Pamuk Prenses Ve Yedi Cüceler Özeti Hikayesi

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar
Pamuk Prenses Ve Yedi Cüceler Özeti Hikayesi

Pamuk Prenses Ve Yedi Cüceler Özeti Hikayesi

bir varmış bir yokmuş.dünyaya şirin bir kız gelmiş.kömür gibi saçları,kiraz rengi kadar dudakları,beyaz tenli,mavi gözlü kız çocuğu dünyaya gelmiş.annesi ve babası babası kızın adına pamuk prenses koymuşlar annesi kısa bir sürede ölmüş.sonra babası başka bir kadınla evlenmiş.ama bu kadın çok kızgın bir kadındı.pamuk prenses hep korkuyomuş.günlerden bir gün pamuk prensesi öldürmeye kalkmış.üvey babaannesi asistanına pamuk prensesi ormana götür öldür demiş.asistanı pamuk prensesine dayanamamış.hayvanın kalbini götürmüş ve pamuk prenses ormanın içinde kaybolmuş gitmiş gitmiş bir ev görmüş.kapıya tık tık diye vurmuş.ve içerde hiç kimse yokmuş.girmiş ve hemen yatak aramaya başlamış.ve yatak bulmuş.yatmış sonra yedi cüceler gelmiş.ve yataklarına gitmişler çünkü çok yorgunlarmış gitmişler bi bakmışlar yatakta pamuk prenses endişelenmişşşş.aaaaaaaaaaa diye bağırmış.yedi cücelerde bağırmışaaaaaaaaaaaaaaa çok korkmuşlar.pamuk prenses
-merak etmeyin ben sizi öldürmem yemek yaparım yerleri silip süpürürüm demiş.
-tamam demiş yedi cüceler…
gün doğmuş yedi cüceler iş başına gitmiş bu arada pamuk prenses yemek yapar yerleri siler süpürür sonra kapı çaldı tık tık tık pamuk prenses kimo dedi.yaşlı bir teyze çıktı ama bu üvey anneydi.zehirli bir elmayı ona yedittirdi pamuk prenses yere düştü.sonra yedi cüceler geldi ve o ölmüştü. sonra beyaz atlı prens pamuk prensesin anlından öptü ve pamuk prenses gözlerini açtı. düğün hazırlıklarına başladılar ve gün doğdu saat:12;yi vurdu düğün başladı.ve pamuk prenses le prens mutlu bir ömür yaşadılar.burdada masa bitti.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

94 Comments on Pamuk Prenses Ve Yedi Cüceler Özeti Hikayesi

  1. Ben uzununu tercih ederim

  2. mehmetcan // 24 Mart 2014 at 16:08 // Cevapla

    ödevimi yapmama yardımcı oldu

  3. Hikayeyi seviyorum ama bu özeti gördükten sonra tövbe birdaha okumam

  4. ingilizce olsa daha iyi ve çok uzun bi özet özet böle mi olur haaa sizinn

  5. çook güzel gerçekten..((:

  6. EMİNE ZEHRA ÖZDEMİR // 24 Ocak 2014 at 13:23 // Cevapla

    PAMUK PRENSES VE YEDİ CÜCELER HİKAYEŞİ ÇOK GÜZEL BİR HİKAYEYDİ tEŞEKKÜRLER TÜRKİYEM

  7. hem kısa hem güzel :) :) :)

  8. masal çok güzel

  9. matematik, fen, sosyal, ingilizceve türkçe

  10. ben İngilizce performansımı yapıcaktım ama yanlış vermişler kim vermişse bana katılan cevap yazsın bekliyom

  11. bence çok güzel bir hikaye tabi İngilizce olarak

  12. bence kızım öykü pamuk prenses

  13. İbrahim keloğlan

  14. bence cadı İbrahim olsun

  15. PeNcE çOk GüZeL oLmUş

  16. şemse tanlak oğlem özetır

  17. yazan kişi hiç noktalama işaretlerine dikka etmemiş.
    Yazım yalışları yapmış:):)

