Movie Star Planet Oyna Üye Ol www.moviestarplanet.com.tr

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Okulların tatile girmesi ile öğrenci kardeşlerimiz artık internetten online oyun oynamaya başladı. Şüphesiz en çok ilgi gören ve sevilen oyunlardan birisi Movie Star Planet oyunu

Nasıl kayıt olunur diye soran kullanıcılarımız var. Girişte sağda göreceksiniz şimdi katıl ücretsiz bölümü var yeni kullanıcı kaydı için. Oradaki bölümden üye olabilirsiniz.
Eğer yine sorun alıyorsanız yorum bölümünden karşılaştığınız sorunu bildirirseniz yardımcı olabiliriz.

Movie Star Planet çocukların yeni eğlence platformlarından biri. Son dönemde özellikle adını reklam filmleri ile televizyonda da duyurması, çocukların ilgisini topladı bile. Peki bu kadar gündemde olan Movie Star Planet nedir?
Çocukların internet vasıtası ile sosyalleşmesini sağlamak için kurulmuştur. İlk olarak Danimarka Eğitim Üniversitesi ve bir ilköğretim okulunda ki dizi öğretmeni ile geliştirilmiştir.
Bu platforma üye olan gençler kendi tarzlarını ve kişiliklerini yansıtabilecek bir maskot yaratıyorlar. Gerek saçları, gerekse giysileri ile kendilerini göstermeye çalışıyorlar. Daha sonra kendi aralarında film yapmaya başlıyorlar. Bu filmleri daha sonra arkadaşları ile paylaşıyor ve ünlenmeye çalışıyor.
Movie Star Planet çocukların gelişimini de düşünmüş bir portaldır. Gerek çeşitli oyunlar arasında gizlenmiş olan eğitici konularla gerekse yaptıkları filmlerde “kendini ifade etme” yeteneğinin geliştirilmesi ile bunu görebiliriz.
Çocuklar bu ortamda bir şeyler öğrenirken alışveriş yapabiliyor, yaptıkları filmlerle ün ve para kazanıyorlar. Ne kadar iyi filmler ortaya konulursa o kadar fazla ek özellik geliştiriyorlar.
Kendilerine kurabilecekleri arkadaş ortamı ile sohbet edebiliyor ve bu sayede sosyalleşiyorlar.
Aslında Movie Star Planet güzel ve işleyişi kolay bir platformdur. Giriş yapmakta çok basittir. Siteye girdiğinizde sizi yönlendirecek çeşitli uyarılar alacaksınız.

Movie Star Planet Üye Olmak İçin Buraya Tıklayın

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

589 Comments on Movie Star Planet Oyna Üye Ol www.moviestarplanet.com.tr

  1. ÇOKKK GUZEL

  2. slm gençler

  3. bazen donuyor ne yapacağımmmm

  4. bn vıpım 14 lvlim ve adım adfgas arada sırada uzuyor ekleyin bni

  5. Ya Allah rızası için söyleyin niye olmuyoooooooooo

  6. arkiler boş verin bu dandik oyunu stardoola üye olun

  7. oyunu oynaya tikla

  8. acilmiyyyoooooooooo

  9. niye acmir bu

  10. açılmıyoya offffffffff

  11. nsıl acılck yeni kullanıcı yazan yer yok ?

  12. ya ben movie star planet yazıorum yeni kullanıcı yok nsl acıcm ?

  13. only girlll // 05 Temmuz 2014 at 17:55 // Cevapla

    selam.ben only girlll 15 lvlim.1 yildir oynuyorum ama artik bilgisayarda msp acilmiyo

    • aynen bnimde açlmıyor bnimki veyina ama dün oynarkan yeni versiyon falan bişey dedi bnde çıktım oyundan bidahada giremiyom oyun açılıyor kediliğin kapanıyor

  14. bnde açılıyo 12 lvlm

  15. bende açıldı valla kızlarrrrrrrr

  16. BU OYUN ÇOK GÜZELLLLLĹLLLLLLLLL

  17. Tablette neden odaya fln gidilmiooo

  18. ben artik 1 msp uyesiyim moviestarplanet.com.tr yazin ve yeni kullaniciya vurup sizde msp uyesi olun.

  19. lan gizem aç şunu

  20. gizem1

  21. BENCE HARİKA BİR OYUN

    • selam ben move starpalnet oynamak istiyorum ama e. mail ve şifreyi kuramıyorum isim ve e mail vere bilirmisin bana Lütfen.

