Ziraat Bankası Personel Alımı Başvuru Formu 2012

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar
Ziraat Bankası Personel Alımı Başvuru Formu 2012

Ziraat Bankası Personel Alımı Başvuru Formu 2012

Üye olup şifre sorunu yaşayan arkadaşlar şifre unuttum yaparak adreslerini alabilirler. Sistem zaman zaman hata verebiliyor.

Değerli arkadaşlar,
Bu başlık Ziraat Bankası Personel Alımı yapıldığında bilgi vermek için bu başlığı yayınlamıştır.
İş başvuruları buradan yazdığınız şekilde olmayacaktır.
Bankamızda görev yapmak isteyen arkadaşlar, bankamızın İK sitesi duyurular kısmında bilgi sahibi olacaktır.Başvurmak için gerekli koşullar belirtilecek olup bu kriterlere uyan kişilerin başvuruları geçerli sayılacaktır.
Saygılarımızla, T.C. Ziraat Bankası ile ilgili personel alım haberlerini sitemizin bu sayfasından takip edebilirsiniz.

http://www.ziraat.com.tr/tr/s/d/banko_asistani.htm

ben banko asistanı için link attım diğer sınavlara da buradan bakabilirsiniz http://www.ziraat.com.tr/tr/p/n/Content.aspx?id=1229

http://www.ziraat.com.tr/tr/s/d/banko_asistani.htm bu adresten bütün bilqilere sahip olabilirsinizzz..

Ziraat Bankası ile ilgili güncel olarak alım yapılmamaktadır. Ziraatbank.com.tr adresinden yapılacak olan ilanlar eş zamanlı olarak sitemizden de kullanıcılarımıza bildirilecektir.

Bir kullanıcımızın yorum olarak paylaştığı bilgiyi aktarıyoruz..

Ali Toker, yazılı açıklamasında bankanın içinde bulunduğu dönüşüm sürecinde yapılan çalışmalara paralel olarak yeni personel alımıyla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Dönüşüm sürecinde Ziraat Bankası ‘nın yeni oluşturulan 5 kurumsal, 27 ticari ve 73 girişimci şubeyle birlikte toplam bin 486 şubeyle hizmet verdiğini belirten Toker, ”Bankamız şubeleşme çalışmaları çerçevesinde, ihtiyaç olan yerlerde yeni şubeler açmaya devam edecektir. Kısa-orta vadede İstanbul’da 100 adet şube, hiçbir bankanın bulunmadığı 36 ilçede ise ‘butik şube’ açmayı planlamaktadır” ifadesini kullandı.

Bankanın, ”İstanbul Finans Merkezi’ne taşınma projesi ve yeni şubeleşme çalışmaları nedeniyle oluşacak personel ihtiyacının karşılanması amacıyla yeni çalışma arkadaşlarını bünyesine katacağını” belirten Toker, şunları kaydetti:

”Personel alımında 4 yıllık üniversite mezunlarının yanı sıra, bu yıl ilk defa lise ve 2 yıllık yüksekokul mezunlarına da yaşadıkları il ve ilçelerde çalışma imkanı sunulacak. Adaylar yaşadıkları şehirde bulanan şubelerde istihdam edilmek üzere sınava katılacak.

Yapılacak sınavlarla bankamız, 2 bin 500 banko asistanı, 500 servis görevlisi, 200 uzman yardımcısı, 30 iç kontrolör yardımcısı, 35 müfettiş yardımcısı olmak üzere toplam 3 bin 265 genç personeli bankacılık sektörüne kazandırmayı hedeflemektedir.”

Toker, iç kontrolör yardımcısı ve müfettiş yardımcısı yazılı sınavlarının 17 Kasım 2012 tarihinde 7 il merkezinde düzenleneceğini, Teftiş Kurulunda uzmanlaşmaya gidilerek idari bilimler, hukuk ve mühendislik alanlarından olmak üzere 3 ayrı dalda sınav yapılacağını kaydetti. Ali Toker, adayların alanlarına göre özel eğitimlerden geçirilerek çalışma alanlarına göre uzmanlaşmalarının sağlanacağını belirtti.

Banko asistanı, servis görevlisi ve uzman yardımcılığı yazılı sınavlarının 24 Kasım 2012 tarihinde 21 il merkezinde düzenleneceğini belirten Toker, adayların ihtiyaç açıklanan iller içinde başvuruda bulunacaklarını, banko asistanı sınavına lise ve 2 yıllık yüksekokul mezunları, servis görevlisi ve uzman yardımcılığı sınavlarına 4 yıllık üniversite ve yüksekokul mezunlarının bölüm ayrımı yapılmaksızın başvurabileceklerini ifade etti.

Açıklamaya göre, adaylar, düzenlenecek sınavlara 17-28 Eylül 2012 tarihleri arasında Ziraat Bankası internet sitesinden başvuruda bulunulabilecek. Başarılı olan adaylar, Ziraat Bankası Bankacılık Okulu’nda özel eğitimlerden geçirildikten sonra göreve başlatılacak.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

986 Comments on Ziraat Bankası Personel Alımı Başvuru Formu 2012

  1. osman yaşin // 18 Ocak 2014 at 09:47 // Cevapla

    03,12,1986 muş merkez dogum luyum silahlı güvenlik sertifikam var sizinle calışmak istiyorum evliyim cocugum var acil işe ihtiyacım var muş istanbul ola bilir lütfen dikkate alınız saygılarım la cep 05375911341

  2. mehmet.engin // 30 Ekim 2013 at 15:01 // Cevapla

    sizinle.beraber.çalışmak.istiyorum.ilgilenirseniz.sevinirim.daha.önce.kuryenet.firmasında.çalıştım.gelen.kartların.dağıtımını.yaptım.yüzde.elli.engelli.durumum.var.raporluyum.ortaokul.mezunyum.enkısa.zamanda.haber.verirseniz.sevinirim.alibeyköy.eyüp.tarafında.oturuyorum.cep.05398204162

  3. mehmet.engin // 29 Ekim 2013 at 17:48 // Cevapla

    sizinle.beraber.çalışmak.istiyorum.ilgilenirseniz.sevinirim.daha.önce.kuryenet.firmasında.çalıştım.gelen.kartların.dağıtımını.yaptım.yüzde.elli.engelli.durumum.var.raporluyum.ortaokul.mezunuyum.enkısa.zamanda.haber.verirseniz.sevinirim.alibeyköy.eyüp.tarafında.oturuyorum.cep.05398204162

  4. cemal şen // 22 Ekim 2013 at 22:07 // Cevapla

    merhaba ben istanbuldan bankanızda çalışmayı rica ve arz edr saygılarımla iyi ğünler dilerim

  5. serkan sevinç // 27 Ağustos 2013 at 23:26 // Cevapla

    merhaba 4yıllık iktisat mezunuyum yeni mezun oldum askerliğimi yapmadım 2yıl tecilliyim bankanızda çalışmak istiyorum şimdiden teşekkür ederim

  6. aysel uçan // 08 Temmuz 2013 at 13:05 // Cevapla

    merhaba 4 yıllık turizm mezunuyum ehlıyetım var bankanızda çalışmak istıyorum bu yıl mezun oldum Antalyalıyım teşşekkurler…

  7. RECEP TAŞ // 27 Şubat 2013 at 15:28 // Cevapla

    İYİ GÜNLER İSTANBUL AVRUPA YAKASINDA IKAMET ETMEKTEYIM 5 YILDIR HAVALIMANINDA SİLAHLI ÖZEL GÜVENLIK GÖREVLISI OLARAK ÇALIŞMAKTAYIM UYGUN GÖRDÜĞÜNÜZ TAKTIRDE SİZİNLE ÇALIŞMAKTAN ONUR DUYARIM

  8. ibrahim kapusuz // 16 Kasım 2012 at 01:07 // Cevapla

    slm ben ibrahim sakaryada yaşıyorum b sınıfı ehliyetim ve silahlı güvenlik sertifikam bulunmaktadır bankanızla çalışmam mümkünmüdür teşekkürler 0542 582 70 14

  9. Kullanıcı Adı Girin... // 09 Kasım 2012 at 17:11 // Cevapla

    arkadaşlar bır daha kı sınav ne saman olucak her sene sınav yapılıyomu busene yapamadım:(

  10. ya sınav giriş belgeleri ne zaman açıklanacak arkadaşlar

  11. arkadaşlar ben şifremi unuttum:(
    tekrar nasıl ala bilirim

  12. arkadaşlar sınav kaçında tam bir bilgi verir misiniz cok önemli

  13. başvuruları doldurduktan sonra en son aşamaya kadar geliniyor ve en üstte belgeyi yazdır diye bi bölüm geliyo belge fazla onemli degil kimlik ve bankaya yatırdıgınız paranın dekontu oldugu sürece sınava girebiliyorsunuz o belge işini saglama almak için yanında bulundurman gerekir fotoagraf yüklenmedi mi kabul olmoyo

  14. ARKADAŞLAR BİTTİ SANIRIM BAŞVURULAR..

  15. yas sınırı kaldırılmadımı yaa :(
    3 ay yüzünden kaybediyorum bilgisi olan cvp versin

  16. Sınav Daveti
     Adaylar başvuru yaptıkları ilin bağlı olduğu sınav merkezinde sınava gireceklerdir.
     Başvurusu kabul edilen adaylar sınav yeri ve saatini bildiren “Sınav Giriş Belgesi”ni 9 Kasım 2012 Cuma gününden itibaren Anadolu Üniversitesi’nin http://sinav.anadolu.edu.tr/sb/ internet adresinden T.C. Kimlik numaralarını girerek alabileceklerdir.
     Sınav Giriş Belgesi posta ile gönderilmeyecektir.

  17. doğan aygün // 02 Ekim 2012 at 18:34 // Cevapla

    guzelmıs

  18. arkaadslar ebn ıkamet yerımı yazmadım sorunolurmu

  19. süre uzatılmadımı?

  20. sınav nerede olcaz haberiniz var mı ?

  21. ben iletişim bilgileri ve fotoğraf yüklemeden kaydoldum şimdi ekleyemiyorum bi sorun olur mu admin? bana yardımcı olun lütfen..

  22. yusuf şakar // 01 Ekim 2012 at 11:01 // Cevapla

    yaa arkadaslar parayı yatırdık kayıtda oldum başvyryda yaptım sınav gunu ve belgesını kımden nasıl alcaz ve nasıl orencez ben baktım bısey bulamadım lutfen yardımmmmmmmmmm

    • ya ne kadar saçma şeyler yazıyorsunuz buralara insan okurken sinir oluyo başvurdun madem nasıl lise mezunusun sen başvuruyu okudun bu kadarmı okuyosunuz ya orada başvurduğun yerde bir tarih vermiş o tarihten önce belge göstermez hiç mi sınava girmediniz siz bide memur olacaksınız torpille mi…..?

    • 9 kasım da sınav giriş belgesi acıklanacak sınav.anadolu.edu.internet adresinden alabilirsiniz.

    • Kullanıcı Adı Girin... // 05 Ekim 2012 at 12:05 // Cevapla

      9kasımda ınternetten basvuru formu alınacak

  23. ya arkadaşlar boşvurumuz kabul olup olmadığını nerden anlıyoruzz yardımcı olursanız sevinirim..

  24. baş vuru süresi uzatılacakmı haberi olan varmı

  25. ya resim falan yükledm o işlemler bitti baska yapılması gerekenler varmş fakt bn öyle bi basvuru formu bulamıyorm bu sizin sölediğnz egitim tarihini soran bölümü :((

  26. olmuyor ya yüklenemedi dünden belli arkadaşlar lütfen yardımcı olun

  27. arkadasım sen kendın olusturacaksın sifreyi uye ol dan

  28. formu doldurdum cıktısını aldım ama siyah beyaz sorun olur mu:s

  29. ya ben ünide okuyorum bitiş tarihi istiyo onu nasıl yapcam

  30. bankaya yatırdığım dekontu kaybettim bütün işlemlerim tamam ama o dekont sonrasında bir sorun çıkarır mı?

  31. Kullanıcı Adı Girin... // 29 Eylül 2012 at 20:54 // Cevapla

    fotograf işinasıl oluyor

  32. bu nasıl bi iştr y durmadan hata veriyo olmuyo parayı yatırdım nette üye oldum ama şifre degiştr diyo drmadan basvuru yapamadm halen bilgsayar basnda sabahdan berı basım patlıcak sinir oldum olmadı gtti şu kayıt ne ypmam gerekıyo yardmcıolurmusunuz arkadaslar ya =(

  33. Kullanıcı Adı Girin... // 29 Eylül 2012 at 14:36 // Cevapla

    ne zman son bankaya para yatırma günü

  34. bu nasıl iştir ya parayı yatırıyosun int formu doldurun diyo form bulamıyorum doldurucak nasıl iş bu ya bilgi verin lütfen

  35. arkadaşlarr fotografı nasıl yuklenıyor ve ben şuan üniversite 4 sınıftayım ve unv griş tarihi istiyorlar ve mezunıyet tarihi bana yardımcı olun

  36. arkadaslar şifre kimse vermıyo zaten ordan yenı kayıt deyıp dolduruyosun sana gecici sifre veriyo işlemleri öyle yapıyosun

  37. kafam şişti bişeyde anlamadım gitti. parayı yatırdık sadece tc girin dediler yanında şifre istiyor şifre falan vermediler para yatırırken… yardımcı olacak kimse yokmu?

    • Kullanıcı Adı Girin... // 29 Eylül 2012 at 12:03 // Cevapla

      anadolu üniye üye olacaksın şifre verecek arkadaşım ondan sonra gireceksin. bide foto istiolar başvuru formuna son 6 ayda çekilmiş :( offffffffffffff

    • yeni kayıt var tc yazdıgın yerde oraya tıkla şifre verecekler sana o şlifre yi kaydet oyle kayd ol yarın son unutma

    • kardeşim şifreyi sen alacaksın tc ni girdiğin yerde altta şifre istiyor onun altında kaydol der veya üye ol der

    • Kullanıcı Adı Girin... // 29 Eylül 2012 at 19:02 // Cevapla

      aynı şekılde bnmde kafam şişti bi türlü kayıt için müracat edemedm drmadan hata verıyo olmadı gttı sabahdan berı ugrsıyorum olmuyo

    • Kullanıcı Adı Girin... // 29 Eylül 2012 at 22:20 // Cevapla

      ya onun yanında üye ol kısmı var ordan şifre alınıyor

    • Kullanıcı Adı Girin... // 30 Eylül 2012 at 09:54 // Cevapla

      üye ol diye bi kısm var girişte oraya gr tc ni yaz ordan alcaksn şifreyi

    • bak arkadaşım para yatırdıysan şifren msn adresine gelir ona göre de online işlemlerini tamamla ama tarihleri geçti mi bilmiyorum

  38. arkadaslar bızım tabak sızde mı kaldı ya

  39. hasan ünal // 28 Eylül 2012 at 21:45 // Cevapla

    ben tecil tarihini attım ama sorun teşkil etmez demi herhalde biriniz bilgilendirise sevinirim……. ama tecil edildiği yılı biliyorum…….

  40. ARKADASLAR LUTFEN SU FORMU SOYLEYIN YAAA

  41. ben 1993 doğumluyum askerliğim tecilli de değil yapmadımda .banko asistanlığında askerlik bilgilerine ne yazcam..tecilli yapsam tarih istiyor muaf değilim..yapmadım da yardımcı olur musunz acill!!!

  42. ben başvuru yaparken resimkoymadım başvurukbul olmuşmudur

  43. nerden formu dolduruoz arkadslaar..

  44. şifreyı degiştirmeye çalışıyorm gırmıs oldugunuz şifre eskı şifreyle eşleşmemekdedır dıyoryenı şifreyi alırken eskısının aynısınımı yazıcaz ?

  45. arkadaşlar ben şifremi değiştirmeye çalıştım ama eşleşmedi yazısı çıkıyor nasıl yapabilirim şifreyi değiştirmek zorunlu diye biliyorum

  46. başvuru formu açılmıyor neden acaba bilen var mı

  47. arkadaşlar askerlik tecil tarihi soruyo,banko asistanlığı sınavı içn,ben ünide okuyorm şu an,ne zamana kadar tecil etti okul bilmiyorm onu,ne yazmam gerekiyo o tarih kısmına

  48. resim sayfasında mausela tara diyo ne demek istiyo artık çıldırmak üzereyim bilen varmı acil cvp bekliyorum

  49. nerden dolduruyoruz formu

  50. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 17:57 // Cevapla

    30 eylüle kadar süre uzatıldı ödeme yapanlar için bilginize

  51. site hata verior kaldırmıyo bu kadar insan evladını

  52. bu form nerden dolduruluyo yaaa

  53. ben parayı yatırdım ama girmiyor bilen varsa ne olur yardımcı olun son gün müş öle diyolar offf boşa gidecek param :(

  54. bu ne saçma sapan bişey ya bir saattir açılmıyo

  55. ben anadolu üniversitesinden formları doldurdum. Başka yapılması gereken işlem varmı bu banka dekontları ne olacak. Başvuruda banka dekontuyla ilgili birşey yok.

  56. arkadaşlar 30 unu kadar uzatıldı .. ama sadece başvuru parasını yatıranlar

  57. yaa bulamıyormm ben formuuu

  58. alımlarb iptal olmuş paraları vereceklermiş

  59. parayı yatırdım. gece resmide yükledim. sabah kalktım formu tamamlamak icin ama sürekli hata veriyor basvuru formunu acmıyor site bir türlü ne yapmam gerekıyor biri yardımcı olsun.

  60. bu sitenin basvurdugumz sitenn adresi ne ?

  61. Para yatırdık ettik bu site o kadar kasıyor ki başvuruyu yapamıyorum.

  62. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 14:47 // Cevapla

    fotoğrafı 500 kb ayarlayın oluyo ben tüm işlemlerimi yaptım sorun çıkmadı

  63. başvurularımızın kabul olup olmadığını nereden öğreneceğiz birde ben başvurumu yaptım sorunsuz bir şekilde tamamladım ama şimdi tekrar başvuru formumu göremiyorum sürekli hata veriyor..nedenini anlamadım..bilgilendirirseniz sevinirim

    • Kullanıcı Adı Girin... // 29 Eylül 2012 at 08:55 // Cevapla

      Arkadasim sen tamamlamissin sorunsuz bana şu lise baslangic ve bitis tarihini nasil doldurdun bilgi verir misin ben eminim eylul 2004 baslangic tarihim olduguna ama 09/04 dedigim zaman kabul etmiyo siz nasil yaptiniz yardimci olur musun ?

    • Kullanıcı Adı Girin... // 29 Eylül 2012 at 17:11 // Cevapla

      anadolu.edu.tr den tc ve şifreni girmen gerekiyor kardeş

  64. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 14:24 // Cevapla

    arkadaslar formu bulamıyorumm yardım edebılır mısınız?

  65. para yatırıldı ama sistem açılmıyor bu ne dandik sistemdir napıcam şimdi 12ye kadar yapamazsam parada yanıcak basvuruda yapamıcam????

  66. nerden formu dolduruyoruz

  67. ARKADAŞLAR BEN 15.02.1988 DOĞUMLUYUM BANKO ASİSTANLIĞI İÇİN BUGÜN PARA YATIRDIM .ŞİFREDE ALDIM SİSTEME GİRDİM AMA İLERİSİNE GİDEMİYORUM HATA VERİYOR . LÜTFEN ACİL YARDIM EDİN

  68. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 13:59 // Cevapla

    bu form nerdeyse söyleseniz

  69. arkadaşlar ben bankaya para yatırdım ama başvuru yapamadım nerrden yapılıyor internetten başvuru yardımcı olur musunuz?

  70. Ya Arkdaşlar Sizden Rica Ediyorum Ben Bankaya Para YAtırdım Ama Başvuru Formu Falan Dediler Bulamadım Öle Bişey Ne YApacam Son Saatler …. Lutfen Acilen Cvp Verebilirmisiniz

  71. İlyas Özcan // 28 Eylül 2012 at 13:35 // Cevapla

    nereden yapılıyor…

  72. nerden başvuru yaptnız öğrenebilirmym ben bulamadmda

  73. selam arkdaşlr bn başvuru formunda sbahtan beri uğraşıyorum ama ikamet ve iletişim bilgileri kısmna yazı yazamyrum biri bna yrdımcı olablir mi acil lütfen…

  74. bn 84 doğumluyum fakat banko görevlisi olrak parayı ytrdım şimdi ise başvurum olmadıgını anlıyrum yatrdıgım parayı nasıl geri alabilcm… bilen varmı ?

  75. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 13:17 // Cevapla

    para yatırıldıktan sonra geri alınırmı

  76. arkadaşlar ziraat bankası personel alımına hangi bölümler başvurabiliyor ben bilgisayar programlama bölümü mezunuyum başvuru yapabilirmiyim bugün son gün lütfen acil cvp yazarmısınız?

  77. formda yanlışlık yapıldı nasıl düzelticem bilen varmı

  78. keskin sirke // 28 Eylül 2012 at 12:43 // Cevapla

    arkadaşlar yükleyeceğimiz fotoğrafın vesikalık fotoğrafı olması şart mı? yoksa kendi çektiğimiz yüzümüzün net göründüğü bir fotoğraf olabilir mi?

  79. Üye oldum ondan sonraki aşamada T.C. Ziraat Bankası Banko Asistanı Başvuru Klavuzu’na tıklıyorum sayfa acılmıyor ne yapmam gerekıyor ?

  80. gece 1 den sonra deneyiin arkadaşlar resim yüklemeyi hata vermio bekletmeden yüklüyo

  81. banka sınavına girerken türbanlı giriliyor mu yok türbanlı kabul etmiyorlar mı?? bilen varsa yardıncı olsun lütfen ??

  82. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 11:52 // Cevapla

    lise başlangıç ve bitiş tarihini neden yazılmıyor bilen var mı?

  83. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 11:38 // Cevapla

    yaş sınırı kadar aptalca birşey yok yaaa

  84. ARKADAŞLAR BEN FOTOGRAF YÜKLEYEMİYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZZ

  85. olmuyo yaaaa yarıya gelıyorum sistem kapanıyor….

  86. sarışın // 28 Eylül 2012 at 11:31 // Cevapla

    şu fotoyu yüklemeyi bilen varsa acil nasıl yüklediğini söyleyebilir mi yoksa delireceğim

  87. anadolu üniversitesini de tebrik ederim yani süper bi siteleri var iki saat de bi sayfa açılıyo

  88. ziynet aydın // 28 Eylül 2012 at 11:08 // Cevapla

    nasıl başvuru yapıcaz ya?

