Şehit Aileleri İkinci İş Kadro

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar
Şehit Aileleri İkinci İş Kadro

Şehit Aileleri İkinci İş Kadro

Şehit Ailesine 2.İş Hakkı Şartsız Verilmelidir
Sn. Başbakan Recep Tayip Erdoğan 21 Mart 2012 tarihli grup toplantısında “Mevcut durumda Şehit yakınlarına, Ailesinden birine veya eşine veya çocuğuna 1 istihdam hakkı tanınıyordu. Yapacağımız düzenleme ile biri eşi ya da çocuğu, diğeri ailesi olmak üzere istihdam hakkını 2’e çıkarıyoruz. “ dedi.

Evet söylem olarak kulağa hoş geliyor fakat çok önemli bir ayrıntı kaçırılıyor; bekar Şehitlerimiz!

20 yaşında askere giden Mehmetçiklerimizin çok büyük bir bölümü bekar olarak askere gitmektedir. Daha da ötesinde eğer şehitlerimizin ailelerine bir hak verilecekse bu hak şehidimizin medeni durumuna göre değerlendirilmemelidir. Bu değerlendirme hak kaybı ve mağduriyetler oluşturur.

Sitemize bu yönde yüzlerce yorumlar gelmektedir.

Sayın Başbakanımız’ın açıkladğı maddeye “eğer şehit bekarsa ikinici iş hakkından ailesi yararlanır” ibaresi eklenmesi yerinde ve hakkaniyetli bir karar olacaktır.

Yasa tasarısının meclis gündemine geleceği bu günlerde belirttiğimiz konunun tekrar incelenmesini devlet büyüklerimizden istirham ediyoruz.

Unutulmamalıdır ki şehit yakınları yıllardır umutla bu haberi bekliyorlar.

Kaynak Gazi J. Astb Yasin KOCAELİ
Gazihaber

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

75 Comments on Şehit Aileleri İkinci İş Kadro

  1. slm arkadaşlar 2. işte şehit çocuğu kesin ve net bi şekilde yararlanabilirmi bilen varsa ?

  2. hakkı bildik şirnak // 02 Mart 2013 at 11:33 // Cevapla

    gerçekten 2.iş olmasada 1şehit cçocuğu olarak sizinle gurur duyuyorum

  3. benim babamda başvuru yaptı şehit kardeşi olarak ama kardeşleri imza attı şehit olan amcamın çocukları atmadı sorun olurmu onlarında atması gerekiyo mu yoksa 2. iş kardeşe oldugu için onlara gerek yok mu?

  4. giyasettin // 26 Şubat 2013 at 05:31 // Cevapla

    ikinci kadro cocuklara deil amcalara yanı kardeşlere dıyorlar aslı varmıdır yada varsa neden sehıt cocugu varken kardes?

  5. adil adalet // 15 Şubat 2013 at 14:29 // Cevapla

    recep tayıp erdoğan sivil şehit vatandaşların vatandaşlarının cocuklarına bir iş imkanı sağlıyor kimisinin on cocuğu var on cocuğtan biri kadroyu alırda o geri kalan dokuz cocukta işsizlikten mafyamı olsunlar yoksa dağa cıksınlar recep tayıp erdoğan bunun cevabınıda verebilirmi………….

  6. benım amcalarım verakatını bana vermıs benım gıbı dosyasını yolayan varmı ne sonuc gelmıs sıze cevap verme ımkanınız varmı

  7. nereye basuru yapılıyor acaba

    • dosyanı hazırlayım valılıye bırakıyon kardesım ordan ankara ıc ıslerı bakanlıgına gıdıyor ordan gereken yere kendılerıugrasıyor zaten senın oraya dosyanı vermen yeterlıdır

  8. basvuru nereye yapılıyor

  9. ya bende sehıt kızıyım bırıcı kardesım aldı acvaba dıgerını bana verırler mı yıksa amcalarıma mı verırler

  10. artık hızlansın bu süreç belirsizlik çok yorucu müracat edeli nerdeyse 4 ay oldu

