Müge Anlı Nereli Hayatı Kimdir Biyografi

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Müge Anlı Nereli Hayatı Kimdir Biyografi

Müge Anlı Nereli Hayatı Kimdir Biyografi

Müge Anlı programlarını çok seven bir grup bayan yada bay tarafından tepki alacağını bilsem de sonuçta kişisel düşüncem olduğu için bu konuyu açmaya karar verdim.

“Müge Anlı kimdir?” sorusu ve cavabı ile başlayalım isterseniz;
Müge Anlı Biyografi ;
Doğum Tarihi : 19/12/1973
Doğum Yeri : İSTANBUL
Meslek : Sunuculuk
Burç : Yay
Favori Sporu : Yürüyüş

Müge Anlı bir Türk Televizyon sunuculuğu yapan magazin editörcüsü olarakda bilinir. Bundan 6 ay önce kadar Kanal D kanalında Pakize Suda beraberinde Dobra Dobra programınının sunuculuğunu yapmıştır. Şimdilerde ise ATV Kanalında Tatlı Sert programını sunmaktadır. (ALINTI)

Yukarıda ki öz geçmişe sahip olan Müge Anlı bugünlerde ise ATV kanalında yaptığı programlarla kimilerine göre gönülleri kazanırken, kimilerine göre de olumsuz tepkiler almakta. Bu olumsuz tepkiler benim adıma şunlar;

Bizler insanız ve zaaflarımız,yanlışlarımız olabilir. Bunları çıkıp ta televizyon karşısında anlatmak sadece diğer insanların bunları yapmaması adına yapılabilecek bir eylemdir. Ama program öyle bir format içerisinde ki insanların acıları ön planda ve arka planda bu acılardan türk halkının insaniyet duyguları ile televizyon dünyasının show ve gösteri ahlakı karıştırılmakta bence. Bazı durumlarda insanları rencide edici durumlar bile söz konusu. Önceden sabahları insanların derdine merhem olan Müge Anlı son zamanlarda da akşamları Mektebunuz Var programı ile akşamları da vazgeçilmezimiz oldu(!)

Bugün ise canlı yayında studyo silahlar patladı. Net bir haber henüz yok ama sonuç itibari ile bundan sonra Müge Anlı programlarına biraz ara verilse insanlar Müge Anlı haricinde bir surat görebilse.

Birazda suç bu tip programlara fırsat veren izleyici kitlesinde. Ne deyim sonumuz hayır olsun.

Bu arada Müge Anlının programında ki canlı yayında silah olayı ile ilgili video aşağıdadır. İzlemek isteyenler izleyebilirler.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

71 Comments on Müge Anlı Nereli Hayatı Kimdir Biyografi

  1. herşey,herkes yalan tek gerçek sensin

  2. kendine çok iyi bak canımsın bitanemsin

  3. ne yapağımı bilmiyorum koşup derdimi paylaşacağım kimse yok bende sana yazıyorum

  4. sana içimden gelenleri yazmayı okadar çok isterdimki şimdi kısmet oldu.şuan çok zor durumdayım 2 çocuğumla beraber annemin evine geldim,

  5. ablacım seni okadar seviyorumki kelimelerle anlatamam biliyomusun sen benim dert ortağımsın çoğu zaman seni izleyerek birazda olsa rahatlardım canımsın sen benim inşallah yazdıklarımı okursun…

  6. muge nasilsin

  7. muge hanim seni cok seviyorum sizi her sabah kacirmadan izliyorum. ilk gundan hala size sevgim gunbegun artiyor.allah sizi korusun amin

  8. müge anlı aynen zebaniye benziyorsun coçuklarım sen çıkınca kanalı değiştirmek zorunda kalıyor

  9. müge bacım səni cox sevirəm mən azərbaycandanam sən mənim dünyada ən cox sevdiyimsən sənin hər sözünü özümə bir qazanc bilirəm bilirəm ki sən cox dobrasan

  10. Seni cok seviyorum.. programin izine ayrildiginda seni cok ozledimm..seni birgun canli canli ggormei istiyorum.. insallaha bir gun gorusuruz.

  11. müge abla programınızı her gün izliyorum sizi çok seviyorum selamlar

  12. izle ozaman // 17 Mayıs 2013 at 01:55 // Cevapla

    ben izlerim

  13. Kullanıcı Adı Girin... // 16 Mayıs 2013 at 09:57 // Cevapla

    Hamit

  14. Ben uşak tan seni cok seviyorum müge abla

  15. müge abla

  16. Müthiş kadın ıyıkı varsın senı sevmiyoruz

  17. Mardin

  18. muge anlı gibi insan varmı bu dunyada ben onu hiç kaçırmadan izlerim ne zaman ki program tatile gidiyor o zaman benim için kabus başlıyor seni çooooooook seviyorum müge anlı allah seni başımızdan eksik etmesin allah bir tekini bagışlasın.