  89. http://sinav.anadolu.edu.tr/sb/ burdan girip bütün işlrerinizi hallediyorsunuz 87 doğumlu olan giremiyo bankaya gidipp itiraz ediyorr

  90. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 10:46 // Cevapla

    bu form nerde aceba

  91. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 10:46 // Cevapla

    abi bu form nerde ya bılen bı yardımcı olsun

  92. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 10:14 // Cevapla

    FORM DİYE BİRŞEY YOK GİDİYORSUN ZİRAAT BANKSINA YATIRIYOSUN PARASINI SONRA İNTERNET SİTESİNDEN BAŞVURUNU YAPIYORSUN.BAŞARILAR DİLERİM

  93. arkadaşlar ben başvuru bankaya yaptım ve ordaki görevli istediğin sınavı seçebiliyosun diyince müfettiş yardımcılığını seçtim fakat bölümüm tutmuyu ben değiştirmek istiyorum fakat olmuyo şikayetten başkada bişey kalmıyo yardımcı olabilirimisiniz…

  94. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 09:39 // Cevapla

    ARKADAŞLAR BİR ŞEY SORUCAM BEN BASVURUDA HERŞEYİ YAPIORUM FAKAT LİSE GİRİŞ VE BİTİŞ TARİHİNDE YANLIŞLIK VERİYO AY YIL OLARAK MI YAZICAZ BANA BİLGİ VERİR MİSİNİZ ?

  95. arkadaşlar ben banko asistanı sınavına başvurucaktım ama parayı yar-tırdım bankaya 1986 doğumluyum giremiyomuşum ne olur acele cevap yazın

  96. aöf 4 yıllık mezunlar universite kısmına hangi univ.i işaretlicekk??

  97. bu başvuru formu nerde bilen vara söylesin lütfen

  98. merhaba , bütün işlemlerim bitti, fakat yükledğim resim gözükmüyor. Neden ??

    • Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 08:38 // Cevapla

      nerde o forum

    • fotoğrafı yüklediğin yerde fotoğrafı gösterde yazıyor yükledikten sonra ona tıklaman gerekiyor.

      • canım merhaba bende resim yukleme sayfasını bulamdım bana yardımcı olurmusun nasıl bulcm dunden belli ugraşıyrum olmuyo bu resim yukleme sayfasını nerden bulcm parayıda ytrdım bnkaya

    • resim olayı nasıl oluyor kardeş ben parayı yatırdım ama sistemde 3 saat sonra çıkar diyor nasıll yaptığını anlatır mısın

  99. snav nsl olcak bılen vr mı

  100. Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 22:02 // Cevapla

    bilgileri girerken yarım kaldı kapandı tekrar giremiyorum. girebilirsem kaldığım yerden devam edebilirmiyim arkadaşlar

  101. Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 21:44 // Cevapla

    sistem çok agır ne yapmak gerekiyor

  102. Bnce cok ciddiii bir adim bu genc nesli bu sekture yonlendirmek takdir ediyorm sahsen….

  103. arkadaşlar banko asistanı olarak 1/1/1987 ve sonrası dogumlu olmak gerekıyor bankaya para yatırıldıktan sonra verilen sayfadan üye olunup başvuru yapılacaktır

  104. resim yükle diyorum öyle kalıyo ne hata veriyo bişey söluyo ne ynukluyo çıldırıcam yardımcı olun

  105. Arkadaslar basvuruda tahmini bekleme süresi na kdar

  106. ya bu resımlerı nasıl yukluyoruz yapamadım delırdım sabahtan beri

  107. ya arkadaslar foto yukleyemiyorum nasıl yukleniliyo bilgisi olan varmı rica etsem yardımcı olabilirmi arkadaşlar

    • Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 08:59 // Cevapla

      masa üstüne bi foto ekle sonra kımlık bılgılerıne gır foto yukle denen resım yerının uzerıne tıkla ekrana gelen sayfada gözat butonunu tıkla masa ustunden seç yukle boyle yapabılırsın.

  108. arkadaslar yardımcı olur musunuz ben bankaya parayı yatırdım ınternet uzerınden on formu doldurdum fakat fotograf yuklemeyı yapamadım lutfen yardım eder mısınız

  109. of ya sınır oldum ıyıce olmuyo bu basvuru nasıl olacak

  110. şifre aldm ama forum açılmıyo :(

  111. Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 16:42 // Cevapla

    Bankya parayı yatırdım başvuru yaparken hata veriyor nasıl başvuru yapacagım bilgi verirseniz sevinirim

  112. seda ve nazlı ikinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum iyiki o linkleri atmışsonız..

  113. dilan tokmakci // 27 Eylül 2012 at 15:39 // Cevapla

    basvuru formu bulan varmı

  114. nereden baş vurusu yapılıyor acaba

  115. mrb arkadaşlar başörtülü başvuru yapılabiliyormu bir de vesikalık fotograf şartmı

    • Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 19:36 // Cevapla

      güzel kardeşim size yazamadan duramadım..dinde bile bazı yerlerde yalan söylenebilir …savaş vs..sizde sınavı kazanmaya bakın umarım yanlış anlamazsınız…

    • Evet bu şart zaten genel açıklamalarda mevcut yoksa nsınava giriş işlemleri yapılsa dai sınava alınmayacaksın

  116. ya ben bu baş vuru formunu bulamıyormuyum yoksa yokmu bilen varsa rica ederim yorum atsın…

    • resim yüklemiyor yarın son gun ve hala yukleyemedım başka turlü başvuru yapamıyomuyuz arkadaşlar

  117. yaw bu ne sınav yapıyorlar nasıl başvuru yapılacak hiç bir bilgi vermiyor ne dengesizlik ya

  118. ya nasıl yapılcak bu başvuru

  119. slm arkadaşlar ben bankaya para yatırdım banko asistanı sınavı için…başvuru yapayım derken 1982 sonrası doğumlu olmak gerekiyormuş..bense 1991liyim başvuru yapamazsınız dedi…bilgi verirseniz sevinirim

  120. ACABA SERVİS GÖREVLİSİ OLARAK SINAVA BAŞVURU YAPACAĞIM AMA BAŞÖRTÜLÜ OLARAK BAŞVURU RESMİ YÜKLEYEBİLİRMİYİM?

  121. hayrettın // 27 Eylül 2012 at 11:55 // Cevapla

    yaa kayıt nasıl oluyo burdan

  122. nasıl oluyo bu yaa

  123. mrb arkadaslar ben üniv.4.sınıf ogrencısıyım sınava gırme hakkım varmı bılen yanıtlasın..teşekürler

  124. ben parayı yatırdım ama basvuru belgesini eksik doldurmusum nasıl duzeltecem bankaya gtmem mi lazım yoksa netten halladebliyormuyum:(

  125. arkadaşlar para yatırıyosunuz ve linkten kaydoluyonuz bilginizi istiyor

  126. valla cıldırdım ya nasıllllll basvuru formu doldurucammm bulamadımm bırı bılgı versınnn

  127. nasıl kayıt yapılıyor yardım edin

  128. arkadaşlar nasıl kayıt olunuyo lütfen yardım edin…

  129. Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 11:03 // Cevapla

    basvuru formuna nerden ulasabılırız bılgısı olan varmı?

  130. başvuru nereden yapılılıyor yardımcı olurmuusnuz

  131. Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 10:40 // Cevapla

    ben yılarca abukat ve bazı kamu kurumlerde çalışan birkişiyim.kendım ziraat bankası banko asistanı olarak çalışmak istiyorum.

  132. önce ziraat bankasına gidiyorsunuz 45 tl güzel güzel yatırıyorsunuz 28 eylül 2012 para yatırmak için son gün sonrada parayı yatırdıktan sonra 30 eylül 2012 pazar günü son gün olmak üzere http://sinav.anadolu.edu.tr/sb/ adresinden üyelik yapıp başvurunuzu yapıyosunuz.. :)söylentilere göre önceden işe alınacak arkadaşları belirliyolar mülakatta patır patır eleniyoruz, olan güzelim 45 liranıza ve çalıştığınıza emeğinize oluyor :)

  133. ben başvurumu yaptım kabul oldugunu nerden anlıycam

    • merhaba basvuruyu nerden yaptınız yardımcı olursnaız sevbvınırmm

    • ziraat bankası sınavları başvuru yazın, 3. linke tıklayın, orada aşağıya doğru girmek istediğiniz mevkiler var tıklayın ve sayfa açılacaktır. O sayfada mavi yazıyla 2 tane adres var. Anadolu üniversitesi ile ilgili olana tıklayın ve üye olun,işlemlerinizi yapmaya devam edin.

    • sifre gelecek // 27 Eylül 2012 at 13:15 // Cevapla

      sifre gelecek

    • slm arkadaşım başvuruyu nasıl yaptın acaba ben fotoyu yükleyemiyorum cvp yazarmısın teşekkürler şimdiden

  134. sınava kayıt icin önce ziraat bankasına sınav icin 45 tl yatırılacak.ziraat bankasının sitesini girin orda duyurular bölümünde kayıt yeri var http://www.ziraatbank.com.tr/tr/p/n/Content.aspx?id=21. kayıt olmak biraz zor yoğunluk var galiba.ama cok dikkatlı doldurun kayıt olduktan sonra bilgileri değistiremiyorsunuz.ben mulakat sınavı ne zaman olucak onu bilmiyorum.24 kasım mulakat sınavı mı yoksa mulakattan sonraki sinavmı yardımcı olursanız sevenirim.allah herkezin yardımcısı olsun

  135. ulan Allah için muhammet mustafa hatırı için bi insan evladı yardım etsin nasıl kaydolacam ben

    • Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 10:26 // Cevapla

      zirat bankası stesne grıyosun şifre falan alıyon sonra şifren ve tc numaranla steye griş yapyosun sonra hepsi karşna ckyo kontrol edp kaydoluyosun

    • c.demircann // 27 Eylül 2012 at 11:40 // Cevapla

      iLk önce bankya para yatırman gerekiyor.. ondan sonra http://sinav.anadolu.edu.tr/sb/zbBireyselBasvuru.php
      buraya girip bilgilerini dolduruyorsun

    • arkadaşlar, internet başvurusu yapmanız gerekiyor. Bunu da internet üzerinden sınav bilgilerini incelediğinizde bulabilirsiniz. Aranılan şartlar ve sınav hakkında bilgi veren bir sayfada internet başvurusu yapacağınız sayfayı da veriyor. O sayfaya girip anadolu üniversitesine üye olup işlemleri tamamlamanız gerekiyor. Kayıt olduğunuz zaman işleminiz kaydedilmiştir yazısı çıkıyor zaten. Kolay gelsin…

    • sifre gelecek // 27 Eylül 2012 at 13:18 // Cevapla

      tc ziraat yaz googleye uye olacaksın uye olduktan sonra bılgılerını gırıp yollayacaksın sonra sana sıfre gelecek o sıfre kabul oldugudur bankaya gıdıp 45 tl para yatıracaksın 28 den sonra msn ne sınav soruları gelecek basarılar

    • Erzurum'lu Deniz // 27 Eylül 2012 at 13:27 // Cevapla

      http://sinav.anadolu.edu.tr/sb/ bu siteye girip üye oluyorsunuz, daha sonra açıklamaları okuyarak adım adım ilerliyorsunuz. Benim 3 günümü aldı site yoğunluğundan dolayı. Allah yardımcınız ola..

    • bankaya 45 tl yatır.sonra netten hangi bölümden girceksen o formu bul bilgilerini gir.baska yapcak bisey yok

    • http://www.ziraat.com.tr/tr/s/d/banko_asistani.htm adresinde nerden başvuru yapılacağı bütün detaylar yazıyo

    • Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 14:44 // Cevapla

      nasıl yaptın

    • anadolu üniversitesinin sitesinde üye ol var ordan kaydolcaksın msnye şifre gelecek o şifre ile giriş yapacaksın

  136. Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 09:13 // Cevapla

    parayı yatırdım nasıl başvuru yapılıyor acaba

  137. hayrettın // 27 Eylül 2012 at 08:21 // Cevapla

    bu sınav nasıl oluyo ya bılgı lutfen

  138. hayro_04@hotmail.com // 27 Eylül 2012 at 08:20 // Cevapla

    mrb arkadaslar

  139. nereden başvuru yapılıyor bulamadım yardımcı olabilrmisniz

  140. Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 04:18 // Cevapla

    basvuru nerden yapcam bı yardmcı olun

  141. sinem tunç // 27 Eylül 2012 at 00:01 // Cevapla

    arkadaşlar ben başvurumu şimdi tamaladım hep hata veriyodu tekrar üye olup şifre aldım ve hemen girdi sanırm şu anda yoğunlukta yok belkide ondandır, bilgilerimi kaydedip çıktım sizinde böyle yapmanızı tavsiye ederim sabahtan beri sinir olan biri olarak umarım sizlere de bi yardımım olcaktır

    • slm sinem fotoğrafı nasıl yaptın benm sadece onda hata veriyor yardımcı olursan sevinirim teşekkürler:)

  142. SELAM SAYGIN ASİSTANİM BEB 02/02/1987 YILINDA DOGDUM NEYAPMAMLAZIM SİZ İSE 01/01/1987 DİYORSUNUZ 1 AY ANNEM BENİ GEC DÜNYAYA GETİRMİŞ DESEM İNANIRMISINIZ

  143. lutfen sifreyı nasıl alacagımı soyleyın

  144. yahu arkadaşlar birinizde cevap verin heskes soru soruyo herkes dertli ben mailimi yanlış girdim ve şifreyi alamıyorum bir bilen yok mu lütfen………….

  145. şahin özdoğan // 26 Eylül 2012 at 20:42 // Cevapla

    şifre nasıl ala bılırm lutfen yardımcı olun

  146. kullanıcı adı // 26 Eylül 2012 at 20:29 // Cevapla

    resmi yükleye bilen var mı ? nasıl yükleniyo ?

  147. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 20:10 // Cevapla

    MİLLET ÇIKTI ALMAK GEREKİYOMU

  148. MİLLET ÜYE OLUEKN RESİM EKLENMİYO DEMİ

  149. hakan özkan // 26 Eylül 2012 at 19:54 // Cevapla

    parayı nereye yatırcaz bilen war mı acaba atm den mi yoksa zirraat bankasına mıı gidilecekk ?

  150. parayı yatırdım.meil adresimi yazdım şifre gelmiyor deli olcam yaa..hata veriyor meil adresi başkada deniyemiyorum bilgisi olan acilen yazsın lütfen..şifreyi alamıyorum ne yapa bilirim artık

  151. ümit güven // 26 Eylül 2012 at 19:25 // Cevapla

    aday işlemlerini bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirm

  152. ARKADAŞLAR BEN TAMAMLADIM SİZE ALLAH KOLAYLIK VERSİN

  153. şifrenizi yanlış girdiniz diyo nasıl iş bu ya

  154. nerden dolduruyoruz formu

  155. hakan bey bende bankaya para yatırdım yalnız şifre ne oluyo ya bana bakadan sadece makbuz verıldı lutfen yardm cı olun

  156. üni. okuyanlar banko asistanlığı sınavına girebilirmi

  157. mrb anonim bende aynı problemi yaşıyorum sen hallettin mi nasıl yaptın

  158. siteye nsl giriliyor link gönderirmisinz başvuru yapamıyorum

  159. 1993 doğumluyum girebiliyormuyum ?

  160. ben parayı yatırdım ama sistem kayıtlı görünmüyor diyo ne yapabiliriz.

  161. soru dagılımı nasıl acaba bılen var mı

  162. Fatma Yavuzer // 26 Eylül 2012 at 16:06 // Cevapla

    arkadaşlar parayı yatırdım ilk aşama olan giriş bilgilerimi girdim ancak msn adresimi yanlış girdim bir türlü düzeltemiyorum yeni girince öyle birisi kayıtlı diyorlar ancak diğer aşamadaki işlemlerimi yapamadım msn adresimi nasıl düzeltebilirim ne olur bana yardımcı olun yarın son gün

  163. arkadaşlar başvuru hakında bilgi verirmisiniz bi turlu basaramadım

  164. bende iş arırıyorum

  165. ben iktisat 4. sınıf öğrencisiyim fakat 2 yıl daha uzar benim okul ve ekimde açıköğretime kayıt yapcam bu yüzden başvuru sırasında tecil tarihini 2017 yaptım sorun olurmu acaba. benden tecil belgesimi isticekler öğrenci belgesimi.acil yardım edin lütfen karamsar oldum

  166. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 15:46 // Cevapla

    E POSTA YANLIŞ YAZDM SİMDİDE DZELTEMYRM NASIL BSE BU YAAA

  167. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 15:33 // Cevapla

    ya arkadaşlar ben form dolmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum yardım edın lutfen

  168. site çalışıyo yani en azından yeni bir şifre almayı başardım =)

  169. yeni uyelık formunu nerden giriyoruz arkadaşlar bn bulamadım yardımcı olurmusunuz*

  170. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 15:11 // Cevapla

    yaş sınırı kaç

  171. ilhan bulut // 26 Eylül 2012 at 15:09 // Cevapla

    Kardeşim Kmlik Bilgilerine Tıkla Ordan Fotoraf Atabiliosunuz oky ?

  172. 94 doğumluyum lise mezunuyum ama şu anda üniversite 1. sınıftayım acaba beni kabul ederler mi bi bilginiz var mı acaba?

  173. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 14:59 // Cevapla

    ya arkadaşlar tamamıyla başvuru yapabilen kimse çıkmış mıdır? bu ne böyle yaa şifre almak bi dert başvuru yapmak bi dert saatlerdir uğraşyorm

  174. arkadaslar ben mail imi yanlış gırdım ve bu yüzden şifreyi alamıyorum yeni üyelik yapı dyo ama üye ol kısmı var sadece yardmcı olun lutfen bi bilen varmı???????????????

  175. fotoraf yüklenmiyor nasıl yükleyecez lütfen yapan söylesin

  176. banko asıs.sınavı ıcın bankaya parayı yatırdım basvuru yaparken yaş sorunu cıktı. basvuramıyorsunuz dıye bankadan parayı almam ıcın ne yapmam gerekıyo

  177. arkadaşlar başvuru yapmada sıkıntım var fotograf ekleyemiyorum nasıl eklendigine dair bilgisi olan varsa yardımcı ola bilir mi acaba çok acil…

    • ÇİĞDEM ÖZBEY // 26 Eylül 2012 at 18:09 // Cevapla

      EN YAKIN İNTERNET KAFEYE GİT VE YANINDA GİDERKEN MUTLAKA RESİMDE OLSUN KAFE GÖREVLİSİNE RENKİ YAZICI OLUP OLMADIĞINI SOR VARSA EĞER O BİLGİSAYAR EKRANINA YAZICI YARDIMIYLA YOLLAYIP AYARLADIKTAN SONRA RESİM SENİN KENDİ EKRANINDA GÖRÜNÜR VE BAŞVURU KISMINDAKİ RESİM EKLEYİN DENİLEN YERE YOLLARSAN 5 DK İÇİNDE İŞİNİ HALLEDERSİN AMA ÇIKTI ALMAYI UNUTMA SAKIN

    • BİRADER ŞİFREMİ UNUTTUMDE AKTİVASYONYAP SON GELN ŞİFREYİ İ EPOSTA ADERSİNDEN BAK GİR

    • cuneytdemet // 27 Eylül 2012 at 05:45 // Cevapla

      Kimlik bilgilerinden bekliyorsun biraz zaman alıyor ama 5 dk gibi

    • Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 08:15 // Cevapla

      fotğrafı tarayıp pcye aktar bide öyle dene.

  178. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 14:07 // Cevapla

    kapalılık problem oluyomu bilen varmı acaba yardımcı olursanız sevinirim iyi günler.

  179. tarık mansur // 26 Eylül 2012 at 13:57 // Cevapla

    ben kayıt yapacam ama nasıl yapacamı bilmıyorum yardımcı olursanız sevinırım

  180. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 13:51 // Cevapla

    sınav taihi ne zaman belli mi

  181. arkadslar parayı yatırdım basvuru yapamıyorum yardımcı olurmuusnuz ?

  182. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 13:35 // Cevapla

    bu ne arkadaş ya böyle bi şey olamaz.. nedir bu rezalet ya..

  183. evet site bi türlü açılmıyo sürekli şifre yanlış diyo nasıl kayıt yapcaz

  184. sarışınım // 26 Eylül 2012 at 13:25 // Cevapla

    mrb. bende 4 yıllık unı işletme mezunuyum. servis görevlisi ve uzman yardımcısı sınavlarının ıkısınede gırebılme ımkanım varmı? benım ıcın hangısı daha uygun olabılır bılgısı olan varmı acaba?

    • bakın site yogun ilgiden dolayı sisteme girilmiyo evınızde netiniz varsa geceleyın 24.30 arası ve ondan sonrası deneyebilrisniz bye

  185. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 13:16 // Cevapla

    ben parayı yaırdım nerden baş vurabilirim

  186. satılmış akkaya // 26 Eylül 2012 at 13:11 // Cevapla

    ya ben üyelik yaptm personel alımı için ama üyelik yaparken eski mail adresimi vermişim onun şifresi ni bi,lmiyorum giremiyorum şimdi yeni mail adresi aldım denyorum üyeligim olmuyor bunun için ne yapmam gerekiyor

  187. üye olurken msn adresimin kayıtlı olduğu bilgisi geliyor karşıma ama şifremi bilmiyorum yeni şifre istiyorum bu kezde msnmin kayıtlı oldugu ve hata msjı tekrardan aldığımı görüyorum.Bilgisi olan arkadaşların yardımcı olmalarını istiyorum.

  188. açmıyo ya

  189. arkadaslar BASVURU NASL YAPILO ALLAH ASKINA YARDMCI ONL BNA NE biçim iş bu u yaa off :( off :( deli olacam yaa .s.s

  190. çakır akkaya // 26 Eylül 2012 at 12:11 // Cevapla

    başvuru adresi hangisi

  191. sayfaya nasıl giriş yapılıyor

  192. çakır akkaya // 26 Eylül 2012 at 12:09 // Cevapla

    başvuryu nasıl yapabilirim

  193. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 12:06 // Cevapla

    CUMA GÜNÜ BAŞVURULAR SON VE HALAN BİZ GİRİŞ YAPAMIYORUZ YA OYUNCAK OLDUK VALLA YA ÇILDIRACAM 3 GÜNDÜR GECE GÜNDÜZ GİRİYOM AMA OLMUYOOOOOO

  194. sistemde sürekli hata var uyelik bilgilerinde hata olustu lütfen tekrar deneyiniz dio ne yapalım ki? bilen var mı?