  22. ya açılmıyo ya offf

  23. bıktım la açılmıo

  24. niye giriş yapılmıyor

  25. zengilanli balasi // 28 Mayıs 2014 at 04:48 // Cevapla

    neden acmiyo

  26. ya nasıl katılıyoo ki

  27. slm

  28. abdulkadır // 21 Mayıs 2014 at 07:34 // Cevapla

    kübra slm

  29. SkyNiceGece // 19 Mayıs 2014 at 13:19 // Cevapla

    bende hep 95-de kaliyorrrrrrrrrrr.Nedenyaaaaaaaaaaaaa.

  30. marttan beri üyeyim hiç bıkmadım

  31. Kardaslar Ben BlueCins 18 lvllım Eklemek ısteyen EKleyebılır

  32. bende acamadim

  33. salam

  34. nasıl açılıyorki bende açamadım

  35. selcan cırıtlı // 06 Mayıs 2014 at 18:23 // Cevapla

    nasıl açılıyo ki açamadım

  36. bakan bana yorum yazsin

  37. sefqat tepeye kim baxir

  38. ay o bele getdi

  39. ay o oyun bele getdi

  40. basqa seyden sohbet eliyinde

  41. eh ne ise

  42. orada adim denizgibi001 isteyen arkadaslik ata bilir
    :)

  43. orada adim denizgibi001 isteyen arkadaslik ata bilir

  44. harika bir oyun bayiliyorum

  45. ben varim adim denizgibi001 isteyen arkadaslik gondersin

  46. :( uffffffffffffffffffffffff acilmio

  47. siz nasil acdiniz

  48. oyun müthiş ablam oynuyo ama bana almıyo oyunda çok güzel bende almayı bilmiyorum nasıl alınır ? :(

  49. adımı demirem // 21 Nisan 2014 at 16:08 // Cevapla

    səy oyundu

  50. muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  51. çooooooook güzel herkeze tavsiye ediyorum

  52. planet

  53. OYUN MÜKEMMEEEEELLLLLLLL BAYILDIM VE HARİKA Çoooook GÜZEEEEEEL

  54. miley cyrus // 08 Nisan 2014 at 14:40 // Cevapla

    hi miley cyrus LOVE YOU <3 miley cyrys hennah montana end sorry
    by bye :)

  55. nap tıysam kaydolamadım ne olur bana söyleyin nasıl yapabilirim

  56. nigar arkadasim cok iyi biri

  57. oyun çok güzel:D

  58. nasil uye olalim

  59. oyunu oynayamadiimdan bilmiyorum nasil?!

  60. AYŞE EDA // 27 Mart 2014 at 13:15 // Cevapla

    BU NASIL ŞEY BÖYLE BİR TÜRLÜ AÇILMIYOr

  61. oynayamadım yaa off çok merak ettim şimdi

  62. bence cok cok iyi

  63. nazar arkadaşım hepinizden daha iyi oynuyo bu oyunu

  64. mrb arkadaşlar sizleri çok seviyorum movie starda arkadaşlarınızla veyatta arkadaşlarımızla iyi geçinmessek okuldaki ve çevrenizdeki arkadaşlarla dost olamazsınız bunun için iyi geçinelim dost olalım

  65. merhaba

  66. vipim

    20. seviyeyim

  67. Güzelllllllll…..

  68. Kankitoşlar deme

  69. Rabia arladaşım hepinizden daha iyi

  70. Can help you

  71. mükemmel // 14 Mart 2014 at 15:46 // Cevapla

    ADIM GİBİ MÜKEMMEL

  72. Ben daha yeniyim

  73. nazeceela // 11 Mart 2014 at 12:35 // Cevapla

    bende bu siteye kayıtlıyım çokk güzelllllllll ya

  74. bencede odalar çok güzel

  75. cccccccccccccccccccccccccccccccc
    sxss

  76. Bende açamadım ama indirdim oda bana yeter

  77. bu oyunda 12.levelim adım merve 72727 yükliyebilirsiniiz kankitoşlar

  78. bnde varim orada arklik gonderin lutfen adim ela12345678912 hadi bekliyorum

  79. moviestarplanet.com.tr // 28 Şubat 2014 at 08:06 // Cevapla

    denetim ne

  80. moviestarplanet.com.tr // 28 Şubat 2014 at 08:05 // Cevapla

    aceba nakadar surer

  81. moviestarplanet.com.tr // 28 Şubat 2014 at 08:05 // Cevapla

    ben oyuna giremiyorum bilgisayardami problem var aceba

  82. yaa aceba nakadar ceker

  83. ben oyuna giremiyorum lazimi seyleri yaziyorum ama girmiyor bilgisayardmi problem var aceba

