Movie Star Planet Oyna Üye Ol www.moviestarplanet.com.tr

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Okulların tatile girmesi ile öğrenci kardeşlerimiz artık internetten online oyun oynamaya başladı. Şüphesiz en çok ilgi gören ve sevilen oyunlardan birisi Movie Star Planet oyunu

Nasıl kayıt olunur diye soran kullanıcılarımız var. Girişte sağda göreceksiniz şimdi katıl ücretsiz bölümü var yeni kullanıcı kaydı için. Oradaki bölümden üye olabilirsiniz.
Eğer yine sorun alıyorsanız yorum bölümünden karşılaştığınız sorunu bildirirseniz yardımcı olabiliriz.

Movie Star Planet çocukların yeni eğlence platformlarından biri. Son dönemde özellikle adını reklam filmleri ile televizyonda da duyurması, çocukların ilgisini topladı bile. Peki bu kadar gündemde olan Movie Star Planet nedir?
Çocukların internet vasıtası ile sosyalleşmesini sağlamak için kurulmuştur. İlk olarak Danimarka Eğitim Üniversitesi ve bir ilköğretim okulunda ki dizi öğretmeni ile geliştirilmiştir.
Bu platforma üye olan gençler kendi tarzlarını ve kişiliklerini yansıtabilecek bir maskot yaratıyorlar. Gerek saçları, gerekse giysileri ile kendilerini göstermeye çalışıyorlar. Daha sonra kendi aralarında film yapmaya başlıyorlar. Bu filmleri daha sonra arkadaşları ile paylaşıyor ve ünlenmeye çalışıyor.
Movie Star Planet çocukların gelişimini de düşünmüş bir portaldır. Gerek çeşitli oyunlar arasında gizlenmiş olan eğitici konularla gerekse yaptıkları filmlerde “kendini ifade etme” yeteneğinin geliştirilmesi ile bunu görebiliriz.
Çocuklar bu ortamda bir şeyler öğrenirken alışveriş yapabiliyor, yaptıkları filmlerle ün ve para kazanıyorlar. Ne kadar iyi filmler ortaya konulursa o kadar fazla ek özellik geliştiriyorlar.
Kendilerine kurabilecekleri arkadaş ortamı ile sohbet edebiliyor ve bu sayede sosyalleşiyorlar.
Aslında Movie Star Planet güzel ve işleyişi kolay bir platformdur. Giriş yapmakta çok basittir. Siteye girdiğinizde sizi yönlendirecek çeşitli uyarılar alacaksınız.

Movie Star Planet Üye Olmak İçin Buraya Tıklayın

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

594 Comments on Movie Star Planet Oyna Üye Ol www.moviestarplanet.com.tr

  1. nasıl e -posta alınıyo

  2. bencede kızlarr 1901 den beri üyeyimm ocak ayında 9. leveldeyim param 1052 lira dimoniğim 1065 tane yıldızımm 3.8645 başarılarr cicimmmlerimm

  3. ÇOKKK GUZEL

  4. slm gençler

  5. bazen donuyor ne yapacağımmmm

  6. bn vıpım 14 lvlim ve adım adfgas arada sırada uzuyor ekleyin bni

  7. Ya Allah rızası için söyleyin niye olmuyoooooooooo

  8. arkiler boş verin bu dandik oyunu stardoola üye olun

  9. oyunu oynaya tikla

  10. acilmiyyyoooooooooo

  11. niye acmir bu

  12. açılmıyoya offffffffff

  13. nsıl acılck yeni kullanıcı yazan yer yok ?

  14. ya ben movie star planet yazıorum yeni kullanıcı yok nsl acıcm ?