  195. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 12:03 // Cevapla

    ACILMIYO SÜREKLİ HATA VERİYO NAPCAZ YA BÖYLE ŞEY Mİ OLUR YA

  196. ya sayfaya nasıl giriş yapılıyor

  197. ya ben başvuru formunu bulamıyorum bana yardım eder misiniz

  198. ERDAL GÜDÜCÜ // 26 Eylül 2012 at 11:34 // Cevapla

    İNTERNETTEN BAŞVURU FORMUNU BULAMADIM

  199. bu nedir yaa…. nerden başvuru yapacayız

  200. sevgi yalın // 26 Eylül 2012 at 11:07 // Cevapla

    hangi siteden basvuru yapıyoruz

  201. yaa form sayfsı bile açlmyr be biçim iş

  202. yawwww form sayfasını bile bulamıyorum bu nasıl işş

  203. ben de sınawa g,ircektim ama yas gecmiş 6 ay biz 9 arkadas aynı yere bas wuru yaptık bankaya yatırdıgımız paralar nolcak alabilirmiyiz…

  204. Mehmet pamuk // 26 Eylül 2012 at 10:31 // Cevapla

    personel alımı için müracaat etmek istiyorum,bununla ilğili tarafıma bilği verilmesini arz ederim

  205. arkadaşlar 86 doğumlular sınava girebiliyormu

  206. net dışında başvuru yapılmıyo mu? okul gibi?? dündendr deniyorm olmuyo beaa sinir oldmm!

  207. ya başvuru
    linki yollayablr misiniz

  208. ya kayıt yapabilen varmı?

  209. s.a arkadaslar ben bırsey sormak ıstıyorum bılgısı olan varsa yardım edebılırse sımdıden tesekkur ederım ben uye olurken msn adresımı yanlıs gırmısım yenı uyelık yapmak ıstıyorum ama kabul etmıyo uyelıgınız var dıyerekten nasıl bırsey yapmam gerekıyo bılgıdı olan var mı yenı sıfrede ısteyemıyorum msn ın yanlıslıgı yuzunden ..

  210. 92 doğumluyum bu sınava grebiliyomuyum arkadaşlar ve başvuru ne zaman en son gün neler gerekiyo

  211. şifre banka dekontun üzerindemi yoksa şifre ayrı olrak mı veriliyor?

  212. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 09:02 // Cevapla

    ya bugün ayın 26 sı be sıteye hala giriş yapılmıyo ne yanı yapamayacakmıyızz

  213. yamanjojuk // 26 Eylül 2012 at 00:49 // Cevapla

    açılmıyor arkadas ya

  214. bankaya 45 tl yatırdım.Şifremi aldım hem de 2-3 kez ama bir türlü siteye giriş yapamamaktayım , devamlı –’T.C. Kimlik numaranızı veya şifrenizi yanlış girdiniz. Lütfen bilgilerinizi kontrol ediniz.’– demekte napmalıyım??Lütfen bilen yardımcı olsun.

  215. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Eylül 2012 at 00:08 // Cevapla

    Ben ziraat bankasına internetten başvurmak istiyorum ama fotoğraf sıkntısı var bunu nasıl giderebilirim acaba…………..

  216. semai asya // 25 Eylül 2012 at 21:23 // Cevapla

    slm arkadaşlar bnein çocuğum 1993 doğumludur bu sınava girecek askerlik yapmamış 19993 doğumludur askerlik durumuna ne yazacam
    tecilli yazdım tecil tarihi istiyor iki rakamlı ne uazacam

  217. şifre ya da tc no yanlış diyor ama doğru yazıyorum açmıyor kaç saattir yardımcı olun….

  218. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 20:54 // Cevapla

    evet bende giremiyorum

  219. Üyelik bilgilerinin doldurulmasında problemmi var?Kayıt yapamıyoruz..

  220. paramı yatrdım ama başvuru yapamıorum yardımcı olurmuusnuz

  221. yaaa ne olur yardım edin bana üye olamıyorum..

  222. ya bu şifremi neden kabul etmıyo benı delı ettı ya
    başvuru formunu dolduramadım hala ya

  223. halit çiçekli // 25 Eylül 2012 at 18:28 // Cevapla

    zirrat bankası

  224. ziraat bankasi bunyesinde calismak istiyorum finansbanktan tecrub em var

  225. evet ben yaptım yapamayan varsa arasın yardımcı olmaya çalışırım

  226. ÇAKIR AKKAYA // 25 Eylül 2012 at 17:38 // Cevapla

    BAŞVURU NASIL YAPILIR

  227. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 17:18 // Cevapla

    arkadaslar uye olduktan sonra sıfre gelmesıne ragmen gırıste yapamıyorum bılgınız var mı

  228. bende yapamadım analamadım gitti nasıl olacak bu iş

  229. nurhan çalışkan // 25 Eylül 2012 at 16:51 // Cevapla

    bankaya para yatırdığınız halde mi açmıyor

  230. salih_mirac@hotmail.com // 25 Eylül 2012 at 16:48 // Cevapla

    bankaya para
    yatırdığınız halde başvuru formu açmıyor mu

  231. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 16:36 // Cevapla

    arkadaslar bu başvuru parası sadece garanti bankasınamı yatıyor yenı gördum yardımcı olursanız sevınırım..

  232. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 16:23 // Cevapla

    sayfayı açabilen var mı arkadaşlar ??

  233. sistem hatası veriyo ya :(

  234. Arkadaşlar 3 saatte üye oldum 5 saattir de giriş yapmaya çalışıyorum sürekli hata veriyor nasıl iş bu ya valla çileden çıkardılar… ne saçma sapan işler tamam teknoloji iyi hoş da bi de becerebilseniz iki kişi fazla girse kilitleniyor açmıyor!!!

  235. Allah herkesin yardımcısı olsun inşaallah.Sınav kolay olabilir ama başvuru sayısı çok elaman alınacak sayı az ! Gönül ister herkes kazansın ama herkes malesef kazanamayacak elemelerin yarısı zaten yazılı imtihanda olacak 60 alamayanlar eleniyor.60 puan alanlarında mülakatta yarısı elenir öncelik üniversite mezunlarına tanıncak tabi her şey bir hayır vardır siz yine ümitli olun benim gibi çalışın çok girin Allah a tevekkül edin :)

  236. leylaaaaaaaaaaaaaaaaaa // 25 Eylül 2012 at 16:09 // Cevapla

    açmıyor arkadaşlar napcam şimdi sabahtan beri deniyorum bilen biri bi cvp verebilirmi

  237. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 16:00 // Cevapla

    arkadaşlar ben 91 doğumluyum oluyor mu acaba ne olur bana cvp verin çok acil

  238. açmıyo açmıyo çıldıracam ya aday işlemlerini açmıyo

  239. olmuyor ya yardımcı olur musunuz

  240. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 15:47 // Cevapla

    ARKADAŞLAR RESİM NASIL YÜKLENİYOR PEKİ YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM .

  241. Hangi illerde personel açıklıgı var acaba?

  242. 1984 doğumlu kişiler sınava girebiliyor mu? acil cevap verirseniz sevinirim … 5 bölüm var iş olarak hepsine bir formdan mı katılıyoruz ben lise mezunuyum hangi bölüme girebilirim …

  243. ark başvurlar cuma günü sona eriyor sınav ücreti 45 lira ve en garantisi banka sübesinden başvuru yapmakk…

  244. ya arkadaşlar bu baş vuru sırasında üye ismini nasıl greblrm

  245. lütfen yardım edinn!! sınav için bankaya 45 tl yatırdım yanlız internetten sınava başvurmaya kalktığımda 87 ve üstü doğumluların başvurabileceğini öğrendim.ben 86 doğumluyum.param yabana mı gitti.bankadan geri alabilme şansım varmı?

  246. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 14:29 // Cevapla

    NERDEN BAŞVURU YAPACAGIM ZİRRAT BANKASINA PERSONEL ALIMI İÇİN

  247. arkadaşlar ücreti hangi bankaya yatırıcaz birde son gün ne zaman bilgi verebilirmisiniz acaba..?

  248. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 13:21 // Cevapla

    esmaya tşkler…

  249. arkadaşlar başvuru formu diye bişi ben göremiyorum nereyi doldurucaz bilgisi olan varmı ?

  250. yaa ben üye olamıyorum yardımcı olur musunuz

  251. ya ben nasıl üye olcam yaaa

  252. ya ben nasıl üye olcam arkadaşlar yardımcı olurmusnz?

  253. üyelik yapamıyorum böyle bir yazı cıkıyor bu ne demek.yani bu tarihlerin dışında üye olamazmıyız :(
    DİKKAT : T.C. İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Felaket Kurtarma Merkezi (FKM) iyileştirme çalışması sebebi ile Kimlik Paylaşımı Sistemi aşağıda belirtilen tarih ve saat aralıklarında hizmet veremeyecektir. Bu nedenle Başvuru İşlemleri 21 Eylül 2012 Cuma günü saat 18:00 ile 22 Eylül 2012 Cumartesi günü saat 10:00 tarihler arası gerçekleştirilemiyecektir.

  254. arkadaslar ben 2 yıllık mezunum ekim gibi 4 yıl mezunu olcam ben simdi banko asistanı olarak basvrsam olur mu

  255. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 11:07 // Cevapla

    arkadaşlar ben de girmek istiyorm ama sınavla ilgili bir şey bilmiyrm bilenlr yardmcı olurmu

  256. sayfa acılmıyo arkadaslar gıren var mı ya napıcaz

  257. arkadaşlar 1982 üzeri olması demek 1983,84,85,86, olabilir 1982 den büyük olmamanız gerekir bunu demek istemişler

  258. 21.06.1987 doğumluyum sınava girebiliyomuyum? başvuru şartlarında 01.01.1987 ve sonrası diyo

  259. arkadaslar kapılılar sınava gırebılıyomu bı bılgınız varmı

  260. hasan dağlı // 25 Eylül 2012 at 08:28 // Cevapla

    nasıl başvuru yapacağız

  261. bakın arkadaşlar 45 tl bankaya parayı yatırın makbuzunuzuda kaybetmeyin sonra google dan ziraat bankası personel alımı yazın zaten seçeneklerde anadolu.edu diye bir adres var ona tıklayın ama yanılmayı sayfa anadolu ögrenci sayfası gibi duruyo ama yanılmayın o sayfada yeni üye ol diye yazar onu tıkla gerekli bilgileri yaz ondan sonra size hotmail adresinize bi şifre geliyo o şifreyle tekrar aynı sayfadaki anadolu edu. gir o sayfaya tc ve sifreyi girin karşınıza kayıt için form cıkıyo tek tek doldurun ve bitirin sayfanın altındaki yazıdada kabul ediyorumu tıklayın bitirin şimdiden herkese başarılar haenekten 50şer soru çıkıyo ona göre calışına bide unutmadan genel kültür ve genel et

    • Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 13:13 // Cevapla

      ya bir türlü başvuru yapamıyorum fotoğrafı nasıl başvuru formuna ekleyecem ayriyetten ikametkahımız neredeyse orada mı sınava girecez benim ikametgahım okuduğum yerdeydi okul bitince memleketime aldırdım ama hala okuduğun yeri ikametgah olarak gösteriyor ve değiştiremiyorum

      • ya bir türlü başvuru yapamıyorum fotoğrafı nasıl başvuru formuna ekleyecem ayriyetten ikametkahımız neredeyse orada mı sınava girecez benim ikametgahım okuduğum yerdeydi okul bitince memleketime aldırdım ama hala okuduğun yeri ikametgah olarak gösteriyor ve değiştiremiyorum

    • hıcbısey olmuyo

    • merhabalar çok güzel açıklamışsınız bende bugün bankaya parayı yatırdıktan sonra interneten yeni üyelik için bilgilerimi giriyorum en son kaydete tıkladıktan sonra “Üyelik bilgileriniz kayıt esnasında bir sorun ile karşılaşıldı. Lütfen bilgilerinizi kontrol edip tekrar deneyiniz.” diye bir yazı çıkıyor.Bunun hakkında bir bilginiz var mı acaba?

  262. ya arkadaslar nereden bu lanet formu doldurucaz ya nereyi tıklasam bska yere yönlendiriyor nereden basvuru yapıcaz yardımcı olursanız cok sevinirim şimdiden tsk ederim

  263. sabahtır ugrasıyorum nereden oluyor bu basvuru sınır oldum artık

  264. arkadaslar ben sınav ücretini perşembe yatırdım fakat halen Banka tarafında ödemeniz gözükmemektedir yazıyor benim gibi sorun yaşayan var mı

  265. acaba başörtüsü problemi olurmu ziraat bankasında başörtülü çalışılabilirmi sınava girmek istiyorum ama bu şey kafama takıldı …bilen varsa yardım edinn …

  266. Kullanıcı Adı Girin... // 24 Eylül 2012 at 22:23 // Cevapla

    nasıl başvuru yapıyoruz ve ne kadar ücret yatırıyoruz.

  267. 60 almanız gerekiyor mülakata girebilmeniz için .

  268. arkadaşlar parayı yatırmadan aday giriş işlemlerine giriş yapılmıyormu bir türlü giriş kısmını geçemedim kısaca evet veya hayır cevabı yeterli şimdiden teşekkürler

  269. Kullanıcı Adı Girin... // 24 Eylül 2012 at 21:47 // Cevapla

    Haksızlık tabimide bu neden 87 şartı aranıyoki biz insan değimiyiz bir yolu yokmu bu yaş icin yapabileceğimiz bisey olmalı itiraz etsek sansımız olmazmı ya

  270. ya biri yardımcı olsun ya ltfn

  271. ya ben bi türlü başvuramıyorum yardımcı olabilirmisiniz ?

  272. ya ben bir türlü başvuru yapamadım yardmcı olabilir misiniz lütfen

  273. arkadaşlar parayı yatrdım ama internet kaydını yapamıyorum yardımcı olurmusunuz

  274. arkadaşlar nerden başvuru yaptınız parayı yatıdıkta kımse bilgilendrmdi…

    • sınav.anadolu.edü.sitesinden

    • ZEHA HANIM PARAYI BANKAYA YATIRDIKTAN SONRA AÖF WEB SITESINDE ÜYELIK YAPMANIZ GEREKIYOR ZİRAAT BANKASI SAYFASINI AÇARSANIZ ORADAN GÖRECEKSINIZ SAYFA SAYFA SIZE YÖNLENDIRIYOR UYELIK YAPTIKTAN SONRA MAİL ADRESINIZE ŞİFRE GELECEK O ŞİFRE ILE GIRIŞ YAPIP BAŞVURUNUZU ORADAN YAPABILIRSINIZ TAKILDIĞINIZ BIR YER OLURSA YARDIMCI OLURUM

      • ya ben parayı yatırdım. siteye üye de oldum. Ama tekrar açılmıyo site başvuruyu yapamıyorum. Ne yapabilirim bana yardımcı olabilir msiniz ?

    • Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 09:24 // Cevapla

      başvuru fln yapılmıyo sistem kitlenmiş mi sureklı hata veriyo şifre tc yanlış dio

  275. Kullanıcı Adı Girin... // 24 Eylül 2012 at 19:25 // Cevapla

    haksızlık 1985 olsun dogum

  276. Kullanıcı Adı Girin... // 24 Eylül 2012 at 18:50 // Cevapla

    arkadslar snavdan kac almak garekyo

  277. kardeşim 87′ li sınava girebiliyor ben ise 84 lüyüm lise mezunuyum yaş sorunu ortaya çıktı giremiyorum derken kız kardeşim aradı beni bankaya gitmiş müdürle görüşmüş ablam 84 lü lise mezunu girebilirmi demiş evet girebilir demiş şimdi kafam allak bullak oldu ya

  278. yaw ev telefonu istio illa ev telefonu yerne cep yazsak oluyomu ev teli yok napym yani :D

  279. serkan das // 24 Eylül 2012 at 18:12 // Cevapla

    arkadaslar nasıl kayıt yapabiliyoruz bilen varmı

  280. sınav.anadolu.edu.tr sayfasına girip sol taraftaki aday işlemlerine girip sol tarafta çıkan aday giriş işlemlerine üye olduktan sonra parayı yatırdıysanız kayıt olabiliyorsunuz.

  281. arkadaslar 23.09.2012 tarihli kpss sorularına çalışın, 50 genel yetenek 50 genel kültür sorusu sorulacak

  282. yani 87den önce doğanlar insan değilmi ne saçma bişey bu ya resmen ayrımcılık yapılıyor

  283. Kullanıcı Adı Girin... // 24 Eylül 2012 at 16:00 // Cevapla

    soru su 2 yıllık mezunum 4yılıık okulu da ekımde bıtırmek uzereyım ama sınav kasım da ben 2 yıllık cı oldugum ıçın banko asıstanlıgına murracat eetcem ama sıkıntışu bankanın sınav gunu geldıgınde 4yıllık cı olcam bana demezler mı sen 4 yıllık cısınn sınavın olmaz dıye

  284. ya ben parayı yatırdm nerden başwurcam bulamadım bana yardımccı olabilirmisinz.
    şimdiden tşk :)

  285. ben parayı yatırdım ama hala başvuru yapamadım nasıl form doldurcam

  286. ya nasıl kayıt olacam ben bankaya parayı yatırdım birisi bana yardım edebilir mi.. ?

  287. Kullanıcı Adı Girin... // 24 Eylül 2012 at 14:48 // Cevapla

    1990 doğumluyum üniversite 2 sınıf buro yonetımı ogrencısıyım

  288. Kullanıcı Adı Girin... // 24 Eylül 2012 at 14:27 // Cevapla

    bizim ulkemızde adalet denen şey bu olmalı neden 86 degılde 87 sonrası seçıyorsunuz haksızlık edılmış bır şeydır eşıt davaranın eşıt

  289. neye göre sınav olucaz hangi konulara çalışmamız grekiyo bilen var mı ?ben üni okuyorum işe alınmama engel durumu olur mu bilen varsa cevap yazabilr mi ?

  290. banko sınavınfda ne tür sorular sasoruluyor

  291. ihsan esin // 24 Eylül 2012 at 12:41 // Cevapla

    ne tür sorular soruluyor banko sınavında

  292. bencede haksızlık böyle olmaz yaaa yaş sınırlaması kalkmalı

  293. nasıl üye olunuyor

  294. sınav ücreti 45 tl arkadaşm.önce para yatırılması gerekiyor sonra başvuru formunu doldurması gerekiyor.

  295. Kullanıcı Adı Girin... // 24 Eylül 2012 at 11:29 // Cevapla

    formu nerede dolduracağız bulamadım birtürlü:(((

  296. ferhat avcı // 24 Eylül 2012 at 11:21 // Cevapla

    evet

  297. ben nasıl başvuru yapacam ya biri yardımcı olsun lütfen
    ?

  298. Kullanıcı Adı Girin... // 24 Eylül 2012 at 00:24 // Cevapla

    Adam gbı oku sartları anlarsın o zamn

  299. ben işletme mezunuyum sınav başvurusu için nerden başvuru yapacağz yardımcı olrmusunuz saygılar…

  300. arkadalr sınav için herhangi bir ücret öedencekmi yardımcı olrmusnuz tşklr…

  301. yani zaten asistan olacağı için daha büyük eleman almazlar diye düşünüyorum ..

  302. arkadaşlar 87 ve sonrası 88 89 90 91 92….. en son 18 ini doldurmus yani şu an 94 lü ler de sınava basvuruda bulunabilir sanırsam ben böyle anladım ..

  303. anlamadım ben 1992 doğumluyum başvuru yapamicam mi bi evet bi hayır diyorlar birisi birsey söylesin

  304. ya dewlet memurlugunda yaş sınırını kaldırmişlardı hani..zıraaat bankasına gırenler dewlet memuru olmuyor mu?ayrımcılık yapılıyor..yaş ı olan değil bilgisi olanı tercih etmenizi beklerdim..

  305. 1990 dogumluyum üniversite de okuyorum fakat sadece sınavlara gidiyorum. basvuru yapabilirmiyim ? yoksa kaydımı dondurmam mı gerek???

  306. ya ben tokatın niksar ilçesinde oturuyorum sınava tokat da mı yoksa sivas veya samsunda mı gircm.bilen biri varsa cevaplayabilir mi?

  307. banka yöneticileri çoktan kendi adamlarını yada bi takım toplumsal ve dini örgütteki elemanları alma işlemine (torpil) başlamıştır… boşuna sınava giripte stres yapmayın

  308. bu sınava sadece acıklanan illerde yasayanlarmı gırebılıor yoksa tum sehırler dahılmı bı acıklama yapabılırmısınız

  309. benım oraya gırmem ımkansız cunku tanıdık kımsem yok basvuruda yapmama gerek yok ıse gıreceklere hayırlı olsun sımdıden

  310. Kullanıcı Adı Girin... // 22 Eylül 2012 at 20:34 // Cevapla

    HAKSIZLIK YAPMAYIM BENCEDE EN AZINDAN DOĞUM TARİHİNİ İKİ YIL DAHA AŞAĞIYA ÇEKİN.. ASIL İŞSİZ OLAN O JENERASYON..

  311. Kullanıcı Adı Girin... // 22 Eylül 2012 at 20:33 // Cevapla

    haksızlık bu sayın ziraat bankası.. neden 87 doğumlu ve sonrasını alıyorsunuz.. zaten işsiz olanlar 87 v3 öncesi. ilk defa istitdam alanı yarartıyorsunuz o da işsiz elemanlardan ziyade üniversite çağında olanlara sesleniyorsunuz.. üniversiteyi yıllardır bitiripte benim gibi işsiz olanlar ne yapsın..

  312. üye ola tıkla ordan msn adresıne gelıyor sıfre. bu arada hem 18 yas + dıyor sonra 87 dgumlu 82 dgumlu degılsenız basvuramazsınz dıo anlamadım ben

  313. 1995 doğumluyum liseyi bitirdim unüversite 2 sinifi okuyorum ancaba sınava girebilirmiyim.