  19. cok qatiqdi

    cok qatiqdir

  20. ben cok begeniyorum bence hersey ortalikta oldugu icin polislere yardimci oluyor ve cabuk ustu aciliyor

  21. Büşra For Vendetta // 14 Mart 2013 at 14:54 // Cevapla

    Ben bir şizofrenim. Buket ve Hatice’yi ben uydurdum. Aslında onlar masum ve Müge Anlıyı izlemiyorlar. Tek ben izliyorum çokta güzel yani. Hatta Fadime ve Melikeyle beraber okulda izliyoruz. Şimdilik yazacaklarım bu kadar. Hazırlıklı olun.

  22. hatice tuncer // 14 Mart 2013 at 13:24 // Cevapla

    ben hiç sevmiyorum bu programı kimse izlemesin

  23. buket çevik // 14 Mart 2013 at 13:22 // Cevapla

    müge anlıyı hiç kaçırmadan izlerim ve çok seviyorum.

  24. müge abla ben konya dan yazıyorum saat 10 13 arası hıç ayrılmıyorum en büyük hayranınızım mükembel bir program yapıyprsunuz insanlar her zaman doğruyu söylemelı bence bugün onaysa yarın bana kelimesini akıllardan çıkarılmamalı bence hayatınızda başarılar dilerim öpüyorum o güzel yanaklarnızdan allah yar ve yardımcınız olsun

  25. Kullanıcı Adı Girin... // 11 Mart 2013 at 14:26 // Cevapla

    müge abla ben konya dan yazıyorum saat 10 13 arası hıç ayrılmıyorum en büyük hayranınızım mükembel bir program yapıyprsunuz insanlar her zaman doğruyu söylemelı bence bugün onaysa yarın bana kelimesini akıllardan çıkarılmamalı bence hayatınızda başarılar dilerim öpüyorum o güzel yanaklarnızdan allah yar ve yardımcınız olsun

  26. muge abla wiyanadan size selamlar Sizin porograminizi cok begenerek izliyoruz seamlar herkeze#

  27. Muge Anli catal cinayeti ve sinem yurdanurdan ve dilber firtinadan bahsetmiyosun bizi izleyicilerin olarak merak ediyoruz

  28. Sen birtanesin ablam

  29. Muge ablam seni cok seviyorum begenerek izliyorum suclular senin sayende yakalaniyor allahim seni kotuluklerden korusun

  30. Gultekin Ilyasova // 23 Aralık 2012 at 18:37 // Cevapla

    Sevgili kardesim Muge hafta sonunu hic sevmiyorum. Seni gormediyim icin.O kucucuk yureyine bu kadar iyilik,sevgi nasil yerlesmis bu bir mucize.Seni cok seviyorum.Lutfen catalca ve Cam ailesi cinayeti ile ilgili bir haber veriniz.Size,annenize ve kiziniza mutlu yillar diliyorum. Azerbaycan.

  31. Muge ablacim annem seni cok seviyor ve programini hic kacirmiyor.sana olan sevgisini kiskaniyorum! Allah’a emanet ol!

  32. Kullanıcı Adı Girin...emine // 05 Aralık 2012 at 16:17 // Cevapla

    Müge abla seni çoook seviyorm

  33. selam muge abla seni coox seviyorum ben azerbaycandan yaziyorum sana mutluluqlar dilerim tesekkurler

  34. sevgili mügeciğim seni çokkkkkk ama çokkk seviyorum inan senin sözlerin dobralıgına bayılıyorum dogru kadnsın ve ben kendimi sizde görüyorum ne kadar gec yatsam sizin programınız kacırmamak için saat kuruyorum dışarda oldugu zaman internet ten izliyorum keşke her insan sizin gibi dürst dobracı iyi yürekli olsa dünyamız cennet olurdu iyiki varsın allahım sana saglık mutluluk ve uzun ömür versin annenizin ellerinde kızımızın gözlerinde öpüyorum çok şanslılar her ikiside senin gibi mükemmel bir varlıga sahip oldukları için allaha emanet olun .not seni yakından görüp sana sarılmayı çok isterdim /hatice
    -izmir

  35. müge abla çok tatlı birisin üstelik aynı burçuz!!!

