Ptt Memur Alımı Sınavları Başvuru Formu 2012

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar
Ptt Memur Alımı Sınavları Başvuru Formu 2012

Ptt Memur Alımı Sınavları Başvuru Formu 2012

2012 yılında PTT İşçi ve memur alımı gerçekleştirecek. Ancak ne zaman personel alımı yapılacağı bilinmiyor. Önümüzdeki günlerde bu konuda bir açıklama yapılacak olursa sizleri PTT personel alımı hakkında bilgilendirmek istiyoruz.

Peki PTT ye nasıl başvuracağız ve sınav olacak mı?

tabi ki PTT başvuran adayları hem yazılı hem sözlü sınavlara tabi tutmaktadır.

Ptt’ye başvuruda bulunacak adayların, öncelikle KPSS’ den belli bir puan üzerinde alması gerekmektedir. Sınava ve işe alımlara ilişkin detaylı bilgileri kurumun resmi websitesinde bulabilirsiniz. Sınav başvuru formunu ise yine websitesinden temin ederek doldurarak, başvurularınızı yapabilirsiniz.

Ptt Memur Alımı Sınavları Başvuru Formu 2012 için buraya tıklayınız

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

66 Comments on Ptt Memur Alımı Sınavları Başvuru Formu 2012

  1. GEÇMİŞ DÖNEM KAZANILMIŞ SINAVI NASIL AKTİF HALE
    GETİREBİLİRİZ BİLGİ OLAN YAZARSA MEMNUN OLURUM

    tan_tamay@hotmail.com

  2. Arkadaşlar Pttye başvurabilmek için biraz araştırdım anladığım kadarıyla başvuru merkezleri ankara-izmir ve istanbulda belirli merkezlerden başvurulabiliyor. ben izmirde oturuyorum 10 başvuru merkezi yazmışlar buralardan başvurabiliyoruz. Fakat ben bir şey öğrenmek istiyorum.. şu an üniversite okuyorum liseden alanım sosyal bilimler ve 80 puan aldum ortaöğretimden , bilgisayar sertifikası da var ben başvuru yapabilir miyim ??

  3. hakan gürleyik // 17 Kasım 2012 at 16:11 // Cevapla

    kpss der 67 puan aldım on parmak f klavye kullanıyorum üç dakika da 120 veüzeri kelime yazabiliyorum bünyenizde çalışmak istiyorum hakan gürleyik ordu 0542 412 12 12

  4. ci-ci-kiz@live.at // 14 Kasım 2012 at 08:30 // Cevapla

    mrhb ben Kader avusturyadan bilgisayar sertifikam var sizinlen calismak istiyorum

  5. semiha8787@hotmail // 13 Kasım 2012 at 09:51 // Cevapla

    kpss den 71 puan aldım işletmenlik ve ön muhasebe sertifikam var sizinle çalışmak istiyorum 25 yaşındayım

  6. Nalan IŞIL // 12 Kasım 2012 at 19:30 // Cevapla

    BEN NALAN KPSS den 63 aldımbu işe gerçekten ihtiyacım var lütfen geregini yapacagınıza eminim herhangi bi sertifikam yok bu işi verirseniz alma imkanım olur şimdiden teşekkürler

  7. merve tuğçe // 12 Kasım 2012 at 10:38 // Cevapla

    20 yaşındayım hatay iskenderunda ikamet etmekteyım kpss 64 aldım lise mezunuyum bilgisayar seltivikam var 05337188310 numaram bu sızınle calısmak isterim..

  8. fatma kırkbeşoğlu // 06 Kasım 2012 at 22:38 // Cevapla

    19 Aralık 1976 Ankara doğumluyum.kpss den 63 puan aldım.19 yıldır.ön muhasebe büro yönetimi sekreterlik ve müşteri ilişkileri pazarlama iç dekorasyon üzreine bilgi sahibiyim.bilgilerinize sunarım. fatma Kırkbeşoğlu.0 534 515 52 88

  9. kpss den 63 aldım b ve a2 ehliyetim var güvenlik sertifikam var sizinle calısmak isterim…

  10. MRB KPSS DEN 60 PUAN ALDIM İŞ İÇİN RAHATSIZ ETTİM İŞ VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM B SINFI EHLİYETİM VAR MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM TLF 05378644200 ARARSANIZ SEVİNİRİM

  11. üniversite okuyorum, ortaöğretim kpssden 82 aldım. iş arıyorum… ne yapmam gerekir.

