Pes 2012 En İyi En Güçlü Takım

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Pes 2012 En İyi En Güçlü Takım

Pes 2012 En İyi En Güçlü Takım

İnternet üzerindeki sosyal paylaşım ve forum sitelerinde yapılan bir araştırmada pes 2012 futbol oyununda en iyi ve en güçlü takımın hangisi olduğu konusunda bir araştırma gerçekleştirilmiş. Şüphesiz herkesin kafasında acaba mı diyeceği iki takım vardır. Bunlar da ispanya la liga ekiplerinden katalan barcelona ile nuri şahin mesut özil ve hamit altıntoplu kadrosu ile real madrid. Genel düşünce barcelona olduğu yönünde. Tabi real madrid diyenler de azımsanmayacak derecede çok. Biraz da oynayan kişinin yetenek ve becerisine göre de değişiyor. Sizde pes 12 oyununda en güçlü takım hangisi ?

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

62 Comments on Pes 2012 En İyi En Güçlü Takım

  1. chelsi

  2. Barselona tartışılmaz

  3. bende 1.bacelona 2.at.madrid 3.real madrid 4.chelsea(london fc)

  4. PES KURUCUSU // 26 Şubat 2013 at 19:13 // Cevapla

    MANCHESTER CİTY YANİ PESTEKİ ADIYLA MAN BLUE EN İYİ TAKIM EN İYİ FORVET ORTA SAHA VE DEFANS KALECİ NE ARARSAN ORADA MAN BLUE İLE OYNARSAN BIRAKAMAZSIN

  5. kulanıcı // 14 Şubat 2013 at 20:46 // Cevapla

    barselona

  6. pesin 2012 prosu // 13 Şubat 2013 at 14:43 // Cevapla

    bende 1 milan 2 real madrid 3 manchester united iyi forvetleri var o takımların ama manchester unitede transfer yapsanız daha iyi olucaktır van persia rooney gbi forvetlere kafa tutulmucaktır

  7. real madrid

  8. Kullanıcı Adı Girin...asd // 04 Şubat 2013 at 11:23 // Cevapla

    fb

  9. 1.barcelona 2.real madrid

  10. Bayern mUnich

  11. Kullanıcı Adı Girin... // 09 Kasım 2012 at 16:30 // Cevapla

    MİLAN

  12. PES 12 Yİ BİLMEM AMA PES 13 JUVENTUS

  13. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Ekim 2012 at 18:49 // Cevapla

    bence milan

  14. En İyi Bayern Munich Robben ile Ribery Robben Hızlı Ve Çalımcı Ribery Hızlı Deil Ama Öyle Bir Çalım Atıyor Fena….

  15. Kullanıcı Adı Girin... // 15 Eylül 2012 at 14:22 // Cevapla

    klasik arjantin

  16. Kullanıcı Adı Girin... // 12 Eylül 2012 at 19:49 // Cevapla

    bence real madrid çünkü c.ronaldo ve özıl 2lisi çok güzel calımlıyor ve shot atıyor

  17. bence barcelona

  18. en iyi takım north london yani arsenal arshavini tek forvet yapın coşturuyor…

  19. bence en iyi takım london fc yani chelsea 80 den aşağı yok zaten

  20. en iyi takim milan ve Patoooo

  21. enes herman // 23 Temmuz 2012 at 21:41 // Cevapla

    en iyisi london yani chelsea cünkü cok iyi defansı var kimse gecemio geleciside iyi forvet de drokba ve torres ortada lanpart on numara kadro

  22. etoo yu chelsea ya transfer edin jimse karşı koyamaz

  23. bence en iyi takım bayern cunku robben ve riberynin calimlari gomez cok iyi degil ama idare eder

  24. saeed yilmaz // 20 Temmuz 2012 at 22:24 // Cevapla

    bence en guclu takim real madrid c.ronaldo ve ozil

  25. beacelona cant messi c.ronaldoo ı lıke barcelona ı don t lıke real madrid

  26. pes hastası altay // 20 Temmuz 2012 at 10:36 // Cevapla

    bence real madrid ve barcelona farklı oyun anlayışına sahipler ama hücum biraz benziyo burda birazcıkta olsa real madrid demek istiyorum ve katılanları bekliyorum şimdiden kolay kelsin size_

  27. özgür altay // 20 Temmuz 2012 at 10:33 // Cevapla

    bence real madrid daha iyi çünkü ronaldo sol bekte harika hız ve dengeli çalımlar atabilen oyuncu mesut ve diara di maria casıllas pepe çok iyi oyuncular (real)madrid!

