TMSF Unutulan Hesaplar Bankada Hesapta Unutulan Paralar

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar
TMSF Unutulan Hesaplar Bankada Hesapta Unutulan Paralar

TMSF Unutulan Hesaplar Bankada Hesapta Unutulan Paralar

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu tarafından bankalarda unutulan çekilmeyen paralar listesinde sizin de isminiz olabilir. On yıl geriye dönük hesapta unutulan paraların listesini kontrol edip göz gezdirmenizi şiddetle öneririz. Hesapta unutulan param olabilir nasıl sorgulayabilirim diye soruyorsanız aşağıda ki linki kopyalayıp internet tarayıcısına yapıştırın.

http://zamanasimisorgu.tmsf.org.tr/

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

12 Comments on TMSF Unutulan Hesaplar Bankada Hesapta Unutulan Paralar

  1. BERRAN BAYRAK // 19 Mart 2014 at 08:48 // Cevapla

    benimde,teyzem Nurhayat Alp HSBC bankasında,20.3.2003 senesinde vadeli 1396195 nolu hesabı vardı,teyzemi ocak 2002 senesinde kaybettik,şimdi bankadaki bu hesabı göremiyorum.cüzdan yeni elimize geçti

  2. savas yilmaz // 20 Mayıs 2013 at 19:26 // Cevapla

    ben paramı nasıl alacam bana bırı yardımcı olsun 1981 1984 yılları arasında iş bankasında 3450 liram vadeli hesaptaydı ben bunu nasıl alabılırım

  3. Kullanıcı Adı Girin... // 12 Şubat 2013 at 17:06 // Cevapla

    bankalar sömürücü oldugu için kalan paraları hesap işletim ücreti olarak zaten alıyorlar itiraz edince yasa böyle diyorlar hangi kim cıkarmış başbakanmı bir yılda 250 tlmi aldılar hesaptan mahkemeye git dediler bunlar zaten tefeci başbakan bu işe el atmalı gelen havaleden bile masraf alıyorlar zengini daha zengin fakiri daha fakir eden bir ülkede yaşıyoruzbu işe dur diyecek vekil varmı yok neden

  4. HAKAN keskin // 16 Mayıs 2012 at 08:07 // Cevapla

    Unutulan hesap Icin lutfen

  5. Ali Taner AKDOĞAN // 14 Mayıs 2012 at 12:30 // Cevapla

    işin kolayına kaçıyorsunuz .önce bir tebligat yapmanız gerekmezmi.enaz internet üzerinden.

  6. bayram duman // 11 Mayıs 2012 at 19:26 // Cevapla

    bankalar neden parasını unutaları uyarmazki aslında
    devlet bu konuda bankaları uyarmalıdır.vatandaşın hakkını korumalıdır.

  7. Dr.Şükrü Özer // 10 Mayıs 2012 at 13:21 // Cevapla

    Halen bir listeye ulaşamamaktayım.Ya da bağlantı kesiliyor.Tesadüf mü bu? nerden bulcam nette bu listeyi?

  8. MEHMET SEVER // 27 Şubat 2012 at 08:51 // Cevapla

    sistem açmıyor

  9. zehra gul unluer // 17 Şubat 2012 at 00:23 // Cevapla

    son on yılda bütün bankalardaki unutulmuş param

  10. özcan öz // 16 Şubat 2012 at 23:02 // Cevapla

    benimde olabilir hatırlamıyorum

  11. zırterenköy // 16 Şubat 2012 at 13:29 // Cevapla

    MEDYA’DAN:

    2011 Yılında bankalarda 42.6 milyon lira unutuldu!..

    Son 5 yılda bankalarda unutulan para miktarı ise 144.2 milyon lira!..

    ZIRTERENKÖY’DEN:

    Ey AB!..

    Sen daha bizim gibi zengin bir memleketi aranıza almamakta inat et!..

    Gör bak,bizim memlekette para o kadar çok ki,millet yüzmilyonlarca lirasını bankada unutuyor da,dönüp bakmıyor bile!..

    Sana üye hangi memlekette böyle bir bolluk var?Hangi memlekette insanlar bankalarda bu kadar para unutuyorlar?..

    Hiçbirinde değil mi?..

    Eee,o zaman bizi neden hala aranıza almıyorsun?..