  84. Güzel bir oyun ama ben yeniden üye oluyorum.

  85. ne aga ol ne pasa yeraz ol rahat yasa // 26 Şubat 2014 at 16:13 // Cevapla

    zzoorr oyundu

  86. :D senin hayranınım msp nolur türkiyeye gel ♥♥♥♥♥♥♥333333♥333333333333333333333333 nolurr aşkoo

  87. yaa bişey dicem açilmiyo oyun ben kayıt oldum çoktan 21 lwelim ama artık msp türkçeyi açamıyorumm dün açtım bi ara yine açamıyodum bu gün yine açamyorum yya of ofofofofoo aallam ya

  88. Ama donduruyo bznlri tabi tlfnumdan oynuom

  89. Guzel oyun

  90. ya giremiyorum biri bana girme qaydalarini yazsin nolurr.

  91. nasil aciliyo?

  92. istek yollayın adım fundi246

  93. harika bir oyun

  94. lan zaten anlama

  95. ben açamıyorım lütfen yardım edin nolur nasıl oluyorsa bana söyleyin lütfennnnnnn

  96. süper

  97. harika oyun levelim 69

  98. Ama manyak :-)

  99. bende merak ediyorum inşallah güzeldir kadolucam oynuyacam adımı sarah falbete koyucam ekleyin :)

  100. cokk guzellllllllll yaaaa ben su ana kadar hic bu kadar guzel oyun oynamadımm

  101. eçılmıyo

  102. ACILMIYORYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  103. eskiden çok oynardım pc bozuldu tamire götürdük eve pc yi getirince moviestar ı açtım sonrada tam açılcam %95 de takılıyor ne yapabilirim akıl verenle hesabımı birlikte kullancam <3 :D lütfeen :)

  104. super oyun orada benim ismim wivident 8levem dostluq ata bilersiz hamini qebul ederem stardoldaa varam orada ismim ekber2004 arkilik atarsiz qebul ederem

  105. nerden açılıyooooooooooooooooooo oynayamıyorum

  106. yaa neerde açılıyor

  107. super oyun ben oyunda 14 lvl im

  108. HARİKA.ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL.BU OYUNU YAPANA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK TEŞEKKÜR EDİYORUM!!!!!!!!!…..

  109. gamze sude yıldız // 31 Ocak 2014 at 14:06 // Cevapla

    ben bu siteye nasıl üye olurum bir bilginiz varmı

  110. benjede :D

  111. Lakabım SarahFalbete 16 levelim + VIP’im herkes ekleyebilir xP

  112. Ben de giremiyorum!!

  113. moviestar 777 // 25 Ocak 2014 at 14:40 // Cevapla

    ya msp.tr basiyosunuz sonra uye ol basiyosunuz iste kendinize bi isim ve sifre seciyosunuz ok basiyosunuz (ok oldugundan emin degilim belki de devam et)vee istee oluyo.

  114. Çokkkk güzelllllll biiiiir oyuuunn harika

  115. meryenil orhan // 21 Ocak 2014 at 18:40 // Cevapla

    nerden uyeee olunuyorrrrrrrrrrrrrrrr ??

  116. meryenil orhan // 21 Ocak 2014 at 18:39 // Cevapla

    nasıl oynanıyooooooooooooo ??

  117. nerden üye olunuyor lütfen söyleyin,

  118. lütfen biri bana nasıl üye olacağımı söylesin lütfen bende oynamak istiyorummmmmmm

  119. bu ne ya şifreyi gryorum giriyorum yalnızca harfler ve rakamlar diyo ne biçm br şey bu ya

  120. nasıl bir oyundur

  121. selam nasılsınız

  122. superrrr

  123. nerden açılıyo ya

  124. modamley76 // 09 Ocak 2014 at 06:50 // Cevapla

    BENCE HARİKA BİR OYUN”

  125. Tabletden nasil giriliyoo?bilen varsa lutfen desin moviestarplanete nasil tabletden girilir

  126. NurcanZeynep // 08 Ocak 2014 at 13:48 // Cevapla

    :D oyun çok güzel :D oynamayanlara tavsiye ederim.

  127. BIRI BANA CEVAP YAZMIYICAKMI?

  128. BEN BU SAYFAYA YENI KATILDIM

  129. MERHABA

  130. oyuna giremiyorum yardım edin lütfen bende oynamak istiyorum hepinize başarılar dilerim

  131. açamıyorum gıcıkkkkk

  132. bende sure dolmuya ya nasi gireyim. lutfen yardim edin yaaa!

  133. bu oyunda oturum aca bilmirem. eger birsizse xahis edirem deyin

  134. her kese merhaba

  135. oyun süperrrrr :)

  136. Çok muhteşem bir oyun . Aylardır oynuyorum . Çok güzel . Size tavsiye ediyorum .

