Pepeyi Seslendiren Kişi Pepeyi Kim Seslendiriyor

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Pepe aslında Türkçe bir kelimedir. Pepe, dudak sesleriyle başlayan kelimelerin ilk seslerini güçlükle söyleyen ve ancak birkaç kez tekrarladıktan sonra arkasını getirebilen (kimse), pepeme olarak tanımlayabiliriz. Pepe karakterini canlandıran kişi kültür emperyalizminin içinde boğulmamızdan şikayetçi, Pepee dendiğinde herkesin aklına elin İspanyol’unun gelip de, kimsenin aslında Anadolu’da hala çok sık kullanılan ‘pepe’ sıfatının gelmemesi hepimizin durup düşünmesi gereken bir konu. Nasıl bir kültür emperyalizmi içindeyiz ki yüzyıllardır kullanılan, konuşma güçlüğü çeken insanlara söylenen ‘pepe’ lafını kimse bilmiyor. Projenin çıkışı konuşma zorluğu çeken küçük bir çocuğun dış ses yardımı ile konuşma becerisi kazanması üzerineydi. Bu yüzden adını Pepe koydum. Sonundaki fazladan bir e için eleştirebiliriz. O da tamamen teknik bir detaydan dolayı konuldu. Biz de uzatma efekti olsun diyip kabul ettik. Yani özet olarak Pepee Türkçe’dir. Hem de öz Türkçe.
Pepee’yi seslendiren;Yağız Alp Şimşek
trt çocuk kanalında yayınlanan pepee adlı animasyonda, aynı adla yer alan kahramanın sesine hayat veren kişi.
ŞuŞu’yu seslendiren;Ayşe Şule Bilgiç
Kağızman ilçesinde dünyaya geldi. Marmara Üniversitesi İletişim bölümünden mezun olduktan sonra oyunculuk eğitimi aldı ve hem tiyatro sahnelerinde hemde televizyon dizilerinde rol aldı. Birçok reklam filminde oynadı. Ayşe Şule Bilgiç tam bir motor sporları hayranıdır, ayni zamanda bu sevdasını gazete yazarlığına da dönüştürmüştür.

Bebee’yi seslendiren;Iraz Elif Kıraç
Şila’yı seslendiren;Meryem Atmaca
Annee’yi seslendiren;Nurkan Törün
Babaa’yı seslendiren;Emre Törün
Pepee Kimdir Pepee Seslendiren Kişi ve Pepee İzle

Uzun bir dönem Hürriyet’in Otoyaşam ekinde Rüzgârın Kızı adıyla motosiklet severlerin keyifle takip ettiği bir köşe hazırlamıştır. CNNTurk’te yine aynı isimde bir program hazırlayıp sunmuştur. Pen Ajans d’arcy’de reklam yazarlığı yapıp, 27. Copy Break yarışmasında üçüncülük kazanmıştır.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

69 Comments on Pepeyi Seslendiren Kişi Pepeyi Kim Seslendiriyor

  1. BENDE SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM ÇOCUKLAR PEPEE Yİ SESLENDİREN BENİM YORUMLARINIZI ŞHOW TV PEPEE SAYFAMDA BEKLİYORUM İYİ GÜNLER

  2. SHOW TV DE YAYINLANAN BÖLÜMLERİ ÇIKARIN YOUTUBE !

  3. Pepeyi ve bebeyi çooook seviyoruz onlarsız hayat olmuyooo

  4. elektrik faturasını pepeye ödetecem tv kapanmıyor akşama kadar.yayında olmasa bile oğlum şarkılarını söylememi istiyor öyle uyuyor :) yeni bölümlerini bekliyoruz merakla başarılar.

  5. çok şirin ve tatlı

  6. nazlı karakuş // 18 Mart 2013 at 19:19 // Cevapla

    pepeyi şok seviyom

  7. bende fyzaya katılıom kızlar

  8. bence pepee çok güzel yukarıdaki arkadaşlarıma tsüf ediyorum

  9. bende feyzaya katılıyorum bencede güzel

  10. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Şubat 2013 at 21:12 // Cevapla

    iğenç

  11. Pepe Çok Güzel

  12. şuşuyu kim seslendiriyor ???

  13. güzel

  14. hffmffvuk // 31 Ocak 2013 at 17:48 // Cevapla

    :)

  15. bence yanılıyorsun

  16. Bence pepee çok güzel kardeşim eskiden izliyordu ama artık izlemiyor.

  17. SİZ ÇOK İYİ BİRİSİNİZ

  18. güzel oynuyor peepe şilada güzel oynuyor bebede güzel konuşuyor tebrik ederim sizleri

  19. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaarika! ben izliyorum. 8 yaşındayım ama ağabeyim sevmiyor.heeeeeeeee!