  36. seni çok seviyorum müge abla

  37. Kullanıcı Adı Girin... // 20 Kasım 2012 at 21:48 // Cevapla

    BÜTÜN BİR VAN HALKININ İKİ ELİ AHİRETTE YAKANDA

  38. Kullanıcı Adı Girin... // 20 Kasım 2012 at 21:44 // Cevapla

    SENİ HİÇ SEWMİYORUM HATTA NEFRET EDİYORUM

  39. Kullanıcı Adı Girin... // 10 Kasım 2012 at 15:00 // Cevapla

    muge anliya kimse laf etmesin o birtane programinida coook guzel sunuyor.izlemekden doyamiyoruz ta bakuden.her kesin ozelinide aciyor derken kimse ahlaksiz isler yapmasinyaptiysada bedelini keske butun dunyanin onunde versin

  40. sevgili müge ablacığım annem seninle gurur duyuyor geleceğin başbakanı diyor ve seni çok seviyoruz

    • bır sevenı // 25 Eylül 2013 at 19:14 // Cevapla

      müge anlı senı kıskanan çok olur senın olduğun yerde olmak ıstıyıpte olamadıklarında kıskançlık zırve yapıyor budurumda kedı cıyer mısalı allah senı ekranlarımızda eksık etmesın amın.

  41. Kullanıcı Adı Girin... // 01 Kasım 2012 at 10:10 // Cevapla

    ÇOK BEYENİYORUM

  42. liveran beyin annesi bursa da değirmenönünde oturan bir ailenin yakınıdır.kendisi değirmenönünde ikamet ediyor olabilir.bursa yıldırım değirmenönüne gelip araştırma yaparsanız izine belki rastlayabilirsiniz.

  43. Kullanıcı Adı Girin... // 30 Ekim 2012 at 09:47 // Cevapla

    seninle beraber olmak istiyorum

  44. Kullanıcı Adı Girin... // 11 Ekim 2012 at 23:12 // Cevapla

    Salam muge ablam aysel

  45. seni cok seviyorum … azeri

  46. meraba müge abla ben senden yardım istiyorum allahı şahit tutuyorum yani sana söz veriyorum ablacım borcuumu ödiycem güvenemem diyebilirsin haklısında ama bende sana kimliğimi vercem daha ne istersen onu da verebilirim abla çok kötü durumdayım yalvarıyorum yardım et bu arada ben 15 yasımdayım adım merve ankaranın şereflikoçhisar ilçesinde oturuyorum ve 5 bin istiyorum abla bana ulasmak istersen 10 haziranda baslaycak olan kendi tv programından ulass allah şimdiden yolunu acık etsin ve canaı saolsun…

  47. Müge abla bende seni ve proğramını çok beğeniyorum proğramınızın başlamasını iple çekiyorum

  48. Müge abla bende seni ve proğramını çok beğeniyorum proğramınızın başlamasını iple çekiyorum

  49. Pervin veliyeva // 06 Temmuz 2012 at 20:25 // Cevapla

    MUGE HANIM BEN AZERBAYCANDAN PERVIN .SENI COK SEVIYORUM

  50. necibe örskıran // 23 Haziran 2012 at 09:55 // Cevapla

    sayın müge ablacığım. ben sizi hayranlıkla izleyyen bir ev hanımıyım. sizi çok sviyorum. benim sizden bir ricam olacaktı. şimdiye kadar kimseeden birşey istemedim. bizim burda 15 tane genç kızımız çim hokeyi oynuyorlar. hepsi de yoksul ailelerin çocuklarıdır. bizim burada kızları okutmazlarken bu 15 tane kızımız aslanlar gibi oynayıp muğlada 2 gün 4 gün önce türkiye şampiyonası oldular. burada bu spora destek veren hiçbir büyük yok. destek olanlarda ancak yol parası ve yemek parasını karşılıyorlar. sadece onları muğlaya yollarken içim buruk yolladım. herbiri eski ve değişik renkteki ayakkabılarla maç yaptılar. sponsor aradık sadece bir kişi çocuklara tşört yaptırdı. kızların gözlerindeki mutluluğu görmenizi isterdim. sizden ricam bu kızlara önümüzdeki maçta 15 çift spor ayakkabısı göndermenizi istiyorum eğer ki bu kızlara destek olmak isterseniz. ben gaziantep nizipten yazıyorum. isterseniz klubümüzü araştırabilirsiniz. sevgilerimle necibe örskıran.

