Sagopa Kajmer Istakoz Şarkı Sözü Ve Sözleri

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Sagopa Kajmer Istakoz Şarkı Sözü
Sagopa Kajmer Istakoz Şarkı Sözleri

yunus içine döndü umut ,dışına baktı kaos var
demir atmak istediğim ıslak limanlarda lodos var
fokurdayan suda kaynayan kıskaçlar
kaynar kazanda ıslık çalıp duran ıstakozlar
öyle güçlü sesim var ama kalpsiz kulağı kulaksız
canımı ölümlerden çekip almaya bu güç yetersiz
dinsin ateş arsız,yanık içim alevsiz.
gördüklerim doğruysa,bu çekip gidiş vedasız.
benimle yaşlandılar ama benden önce ölü anılarım.
şu sudan kabarcıklar ölüm tanıklarım.
yokki topum tankım.
ardımdan kaynar su döker kepçeler.
yanar her yer…her yerim…
hepsi gayet farkındalar,ruhum ölüme dalar.
dalan dalıp gider.
dalını terkeder yaprak,ölür…
sesiz artık gidercesine güçsüz.
sirenlerim bağırmaktan aciz.
ateşle taciz.
nakarat:
birden
birdenbire olup bitiveriyor.kabus da rüya da aynı.
ikisi de geçiyor,ömür gibi,vakit gibi.
dünya bir efsane bizler hikaye.
bir söz ülkesidir rap,manadan manaya,deryadan deryaya…
2.bölüm rap
mektubum al,derdimi gör..
pirimi bul,halini sor.
er ya da geç yollar bir….
ah!..zaman ahir..
alametten alamete gider devir.
vah dervişim yollar taş.
fallar boş,işler yaş.
sallanıyor tepete geçmişin kopardığı onca kesik baş.
sen sarhoş,ben geçmiş
kim bulmuş ? kim ermiş?
gönül sualle taştı doldu.
gassalın biriyle iki kelam dilime hasıl oldu.
vardı yanıma dedi ”yaşam ,ölüm kadar soğuktu”
medet!.. dedim ya hak!…içim dedi ”kalk kalk kalk!…”
geceyi yırt ve ileri bak.
güneşin orda bak!…
haydi bir an düşün. hayat çetin oldu.
ecel meçhul vakit,gelir vakit sakit.
ceset aldı yolunu.
bir yol buldum avundum.
ben en doğru bildiğim yolu sonuna kadar savundum.
hasretimin kopmayan iplerine sıkıca tutundum.
melankolia’da bir balon bulup uçtum.
uçup durdum.
gördümki,kime kime dum dum insan-ı yurdum.
sordum ”neden bu yolsuzluk yolsuz dostum?”

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

31 Comments on Sagopa Kajmer Istakoz Şarkı Sözü Ve Sözleri

  1. Lan yemin ediyorum hemen hemen hergun bunu dinliyorum.
    Dinledigimde rahatliyorum yaa .. Boyle bi sanatci olamaz gercekte..Digerlerinin sarkilari bunun yaninda harbi cocuk siiri…
    ♥Sago Forever♥

  2. bana ancak dilsiz anlattı dili olanın dile getiremediklerini
    teşbihte kusuuuur olmazzzzzz

  3. ne desem işte rap budur qerisi kaf kef !!!1 saqo”’mmmmmm <3 <3 <3 daha söze qerek warmı ????

  4. ırmak akın // 19 Mayıs 2012 at 17:41 // Cevapla

    bence çok güzel bir şarkı ben çok beğendim nakaratı ayrı bir güzel……

  5. Рєѕіміѕт Кајмєяаи // 12 Mayıs 2012 at 15:58 // Cevapla

    Söze Gerek Yok…<3<3<3<3<3

  6. mazlum kaplan // 04 Mayıs 2012 at 00:58 // Cevapla

    cümle mühendişi yine mükemmel inşaa tam bi sanat eseri

  7. yunus emre // 03 Mayıs 2012 at 09:28 // Cevapla

    king of the rap : SAGOOOOO

  8. gencay olcan // 02 Mayıs 2012 at 19:02 // Cevapla

    ben eskı sagopayı özledim arkadaş…pessimistiyle,vessalamıyla,baytarıyla,gölge haramısiyle….bu şarkıda sesini bile tanıyamadım….arka müzik hiç olmamış…7 senedir sagoyu dinliom bu kadar kotü şarkı yaptığını hatırlamıom….