  11. Kullanıcı Adı Girin... // 21 Kasım 2012 at 12:27 // Cevapla

    artık bir yetkili çıkıp bir açıklama yapsınn ne kadar daha bekliyecegiz bizlere iş hakkı verdiler ama iş vermiyorlar

  12. işe yerleşenler bile var ama daha beni evraklarını tamamla diye aryan bile olmadı

  13. ben şehit kardşıyım ikinci bançıkarmı yegenim birçi iş hakı kolandı çevap verseniz sevinirim

  14. Kullanıcı Adı Girin... // 24 Ekim 2012 at 11:52 // Cevapla

    çocuk veya kadın şehitlerin ailelerine iş imkanı varmı köyde şehit edilen şehitler

  15. VECDİ TUMUR MARDİN // 20 Ekim 2012 at 19:57 // Cevapla

    BEN DEVLETİME GÜVENİYORUM HİÇ BİR ŞEHİT AİLESİNİ YANLIZ BIRAKMAZ

  16. 2. iş başvuru sonuçlarını nerden öğrene bilirim.

  17. iş başvuru sonoçlarını nerden öğrene bilirim.

  18. başvuru sonucu ne zaman belli olur

    • ismet dalga // 19 Eylül 2012 at 13:16 // Cevapla

      benim babam kk koruycisiydi ve şehit oldu 1 iş hakı abim aldı diğer iş hakı ben alıyormuyum acba çünkü ben işsiz ve mağdurum

  19. Kullanıcı Adı Girin... // 14 Eylül 2012 at 15:18 // Cevapla

    başvuru yaptım ama uzun zamandır bekliyorum sonuçlar ne zaman belli olur acaba

  20. başvuru sonuçları ne zaman belli oluyo

  21. 2. iş imkanı için başvuru sonuçları ne zaman açıklanacak bilgisi olan var mı

  22. şehit kardeşlerine verilen bu 2. iş imkanı sonuçları ne zaman açıklanıcak

  23. şehit kardeşlerine tanınan 2. iş hakkı sonuçlari ne zaman açıklanıcak

  24. şehit yakını // 09 Eylül 2012 at 10:45 // Cevapla

    bir yıldır diyorlar 2. iş imkanı gelecek ama tam bir haber yak.lütfen haber bekliyoruz.

    • Kullanıcı Adı Girin... // 12 Eylül 2012 at 10:50 // Cevapla

      arkadaşlar bende şehit kardeşiyim 2.iş hakkı cıktı ben müracatı yaptım heber beklıyoruz

  25. şükrü ada // 07 Eylül 2012 at 07:31 // Cevapla

    slm ben şehit oğluyum babam 1995 şehit oldu 1 işten abim yararlandı 2 işhakkıdan yararlanacakmıyım ltf cevap bekliyom

  26. Kardeşim 1996 da şehit oldu.Kız kardeşim için 2002de müracaat ettik.Hala sonucu bekliyoruz.

  27. Halil GÜZEL // 01 Eylül 2012 at 13:48 // Cevapla

    Öncelikle bu vatan uğrunda can veren bütün şehitlerimizin ailelerine, Allah’tan sabır diliyorum.Benim de bir sorum olacaktı:Şehit ailelerine verilen kadro üzerinden öğretmenlik yapılabilir mi?

  28. mehmet çelik // 11 Ağustos 2012 at 09:02 // Cevapla

    hadi 4 tane kardeşi varsa 2 sine verilip 2 sine verilmesse bu haksızlık olur ya hepsine verin ya 1ine

  29. mrb iş için yaş sınırı varmıdır

  30. mehmet ocak // 26 Temmuz 2012 at 10:10 // Cevapla

    1995 küçük kardesim şehit oldu bir yıl sonra sehidin kücügünü işe aldılar şimdi ise ikinci iş imkanı veriyorlar ailede bir benim isim yok müracat edecegim ama nereye etmem gerekiyor ve ne gibi evrak istiyorlar sehit kardesim bekardı

    • selamlar öncelikle başınız sağ olsun baş vurunuzu bulunduğunuz ilin jandarma genel komutanlığına yapabilirsiniz

