Pis Yedili Cimbom Eda Ece Kimdir Kaç Yaşında Nereli Biyografi

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Cimbom (EDA ECE )
Gerçek adı, Günçiçek Seymen.
Kızların sarışın güzeli… Hem isminin ve soyadının baş harflerinden, hem sarışınlığından hem Galatasaraylı olduğu için Cimbom diyorlar buna… Çakma sarışın aslında… Ben bu alemden yırtarım abi modunda… Delikanlı bir kız… Anne ve babası yokluk içinde ama iki abi okumayınca ailede bir tek bu kalmış okuması gereken… Yazları kuaförde manikürcü olarak çalışıyor.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

257 Comments on Pis Yedili Cimbom Eda Ece Kimdir Kaç Yaşında Nereli Biyografi

  1. eda ece abla senle hep görüşmek isterdim sana sarılmak isterdim inanıyorumki bu yazdıgımı okicaksın okuduğunda lütfen cevap yaz seni çok seviyorum

  2. Selamlar burdan her kese tum turk halkina BEN EDA ECE-NI oyle boyle diyil cooooooooook seviyorum tum evrem kadar daha buyuk ben ona bayiliyorum nasil soyleyim seviyorum sanirim EDA ECE bunlarii okur ve ben onu ne kadar sevdiyimi anlar EDA ECE tum TURKIYENIN GUZELI ben eda ece ablami cooooooooooooooooooook seviyorum

  3. çok güzel herkez bana benzetiyor hem bende GALATASAYARLIYIM yubiiiiiii

  4. cok çirkin siniz

  5. COK BEYENİYORUM YA COK COK COK GUZER

  6. ne oluuuuuuur cevap yaz

  7. eda ablam ben seni o kadar cok seviyorum ki ruyam da bile seni goruyorum.fotorafini odama bile asdim.senin fotorafini diyilde seni canli gormek istiyorum.seni coooooooooooook seven azeri kizi gunel

  8. yağmur sönmez // 27 Kasım 2013 at 17:15 // Cevapla

    bende çokkkkkkkkkkkk seviyorm

  9. ♥EDA ECE❤

  10. ♥ღℒℴѵℯ♥♥♥ ღ ♥♥EDA ECE❤

  11. şimdi pis yediliye bakıyorummm.muhteşemmm…

  12. seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmm

  13. edaece senin favorinim çok tatlısn çok da qzel tabii kariyernde bol şanslar sana

  14. gurur gamsız // 14 Ekim 2013 at 18:26 // Cevapla

    eda ece seni çook seviyorum sen dizilere çok yakışıyorsun ben seni olene kadar hiç hayranliğini bırakmıyacağim bunu asla unutma ozellıkle senin gozlerine bayılıyorum biliyosunki bir çok kız ve erkekler sana bayılıyor oo elçine sen bakma sen ondan daha güzel bir kızsın tamammı sakın kendini uzme seni çook seviyorum sen uzulursen bende uzuluyorum sen mutluyken bende mutlu olyorum sevgilerle seni dünyalar kadar çok seven hayranın gurur dikkat:maşallah demeyi unutma :) <3

  15. sen bilmezsin // 16 Haziran 2013 at 17:05 // Cevapla

    Eda ecenin her yeri o kadar güzel ki

  16. çok güzel eda ece

  17. senin kadar güzel bir kız var mı bu dünyada…… aynı zamanda çok sinirli bir kızsın….:)