  9. bHo$w€rRs€n€!!!?? // 26 Nisan 2012 at 23:16 // Cevapla

    i$t€ rAp bUdUR g€riSi KaF–k€Ff !!!!!!1

  10. ömer hasdemir // 26 Nisan 2012 at 08:43 // Cevapla

    TEK KELİME SÜPER

  11. ömer hasdemir // 26 Nisan 2012 at 08:42 // Cevapla

    BU SEFER SÜPER MÜZİK 1000.000 KES DİNLEDİM :)

  12. SaGoPa KajMeR gerısı palavra be

  13. fenaa

  14. SAGOPA KAJMER diyorki ; BeN hiç ıstakoz yemem çüNkü , ıstakozLarı caNLı caNLı kayNar suya atıyorLar .

  15. hasan yılmaz // 22 Nisan 2012 at 16:46 // Cevapla

    arkdaslar tek bu sarkı mı var 2012 den yoksa albumunun ısmını solermsınız ne olur

  16. refika gönen // 21 Nisan 2012 at 13:21 // Cevapla

    sagopa bizler için yeni bi şarkı yaptı ve onikiden vurdu

  17. Rumeysa Kajmeran // 19 Nisan 2012 at 10:23 // Cevapla

    Şarkı yine harika yine mükemmel. Dinlerken Sago yine yapmış dedim. Tebrik ediyorum Üstad’mız Yunus abiyi. Kim olduğumu unuturum ama Sago’dan şaşmam.

  18. atahan akata // 16 Nisan 2012 at 12:48 // Cevapla

    mütiş bir şarkı yapmış hayatımda böyle bir şarkı dinlemedim sago kaf keffffffff

  19. bu adam benim sonum olacak onu biliyorum dinledikçe gaza geliyorum türkçeyi en iyi şeklide icra eden adam yok bi tane daha senden ve de olmayacak

  20. Ölümüne Sago Kaf-Kef

  21. üstadımızsın sagooo <3
    Rap Değil Sagopa Kajmer Dinleyenlerdeniz ;)

  22. Oğuz Türk // 15 Nisan 2012 at 11:19 // Cevapla

    allahım sana geliyorum bu nası bı şarkı nası bı sözdür ya=))

  23. Alayına Sagocu // 13 Nisan 2012 at 21:26 // Cevapla

    Süper bir şarkı sözler harika yunus abimiz kalitesini gösterdi her zaman ki gibi :)

  24. çok beğendim :) bütün şarkıları gibi süper :D

  25. özcaN güN // 12 Nisan 2012 at 18:05 // Cevapla

    büyük üsTad yine GösTeRdi keNdiNi .. .Tek keLimeyLe mükemmeL. !

  26. tamer çelik // 12 Nisan 2012 at 11:09 // Cevapla

    tek seri tek adam ;) mukkemmel..

  27. yeni albümleri bekliyoruz

  28. isim soyisim // 11 Nisan 2012 at 14:38 // Cevapla

    Şarkıyı her dinlediğmde kendimden geçiyorum…Sözleri şarhoş ediyor beni…Bu kadar da olmaz dedirtiyorr,şarkı çok güzel….Sagopa Kajmer 1 numara ;)

  29. Enes AFACAN // 11 Nisan 2012 at 09:22 // Cevapla

    Söz müzik herşey ona ait .. ßu adam tam ßir kelime cambazı Herşey helal oLsun sana !…

  30. talha sivrikaya // 10 Nisan 2012 at 19:43 // Cevapla

    dinlerken sago gene yazmış diyeceksin !!!!!…

  31. brovo süperbir şarkıydı <3<3<3<3<3<3<3<3