  12. Kullanıcı Adı Girin... // 03 Kasım 2012 at 13:15 // Cevapla

    ADALET MEZUNUYUM KPSSDE69 ALDIM İŞ ARIYORUM

  13. 4 yıllık ünv. mezunuyum silahlı özel güvenlik kartım var balıkesirde ikamet etmekteyim sizinle çalışmak isterim 0543 963 35 08

  14. merhaba ben önlisans mezunuyum b sınıfı ehlıyetım var özel guvenlık sertıfıkam var giresunda ikamet edıyorum sizinle çalışmak ıstıyorum 0542 829 06 95

  15. ahmet sözener // 30 Ekim 2012 at 01:20 // Cevapla

    ben 1983 balıkesir dogumluyum bilgisayar sertifikası,b sınıfı ehliyet,kpss’den 63 aldım sizinle çalışmak istiyorum irtibst=05434909424

  16. kpssden 62 aldım ee napcam

  17. izmirliyim izmirde yaşıyorum., sıradan basit biriyim. hiç bir açiliyetim yok ama iş arıyorum, eleman lazım olursa beni arasınız; 53 273 19 82

  18. çimen umur // 11 Ekim 2012 at 10:11 // Cevapla

    merhaba ben çimen umur üsküdar ticaret meslek lisesi mezununyum sizinle çalışmak istiyorum bilgisayar sertifikam var bana uygun iş olursa sevinirim 05386047707

  19. Slm ben adana ımamoglundan ım sızlerle calısmaktan buyuk onur duyarım bana uygun bır ısınız varsa yada uygun gordugunuz ısde calısmak ıstıyorum duz lıse mezunuyum bılgısayar sertıfıkam var 2 yılda pıyada komando uzman cavusluk yaptım kayserı asıl bırlıgım ama sırnak hakkarı cukurca bolgelerınde gorev yaptım tlf numaram 5438798005 ıse ıhtıyacım var

  20. zeynep merhabalar giresun ünüverste 4 yıllık iktisat menzunuyum kpss den 61 aldım sizinle çalışmak istiyorum yardımcı olurmusunuz acaba istannbul anadolu yakasında hikamet ediyorum

  21. iki yıllık okuyorum bilgisayar sertifikam var .B.sınıfı ehliyetim acil iş arıyorum

  22. iki yıllık okuyorum bilgisayar sertifikam var .B.sınıfı ehliyetim var 0535 6568177

  23. halil bolat // 07 Eylül 2012 at 13:05 // Cevapla

    mrb ankara üniversitesinden yeni mezun oldum ziraat teknikeriyim çok acil işe ihtiyacım var yardımcı olucaklar lütfen arasınlar

  24. 1983 doğumluyum. fen edebiyat tarih mezunuyum. 2012 kpssp3 puanım 77. her işi yaparım acayip posta dağıtırım. kaçırmayın beni :) 0542 650 60 52 belki ptt genel müdürü cepten ulaşmak ister

  25. 983 doğumluyum. fen edebiyat tarih mezunuyum. 2012 kpssp3 puanım 77. her işi yaparım acayip posta dağıtırım. kaçırmayın beni :) 0542 650 60 52

  26. mrh ben ağrıda ikamet ediyorum benim silahlı özel güvenlik sertifikam var sizinle çlışabilirmiyim türkiyenin neresinde olursa olsun

  27. Mesut ERTUNÇ // 24 Ağustos 2012 at 00:55 // Cevapla

    merhabalar ben 25 yaşındayım evli 1 çocuk babasıyım lise mevzunuyum bende sizlerle çalışmak istiyorum askerlik hizmetimi yerine getirmiş ve işsiz biriyim özel güvenlik silahlı kimliğim var tel:05423705785 Hakkari’de ikamet ediyorum .

  28. başvuru tarihi ve şartları hakkında lütfen bilgi verin umudum tükenmek üzere

  29. arkadaşlar form nerde nasıl başvuruyoruz yardımcı olur musunuz?

  30. başvurular ne zaman ve neler yapmamız gerekiyor şartlar nelerdir

  31. başvurulaR NERDEN VE NASIL YAPILIYO VE NE ZAMAN BİLEN VARSA YARDIMCI OLSUNLAR LÜTFEN

  32. Peki sınav ne ile ilgili oluyor?yani alandan mı çıkıyor sorular,bilen var mı?

  33. yunus emre tekin // 09 Ağustos 2012 at 21:38 // Cevapla

    kırıkkale de yaşıyorum nerden nasıl yapıcak başvuru bilen varmı?

  34. Melek demirtaş // 08 Ağustos 2012 at 08:24 // Cevapla

    Arkadaşlar kpss haricinde pttnin eleman alacağından emin misiniz kurumun resmi web sitesinde bu konuyla ilgili hiç bir şey yok cevaplarsanız sevinirim

  35. Elif kaytakli // 03 Ağustos 2012 at 18:15 // Cevapla

    23yaşındaym ve Trakya üniversitesi matematik bölümü mezunuyum uygun şartlarda sizinle çalışmak isterim ptt alim tarihleriniz ve illere göre kadrolarınız belli olmadığı için öğrenemiyorum kadrolarınızı nasil öğrenebilirim ayrica kpss için taban puanlariniz nedir bilgilendirirsenz sevinirim

  36. yasin yeşer // 29 Temmuz 2012 at 01:13 // Cevapla

    merabalr bende siznle çalışmak istiyorum askerlik izmetimi yerine getirmiş bulunmaktayım yaşım 24 gazi ikiyıllık makina bölümü mezunuyum ankarada ikamet etmekteyim teşekkürler..