  31. kıco durak // 21 Temmuz 2012 at 16:04 // Cevapla

    arkadaşlar işimiz oldu herkese haber verilecek bana haber geldi kağıt isdediler bende herkes kağıt yollasın içişleri bakanlığınına ok slm kardeşler bys

  32. umut sungur // 17 Temmuz 2012 at 16:26 // Cevapla

    ben şehit oğluyum neden ikinci iş imkanı şehidin kardeşine verilecek diye bi söylenti var bu ikinci iş şmkanından şehidin çocuğu yararlamalıdır bize iş verilmeyecekse babamızı getirsinler yoksa babamı getirme kannatında bulunucam nerden getiriyorlarsa getirsinler benim babam bu vatan uğruna şehit oldu bu iş imkanından yararlanmak istiyorum bu konuda kessin bi bilgsi olna varsa bana cv yazsın ltf

    • Kullanıcı Adı Girin... // 01 Eylül 2012 at 10:29 // Cevapla

      arkadaşım bende seninle aynı durumdayım ama rahmetli babamın sadece bir ablası var oda 50 yaşında. şimdi ne olacak bilmiyorum ama bende başvurumu yaptım bilmiyorum ne olacak şimdi 50 yaşında kalkıp iş imkanından yararlanmaz aksi taktirde benim olmamı istiyor4

  33. Volkan USLU (Bitlis şehit aileler derneği Başkan yardımcısı) // 06 Temmuz 2012 at 10:02 // Cevapla

    Şehit Ailelerine verilmesi planlanan 2. iş hakkına ilişkin olarak başta Aile ve Sosyal Politikalar Bakanımız Sn. Fatma ŞAHİN olmak üzere, katkısı olan tüm iktidar ve muhalefet partisi ve Sn. Cumhur Başkanımıza Başta olmak üzere ve Sn. Başbakanımıza Recep TAYIPERDOĞAN ve Bütün Milletvekillerine en içten teşekkürlerimizi sunuyoruz.

  34. hişyar dogan // 05 Temmuz 2012 at 09:10 // Cevapla

    bu kadro ne zaman gelecek yaa gelecekse gelsın gelmeyecekse başka bı iş bulalım da umıtlenmeyelım boş yere

  35. SUVAR SUVAROĞLU // 28 Haziran 2012 at 14:35 // Cevapla

    inşallah olur ama olumsuz olursa çok üzülürüz kesin bi cevap çıksın saygılarımla

  36. bahri kılıç // 18 Haziran 2012 at 13:27 // Cevapla

    ya bu iş imkanı ne zaman gelecek işsizlikten öldük bir hak daha variyorsanız bunuda 100 yıl sonra vermyin ya vereceğiniz kadronun tarihini berirleyin ona göre sbredelim onun bunun işini yapmaktan bıktık artık…

  37. arkadaş lar ben bişey anlamadım bu işten 4 senedir gelec diyor lar gelmiyo bilgisi olan yardımcı olsun arkadaş lar saygılarla

  38. Benim amcam mardinde sehit oldu iki amcam var birisi memur oldu isten faydalandi digeri 0 faizle kredi hakkini kullandi ve digerlerinden onlar faydalandi babam faydalabmadi hicbirseyden 30 yadindayim universite mezunuyum is hakkindan faydalanabilirmiyim amcamdan acaba bana faydasi olurmu bu yasanin.

  39. insan gibi iş vericeklerse versinler bize yaş sınırı koyamassınız eger hak tanıyorsanız herkez hakkını kullanır bu durumda yaş sınırı olmaz neyin peşindesiniz bilmiyorum ben şehit ailelerine iş verdim yaş sınırı 18. 35 veya18. 36 olacak diye diye bir şey olmaz ben 3 yıldır bu kanunu bekliyorum zamanında verseydiniz şu anda işe girmiştim 38 yaşındayım diye işe alınmıcakmıyım bunlar bizleri kandırıyorlar nerde bu mhp chp bizlerin haklarını neden savunmuyorlar iş vericekseniz delikanlı gibi verin insanları kandırmayın şehit aileleri uyumayın herkez hakkını savunsun gerekirse toplanalım basını da alalım hakkımızı arıyalım bu yorumu okuyan arkadaşlar sizlerde yazın sesimizi duyuralım .

