Orman Bakanlığı Personel İşçi Eleman Alımı 2012

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar
Orman Bakanlığı Personel İşçi Eleman Alımı 2012

Orman Bakanlığı Personel İşçi Eleman Alımı 2012

orman bakanlığı personel alımı 2012 orman genel müdürlüğü personel alımı 2012 orman genel müdürlüğü işçi alımı Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, 2012′de orman memuru alınacağını ancak sayının belli olmadığını söyledi.

Bakan Eroğlu, Orman Genel Müdürlüğünün bir miktar orman mühendisi, orman muhafaza memuru ve orman işletme memuru ile ara teknik elemana ihtiyacı olduğunu bildiğini ifade ederek, ”Konuyla ilgili taleplerimizi yaptık, takipçisiyiz. 2012 yılında alacağız, ama sayısını bilemiyorum. Bunun için Maliye Bakanlığı ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından vize almak gerekiyor. İki bakana da hem söyledim hem yazdım. Orman mühendisleri, orman muhafaza memurları ve ara teknik elamanları merak etmesin. Bir alım olacak ama sayısını ben de bilmiyorum.” dedi.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

99 Comments on Orman Bakanlığı Personel İşçi Eleman Alımı 2012

  1. halil doğan // 07 Mayıs 2014 at 17:52 // Cevapla

    halil doğan yaşım 40 mesin silifke ilçesi ‘ nin orman işcisi olmayı çok istiyorum e ehliyetim bulunmaktadır rica ederim tl. 05368741680

  2. ilyas keskin yaşım 22 antalya kaş da ikametkah etmekteyim orman işcisi olarak çok çalışmak istiyorum B ehliyetim bulunmaktadır arz ederim tel.05380724307

  3. ilyas keskin antalya kaş ta orman işçisi olarak çok çalışmak istiyorum B EHLİYETİM BULUNMAKTADIR ilgililere rica ederim 05380724307

  4. ilyas keskin antalya kaş ta orman işçisi olarak çok çalışmak istiyorum ilgilere rica ederim 05380724307

  5. BİLAL DELİOĞULLARINDAN HATAY İSKENDERUN ORMAN İŞİNDE ÇALIŞMAK İSTİYORUM 05355912938

  6. ertuğ bayram // 07 Nisan 2013 at 15:24 // Cevapla

    mrb ben kurumunuzda mevsimlik isci olarak calısmak isterm e sınıfı surucu belgem var bana yardımcı olursanız sevinlrim tel no 5415410829

  7. musa kranda // 24 Mart 2013 at 14:58 // Cevapla

    merhaba yüksekokul mezunuyum kurumunuzda çalışmak istiyorum

  8. mehmet gökoğlu // 05 Ocak 2013 at 11:42 // Cevapla

    merhaba hatay orman işletme müdürlüğünde yangın işçisi olarak çalışmak isterim saygılarımla

  9. Selam .kurumunuzda çalışmak istiyorum N.B.C YANGIN Kursu belgem var, ayrıca orman işlerinden iyi anlarım BU IŞE ÇOK IHTIYACIM VAR antalya /kaş/sütlegen de yaşıyorum. inşallah cevap alırım çep.05317726212

  10. merhaba ben kurumunuzda çalışmak ıstıyorum yaş 25 şöförüm

  11. oktay cırali // 18 Aralık 2012 at 22:38 // Cevapla

    mehaba 1979 dohumluyum 10 yıl uzunyol şöförüyüm sizinle calışmak isterim ve SER CEM VARDIR BSKO DEKNİK VAR OTOBÜS KAMYON TIR TOSER KIRAYDAR KULANIYORUM

  12. Kullanıcı Adı Girin... // 14 Aralık 2012 at 13:49 // Cevapla

    Kurmunuzda çalışmak istiyorum

  13. merhabalar kurumunuzda orman muhafaza bölümünüzde çalşmak isterim.. ayrıca tecrübeliyim

  14. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Kasım 2012 at 15:15 // Cevapla

    slm işe cok ihdiyacım var orman işinde cok iyi anlarım neiş olursa yaparım ilkilerinizden dolayı teşekür ederim ismail 05385012788

  15. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Kasım 2012 at 15:13 // Cevapla

    merhaba orman işinde uzmanım yaşım 28 tel 05385012788teşekkür ederim

  16. merhaba ben 12 yıl uzman çavuş olarak gorev yaptım ve yenı kendı istegımle istifa ettim kurumunuzun orman muhafaza memuru bölümünde çalışmak istiyorum 0 544 895 42 35
    e-mail: nirvana_35_78@hotmail.com