  137. selam

  138. ben msp-de varim.Ama bilgisayim onu acmiyo. bir kac gun boyle

  139. merhaba ben gire bilmiyom b oyuna yardim edin

  140. siz bu movie stara nasil giriyorsunuz

  141. süüper benim adim Léxsie

  142. aaaaaa yardım etsin birisivyaaa üye olamıyorumm offf sabahtan beri bunu deniyorum

  143. HERZAMAN GİRİYOURDUM AMA BUGÜN GİRDİM BİR TÜRLÜ BULAMIYORUM MOVİESTARPLANET DİYE BİRŞEY OLMADIĞINI SÖYLÜYOR.

  144. usaqlar mene komek eliyin!

  145. menim movi starim acilmir noutbokdan engellenib neyniyim?

  146. guzel oyun

  147. nerden kayd oluyoruz ya yardim edin arkadaslar lutfe ya utfen

  148. slm beni eklermisiniz adım question1

  149. Eeeee mende gire bilmiremmmmmmm

  150. Merhabaaaaaaaaa

  151. BEN BU OYUNU ÇOK SEVİYORUM HERKESE TAVSİYE EDİYORUM

  152. BEN BU OYUNU ÇOK SEVDİM VE AYRICADA BU OYUN STARDOLL GİBİ GÜZEL VE AYRICA BU OYUNA ÜYE OLKAKTA ÇOK KOLAY VE GİRMESİDE ÇOK ZOR OLABİLİR AMA YİNEDE ZOLUĞUNA RAĞMEN COK COK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK EYLENCELİ

  153. MSP da VIP’im.

  154. çok güzel olmuşş

  155. cox guzel oyun.ama men bu oyuna gire bilmirem.

  156. güzel ama bazen cok inatci

  157. super bi oyun tatliskolarim

  158. nasıl giriliyor

  159. nasıl giriliyor ya

  160. merhaba arkadaşlar bn bu oyunu 3 aydır oynuyorum sewiyem 9 adım [[CANEV]] bn starcoin (para) hılesını bliyorum bana isminizi ve sıfrenızı mesaj atın 2 saat sonra girin 5000 tl niz olur

  161. moviede isminiz neyy

  162. evet buoyun super

  163. bu oyuna nerden giriliyo baktım ama gircek yer yok eger gircek yer biliyosanız soleyin.

  164. cokkk sirin cokk saolun

  165. move star 13 // 30 Kasım 2013 at 05:27 // Cevapla

    ben movie star planete giriyom bura cok guzel

  166. salam mene komek ede bilersiiiiiiiz men moviestarplanetden engellendim nece edim

  167. ben 1998 lv lim mavi sıtarda

  168. aynen oyun kıçım gibi berbat böyle bi oyun görmedin kıçımdanda berbat

  169. bence çok güzel ve süper bir oyun herkese tavsiye ederim

  170. menim moviestarim acmiiiir

  171. beşiktaş güzelmi // 28 Kasım 2013 at 10:37 // Cevapla

    çok güzel benim ismim Beşiktaş güzelim 10 levelim kizim petpetim var yanimda köpek am aaçimiyo bende çok seviyorum ve severek oynuyorum ama açilmoyo tüm hayatim oydu!!!

  172. off bi turlu movie star planete kayit olamiyorum lutfen bana gosterirmisiniz

  173. beyaz nermin // 27 Kasım 2013 at 13:45 // Cevapla

    niye yazmiyorsunuz

  174. beyaz nermin // 27 Kasım 2013 at 13:43 // Cevapla

    ben sayitime girimiyorum

  175. ama bizde su oyuna neden girilmiyo yaaaa

  176. çok güzel

  177. ewt knk

  178. arkadaslar yardim edin noooooooooolur

  179. İyi

  180. ya açılmıyo

  181. çok komik

  182. mühiş bir oyun valla beni ziyaret ederseniz sevinirim lili08 muckk

  183. kaçıncı lvldsnz

  184. abi oyun %95 e kadar doluyor gerisi dolmuyor nasıl açıcam ben bunu

  185. burcin olca // 16 Kasım 2013 at 10:16 // Cevapla

    nasıl baş vuruldunu bilen yazsın muhteşem bir oyuna benziyor

  186. Bedava SC Diamond ve V.I.P // 15 Kasım 2013 at 20:46 // Cevapla

    Hilesi var hatta JelibonnnxD isimli kişiye 5 kere imza verin tüm filmlerini izleyip 5.5 yıldız verin look , artbook , durum ve odayı love edip beğenin ”isterseniz başkalarına söyleyin bunları onlarda yapsın size daha çok sc, diamond gelir” bunları yaptıktan 2-3 saat sonra 52.000sc 82 diamond ve 3 aylık V.I.P geliyor ben yaptım süper birşey :)

  187. Ahmet Yıldırım // 15 Kasım 2013 at 20:45 // Cevapla

    Oha oluyoooo ben yaptım.. adamsın doğru sölüyo ln..

