Pis Yedili Karabiber Bükre Atala Kimdir Kaç Yaşında Nereli Biyografi

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Karabiber (BÜKRE ATALA)
Gerçek adı, Sevil Öztürk.
Asi, isyankar ve kavgacı… Annesi ve üvey babası ile yaşıyor.
Hayattan ve ailesinden umudu yok. Tek istediği İstanbul dışı bir üniversiteye kapağı atıp evdeki ortamdan kurtulmak…
Annesi aynı okulda hademe ama bilinmesini istemiyor Sevil…

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

105 Comments on Pis Yedili Karabiber Bükre Atala Kimdir Kaç Yaşında Nereli Biyografi

  1. Salam

  2. bükra abla bunu görürsen lütfen bişey yaz seni
    görmek istiyorum
    lütfen

  3. bükre abla bu yorumu inşallah görürsün lütfen
    görürsen bişey yaz senigörebilirmiyim hayatımda hep oyuncu veya ünlü olmak istedim senin gibi

  4. BÜKRE ABLA BENİM ABİM YANİ MAHİR REPÇİ SENİ
    GÖRMÜŞ BABANIN YANİ YUSUF ABİNİN YANINDA ÇALIŞMIŞ
    BENDE SENİ GÖRMEK İSTERİM

  5. bükre abla sen çok güzelsın buRDA SANA SAÇMA SAPAN
    ŞEYLER YAZMIŞLAR VE HEMDE SİZ KENDİ TİPİNİZE BAKIN
    HE BU ARADA SİZ KARABİBERİN TIRNAĞI OLAMAZSINIZ
    BİDE HALİL ABİ SİZLE OLACAĞINA GİTSİN MELİSLE
    OLSUN DAHA İYİ BÜKRE ABLAYA MAL DİYEN KENDİNİ
    TANITIR TAMAMMI BÜKRE ABLAYA MAL DİYEN ÖZÜRLÜLER

  6. bukrecigim güzelsin ama çok zayıfsin kiloal azcık ve boyun çok kisa ilk bölümlerinde beyazdin sonradan karardin bide rengarenk giyin çok siyahcilsin 1.eda ece 2. dilkopat 3. dilkopatın yanında gözlüklü kız 4. alice elçinde güzelde burnunun deliği küçük olsa bide yaşi ceyhunkinden büyük Ceyhun 27 yaşinda elçin 29 yaşimda ha bükre saçinide artık arkadan bağla ama tepeden mısır örgösü yap açik saçi seviyorsan önden ör arka açik kalsın arkadan bağla altınıda ör fıstık gibi olursun bide maşa yap

  7. Bencede mert kalin kafali madem ya sen soyle yada guncicek soylesin en azindan yanlis anlamaz onun soylemesinden yoksa bu gidisle mert in kardesi olacaksin yada askerlik arkadasi :D

  8. Seni cok seviyorum Bükra abla. Sen hangi yılda dünyaya geldin?

  9. sevil seni ve pis yedili cok seviyorum ve tabi iki can ve zeki ve furkan.

  10. Kullanıcı Adı Girin... // 17 Mayıs 2013 at 16:05 // Cevapla

    karabibecim pis yedili devam edecekmi ??? bitmesin yaaa cok üzülürüm sizi cok seviyoruz ve merte söyle onu sevdini seni cok öpüyorum ve benim yerime eda ece öp ona zaten bayiliyorum ya cok tatli birizi

  11. sevil ozturk trafoya sevgisini itiraf etmediyi icin cok kotu bir kizdir.

  12. Gunes zavrak // 08 Mayıs 2013 at 21:02 // Cevapla

    Yani gunes zavrakinisiminen ve soyadinan yani arkadasinizdan ben seni
    Beyedim
    Cok guzelsin bunu herkesebildir geliyorum
    Yakida pis yediliye giriyorum yonetmebize
    Diyonin sizi seviyorum sizden arkadas
    Oluyorum hos
    Ca
    Kal

  13. Kullanıcı Adı Girin... // 04 Mayıs 2013 at 11:35 // Cevapla

    karabiberin gerçek adı soyadı nereli hayatı vb.nelerdir lütfen bunu benim için yapın…

  14. sakın salçaya trafoyu kaptırma OK.