  17. erkan göçmen // 15 Kasım 2012 at 13:19 // Cevapla

    merhaba iyi günler kurumunuzda çalışmakistıyorum

  18. Kullanıcı Adı Girin... // 02 Kasım 2012 at 15:58 // Cevapla

    merhaba kurumunuzda calışmak isterim saygılarımla

  19. Kullanıcı Adı Girin... // 22 Ekim 2012 at 19:10 // Cevapla

    ERHAN ÇAKIR.kat kalerifer belgem var.iş arıyorum.siz orman bakanlığında çalışmayı istiyorum.gereğini sizlerden,rica ederim.

  20. özel güvenlik görevlisi belgem var.e sınıfı ehliyetim var.agaç budamakdan anlarım.motorlu testere kullanırım.izmir kemalpaşa da yaşıyorum.05449463139

  21. ercan kartal // 10 Ekim 2012 at 18:49 // Cevapla

    MERHABA KURUMUNUZDA CALISMAK İSTERIM YANGINLA MUCADELE SELTIFIKAM VE B SINIFI EHLIYETIM VAR YANGINLA ILGILI PROFOSYONEL TECRUBELER YASADIM VE SUREKLI TALIMLERE ASINAYIM BILGINIZE ERCAN KARTAL CEP 0543 510 00 57

  22. ercan kartal // 10 Ekim 2012 at 18:38 // Cevapla

    ilk okul mezunuyum yangınla mucadele seltıfıkam var b sınıfı ehlıyetm var kurumunuzda calısmak ısterım

  23. Slm ben adana ımamoğlunda ıkamet edıyorum bana uygun ısınız varsa sızlerle calısmak ıstıyorum ıse ıhtıyacım var B sınıfı ehlıyetım var duz lıse mezunuyum bılgısayar sertıfıkam var 2 yıl pıyade komando uzman cavustum gorevımden ıstıfa ettım heran gıbır ılde calısabılırım saygılerımla

  24. AHMET ŞAHİNKAYA // 08 Ekim 2012 at 16:53 // Cevapla

    AHMET ŞAHİNKAYA LİSE MEZUNUYUM.KAZICI VE YUKLEYICI SERTIFIKAM VAR.E SINIFI EHLİYETLIYIM.BU ALANDA İŞ ARIYORUM İLGİLERİNIZE ARZ EDERIM TEŞEKURLER…
    TEL NO.05532253272

  25. ben terör mağduruyum nasıl başvuru yapmam lazım

  26. erdal aysan // 13 Eylül 2012 at 17:22 // Cevapla

    ben denizlide oturuyorum parmaklarımdan özürlüyüm iş istiyorum sayglar slmlr

  27. HAYRETTİN ÇULCULOGLU // 12 Eylül 2012 at 21:39 // Cevapla

    E EHLİYETİM VAR ANTALYA KAŞTA oturuyorum saygılarımızı arz ederim

  28. İsmail sancar // 04 Eylül 2012 at 12:34 // Cevapla

    E Sınıfı ehliyetim var torna tesviye mezunuyum iş arıyorum saygılar.

  29. ÖMER ÇETAK // 02 Eylül 2012 at 12:29 // Cevapla

    kütahya tavşanlıda oturmaktayım lise mezunuyum iş istıyorum saygılar

  30. ben rıza ilhan adıyaman doğumluyum imam hatip lisesi mezunuyum e sınıf ehliyetim var özel güvenlikçiyim şanlıurfada ikahmetkah ediyorum

  31. Ben Giresunluyum ticaret lisesi bilg. prog. okudum. Üniv. önlisans pazarlama okudum.Şuanda işletme 3.sınıftayım. Bütün illere gidebilirim. Bu işe çok ihtiyacım var ilgileneceğinizi umuyorum, hayrlı günler.

  32. sevinç ayten // 11 Ağustos 2012 at 20:15 // Cevapla

    mersin üniverstesi menzunuyum.elektronik teknikeriyim.ön lisans menzunuyum.bilgisayar sertifikam var.ingilizcem orta. iş istiyorum.05317119317

  33. hasan arıcan // 11 Ağustos 2012 at 09:40 // Cevapla

    e sınıfı ehliyetim var 10 yıl oldu alalı arönzör ve ağır vasta kulana bilirim alanya ve gazipaş da çalışa bilirim (533 326 0042) saygılar.

