Turkcell Her Yöne Sms Nasıl İptal Edilir

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Turkcell abonesi kullanıcılar için her yöne sms kampanyalarını iptal etmeleri için gerekli bilgiler yazımızın devamında bulunmaktadır. Eğer ki her yöne sms paketinizi iptal etmek istiyorsanız yazılanları uygulamanız yetecektir.

Bir kez paket alındıktan sonra iptal edilmediği sürece aylık paket abonelikleri yeterli bakiyeniz olması durumunda her ay devam edecektir. ABONE IPTAL AYLIK yazıp 2222′ye göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz. Yetersiz TL bakiyesi nedeniyle paket yenilemesi yapılamayan durumlarda, paket satın almak için yükleme sonrasında AYLIK yazıp 2222′ye göndermek gerekmektedir.

Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek ve SMS’lerin zamanında ulaşmasını sağlamak adına kandil ve bayram gibi SMS trafiğinde yoğunluk yaşanan özel günlerde, kampanya koşullarında değişiklik yapılabilir.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

75 Comments on Turkcell Her Yöne Sms Nasıl İptal Edilir

  1. sms iptal edemiyorum lan bıktım artık şu turkcellden amk senin

  2. paketi iptal edemiyom ya

  3. tüküriyim böyle işe be!
    paketi iptal edemiyorum.
    senden yedi sülalem nefret ediyor turkcelll..
    bi işe yaramazsın

  4. allah belasını versin bunların ya insanları resmen soyuyorlar be bi paketi üç gündür iptal edemedim artı müşteri hizmetlerinede bir türlü baglanamadım bu nedir ya kırıp atıcam hattı sonunda

    • Merhabalar

      532 müşteri hizmetlerini aradığınızda size sesli olarak isteğinizi soruyorlar. Her sorduğunda “müşteri hizmetleri” demeniz halinde en kısa süre içerisinde müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz.

  5. Kacsenedır kullanıyorum bu nasıl bısey nasıl ıptal lolmaz

  6. Ya bu turkcellden nefret ettim

  7. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Nisan 2013 at 15:07 // Cevapla

    olumsuz yorumları kabul etmiyorsunuz bi de neden müşterilere yansıtmamak için!

  8. kontör yüklüyorum anında -8 oluyor ne olduğunu anlamıyorum müşteri hizmetlerini arıyorum yeterli bakiyeniz yok bağlanamazsınız diyor.hangi akıl mantık kabul edebilir bunu siz söyleyin.sorunlarımızı dile getirmek için bile para veriyoruz.haram zıkkım olsun benden aldığınız kontrlere.

  9. ulan bir ilgilenin müşterilerle ya bunLARI BİZ Mİ SÖYLEYECEĞİZ.her yöne 1000 sms paketini iptal etmek için hiç bilgi verilmiyor herhangi bir yerde yazılmıyor. bu nasıl bir operatördür.kesinlikle yarın yapacağım ilk iş turkcell i bırakmak.ben böyle bir şey görmedim sömürüden başka bildiğiniz bir şey yok.biz de olmasak hiçsiniz HİÇ!

  10. ben heryöne sms paketimi iptal etmek için yazılanların hepsini yapiyorum ama bana yardım mesajı gelio

  11. heryöne paketımı günü btmeden iptl edipte yıldz pkete gecsm smsımı kullnblıomuyum?

  12. seda yıldırım // 02 Nisan 2013 at 15:02 // Cevapla

    1000 sms nasıl iptal edilir

  13. Ben heryöne sms yapmıştım ama ben o verilen tarihten önce bitirdim tekrar heryöne sms yapamıyorum napmam gerekiyo

  14. mal turkcell // 12 Mart 2013 at 18:30 // Cevapla

    ya yaptım iptal edemiyom ya allah belanı versin tukcell kazın teki her ay 9 kontor gidiyor ya -8 olunca 3 katı vergi oduyom

  15. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Şubat 2013 at 12:19 // Cevapla

    ben bu turkcell kadar kazık bi’ hat daha görmedim!

  16. yaaa yapıyorum paketimi iptal etmiyor

  17. turkcell çok iyi her şeyi iyi mesela vodofone -6 avea 0 veriyor turkcell -8 veriyo

  18. Kullanıcı Adı Girin... // 02 Şubat 2013 at 17:11 // Cevapla

    kazık

    • aynen katılıyorum sana tam bi kazık burda yazdıklarınızın zerre biri olmuyor müşteri hızmeti degişti sadece 3 rakam diyorsunuz onu aıyorum bu bir band kaydıdır diyor en güzeli vodefone muş bunu iyi anladım..