  18. benim ben cimbom

  19. güzel kız ama benim manitam kadar değil

  20. ben eda eceyi çok seviyorum artı çokta güzel bir kız

  21. Kullanıcı Adı Girin... // 31 Mayıs 2013 at 11:55 // Cevapla

    eda ece çok güzel bir sarışın

  22. Kullanıcı Adı Girin... // 30 Mayıs 2013 at 15:57 // Cevapla

    eda benim yazd1klarm1 ger4ekten okuomusun nolur bana jevap ver

  23. eda benim qazd1klarm1 okuomusun jan1 benim

  24. Kullanıcı Adı Girin... // 20 Mayıs 2013 at 16:18 // Cevapla

    EDA ECE BENIM CANIM.BEN ONU COKK SEVIYORUM HAYRANIYIM BEN ONUN

  25. eda ece cok güzel

  26. oyle bishey yok yalan soylemeyin eda cok iyi ve ayleside cok iyibiri

  27. Kullanıcı Adı Girin... // 20 Nisan 2013 at 22:34 // Cevapla

    gerçekte böyle değil

  28. gamze baydar // 20 Nisan 2013 at 11:00 // Cevapla

    seni çk seviyorumedaabla

  29. seni çççççççççççççççççoppppppppppppppppppppppppppooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo öpüyorum

  30. cimbomcuğum galatalı olsan bile çooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelsin

  31. seni cooooook beyeniyorum:)))))) umarim kadir dogulu ile birlikte olursunuz…….

  32. eda ece abla seni çok ama çok beğeniyorum çarşamba günleri hep seni bekliyorum hatta hafta içleri bile dakika tutuyorum en büyük hayalim sana sarılmak

  33. EDA ABLA SEN COK GUZELSİN

  34. seni seviyorus gercekten seni hayatm boyunca sevcem pis yedili ditse dile

  35. pis yedili ilk once en sevdim karakter dilkopat alis ve cimbom aslinba epsiniziseviyim ziki ve orco onlar ep komik

  36. rukiye şen // 25 Mart 2013 at 11:43 // Cevapla

    size bayılıyorum pis yediliyi hiç kacırmıyorum ayrıcasize cimbom demelerine çok seviyorumeda ece apla umarım bunlarıokuyosunuzdur .

  37. nurhayat şen // 25 Mart 2013 at 11:39 // Cevapla

    ben sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seeeeeeeeeeeeeviyorum

  38. Kullanıcı Adı Girin... // 17 Mart 2013 at 08:46 // Cevapla

    ben sizi cok seviyorum eda ece.cok guzelsiniz.

  39. seni her akşam bütün aile izliyoruz

  40. eda ece abla seni çoooook ama çok seviyorum sadece hayalim seni görmek

  41. eda ece o değil bee

  42. pelda zeybnep // 13 Mart 2013 at 11:25 // Cevapla

    çok güzelsinnnnnnnnnnnnnnnnnnn günçiçek abla(eda ece)

  43. tşk ben eda ece

  44. eda abla çok güzelsin seniçok seviyorum seni görmek en çok istediğim şey seni seviyorum

  45. eda abla ben seni çok mükemmel bir oyuncu olarak buluyorum tüm türkiyeye selamlar olsun eda abla gaziantebe uğrarsan beklerim
    ……………………………

  46. serdem özkıyıkçı // 04 Mart 2013 at 14:39 // Cevapla

    çok güzel bir kızsın edacım annen ve baban işle uğraşmıyormu bu güzelliğine yazık olmuş ya…..

  47. Kullanıcı Adı Girin... // 23 Şubat 2013 at 12:15 // Cevapla

    eda ece abla sizin filiminizi 1 rinci bolümden beri izliyorum :* gerçekte küstünüzmü:*

  48. bana iyi şeyler yazdıgınız için teşekkürler

  49. eda abla seni çok sewiyorum rolu nü çok güzel oynuyon sizin yeni bölümlerinizi sabırsızlık la bekliyorum:(-

  50. Kullanıcı Adı Girin... // 20 Şubat 2013 at 11:18 // Cevapla

    eda seni çok seviyoruz sen cok guzel bir kızsın bende senin gibi sarışınım

  51. Kullanıcı Adı Girin... // 17 Şubat 2013 at 19:41 // Cevapla

    kaç yaşındasın eda
    ,

  52. bence iyi

  53. eda sen çok tatlı bir kızsın seni çok seviyorum rolünüde çok güzel oynuyorsun güney lede çok yakışıyorsunuz seni izlerken hiç bıkmadan izliyorum seni çooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmm…