  15. sevgilisi kim

  16. Hangi Takımlı =?

  17. bukre abla lutven bu sigarayi brak

  18. karabiber çok güzelsin beni bitiriyon tevap yaz

  19. bana da karabiber diyolar ama ben sarısıyıö

  20. aman ha mert i ne gülcana nede salçaya ikisinede bırakma salça merte dizide bile çok yalaklanıyor benden söylemesi

  21. Merhaba ben Azeribaycandan yaziyorum KaraBiber Seni Cok Seviyorum haa birde ben Erkeyim :) yanlis anlama yani beni lutfen ;)

  22. bükre atala seni çok seviyoyorum ve çok tatlısın sana biraz benziyorum esmerim ve saçım siyah gözümde siyah

  23. çok güzel ve mükemmel. bükre atala sen kaç yaşındasın? lütfen bu soruya yanıt ver bükre atalaaaa!:(

  24. vallakide billakide çok güzelsin ablacım benide aynı sana benzetiyorlar

  25. Bence karabiber abla çok güzel ve şirin bir kızsın.

  26. karabiber çok güzelsin sen çoooooooooooooooook seviyoum ha bide trafoyla cooook yakışıyorsunuz %&

  27. Kullanıcı Adı Girin... // 22 Şubat 2013 at 12:44 // Cevapla

    karabiber cok tatlısın cok güzelsin rolüne de cok yakişiyorsun troyla cok yakışıyorsunuz bence gülcan yerine sen olmalısınnn

  28. çokkkkkkkkkk tatlı

  29. übkra keşke trafo ile çıksanız

  30. terep45@hotmail.com // 18 Şubat 2013 at 19:06 // Cevapla

    çok güzel kız yaaa çok beğeniyorum

  31. tatlı cadı // 17 Şubat 2013 at 21:18 // Cevapla

    bende çok seviyorum…keşke trafola çıksanızya çok yakışıyosunuz ablamya muck muck

  32. abla cok guzelsin vallahh sey bize yeni bolum de neler olacagini soylezmisin prensesim

  33. Bencede güzel ama çok kavgacı

  34. o çok güzel esmer bomba bende esmer bombayım

  35. ben karabiberi çoooooook seviyorum ayrıca siyah saç ona çok yakışıyor her haliyle esmer ama çoooooookgüzel kız öptüm seni karabibercim baaay

  36. gizem arkadaşımız çok haklı

  37. gizem arkadaşımız kimse ona katılıtorum

  38. Bana göre çok güzelsin seni sevmeyenler buraya cevap yazmayı bile haketmiyorlar seni çok seviyorum tabiki de diğer oyuncularda çok iyiler.

  39. Kullanıcı Adı Girin... // 31 Ocak 2013 at 15:36 // Cevapla

    çok güzel kız

  40. güzell kız yavv

  41. çok güzel

  42. buket eminimki Trafo sana yakışmaz KARABİBER güzel bir kız

  43. Bukre ablacım sende guzelsin ama gunçiçek abla senden daha guzel senle trafo cok yakışıyorsunuz.seni cok seviyorum cok tatlı bir kızsın……

  44. bükre abla rolünü çok güzel oynuyosun ve çokk güzelsin

  45. dizinin en sonunda ne olacak?? filmde en güzel sensin :)

  46. bukre ablacigim cok guzelsin ama uzgunum eda ece yanin cimbom sen den biraz daha guzel ama sende guzelsin tamam uzulme ve salca birazcik guzel en guzel 1 cimbom sonra 2 sen yani karabiber 3 salca hadi gorusuruz optum

  47. burke abla sen dizideki en guzel kizsin

  48. burke abla sen dizideki en guzel kizsin

  49. seni seviyorum

  50. süper

  51. bükre abla sen ve mert dizide çok güzel yakışıyorsunuz

  52. karabiber trafo benimdir sen kimsin kamile

  53. ıyyy karabiberin neresi güzel iğrenç salağın teki mal aptal

  54. karabiber abla seni çok seviyorum
    sen trafo abiyi sevion ben de seviyom

  55. muhammet yatağanlı // 29 Ekim 2012 at 16:17 // Cevapla

    bükre abla sen mert abiyle çok yakısıyosun dizide en güzellerin 3.sün karabiber ismi sana çok yakışıyor

  56. dizi keşke sezon finaline girmeseydi

  57. bükre abla çok güzelsin

  58. karabiber çok güzel bir kız,rolü de kendine çok yakışıyor

  59. nedense trafoyu çok seviyorum.karabiberle dilkopat da çok güzeller. dizinin en yakışıklı ve en güzel kızlarını söyledim

  60. ilem bülbül // 21 Haziran 2012 at 14:29 // Cevapla

    bence karabiberle trafo birbirine çok yakışıyorlar trafo gülcandan ayrılıp karabiberle sevgili olsun bence çünkü onlar birbirine çok yakışıyorlar ben karabiberin hayranıyım bayılıyorum karabibere bizim sınıfta biz pis yedili grubu oluşturduk ve ben karabiber oldum kızların en güzeli bana göre saçları da çok güzel ve en cesuru karabiber bayılıyorum ona süpersin karabiber her zaman arkandayım süpersin