  19. sonunda oldu :)

  20. 61lazkopat53 // 01 Şubat 2013 at 16:16 // Cevapla

    arkadaslar eger sms paketinizi iptal etmek istiyorsanız müsteri hzmetlerini arayıp ordan iptal edebilirsinizz

  21. Kullanıcı Adı Girin... // 31 Ocak 2013 at 16:53 // Cevapla

    way arkadaş ya 1000 sms nasıl iptal edilmiyo byle işmi olur

  22. onur savaş // 30 Ocak 2013 at 12:42 // Cevapla

    LALE SAOL KIZ SENİN SAYENDE HALLETİK :D

  23. onur savaş // 30 Ocak 2013 at 12:39 // Cevapla

    arkadaşlar bnde ABONE AYLIK YAZIP GÖNDERDİM 2222 ye banada aynen söyle bir mesaj geldi İPTAL EDEBİLECEĞİNİZ BİR EKONOMİK MESAJ PAKETİNİZ BULUNMAMAKTADIR diye bir mesaj geldi bütün iptal edebilecek şeyleri denedim olmadı lütfen bir yardım edebilrmsnz?

  24. muratarda // 30 Ocak 2013 at 12:22 // Cevapla

    olmuyooo bee

  25. Off olmuyor.hr yolu denedm neden hryone ıptal olmuyor;-(

  26. ben heryöne 1000 smsi iptal ettirdim ama sms gününe daha 3 hafta var başka bi paket yapabilirmiyiim bi yardım edin

  27. murat aydın // 22 Aralık 2012 at 15:09 // Cevapla

    turkcell kadar kazık cı bi öparetör yok daha türkcell değil bu ardık (kazıkcel) oldu

  28. lale cok teşekkür ederim senin dediğin gibi yazınca oluyo .eyvallah saol :)

  29. Yha bunlar ne gerizekallılıar yha en kısa zamanda avea olacağım

  30. arkadaşlar iptal heryöne sms yazın çok ğraştım en son bu oldu

  31. Arkadaşlar benimki oldu tşkrr

  32. Kullanıcı Adı Girin... // 23 Kasım 2012 at 20:07 // Cevapla

    İPTAL HERYÖNE SMS yazınca paket iptal edildi ve msjlada bildirildi.

  33. ayla güçlü // 13 Ekim 2012 at 17:40 // Cevapla

    kazıklıyolar insanları her haltı yazmayı biliyolar bir sms iptal açıklaması bile yapmıyolarsonrada turkcell e geçin diyolar en mantıklısı arayıp mşteri hizmetlerini isyan etmek

  34. Kullanıcı Adı Girin... // 30 Eylül 2012 at 10:42 // Cevapla

    heryöne sms iptali için İPTAL HERYÖNE SMS yazıp 2222 yoollayın arkadaslar 728serkan@windowslive.com

  35. mustafa çınar // 01 Ağustos 2012 at 19:57 // Cevapla

    heryöne sms ıptal edemıyorum nasıl edıcem

  36. bu turkcell varya insanları kandırıyor hep paketi iptal mesajı yolluyorum paketiniz bulunmamaktadır diyor sonra aylık sms yazıyorum bu paketiniz zaten bulunmaktadır diyor

  37. özgür doganışık // 24 Haziran 2012 at 00:05 // Cevapla

    yav arkadas bu nasıl bir iştir sms iptal edilmiyor yenmisi yapılmıyorr bi yardımcı olun yaavv

    • azra boswer // 10 Ekim 2012 at 14:39 // Cevapla

      en kısa zamanda vodofona qecıcm hem hesaplı hem quvenılır bu nasıl bı iştr ya anlayamadım qıttı eqer bole iş yapılcaksa hıc yapılmasın bnce

  38. okan saraç // 18 Haziran 2012 at 21:40 // Cevapla

    böyle hat böyle şebeke olmaz olsun allah bildigi gibi etsin

  39. gizem kılıç // 11 Haziran 2012 at 09:52 // Cevapla

    nasıl bir düzen bu 1000 sms ıptal edılmıyor yeniside yapılmıyor. Bu işlemi yaparken ,gerekli gereksiz kontur ya da fatura gecırmeyı bılıyolar ama gerıde kalmıyorlar .

  40. aysegül yıldızhan // 09 Haziran 2012 at 10:08 // Cevapla

    arkadaşlar bende heryöne yaptım ve çabuk bitti sonradan iptal ettim ve yeniden 5000 sms yaptım IPTAL HERYONE yaz 2744 gönderin

  41. ben heryone 1000 sms yaptım tarıhınden once bıttı nasıl iptal edicem lutfen cevap verın nasıl yapabılırm

  42. FURKAN HANCI // 30 Mayıs 2012 at 06:40 // Cevapla

    ben bu turkcelın varya ne bıcım iş bu lan smsı ıptal ettım ıpal edılmıstır dedı yıne yenıledı bu kadar serefsız hat mı olur ya !

