Uzman Jandarma Okulu Giriş Sınavı Ne Zaman Tarihi 2014

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Kara Kuvvetleri Komutanlığının 2014 yılı uzman çavuş gereksinimini gidermek amacıyla personel almayı sürdürecek. Sınava başvurmak isteyen adayların 01 Ocak 2014 tarihinden itibaren Kara Kuvvetleri Komutanlığı resmi web sitesinde yayınlanacak bilgileri takip etmelidir.
Sınava başvuru şartları ve adaylarda aranan özelliklerin belirtildiği başvuru kılavuzuna da yine bu adresten ulaşabilirsiniz.
2014 Uzman Çavuşluk Sınavları Hakkında Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

12 Comments on Uzman Jandarma Okulu Giriş Sınavı Ne Zaman Tarihi 2014

  1. mustafa şahan // 08 Kasım 2012 at 20:06 // Cevapla

    ben 26 yasındayım hakkari cukurcada askerlik yaptım 1.87 boyundayım 74 kiloyum uzman jandarma olabilirmiyim ?

  2. emirhan akbaba // 05 Ağustos 2012 at 14:36 // Cevapla

    18 yaşındayım 1.85 boyundayım kilom da 85 lise son senem uzman çavuş olabilirmiyim….

  3. yusuf alpaslan // 04 Ağustos 2012 at 22:02 // Cevapla

    yaş 26

  4. yusuf alpaslan // 04 Ağustos 2012 at 21:58 // Cevapla

    ben orta okul terk uzman cvs olmak istiyorum 170 boy 75 kg tek haylim uzman cvs olmak nolur bizlere yardim edin

  5. yusuf alpaslan // 04 Ağustos 2012 at 21:56 // Cevapla

    ben orta okl terk uzman cvs olmak istiyorum lütfen bizede yardim edr misn niz

  6. amberdilci // 27 Temmuz 2012 at 13:16 // Cevapla

    18 yaşındayım, 1.88 boyundayım,82 kiloyum ve lise mezunuyum acaba uzman çavuş olabilirmiyim.

  7. yakup özdemir // 21 Haziran 2012 at 22:37 // Cevapla

    nasıl uzman olurum

  8. yakup özdemir // 21 Haziran 2012 at 22:35 // Cevapla

    1.80 boyundayım 70 kilo uzman olurmuyum acaba

  9. ali kartal // 24 Mayıs 2012 at 11:19 // Cevapla

    21 yasındayım 1.80 byundayım meslek lisesi mezunuyum uzmn cvs olabılırmıyım

  10. serkan kızıldağ // 07 Mayıs 2012 at 15:04 // Cevapla

    acemi birliğimi manisa kırkağaçta bitirdim usta birliğim tunceliye çıktı.askerde uzman olarak kalmak istiyorum. nasıl müracat edebilirim.

  11. ismail aslan // 11 Nisan 2012 at 10:45 // Cevapla

    ben kendim orta okul mezunuyum neden orta okullar uzman olamıyor türkiyede bilmem kac tane orta okul mezunu var bunların yarı belkide uzman olmaya calışıyor ama illede lise oldu şimden sonrada lisede kalkıyor birde uzmanlık kalkıyor diye internette sözler dolaşıyor tamam artık ener oda olursa olmaz yanlış bence