  15. only girlll // 05 Temmuz 2014 at 17:55 // Cevapla

    selam.ben only girlll 15 lvlim.1 yildir oynuyorum ama artik bilgisayarda msp acilmiyo

  16. bnde açılıyo 12 lvlm

  17. bende açıldı valla kızlarrrrrrrr

  18. BU OYUN ÇOK GÜZELLLLLĹLLLLLLLLL

  19. Tablette neden odaya fln gidilmiooo

  20. ben artik 1 msp uyesiyim moviestarplanet.com.tr yazin ve yeni kullaniciya vurup sizde msp uyesi olun.

  21. lan gizem aç şunu

  22. gizem1

  23. BENCE HARİKA BİR OYUN

    • selam ben move starpalnet oynamak istiyorum ama e. mail ve şifreyi kuramıyorum isim ve e mail vere bilirmisin bana Lütfen.

  24. ya açılmıyo ya offf

  25. bıktım la açılmıo

  26. niye giriş yapılmıyor

  27. zengilanli balasi // 28 Mayıs 2014 at 04:48 // Cevapla

    neden acmiyo

  28. ya nasıl katılıyoo ki

  29. slm

  30. abdulkadır // 21 Mayıs 2014 at 07:34 // Cevapla

    kübra slm

  31. SkyNiceGece // 19 Mayıs 2014 at 13:19 // Cevapla

    bende hep 95-de kaliyorrrrrrrrrrr.Nedenyaaaaaaaaaaaaa.

  32. marttan beri üyeyim hiç bıkmadım

  33. Kardaslar Ben BlueCins 18 lvllım Eklemek ısteyen EKleyebılır

  34. bende acamadim

  35. salam

  36. nasıl açılıyorki bende açamadım

  37. selcan cırıtlı // 06 Mayıs 2014 at 18:23 // Cevapla

    nasıl açılıyo ki açamadım

  38. bakan bana yorum yazsin

  39. sefqat tepeye kim baxir

  40. ay o bele getdi

  41. ay o oyun bele getdi

  42. basqa seyden sohbet eliyinde

  43. eh ne ise

  44. orada adim denizgibi001 isteyen arkadaslik ata bilir
    :)

  45. orada adim denizgibi001 isteyen arkadaslik ata bilir

  46. harika bir oyun bayiliyorum

  47. ben varim adim denizgibi001 isteyen arkadaslik gondersin

  48. :( uffffffffffffffffffffffff acilmio

  49. siz nasil acdiniz

  50. oyun müthiş ablam oynuyo ama bana almıyo oyunda çok güzel bende almayı bilmiyorum nasıl alınır ? :(

  51. adımı demirem // 21 Nisan 2014 at 16:08 // Cevapla

    səy oyundu

  52. muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  53. çooooooook güzel herkeze tavsiye ediyorum

  54. planet

  55. OYUN MÜKEMMEEEEELLLLLLLL BAYILDIM VE HARİKA Çoooook GÜZEEEEEEL

  56. miley cyrus // 08 Nisan 2014 at 14:40 // Cevapla

    hi miley cyrus LOVE YOU <3 miley cyrys hennah montana end sorry
    by bye :)

  57. nap tıysam kaydolamadım ne olur bana söyleyin nasıl yapabilirim

  58. nigar arkadasim cok iyi biri

  59. oyun çok güzel:D

  60. nasil uye olalim

  61. oyunu oynayamadiimdan bilmiyorum nasil?!

  62. AYŞE EDA // 27 Mart 2014 at 13:15 // Cevapla

    BU NASIL ŞEY BÖYLE BİR TÜRLÜ AÇILMIYOr

  63. oynayamadım yaa off çok merak ettim şimdi

  64. bence cok cok iyi

  65. nazar arkadaşım hepinizden daha iyi oynuyo bu oyunu

  66. mrb arkadaşlar sizleri çok seviyorum movie starda arkadaşlarınızla veyatta arkadaşlarımızla iyi geçinmessek okuldaki ve çevrenizdeki arkadaşlarla dost olamazsınız bunun için iyi geçinelim dost olalım