  314. Kullanıcı Adı Girin... // 22 Eylül 2012 at 17:34 // Cevapla

    vaa bn bn neydecem bulamirem sayfayee alın işe bne para yok

  315. Kullanıcı Adı Girin... // 22 Eylül 2012 at 17:21 // Cevapla

    türbanlı olmak bi sorun olur mu başvuru için bilen var mı acaba

  316. Başvuru İçin: http://sinav.anadolu.edu.tr/sb/ bu linke tıklıyorsunuz arkadaşlar buraya uyelık acın ordanda işlemlerinizi yapın ıyı gunler …

  317. off ya basvuru formunu doldrmak istiyorum bir türlü anlayamdm bulamadm

  318. arkdaşlar başvuruyu nsıl yparım lütfen yrdımcı olurmusunuz

  319. lisans mezunları için maaş ne kadar bilen var mi??

  320. berivan sönmez // 22 Eylül 2012 at 12:13 // Cevapla

    düz lise sözel bölümden mezunum. sınava girebilirmym. bide direk memur mu olacagz :)

  321. ben lise mezunuyum ve 85 doğumluyum bu sınava girme şansım yok tek yaş sınırlamasından dolayı :(

  322. beni de alın çok çalışırım hemde bankacılk mezunuyum

  323. Kullanıcı Adı Girin... // 22 Eylül 2012 at 11:27 // Cevapla

    beni de alın çok çalışırım hemde bankacılk mezunuyum

  324. müptezel91 // 21 Eylül 2012 at 21:58 // Cevapla

    hııııııııııııııııııııııııııııııııı cok hırslıyım ilk konusmamdan anlıcanız gibi beni alın iyi is yaparım

  325. erdinc DAL // 21 Eylül 2012 at 21:34 // Cevapla

    türkiyenın ender güvenılır her zaman gurur kaynagı bir kurum oldugunuz ıcın türkiye cumhurıyetı halkı sizinle guru duyuyor.Ben de bu gurur tablosunun ıcınde bulunmaktan cok memnum olurum siz degerli ziraat bankası yöneticileri sizinle calışmak istıyorum cevabınızı beklıyorum arz ederım …

    • mesajını aldık erdınc bey en yakın zamanda sıcılınızı araştırıp bankaya uygun olup olmadıgınızı tespıt ettıkten sonra sıze donecegız iyi gunler dilerim :)))))))

  326. Kullanıcı Adı Girin... // 21 Eylül 2012 at 21:20 // Cevapla

    tam olarak formu nereden dolduruyorsak arkadaslar bılen varsa lutfen yerdımcı olursa sevınırım

  327. Kullanıcı Adı Girin... // 21 Eylül 2012 at 21:19 // Cevapla

    ya bu formu nereden dolduruyoruz bılenınız varmı

  328. düz lise mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum:((

  329. arkadaşlar sınava nasıl başvuruluyo şifre istiyor? yardımcı olun..

  330. SİZİNLE İŞ YAPMAK İSTİYOM

  331. ben parayı yatırdım basvuru formu nasıl olacak bulmadım lutfen cvp yazın

    • Kullanıcı Adı Girin... // 22 Eylül 2012 at 11:02 // Cevapla

      BANKA ÇALIŞANINDAN YARDIM ALABİLİRSİN ARKADAŞIM

    • önce bankanın internet sitesine gir orda gelen kırmızı şeyin üzerinde banko asistanı yazan yeri tıkla daha sonra gelen sayfadanda başvuru koşulları falan yazıyo ordan bak şartlar ve nasıl başvuracağın yazıyo ayrıca yaş sınırı 18 yaş üstü olmalı

  332. arkadaşlar sınava nasıl başvuruluyo şifre istiyo?

  333. Hasan Ali GÜNDÜZ // 21 Eylül 2012 at 14:37 // Cevapla

    Silahlı Özel Güvenlik Belgem var D sınıfı Sürüçü Belgem Var

  334. Kullanıcı Adı Girin... // 21 Eylül 2012 at 13:49 // Cevapla

    şu anda 300.000 bin kişi para yatırmış alacakları 3267 kişi dolayısıyla sınavı bir çık kişi geçeçek ama malesef mulakatta torpili olan adamı olan geçeçek çalışmaya başlıyacak bence bu iş yaş.

  335. bu konuda nerden bilgi alabiliriz?

  336. ben mersın/bozyazı dan zafer topcuoglu duz lise mezunuyum sizinle calısmak ıstıyorum…

  337. yaş şartı lisans mezunlarında nedir

  338. düz lise mezunuyum çalışmak istiyorum.tesekkur ederım

  339. meslek lisesi mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum 94 doğumluyum çocuk gelişimi mezunuyum

  340. ben düz lise mezunuyum bu sınava girmek istiyorum…

  341. slm sizinle başarılara yükselmek işimde kariyer yapmak istiyorum bunun içinde yardımcı olmanızı rica ederim

  342. 2 yıl banka ve sigorta bölümü okudum bankada ve sigortada staj yaptım sizinle çalışmayı isterim

  343. meslek lisesi mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum

  344. silahlı özel güvenlik görevlisiyim bu işte tecrübemde var sizinle çalışmak isterim

  345. Kullanıcı Adı Girin... // 21 Eylül 2012 at 09:57 // Cevapla

    parayla değil sırayla hepimize yetecek iş var burda merak yok :))))

  346. 25 yasını dolduranlar mı basvuru yapabiliyor.bilen varmı?

  347. HÜSEYİN VURAL // 21 Eylül 2012 at 07:14 // Cevapla

    defas ozel güvenlikten silahlı guvenlık belgem ve B sınıfı surucu belgesi var bilgisayar teknıkerı lise mezunu sızınle calısma memnun olurum mersin mezitli

  348. Kullanıcı Adı Girin... // 20 Eylül 2012 at 23:09 // Cevapla

    biraz bekleyin ve gec saatlerde deneyin açılıyor

  349. Kullanıcı Adı Girin... // 20 Eylül 2012 at 23:09 // Cevapla

    hayır

  350. lise bilgisayar programcılığı bölümü mezunuyum bilgisayar sertifikamda var şuan önlisans kendi bölümüme devam ediyorum sizinle çalışmaktan haz duyarım

  351. ben maliye 4.sınıf öğrencisiyim düz lise mezunuyum hangi alandan girebilirim lütfen en kısa zamanda cevaplarmısınız

  352. ziraaat lisesinden mezunuyum .bilgisayarala aram iyidirn sizinle calısmak isterim

  353. çağlar akbaş // 20 Eylül 2012 at 20:02 // Cevapla

    meslek lisesi mezunuyum bilgisayar sertifikam var sizinle çalışmaktan gurur duyarım

  354. ben lise mezunu olarak başvuru yapmak istiyorum ama diplomam universitede oldugu ıcın mülakat sırasında yanımda bulunduramycam.. buna nasıl bir çare bulabilirim? yardımmm :(

  355. banko personeli sınavına grmk istym 4 yllk btrdmm kamu yö. böl. bi sakınca varmı sadce ön lisans yazlmşş lisans olmuyomu yniiiiiiiiiiiiii acl cvp ltfnn vee hangi derslerdn soru gelckk

  356. sinav.anadolu.edu.tr adresinden başvurunuzu yapabilirsiniz.yalnız ziraat bankası sınav hesabına 45 tl paranızı yatırdıktan sonra.bolşans herkese.

  357. Kullanıcı Adı Girin... // 20 Eylül 2012 at 16:53 // Cevapla

    banko personeli sınavına grmk istym 4 yllk btrdmm kamu yö. böl. bi sakınca varmı sadce ön lisans yazlmşş lisans olmuyomu yniiiiiiiiiiiiii acl cvp ltfnn vee hangi derslerdn soru gelckk

  358. hepiniz gelin çalısın ulennnnnnn

  359. hakan akkuş // 20 Eylül 2012 at 14:26 // Cevapla

    ticaret meslek lisesi menzunuyum.güvenlik görevlisi serfitikam var.bilgisayar serfitikamda var.sizinle çalışmaktan grur duyarım

  360. lise bilgisayar donanım mezunuyum sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım

  361. songül şengel // 20 Eylül 2012 at 12:11 // Cevapla

    merhaba.Ben ticaret meslek lisesi bilgisayarlı muhasebe mezunuyum. sizinle çalışmaktan gurur duyarım saygılar.

  362. Arkadaslar basvuruyu ben bankadann yaptimmmm

  363. basvuru formu acılmıyor acabılen varsa formulunu bızede versın Allah rızası ıcın

  364. hani yaş sınırı kalkıyordu 1977 dğmlm iş baş vurusu yapıcam hep engel yaş sınırı lütfen buna bir uygulama gelsin memuriyetlik 45 dediler halen yok 1987 ondan öncekiler ne olacak üstelik 2 ünvrsite mznuyum

  365. Kullanıcı Adı Girin... // 19 Eylül 2012 at 22:12 // Cevapla

    Umarım bu defa bir yere yerLeşip düzenli bir şekilde çalışma imkanı bulurummm ….

  366. Kullanıcı Adı Girin... // 19 Eylül 2012 at 21:49 // Cevapla

    ben erzurumdan barış yüksek okul mezunuyumm bilgisayar işinde binevi çok iyi anlayan birisiyimm iş alımında bana ulaşırsanız sevinirim

  367. üniversite okuyorum yurtta kalıyorum banko asitanı olarak sınava başvuracağım ikametimin olduğu şehirde girmem şart mı

  368. slm orta okul meslek okulu mezunuyum orta derece ilgisayar bigim var ne iş ve uygun görülüse temizliginden caycılıgına kadar yabarim KÜTAHYA MERKEZDE OTURUYORUM

  369. zırat bankasına git sor formu nerden doldurcam diye

  370. htatp://sinav.anadolu.edu.tr/sb/ arkadaşlar bu adresten anadolu üniversitesine ulaşabilirsiniz oradan tc kimlik numranızla şifre alacaksınız mail adresinize gelecek o şifreyi girdikten sonra başvuru formunu görüyosunuz başvurmak için ama önce gerekli meblayı yatırmak gerekiyo herkese başarılar.

  371. Kenan ALTINER // 19 Eylül 2012 at 20:00 // Cevapla

    bende sınava girmek istiyorum ama şuam üniversite 4 .sınıftayım.sınava girebilir miyim girersem üniversiteyle ilişiğim kesilir mi?

  372. ARKADASLAR YARDIMCI OLUN BEN BASVURU FORMUNDA LİSEYE BASLAMA TARİHİNİ BİRKAÇ GÜN YANLIŞ YAZMIŞIM BASVURUM İPTALMİ OLUR

  373. sevgi doğan // 19 Eylül 2012 at 18:43 // Cevapla

    ya bu form nerde
    bırı soleyebılırmı

  374. 2012 lise mezunuyum . başvuru nerde yapılıyor sınav hakkında bilgisi ıolan varmı

  375. slm bu senenin lise mezunuyum .

  376. Lise mezunuyum iş tecrubelerim var .

  377. bende lise mezunuyumm özel güvenlik sertifikam var ama asistan olarakta çalışmak istiyorumm basvurumu yaptımmmm

  378. ziraat bamkasına ücret yatırınca başvuru yaplıyo ziraatn anasayfasnda yazy nerden yapılacağı

  379. mustafa karaoglan // 19 Eylül 2012 at 16:17 // Cevapla

    merhaba ben 1994 den beri iş hayatındayım serbes muhasebe inşaat muhasebe si satınalma faturalandırma personel özlük halkla ilişkiler kurumsal ilişkiler gibi bir cok kademede görev yaptım 1 aydır iş arıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz

  380. Arkadaşlar ziraat bankasına para yatırmanız gerekmektedir o şekilde başvurabilirsiniz.

  381. üniversite işletme mezunuyum iş arıyorum çalışmam gerek…

  382. YÜKSEK OKL TERK SİZLERLE ÇALIŞMAKTAN ONUR DUYARIM

  383. Arkadaşlar yukarıdaki açıklamada adam link atmış nerden gireceğinizi ama siz daha okumayı bilmiyosunuz ki nasıl bankacı olcaksınız.

    http://www.ziraat.com.tr/tr/s/d/banko_asistani.htm

    linkte anlatıyor okumaya üşenen hazır cevap arayanlara belirtelim öncelikle bankaya 45 tl para yatırcaksınız sonra ınternetten basvuru yapcaksınız hadi başarılar.

  384. BATUHAN OKUR // 19 Eylül 2012 at 11:12 // Cevapla

    BAŞVURU FORMU NASIL YAPACAZ ARKADAŞLAR

  385. form cıkmıyor .forma nasıl ulasacagız arkadslar .maıl atarsanız sevınrımmm

  386. mrb.önlisans muhasebe ve vergi uygulamaları mezunuyum. açıköğretim işletme 4.snıftayım şuan. sizinle çalışmak isterim.şehir fark etmez.
    0554 550 17 52

  387. bende lise mezunuyum nasıl başvuru yapacağım arkadaşlar

  388. Başvuru için aşağıdaki adrese girmelisiniz.Ama önce ziraat bankasına 45 TL yatırılma zorunluluğu var.Kendinize görev seçmenizde gerekiyor.Her görev için ayrı sınavlar var ve bunlardan sadece birine girme şansın var. seçiminizi iyi yapın. Banko asistanlığına 2.500 kişi alınacak.Bilginize…

    http://sinav.anadolu.edu.tr/sb/

  389. http://www.ziraat.com.tr/tr/s/d/banko_asistani.htm adresten girip bütün bilgileri ögrenebilirsiniz

  390. işletme mezunuyum.sizinle çalışmaktan onur duyarım.

  391. vatansever // 18 Eylül 2012 at 21:38 // Cevapla

    19 yaşındayım lise mezunuyum bilgisayar sertifikam var . Ziraat Bankasında çalışmak istiyorum.

  392. Merhaba ; Bende lise mezunuyum bilgisayar sertifikam var excol microsoft programlarını cok iyi bilmekteyim.Ayrıca malatyada yaşamaktayım yer fark etmez neres olursa

  393. arkadaslar basvuru için napcaz

    • özge,aöf nin sitesinden gir şifre oluştur sonra bankaya para yatırıp online işlem yap . kasım ayında da yazılı sınav var.

  394. Kullanıcı Adı Girin... // 18 Eylül 2012 at 19:37 // Cevapla

    yüksek okul muhasebe mezunuyum sizlerle çalışmaktsn onur duysrım

  395. ya arkadaşlar biri bu başvuru formunun nerden yapıldığını söyleyebilirmi lütfennnn…

  396. başvuru nasıl yapabilirm…

  397. HÜSEYİN DEMİRBAĞ // 18 Eylül 2012 at 18:51 // Cevapla

    SLM SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK KARTIM VAR 2 SENE DENEYİMİM VAR SİZLERLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM 1.75 CM 71 KİLİYUM 1987 DOĞUMLU İSTANBUL DA YAŞAYORUM 05349232829

  398. arkadaslar bas vuru formu çıkmıyo bilen varmı nerede3n çıktıgını.

  399. lise mezunuyum bilgisayar sertifikam var sizinle çalışmayı çok isterim

  400. lise mezunuyum bilgisayar formum var

  401. nasıl başvuru yapılıyor arkadaşlar

  402. bekir emrah // 18 Eylül 2012 at 13:29 // Cevapla

    lise mezunuyum silahlı güvenlik sertifikam var ziraat ailesi ile çalışmak istiyorum .tşk

  403. sınava başvuru formunu nerden dolduruyoruz yardımcı olurmusunuz

  404. başvuru nasıl yapılıyo bilen varmı arkadaşlar form çıkmıyo

  405. lise mezunuyum bilgisayar sertifikam var sizlerle çalışmak istiyorum.

  406. İyi günler.Ben 4 yıllık bilişim teknolojileri mezunuyum 2 yıllık üniversite hakkımı kullandım ve bu yıl son yılım bu yıl bu sınava girip okul bitince kazanırsam eğer girme şansım olur mu ona göre başvuru yapacağım bilgisi olan varsa yardımcı olur mu?

  407. gözde acar // 18 Eylül 2012 at 11:55 // Cevapla

    selam. nevşehir üniversitesi dış ticaret bölümü mezunuyum.Bilgisayar işletmenlik sertifikasına sahibim sizinle çalışmak isterim.

  408. arkadaşlar başvuru formunu bulamıyorum, yardımcı olur musunuz? bir de sınav başvurusu için para yatırmak gerekiyor mu ?

  409. Kullanıcı Adı Girin... // 18 Eylül 2012 at 10:56 // Cevapla

    acık liselerde girebılıyormu?

  410. arkadaşlar sadece 01.01.1987 dahil büyük olanlar giremiyor

  411. Kullanıcı Adı Girin... // 18 Eylül 2012 at 09:27 // Cevapla

    2 yıllık bilgisayar programcılığı mezunuyum ve sızınle çalısmak cok isterim nereden başvuru yapacaz?

  412. ramazan tıraş // 18 Eylül 2012 at 08:57 // Cevapla

    arkadaslar sınav zırrat bankası subelerınde yapılıo bılgısayar üzerinden sınav yapılacak bilginize

  413. nasıl başwuru yapılıo bilgisi olan warmı???

  414. lise mezunuyum bılgısayar bılıyorum sızınle calısmak istyorumm

  415. yunus emre yıldız // 18 Eylül 2012 at 00:45 // Cevapla

    arkadaslar üni ye yeni başlıyorum bu sınava girebiliyomuyum.

  416. Lısans mezunuyum bankacılık sektorunde ilerlemek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

  417. ön lisaNS muhasebe menzunuyum acaba her ıl veya ilçee alım oluyo mu ve sınavı internet üzerinde m i oluyor saygılar

  418. lise mezunuyum güvenlik sertifikam var bilgisayar serftikam var ve servis elemanı olarak işe başlayabilirmiyim yaş 30

  419. Esra Karaman // 17 Eylül 2012 at 19:10 // Cevapla

    mrhb ben esra lise mevzunuyum ayreten 2 yıllık üniversite meslek yüksekokulu son sınıf öğrencisiyim acaba banka asistanlığında görev alabilirmiyim sizce?

  420. dursun genç // 17 Eylül 2012 at 19:07 // Cevapla

    lise mezunuyum

  421. ne yapmamız gerekiyor lütfen arkadaşlar tam olarak anlatır mısınız

  422. BENIMDE EHLIYETIM VAR YETERLI SANIRIM:)

  423. lise mezunuyum bilgisyar sertifikam varrr

  424. arkadaşlar yanlışlar doğruları gotürüyormu bilgisi olan varmı?

  425. basvuru nerden yapıyoruz yardımcı olursnz memnun olurum.

  426. lise mezunuyum bilgisayar sertifikam var sizinle çalışmak isterim…

  427. Kullanıcı Adı Girin... // 17 Eylül 2012 at 14:28 // Cevapla

    lise mezunuyum bilgisayar sertifikam var sizinle çalışmak isterim…

    • SÜMEYYE TOPRAK // 17 Eylül 2012 at 20:38 // Cevapla

      Lise mezunuyum ve bilgisayar sertifikam var potansiyeli yüksek biriyim böyle bir bünyede çalışmaktan mutluluk duyarım.

  428. bu sayfa yorumdan çok tanışma sayfası olmuş:)herşey ziraatın sayfasında yazıyor hemde herşey

  429. sefapoyraz // 17 Eylül 2012 at 13:46 // Cevapla

    merhaba ben sefa poyraz kriterler uyuyor başvuru için neler yapmalıyım yardımcı olursanız sevnirim…

  430. arkadaşlar bu başvuru hakkında net bi bilgi alabilecegim bir yer var mı cevaplarım-nızı bekliyorum

  431. ya biri nereden başvuru formunu bulabileceğimizi söleyebilir mi?

  432. leyla gurkan // 17 Eylül 2012 at 12:49 // Cevapla

    Merhaba 1987 dogumlu lise mezunuyum sizinle calismak isterim basvuru formunuzu bulamadim tesekkurler

  433. yaa 2 saattir arıyorum oraya buraya yönlendiriliyor nereden başvuracağız pekii biri bilgi verebilir mi

  434. evet ya başvuru formu nerden doldurulcak bulamadım.bir bilgi verin.

  435. arkadaslar basvurular ne zaman bılgısı olan var mı ?

  436. ben özel güvenlik görevlisi,lise mezunuyum sizinle çalışmak isterim yaş sınırı varmı?

  437. arkadaşlar bende bulamadım nerden başvuru yapıyoruz?

  438. Kullanıcı Adı Girin... // 17 Eylül 2012 at 09:27 // Cevapla

    ya başvurular nereden yapılıyo

  439. Kullanıcı Adı Girin... // 17 Eylül 2012 at 09:22 // Cevapla

    meraba ben yusuf lise mezunuyum ve bilgisayar hakkında bilmediğim şey yok bütün programları biliyorum ve tecrübeliyim emin olabilirsiniz

  440. başvurular ücretli mi bilgilendirirseniz memnun kalırım

  441. iyi günler lise mezunu silahlı kimlik kartım var sizinle çalışmaktan onur duyarım.

  442. Arkadaslar bu başvuruyu nerden yapıyoruz bn bulamadım da

  443. 1982′den büyük olanlar giremiyormu ziraat bankasına iş için:)

  444. arkadaşlar, ben 2 yıllık myo mezunuyum..banko asistanlıgına yaştan dolayı başvuru yapamıyorum..servis görevlisi için başvuru şansım var mı ? bilgilendirirseniz çok sevinirim..

  445. ben 2. sınıf unıversıte ogrencısıyım.lise mezunu olarak banko asıstanı sınavına gırebılırmıyım ? diploma fotokopisi yada unıversıte ogrencı belgem yeterlı olur mu?

  446. yaş itibariyle sınırdayım 87ye ramak kala dğmusum insallah olur ahmet bey sanırım szn bu konuda blgnz var yardmcı olurmusunuz

  447. ben 27.12.1986 dogumluyum sınava basvurabileckmyim başvuru formunda 87 ve sonrası alınacak dye sölenlyor

  448. ziraat bankanıza personel alımı için müracaatlar buradanmı yapılıyor ben lise mezunuyum bankanızda çalışmaya elverişili adayım ilginize arz ederim…

  449. şimdi ben osmaniye kadirli de yaşıyorumfakat bu 21 il içinde osmaniye yok acaba alım yapılacak iller açıklanmadı mı yada başarılı olur da bir yere gidersem ikametim orda değil diye işe alınacak mıyım bu arada bankacılık önlisans mezunuyum lütfen bi cewap verir misniz

  450. Arkadaşlar tüm bilgiler burada yazıyor tabi ”Banko Asistanı” için bilgiler var benim gibi sadece buna başvuracak kişiler buradan öğrenebilirsiniz

    http://www.ziraatbank.com.tr/tr/s/d/banko_asistani.pdf

  451. nasıl başvuru yapılacak linke tıklayın denilio ama link falan göremiorum bu sayfada yardımcı olursanız sevinirim…

  452. harmancıkmyo // 16 Eylül 2012 at 20:06 // Cevapla

    arkadaslar sınav ucretı yatırılacak 45 tl banko asıstanı dıyerek yatırılacak 2 yıllık ve lısaler ıcın bu daha sonru basvuru formunu doldurabılıyoruz basvurmak kolaydır ama sınavın ıcerıgı ne onemlı olan bu bence….bu konu hakkından bılgısı olan varsa lutfen yardımcı olsun…

  453. harmancıkmyo // 16 Eylül 2012 at 20:03 // Cevapla

    merhaba acaba bu sınava ne gıbı kaynaktan calısmalıyız ?50 genel yetenek sorusu 50 genel kultur sorusu calısabılcamız yada sorular nasıl oluyor bılgısı olan varsa yardımcı olabılırmı nelerden calısmalıyız ?sınavın ıcerıgı nedır ?