  54. gülenay seymen // 06 Şubat 2013 at 20:37 // Cevapla

    Yalnız o Günçiçek Değil Gülçiçek :) doğru dinlyin ve yazın herkes yanlış yazıyor yha onun dizideki ismi Gülçiçek Seymen :)))

  55. esma sultan // 05 Şubat 2013 at 21:03 // Cevapla

    her you brendl jhyhtlokl ı lou you

  56. Kullanıcı Adı Girin... // 05 Şubat 2013 at 21:01 // Cevapla

    irençsin ııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy şakaaa çok güzelsin

  57. günçiçek abla seeeniiii çok seviyorom bence senle güney yakışıyorsunuz

    • gülenay seymen // 06 Şubat 2013 at 20:42 // Cevapla

      Gülçiçek o ayrıca gerçek ismi.21 yaşında Ankara’da dünyaya geldi. Şişli Terakki Lisesini okuduktan sonra İstanbul Bilgi Üniversitesi Psikoloji Bölümününden mezun oldu. Pis Yedili dizisi ile herkesin tanıdığı bir haline geldi.Daha fazla bilgi için Facebook’ta Ödüllü Moda Yarışmaları adlı sayfayı beğenin istediğiniz ünlüyü sorabilirsiniz :) Ayrıca bu sayfada ödüllü moda yarışmları da oluyor fakat talepleriniz 25 kişiden sonra oluyor :)

  58. ece zengin // 04 Şubat 2013 at 21:33 // Cevapla

    eda abla seni çooook seviyorum rüyalarımda seni ve bayrampalaıyı heppp görüyorum tüm pis yedliyi görüyorum rüyalarım da pis yediliden çoook ama çook sevdiklerim
    1 güney 2 günçiçek 3 sevil 4 neşe 5 trafo 6 orço ama en çoooook pşayı seviyorumm ve senide çoooookkk seviyorum aşkımmm <3

  59. çok güzelsin

  60. kamiler

  61. Kullanıcı Adı Girin... // 30 Ocak 2013 at 09:02 // Cevapla

    gülçiçek abla çook iyi oynuyorsun rolünü seni çoook seviyoruz

  62. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Ocak 2013 at 11:14 // Cevapla

    eda abla seni ve paşayı çok seviyorum herkseden en çok sizi seviyoruz benden herkese selamlar

  63. kamiller

  64. kamillerrrr

  65. eda abla bende senin gibi galatasaraylıyım seni çok seviyorum sen çok güzelsin elçinde alissden ve damladan daha güzelsin filmin en güzeli sensin

  66. aleyna namı cimbom // 12 Ocak 2013 at 09:38 // Cevapla

    (ölümüne CİMBAYYYYYYYY ) günçiçek abla sen hiç bayrampaşalıyla öpüşmedin ama elçinle bin defa öpüştüler . neyse siz aşk hikayenize devam edin o elçin salağına bırakma eniştem paşalıyı……

  67. gercekden coook guzelsin.seni cok seviyorummmmm!!!!!!!!!

  68. ŞULE AKKUŞ // 11 Ocak 2013 at 14:05 // Cevapla

    SÜPERSİN EDA ABLAAAAAA

    ”SENİ ÇOK SEVİYORUM”

  69. eda abla hayranınızım güneyle çok yakışıyorsunuz

  70. seni öpmek istiyorum
    :*

  71. cibom hayatımda senden güzelini görmedim çok güzelsiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:)

  72. eda ablacığım sahte sarışında olsan çok güzelsin sana bayılıyorummmmm

  73. (Eda abla sen benim için ebedi ve ezeli bir güzellik içindesin.ilk film olmasına rağmen gayet iyi bir şekilde oynuyorsun ve sen elçin’i ya da diğerlerini ezip geçersin.kadir doğulu ile sen keşke sevgili olsaydınız).

  74. Eda abla ben de senin gibi Galata Saray takımını tutuyorum. Senin ger çek saçın düz mü? Hem de gerçek saç rengin kahve rengimi yoksa sarımı.Sen çooooooooooook güzelsin ya da sen dünya güzelisin.Seni çooooooooooooook seviyorum.