  67. merhaba

  68. vipim

    20. seviyeyim

  69. Güzelllllllll…..

  70. Kankitoşlar deme

  71. Rabia arladaşım hepinizden daha iyi

  72. Can help you

  73. mükemmel // 14 Mart 2014 at 15:46 // Cevapla

    ADIM GİBİ MÜKEMMEL

  74. Ben daha yeniyim

  75. nazeceela // 11 Mart 2014 at 12:35 // Cevapla

    bende bu siteye kayıtlıyım çokk güzelllllllll ya

  76. bencede odalar çok güzel

  77. cccccccccccccccccccccccccccccccc
    sxss

  78. Bende açamadım ama indirdim oda bana yeter

  79. bu oyunda 12.levelim adım merve 72727 yükliyebilirsiniiz kankitoşlar

  80. bnde varim orada arklik gonderin lutfen adim ela12345678912 hadi bekliyorum

  81. moviestarplanet.com.tr // 28 Şubat 2014 at 08:06 // Cevapla

    denetim ne

  82. moviestarplanet.com.tr // 28 Şubat 2014 at 08:05 // Cevapla

    aceba nakadar surer

  83. moviestarplanet.com.tr // 28 Şubat 2014 at 08:05 // Cevapla

    ben oyuna giremiyorum bilgisayardami problem var aceba

  84. yaa aceba nakadar ceker

  85. ben oyuna giremiyorum lazimi seyleri yaziyorum ama girmiyor bilgisayardmi problem var aceba

  86. Güzel bir oyun ama ben yeniden üye oluyorum.

  87. ne aga ol ne pasa yeraz ol rahat yasa // 26 Şubat 2014 at 16:13 // Cevapla

    zzoorr oyundu

  88. :D senin hayranınım msp nolur türkiyeye gel ♥♥♥♥♥♥♥333333♥333333333333333333333333 nolurr aşkoo

  89. yaa bişey dicem açilmiyo oyun ben kayıt oldum çoktan 21 lwelim ama artık msp türkçeyi açamıyorumm dün açtım bi ara yine açamıyodum bu gün yine açamyorum yya of ofofofofoo aallam ya

  90. Ama donduruyo bznlri tabi tlfnumdan oynuom

  91. Guzel oyun

  92. ya giremiyorum biri bana girme qaydalarini yazsin nolurr.

  93. nasil aciliyo?

  94. istek yollayın adım fundi246

  95. harika bir oyun

  96. lan zaten anlama

  97. ben açamıyorım lütfen yardım edin nolur nasıl oluyorsa bana söyleyin lütfennnnnnn

  98. süper

  99. harika oyun levelim 69

  100. Ama manyak :-)

  101. bende merak ediyorum inşallah güzeldir kadolucam oynuyacam adımı sarah falbete koyucam ekleyin :)

  102. cokk guzellllllllll yaaaa ben su ana kadar hic bu kadar guzel oyun oynamadımm

  103. eçılmıyo

  104. ACILMIYORYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  105. eskiden çok oynardım pc bozuldu tamire götürdük eve pc yi getirince moviestar ı açtım sonrada tam açılcam %95 de takılıyor ne yapabilirim akıl verenle hesabımı birlikte kullancam <3 :D lütfeen :)

  106. super oyun orada benim ismim wivident 8levem dostluq ata bilersiz hamini qebul ederem stardoldaa varam orada ismim ekber2004 arkilik atarsiz qebul ederem

  107. nerden açılıyooooooooooooooooooo oynayamıyorum

  108. yaa neerde açılıyor

  109. super oyun ben oyunda 14 lvl im

  110. HARİKA.ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL.BU OYUNU YAPANA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK TEŞEKKÜR EDİYORUM!!!!!!!!!…..