  454. üniversite okuyanlar da banko asistanlığı sınavına girebiliyorlar mı cvp yazarsanız sevinrm

  455. uzman yardımcılığı ve servis görevlisi sınavına girebiliyormuyum . ikisine birden girme sansımız varmı? üniversite mezunuyum

  456. ben muhasebe mezunuyum

  457. ibrahim halil çakmak // 16 Eylül 2012 at 10:52 // Cevapla

    ben silahlı özel güvenlik görevlisiyim iş başvurusunda bulunmak istiyorum

  458. foruma nasıl girebilirim

  459. mustafa Demir // 16 Eylül 2012 at 07:39 // Cevapla

    Ben banko asistan sınavı na gircektim ne zaman ve ne gerekmekte sınava girmek için rica etsem söyleyebilirmisinız.

  460. kemal şahin // 15 Eylül 2012 at 23:06 // Cevapla

    arkadaşlar ben başvuramıyorum nerede nasıl yapılıyor bilen yada yapan var mı

  461. Merhaba Ben lise mezunuyum başvuru yapmak istiyorum ama bulamadım internette, nerede olacak başvuru ziraat bankasında mı?yoksa internetten mi? cevab verirseniz memnun olurum şimdiden teşekkürler..

    • 17 eylülde tam açıklama yapılacak yani 17-28 eylül arası zıraat bankası internet sitesinden yapılacak

  462. yaş şartı var(1982 ve sonrası doğumlu olmak) bölüm ve kpss şartı yok sınav kasım ayında başvurular 17-28 eylül tarihleri arasında.detaylı bilgi için:http://www.ziraat.com.tr/tr/p/n/Content.aspx?id=698
    hepinize başarılar.

    • harmancıkmyo // 16 Eylül 2012 at 20:08 // Cevapla

      merhaba acaba bu sınava ne gıbı kaynaktan calısmalıyız ?50 genel yetenek sorusu 50 genel kultur sorusu calısabılcamız yada sorular nasıl oluyor bılgısı olan varsa yardımcı olabılırmı nelerden calısmalıyız ?sınavın ıcerıgı nedır ?

  463. Ben bilgisayar mühendisiyim. 2012-deki sinavınız ne zaman olacak?

  464. Kullanıcı Adı Girin... // 15 Eylül 2012 at 16:00 // Cevapla

    başvuru tarihleri 17-28 eylül yazıyo arkadaşlar acele etmeyin

  465. başvuru tarihleri 17-28 ekim yazıyo arkadaşlar acele etmeyin

  466. arkadaslar habere gore zıraat bankası ınterset sıtesı uzerınden duyurular kısmından basvuru yapılmalıdır dıyor yalnız duyurular kısmında basvuru dıye bır lıng goremedım basvuru nereden nasıl yapılıyor anlamadım bılen bırılerı var mı acaba

  467. ben neden basvuramıyoruum basvurlar nerden yapılıyor bılgı verırmısınız acaba

  468. arkadaşlar ccntürk’ün ana sayfasının haberine göre başvurular 17-28 eylül tarikleri arasında ziraat bankasının ana sitesinden yapılacak sınavlarda 17 kasım ve 24 kasım tarihlerinde…

  469. 17 de başlıyor

  470. Kullanıcı Adı Girin... // 14 Eylül 2012 at 22:01 // Cevapla

    arkadaşlar yaş sınırı ve kpss puanı var mı??

  471. basvurular basladı mı

  472. hangi bölüm girebilir bölüm sınırlaması varmı..?

  473. merhaba ben filiz maliye mezunuyum sınavlarınız ne zaman cevap verirseniz sevinirim…

  474. cevap

  475. herkes kendini tanitmişta hani cevap veren? :) neyse umarim açiklamasiyla sinav zamani yakin olmaz daha çalışmadım kaynak bulamadim bulan varsa link atarsa bi zahmet sevinirm

  476. NİLGÜN DEMİR // 10 Eylül 2012 at 17:46 // Cevapla

    lisans işletme mezunuyum sınav tam olarak ne zaman siteden ulaşamadım bilgi verirseniz sevinirim…

  477. merhaba ben selma bankacılık ve sigortacılık bölümü mezunuyum.sınavlarınız ne zaman ?

  478. başvuru ne zaman son

  479. arkadaşlar ziraat bankasının ekim ve ya kasım gibi sınav yapacağı söyleniyor ama net bir bilgi yok daha.bankanın internet sitesinin insan kaynakları duyurular kısmından takip edin.

  480. merhaba ben matematik 4.sınıf öğrencisiyim başvuruda bulunmak için napmalım

  481. başvuru yapmak istiyorum nasıl yapabilirim

  482. merhabe ben yasemin işletme yönetimi önlisans mezunuyum ziraat bankasında çalışmak için ne yapmalıyım?

    • Kullanıcı Adı Girin... // 03 Eylül 2012 at 15:38 // Cevapla

      bende lisans işletme mezunuyum başvuracam ama ne zaman bende bilmiyorum varsa bilen yazsın tşkür

  483. Emrah karakya // 31 Ağustos 2012 at 15:00 // Cevapla

    mrh ben kamu yönetimi 4. sınıf ögrencisiyim zirat bankasında çalışmak için ne yapmalıyım

  484. mrb ben rıza adıyaman doğumlu şanlıurfada yaşıyorum özel güvenlikçiyim e sınıfı ehliyetim var imam hatip lisesi mezunuyum

  485. 2012 yılı gaziosmanpaşa üniversitesi,önlisas işletme yönetimi mezunuyum bilgisayarlı muhasebe ve bilgisayar işletmenliği sertifikam var. bankanızda gişe görevlisi olarak çalışmak istiyorum.
    gereğini arz yapılmasını arz ederim.

  486. ebru arkadaşımıza kesinlikle katılıyorum

  487. ebruhaklibeyler // 27 Ağustos 2012 at 22:43 // Cevapla

    ben hayatokulu doktora mezunuyum. sayı saymayı da biliyem. ahanda buradakilerin çoğundan da zekiyimdir. acep bankanıza gelsem de paralarınızı saysam olur mu ki yaw. fazla bişiy de istemem cepime attıklarım yiter zatii bağaaaa……

  488. ziraat bankası sınavı ne zaman bılgısı olan var mı

  489. aysel akkuş // 25 Ağustos 2012 at 17:08 // Cevapla

    lise mezunuyum bu işte çalışmaya çok ihtiyaacım var yeteneğimle kendime güveniyorum daha önce çalışmasamda bunu işi rahatlıkla atlatacağıma inanıyorum

  490. MRH BEN AĞRIDA İKAMET EDİYORUM BENİM SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK SERTİFİKAM VAR LİSE MENZUNUYUM SİZİNLE ÇALIŞABİLİRMİYİM TÜRKİYENİN NERESİNDE OLURSA OLSUN

  491. yagız eymen // 24 Ağustos 2012 at 19:38 // Cevapla

    ebru sana katılıyorum engin bilglerin için tşkler:))

  492. uğur şahin // 23 Ağustos 2012 at 10:17 // Cevapla

    mrb ismim uğur şahin bankacılık ve sigortacılık bölümü mezunuyum bilgisayar ve ing sertifikam var şubelerinizde calısmak istiyorum geregini arz ederim

  493. merhaba.Adnan menderes üniversitesi kamu yönetimi mezunuyum.bankanızda çalışmak isterim.gereğinin yapılmasını arz ederim.tel:05075145735

  494. mrb arkadaşlar acaba yaş sınırı varmı varsa nedir bılen varsa paylaşırsa sevinirim tşkler

  495. MARKOSANTONYUS // 15 Ağustos 2012 at 19:43 // Cevapla

    YAHU ARKADAŞLAR YORUMLARINIZ HİÇ TE MANTIKLI DEĞİL BİLMEM NE MEZUNU OLDUĞUNUZU ADAMLAR NE YAPSIN BU SİTE HABER OLARAK SERVİS SUNUYOR SADECE SINAV TARİHİNİ SORUN SORUŞTURUN SİZİNLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM GİBİ SAÇMALAMAYIN

  496. ne zaman alım yapılacak ve şartlar nedir

  497. gamze tüçel // 15 Ağustos 2012 at 14:05 // Cevapla

    ziraat bankası sınavları 2012 de olmayacak mı ne zaman ve nerede gireceğiz cevabınızı bekliyorum ziraat bankası sitesinde yazmıyor

  498. işletme lisans mezunuyum sınav hakkında bilgi alabilirmiyim saygılarımla.

  499. merhaba ben ziraat bankasının 2012 de ne zaman alım yapacağını merak ediyorum yani başlıktaki gibi….en azından bir öngörüde bulunamıyormusunuz……çünkü önceki dönemlerde insanlar bitakım öngörülerle muhtemel sınav dönemlerini tahmin etmişlerrdi.bence asıl olması gereken bu forumda bu

  500. İsmet sarmak // 08 Ağustos 2012 at 18:06 // Cevapla

    Ebru sana katılıyorum başka bir soz söylemeye gerek yok

  501. Melek demirtaş // 08 Ağustos 2012 at 08:32 // Cevapla

    Ziraat bankasının alım sınavında çıkabilecek soruları nerden temin edebileceğimizi bilen varsa bu konuda bilgilendire bilir mi?

  502. erkan balkan // 07 Ağustos 2012 at 19:20 // Cevapla

    doğru, ziraat bankasının personel aldığı filan yoktur tamamı asparagas haberdir işiniz bu yorumlara kaldıysa daha çoook beklersiniz eğer sizin paranız çoksa ziraat bankasına verin yoksa ziraat ten hayır beklemeyin bunlar kesinlikle doğrudur kesinlikle

  503. ali haydar polat // 07 Ağustos 2012 at 08:10 // Cevapla

    merhaba iktisat lisans mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum.

  504. arkadaşlar burası normal bir site.ziraatın resmi sitesi değil.ayrıcada sınavla işe aldıklarını fduymuşsunuzdur yani siteye çalışmak istiyorum diye yazanlardan alım yapmıyacaklardır herhalde.sınav açarsa takip eder başvurursunuz sınavı ve mülakatı geçersiniz çalışmaya başlarsınız.öyle ben o mezunuyum bu mezunuyum sizinle çalışmak istiyorumlarla vakit kaybetmeyin bence.hepiniz belli yaşlara gelmiş insanlarsınız bukadarda düşüncesizce davranmayın nolur.

    • Kullanıcı Adı Girin... // 06 Eylül 2012 at 13:52 // Cevapla

      tebrıkler sızın gıbı dusunenlerde var burada bır anda neredeyım ben falan dıye dusundum :D

      • Kullanıcı Adı Girin... // 14 Eylül 2012 at 19:20 // Cevapla

        bide numara verenler var ya ;) yüksek lisans da yapmışlar üstüne üstük . hala buralara çalışmak istiyroum falan yazıyolar.afedersinde adamların biratafında mı şu anda.burdan mı eleman alacaklar.hiç mi araştırmıyorlar acaba

  505. gülten yaman // 06 Ağustos 2012 at 21:28 // Cevapla

    ben lisan işletme mezunuyum siszle çalışmak ıstiyorum sınavınız nezaman ve

    başvuru formu nezaman çıkar sitenizde tarihini kaç

  506. serpil çelik // 06 Ağustos 2012 at 20:40 // Cevapla

    slm dış ticaret bölümü mezunuyum sizinle çalışmak istyrum.bankacılıgı seviyorum sınavlar hakkında blgi verin ltfen

  507. dört yıllık işletme mezunuyum.Bankanızda çalışmayı canı gönülden istiyorum.

  508. Burçin BOZKURT // 06 Ağustos 2012 at 13:28 // Cevapla

    ziraat bankası sınavına girmek istiorum bu ay olacakmış, tarihi tam olarak ne zaman teşekkür ederim şimdiden

  509. merhaba ben ilköğretim matematik mezunuyum.banka banka sınav başvuru şartlarını yazarrsanz sevnrm

  510. gamze tüçel // 05 Ağustos 2012 at 11:16 // Cevapla

    ziraat bankası sınavları ne zaman olacak sınava nerede gireceğimi ve tarihini yazarsınız çok sevinirim cevabınızı bekliyorum

  511. gamze tüçel // 05 Ağustos 2012 at 11:12 // Cevapla

    ziraat bankası sınavları ne zaman olacak sınava nerede gireceğimi tarihi yazarsanız cevap yazarsanız çok sevinirim kamu yönetimi mezunum

  512. gamze tüçel // 05 Ağustos 2012 at 11:08 // Cevapla

    ziraat bankası sınavları ne zaman olacak 4yıllık kamu yönetimi mezunum sınav tarihi ve nerede gireceğimi yazarsınız çok sevinirim cevap yaz sınav tarihi merak ediyorum

  513. TÜLAY ARSLAN // 05 Ağustos 2012 at 09:43 // Cevapla

    MERHABALAR. BANKACILIK VE SİGORTACILIK ÖNLİSANS MEZUNUYUM. ŞUAN AÇIK ÖĞRETİM 3. SINIF İŞLETME OKUYORUM. BANKACI OLMAK İSTEDİĞİM İÇİN BU BÖLÜMÜ SEÇİP OKUDUM YALNIZ BİZE KOLAYLIK SAĞLANMIYOR. BEN SEVDİĞİM BİR İŞİ YAPMAK İSTİYORUM. BU İŞ DE BANKACILIK. LÜTFEN ARTIK ÖNÜMÜZÜ AÇIN BİZE BU ŞANSI VERMENİZİ TEMENNİ EDİYORUM, TEŞEKKÜRLER..

  514. gülşen tasmanoğlu // 05 Ağustos 2012 at 04:07 // Cevapla

    mrb 1986 doğumluyum , fizik bölümünde tezli yüksek lisans yaptım ve orta seviye ingilizceye sahibim sizlerle çalışmak istiyorum

    • Kullanıcı Adı Girin... // 14 Eylül 2012 at 19:12 // Cevapla

      hem 86 doğumlusun hem yüksek lisans yapmışsın.gelmiş burda bide sıradan bi sitede siznle çalışmak istiyorum dicek kadar geri misin.onlarda bekliodu şu siteye girelimde eleman alalım diye.yaw az araştırın be bu bankalar nasıl eleman alıyo diye.gelmişiniz kaç yaşınıza uyduruk bi siteye siznle çalışmak istiyorum da bilmem ne.hayret ya

  515. Feleknaz Yıldız // 04 Ağustos 2012 at 20:46 // Cevapla

    merhaba.. bankacılık ve sigortacılık mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum.

  516. neslihan tanrıöver // 04 Ağustos 2012 at 15:27 // Cevapla

    mrh ziraat mühendisi toprak ve bitki besleme bölümğ mezunuyum sizinle çalışmayı çok isterım tsklerr

  517. melahat dırka // 04 Ağustos 2012 at 14:04 // Cevapla

    lisans mezunuyum bankanızda çalışmak istiyorum 5418709143

  518. mrb ktü mühendislik fakültesi mezunuyum kurumunuzsda çalışmak istiyorum..05418579420

  519. ömer akkaş // 03 Ağustos 2012 at 17:50 // Cevapla

    Merhaba Silahlı Özel Güvenlik Kartım var Sizinle çalışmak istiyorum.Gereğinin yapılmasanı arz ederim.

  520. Merhaba… Ben ticaret meslek lisesi muhasebe bölümünden mezun olduktan sonra 2 yıllık perakende satış ve mağaza yönetimi bölümünden mezun oldum. Şu anda Özel gıda sektöründe mağaza sorumlusu olarak çalışmaktayım. Bankacılık sektöründe sizinle çalışmak istiyorum.

  521. çağrı erenler // 02 Ağustos 2012 at 22:28 // Cevapla

    ben 4 yıllık işletme mezunuyum.. sizinle çalışmak istiyorum

  522. Merhabe ben 2 yıllık muhasebe mevzunuyum bilgisayar sertifikam ve katılım belgelerim var sizinle birlikte çalışmak istiyorum gereginin yapılmasını arz ederim.

  523. Meraba Ben 2 yıllık muhasebe mevzunuyum bankacılık sektöründe sizinle çalışmak istiyorum

  524. mrb ben önlisans bankacılık mezunum sizinle çelışmayı çok isterim

  525. sınavlar ne zaman olucak 2 yıllık bilgisayar programcılıgı mezunuyum işletme 2 sınıftayım istanbul avrupa yakasında ikamet etmekdeyim

  526. ziraat sınav tarihleri ne zaman başlıyo bunu öğrenebilir miyim

  527. Ne kadar vahim bir durum ya….Adeta yalvarıyoruz bir ekmeğe bir işe sahip olmak için çok günahız çok muhtacız biliyormusunuz.Arkadasın yorumu dikatimi çekti. işletme fakültesi 3 sınıf öğrenci ya üniversite mezunu lisans mezunu olcak adam Bir güvenlik işine bile razı bu türkiyede Yazıklar olsun sisteme yazıklar olsun böle adalaete.Hz ömer nerdesin adalate ihtiyacımız var bizim

  528. necat kılıç // 31 Temmuz 2012 at 13:33 // Cevapla

    merh. ben van erciş te oturuyorum lise mezunuyum e sınıfı ehliyetim var önceki işim özel bir dershanede bilgi işlem ve ön muhasebeye bakıyordum.şu an işsizim ve (evli 2 çocuk babasıyım) sizin bankanızda hertürlü iş imkanından faydalanmak ve çalışmak istiyorum saygılar.

  529. tuba mansur // 31 Temmuz 2012 at 10:30 // Cevapla

    Merhaba ben samsunda oturmaktayım.işletme fakültesi 3.sınıf öğrencisiyim.sınavlarınıza nasıl katılabilirim?

  530. Selin Gençer // 31 Temmuz 2012 at 00:35 // Cevapla

    merhaba 4 yıllık iktisat mezunuyum.sizinle çalışmak istiyorum .size yardımcı olabileceğime inanıyorum

  531. Merhaba ben iki yıllık banka ve sigortacılık mezunuyum çok ihtiyacım var işe

  532. slm 180 boy 82 kilo evliyim 1 çocugumvar 4 yıl tercübem var sürekli bir iş arıyorum 05455195092 kpss puanımda var

  533. selda üner // 29 Temmuz 2012 at 21:04 // Cevapla

    lise mezunuyum ikiz çocuklarım var işe ihtiyacım var

  534. Esra uçar // 29 Temmuz 2012 at 15:29 // Cevapla

    merhaba ben Rizede ikamet etmekteyim açıköğretim iktisat fakültesi son sınıftayım bilgisayar sertifikam vardır.sizinle çalışmak istiyorum.

  535. mürüvet tufan // 28 Temmuz 2012 at 19:21 // Cevapla

    2011 yılı adü bilgisayarlı matematik mezunuyum bankacı olmak istiyorum özellikle bankanızda çalışmak

  536. nihan kızılay // 28 Temmuz 2012 at 15:43 // Cevapla

    Kocaeli Üniversitesi organik tarım ( 2 yıllık ) bölümü mezunum .İstanbul Anadolu yakasında ikamet etmekteyim.

  537. ÖNLİSANS MEZUNU ALIYORMUSUNUZ

  538. merhaba ben erzincanda ikamet etmekteyim..turizm işletmeciliği ve otelcilik yüksekokulunu bitirdim.orta seviyede ingilizce ve almanca biliyorum.sizinle çalışmak istiyorum..

  539. burcu kumtepe // 26 Temmuz 2012 at 14:55 // Cevapla

    meraba balikesir erdek te oturmaktayim acikogretim iktisat fakultesi 4 sinif tayim orta halli ingilizce bilmekteyim bilgisayar diplomam var sizinle calismaktan memnuniyet duyarim
    no:0506 913 53 74

  540. halime korkmaz // 25 Temmuz 2012 at 20:18 // Cevapla

    merhaba…ben burdur bucakta yaşıyorum.28 yaşındayım.önlisans muhasebe mezunuyum.sizinle çalışmayı çok istiyorum…umarım hayırlısıyla olur.teşekkür ederim.saygılar.

  541. coşkun korkmaz // 25 Temmuz 2012 at 18:28 // Cevapla

    eskişehir anadolu üniversitesi işletme fakültesi mezunuyum. askerliğimi bitirdim. 25 yaşındayım. sizinle çalışmak istiyorum.

  542. serap yıldırım // 24 Temmuz 2012 at 16:41 // Cevapla

    segem belgemi2009 yılında aldım 15 yıllık sigorta teknik personelim si<zden haber bekiyorum izmir urlada yaşamaktayım

  543. muatafa yılmaz // 23 Temmuz 2012 at 18:42 // Cevapla

    eleman alımlarında müh. alanlarına da yer verecek misiniz?

  544. mahmut yican // 23 Temmuz 2012 at 13:02 // Cevapla

    merba ben manisdada oturmaktayım işletme fakültesi dışardan okuyorum 3 sınıftayım silahlı güvenlik sertifikamvardır cevabınız bekliyorum

  545. suzandemir // 22 Temmuz 2012 at 18:42 // Cevapla

    muhasebe mezunuyum her hangi bir bankada çalışmak istiyorum

  546. ben bu sene Erzurum ATATÜRK üniversitesi Bankacılık ve sigortacılık bölümünden mezun oldum Van yaşıyorum ileri derece bilgisayar kullanımı ve düzgün bir diksiyona sahibim ziraat bankasında çalışmak istiyorum. Size ve müşterilere faydalı olacağıma inanıyorum. Haberlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.