  75. eda ece seni cok seviyorum bende gs liyim pis yedili umarim hic bitmez hep devam eder

  76. Eda abla sen cok tatlisin seni yerim :))

  77. Kullanıcı Adı Girin... // 30 Kasım 2012 at 01:12 // Cevapla

    cimbom hayatımda senin kadar bir güzellik görmedim sana bayılıyorum seni herkesten kıskanıyorum çok güzelsin

  78. eda seni seviyorum kadirle çok yakışıyorsunuz

  79. Bence en güzeli cimbom elcinde bile daha güzel ben cimboma hayranim

  80. eda ece yle kadir sevgili bunu google.az… saytindan yada bunu youtube.com eda ece ye girib bunu gore bilzersiniz bu arada ede eceni sinemada 2 sini yan yana gordum gercek hayatda

  81. Eda abla sen çok guzel bir kizsin nolur elçine bakma oda guzel ama sen hepsinden daha guzelsin ve nolur kadir abiylen gercek dunyadada sevgili olun benim hatrim isçin ve kadir abiye soyle ki ben ona asikim

  82. sonuna kadar cimbay…………..

  83. eda abla sen çok güzelsin keşke kadir abiyle gerçekte sevgili olsanız sizin kadar birbirine yakışan görmedim

  84. hamdiye keskin // 02 Kasım 2012 at 20:03 // Cevapla

    eda bence kadir le çok fena yakışıyorsunuz sizin arkanızdayız cimbay

  85. eda abla seni bütün kalbimizle seviyoruz

  86. sevda tekin // 30 Ekim 2012 at 20:32 // Cevapla

    eda seni çok seviyoruz kadirle çok yakışıyorsunuz keşke gerçek hayatta da sevgili olsaydınız.

  87. muhammet yatağanlı // 29 Ekim 2012 at 16:05 // Cevapla

    eda abla kızların en güzeli sensin o elçin seni kıskanıyor kadir abiyle çok yakışıyosunuz gercek hayatta da sevgili olsaydınız kadir abi seni bırakıp tekrar elçine dönerse çok hata yapmış olurrrr…….

  88. günçiçek abla ben senle bayrampasalıyı coooook ama cok yakıştırıyorum inş.bu askınız tek filmde kalmaz da birlikte olup bir omur boyu mutlu olursunuz ve filminizi cok sevıyor ve beyenerek ızlıyorum sız bu fılme hayat verıyorsunuz inş.boyle devam eder

  89. Kullanıcı Adı Girin... // 21 Ekim 2012 at 17:11 // Cevapla

    slm gençlik

  90. bnde sizi seviyorum canlarım

  91. güler sözen // 13 Ekim 2012 at 18:56 // Cevapla

    günçiçek abla siz bayrampaşalı abiyle birbirinize çok yakışıyorsunuz inşallah filimde değilde gerçekte de bir ömür mutlu olursunuz…

  92. CIMBOM LALE // 13 Ekim 2012 at 15:20 // Cevapla

    ben senin gozlerine hastayim yemyesil cok guzelkadir abiyle kanka oldugunuzu biliyorum amma cok yakisiyosunuz diziden ayrilmayi dusunmuyunkahr olurum

  93. Eda Ece sen cok guzel sin yaa

  94. kadir MUCK;) // 10 Ekim 2012 at 21:44 // Cevapla

    şu elçine sinir oluyorum en sonunda katil olcam senin yerine geçemez asla eda abla senin yerinde oynamak isterdim bu arada kadi abi çokkkkk yakışıklısın bütün yegenlerim sana bayılıyoruz inş gerçek hayattada beraber olursunuz

  95. Kullanıcı Adı Girin... // 06 Ekim 2012 at 16:38 // Cevapla

    çok guzelsin gül

  96. Kullanıcı Adı Girin... // 06 Ekim 2012 at 16:36 // Cevapla

    seni çok seviyorum

  97. Kullanıcı Adı Girin... // 04 Ekim 2012 at 14:44 // Cevapla

    seniiiiii
    çoookkk
    sewiiyooruummmm!!….