  37. Menderes alıcı // 24 Temmuz 2012 at 16:53 // Cevapla

    Agustos ayı memur alımı varmı

  38. Ayla Öztürk // 24 Temmuz 2012 at 12:39 // Cevapla

    2012 YIL SONUNA KADAR MEMUR ALINACAKMI BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM.

  39. cihan yıldız // 18 Temmuz 2012 at 11:12 // Cevapla

    başvurular ne zaman ya bide bunun için aranan özel bi şart falan varmı

  40. tülay aydın çakır // 17 Temmuz 2012 at 16:41 // Cevapla

    sınav başvurulları ne zaman olacak….?

  41. süleyman arıkan // 09 Temmuz 2012 at 18:47 // Cevapla

    başvurular ne zaman

  42. Vida Vahabzadeh // 23 Haziran 2012 at 13:48 // Cevapla

    başvurular ne zaman

  43. abdurrahman günen // 23 Haziran 2012 at 11:50 // Cevapla

    başvurular ne zaman

  44. abdurrahman günen // 23 Haziran 2012 at 11:49 // Cevapla

    başvurular ne zaman yardımcı olurmusu nuz?

  45. mehmet kardaş // 12 Haziran 2012 at 23:38 // Cevapla

    sınav tarihi ve şartları nelerdir bizi aydınlatırsanız seviniriz.

  46. mehmet kardaş // 12 Haziran 2012 at 23:36 // Cevapla

    ptt nin sınav tarihi ve şartlarını da yazarsanız sevinirim…

  47. dört yıllık maliye mezunuyum askerliğimi yapmışim bu sene (2012) kpss ye girecem. peki nasıl PTT ye sınavına nasıl başvurabilirim.bu konuda sınavla ilgili bilgileri E-postama gönderirsenız size minnettar olurum

  48. sınav tarihleri bekliyorum

  49. nilüfer san // 04 Haziran 2012 at 13:14 // Cevapla

    ptt sınav tarihi ne zaman

  50. ZEHRA UÇMAK // 31 Mayıs 2012 at 16:32 // Cevapla

    tam olarak neden bilgi yazılmıyo müracat ne zaman kpss den kaç puan isteniyorrr bilgi verilirse seviniriz

  51. nurcan nişançi // 25 Mayıs 2012 at 04:59 // Cevapla

    iyi günler bende ptt sınavın takip ediyorum ben şuan okuyorum sınav tarihini kpss başvurunu bildirseniz sevinirim saygılarımla

  52. Başar Başol // 21 Mayıs 2012 at 14:54 // Cevapla

    YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR PROĞRAMCILIĞI BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.ASKERLİĞİMİ YAPTIM.BEKARIM.LİSANSLI FUTBOLCUYUM.PTT’DE UYGUN BİR GÖREVDE ÇALIŞMAK İSTİYORUM.05327028250

  53. sınav tarihlerini , başvuru yer ve tarihlerini takip ediyorum fakat henüz bir bilgilendirme yok.önlisans mezunuyum sınava girip uygun bulunduğum bir departmanda görev almak ve sizinle calışmak istiyorum..mail adresimden beni bilgilendirirseniz çok memnun olurum..teşekkür ederim şimdiden…

  54. önlisans mezunuyum.bu seneki kpss sınavına girecegim kısmet olursa.puanım yeterli olursa bende sınava girmek istiyorum.sizinle çalışmak istiyorum.sınav tarihini bilmiyorum bilgilendirirseniz çok sevinirim.ilginiz için şimdiden çok teşekkür ederim.

  55. pınar mete // 10 Mayıs 2012 at 07:44 // Cevapla

    formu nerden doldurabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim

  56. Sevil Altın // 07 Mayıs 2012 at 16:42 // Cevapla

    PTT İş başvurusu formuna ulaşamıyorum.Yardımcı olur musunuz??

  57. Mahbube Şen // 27 Nisan 2012 at 02:50 // Cevapla

    merhaba ticaret meslek lisesi muhasebe bölümü mezunuyum KPSSP94 2010 SIVINDAN 59 poan aldım B sınıfı ehliyetim var Muğla /Ortaca da ikamet etmekteyim bende sınava başvurmak istiyorum fakat sınavla ilgili bilgiye vakıf değilim bilgilendirerek yardımcı olursanız sevinirim

  58. önlisans işletme mezunuyum bende sınava başvurmak istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.

  59. başvurular ne zaman bilgilerinizi rica ederim.
    syg

  60. başvurular ne zaman

  61. fulya gerce // 28 Mart 2012 at 14:06 // Cevapla

    ptt sınav tarihlerini ve kpss puanını e-posta olarak gönderirseniz sevinirim.

  62. ÖZNUR NİGİZ // 26 Mart 2012 at 14:48 // Cevapla

    Lise mezunuyum.Bu yıl yapılacak olan KPSS sınavına girmek istiyorum ve aldığım puan yeterli olursa PTT’nin sınavlarına girip uygun bir yerde görev alabilirmiyim merak ediyorum ayrıca PTT sınav tarihinide bilmiyorum.Sınav tarihi ve KPSS puanını E-posta olarak gönderirseniz sevinirim.

  63. AHMET SAĞLAM // 04 Mart 2012 at 19:46 // Cevapla

    NASIL İŞTEN ÇALIŞACAK