  547. Yağmur AYAZ // 22 Temmuz 2012 at 10:39 // Cevapla

    Erzincan üniversitesi 2011 matematik mezunuyum ayrıca cumhuriyet üniversitesinde formasyon aldım turkcell akademi sertifikam var ziraat bankasında çalışmak istiyorum şimdiden teşekkürler.

  548. gazihan gök // 21 Temmuz 2012 at 22:38 // Cevapla

    ben osmanıyeden oturuyorum ziraat bankasında temızlık işlerı veya benzer işler olursa sevınrım bılgısayar az bılıyorum iş arıyorum

  549. Tuğba Şahin // 21 Temmuz 2012 at 18:23 // Cevapla

    Zonguldak Karaelmas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü Mezunuyum. Bilgisayar eğitimi almış olup sertifikam da mevcut. Çeşitli seminerlere katıldım ve sertifika aldım. Ziraat Bankası 17 yaşından beri hayalim. Size faydalı olacağımın garantisini verebilirim.

  550. SEVTAP EROĞUL // 21 Temmuz 2012 at 16:22 // Cevapla

    1991 nisan doğumluyum. Adıyaman Üniversitesi Bankacılık ve Sigortacılık bölümünden bu yıl mezun oldum.ziraat bankasının Ağrı şubelerinden birinde çalışmak istiyorum. Faydalı olacağımdan emin olabilirsiniz. ayrıca bilgisayar sertifikam da vardır.

  551. SEDA İNAL // 21 Temmuz 2012 at 11:45 // Cevapla

    1989 Samsun doğumluyum..2012 lisans işletme fakültesi mezunuyum..M.E.B onaylı bilgisayar sertifikam ve katıldığım seminer sonucu aldığım international türk management tarafından verilen belgem var.Size faydalı olabileceğim kanısındayım.

  552. ceyda cinokur // 21 Temmuz 2012 at 05:04 // Cevapla

    Dokuz eylül üniversitesi ekonometri bölümünden 2 hafta önce mezun oldum. Ziraat bankası bünyesinde çalışmak istiyorum . İlginize teşekkürler . İyi çalışmalar

  553. ibrahim koc // 20 Temmuz 2012 at 19:29 // Cevapla

    Eskişehir anadolu üniversitesi kamu yönetimi mezunuyum ( lisans )….. askerligimi yaptım…..bilgisayar işletmenlik sertifikam var….29 yaşındayım…..1.65 boyunda 60 kilodayım….evli bir cocuk babasıyım….ilgililere arz ederim…

  554. Neval ASLAN // 20 Temmuz 2012 at 19:00 // Cevapla

    Merhaba, ben Neval
    Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Bankacılık ve Sigortacılık mezunuyum, bilgisayar sertifikam var. Bankanızda çalışmak istiyorum.
    Gereğinin yapılmasını arz ederim.

  555. tuğba YAZGAN // 20 Temmuz 2012 at 15:41 // Cevapla

    Selçuk Üniversitesi Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü mezunuyum iş arıyorum
    Gerağini bilgilerinize arz ederim

  556. tuğba YAZGAN // 20 Temmuz 2012 at 15:33 // Cevapla

    bankacılık iki yıllık mezunuyum iş arıyorum

  557. Tuğba Özden // 19 Temmuz 2012 at 23:47 // Cevapla

    Gaziantep İsmet Paşa Lisesi Sözel Bölüm mezunuyum banka personel alımlarında yer almak istiyorum İl olarak açık olan yerde çalışmaya hazırım.
    Gereğinin Yapılmasını Arz Ederim.

  558. ergin esen // 19 Temmuz 2012 at 23:42 // Cevapla

    silahlı sertifikam var iş arıyorum saygılar

  559. Ayşe Gül ÖZDEN // 19 Temmuz 2012 at 23:40 // Cevapla

    Giresun Üniversitesi Moda Tasarım 2010/2012 mezunuyum banka personel alımlarında yer almak istiyorum.
    Gereğinin Yapılmasını Arz Ederim.

  560. canan fidan // 19 Temmuz 2012 at 12:37 // Cevapla

    Sayın Yetkili;Başvuru bilgilerimi girebileceğim formu nerden bulabilirim bana int.üzeriden yapılacağını söylediler.Bankadan bu şekilde açıklama yaptılar.Buraya yazdıklarıız bilgiler yeterli olucak mı?Daha doğrusu bu yıl sınav yok mu?Ben Sakarya Meslek Yüksek Okulunu okudum.Muhasebe Bölümü ve 3,50 yıldır ön muhasebe iş tecrübem var.Bilgisayar sertifikam var.25 yaşındayım.Lütfen bilgilendirebilirmisiniz her bilgisayarı açtığımda sayfalara girip girip duruyorum.

  561. MERVE AKAN // 18 Temmuz 2012 at 16:46 // Cevapla

    BEN MERVE AKAN SAMSUN GAZİ LİSESİ YABANCI DİL MEZUNUYUM SİLAHLI GÜVENLİK KİMLİĞİM VAR AYRICA İNGİLİZCE SERTİFKAM VAR 164 BOYUNDA 50 KİLOYUM GÜVENLİK ELEMAN ALIMLARINA GİRMEK İSTİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

  562. ABDULKADİR KAŞAN // 17 Temmuz 2012 at 23:18 // Cevapla

    SELAMÜN ALEYKÜM BEN 24 YAŞINDAYIM LİSE MEZUNU 1.75 BOYUNDA 65 KİLOYA SAHİBİM, SİLAHLI GÜVENLİK SERTİFİKAM VAR BANKADA ÇALIŞMAK İSTİYORUM BİLGİ SAHİBİ OLABİLİR MİYİM, NEREDEN BAŞVURMAM GEREKİR, SAYGILARIMLA YARDIMINIZ İÇİN ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM…

  563. semanur keskin // 17 Temmuz 2012 at 17:02 // Cevapla

    akdeniz üniversitesi bankacılık ve sigortacılık bölümü mezunuyum 2013/2014 yılı içinde olacak banka eleman alımlarında yer almak istiyorum. gereğinin yapılmasını rica ediyorum.

  564. yasin papaker // 16 Temmuz 2012 at 21:00 // Cevapla

    rize unıverstesi bılgısayar programlama mezunuyum askerlıgımı yaptım sılahlı guvenlık sertıfıkam var

  565. filiz akyüz // 16 Temmuz 2012 at 18:43 // Cevapla

    ticaret lisesi banka bölümünden mezun olduktan sonra dis ticaret okudum ve önlisanssimi aldiktan sonra su anda isletme okuyorum. türkiyeden iki yil banka deneyimimi emlak bankasinda yaptim. sizlerle calismak istiyorum. bana uygun bir posisyonda is olanaginiz varsa calismak isterim.suanda berlinde ikamet etmekteyim. tel:0177 277 53 53 adres:tempelhoferdamm 84 12101 berlin

  566. ben matematik mezuyum çalışmak istiyorum ben de

  567. faruk kumru // 14 Temmuz 2012 at 20:30 // Cevapla

    merhaba ben faruk sivas cumhuriyet üniversitesi turizm otel işletmeciliğini bitirdım şunda açık öğretim işletme dördüncü sınıftayım.bankanızda çalışmak istiyorum.bilgilerinize arz ederim…teşekkürler.

  568. SONER ERYIMAZ // 14 Temmuz 2012 at 11:50 // Cevapla

    Merhaba ben soner Van yüzüncüyıl ünv doğalgaz mezunuyum.Aynı zamanda açıköğretim fakültesi işletme 3.sınıf öğrencisiyim ve bilgisayar sertifikam bulunmakta.Bankanızda çalışmak istiyorum.Gereğinin yapılmasını arz ederim.Teşekkürler.

  569. sevgi dursun // 13 Temmuz 2012 at 17:03 // Cevapla

    merhaba ben yüksekokul son sınıf öğrencisisyim türkiyenin neresinde olursa olsun çalışmak istiyorum.Babam da bankanızdan mağlulen emekli oldu .hastalığa yakalandı .bankacı çocukalrına kontenjan hakkınız varsa yararlanmak isyiyorum .Gereğinin yapılmasını arz ederim.

  570. mrb ben ali imam hatip mezunuyum silahlı güvenlik sertifikam var bankanızda çalışmak istiyorum biginize arz ederim

  571. TUĞBA SARIKAYA // 12 Temmuz 2012 at 20:53 // Cevapla

    merhaba ben tuğba 1992 aksaray doğumluyum. ticaret meslek lisesi mezunuyum aksaray üniversitesi meslek yüksek okulu muhasebe öğrencisiyim. Bilgisayar sertifikam,ISO 19011 kalite ve çevre yönetim sistemleri tetkiki eğitimi sertifikam,ISO 9001 kalite yönetim sistemi dökümantasyon eğitimi sertifikam,ISO 9001:2008 kalite yönetim sistemi temel eğitim sertifikam,dış ticaret sertifikam,birde kasiyerlik belgem vardır.Bankanızda çalışmak istiyorum.Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederim.

  572. seda sevinc // 12 Temmuz 2012 at 20:46 // Cevapla

    Mrb 2012 yilinda alim nezaman yapilir bu konuda bilgisi olan varmi

  573. Nefise aytekin // 12 Temmuz 2012 at 17:59 // Cevapla

    Merhaba nefise ben, sağlık kurumları işletmeciliği mezunu işletme 4. Sınıf öğrencisiyim bilgisayar sertifikam ve hızlı klavye kullanma sertifikam var bankanızda çalışmak istiyorum bilgilerinize arz ederim.

  574. Ziraat Bankası // 12 Temmuz 2012 at 16:53 // Cevapla

    Değerli arkadaşlar,
    Bu başlık Ziraat Bankası Personel Alımı yapıldığında bilgi vermek için bu başlığı yayınlamıştır.
    İş başvuruları buradan yazdığınız şekilde olmayacaktır.
    Bankamızda görev yapmak isteyen arkadaşlar, bankamızın İK sitesi duyurular kısmında bilgi sahibi olacaktır.Başvurmak için gerekli koşullar belirtilecek olup bu kriterlere uyan kişilerin başvuruları geçerli sayılacaktır.
    Saygılarımızla,

  575. insan kaynakları sertifikası nerden alınıyor

  576. besra delen // 12 Temmuz 2012 at 09:42 // Cevapla

    mrb ben besra önlisans işletme mezunuyum kurumunuzda çalışmak istiyorum insan kaynakları sertifikam var. bankanızda çalışmak istiyorum. Gereğini yapılmasını arz ederim.

  577. ELVAN İŞCAN // 11 Temmuz 2012 at 17:46 // Cevapla

    mrb ben elvan önlisans işletme yönetimi mezunuyum bilgisayar sertifikam var bankanızda çalışmak istiyyorum gereğinin yapılmasını arz ederim

  578. Arzu SAĞLAM // 11 Temmuz 2012 at 14:54 // Cevapla

    İyi günler. Ben Trabzon’da yaşıyorum.1988 doğumluyum. Recep Tayyip ERDOĞAN Üniversitesi(Rize), 2012 yılı ,matematik bölümü mezunuyum. Bankanızda çalışmak istiyorum. Bilgilerinize arz ederim.

  579. uğur şahin // 11 Temmuz 2012 at 12:48 // Cevapla

    merhaba ben uğur şahin bankacılık ve sigortacılık ığdır üniversitesi myo 2012 mezunuyum bilgisayar sertifikam, dış ticaret uzmanlık sertifikam,katılım belgem ,kosgem girişimcilik belgem var. bankanızda calısmak istiyorum gereğinin yapılmasını arz ederim.

  580. ZÜLEYHA ÇORUK // 11 Temmuz 2012 at 11:55 // Cevapla

    Mrb ben Züleyha Erzurumluyum.Iğdır Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Bankacılık ve Sigortacılık 2012 mezunuyum. Bilgisayar sertifikam,kosgeb girişimcilik sertifikam,dış ticaret sertifikam,katılım belgem,ISO 9001 belgem bulunmaktadır.Bankanızda çalışmak istiyorum. Gereğinin yapılmasını arz ederim.

  581. Gülfidan Kılıç // 11 Temmuz 2012 at 10:05 // Cevapla

    Merhaba ben Gülfidan kılıç 1982 tarihinde İstanbulda doğdum .İşletme fakültesi mezunuyum.Bankanızda
    çalışmayı talep ediyorum.

  582. sulatn durmuş // 10 Temmuz 2012 at 21:46 // Cevapla

    merhaba ben sultan bankacılık ve sigortacılık bölümü mezunuyum bilgisayar sertifikam bulunmaktadır aynı zamanda açık öğretim fakültesi işletme bölümü 4. sınıf öğrencisiyim bankanızda görevlendirilmek istiyorum bilgilerinize arz ederim teşekkür ediyorum 05448230090

  583. oktay kalfaoğlu // 10 Temmuz 2012 at 20:57 // Cevapla

    merhaba ben oktay ondokuz mayıs üniversitesi vergi ve muhasebe uygulamaları bölümü mezunuyum.Bankanızda çalışmak istiyorum.Bilgilerinize arz ederim..teşekkürler.

  584. YASİN KARATAŞ // 10 Temmuz 2012 at 16:43 // Cevapla

    mrb ben yasin bankacılık ve sigortacılık ığdır üniversitesi meslekyüksek okulu 2012 mezunuyum.Bilgisayar sertifikam var , ISO 9001 belgem , katılım belgem , dış ticaret sertifikam var ,kosgeb girişimcilik belgem var.Bankanızda çalışmak istiyorum.Gereğinin yapılmasını arz ederim.

  585. ARZU ARSLAN // 10 Temmuz 2012 at 11:59 // Cevapla

    Ziraat Bankası Yetkilisinin Dikkatine
    Lisede Muhasebe okudum Muhasebe diplomam ve MEB.den onaylı Bilgisayar Sertifikam var.Ayrıca çeşitli seminerlerden belgelerim var .Dış Ticaret mezunuyum İngilizce hazırlık okudum ve şuanda dışardan İktisat’ı tamamlıyorum.İyi derece de iş deneyimlerim var.Ms ofis ve muhasebe programlarına hakimim kariyer hedefliyorum.Başvurum genel başvuru niteliğindedir.Gerek ferdi gerekse takım çalışmalarına uyumlu bir kişiliğe sahibim.En kısa sürede kendimi geliştirip size faydalı olacağıma kesinlikle inanıyorum.

  586. YAKUP ALACALI // 09 Temmuz 2012 at 22:28 // Cevapla

    MERHABA BEN 2 YILLIK KAMU YÖNETİMİ MEZUNUYUM AYNI ZAMANDA MEB.BAKANLIGI ONAYLI BİLGİSAYAR İŞLETMENİ VE AUTOCAD SERTİFİKASINA SAHİBİM VE MİCROSOFT OFFİCE PROGRAMLARINI İYİ BİLİYORUM ZİRAAT BANKASININ BANA UYGUN HERHANGİ BİR ŞÜBESİNDE CALIŞMAK İSTİYORUM BİLGİLERİNİZE ARZ EDERİM…

  587. halide akgün // 09 Temmuz 2012 at 21:43 // Cevapla

    meraba ben celal bayar üniversitesi bankacılık ve finans bölümü mezunuyum(4 yıllık) bankanızda çalışmak istiyorum ilgilenirseniz sevinirim..

  588. hilal akgün // 09 Temmuz 2012 at 21:39 // Cevapla

    meraba ben giresun üniversitesi bankacılık ve sigortacılık bölümü mezunuyum bankanızda çalışmak istiyorum..

  589. ali ARSLANTAŞ // 09 Temmuz 2012 at 18:48 // Cevapla

    merhaba üniversite işletme mezunuyum özel bir banka da kobi saha satış temsilçisi olarak çalışmaktayım.ziraat bankasında görev almak istiyorum.

  590. Şeyma ALTUN // 09 Temmuz 2012 at 13:39 // Cevapla

    İktisari ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunuyum Ziraat Bankasında çalışmak istiyorum başvuru işlemlerinden haberdar etmenizi rica ederim

  591. GÖKHAN ALIÇ // 09 Temmuz 2012 at 13:38 // Cevapla

    ben14.09.1983 MERSİN / ANAMUR dogumluyum işletme lisans mezunuyum bankanızda calısmak istiyorum mersin adana istanbul bölgesi olabilir…

  592. Merhabalar..Ben lisansmezunuyum..Kendimi geliştirip devamlılık sağlayabileceğim kurumunuzda çalışmak istiyorum..İlgilenirseniz çok mutlu olurum..

  593. emel sarıbaş // 08 Temmuz 2012 at 18:30 // Cevapla

    mersin üniversitesi silifke utiyo işletme bilgi yönetimi mezunuyum.Bilgisayar sertifikam bulunmaktadır ve microsoft office pagramlarına hakimim.Bana uygun olabilecek bir bölümde çalışmak istiyorum.

  594. Fatma DEMİRBAŞ // 08 Temmuz 2012 at 17:51 // Cevapla

    ben kamu yönetim mezunuyumm bankanızda çalışmak istiyorumm,saygılar.

  595. LEVENT BEYRET // 07 Temmuz 2012 at 09:41 // Cevapla

    MERHABA BEN LEVENT 1984 doğumluyum HATAY/DÖRTYOL da yasıyorum bankanızda güvenlik görevlisi olarak görev yapmak istiyorum bilgilerinize arz ederim.(05419558120)

  596. seyfi güler // 06 Temmuz 2012 at 13:40 // Cevapla

    Merhaba ben seyfi 1987 doğumluyum ve erzincan Üniversitesi bankacılık ve sigortacılık myo 2012 mezunuyum.Bankanızda bana uygun olan bölümde çalışmak istiyorum.Bilgilerinize arz ederim.Teşekkürler

  597. Eşe ŞEKER // 05 Temmuz 2012 at 22:30 // Cevapla

    Merhabe ben eşe.1990 doğumluyum. Tokat Gaziosmanpaşa üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümü (4 yıllık) 2012 mezunuyum. Sizin bankanızda bana uygun bir pozisyonda çalışmak istiyorum.Bilgilerinize arz eder şimdiden teşekkür ederim.

  598. ihsan DEMİR // 05 Temmuz 2012 at 15:54 // Cevapla

    batmanın sason ilçesinde yaşıyorum bura doğumluyum askkerliğimi bitirdim sılahlı güvenlik sertifikam var ne olur yardımcı olun maddi durumum çok kötü

  599. ihsan DEMİR // 05 Temmuz 2012 at 15:50 // Cevapla

    iki yıldır beklıyom madi durumum çok kötü geçinemiyom ne olur bana yardımcı olun batmanın sason ilçesindeyim

  600. cihat gülk // 05 Temmuz 2012 at 13:45 // Cevapla

    erzıncan unv..bilgisayar proğramcılıgı mezunuyum.sızınle emklılıge kadar calısmak ısterım saygılarımla

  601. Mühübe ERKOÇ // 05 Temmuz 2012 at 09:46 // Cevapla

    Ben ticaret lisesi bankacılık bölümü mezunuyum.Bankanıza lise mezunu eleman alınacağını duydum.
    Bu konuda beni bilgiendire bilirmisiniz. Ne zaman ve nasıl olacak.Şimdiden teşekkür ederim.

  602. Yurdagül Ulusoy // 04 Temmuz 2012 at 00:25 // Cevapla

    Merhaba Kırıkkale Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden bu yıl mezun oldum,bankanızın personel alımı tarihleri ve kadroları ne zaman öğrenebilirim?

  603. esra çelik // 03 Temmuz 2012 at 20:59 // Cevapla

    ben bankanızda çalışmak istiyorum iktisat mezunuyum bu yıl mezun oldum başvurular ne zaman

  604. leyla KILINÇ // 03 Temmuz 2012 at 14:25 // Cevapla

    mrb ben leyla büro yönetimi yönetici asıstanlığı mersın üniversiten mezunum i bilgisayar sertifikam var .bankanızda bana uyun bir bölümde çalışmak istiyorum.Bilgilerinize arz ederim.teşekürler.

  605. ÖZLEM BOLAT // 03 Temmuz 2012 at 14:02 // Cevapla

    Merhaba ben Özlem. işletme fakültesini bitirdim. bünyenizde çalışmak istiyorum. başvuru işlemleri hakkında bilgi verirseniz sevinirim. teşekkürler

  606. hepiniz işe alındınız yarın gelin başlayınız.

  607. rabia yıldırım // 03 Temmuz 2012 at 10:31 // Cevapla

    üniversiteden yeni mezun oldum bankacılık sigortacılıgı bittirdim bankada calişmak istıyorum saygılarımla..rabia

  608. cansu bozdağ // 02 Temmuz 2012 at 18:46 // Cevapla

    Merhaba ben Cansu.1991 doğumluyum.Mustafa Kemal Üniversitesi Muhasebe ve Vergi Uygulamaları bölümünden mezun oldum.Bankanızda çalışmak istiyorum.Bilgilerinize arz ederim.

  609. ufuk karahan // 02 Temmuz 2012 at 14:37 // Cevapla

    mrb.ben ufuk karahan 1983 hatay iskenderun dogumluyum.meslek lisesi elektrik-elektronik bölümü mezunuyum.bilgisayar sertifikam-e sınıfı ehliyetim – silahlı
    güvenlik sertifikam var. bünyeninizin güvenlik departmanında çalışmak istiyorum.teşekür edrim

  610. esra daradan // 02 Temmuz 2012 at 14:20 // Cevapla

    bankanızın sınavları ne zaman acaba? bi de ben 2 yıllık banka ve sigortacılık mezunuyum..Kpss den kaç puan almam lazım? cevaplarsanız sevinirim..

  611. NURGÜL CİNGÖZ // 02 Temmuz 2012 at 12:20 // Cevapla

    Merhaba ben samsundan nurgül 1990 doğumluyum.Konya selçuk mezunuyum.Bankanızda çalışmak istiyorum.Gereğinizi arz ederim teşekkürler.

  612. Hicran GÖZEN // 01 Temmuz 2012 at 23:57 // Cevapla

    merhabalar… Başvuru Formuna nereden ulaşabiliyoruz. Burda bilgilerimizi vermek yerine nasıl başvuru yapabiliyoruz onları yazsak daha doğru olmaz mı?