  98. Kullanıcı Adı Girin... // 30 Eylül 2012 at 16:52 // Cevapla

    evlenmek istiyorum

  99. meltem ünlü // 24 Eylül 2012 at 14:05 // Cevapla

    eda abla dünya güzellik yarısmasına girsen kesin 1.seçilirsın

  100. Eda Ece sen kac yasindasin , guneyle grcekten cikiyor
    musun ?lutfen bana dogruyu soyle

  101. sümeyye yılmaz // 25 Ağustos 2012 at 13:01 // Cevapla

    eda abla pis yedili flimini seviyorum ve en çok ta seni seviyorum

  102. nursena altunbaş // 24 Ağustos 2012 at 15:06 // Cevapla

    EDA ECE seni seviyorummmmmmm

  103. caqnsel demir // 20 Ağustos 2012 at 16:53 // Cevapla

    çok tatlı bi kız yaa özeniyorum çook

  104. Eda ece seni çok beğeniyorum hastayım sana. bu alemde hayranlık duyduğum tek sen varsın…

  105. seni ve orçoyu çooooooooook seviyoruz ben ve sevgi arkadaşım bide gülcan arkadaşim çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook

  106. seni çok seviyorum pis yediliyi çok seviyorum kızlardan ençok seni beğeniyorum

  107. mehmet turan // 02 Temmuz 2012 at 18:45 // Cevapla

    eda ece seniiiii çooooooook seviyorummm

  108. eda abla seni çok sewiyorum dizinin en güzeel kızı sensin kadir abiyle de çook yakışıyorsunuz :)

  109. ahmet özdemir // 30 Haziran 2012 at 15:00 // Cevapla

    gerçekten seni çok ama çok seviyorum bende oyuncu olmak istiyorum

  110. ahmet özdemir // 30 Haziran 2012 at 14:59 // Cevapla

    pis yedilide böyla bir şeyin olmadı çok güzeel pis yedil çok güzel birfilm orçu paşa cimbom salça karabiber trafo ve diyerini çok seviyorum pis yedilinin çabuk başlamasını istaiyorum

  111. eda abla ben de senn gibi çoookk başarılı bi oyuncu olmak istiyorum we seninle görüşmeyiii çookk istiyorum

    ayrıca en sewdiğim ünlü SEN sin <3 <3 <3

  112. eda abla seniii çook sewiyorum kadir abiyle de çok yakışıyorsunuz ayrıca sen elçin den daha güzelsin :)

    benim en büyük hayalim seninle göörüşmekkkk … seninle görüşmeyiii çokkkk istiyorrum seni çokk sewiyorum

  113. seni çoooookkk seviyorum <3 ayrıca dizinin en güzel kızı sensin paşayla da çook yakışıyorsunuz :)

    bayrampaşalı<3cimbom

  114. ben bu diziye bayiliyorum. yurtdisinda olmama ragmen hic kacirmiyorum. keske elcin ve ferit aradan cikasa ve trafo ve gurcan mutlu olsun. bayrampasali ve cimbom cok yakisiyorlar

    ve ikojanlar biraz insafli olsa cok iyi olacak

    ben trafo ve bayrampasiliya cook hayranim :):):):):)

  115. slm ben pınar sen çok tatlısın ins. elçinle ferit aranızdan cekilirr mutlu olursunuz. sen guzel o yakışıklı tam birbirinize goresiniz. umarım elçinle ferit aranızdan cekilir mutlu olursunuz.zaten ferit çok tipsiz :) :) :)

  116. pelin yanar // 14 Haziran 2012 at 09:44 // Cevapla

    cimbom semi çok seviyorum elçin ve küçük beyi hiç sevmiyorum çok güzelsin inşallah oyundada gerçektede güneyle çıkarsınız bende senin gibi GS yi tutuyorom saçlarım aynı senin gibi sari senle görüşmek çooooooooooooookkkkkkkkkkk………………… istiyorum bu arada her bölümü tek tek izliyorummmmmmmmmmmm………………….. bayyyyyyyyyyyyyyyyyyy…………

  117. eda abla seni çok ama çok seviorum kadir avi ile birbirinize çok yakışıyorsunuz inşallah sonsuzadek mutlu olrsunuz dileklerimle…

  118. seni çok seviyorum çok başarılı bir oyuncusun pis yedili yi hiç kaçırmadan izliyorum odamda boy boy posterlerin var ve seninle tanışmayı çok istiyorummmmm ….