  188. sema yıldız // 11 Kasım 2013 at 20:16 // Cevapla

    Ben oyunun nasıl oynandığını bir bilsem

  189. movistarplaneti cok seviyorum

  190. semedova lena // 08 Kasım 2013 at 16:17 // Cevapla

    bana yardim edin

  191. semedova lena // 08 Kasım 2013 at 16:16 // Cevapla

    moviestara nasil kayd olunur

  192. semedov lena // 08 Kasım 2013 at 15:46 // Cevapla

    cok guzel

  193. Aykadaslar nolur bana yardim edin

  194. bnim adımda bella987bella ♥ harika bi oyunn

  195. arkdşlar siz moviestar yazın ilk başta fame friend gibi bişler yazıyo ona tıklayın daha sonra da yeni kullanıcıya basın ♥ bu kadr:):)☺☻

  196. arkdşlar ya movietr harika bi oyun ♥

  197. ben nasil uye olucam acaba

  198. nasıl kayıt olabilirim dedim

  199. nasıl kayıt olabilirim

  200. daha acamadımki beyenegim

  201. süper harika bir oyun çok müthiş tavsiye ederim:)

  202. Süper bir oyun reklamından görmüştüm bir yıldır oynuyorum.12 levelm.pinkgirl123 nikim.Vipler eklesin.bu arada nisan 2011 den beri oynuyorum.

  203. Süper bir oyun reklamından görmüştüm bir yıldır oynuyorum.12 levelm.pinkgirl123 nikim.Vipler eklesin.

  204. OYUN AÇILMIYOR

  205. bence bu oyun süper levelim 13 arkadaşlar vıpım odamı beyenin adım asi vip levelim 5 e düştü bir aylık vıpım

    • Yalanci levelin beşe düşemez bnce sen hiç 13 lvl olmamışsın yiyorsa bnde Pierce’yim tmm mı?

  206. ben raufu cokkkkk seviyorum

  207. cox guzel bi oyun bende ordayim ve 8 lvldeyim

  208. Oha 56 mii. B’nde istiremm

  209. Siz kaçıncı levelsinz ?? Bn 56.levelim la ezolar

    • özge pinkgirl123 // 29 Ekim 2013 at 08:14 // Cevapla

      Yuh 56 level yok sallıcaksan bari biraz düşük salla.oyun 25. Levelden sonra bittiyo.aklı sıra bizi kandırıcak

  210. zeynep ateşoğlu // 12 Ekim 2013 at 17:06 // Cevapla

    ablama katılıyorum biz açarız ve ılgın ablamıda çok seviyorum o benim sudem ablam gibi ablam çok tatlı iyi kalpli işte her neyse biz movie star açarız dedik mi açarız ve ılgın abla saygılarımla ben zeynep…

  211. sudem ateşoğlu // 12 Ekim 2013 at 17:00 // Cevapla

    ben bu oyunu açamadım ama açıcağıma eminim arkadaşım açmış ben niye açamıyımmmmmm ben sudem sem açarım ılgınım aşkım canım herşeyim senden birtek gün bile ayrı kalsam özlüyorummm saygılarımla ben sudem…

  212. nasıl üye olunuyo lütfen biriniz söylesin lütfen

  213. Bana yardım edin bir türlü açamıyorum lütfen.

  214. bence harika

  215. sonnur öözbek // 04 Ekim 2013 at 16:11 // Cevapla

    inanılmaz br msp her açtımda sanki cennetmiş gibi ve 5 level oldum

  216. oyunu cok begendım

  217. ırem nur yıldız // 29 Eylül 2013 at 00:31 // Cevapla

    Bencede harika otesi bi şey ya:d

  218. oyuna girmek şstiyorum

  219. güzeeeeeeeeeel :D

  220. inanılmaz derecede güzel oyunu açtımda böyle bir şey varmı ya dedim resmen o kadar güzeldi

  221. 2 hesabım vr biri ortak biri sadece benim ortak olanın adı mügeülge benim hesabım olanı hannamiley1234

  222. guzel oyun

  223. HARİKA

  224. ben movie star planetini indirmek isetdim sonra girdim basqa sey geldi yardim edin lutfen