  613. himmet güneş // 01 Temmuz 2012 at 21:04 // Cevapla

    merhaba ben himmet güneş atl lise elektrik bölümü mezunuyum bankanızda çalısşmak istiyorum

  614. Fatma Aybüke ÖZTÜRK // 01 Temmuz 2012 at 01:59 // Cevapla

    MERHABA BEN FATMA AYBÜKE ÖZTÜRK 1988 DOĞUMLUYUM KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.BANKANIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM. BİLGİLERİNİZE ARZ EDERİM.TEŞEKKÜRLER

  615. Mrb;
    Ben Esin 1988 doğumluyum Eskişehir Anadolu Üniversitesi İşletme bölümü lisans mezunuyum.Özel bir bankada yaklaşık olarak 2 yıldır çalışmaktayım.İstanbulda ikamet etmekteyim.Fakat gelecekteki kariyerime Ziraat bankası nda devam etmek istiyorum.syg

  616. yavuz toramanoğlu // 29 Haziran 2012 at 20:24 // Cevapla

    merhaba ben yavuz 1985 doğumluyum van özalp ta yasiyorum lise mezunu yum bankanızda çalışmak istiyorum bilgilerinizle teşekürler

  617. derya köseoğlu // 29 Haziran 2012 at 20:23 // Cevapla

    merhaba ben derya. 1988 doğumluyum kırklareli niversitesi bankacılık ve sigortacılık mezunuyum.bankanızda uygun bir bölümde görev almak istiyorum.bilgilerinize arz ederim teşekkürler.

  618. basvuruları nerden nasıl yapıyoruz on kosul felan yok mu her onune gelenı almıyolar heralde.hıç bır yerde hıç bır bılgıye ulasamıyorum…yardımmm ???

  619. Nihal Açıkbaş // 29 Haziran 2012 at 12:29 // Cevapla

    Merhaba ben Nihal. Eskişehir Anadolu üniversitesi işletme fakültesi mezunuyum. Bankacılık sektöründe çalışmayı çok istiyorm.Bilgilerinize.

  620. hilal tasgın // 28 Haziran 2012 at 21:55 // Cevapla

    meraba ben hilal 1988 doğumluyum. sivas cumhuriyet üniversitesi bankacılık ve sigortacılık mezunuyum. bünyenizde bana uygun bölümlerde çalışmak istiyorum. teşekkürler.

  621. Merhaba ben Seval 1989 Kayseri doğumluyum.Kahramanmaraş meslek yüksek okulunda muhasebe ve vergi 2012 mezunuyum. Bankanızda uygun olan bölümde çalışmak isterim.Teşekürler.

  622. Fatma Eştürkü // 28 Haziran 2012 at 14:02 // Cevapla

    Merhaba ben Fatma.1990 doğumluyum. Niğde Üniversitesi Bor Myo. Bilgisayar teknolojileri ve programlama mezunuyum.Bankanızda uygun bir bölümdeçalışmak istiyorum.Niğde/Bor da ikametgah ediyorum.Bilgilerinize arz ederim teşekkürler.

  623. ayseliberte // 27 Haziran 2012 at 10:22 // Cevapla

    mrb ben ayse hitit üniversitesi bilgisayar bölümü önlisans mezunuyum ilgili bölümünüzde çalışmak istiyorum.

  624. Özge GÜRSOY // 26 Haziran 2012 at 22:15 // Cevapla

    Merhaba ben Özge.1992 doğumluyum ve Bİlecik Üniversitesi bankacılık ve sigortacılık myo 2012 mezunuyum.Bankanızda bana uygun olan bölümde çalışmak istiyorum.Bilgilerinize arz ederim.Teşekkürler.

  625. halil kılavuz // 26 Haziran 2012 at 16:18 // Cevapla

    merhaba ben halil lise mezunuyum 1,90 boyundayım silahlı güvenlik sertifikam var askeriyeden almış olduğum güvenlik sertifikamda var bir çok paşanın korumalığını yaptım sizinle çalışmak istiyorum teşekkürler
    0532 760 48 08

  626. şen nurhayat // 26 Haziran 2012 at 16:15 // Cevapla

    cumhuriyet üniversitesi önlisans 2012 maliye mezunuyum bankanızda çalışmak istiyorum.

  627. songül inan // 26 Haziran 2012 at 16:04 // Cevapla

    bende banka ve sigorta mezunuyum ve ziraatbankasında çalışmak istiyorum

  628. didem çetinkaya // 26 Haziran 2012 at 15:03 // Cevapla

    Merhabalar ben didem.Süleyman Demirel üniversitesi işletme bölümü 2012 mezunuyum .Bankanızda çalışmak istiyorum.TEŞEKKÜRLER

  629. HÜSEYİN PARLAK // 26 Haziran 2012 at 14:29 // Cevapla

    merhaba ben Hüseyin, 1989 İzmit dogumluyum.Eskişehir Anadolu Üniversitesi 4 yıllık İşletme Bölümünü 2012 de tamamladım ve mezun oldum. Bankanızda bana uygun bolumlerınde calısmak ısterim. Bilgilerinize arz ederm. Saygılarımla.

  630. emrah çınar // 25 Haziran 2012 at 22:25 // Cevapla

    arkadaşlar ziraat bankasıı eleman alımı için sınav yapılmaktamıdır nasıl başvurabiliriz bunun için

  631. ESRA KOŞAR // 25 Haziran 2012 at 16:02 // Cevapla

    merhaba ben hititi üniversitesi iktisat mezunuyum.1989 doğumluyum ingilizcem iyi seviyede erasmus yaptım ve bankanızın sınavını bekliyorum.sınav tarihi hakkında beni bilgilendirmeniz mümkün mü teşekkür ederim şimdiden

  632. nurcan erkan // 24 Haziran 2012 at 20:15 // Cevapla

    Merhabalar,Nurcan Erkan Tokat 1989 doğumluyum.
    2012 şubat ayı ,Hacettepe Matematik(ing) mezunuyum ve şu adaletsiz sistemde biran önce adaletli bir şekilde işimi elime almak istiyorum.Okuduğum sürece ve mezuniyet sonrasında da hep bankacılık düşündüm.Bukonuda enazından bilgi vermek adına yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.

  633. nurcan erkan // 24 Haziran 2012 at 20:10 // Cevapla

    Merhaba,öncelikle kendimi tanıtayım.
    Nurcan Erkan 1989 Tokat doğumluyum.Bu sene Hacettepe matematik(ing) mezunuyum.
    Okuduğum sürede ve mezuniyet sonrasında da bankacılık düşündüm,hala da düşünmekteyim.
    Bankanızda matematikçiler için bir konu varsa bu konudabilgilendirilmek isterim.Biran önce
    şu adaletsiz sistemle adaletli bir şekilde işimi elime almak istiyorum.En azından akıl verme ve bilgilendirme konusunda yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler,iyi günler.

  634. sümeyye adıgüzel // 22 Haziran 2012 at 13:57 // Cevapla

    bu yıl alımda önlısans ve lisan meznları olmayacakmış sadece lise mezunları icin yapılacakmış bi banka yetkilisi öyle söyledi bana

  635. LEYLA ÇATAN // 21 Haziran 2012 at 21:53 // Cevapla

    Ziraat Bankası Sınavına girmek istiyorum ama başvuru ne zaman ve nasıl yapılıyor cevaplandırmanız mümkün mü ?

  636. hatice baykara // 21 Haziran 2012 at 15:56 // Cevapla

    Açık lise mezunuyum. 1969 doğumluyum. 13 senelik muhasebecilik tecrübem var. Bozüyük’te oturuyorum. Bankanızda çalışmak istiyorum. İlgilerinize arz ederim.

  637. NURAY BAŞARAN // 21 Haziran 2012 at 10:44 // Cevapla

    merhaba ben nuray.trakya üniversitesi işletme yönetimi ön lisans mezunuyum.bankanızda çalışmak istiyorum.acaba alımlar nezaman başlayacak teşekkürler.

  638. NURAY BAŞARAN // 21 Haziran 2012 at 10:42 // Cevapla

    Merhaba ben Nuray. Trakya üniversitesi işletme yönetimi ön lisans mezunuyum.bankanızda çalışmayı istiyorum. Acaba alımlar nezaman başlacayacak. Teşekkürler

  639. TUĞÇE ATEŞ // 19 Haziran 2012 at 18:04 // Cevapla

    TARİHLER NE ZAMAN YA BANKAYA GIRMEYI COK ISTIYOMMMM

  640. TUĞÇE MEMET // 19 Haziran 2012 at 18:04 // Cevapla

    TARIHLERİ BELİRTEBILIR MISINIZ

  641. hediye akyüz // 18 Haziran 2012 at 00:31 // Cevapla

    merhaba.hediye ben.1987 doğumluyum.çalışma ekonomisi ve endüstriyel ilişkiler okuyorum bu sene mezun oluyorum.çalışmayı çok istiyorum !

  642. EDA SABİHA KARAFAKI // 17 Haziran 2012 at 14:48 // Cevapla

    merhaba ben EDA.1991 doğumluyum mustafa kemal üniversitesi muhasebe ve vergi uygulamaları bölünmden mezunum.bankanızda uygun pozisyonda çalışmak isterim.ilginize arz ederim.

  643. hüseyin arslan // 17 Haziran 2012 at 14:34 // Cevapla

    zıraat bankası personel alımı yapacak diyor ama tarih belli değilm hangi aylar içinde personel ve eleman alımım yapacak teşekkürler

  644. Hülya YILDIRIM // 17 Haziran 2012 at 13:25 // Cevapla

    Merhaba ben Hülya. 1990 doğumluyum.Giresun Üni. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı 2012 mezunuyum.bankanızda çalışmak istiyorum.teşekkürler.

  645. gülizar tunç // 16 Haziran 2012 at 17:50 // Cevapla

    merhaba ben gülizar bu yıl erzincan üniversitesi finans bankacılık ve sigortacılık bölümünden mezun oldum. mardin’de yaşıyorum.Bankanızda çalışmak istiyorum.şimdiden teşekkür ederim

  646. nejla KOTAN // 16 Haziran 2012 at 17:28 // Cevapla

    merhaba ben nejla 05.05.1987 dogumluyum. eskisehir anadolu üniversitesi iktisad fakültesi kamu yönetim mezunuyum. izmirde yasıyorum daha kapsamlı cv yi nereye verebilirim ?

  647. alper deremeç // 16 Haziran 2012 at 15:53 // Cevapla

    1981 ısparta dogumluyum. Bilgisayarlı muhasebe ve vergi ıygulamaları yüksek okul mezunuyum. Bankanızda calısmak istiyorum

  648. sami karalı // 16 Haziran 2012 at 15:39 // Cevapla

    mrb ismim SAMİ KARALI 1980 istanbul doğumluyum Ispartada ikamet ediyorum ama ankara yenimahallde ve kütahya simav’da ikamet etme şansım vardır. süleyman demirel üni. inşaat ve anadolu üni iktisat fak. kamu yömetimi bölümünden mezun oldum. ofis programları dışında autocat biliyoru.

  649. FERİT ERTEPE // 15 Haziran 2012 at 20:56 // Cevapla

    merhaba ben Ferit ERTEPE 1985 balıkesir edremit doğumlu lise mezunuyum bankanızda calışmak isti yorum sizde uygun görürseniz.arz ederim

  650. Didem çetinkaya // 15 Haziran 2012 at 15:01 // Cevapla

    merhabalr ben didem çetinkaya 1988 doğumluyum.süleyman demirel üniversitesi işletme bölümünden mezun oldum.bankanızda çalışmak istiyorum teşekkürler.

  651. dilay sultan gül // 15 Haziran 2012 at 11:56 // Cevapla

    merhaba ben dilay sultan. 1990 istanbul doğumluyum. selçuk üniversitesi matematik mezunuyum. eskişehirde yaşıyorum. insan ilişkilerinde iyi güler yüzlü okuduğum bölüm gereği analtik düşünebilen dinamik yeniliklere açık bir insanım. Bakanızda uygun bir pozisyonda çalışmak istiyorum.

  652. TURGAY KAYNAR // 14 Haziran 2012 at 23:25 // Cevapla

    merhaba ben 1981 doğumlu bankacılık bölümü bitirdim lisede şuan açk öğretim fakültesinde okuyorum kemerburgaz göktürkte açılacak olan şubenizde çalışmak istiyorum odaha önce bankanızda stajyer olarak çalıştım tel.05332173361

  653. ahmet satıcı // 14 Haziran 2012 at 16:03 // Cevapla

    merhabalar bende ziraat teknikeriyim şanlıurfada yaşıyorum bende çalışmak istiyorum

  654. ben asya1990 doğumluyum emyo bilgisayar programcılığından mezun oldum bankanızda çalışmak istiyorum sınav tarihlerini yazabilirmsnz..

  655. haci nuri şanlıoğlu // 14 Haziran 2012 at 13:20 // Cevapla

    iş başvurusu yapmak istiyorum ama sayfa açılmıyor. neden açılmadığını yazarmısınız.? bu konuda yardımcı olurmusunuz.?

  656. EMRAH SÖNMEZ // 13 Haziran 2012 at 15:12 // Cevapla

    2 yıllık pazarlama yüksek okulunu bitirdim.şu anda 3 yıldır aydın doğan çağrı merkezinde uzman yardımcısı olarak çalışmaktayım.bilgisayarım çok iyidir.gümüşhane merkezde oturmaktayım.sizinle çalışmak istiyorum.01.01.1988 doğum tarihim.

  657. kiraz alparslan // 13 Haziran 2012 at 14:57 // Cevapla

    kısaca sınav tarihlerini yazarsanız sevinirim teşekkürler

  658. arkadaşlar herkes isteklerini yazmış fakat sınav olacağına dair kesin bir bilgi yok ki yani yapılacak mı?

  659. mehmet temizkan // 12 Haziran 2012 at 21:43 // Cevapla

    ben 1986 doğumlu yüksekokul muhasebe bölümü mezunuyum bankanızda çalışmak istiyorum

  660. telli kıraç // 12 Haziran 2012 at 19:52 // Cevapla

    merhaba ben anadolu üniversitesi işletme bölümünden mezunum bankanızda çalışmak istiyorum . ilginiz için teşekkürler.

  661. zübeyde meriç // 12 Haziran 2012 at 17:16 // Cevapla

    merhaba ben zübeyde sosyal hizmetler 2. sınıf öğrencisiyim adana da yaşıyorum . bankanızda çalışmak istiyorum . şimdiden teşekkürler .

  662. özgen akçay // 12 Haziran 2012 at 13:00 // Cevapla

    ben özgen. 1991 simav doğumluyum. simavda yaşıyorum. yüksek okul makine bölümü mezunuyum. bankanızda çalışmak istiyorum.

  663. seher özer // 12 Haziran 2012 at 13:00 // Cevapla

    merhaba ben bu yıl celal bayar üniversitesi maliye bölümünden mezun oldum bankanızda çalışmak istiyorum. teşekkürler

  664. zeliha yiğitoğlu // 12 Haziran 2012 at 12:54 // Cevapla

    merhaba ben zeliha. 1990doğumluyum. yüksek okul bilgisayar programcılığı mezunuyum. simav da yaşıyorum. bankanızda çalışmak istiyorum.

  665. alımlar burda olmuyo yanlız.niye buraya özgecmiş ve kişisel özelliklerinizi yazıosunuz?:)))

  666. SEÇİL TOPAL // 12 Haziran 2012 at 08:59 // Cevapla

    merhaba ben seçil 1999ticaret lisesi bankacılık bölümü mezunuyum ziraat bankasında stajımı yaptım sizinle çalışmayı çok isterim sınav başvuru taihi ne zaman bilgilendirirseniz sevinirim…Teşekkürler

  667. merhaba ben necat istanbul/şişlide oturuyom maliye mezunuyum askerliğimi yaptım.sizin gibi kurumsal bır bankada (ziraat bank) çalişmak istiyorum.başvuru tarihleri öğrenebilirmiyim. no:0531 621 67 13

  668. Aydın SÖZKESEN // 11 Haziran 2012 at 15:49 // Cevapla

    Meraba ben Aydın SÖZKESEN 1979 Ankra doğumluyum Ankarada oturuyorum.Silahlı güvenlik sertifikam var boy 1.75 kilo 75kğ.(B) sınıfı ehliyet ve SRC 2 – SRC 4 belgelerim mevcut Tel:0541 268 90 89 0538 696 42 63 BÜNYENİZDE ÇALIŞMAK İSTİYORUM TEŞEKKÜRLER

  669. hakan arabacı // 11 Haziran 2012 at 14:38 // Cevapla

    merhaba ben hakan 19 yaşındayım önlisans okuyorum 2 yıl bilgisayar teknik servisigi yaptım.Diksiyonum gayet düzgündür.

  670. Esra BEYAZITOĞLU // 11 Haziran 2012 at 13:23 // Cevapla

    Merhaba ben Esra 22 yaşındayım Mustafa Kemal Üniversitesi kimya bölümünü 2012 mezunuyum. .BOSSA’ staj yaptım. Adana’da oturuyorum.Referans isterseniz verebilirim. Sizinle çalışmak isterim.

  671. Çağrı Karatoprak // 07 Haziran 2012 at 21:18 // Cevapla

    lise mezunuyum 1nisan da ygs sınavına girdim barajı aştım zonguldakta ikamet etmekteyim diksiyonum düzgün evimde netim olmadığından dolayı cep tel numaramı yazıyorum 0542 725 30 96 bana geri dönüş yaparsanız çok sevinirim iyi çalışmalar

  672. . Yılmaz YOLUK // 07 Haziran 2012 at 11:14 // Cevapla

    Mrh ben Yılmaz Lise Mezunuyum B sınıfı ehliyet,Yetkili Ateşçılık ve Kalorifer,Silahlı Güvenlik Sertifika ile Bilgisayar Sertifikasına sahibim.Bankanızda hangi daldan iş olursa çalışmak istiyorum

  673. neriman yağ // 05 Haziran 2012 at 21:00 // Cevapla

    mrb ben bankacılık ve siğortacılık bölümü 1.sınıf öğrencisiyim sizinle çalışmak istiyorum yardımcı olmanızı bekliyorum…

  674. Fatih KELES // 05 Haziran 2012 at 15:06 // Cevapla

    merhaba ben 1981 ankara tic.mes. lisesi mezunuyum vakiflar bakasinda stajimi yaptim B sinifi ehliyetim var cok iyi soforlugum var sizinle calismak isterim ne is olursa yaparim durust ve guvenilir biriyimdir referans verebilirim.personel alimi icin nezaman basvura bilirim iyi harlerinizi bekliyorum. Tesekkurler…

  675. başak gül // 05 Haziran 2012 at 10:10 // Cevapla

    merhaba ben 22 yaşında işletme mezunuyum. Bankanızda çalışmak istiyorum…

  676. deniz sökmen // 04 Haziran 2012 at 20:00 // Cevapla

    personel alımı için başvuru formları ne zamana kadar sürüyor bilgilendirirseniz sevinirim

  677. gamze gökgöz // 02 Haziran 2012 at 13:57 // Cevapla

    1989 dogumluyum.iskenderunda oturuyorum.silahlı guvenlık sertıfkam var.is arıyorum. yıllık muhasebe bolumu okuyorm sn yılm saygılarmla 05412904696

  678. ZEHRA UÇMAK // 31 Mayıs 2012 at 16:22 // Cevapla

    ben 24 yaşında önlisans muhasebe mezunuyum başvurular ne zaman başlıyor bilgi verebilir misiniz

  679. mine özcan // 31 Mayıs 2012 at 13:54 // Cevapla

    merhaba ben mine 1988 samsun doğumluyum aöf işletme lisans mezunuyum bankanızda sizinle çalışmak istiyorum personel alımı için başvuru nezaman olduğu ile ilgili bilgi verirseniz sevinirim iyi çalışmalar

  680. mine özcan // 31 Mayıs 2012 at 13:52 // Cevapla

    merhaba ben mine 1988 samsun doğumluyum aöf işletme lisans mezunuyum bankanızda sizinle çalışmak istiyorum iyi çalışmalar

  681. ZİKRULLAH KURT // 30 Mayıs 2012 at 09:08 // Cevapla

    meraba 16.09.1991 doğumluyum personel alımı için nezaman başvuru yapabiliyoruz bilgilerinize teşekkürederim

  682. Mehmet Fatih Külcü // 30 Mayıs 2012 at 08:38 // Cevapla

    Merhaba ben Marmara Üniversitesi İİBF mezunuyum ve Ziraat Bankası 2012 yılı personel alımları için başvuru tarihini öğrenmek istiyorum bana bu konuda yardımcı olabilirseniz memnun olurum. Saygılarımla..

  683. nuray çakar // 30 Mayıs 2012 at 05:50 // Cevapla

    merhaba ben nuray konya selçuk üniversitesi bankacılık ve siğortacılık 2008 mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum.personel alımı için ne zaman başvuru yapabiliyoruz bilgi verirseniz sevinirim.

  684. onur taşdan // 29 Mayıs 2012 at 15:59 // Cevapla

    merhaba ben onur 22 yaşındayım silahlı güvenlik sertifikamı yeni aldım siznle çalışmak isyorum boy 1.83 kilo 77 ankarada otryorum 05392641428 burdan ulaşabilirziniz..teşekürler
    ,

  685. pervin türkaslan // 29 Mayıs 2012 at 09:35 // Cevapla

    mrb ben nazilli myo bankacılık ve sigortacılık mezunuyum bilgisayar,ingilizce,halkla ilişkiler,reklamcılık ve dış ticaret sertifikalarına sahibim yapı kredi bankasında staj yaptım ve uygun görüldüğü taktirde sizinle çalışmak istiyorum

  686. Serpil GÜNEY. // 28 Mayıs 2012 at 07:33 // Cevapla

    Merhaba.Ben 2011 de mülakat sınavınızı 1 puanla kaçırdım.30 iş günü stajda yaptım,Ziraat Bankasında.Tekrar sınav veya memur alımı ne zaman olacak?

  687. MERYEM YILMAZ // 28 Mayıs 2012 at 06:47 // Cevapla

    BURDA OLMUYO BAŞVURU
    ZİRAAT BANKASI SAYFASINDAN OLACAK

  688. slm ben gıda teknolojı önlısans mezunuyum lutfen bende bır kurumun personelı olmak ıstıyom banada yardım cı olun nnnolurrr…

  689. celalettin gülen // 25 Mayıs 2012 at 16:06 // Cevapla

    LİSE MEZUNUYUM ÇOK İYİ BİLGİSAYAR KULLANITYORUM SERTİFİKAM VAR E SINIFI EHLİYETİM VAR OPERATÖRLÜK SERTİFİKAM VAR SİZ DE Bİ ŞANS VERİN NE OLUR SAYGILARIMLA 05337701683

  690. esra çelik // 25 Mayıs 2012 at 15:44 // Cevapla

    bankada çalışmak istiyorum başvurular ne zaman

  691. gamze keser // 25 Mayıs 2012 at 06:10 // Cevapla

    burdan bu şelikde başvuru yapılması çok saçma.bi form cv sayfaıs koysanız ii olcak

  692. gökhan tuluğ // 24 Mayıs 2012 at 18:48 // Cevapla

    mrb güvenlik görevlisi olarak müracaatda bulunmak istiyorum 1987 doğumluyum silahlı olarak güvenlik sertifikam bulunmakta bursa karacabey ilçesinde ikamet etmekteyim bankanızda çalışmak istiyorum arz ederim.