  119. ben de tiyatro kursuna gidiyorum ve ben de senin gibi oyuncu olucam

  120. inşallah güneyle evlenirsin (gerçekte ve oyunda)

  121. seni çook seviyorum sen elçinden bile daha güzelsin inşallah güneyle evlenirsin (oyunda ve de en önemlisi gerçekteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee)

  122. enes ateşer // 08 Haziran 2012 at 21:37 // Cevapla

    ich liebe dich eda

  123. seni seviyorum CİMBOM ikimizin coook ortak yanımız var bende GS liyim=)))

  124. issimlerimizz aynı seni seviyorum bak aslında benim en yakın arkadaşımın adı ece. ece ve ben pis yediliyi izliyoruz ikimizde seni çok seviyoruz seninde soyadın ecıyorsam. işti boyle bir şans=)

  125. zülfü göl // 03 Haziran 2012 at 17:36 // Cevapla

    günçiçek ben seni gerçek görmek isterim ben senin resimlerine hep bakiyum

  126. zülfü göl // 03 Haziran 2012 at 17:28 // Cevapla

    benda uyuncu olmak isterim

  127. zülfü göl // 03 Haziran 2012 at 17:26 // Cevapla

    gerçekten çoooook güzelsin seni seviyorum ben seni çooook beyeniyorum aşkım pis yedili arkadaşlarına slm

  128. zülfü göl // 03 Haziran 2012 at 17:18 // Cevapla

    seni çooooook seviyorum günçiçek gerçekten aşık oldum sana sen hep aklımdasın

  129. hiranur çiçek // 21 Mayıs 2012 at 09:57 // Cevapla

    cimbom seni çok seviyorum. Allah yardımcınız olsun. herkese selam.

  130. hiranur çiçek // 21 Mayıs 2012 at 09:54 // Cevapla

    eda ece sen çok güzelsin ama keşke saçını kesmeseydin uzun saç sana daha güzel yakışıyor. Allah yardımcınız olsun oyun arkadaşlarına selam

  131. zeliş yıldız // 15 Mayıs 2012 at 09:45 // Cevapla

    çok güzelsn eda seni sewiyor beqenyrm başarılar diliyor öpüyorum payrampaşalıyı sallaya küçük bey yeter sana.

  132. mert ozturk // 09 Mayıs 2012 at 07:55 // Cevapla

    seni cok sevyrm bnde senin gibi cimbomluyum

  133. rozerin soğun // 08 Mayıs 2012 at 14:06 // Cevapla

    çok güzel bir kız bende onun gibi GS liyim çok şirin onu çok sviyorum

  134. bencede cimbom süper bir kız ayrıca da çok güzel ben bu filmde en çok cimbomu seviyom hem cimbomlu hem de gzel olduğu için bence bayrampaşalıyla cimbom yakışıyor o salak elçine gitti sinir oluyorum elçine bence cimbom ile güney çıkmalııııı:)

    • bence elçinde güzel ama cimbom yani eda ece daha güzel eskiden bayrampaşalı ve elçin ferit ve eda ece sevgili olsun istiyodum şimdi bayrampaşalıyla cimbom sevgili olsun istiyom

  135. Eda Ece delisiiii // 05 Mayıs 2012 at 11:17 // Cevapla

    Aynı zamanda sarisinlarin en güzeli :) ama sacını kestirecekmis :(

  136. Eda Ece delisiiii // 05 Mayıs 2012 at 11:16 // Cevapla

    Bayiiliyorum eda ablaya :) çok güzel birisi

  137. arkadaşlar övgü istemez hepiniz beni içten övün bu bana yeter

  138. Seni cook seviyorum sen dünyanin en güzelisin seni cok seviyorum keske bende imzan olabilse keske seni canli görebilsem seni cok seviyorum cok güzelsin benim ismim Merve