  34. MUSTAFA KARAKAYA // 06 Ağustos 2012 at 14:15 // Cevapla

    dözer surme G EHLİYETİM VAR antalya demrede oturuyorum saygılarımızı arz ederim TEL 05357006253

  35. MUSTAFA KARAKAYA // 06 Ağustos 2012 at 14:13 // Cevapla

    DOZER ŞÖFÖRÜYUM TEL 05357006253

  36. istanbulda bagcılarda otuyorum. benım kaynakcı setrika ve makas, santral mekanık , yurtdışı iş aramaktayım

    tesekkur ederım
    saygılarımla .

  37. ŞENER İPEK // 01 Ağustos 2012 at 10:36 // Cevapla

    Adapazarı Erenlerde oturmaktayım B.G kazıyıcı Yükleyici ehliyetim var iş istiyorum 0539 446 37 63 saygılar

  38. ŞENER İPEK // 01 Ağustos 2012 at 10:05 // Cevapla

    Adapazarında Erenlerde oturmaktayım B.G kazıyıcı yükleyici ehliyetim var iş istiyorum saygılar

  39. songül bingöl // 28 Temmuz 2012 at 13:42 // Cevapla

    Adım songül 1971 yılında dogdum %44 özürüm var ilkokul mezunuyum işkur muhasebe kursun da gördüğümüz programlar ETA ve LOGO olarak gördük setifikamı pekiyi olarak aldım bu işe çok ihtiyacım var.

  40. Nejdet İPEK // 25 Temmuz 2012 at 17:48 // Cevapla

    Eskişehir Mihallıççık Akçaören Köyünden Nejdet İpek, 33 yaşındayım evli iki çocuk babasıyım İşkur himayesinde asgari ücretle Mihallıççık orman işletmesinde orman sahasında tomruk depolarında ve iş makinası operatörü olarak aktif olarak çalıştım.Ormanı seven ve Ormanda çalışma şartlarını bilen biriyim mevsimlik işçi olduğumuz için işten çıkartıldık,işkura kaydınızı yenileyin Orman işletmesine eleman alınacak denildi kaydımızı yeniledik noter huzurunda kraalar çekildi daha önce ormanda çalışmamış kişileride kuraya koymuşlar ve onlar kazandı bunda çelişki olduğunu düşünüyorum.
    Ayrıca Orman işletmelerinde emeklilikleri çoktan geçmiş evini arabasını almış maddi ihtiycı kalmamış kişiler halen çalışmaktadırlar,bunların yerine işe ve maddiyata ihtiyacı olan fakir kişilerin çalışması daha doğru olur diye dişünüyorum.
    Küçüklüğümden beridir Orman yangınlarına Orman itfaiyesinden önce yöre halkı olarak ilk müdahale eden kişilerden biriyim ve ilk olay yerinde bulunduğumuz için şüphelenilen ve zan altında bırakılanda biziz. Bütün bunlara rağmen Orman işletmesinte çalışmak beizimde hakkımız olsa gerek şu an işsizim.. SAYGILARIMLA…..

  41. nurdoğan çirkin // 24 Temmuz 2012 at 16:02 // Cevapla

    izmir karşıyakada oturuyorum e ve a2 ehliyetim var bunların yanında src 2 ve src 4 sertifikam vede psikoteknik belgem vardır alkol ve sigara kesinlikle kullanmıyorum … orman bölge müdürlüğünde çalışmak istiyorum.. teşekkür ederim

  42. osman çelik // 23 Temmuz 2012 at 23:41 // Cevapla

    aslen antalyalıyım şırnakta uzman çvş olarak görev yapmaktayım sözleşmem bitince başvuru yapsam olurmu.konu hakkında bilgi verırsenız çok mutlu olurum şimdiden tşk

  43. idris kuşci // 21 Temmuz 2012 at 14:13 // Cevapla

    forklift operatörüyüm 6 yıldır yPIYORUM BU İŞİ ÇOK İHTİYACIM VAR YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM TEŞEKÜR EDERİM SAYGILARIMLA

  44. feriha demirel // 21 Temmuz 2012 at 02:13 // Cevapla

    şimdiden çok tesekkur ederim eşim işçi alma formunuza basvurdu inş alırsınız..

  45. gönül baltacı // 18 Temmuz 2012 at 20:00 // Cevapla

    personel işçi alımı için nasıl başvuru yapmamız gerekiyor?