  20. siz pepe izlemekten bıkmadınızmı ben biraz bıktım ama yinede çok seviyorum :) ^^^ <3

  21. offf kardeşim durmdan pepe izliyo onun yüzünden bende caillou bitti şimdi pepe başladı :)

  22. KIZIM HENÜZ BİRBUÇUK YAŞINDA AMA PEPEE YE BAYILIYOOOO…

  23. pepee ailemizden biri olmuş kardeşim günde on defa internette pepeeyi izliyor

  24. melike elibal // 16 Kasım 2012 at 16:54 // Cevapla

    senin hayranınım PEPEE izkemeye doyamıyorum<3

  25. çooooooooook güzel

  26. Kullanıcı Adı Girin... // 05 Kasım 2012 at 12:34 // Cevapla

    evet bencede senin adın ne

  27. Pepeyi kardeşim çok seviyor,izlediği bölümler olsa bile yine izlemek istiyor. Hatta 2 dakika önce pepe dişlerini fırçalıyordu,aldı fırçasını kardeşim de fırçalamaya başladı. :)

  28. ceren bence şila pepeden daha güzel

  29. en büyük fener bahçe

  30. aynn diyen senin adın ne?

  31. pepeyi seviyorum çünkü o türk çigi flimi pepe saklanbaç oynuyor bölümünü sevmiyorum şarkısı güzel şilayı daha çok seviyorum pepeden daha iyi

  32. beyzanur sürücü // 25 Haziran 2012 at 09:06 // Cevapla

    ben pepeyi izliyorum.Ama bir kez izlerken seslendirenleri durdurdum. Şuşu yu seslendirenin ismi aşk tı inanmazsanız sizde bakın

  33. recep yazıcı // 19 Haziran 2012 at 08:29 // Cevapla

    iyide MAYMUŞU kim canlandırıyor en komik o çünkü ben 1984 lüyüm bende izliyorum çok güzel hele türküyü söyleyen abla yanık sesli başarılar karalamaları getirir KAYYUDAN 10 kat güzel ama artık daha başka bölümler yapın.

  34. mustafa şaşmaz // 13 Haziran 2012 at 16:35 // Cevapla

    en büyük pepe başka büyük yok

  35. halit sarıkaya // 12 Haziran 2012 at 17:17 // Cevapla

    pepee yi hiç ama hiç semmen onu niye yaptınız her abi nefret eder

  36. PepeeeMmmmmm :) Bitanemm seni çoook seviyoruzzz :)

  37. pepe sana aşığımmmmm :)

  38. valla kardeşim pepeenin hastası olmuş sayesinde bizde olduk sabah akşam pepee…..

  39. ilayda aruk // 24 Mayıs 2012 at 11:19 // Cevapla

    PEPE yi çokkkkk seviyorum

  40. damla dünek // 14 Mayıs 2012 at 17:01 // Cevapla

    pepee kardeşin mi hilal tanışalım mı

  41. damla dünek // 14 Mayıs 2012 at 17:00 // Cevapla

    pepee kardeşin mi

  42. damla dünek // 14 Mayıs 2012 at 16:59 // Cevapla

    pepee bi kere oniki yaşında değil ama ona bayılıyorum

  43. seni çok seviyoruzkardeşim seni çok izliyor süpersin pppppeeeeeppppeeeeeee

  44. sevgili pepee seni çok izliyoruz kardeşimle birlikte süpersin pppppeeeeepppppeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  45. nazlı kara // 11 Nisan 2012 at 14:58 // Cevapla

    süpqerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  46. zehra koca // 10 Nisan 2012 at 18:43 // Cevapla

    Bebee’yi seslendiren;Iraz Elif Kıraç
    Şila’yı seslendiren;Meryem Atmaca

  47. buse atmaca // 01 Nisan 2012 at 11:59 // Cevapla

    çok güzel bir çizgi film şuşuyu öz ablmam canlandırıyor.

  48. pepeden gıcık kapıyom fakat yaşıma gre ama eğitici oldğu için onay vriym

  49. pee yi 12 yaşındaki bir arkadaşmı seslendiriyor ağzına sağlık ne güzel seslendiriyor

  50. sibel naz karabulut // 01 Mart 2012 at 13:57 // Cevapla

    pepe yi 12 yasındaki çocuğun seslendirmesine rağmen süper seslendiriyor :D

  51. sibel naz // 01 Mart 2012 at 13:55 // Cevapla

    bence pepe yi seslendiren çocuk 12 yaşında olmasına rağmen süper seslendirme yapıyo :)