  139. melisa yıldız // 20 Nisan 2012 at 17:22 // Cevapla

    :) :) :) keşke eda ablanın facesi olsaydı yaa :P

  140. melisa yıldız // 20 Nisan 2012 at 17:17 // Cevapla

    bence dizide en güzel eda ece <3 onunla tanışmak çooooooooooooooooooooooooooooooooooook istiyorum <3 en büyük hayranlarından biriyim :) elçin tikisindende nefrett ediyorumm :P
    eda ablayı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum <3 <3 <3

  141. bonjouer ben cimbomu cok sevyrm eger bayram pasali elcinle birlikte olsa bir cogu insan izlemez ben elcini hic sevmyrm lutfen cimbom bayrampasali kavussunlar marsilyadan selemlar merci

  142. ESMA ÜL HÜSNA DULKADİR // 05 Nisan 2012 at 20:50 // Cevapla

    (Nedir-Sendeki’Busessizlik Yoksa Çokmukoydu’sana Bensizlik)

  143. eda abla seni çooooooooooooooooooooooook seviyorumm dizideki en güzel kızı sensin eda abla seni canlı canlı görmek isterdim eda ablacığım dizi bitmesin senin o güzel yüzünü görmek istiyorum eda ablacığım

  144. eda ece pis yedilinin en gzl kızı

  145. duygu duyuşlu // 28 Mart 2012 at 15:16 // Cevapla

    bayram paşalı sana döncek merak etme…seni sewiyorummmmm.

  146. elif işbilen // 19 Mart 2012 at 12:09 // Cevapla

    bende oyuncu olmak istiyorum.

  147. elif işbilen // 19 Mart 2012 at 12:08 // Cevapla

    seni çoook seviyorum çok güzel bir kızsın pis yedili oyuncularına slm

  148. selcen ceran // 14 Mart 2012 at 13:43 // Cevapla

    çok güzel

  149. edanur yaşar // 14 Mart 2012 at 12:09 // Cevapla

    bence çok güzel bir kız

  150. edanur yaşar // 14 Mart 2012 at 12:08 // Cevapla

    benim adımın aynısını taşıyo inanamıyorum gerçekten ben karakterini çok güzel taşıyo çok güzel ve çekici

  151. deniz arslangiray // 14 Mart 2012 at 10:44 // Cevapla

    sorduklarıma cevap bekliyorum güzel kızzzzzzzzzzzzz :D :D :D :D :

  152. arkadaşlar yalan soylemiyorum ben gercekten eda ece yim herkeze yorumlar için cok teşekürler

    • ESMA ÜL HÜSNA DULKADİR // 05 Nisan 2012 at 20:49 // Cevapla

      bn sna bayılıyorum sen hastanın resmen ama çook guzerlsin her şyn guzel hoş ya off sna bayılıyırm bni facde ekler msn :)
      I LOVE YOU

  153. asena kozcuoglu // 12 Mart 2012 at 15:38 // Cevapla

    cok guzel bi kiz bayampasaliyla cok yakisdiriyorum insallah birlikde olurlar elcin cadisida aradan cekilir insallah amin

  154. küçükbeyle çıktığına sevindim

  155. BÜŞRA İRDEM // 09 Mart 2012 at 21:40 // Cevapla

    ÇOK AMA ÇOK TATLI BİR KIZ BEN ONUN ÇOK BÜYÜK BİR HAYRANIYIM ONU ÇOK SEVİYORUM
    NOT:MŞALLAH DEMEYİ UNUTMAYINIZ!!!!!!!!!!

