2012 sınavı ne zaman ve nasıl bi sınav bu bilgisi olan var mı..bilgisayar karsısında die duydum ben. bi de kpss ne kadar etkili degerlendirmede? bilgisi olan yazarsa minnettar olurum…

  24. Arkadaslar ziraat bankası 2012 servis görevlisi ne zaman olacak, bu sınav bilgisayar karsısında yapılıomus ve kpss yi de degerlendiriyorlarmıs die duydum.. bilgisi olan var mı? en ufacık bilgi aktara

  25. ozan atagan rukiye // 03 Temmuz 2012 at 16:57 // Cevapla

    arkadaşlarr sınavv ne zamann kesin tarihh verebilirminizz yaa lütfeen :(

  26. arkadaşlar Ziraat bankası nerdeyse 10 yıldır hep 4 yıllık üni.(lisans) mezunu alımı yaptı,lise ve 2 yıllık üni.(önlisans) mezunu arada birde olsa alım yapan Halk bankasıdır.Ziraat,her yıl oldugu gibi bu yılda Lisans mezunu alacaktır..

  27. sibel sibel // 26 Haziran 2012 at 09:41 // Cevapla

    arkadaşlar sınav ne zaman yapılacak bilginiz var mı

  28. sibel sibel // 26 Haziran 2012 at 09:40 // Cevapla

    sınav ne zamann

  29. elmas tekin // 19 Haziran 2012 at 16:30 // Cevapla

    sınav tarihi ne zaman arkadaşlar

  30. Arkadaşlar sınav tarihi nezaman açıklanacak bilgisi olan var mı?

  31. seçil atasu // 08 Haziran 2012 at 23:17 // Cevapla

    yanı bu sene lisans yok mu?

  32. gizem şendemir // 07 Haziran 2012 at 11:26 // Cevapla

    arkadaşlar bu seneki sınav ne zaman paylaşabilirmisiniz?

  33. Benim Babam Ziraat Bankası müdürü ve şuanda da İstanbul’da düzenlenen seminerde ve bilgiler şu yönde sadece lise ve 2 yıllık mezunlar alınacaktır sınav tarihi açıklanmadı henüz lakin bu cuma sitede yayınlarlar deniliyor bilginize yalnız lise ve 2 yıllık bilgi kesin doğrudur.4 yıllıklar malesef yoktur

  34. seçil atasu // 25 Mayıs 2012 at 13:16 // Cevapla

    arkadaşlar bu seneki sınav hangi tarihte bilgisi olan lütfen paylaşsın.tşkk

  35. arkadaşlar bu seneki sınav hangi tarihte bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın…tşk…

  36. arkadaşlar başvuru tarihi ve şartlarını bilen varmı?

  37. Sınava lise mezuları da girebiliyormu ? Sınavlar Ankarada mı yapılacak sınavda kaç soru çıkacak Ziraat
    Bankasıda staj yapmış olmak avantajmı?

  38. Kpss sartı yok arkadaslar.kendi bünyesinde sınava tabi tutacak

  39. basri çiftci // 23 Şubat 2012 at 10:49 // Cevapla

    ne gibi şartlar istiyorsunuz açiklarmisiniz sinav tarihi ve başvuruları nasil yapacaz lütfen bilgilendirirmisiniz