    • salAM MEN sebine men sene komek ede bilerem.yazkiii moviestar planet.com download yaz.onda gelecek.SAGOL

  225. nasıl üye olunuyor arkadaşlar

  226. movstarpalneti cok severim her zaman noynarim ve bu oyun gercek hayat gibidir ama yinede bazilari icin adi bir iyun

  227. süper oyun

  228. Gizel 1 “Dara

  229. ben movie girdim çooooooooook mutluyum sizde girin sizde mutlu olun

  230. bu oyuna üyeyim ve son leveldeyim

  231. suuuuppppeeeerrrrr

  232. miraga24 suli // 23 Ağustos 2013 at 10:07 // Cevapla

    metehan yeni kulanici ac ;)

  233. dostluk yolayin miraga24 yesil sac tamami

  234. miraga24 suli // 23 Ağustos 2013 at 10:03 // Cevapla

    super oyun artik 3 sewiye oldum birde portogallo adinda dosdum vip deyil sewiye 8

  235. prosta nərmin // 19 Ağustos 2013 at 20:56 // Cevapla

    Salam. Movustar adamlara

  236. wow merhaba ben aniyasel takma isim sanicaksiniz ama adim bu prenses aniyasel ben ingilterede gercek prensesim bir kolem yaziyor turkce okey prensesler umarim elbiseleriniz guzeldir prensler kim yksklysa bna cvp yazsin onun dudaklarindan opuorum ska saka ben prense deilim ingilizim turkce kurs ben aliyor ben 25 yasindayim ben aniyasel ve iste ben buyum

  237. harika oyun..bn 9 lewelim ve sizi sewiyorum arkiler mucks

    • tatlim sana itiraf etcem ben ben selena gomez yalan degil sen ejin bebegim sarkilarimi biliyonmu ipucu <3<3<3<3<3<3<3<3<3 bey bey beybi digeri na na na….

  238. beliebergirl // 14 Ağustos 2013 at 17:08 // Cevapla

    Ben bu oyunu 1yildir oynuyorum ve oyunun kalitesi gercekten mukemel istyn ekleyebilir . Elifbeyzaa ismim. Bu arada nasil oynayacagini kavrayamamis arkadaslarimi goruyorum 11lvm ve size oyun hkkinda yardimci olaabilirim, haber pekk aciklayici olmamis sahsenn . Site icin http://www.moviestarplanet.com.tr yi ziyaret edebilirsiniz. Dili degistirmek icin ise sag ust kosedeki bayrak ve dil ismi yazan yere tiklayip turkceyi secebilirsiniz. Kayit ise kolay kullanici adi yazan yerin ustunki butona tiklayip kraketinizi kend kafaniza gore olusturup tamam secegini seciin…. oyun ici bilgi icin ise arkadas bolumunden ara bolumunuj secin ve orada elifbeyzaa ismini aratin en basta ben varim. Karakterime tiklayip mesa bolumunu secin . Bana istediginiz soruyu iletebilirsiniz. Umarim yardimci olmusumdur.

  239. cemre diyor ki11 haziran17.00 // 10 Ağustos 2013 at 14:04 // Cevapla

    hiç birşey anlamadım

  240. gamze nil diyorki // 10 Ağustos 2013 at 14:00 // Cevapla

    selamlar güzel habermiş

  241. selenay diyor ki // 10 Ağustos 2013 at 13:57 // Cevapla

    birşey anladığımdan değilki anlamak istediğimden

  242. aynen al bendende o kadar

  243. arkadaşlar tablette neden oynanmadığını bilen varmı bana açıklayabilirmi

    • Canim tblette ben oynayabiliyorum android versiyonunun 4 ustu olmsi lazim ve ekranininda en az9inc olmali…..10inc tbletim var ve cok rht oynorum

  244. hic bisey bilmiyorum

  245. Cok guzel

  246. üye olamıyorum nasıl olunur bana yardım edin

    • moviestarplanet yaz ilk girişe tıkla kullanıcı yazanın üstünde bişi yazacak ona tıkla giydir sag tarafta bişi olcak ona tıkla şifreni kullanıcını yaz

  247. selam bir suru kullanici adi ve parola yazdim ama gecersiz diyor ne yapicam

  248. bende site açılmıyor nedence

  249. ya birsürü kullanıcı adı yada parola girdim hepsine geçersiz diyor ne yapıcam yaaa

  250. acayip güzel bi oyun günde en az 2 kere oynuyorum:)

  251. nasıl üye olunur

  252. EDA STARDOL(YANİ) // 29 Temmuz 2013 at 23:17 // Cevapla

    BEN EDA STARDOL ÜNLÜ POP YILDIZI

  253. ben bu oyun nasil oynaniyor biliyorum

  254. ben biliyorum

  255. tamam buldum

  256. ben planet movie stara katilib uye olmak istiyorum adim damla 199562003 seker kiz

  257. ben planet movie stara katilib uye olmak istiyorum adim damla 199562003

  258. arkadaşlar baksanıza güzel oyun ama her şey faceyle degilmi cevap yazın yorumlarınızı bekliyorum…….