  156. deniz arslangiray // 07 Mart 2012 at 09:53 // Cevapla

    bence dizideki eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnn güzel kız sensin bende galatayı tutuyom ve fesimede senin resmini koydu senin fesin var mı sigara içiyomusun inşalla içmiyosundur çünkü senin gibi güzel bir kıza sigara içmek hiç yakışmaz gerçekten bez bebekte oynadın mı oynadıysan hangi karakter oldun güğzelliğinin sırrı ne paşanın seni bırakıp niye o elçinle çıtı bir türlü anlayamadım benc senin gibi güzel bir kızı bırakması yanlıştı seniçooooooooooooooook ssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeviiiiiiiiiiiiiyooooooooooruuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :D :D :D :D

  157. gamze özdemir // 06 Mart 2012 at 11:50 // Cevapla

    hastasıyızzzzzzzzzzzzz

  158. Merve Aytar // 03 Mart 2012 at 23:32 // Cevapla

    kusura bakma sonunda eylül kaya yazdim aslinda Merve Aytar yazmak istemistim seni cooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum bütün Ps Yedili Oyunculara selamlar:D

  159. Merve Aytar // 03 Mart 2012 at 23:29 // Cevapla

    Seni cok seviyorum.Sen dünyanin en güzel kizisin lütfen inan bana.O sapsari saclar masmavi yada ela gözler,güzelsinki hep gözümün önündesin.Keske bende senin kadar güzel olabilsem.Keske seni görebilsem.En büyük hayalim seni görebilmek.O elcinden hic bahsetmek istemiyorum,cünki ondan nefret ediyorum.Sen Kadir Dogul´a cok yakisiyorsun.En büyük hayranin benim lütfen bana inan.Seni ömrümün sonuna kadar hic unutmayacagim lütfen sende beni unutma.Cok büyük hayraninim senin.Lütfen oyunculuk yapmaya devam,cünki sana oyunculuk cok yakisiyor.Keske bende senin kadar güzel olabilsem.Beni sakin unutma.Seni cok seviyorum Eylül Kaya (L) :$ :D

  160. pis yedili hastası // 22 Şubat 2012 at 09:02 // Cevapla

    bana bak çift toynak cimbom,karabiber ve salaya bulaşma yoksa senin tırnağını sökerim.Bide dünki olanları görünce dedimki bu çift toynak dersini almıştır

  161. pınar yıkın // 21 Şubat 2012 at 19:33 // Cevapla

    pis yedili güzzzzzzzzzzzzzzzzzeli………………………………….harikaaaaaaaaaaa beğendim……..

  162. Harikasın sana bayılıyorum bende 17 Haziran İstanbul doğumluyum . Bayrampaşalıyla tiki sevgilisi Elçini kafaya takma. Sende Küçükbeyle çık .Çünkü seni seviyor.

  163. sema HACIZADE // 18 Şubat 2012 at 12:33 // Cevapla

    arkadaşlar lütfen pis yediliyi izlemeyi ihmal etmeyin

  164. seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmmmm. :) Eda

  165. şeyma aydön // 15 Şubat 2012 at 11:35 // Cevapla

    bence eda ece cok güzel bir kız pis yedili dizisinede yakışıyor şahsen benim fikrim ben onu çok seviyorum :) :) :) :)

  166. ali tazearslan // 11 Şubat 2012 at 22:20 // Cevapla

    harikasın bence o gıcık elçini güzellikle geçecen çift tırnağında manikürünü kır. seni çok seviyorum

  167. bencede çook güzelsin bayrampaşalı hata yaptı

  168. YELİZ ALTUN // 27 Ocak 2012 at 21:00 // Cevapla

    SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM

  169. merve turan // 24 Ocak 2012 at 12:40 // Cevapla

    çok güselsinnnnnnn salak elçin e gitti paşa ama olsun üsülme sen

  170. bencede cimbom elçinden çok daha güzell elçin hiçbişiye benzemiyo

  171. çağla öztük // 18 Ocak 2012 at 17:01 // Cevapla

    eda abla içimden bir ses diyoki bayrampaşalı o tiki elçini bırakıp sana dfönecek ve mutlu olacaksınız o elçin denilen tikide kıskancından çatır çatır çatlayacak… ben seni çok seviyorum bayram paşalıda.

  172. toynak içinde söylüyorum eda ece hayranım sana

  173. neslihan yıldız // 16 Ocak 2012 at 11:56 // Cevapla