  46. ali ihsan mercan // 18 Temmuz 2012 at 11:49 // Cevapla

    mersinde oturmakdayım c sınıf ehliyetim var buişe cok ihtiyacım var tşk.

  47. MEHMET KÖLEOGU // 18 Temmuz 2012 at 11:15 // Cevapla

    KAHRAMAN
    MARAŞ MERKEZDE IKAMET EDIYORUM B SINIFI EHLIYETIM VAR ILGINIZ IÇIN TSK EDRM 5445546313

  48. MEHMET KÖLEOGU // 18 Temmuz 2012 at 11:14 // Cevapla

    KAHRAMAN
    MARAŞ MERKEZDE IKAMET EDIYORUM B SINIFI EHLIYETIM VAR

  49. hakan demir // 18 Temmuz 2012 at 00:56 // Cevapla

    2 sezondur izmit orman işleme yangın persönelinde mutahite calışmaktayım kadroya gecmek istiyorum bilginize arz ederim 0544 721 59 04

  50. ibrahim arslan // 17 Temmuz 2012 at 22:11 // Cevapla

    forklift operatörüyüm c ehliyetim src belgelerim var iş arıyorum

  51. sadık OKUDAN // 15 Temmuz 2012 at 13:40 // Cevapla

    GREYDER OPARATÖRÜYÜM G SERTIFIKAM VAR CHAMPİON 720 A KULLANDIM BONSERVİS VAR CALISMAK ISTIYORUM ASKERLIK 14 08 2012 TARIHINDE BITIYOR (SEV KESME DRANAJ ACMA YOL TESVIYESI VE BUYUK ALAN TESVIYESİNDE TECRÜBELİYİM) 05383031725 / 1990 DOGUMLUYUM TEŞEKKÜRLER MEMLEKET AKSU/ANTALYA

  52. Erdal kececi // 14 Temmuz 2012 at 13:19 // Cevapla

    anakarada tcari taksi kullandım e ehliyetim var iş arıyorum.

  53. salih muştu // 13 Temmuz 2012 at 18:28 // Cevapla

    ADANALIOGLU KASABASI AKDENIZ MERSİN

  54. salih muştu // 13 Temmuz 2012 at 18:21 // Cevapla

    Adanalıoglu kasabasında oturyorum g b sınıf ehlıyetım var endustrı meslek lısesı motor bolumu mezunuyum oto tamırcısıyım kalfalık belgem var askerlık yapmısın bır yıldır ıssızım ıse cok ıhtıyacım var orman bakanlıgında ne ıs olursa yapabılırım ılgınız ıcın cok tesekuredyorum telefonum 05319711921

  55. EMRAH ÖZBEDEL // 13 Temmuz 2012 at 15:16 // Cevapla

    konya ılgın bulcuk köyünde oturuyorum e snf ehliyetim var gecen sene de ormanda calıstım ve bu sene tekrar calısmak isiyorum . cok ihtiyacım var .05444405179

  56. mehmet ÖZBEDEL // 13 Temmuz 2012 at 15:11 // Cevapla

    konya ılgın bulcuk köyünde ikametgah ediyorum c ve g ehliyetim var bu işe cok ihtiyacım ilginiz için tşk.05363960100

  57. mehmet ÖZBEDEL // 13 Temmuz 2012 at 15:05 // Cevapla

    konya ılgın bulcuk köyünde oturuyorum c ve g ehliyetim var. bu işe cok ihtiyacım var ilginiz için tşk. 05363960100.

  58. EMRAH ÖZBEDEL // 13 Temmuz 2012 at 15:00 // Cevapla

    konya ılgın bulcuk köyünde oturuyorum e snf ehliyetim var gecen sene de ormanda calıstım ve bu sene de calısmak istiyorum bu ise cok ihtiyocım var … tşk.

  59. ertan aslan // 13 Temmuz 2012 at 14:23 // Cevapla

    ben mersin mut ilçesinde ikamet ediyorum e sınıfı ehliyetim var başka bi iş de olabilir yardımcı olursanız sewvinirim

  60. özer çelik // 13 Temmuz 2012 at 11:06 // Cevapla

    E SINIFI EHLİYETİM VAR BENDE ORMAN İŞLETMESİNDE ÇALIŞMAK İSTİYORUM ORMANI SEVEN VE KORUYAN KİŞİYİM

  61. merhaba.26 yasindayim.izmirde ikamet ediyorum.lisans işletme mezunuyum.benim icin uygun bir bölüm olursa calişmak isterim.05068647887

  62. gürda kabaş // 10 Temmuz 2012 at 13:04 // Cevapla

    02 07 2012 personel alımı için işkura müracatta bulundum bu işi çok ihtiyacım var finansbanka 15 000bn borcum var akbank a 7000 borcum var işbankasına 1500 borcum var bunalımdayım. bu işi ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim saygılar ..allah tuttuğunuzu altın etsin.. saygılarr..? tl=0536 850 7915?