  259. ya nasıl oynanıyor yadım edin ya hem de nerden oynanıyor

  260. yardım

  261. dilaraya katılıyorum

  262. isim bulamıyorum

  263. Selam arkadaslar ben Sinem592… 11 seviyeyim ama V.I.P degilim :o O.o V.I.P.ler arkadaslik atin CELEB olcam:o level fark etmez

  264. merhaba arkadaslar kayd olmam icin yardim edermisiniz

  265. emine çetin // 26 Temmuz 2013 at 19:48 // Cevapla

    çok güzeldi beyendim

  266. justin bieberin gerçek adı justin drew bieber

  267. bencede justin bieberi yanlış yazmayin

  268. ee benımkı gırmıyooo yaaaaaa

  269. süüperrrrrrrrr

  270. bence de güzel

  271. elif nur çetin // 25 Temmuz 2013 at 19:09 // Cevapla

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bence

  272. zeynep simay konuş // 25 Temmuz 2013 at 18:05 // Cevapla

    yau açarmı dersin

  273. İşallah öyledir

  274. bu oyun harika

  275. cocuklar kimse sizi vip yapamaz.parazis.vipi ancak alirlar.kredi kartiyla telefonla farketmez ama yine de para gidiyo. benim babam yemin ederim parayla aliyo kredi kartiyla.orda kredi kartlari vr hangiinden babaniz da varsa siz de aliniz.benim vardi calindi vip heapim ismi:melek damla <3 ama babm yine alcak!goruuruz!

  276. bu oynadiim en iyi oyundu

  277. bu oyun çok güzel herkese tavsiye ederim <3

  278. moviestarplanet habercisi // 22 Temmuz 2013 at 16:34 // Cevapla

    SELAM MOVIESTARPLANET.COM.TR HABERCISIYIM HEMDE UYESI HERKES BU HABERI DINLESIN MOVIESTARPLANET.COM.TR UYESI OLMAK ISTEYEN BU OYUNA GIRSIN BU OYUN SONSUZ UYE OLUN VE OYNAYIN MINYONLARLA INSAN UYE AZERI VE TURKLER ICIN GIRIN VE OYNAYIN COK GUZEL BIR OYUN ARKADAS BULUN VE SOHBET EDIN HEDIYELERI TOPLAYIN FERMAN KAZANIN SEWIYYELERI YUKSELTIN SON OYUN 25 SEWIYEDE OYUN BITIYO OYUNDA UNLU VE ZENGIN OLMAK ICIN VIP UYESI OLA BILIRSINIZ SADECE KREDIKARTI LAZIM.OYNAMAK ISTEYEN BU OYUNA GIRSIN ISMI:MOVIESTARPLANET.COM.TR
    IYI EYLNCELER!!!!

  279. ya bana da engel verdiler msp tarafindan yani bilgisayarima ya yardim edin iletisime gecin nolur bu benim engel numaram 1848060933 bir turlu acdiramadim engeli nolur ya yardim edin 18 levelim msp de ama engel verdiler bu yuzden biraktim off;(

  280. eylül

  281. bende oyuna üye olamıyorum

  282. özcan maykıl 4e // 21 Temmuz 2013 at 21:11 // Cevapla

    bu oyunu oynamak istiyorum

  283. özcevon maykıl 4e // 21 Temmuz 2013 at 21:10 // Cevapla

    oyun güzelmiş

  284. özcevon maykıl 4e // 21 Temmuz 2013 at 21:09 // Cevapla

    ben bu oyununa yeni başlıyom bakalım oyun gü
    zzelmi

  285. oyuna bayiliyorum 7 lwl kullanicim var

  286. 95 te kalıyooooooooooooooooooooooooooor

  287. benim bilgisayarima msp tarafindan engel verildi giremiyorum ne yapicagimi bilmiyorum yardim edin

  288. ben superbiaya uye olamiyorum.

  289. ben uyeyim arkadaslar:)

  290. feyza uysal // 19 Temmuz 2013 at 15:39 // Cevapla

    bence bu oyun güzel bi oyun

  291. Çok güzel

  292. belieber forever // 19 Temmuz 2013 at 11:48 // Cevapla

    Bence süper bi oyun’NİLSU’CUM BU ARADA SOYADIN ONUR MU?’