  40. şehit kardeşi // 04 Haziran 2012 at 11:04 // Cevapla

    yeni çıkcak yasada yaş sınırı koymuşlar 18 ile 36 yaşş arası .ben şuan 39 yaşındayım 3 yıl bekledik yasayı çıkarmadılar. ne olcak şimdi işe girmiyecekmiyim.lütfen yaş sınırını kaldırsınlar yeni çıkan yasa.saygılarımla…

  41. s.a arkadaşlar yasa mecliste onay bekliyor.
    http://www2.tbmm.gov.tr/d24/2/2-0530.pdf
    buadresten datayları görebilirsiniz

    • SELMA COŞAR // 12 Haziran 2012 at 13:22 // Cevapla

      Ne anlıyorsunuzki bundan 2 kardeş işe giremiyor yani bekara böyle bir hak yok ben bunu anladın genelde evlilerle ilgili bir çalışma bu

  42. slm arkadaşlar.. bende şehit çocuğuyum beklenen iş şehit ailesine mi yoksa şehidin ailesine mi yoksa kardeşine mi verilecek oğlu kızı işsizkennedne kardeşi laıyr ki benim babam köy korucusuydu ilk işi abim aldı ikinci işi kardeşine mi verilecek merka konusu oldu bi bilgisi olan lütfen allah rızası için bilgilendirisn beni 0541 524 47 62

  43. mehmet sait daş // 19 Mayıs 2012 at 16:13 // Cevapla

    sayın başbakınımız şehitler için hazırladığınız 2. iş hakını marakla bekliyoruz nezaman meclise gelecek inanki sabırsıslıkla bekliyoruz ne zaman yasalaşacak bekliyoruz

  44. bende şehit çocuguyom birincide abim girdi şimdi ıkın cisini ben bekliyorum ne zaman baş vurular yapılacak

  45. arkadaslar versinler ama o bu şu şartı koymasınlar şartsız versinler

  46. arkadaşlar herkez birşeyler yazıyo yalandan doğrusu şu anlatayım ayrımın sebebini rizede bir şehit cocuğu başbakan ımıza ben şehit polis cocuğuyum başbakanın bana tanınan iş hakımın yaşım kücük olduğundan amcam kullandı ben madur kaldım ne yapacağım diye ağladı tarih 2003 ve başbakanımız o kişiye söz verdi sanada devlet sahip cıkacak. onun icin 1 kardeşi diğeri cocuğ bu hakdan yaralanacak anlaşıldı mı canlar

  47. muhammet MUTLU // 12 Mayıs 2012 at 02:24 // Cevapla

    bende trbzondan şehit kardeşiyim bulunduğunuz ildeki asdkeriyeye devamlı gidin bağlantıda olun umudunuzu yitirmeyin cok az kaldı inşallah hem şehit kardeşleri hem şehit cocukları mağdur bırakmaz devletimiz .AKP yi ALLAH BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN TAYİP ERDOĞAN VE EKİBİ OLMASA BİZ COK DAHA YASA BEKLERDİK O YÜZDEN KIMSENİN ONURUYLA OYNAMAZLAR YÜZ ÜSTÜ BIRAKKIPTA BEKLETİP BEZDİRMEZLER BİRAZ METANETLİ OLALIM MUTLU GÜNLER YAKINDIR İNŞALLAHUTALA….

  48. sıla zehra uluyol // 09 Mayıs 2012 at 23:42 // Cevapla

    ben şehit kardeşiyim hala haber bekliyorum.nisan sonu dediler çıkmadı .sanırım yine unutuldu.tam 12 yıldır yengemden bu hakkı istiyorum.kesinlikle vermem diyor.diğer sitelerde kardeşlerin bu hakkı haketmediklerini yazıyorlar.ben anlamadım.abimin eşi 12 yıldır mezarını dahi ziyaret etmez .her ay bankamatikten ayrılmaz.başkasıyla imam nikahlı.ne diyebilirim.bıktım artık.ne kadar ac olsada benim bu işe çok ihtiyacım var kızıma bakabilmek için .umarım en yakın zamanda sonuçlanır.