  51. özlem taşdemir // 15 Haziran 2012 at 19:12 // Cevapla

    müge” abla o kadar güzel bir program yapıyorsun ki,başarılarının devamını diliyorum

  52. Sükran Hasdemir // 15 Haziran 2012 at 09:57 // Cevapla

    sen dogrulari görecek kadar gercek olsaydin suan seninle gercekler hakkinda konusur olurduk döktügüm her göz yasimda bir bedduam var

  53. aslıhan güntekin // 06 Haziran 2012 at 12:41 // Cevapla

    müge ablacım seni çok seviroruz annemle her sabah hiç kaçırmadan seyrediyoruz proramını iyiki varsın başarılarının devamını diliyorum

  54. Sükran Hasdemir // 28 Mayıs 2012 at 19:28 // Cevapla

    mügecim allah her anaya senin gibi evlat versin ne evlatlar var ana ahi veya duasini alan

  55. Sükran Hasdemir // 28 Mayıs 2012 at 19:18 // Cevapla

    mügecim sizi her sabah izliyorum basarilar diliyorum

  56. tugay ozgul // 24 Mayıs 2012 at 13:45 // Cevapla

    müge abla ben seni çok seviyorum aslen ağrılıyım ve her zman arkandayım sen her zman haklısın ve doğru şeyler söylüyorsun bende senin gibi milletime vatanıma baglıyım insallah hep de böyle devam eder saygılarımla…

  57. nevin taflan // 21 Mayıs 2012 at 06:13 // Cevapla

    seni çok beğeniyorum iyiki varsın.Hayatta hep başarılı ve mutlu ol.

  58. nasrin asadnejad // 10 Mayıs 2012 at 23:31 // Cevapla

    mugejim ben irandan har gun seni izliyorum ve seni cok seviyurom

  59. tugra kafkaslı // 25 Nisan 2012 at 14:36 // Cevapla

    tam bir milliyetçi tam bir gercek ülküçü tam bir vatan sever gercek bir atatürk miliyetçisi müge anlı yoluna ölmeye hazırız sayın müge anlı hanım efendi gercekleri ve dogruları konuşan gercek bir radikalçi

    • van lı tuncer // 04 Mayıs 2012 at 17:08 // Cevapla

      müge anlı gerçek bir ırkçı, o bir insan değil zor günde insanların yanında olmayan insan değil, ancak yaratık olur, işte müge anlı budur ayrıca müge anlı türk kökenli değil, asaletsiz bir soydan gelmedir tam on numara bi şerefsizdir bunu herkes bilsin

  60. çok güzelsin

  61. müge ablacımı siziö çok seviyorum

  62. Müberra Ekemen // 11 Nisan 2012 at 18:41 // Cevapla

    Yukarıdaki biyografiyi kaleme alan kişinin Müge Anlı’nın başarılarını ve popülaritesini olumsuz yorumlarla gölgeleme gayreti çok bariz! YaTürkçe yanlışlarına ne demeli? Hele o “editörcü” sözü yok mu?

  63. Mustafa Kara // 25 Mart 2012 at 20:30 // Cevapla

    Abim mümin kara 22 nisan 2011 tarihinde kayıp oldu. Gümüşhane Torul ilçesi Yurt köyünde büyük olan abim ile birlikte duruyorlardı.Bu geçen zaman zarfında ondan hiç bir haber alamadık.

  64. nevil erdemir // 22 Mart 2012 at 17:44 // Cevapla

    müge abla ben siz yayına başladığınızdan buyana takib ediyorum senin sabrına hayran kalıyorum bazan tel.kırıp oraya gelmek istiyorum seni çok seviyorum.beş yaşındaki kızım yinemi müge abla diyor senin saatinde iş bile yapmıyom.ablacım bazan düşünüyorumda hayatta nasıl ana babalar var inanamıyorum.seni kocaman öptm.

  65. özge taş // 08 Mart 2012 at 16:22 // Cevapla

    müg e abla seni çok seViyorum ve severek izliyom tek istegim senle telefonda konuşmak senin purogramın başlarken bende alkışlıyorum oglum MUSTAFA annem yine delirdi diyo olum 4 yaşında 1 yaşınsdaki kızım benle ALKIŞLIYO SANA BAŞARILAR

  66. Mügecim seni o kadar seviyorum ki anlatamam. 2 yıldır proqramını izliyorum. Hem çok seviniyorum hem de çok üzülüyorum. Hayatın 2 yüzü olduğunu senin proqramın bana anlatdı. Çatalca cinayeti ve Nazmiye Çam olayı haqqında haberi heyecanla bekliyorum. Bu olaylarla ilgili haberler proqramlarınızda söyleseniz iyi olurdu.Rahmi beye,Arif hocaya selam söyleyin. öpüyorum seni kızını. 3çocuğum var. Onlara etdiyim duaları senin de kızına ediyorum. Allah seni annene,kızını da sana çok görmesin.Amin.