  63. ibrahim şahin // 08 Temmuz 2012 at 13:42 // Cevapla

    çanakkale çanda oturuyorum Esınıfı ehliyetim var şöförlük için baş vurmak istiyorum

  64. levent ecevit // 06 Temmuz 2012 at 15:45 // Cevapla

    mrhbalar hasan bey ismim levent ecevit ben üç yıl önce orman işletme müdürlüğünde geçici isçi alımı boşvuruda bulundum koşu yapdırdılar ve hak sahibi oldum fakat yedek listesindeydim geçen yıl gene işç,i alımı dediler ve notor huzurunda çekiliş yapdılar benim yedek olduğum için bi öncelik hakkım yokmuydu bunu öğrenmek istiyorım saygılar tşkler

  65. ibrahim güner // 05 Temmuz 2012 at 21:59 // Cevapla

    Slm bütün orman işçirine allah kazasız belasız çalişmalarini isterim allah yardımcıları olsun

  66. ahmet güngör // 05 Temmuz 2012 at 15:25 // Cevapla

    orman bakanlığına 23yıl altı ay gece gündüz bir dakika mesai istemeden ahçı olarak çalıştım 2005 yılında emekli oldum çok sıkıntılarla çalıştığımızda oldu güzel günlerimizde oldu teşkilatımızın bakanlarına ülkemizin başbakanına hizmetlerim oldu mesleğim icabı görevimi layıkıyla kimsenin amirlerimin hep yüzünü karaçıkarmadan başarıyla hizmet verdiğime inancım tam ve hür olarak görev yaptım ve karşılıkta gördüm sayın hasan ekinci sayın mustafa kalemli sayın sebahattin özbek sayın lütfullah kayalar olmak üzere hepsine yemeklerimden nasip oldu başbakanlarımız sayın turgut özal sayın recep tayyip erdoğan a da hizmet etmek nasip oldu çalışma hayatımda askerlik dönemimde diyarbakır ordu evinde ahçı başı olarak 79/81 yılları arası ülkemizin başbakannı genel kurmay ve kuvvet komutanlarına hizmet etmekte şahsıma nasip oldu işimde hiç kaytarma diye bir nokta kadar düşünce oluşmadı hep başarılı olmak zevkiile çalıştım orman bakanlığımızdan beklentim ise şu öneri olacaktır tüm resmi kurumlar memur ve işçi alımlarında kurumundan emekli olan veya kurum çalışanları ile onların şehit olmuş vefat emiş personelinin çocuklarına öncelik tanınırken orman bakanlığında malesef bunu görememenin üzüntüsü içersindeyim emekli personelin geçmiş emeğine karşılık evlatlerına önem verilmesini arz eder saygılarımı sunarım ahmet güngör kütahya

  67. atilla uğurlu // 04 Temmuz 2012 at 19:22 // Cevapla

    ben.antalya elmalı atilla 1977 .e.sınıf.src.şoför.tel.05374972582

  68. Ramazan özcan // 02 Temmuz 2012 at 22:00 // Cevapla

    Bende orman bakanlıgına müracat etmek istiyorum acaba nereye müracat etmem gerekiyor
    yardımlarınız için şimdiden teşekür ederim

  69. cemalettin aslan // 29 Haziran 2012 at 22:20 // Cevapla

    HAYIRLI GÜNLER. BİZ ORMAN İŞLETMESİ YANGIN EKİBİNE YILLARINI VERMİŞ,BAZEN GİTTİĞİ BİR YANGIN OLAYINDAN GÜNLERCE DÖNMEMİŞ VE GELDİĞİNDE TANINMAYACAK KADAR YANIKLAR İÇİNDE OLMASINA RAĞMEN İŞİNİN HAKKINI VERMENİN GURURUYLA:ÇOK ŞÜKÜR SÖNDÜRDÜK.DERKEN İÇTEN MUTLULUĞUNA ŞAHİT OLDUĞUMUZ BİR BABANIN EVLATLARIYIZ.AYNI İŞİ HEM ÇEKİRDEKTEN ORMAN KÖYLÜSÜ OLARAK HEMDE BABADAN BİLDİĞİMİZ TECRÜBEYE GÜVENEREK DEVLET BÜYÜKLERİMİZDEN İMKAN VERİLMESİNİ SAYGILARLA ARZ EDERİM..CÜNEYT ASLAN.