    • Gardesim ne bicim is bu ya 1000 tane götume bile yetmiyo lan adam gbi bsy yapin 1 haftada btti hemen valla bska htta geccem lan eminim herkes ayni seyi dsnyr…

  43. her yöne sms yaptım bi haftada bitti.yeniden yapmak istiyorum.paketimin tarihinin dolması gerekiyomuş.ben 1 ay bekleyemem.ne yapmalıyım.iptal ettiriyorum yine olmuyor.çözümünü bilen varsa söylesin.çok acil sms yapmalıyım

  44. UĞUR iPEKÇi // 28 Mayıs 2012 at 12:08 // Cevapla

    arkadaşlar böyle iptal edemiyorsanız eğer 444 0 532 yada 444 0 535 arayın onlar size daha iyi bilgi verebilir

  45. filiz dogan // 25 Mayıs 2012 at 08:35 // Cevapla

    1000 sms nasıl yapabilirim lütfen cvp verin ya ilkj defa yapıcam

  46. arkadaşalr ben ilk faturalı hattm turkcel bi sürü aboneliğim vardı hiç biirini iptal edemiyodum sonr olmad ve onu kapatıp yeniden faturalı bi hatt kullanmaya başladım nasıl oldu bilmiorum ama aya 25 tl ye minik paket (konuşm paketi) ne abone olmuşum her ay kesiyo benden parasını turkcel müşteri hizmetleriyle konuşmay denedim .herseferinde geçiştiriyolar ben 13 yaşındaym ve her ay faturam 100+ geliyor bende babamda annemde bu durumdan şikayetçi kontürlüye geçmeyi düşnüyorum geçine ipta olumu abonelikler aynı numaradan yardım ederseniz çok sevinirim eğer bu paketi iptal edersem kontüre geçmeme gerek klamıcak yardımlarınız bekliyorum numara 0530 553 25 76 şimdien teşekürler <3

  47. HAYALET SÜÜRÜCÜ // 20 Mayıs 2012 at 11:13 // Cevapla

    slm arkdaşlar eğer hattınız faturalı hatsa 10000 sms ıptal etmek için , IPTAL HOSGELDIN SMS yazıp 2222′ye göndermenız yetelı olacakrtrr

  48. nasıl ıptal edılıyo 1000sms heryone paketı ama ben genc turkcellı degılım yaa kontorum gttı duzeltebılen yrdmcı olablrmı yptgm paketı kullanmak ıstmyom

  49. emre polat // 18 Mayıs 2012 at 14:53 // Cevapla

    ya benım heryoneydı 1000 sms qeldı sonra ıptal ettım qenc türkcelli oldum bırdaha yapmak ıstıyorum olmuyor bu sefer :S

  50. ebru yoola // 16 Mayıs 2012 at 17:40 // Cevapla

    yha ben her yone 100 sms ve 60dk yaptım ama şimdi bu paketi iptal edemiom lütfen bna yardım edin

  51. değrli arkdlar eyer size 1000 sms yetmyrsa aylık o zamn genç turkcell e geçin aylık 5000 sms veryor bide iptal etmek istyrsanız IPTAL HERYONE yaz 2744 de göndrin

  52. ne biçim trkcll abi bu yhaaa lan düzltin şu koşullarıı yetrr bee 1000 sms yetmiyo heryönee adam gibi yapın şunu 10000 sms bizde şikayette bulunmayalımm yetterr lannn …..

  53. trkcll mania // 08 Mayıs 2012 at 13:43 // Cevapla

    orda yazılanlar 10000 turkcell içi sms paketi için zaten arkadaslar geri size öyle bi mesajın gelmesi çok normal şaşırmayın yani :)))

  54. heryöne 1000 sms yptm sms bitti bidaha yapamıyrm sms bulunmaktadır süre bitene kdr yapamassn diyo iptal ediyom bida yapmayı deniyom olmuyo avea ya geçicem byle olmaz

  55. IPTAL HERYONE yaz 2744

  56. msj gnderiyorum sms yok diyoo ! yapmaya çalışıyorum sms var diyoo ama yokk allahımm ya resmen kandırılıyoruzz yaa !!!!!!!!!!!!

  57. RUKEN oğuzhan // 26 Mart 2012 at 19:14 // Cevapla

    yaaa off neden ıptal edmıyoruz bu her yone sms haknı delı olcam ne olr yardım edn :I:(

  58. aynen ya size katılıyorum peki şimdi ne yapacagım of of of =S

  59. heryöne mesaj hakkını iptal edemiyorum turkcell konuşmaya mesajlaşmaya çözüm buluyor ama iptallere gelince bişey yok şaçmalık ya

    • mervenur alitaş // 02 Mart 2012 at 07:36 // Cevapla

      aynen ya . heryöne sms paketimi iptal etmek istiyorum. denilenleri yapıyorum ama herhangi bi sms paketniz bululnmamaktadır diye msj geliyo. sonra kontr yükleyince hemen yeniliyolar paketi. madem sms paketim yok niye yeniliyosunuz ozaman. hayatmda bu kadar sçmalık görmedğim ya bu ne böyle. milleti kandıryolar resmennn !!!!