  49. bende şehit kardeşiyim anlamadığım kaçakcılara bile iş hakkı var vatanı için canını verenlere iş hakkı yok akp hükümetine artık inanmıyorum bunlarda laf var içraat yok bir şehidin çocuğu kaç yaşında olabilirki 18 yaşına girmeden o yasayıda değişirler anlaşılan boşuna umut bağlamayın arkadaşlar

  50. ercan beştaş // 19 Nisan 2012 at 16:34 // Cevapla

    ben şehit oğluyom bence 2ci iş hakkı kardeşine deyil çucoklarına verilmesi lazım yoksa haksızlık olur

    • bende yanliş buluyorum aileyi arkadaşlar cocugu olmayanın kardeşi olsun yoksa haksızlık kaç kişini şehit kardeşinin cocuklarına bakıyor bana bir söyleyin iş oldumu yok kardeşim yok canım derler ben de bir şehit cocuguyum bence kardeşe verilse cok ama cok buyuk bir haksızlık olur

  51. bülent bostancı // 18 Nisan 2012 at 09:21 // Cevapla

    şehit kardeşi rumuzlu arkadaşım iyi bir kaynaktan haber aldım dedin ayrım yok diyosun o kaynagı söylede biz ögrenelim olmazmı bende şehit kardeşiyim umudumuzu bu işe bagladık lütfen söylermisin rahat bi nefes alsak

  52. serkan ayna // 16 Nisan 2012 at 22:45 // Cevapla

    başbakanımız acıklama yapt,ı iş hakkı verdık dıye.aradan kaç ay gectı.. merakla beklemekteyız bu iş ne zaman olacak. kesin bılgıyı nerden alabılırız? kımse kafasına göre yazmasın, kesın bılgı istıyoruz..

  53. cem irvül // 16 Nisan 2012 at 13:51 // Cevapla

    arkadaşlar bencede 20 yaşında kaç kişi askere gidiyor benim abimde askere giderken bekardı hem şehit ailelerine maaş da okadar yüksek değilki benim babamın aldığı maaş aylık 410 tl .bide evli bekar ayrımı yapılıyor ne demek ki bu şimdi bizi zaten bayramdan bayrama arayıp soruyorlar hangimize bi devlet dairesinde iyi muamele yapılıyorki emniyete gidiyon askerlik şubesine git diyorlar bizmi istedik abimizin askerde ölmesine adına şehit denmesine siz dediniz o zaman sahip çıkın

  54. mesut tatar-adana // 14 Nisan 2012 at 10:32 // Cevapla

    Ben,de şehit kardeşiyim 20 yaşında kaç kişi askere evli gidiyorki.
    Evli bekar diye kimse kendini üzmesin,inşallah herşey bizlerin umdugu gibi yolunda gider.Yasanın içerigi belli degilmiş boş yere canınızı sıkmayın.

  55. metin sözügüzel // 07 Nisan 2012 at 13:40 // Cevapla

    sayın başbakanım,
    şehit aileleri için hazırlanan 2. iş tasarısı bekar şehitlerinin dışlandıgı gibi evli ama kardeşi olmayan şehit aileledide dişlanıyor sayın başbakanım dindar ve cagdaş dediginizde ayrımcılıgımı dile getirdiniz yoksa eşitçi bir ülkenin geleceginimi sayın başbakanım lütfen bu tasarıda şehit ailelerinin durumunu en cok iyi bilen şehit ailelerinin dernek görüş ve önerilerinizi göz önünde bulundurun yoksa sizi yanıltıyor hatta kandıran bakanların degerlendirmesini kaideye almatın lütfen biz şehit ailelerinin dernek görüşlerini araştırın
    saygılarımı arz ederim.

  56. şehit kardeşi // 07 Nisan 2012 at 12:48 // Cevapla

    arkadaslar benim merak ettigim bir konuda bu ikinci iş imkanından evde yasi en büyük fakat evli ve soyadı farklı bayan şehit kardesleri mi öncelikli yararlanıyor yoksa evde bekar olan erkek kardesleri mi öncelikli yararlanıyor cevaplarınızı bekliyorum şimdiden tesekkürler…..