  70. Hüseyin Doğan // 29 Haziran 2012 at 22:20 // Cevapla

    selam arkadaşlar orman yangın ekibine işçi alımları başladımı? nasıl başvurabiliriz. başvurular başladı diyorlar ama ben hiç rastlamadım bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi?

  71. AHMET BOZKURT // 28 Haziran 2012 at 10:49 // Cevapla

    MERHABA BEN AHMET ORMAN’A YANGIN İŞÇİSİ VEYA ŞOFÖR OLARAK GİRMEK İSTİYORUM BUNUN İÇİN EHLİYETTE ALDIM 4 YILDA ARAZI DE AĞIR VASITA ŞOFÖRLÜĞÜ YAPIP KENDİMİ DE GELİŞTİRDİM ÇOÇUKLUĞUMDAN BU YANA HEP HAYALİM ORMANDA ÇALIŞMAKTI AMA BU HAYALİMİ NASIL GERÇEKLEŞTİREBİLİRİM BİLMİYORUM VE ORMANI ÇOOK SEVİYORUM NASIL BİR YOL İZLEMEM LAZIM YARDIMCI OLURMUSUNUZ ŞİMDİDEN ÇOK TAŞEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM…

  72. hamdi avcı // 27 Haziran 2012 at 05:30 // Cevapla

    MERHABA BEN ORMAN A YANGIN İŞÇİSİ OLARAK GİRMEK İSTİYORUM NASIL BİR YOL İZLEMEM LAZIM YARDIMCI OLURMUSUNUZ.

  73. türkcan demir // 27 Haziran 2012 at 02:05 // Cevapla

    1987de afyon sandıklıda orman bölge şefliyinde mevsimlik işci yangıncı olarak 1987.1988 1989 yılalarında çalıştım. tekrar işe girebilirmiyim .cevap bekliyorum

  74. hakan bodur // 26 Haziran 2012 at 23:57 // Cevapla

    iyi günler ben askerlini yapmış işsiz orta okul mezunu 1990 domlu bir genç olarak siz büyüklerimden yardım ve desteginizi bekler şimdiden veriçeniz destege teşekkür eder saygıllar sunarım

  75. HÜSEYİN DEMİR // 19 Haziran 2012 at 12:15 // Cevapla

    selamün aleyküm efendim öz geçmişim kısaca aile terbiyemden sonra okulum askerliğim dahil hep kamu görevlerin de bulundum şirkette olsa emirleri ve görevleri devletin belirlediği amirlerden alıyordum işin kısası devlet terbiyesi kadar güzel ve disiplinli bir terbiye yoktur diye düşünüyorum allah izin verirse ve hayırlı ise orman yangınına işe girmek istiyorum işsizim 3 çocugum var yardımlarınızı bekliyorum allaha emanet olun. Allah devletime milletime vatanıma zeval vermesin inşallah.

  76. mehmet ali güler // 05 Haziran 2012 at 23:31 // Cevapla

    ormana girebilmek için nasıl biryol izlemeliyim

  77. mehmet ali güler // 05 Haziran 2012 at 23:30 // Cevapla

    mrb ben mehmet ali güler tek isteğim ormana girbilmek eml elektrik mezunuyum (08.09.1983)doğumluyum .sayın büyüklerim kime sorduysam her kes aynı şeyi söyledi.siyai kanalla ancak girebilirsin dediler.ormana anladımki yardımcı olmadan ormana girmek hayal oldu şimdi soruyorum siz büyüklerime işe ihtiyacı olan biz genç arkadaşlar iş bulamıyacak mıyız.sayın orman bakanım bana yardımcı olursanız cok sevinirim iyi calışmalar.

  78. hasan yılmaz // 05 Haziran 2012 at 13:45 // Cevapla

    MRB ..BEN ANTALYADA ORMAN YANGIN İŞÇİSİYİM GEÇİCİ … KADRO SÖZLERİ VERİLMİŞTİ ACABA BU KADRO NE ZAMAN GELİR…YADA UMUDUMUZU YİTİRİP Bİ SEÇİM YATIRIMIYDI İKTİDAR OLDUK SÖZLERİMİZİ UNUTTUK ‘ DEYİP ALDANDIĞIMIZ LAMI KALALIM SAYIN BAKANIM????