  61. burcu bahadır // 06 Haziran 2012 at 11:01 // Cevapla

    karabiber ve trf birbirine çok yakışıyorlar ,gülcan ve furkanla orço ve alis damla ve canburger salça ve pisi flaş flaş flaş flaş canburger ve damla gerçekten sevgililer

  62. burcu bahadır // 06 Haziran 2012 at 10:51 // Cevapla

    mükemmel bir dizi tek anlamıyla süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  63. burcu bahadır // 06 Haziran 2012 at 10:49 // Cevapla

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir dizi hiç kaçırmıyorum. cimbom ve küçük bey birbirine çoooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yakışıyorlar elçin ve bayrampaşa da çok iyi bir çiftler

  64. bence karabiber süper trafo da ben bu filmde en cok trafo ile karabiberi sewiyorum cok yakışıyorlar gülcan cok cirkin bence trafo ile karabiber sewgili olsun coooooooooooooooooooooooooookkkkk yakışıyorlar yaaa :)

  65. bizim sınıfta pis yedili grubu olusturduk ben karabiberim bayılıyorum karabibere cok güzel kavgacı olsa da bence

  66. kaamiilleerrrr size bi soru sorcam EN güzel kız kim pis 7 li de (not:ben temiktenki sananneyim adımı değiştirdimm)

  67. bana katılan yokmuuuuuu

  68. ben furkanı değil pis 7li yi seviyom laaaaa bide elçini

  69. bizim sınıf her sunıftan farklıdır(5/A) bizim sınıfta pis yedili takımı var yaa sizde varmı kaamiilleerrr hahahahahaybiiiii

  70. kaamiilleer hahahahahayybiii :D

  71. karabiber diziye en ok sevdiğim kişi onu ve günçicek ve erkeklerden ise furkan furkana aşığım demek daha doğru karabiberide aşığımyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  72. kara biber sen harikasıınn … hemde baya iyi oynuyorsun dizi ;) açıkça her halinle süpersin <3

  73. sevda heleli // 18 Ocak 2012 at 11:07 // Cevapla

    karabiber cok güzelsin ama cok kawgacisin bana göre cimbom (eda ece) daha bakimli.
    arkadasim sana bayiliyor ama ben degil ama ne yalan söylim saclarin güzel ama eda ece nin saclari daha güzel sana tafsiyem fasla kauga ettme fan arin azaliyor cünkü ben 1 bölümde bu kiz süper demistim ama kawga üstüne kawga yapinca eda ece daha iyi dedim ve daha sakin dedim dizide olsa kawga ettme.

  74. sevgi yakar // 11 Ocak 2012 at 21:27 // Cevapla

    sen farklı desenlerde oynadınmı da ödevim mi vr

  75. sevgi yakar // 11 Ocak 2012 at 21:27 // Cevapla

    kızım sürpesin sen yha sana bayılıom

  76. ben pakizeye katiliyorum hos boyle de kalsin istiyorum cunku daha ilginq oluyor pis yedili hahahahahahy biii.

  77. hayır canım benim bayram paşalı benim ile olmalı

  78. pakize islemek // 20 Aralık 2011 at 17:40 // Cevapla

    gercekten seni çok begeniyorum bu dizi’ye hayranim ama çok istedim sey cimbom ve bayrampasali cikmasini çok ama çok istedim ama tabi su elçin mi selçin mi buraksin peslerini buraksin bak tirnak icinde soyluyorum o elçin kivircik furkis’le ciksin ve pul biber ah pardon karabiber’di o elektirik’le ciksin ay gine pardon trafo’ydu ve salça canburger’le olsun ve orçu ve aliiiis’le çiksin ve murat hoca ve filiz hoca’yla olur ve damla’la zeki hadi optum kaaamiiiiileeeerrrrr<3

    • canım benim sen çok boş konuşuyorsun aslında bayram paşalı elçin ile dil kopat trfo ile orço alis ile olmalı sen yanlış düşünüyorsun

    • Sırma Akgül // 24 Ocak 2012 at 16:43 // Cevapla

      Pakize maşallah filmi çözdün.Canım eğer öyle olursa filmin anlamı kalmaz ayrıca trafo bayrampaşalının kardeşini seviyor dilkopatla zekide hiç yakışmaz ! Benim yorumum bu ister beğenin ister beğenmeyin.

    • trafo gülcan ı seviyo . damla da zeki ye yakışmaz. cimbom da küçükbey le çıkar

    • ilknur ergen // 23 Haziran 2012 at 10:13 // Cevapla

      çok saçma düşünmüşsün . dilkopat ile trafo çıksa daha iyi.ayrıca oyuncuların isimlerini öğrende de öyle gel