  293. ben bilmiom arkadaşlar yani bunu başaran yazsın yani

  294. bende bu oyuna üye olamıyom ya bilen varmı

  295. nasıl kaydolunuyo acaba

  296. kaydolmadım daha

  297. çokkkkkkk güzelllll

  298. neden uye olamiyorsun selena

  299. bu oyun müthiş

  300. benim bu oyuna 2 üyeliğim var

  301. bu oyun çok güzel

  302. Uye olamiyorum

  303. Guzel hata okadar muhtesemki bilemesiniz bence oynayin

  304. üye olamıyorum

  305. oyuna uye oldum ama giremiyorum oyundan kullanim disi gibi yazilar yaziliyor

  306. Ben daha oyunu oynamadım ama güzel bir oyun olduğuna eminim

  307. MSTAR BİLEN VARMI O OYUN DA GÜZEL BWENCE

  308. OYUN SÜPER BENCE

  309. MAYK OYUN PARALI OLSA BU OYUN HİÇ OYNANMAZ Kİ YANİ

  310. BENCE MSP DE BU ARTİSLER YAKINDA ÇÖPLUK VİPİ OLCAK BENCE

  311. movie staR PLANET ye bir üye olamadım gitti ama yakında 16 yaşında oldugumda yemin olcam

  312. ada tashge // 13 Temmuz 2013 at 11:11 // Cevapla

    12temmuz 2013/16;03ieni geleorom ve hec bir sei bilmiorom

  313. Bu oyu mükemmeller ötesi

  314. oyun paralı mı

  315. merhaba arkadashlar

  316. yusuf

  317. bu oyun nasıl açılıyo ??? Nerden kayıt olunuyo ? kim b,liyo ???

    • gülşah ince // 22 Temmuz 2013 at 16:27 // Cevapla

      movistar planet yaz orda yeni kulanıcı adı var yazıyo oraya tıkla üye olursun hemde 5 seviye falan olunca vip oluyo

  318. buğlem su // 11 Temmuz 2013 at 16:04 // Cevapla

    arkdaşlar yaaa ne yapıcamı bilemiyorum 45 te kaldı oyunu arkadaşlarım önerdi çok merak ediyorum ama bi türlü açılmıyor

  319. aslında bn bu oyuna daha üye olmadan açmaya çalıtım süre dolmuyo 95 kalıyo ama şansımı bida denicem :)
    ltfn bn bu oyunu rahatlıkla oynıyım
    ltfn

  320. offf bu oyundu kullanici adi ne demekdi turkcedi basa dusmurem bir az komek eliyin da turkce bilenler yardim edin nolaaar please………..

  321. türkçe ol

  322. la bu nası koydoluyo

  323. Giremiyorum Movie İsmim Pelda Arkan Ark Yolayın Vipler :dd

  324. nice

  325. merhaba

  326. merhaba metehan

  327. benim de adim zilan qarishmiyaq kizzzzzzzz
    burdasabsa bana cvb yaz

  328. adiniz burdasan yazishaq

  329. Ya nasıl açılıyo bu oyun yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  330. MUTEŞEMBİRSEY7Dİ

  331. metehan sen burdasansa benim yorumlarima cavab yaz

  332. ya burda hi4kes yokmuuuuuuuuuuuuuuuuu

  333. ben oynuyamuyorummmmmmmmmmmm

  334. guzel

  335. inanmıyorummmmmmmmmm çoooooooook uzun bir yazı

  336. bella987bella // 10 Temmuz 2013 at 20:16 // Cevapla

    çok güzel

  337. arkadaşlar moviestar planet yazıp tıklayın kullanıcı adı ve parola yazıyor ama hemen üstünde yeni kullaanıcı yazıyor ona tıklayın ve kızsanız kızı erkeksniz erkği seçin yiyindirin ve ad bulun kendiniz şifre yaspın ve görevleri yapın

  338. nasıl kaydolunuyo

  339. ben açtım

  340. Bu oyun tek kelimeyle HARİKA!!!!!!!!!!!!!!!

  341. frenkie stein // 10 Temmuz 2013 at 14:25 // Cevapla

    bu arada tekçe benimkine değil arkadaşlarımın hesablarına da girmiyor benim bilgisayardan bn moviye googleden giriyodum bingden denedim yandexten denedim hine girmedi öyle dönüp dönüp bekliyom işte hep dönüyo girmiyor ltn yardımcı olun…..

  342. nasıl oynanıyor söyleyin