    • selahattin oğuz çınar // 14 Haziran 2012 at 14:35 // Cevapla

      mrhblar hasan bey sizden rica etsem acaba bu yıl yangın işsi alımı ne zaman yapıldığını öğrenebilrmiyim??

  79. AHMET ŞAHİN // 04 Haziran 2012 at 18:30 // Cevapla

    Merhaba ben AHMET ŞAHİN MERSİN GÜLNAR ilçesin de ikametgah ediyorum a2 e d ve operetör belgem var şoförlük ve operetörlükde deneyimliğimdir.01 07 1979 doğumluyum kurumunuzda çalışmak istiyorum saygılarımla…… [ 05067514978 ]

  80. ibrahim aslan // 03 Haziran 2012 at 14:38 // Cevapla

    manisa alaşehirde ikamet etmakteyim b a2 sınıfı ehliyetim var telsiz telefon operatörlüğü gıda sektöründe çalıştım alaşehir orman muhafaza memurluğunda geçici veya sürekli çalışabilirim tel. 0 535 4350833.

  81. MESUT ERCAN // 30 Mayıs 2012 at 19:40 // Cevapla

    Slm balıkesir ivrindi 30 03 1986 doğumluyum susurluk yörsan da fabrikanın bütün tır kamyon ve diğer araçların bakımlarını yapıyorum ve bunun yanı sıra fabrikanın acil yangın müdahale aracı ile de ilgileniyorum yani profösyönel bir şekil de ve diğer farklı yangın acil müdahale römörk ları hakkın da da bayağı bilgim var ve ayrı ca arazöz araçları kullana bilmek için e sınıfı ehliyetim de bulunmak ta asıl mesleğim oto elektirik eğer bu yazdıklarım içinden birini ve ya hepsini gözden geçirir iseniz sevinirim çünki benim için sizin ile çalışmak bir ayrıcalıktır ilginiz için teşekkür ederim TELEFON NUMARAM 0535 920 41 68

  82. MESUT ERCAN // 30 Mayıs 2012 at 19:35 // Cevapla

    Slm balıkesir ivrindi 30 03 1986 doğumluyum susurluk yörsan da fabrikanın bütün tır kamyon ve diğer araçların bakımlarını yapıyorum ve bunun yanı sıra fabrikanın acil yangın müdahale aracı ile de ilgileniyorum yani profösyönel bir şekil de ve diğer farklı yangın acil müdahale römörk ları hakkın da da bayağı bilgim var ve ayrı ca arazöz araçları kullana bilmek için e sınıfı ehliyetim de bulunmak ta asıl mesleğim oto elektirik eğer bu yazdıklarım içinden birini ve ya hepsini gözden geçirir iseniz sevinirim çünki benim için sizin ile çalışmak bir ayrıcalıktır ilginiz için teşekkür ederim

  83. mahmut dede // 28 Mayıs 2012 at 16:28 // Cevapla

    Merhaba ben mahmut dede 1982 artvin doğumluyum bursa nın inegöl ilçesinde ikamet etmekteyim e sınıfı ehliyetim ve silah lı güvenlik sertifikam vardır bana uygun pozisyonda iş varsa inegöl ogm de çalışmak istiyorum saygılar tel: 0 538 945 84 33 0 224 719 41 08

  84. mehmet kocagöz // 26 Mayıs 2012 at 13:43 // Cevapla

    geçişi mevsimlik orman yangın işçi olarak çalışmak istiyorum

  85. kudret çümen // 22 Mayıs 2012 at 19:04 // Cevapla

    Merhaba ben kudret çümen manisa alaşehirdenim orman koruma işçisi olarak işarıyorum eğer bana göre iş varsa beni bunumaradan beniarayin ricaederim 05373150860

  86. erkan göl // 22 Mayıs 2012 at 10:18 // Cevapla

    ben yalovadan erkan işe ihtiyacım var verilen göreve hazırım benim amcamın ogluda orman işletmesinde iznikte ahmet göl. çok işe ihtiyaçım var. evliyim sizlerden haber bekliyorum cep.05432861204 05354210429 bu numaradan ulaşabilirsiniz