  28. bence en iyisi barcelona iniesta xavi messi fabregas alexis sanches

  29. bence en iyisi barcelona messi fabregas vila alexis sanches xavi iniesta

  30. En İyi Takım Bence Milan Yada Bayern Münih

  31. bence en iyisi aston villa

  32. Bence Real
    4 2 2 2 1 diye bi takik var bu muydu tam hazırlamıyom fakat
    sola kaka sağa benzama forvete ronalda sol bek de marcelo bide taktik ayarlarından toplu hücum yaptınmı muhteşem

  33. umut özmen // 03 Haziran 2012 at 19:58 // Cevapla

    Bence 2 siDe deiL Bayer müniH ROBBEN VE RİBRY ÇPK GÜÇLÜ 2 OYUNCUDUR Gomez de cabası Kesinlikle En ;İyi Takım

  34. bence en güçlü takım barselona messi sağ villa sol aleks forvet xavi iniesta dünyanın en iyi orta sahası oyuncuları

    • BENCE ENİYİ TAKIM FC BARCELONA ÇÜNKÜ MESSİ A.SANCEZ VİLLA XAVI A.INESTA S.BUSKEST PUYOL PIKE THIAGO J.ALBA VAR BUNLARL UEFA AVRUPA KUPASI ALINIYOR. BEN BAZILARI YENİLMİYORUM ÇÜNKÜ BASKIYL X BASILI TUTUYORSUN BASKI OLUYOR.

  35. oğuzhan özbek // 27 Mayıs 2012 at 06:11 // Cevapla

    bence interle real madrid başka takım yok

  36. Aydınspor 1923 // 19 Mayıs 2012 at 11:08 // Cevapla

    Tabiki REAL MADRİD

  37. süleyman çakır // 10 Mayıs 2012 at 09:56 // Cevapla

    man. city SİLVA <3

  38. barış sefer // 19 Nisan 2012 at 14:33 // Cevapla

    en iyi 2 takım inter ve milan bence dersanenin pes turnuvasına katıldım 32 kişi arasında 1. oldum en başta 2 takım seçin dediler herkes barça ile real yöneldi bende değişiklik olsun ki diğerlerinin taktikleri ile oynamayayım dedim 4 golden aşağı maçım yoktu

  39. inan çetin // 19 Nisan 2012 at 13:41 // Cevapla

    real madrid en iyi oyuncu ise tartışmasız C.R.7

  40. Bence Totteham ve CSK Moskova bana yetiyor.. rakiplerim barca olunca zorlanıyorum ama diğer takımları tek celsede çakıyorum. defans yapıyorum bu takımlar konstraya çok iyi çıkıyor. CSK serbest vuruştan paos HONDA ie gol atıyorum. zevkine bakın HONDA tamamen serbest vuruşçu azcık dokunun tuşa top ağır çekimde hızla gidiyor. bu özellik tek onda var. Totteham defansı katı yapıyor çalım yemez hava topu vermez.. Milli takımda Hava topu hakimi hollanda, şut özelliği arjantin, en zevklide fransa..

  41. doğuş şenol uA // 14 Nisan 2012 at 12:20 // Cevapla

    tabiki GALATASARAY uA !!!!!!!!!!

  42. cristiano ronaldo // 13 Nisan 2012 at 18:26 // Cevapla

    can kaymaz’a katılıyorum, oynamayı bilene her takım güçlü river plate ile Portekiz’i devirdim. Fenerbahçe ile Barcelona ve Realmadirdi devirdim. Oynamayı bilene takım işlemez.

  43. "S.FURKAN YILMAZ" 55 // 12 Nisan 2012 at 09:29 // Cevapla

    BENCEDE MİLAN VE REAL MADRİD…

  44. Emre Öztürk 61 // 07 Nisan 2012 at 20:28 // Cevapla

    GÜÇ OLARAK EN İYİ TAKIM MİLAN AMA BARCA VE MİLANDA RONALDO VE MESSİ TEK BAŞINA TAKIM :D

  45. Kadir ÖZTÜRK // 04 Nisan 2012 at 12:59 // Cevapla

    Bende Bayern Münih diyorum.

  46. en iyi takım milan en iyi oyuncu messi

  47. Bayern Münih i deneyin Aşık olacaksınız… Robben ve Ribery Tek yetiyor

    • Can kaymaz // 17 Mayıs 2012 at 11:19 // Cevapla

      Ama ben genelde her zaman Bayer Leverkuse ni alıyorum benim için çok iyi takım ama sizin için bilemem

  48. özkan özkan // 28 Mart 2012 at 04:51 // Cevapla

    bana göre manhester cıty

  49. Kazan dan Sezer // 25 Mart 2012 at 00:21 // Cevapla

    bence Rubin kazan.

  50. Mleda dan Sezer // 25 Mart 2012 at 00:20 // Cevapla

    bence Mleda boleslav.

  51. Mustafa ÖZBEK // 17 Mart 2012 at 10:46 // Cevapla

    İnter her zaman en güçlü takımdır ^^

  52. bence ikisi de değil.A.C. Milan daha güçlü.

  53. Can kaymaz // 09 Şubat 2012 at 15:19 // Cevapla

    Kardeşim Kullanmayı bilene bütün takımlar güçlüdür .

    • can kaymaz haklısın istersen kasımpaşa spor ol ama iyi oynuyorsan kasımpaşa spor bile güçlü olur.

  54. gülbahar sönmez // 26 Ocak 2012 at 13:53 // Cevapla

    bence barcelonadır barcelona ve messi dirrrrrrr ama berabere kaldılar real madridde güçlü bir takımdır ama barcelonayı geçemez…