  18. huri melek ve bahar // 20 Aralık 2013 at 16:15 // Cevapla

    çok güzel olmuş teşekkürler

  19. saane ve sizene // 15 Aralık 2013 at 12:03 // Cevapla

    :D :D :D

  20. Bence güzel bir hikaye

  21. pamuk pirenses // 03 Aralık 2013 at 17:36 // Cevapla

    yorumuma 3 gülen yüz koyanın yüzü hep gülsünn ama görüpte begenmeyenin annesi babası ölsünn tüm sevdiklerini kayıp etsin

  22. ödev için işime yarıyor

  23. ödevimi yapmama yardim ediyor

  24. Pardon bunu bn yzmadm bnm adıma yazıldı sevgilim yazdı

  25. çok teşekkürler çok işime yaradı. :-)

  26. çok güzel bir özet bayıldım özetime de yardımcı oldu

  27. ANAFİKRİ

  28. kim yazdıysa Allah onu napmasın gülmekten yerlere yattım :D :D :D

  29. asistan çok komik olmuş :D

  30. çooook güzel bayıldım

  31. hadi lannn // 18 Mayıs 2013 at 01:01 // Cevapla

    asistan mı :D

  32. ahmet çelik // 16 Mayıs 2013 at 19:58 // Cevapla

    bence çok güzel olmuş çok beyendim

  33. Kullanıcı Adı Girin... // 03 Mayıs 2013 at 20:45 // Cevapla

    çok güzel

  34. bence süper kim yazmışsa ellerine sağlık

  35. ben diyorumki kim yazıyı yyapmış güzel olmuş

  36. bence bunu bebekler okur ve cok güzel

  37. bella thone // 18 Nisan 2013 at 09:17 // Cevapla

    Yes ayşenur

  38. ÇoK kısaaaaaaa of // 16 Nisan 2013 at 15:20 // Cevapla

    bence biraz daha uzun olaydı

  39. ööööööööööööööö // 11 Nisan 2013 at 17:08 // Cevapla

    babaannesimi?

  40. birazda yazıya dikkat etwseymişler iyi olurmuşşşşş…

  41. :d

    ÖLMEDİKİ KRALİÇE

  42. üvey babaannesi mi ?

  43. ingilizce ye çevirmek için yazının üstünde farenin sağına tıklayın türkçe diline çevire basın üstte sayfa türkçe dilinden türkçe diline çevrildi yazıyor 2.türkçeyi ingilizce yazın sayfa ingilizceye çevriliyor

  44. azraya hak vermiyorum çunku hikaye cok ama cok guzel cok beğenmıyorsa hikayeyi yazmasın :D

  45. hiç beğenmedim çünkü ben ingilizce diyom bunlar türkçe yapı yorlar ben hiiiiç beğenmedim

    • bence güzel çünkü kısa en azından hem hemen ingilizceye çevirirsin ne var ki onda bence gayet güzel (kısa ya )

  46. bence çok kısa ama eyer yeniden düzenlenip düzgünce yazılırsa daha iyi olur çünkü bir şey anlatmıyor nasıl biliniyorsa hikaye aynı onon gibi yazılmış bence çok irenç

  47. çok güzel ve çok iyi bir kitap

  48. ben bilmem eşim bilir // 14 Şubat 2013 at 20:02 // Cevapla

    bence harika kıtabı okuyor gibi yaptım okumadım bakarak yazdım….:)

  49. neyin cevabını bekliyon adı üstünde özet

  50. bu mu özet nerdeyse2 sayfa

  51. kötüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

  52. çok güzellllll ödevimi yapmama yardımcı oldu

  53. güzel

  54. çok güzel bir hikaye

  55. çok güzel hikaye lann

  56. şemse tanlak // 28 Temmuz 2012 at 16:03 // Cevapla

    kim bunu yazdı acaba hiç beğenmedim güzel olmamış türkçemize ilgi göstermemişler ben bir yerden duydum böyle değildi ve uzundu masal dediğin uzun olur ben böyle diyorum arkadaşlar bana katılan varsa birşey yazsın hem de editörden cevap bekliyorum