  87. mustafa kaluman // 21 Mayıs 2012 at 16:01 // Cevapla

    mrb ben mustafa aslen k.maraşlıyım elektirik ustasıyım

  88. turgut tanyeri // 21 Mayıs 2012 at 07:31 // Cevapla

    merhaba ben manisa salihli yeni köyünden orman işinde calışı yorum ama ssk yok yömiye calışıyoruz seimiz duan yok mu teşekürle tlf no 0538 399 23 39 0538 581 23 25

  89. ben bu yıl meslek lisesi olarak gircem kpss üniverte bitmedi o yüzden orman mufaza memur olmak için kaç puan almam lazım lütfen yardımcı olun

  90. erkan izmir // 16 Mayıs 2012 at 20:50 // Cevapla

    ne zaman

  91. ayhan kayaalp // 13 Mayıs 2012 at 19:28 // Cevapla

    slm ben 1980 ANKARA doğumluyum aslen TRABZON,luyum endüstiri meslek lisesi iş makinaları mezunuyum e/d sınıfı ehliyetim var asıl mesleğim uzunyol tır şöförüyüm tel 0536 848 20 52

  92. slm ismim bekir epik 1976 dogumluyum esas mesleyim otomobil boya ustasıyım calıştıgım yerler tarsus sanayi ve kolumam kögel treyder sanayisi burada kara yollarına ve demir yollarına vede orman bakanlıgına ve kamu kuruluşlarına yapılan işler de emeyim var ayrıca kalfalık belgemde var şuan sinoptayım saygılar tel 0542 490 42 38

  93. MUSTAFA KURT // 11 Mayıs 2012 at 10:21 // Cevapla

    MRB BEN MUSTAFA KURT 1965 K.MARAŞ DOĞUMLUYUM ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜGÜNDE İŞ ARIYORUM (BAHCİVANLIK SÖFÜRLÜK (B) SINIFI EHLİYETİM ORMAN BEKCILİGİ CAYCI TEMİZLİK )vs işler ariyorum TEL(05356216123)

  94. Ali rıza bütüner // 09 Mayıs 2012 at 21:21 // Cevapla

    Mrh ben özel bir şirkete bağlı olarak yangıncılık yapıyorum işci alımlarında bizlere öncelik verilmesini istiyoruz bulunduğum yer birinci derece yangına hassas bölge buralı olduğumuz için bizlere öncelik verilse iyi olur. Saygılar.burdur bucak elsazı köyü

  95. oğuz özaydın // 25 Nisan 2012 at 11:49 // Cevapla

    Merabalar ben ormancılık bölümü haricinden orman muhafaza memuru olmasını istemiyorum.
    Gereğini saygılarımla arz ederim.

  96. Gülten Ay // 17 Nisan 2012 at 11:43 // Cevapla

    Merhaba, ben gülten geçen sene mayıs ayında bizi orman bölge müdürlügüne aldılar önce işçi dediler sonra bi proje hazırlayıp kurs verdiler kurs sonunda işe alınacaksınız dediler ama kurs bitti biz unutulduk hepimizin elinde bi belgeyle kapıya konulduk bir senedir bizi oyalıyorlar.. ne yapacagımızı bilmiyoruz hepimiz umut ettik bu işe ihtiyacımız var ama kime gidecegimizi ne yapacagımızı bilmiyoruz.. sayın baklanımdan bu konuyla ilgili yardımlarını bekliyoruz..saygılarımla… sinop / erfelek

  97. Gökhan Karademir // 16 Nisan 2012 at 23:15 // Cevapla

    Merhaba;Ben Gökhan Karademir 1989 Konya doğumluyum. Konya’da ikametgah ediyorum.Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi işletme mezunuyum.Kuruluşunuzda çalışmak hizmet etmek istiyorum.GEREĞİNİN YAPILMASINI ARZ EDERİM. Sancak mahallesi veysel karani caddesi furkan sokak irem siteleri papatya blok no/25 GSM:05426751255

  98. KADİR TAMİR // 27 Mart 2012 at 09:30 // Cevapla

    merhaba ben kadir tamir,2007 yılında atabey meslek yüksek okulu orman işletme bölümünden mezun oldum,kpss 2010 sınavından 66,317 puan aldım haziran 2012 alımlarında atanma olasalığım ne olabilir?haziran atamalarında kaç orman muhafaza memuru alınacak?atama kişi sayısı açıklandığında haberdar edebilmeniz mümkün mü?şimdiden çok teşekkür ediyorum saygılarımla.