  693. TUBA GÜRSU // 24 Mayıs 2012 at 08:58 // Cevapla

    Lütfen artık bu yaş sınırlamasını kaldırın.

  694. merhaba ben yasemin T.C Ziraat bankasında 1 yıl çalıştım stajer olarak herşeyi qereğince biliyorm şuandada banka siğorta okuyorum bankanızda çalışmak istiyorum….

  695. Merhaba.. 1978 doğumluyum. Balıkesir/Edremit ilçesinde oturuyorum.Bankanızda güvenlik görevlisi olarak çalışmak istiyorum..Saygılarımı sunuyorum..

  696. kemal ülük // 23 Mayıs 2012 at 08:23 // Cevapla

    1978 şanlıurfa dogumlu güvenlik sertifikam var.bankanızda çalıkmak isterim

  697. ahmet turkel // 23 Mayıs 2012 at 06:32 // Cevapla

    merhaba ben guvenlik gorevlisiyim bankanızda calişmak gurur duyarım

  698. EMRE TURAN // 22 Mayıs 2012 at 19:31 // Cevapla

    1980 ESKİŞEHİR DOĞUMLUYUM TİCARET MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM.ZİRAAT BANKASINDA 2000 YILINDA STAJ GÖRDÜM 1 YIL.ALANIM BANKA.GÜVENLİK GÖREVLİSİ OLMAK İÇİN BAŞVURUYORUM

  699. ALİ SEZER // 21 Mayıs 2012 at 17:51 // Cevapla

    Aksaray Meslek Yüksek Okulu Özel Güvenlik ve Koruma Bölümü mezunuyum.TC ZİRAAT BANKASI şubelerinde Güvenlik ve Koruma Görevlisi olarak çalışmak istiyorum.Mersin/SİLİFKE ZİRAAT BANKASI şubesinden emekli olmuş personel çocuğuyum.

  700. bu yorumlar gerçekten onuyormu acaba

  701. merhaba ben eda muhasebe finansman bölümü bankacılık dalında okuyorum ziraat bankasında staj yapıyorum bu sene sınav var bu sınava girip temenli olarak calışmak istiyorum

  702. kerim tanış // 18 Mayıs 2012 at 18:20 // Cevapla

    merhaba ben 24 yaşındayım işletme fakültesi mezun. Daha önce öğretmenlik yaptım . Benim önce allaha sonra da kendime güvenim tAMdır . Sizinle çalışmak istiyorum

  703. havva ozcan // 18 Mayıs 2012 at 13:34 // Cevapla

    1976 dogumluyum bursada ıkamet edıyorum bankanızda temızlık ıslerınde calısmak ıstıyorum.tesekkurler

  704. hicret öztiryaki // 18 Mayıs 2012 at 10:41 // Cevapla

    merhaba ben bilecik üniversitesi myo bilgisayar proğramcılığı mezunuyum .ve sizinle çalışmak istiyorum ..

  705. İSLİM YAVUZ // 18 Mayıs 2012 at 08:51 // Cevapla

    bankanızda caliısmak istiyorum

  706. İSLİM YAVUZ // 18 Mayıs 2012 at 08:50 // Cevapla

    ben bankanızda çalışmak istiyorumm ..

  707. İSLİM YAVUZ // 18 Mayıs 2012 at 08:49 // Cevapla

    ben önlisans mezunuyum ve 2 yıllık mezunlarda alınıyormus die duydum doğrumudur ve nasıl basvuu yapıcaz

  708. sizinle çalışmak istiyorum

  709. atilla güven // 18 Mayıs 2012 at 08:29 // Cevapla

    slm ben 1985 doğumluyum ağrıda oturuyorum silahlı özel güvenlik kartım var sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım

  710. Cahide gülen // 17 Mayıs 2012 at 14:45 // Cevapla

    1983 doğumluyum,antakya da ikamet ediyorum.bankacılık-finans ve sigortacılık önlisans mezunuyum.
    bankanızda çalışmak istiyorum.

  711. 1992 doğumluyum bursada ıkamet edıyorum.Lıse mezunuyum bankanızda calısmak ıstıyorum.

  712. SİNAN KOÇYİĞİT // 16 Mayıs 2012 at 20:13 // Cevapla

    merhaba iki yıllık maliye mezunyum bankanızda çalışmak istiyorum aranan şartları bilmiyorum ilginize şimdiden teşekkürler

  713. Ergün YORULMAZ // 16 Mayıs 2012 at 17:44 // Cevapla

    merhaba, ben 1990 doğumlu batman kozluk ilçesinde oturmakta olup, Lise bilgisayar ( yazılım ) bölümünden mezunum. Stajerliğimi 0480 Kozluk ziraat bankası şubesinde yaptım. Askerliğimi başarı ile bitirdim. Sizinle çalışmak isterim teşekkürler.

  714. BİRCAN BURAN // 16 Mayıs 2012 at 17:27 // Cevapla

    Merhaba ben Bircan. Çankırı’da ikamet ediyorum. 2012 Çankırı Karatekin Üniversitesi 4 yıllık İşletme mezunuyum. Bankacılığı seviyorum ve bankanızda çalışmak istiyorum.

  715. Menşure Ceylan // 15 Mayıs 2012 at 19:26 // Cevapla

    Slm ben mensure Niğde’de ikametgah ediyorum açıköğretim bankacılık ve sigortacılık okuyorum bu bölümü çok seviyorum bankanızda çalışmak istiyorum

  716. Filiz Ercan // 15 Mayıs 2012 at 19:26 // Cevapla

    1989 doğumlu 2010-2011 dönemi İnönü Üniversitesi işletme mezunuyum bankanızda çalışmak istiyorum Malatyada ikamet etmekteyim. saygılarımla

  717. zeliha yiğitoğlu // 15 Mayıs 2012 at 17:31 // Cevapla

    1990 simav doğumluyum. simav da yaşıyorum, 2yıllık bilgisayar programcılığı bölümü mezunuyum. bankanız da çalışmak istiyorum.

  718. 1983 doğumluyum,Tekirdağda ikamet ediyorum, 4yıllık İşletme bölümü mezunuyum.Ziraat Bankası bünyesinde çalışmak istiyorum

  719. EDA YILMAZ // 14 Mayıs 2012 at 23:57 // Cevapla

    merhaba adım eda yılmaz mersinde ikamet ediyorum 2 yıllık bankacılık ve sigortacılık meslek yüksek okulu mezunuyum 20 yaşındayım bilgisayar sertifikam var ve ziraat bankasında stajyer olarak bir geçmişim var uygun bulunan bir departmanda sizinle çalışmaktan onur duyarım şimdiden teşekkürler

  720. yasin hancağız // 14 Mayıs 2012 at 17:59 // Cevapla

    75 ist doğumluyum şu an güvenlik görevlisi olarak çaşılmaktayım daha önceden esbank.şekerbank ve desmer güvenlik hizmetlerinde çalıştım bankanızda güvenlik elemanı olarak çalışmak istiyorum silahlı özel güvenlik sertifikam var

  721. başvuru tarihlerini form ve gerekli bilgileri takip ediyorum fakat gelişmeleri mail adresime gönderebiliyorsanız cok sevinirim..sizinde uygun bulduğunuz departmada görev almak istiyorum ilginiz için şimdiden teşekkür ederimm..

  722. slm merabalar elektrik bölümü mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum şimdiden teşekkürler.5079435794

  723. merhaba ben önlisans mezunuyum.sizinle çalışmak istiyorum.şimdiden teşekkür ederim

  724. Emre Yağcı // 10 Mayıs 2012 at 14:24 // Cevapla

    Açıköğretim fakültesi işletme bölümü mezunuyum bankanızın uygun bölümlerınde calışmak istıyorum ayrıca celal bayar üniversitesı meslek yuksek okulu insaat teknıkerlık bolumunu bitirdim.

  725. ERKAN BİLİCAN // 10 Mayıs 2012 at 12:05 // Cevapla

    HUKUK MEZUNUYUM AVUKATIM 1980 DEN BERİ GEBZE DE OTURUYORUM SEYAHAT ENGELİM YOK İŞ ARIYORUM İYİ ÇALIŞMALAR AV.ERKAN BİLİCAN 0530 612 45 70

  726. omer kizgin // 10 Mayıs 2012 at 11:58 // Cevapla

    merhaba adim omer bankanizda ozel guvenlik oarak calismak istiyorum tekirdagliyim boy 1.77 kilo 70 yasim 26 orduda profestonel olarak komando ozel harekat taburunda uzm cavus olarak gorev yaptim silahli guvenlik kimligim var bankanizda guvenlik olarak faydali olacagima inaniyorum cep:05424971997

  727. fatma esmer // 09 Mayıs 2012 at 14:09 // Cevapla

    dört yıllık işletme mezunuyum bankanızda uygun bir pozisyonda çalışmak istiyorum.bilgisayar sertifikam var bilgisayar konusunda herhangi bir sıkıntım yok iyi kullanıyorum. yardımcı olup bilgi verirseniz çok mutlu olurum…

  728. ibrahim aksoy // 09 Mayıs 2012 at 13:09 // Cevapla

    mrhb adım ibrahim aksoy 07.08.1982 kozluk batman dogumluyum silahlı özel güvenlik sertifikam var işsizim batman ve bölgede işe başlamak isterim ihtiyacım var vafdiyalı yada mesai takviye görevlere giderim gereyinin yapılmasını arz edrim saygılar tlf 05446265918

  729. ALİ SİNAN KURT // 08 Mayıs 2012 at 21:35 // Cevapla

    MERHABA . Ben Aksaray Üniversİtesi İşletme Bölümü 2.sınıf öğrencisiyim 1992 doğumluyum . Bu yaz döneminde gönüllülük esasına dayalı olarak bankanızda o ortamı görmek ve beraber bişeyler başarabilmek için staj yapmak istiyorum . İzmir Torbalı ilçesinde ikamet ediyorum . Başvurumu değerlendirirseniz sevinirim .

  730. YASEMİN CAN // 07 Mayıs 2012 at 13:47 // Cevapla

    merhaba.. 24 yasındayım bilgisayar sertifikam var 4 yıllık işletme mezunuyum şuanda özel bir şirkette satış danışmanlığı yapıyorum iki yıldır çalışıyorum bankanızda sizlerle birlikte çalışmak istiyorum saygılarımla iyi çalışmalar dilerim….

  731. gülşah kağar // 06 Mayıs 2012 at 23:59 // Cevapla

    umarım bu yıl hakkımızı verirler maden 2 yıllık bankacılık bölümünü açıyorsunuzda neden 4 yıllıkları alıyorsunuz anlamıyorum alanında tecrübe gerektiren bir meslek bu birde şu yaş konusunda abartıyorlar polis okulumu burası onuda anlamıyorum benim 1.5 yıllık bir halk bankası deneyimim var stajyer öğrenci olarak memurun işini yaptım mücadele ettim 2 yıllığı okudum oda yetmeyeceğini anladım şimdi iktisat fakültesi 3. sınıftayım yazık bize ama bizim şu torpililerden ne farkımız var şu teröristler bile eski hükümlü olarak memur makamına alınıyor biz vatan sever gençlere bu revamı …..

  732. taner korucu // 06 Mayıs 2012 at 22:43 // Cevapla

    trakya üniversitesi maliye bölümü öğrencisiyim bu dönem okulum bitiyor sizinle beraber çalışmak istiyorum

  733. Bburçin ŞANLI // 06 Mayıs 2012 at 19:22 // Cevapla

    Merhaba işletme önlisans mezunuyum ve açıkögretimden lisansa tamamlıyorum işletme olarak. 1 yıl bankada staj deneyimim var. Bankanızda bana uygun bir bölümde çalışmak istiyorum. ilgilenip beni bilgilendirirsiniz çok sevinirim. Saygılar

  734. Oğuz ATİK // 05 Mayıs 2012 at 10:08 // Cevapla

    Merhaba 21.06.1991 Kırklareli doğumluyum 21.06.2010 ile 13.08.2010 tarihleri arasında Ziraat bankası Kırklareli merkez şubenizde stajyer eleman olarak görev yaptım Adnan Menderes üniversitesi Nazilli meslek yüksekokulunda okumaktayım haziran ayında mezun olacağım bankanızda bana uygun bir bölümde çalışmak istiyorum ilgilenirseniz sevinirim.

  735. ilkhan karaer // 04 Mayıs 2012 at 19:02 // Cevapla

    lise devam hala no 05423790497

  736. yavuz toramanoğlu // 04 Mayıs 2012 at 18:28 // Cevapla

    mrb ben 2001 lisemezunuyum van özalp ilçesinde ikametediyorum özel güvenlik sertifikam var bankanızda calişmak ietiyorum

  737. halil pirol // 04 Mayıs 2012 at 18:17 // Cevapla

    Merhaba, 1983 Erzurum doğumluyum.Lise mezunu olup eğitimime AÖF önlisans işletme yönetimi okuyarak devam etmekteyim.Silahlı güvenlik sertifikam ve B sınıfı ehliyetim var bankanızla çalışmak isterim. İlgilenirseniz sevinirim…Teşekkürler 05382689118

  738. ekrem malgaz // 02 Mayıs 2012 at 14:52 // Cevapla

    mrb, ziraat bankası eleman alımı hakkında beni bilgilendirir misiniz? teşekkür ederim.

  739. KAFKAS ÜNİVERSİTESİNDE MALİYE ÖNLİSANS BÖLÜMÜNDE SON SINIFTA OKUMAKTAYIM.
    BALIKESİRLİYİM 1990 DOĞUMLUYUM.BANKANIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM.BİLGİSAYAR SERTİFİKAM VE SİSBEL ÖDÜLLÜ ISO 9001 İÇ VE TEMEL TETKİKÇİ SERTİFİKALARIM VAR.TL NO:5457953854

  740. ramazan yilmaz // 01 Mayıs 2012 at 19:32 // Cevapla

    kafkas üniverstesınde maliye bölümü okumaktayım ,bu sene son senen , rakmlarla oynamayı seviyorum , 05462408210

  741. Gonca KARABAY // 28 Nisan 2012 at 10:33 // Cevapla

    Merhaba 2011 lise mezunuyum.Banka calısmayı çok istedigim bi sektör.Diksiyonum hosgörüm ve müşterilerle iletişimde kendime güveniyorum.Isparta’da ikametgah etmekteyim.Bana geri dönmeniz dilegiyle..

  742. serdar parıltı // 27 Nisan 2012 at 18:30 // Cevapla

    selam ben serdar. Antalya da ikamet emekteyim. 5 yıldır Antalya hava limanında silahlı özel güvenlik görevlisi olarak çalışmaktayım. işimde oldukça deneyimliyim. çalıştığı ortama çok kolay adapte olan bir kişiliğe sahibim. Bankanız bünyesine sizinle çalışmaktan onur duyarım. SAYGILARIMLA..

  743. Nurgül Bekçi // 27 Nisan 2012 at 14:08 // Cevapla

    Merhaba 1985 doğumluyum Maliye bölümü mezunuyum.Daha önce 2 sene maliyede çalıştım 4 sene Milli Eğitim Müdürlüğnde.Şuanda çalışmamaktayım.Bankanızda servi görevlisi olarak çalışmak istiyorum.05388218739

  744. Ali Haydar Vural // 26 Nisan 2012 at 15:34 // Cevapla

    merhaba ben 1982 doğumluyum otomotiv öğretmenliği okudum banaknızda servis görevlisi olarak çalışmak isterim

  745. TURGAY KAYNAR // 25 Nisan 2012 at 22:29 // Cevapla

    MERHABA 1981 DOĞUMLUYUM İŞLETME OKUYORUM BANKANIZDA SITAJER OLARAK ÇALIŞTIM BÜNYENİZDDE ÇALIKMAK İSTERİM

  746. Bayram YILMAZ // 25 Nisan 2012 at 08:45 // Cevapla

    Merhaba;Ben Bayram YILMAZ 1986 doğumluyum.SAMSUN’da ikametgah etmekteyim.Bankanızda Güvenlik Görevlisi olarak sizlerle çalışmak istiyorum.Saygılarımla;
    Cep;05415105760

  747. merve karaoğlu // 21 Nisan 2012 at 12:32 // Cevapla

    1989 doğumluyum.Ankara beypazarında ikamet etmekteyim.4 yıllık işletme mezunuyum.Bankanızda çalışmak istiyorum.saygılarımla.

  748. tuncay taşkıran // 20 Nisan 2012 at 21:13 // Cevapla

    1989 doğumluyum . ığdır’da ikamet etmekteyim. 4 yıllık iktisat faklt 2011 mezunuyum.bankanızda uygun bir pozisyonda çalışmak isterim . ilerde çok iyi bir bankacı olmak istiyorum..bu fırsatlardan birini bize sunun lütfen…

  749. YASEMİN KADER KESEMEN // 19 Nisan 2012 at 16:38 // Cevapla

    26.07.1987 ERZURUM DOĞUMLUYUM. KARS’TA İKAMET ETMEKTEYİM.EL SANATLARI ÖN LİSANS 2010 MEZUNUYUM.AÖF İŞLETME 3.SINIF ÖĞRENCİSİYİM.BANKANIZDA UYGUN BİR POZİSYONDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM.GEREĞİNİN YAPILMASINI ARZ EDERİM.

  750. SEDAT SABUNCU // 19 Nisan 2012 at 00:03 // Cevapla

    BANKACILIK ve SİGORTACILIK ÖNLİSANS MEZUNUYUM A.Ö.F İŞLETME 3 SINIF ÖĞRENCESİYİM.1997 YILINDA VAKIFLARBANKASI BAHÇELİEVLER ŞUBESİNDE BAŞARILI BİR STAJERLİK YAPTIM. BU MESLEGİ SEVİYORUM BANKANIZDA ÇALIŞMAKTAN ONUR DUYARIM.AYRICA SİLAHLI ÖZEL GÜVENLİK SERTİFAMDA VAR BU GÖREVDEDE SİZLERLE ÇALISMAK İSTERİM.SAYGILARIMLA;
    CEP:05057784439

  751. Gökhan Karademir // 16 Nisan 2012 at 23:20 // Cevapla

    Merhaba;Ben Gökhan Karademir 1989 Konya doğumluyum. Konya’da ikametgah ediyorum.Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi işletme mezunuyum.Kuruluşunuzda çalışmak hizmet etmek istiyorum.GEREĞİNİN YAPILMASINI ARZ EDERİM. Sancak mahallesi veysel karani caddesi furkan sokak irem siteleri papatya blok no/25 GSM:05426751255

  752. rukiye dumlupınar // 11 Nisan 2012 at 15:22 // Cevapla

    merhaba ankara çankayada yaşıyorum 29 yaşındayım servis elemanı olarak sizinle çalışmak istiyorum

  753. mehmet kabakcioğlu // 10 Nisan 2012 at 22:03 // Cevapla

    merhaba bankanızın bolu il ve ilçelerinde özel güvenlik gorevlisi olarak çalışmak istiyorum 24 yaşındayım teşekkürler

  754. Özlem DOĞAN // 10 Nisan 2012 at 15:54 // Cevapla

    Merhaba,
    1991 doğumluyum.Namık Kemal Üniversitesi 2 yıllık Muhasebe Ve Vergi Uygulamaları bölümünü bitirdim.Açık Öğretim Fakültesi İşletme 3.sınıf öğrencisiyim.Bankanızda uygun bir pozisyonda çalışmak istiyorum.Teşekkürler

  755. Nuray Nizamoğlu // 10 Nisan 2012 at 11:19 // Cevapla

    Merhaba ben 1977 doğumluyum. İşletme Önlisans mezunuyum.Bankanızda çalışmak istiyorum.

  756. Aysel Berge // 09 Nisan 2012 at 11:52 // Cevapla

    Merhaba Bankacılık ve Sigortacılık mezunuyum.Bankanızda herhangi bir pozisyonda çalışmak istiyorum.Tşkler.

  757. CANSU GÜLEŞ // 06 Nisan 2012 at 11:09 // Cevapla

    Mehaba ben cansu güleş 1981 doğumluyum güvenlik görevisi olarak Bankanızda çalışmak isterim silahlı güvenlik kartım var 5 senelik iş tecrübemde vardır

  758. hilal akgün // 03 Nisan 2012 at 22:17 // Cevapla

    meraba ben hilal akgun.1987 dogumluyum..bankacılık ve sıgortacılık mezunuyum.bankanızda herhangı bır pozısyonda çalısmak ıstıorum.teşekkürler..

  759. Kemal TAŞÇI // 02 Nisan 2012 at 00:13 // Cevapla

    Lise mezunuyum.Askerlimi yaptım 27 yaşındayım.Kayseri PARK AVM’ de 3 yıl Güvenlik görevlisi olarak calıştım.Bankanızda calışmak istiyorum..

  760. emre kırca // 29 Mart 2012 at 15:18 // Cevapla

    lise mezunuyum güvenlik görevlisi olarak çalışmaktayım 24yaşındayım bankanızda personel olarak çalısmak isterim

  761. demet yüksel // 28 Mart 2012 at 11:06 // Cevapla

    merhaba 2 yıldır aile sağlığı merkezinde tıbbı sekrter olarak çalışıorum çocuk gelişimi mezunuyum bankanızda çalışmak isterim

  762. mustafa sert // 27 Mart 2012 at 20:18 // Cevapla

    mrhba askeri personelim sözleşmeli olarak calısıyorum sözlesmem 2012 sonunda bitecek uzatmayı düsünmüyorum bankanızda calışmayı istiyorum. şimdiden tşkler.

  763. ÖZNUR NİGİZ // 26 Mart 2012 at 14:54 // Cevapla

    Merhaba bende lise mezunuyum fakat Açık Öğretim Fakultesi Maliye bölümü öğrencisiyim Bankanızda uygun bir bölümde çalışmak için aranan şartları bilmiyorum.

  764. vasfiye temel // 23 Mart 2012 at 17:54 // Cevapla