  111. gamze sude yıldız // 31 Ocak 2014 at 14:06 // Cevapla

    ben bu siteye nasıl üye olurum bir bilginiz varmı

  112. benjede :D

  113. Lakabım SarahFalbete 16 levelim + VIP’im herkes ekleyebilir xP

  114. Ben de giremiyorum!!

  115. moviestar 777 // 25 Ocak 2014 at 14:40 // Cevapla

    ya msp.tr basiyosunuz sonra uye ol basiyosunuz iste kendinize bi isim ve sifre seciyosunuz ok basiyosunuz (ok oldugundan emin degilim belki de devam et)vee istee oluyo.

  116. Çokkkk güzelllllll biiiiir oyuuunn harika

  117. meryenil orhan // 21 Ocak 2014 at 18:40 // Cevapla

    nerden uyeee olunuyorrrrrrrrrrrrrrrr ??

  118. meryenil orhan // 21 Ocak 2014 at 18:39 // Cevapla

    nasıl oynanıyooooooooooooo ??

  119. nerden üye olunuyor lütfen söyleyin,

  120. lütfen biri bana nasıl üye olacağımı söylesin lütfen bende oynamak istiyorummmmmmm

  121. bu ne ya şifreyi gryorum giriyorum yalnızca harfler ve rakamlar diyo ne biçm br şey bu ya

  122. nasıl bir oyundur

  123. selam nasılsınız

  124. superrrr

  125. nerden açılıyo ya

  126. modamley76 // 09 Ocak 2014 at 06:50 // Cevapla

    BENCE HARİKA BİR OYUN”

  127. Tabletden nasil giriliyoo?bilen varsa lutfen desin moviestarplanete nasil tabletden girilir

  128. NurcanZeynep // 08 Ocak 2014 at 13:48 // Cevapla

    :D oyun çok güzel :D oynamayanlara tavsiye ederim.

  129. BIRI BANA CEVAP YAZMIYICAKMI?

  130. BEN BU SAYFAYA YENI KATILDIM

  131. MERHABA

  132. oyuna giremiyorum yardım edin lütfen bende oynamak istiyorum hepinize başarılar dilerim

  133. açamıyorum gıcıkkkkk

  134. bende sure dolmuya ya nasi gireyim. lutfen yardim edin yaaa!

  135. bu oyunda oturum aca bilmirem. eger birsizse xahis edirem deyin

  136. her kese merhaba

  137. oyun süperrrrr :)

  138. Çok muhteşem bir oyun . Aylardır oynuyorum . Çok güzel . Size tavsiye ediyorum .

  139. selam

  140. ben msp-de varim.Ama bilgisayim onu acmiyo. bir kac gun boyle

  141. merhaba ben gire bilmiyom b oyuna yardim edin

  142. siz bu movie stara nasil giriyorsunuz

  143. süüper benim adim Léxsie

  144. aaaaaa yardım etsin birisivyaaa üye olamıyorumm offf sabahtan beri bunu deniyorum

  145. HERZAMAN GİRİYOURDUM AMA BUGÜN GİRDİM BİR TÜRLÜ BULAMIYORUM MOVİESTARPLANET DİYE BİRŞEY OLMADIĞINI SÖYLÜYOR.

  146. usaqlar mene komek eliyin!

  147. menim movi starim acilmir noutbokdan engellenib neyniyim?

  148. guzel oyun

  149. nerden kayd oluyoruz ya yardim edin arkadaslar lutfe ya utfen

  150. slm beni eklermisiniz adım question1

  151. Eeeee mende gire bilmiremmmmmmm

  152. Merhabaaaaaaaaa

  153. BEN BU OYUNU ÇOK SEVİYORUM HERKESE TAVSİYE EDİYORUM

  154. BEN BU OYUNU ÇOK SEVDİM VE AYRICADA BU OYUN STARDOLL GİBİ GÜZEL VE AYRICA BU OYUNA ÜYE OLKAKTA ÇOK KOLAY VE GİRMESİDE ÇOK ZOR OLABİLİR AMA YİNEDE ZOLUĞUNA RAĞMEN COK COK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK EYLENCELİ

  155. MSP da VIP’im.

  156. çok güzel olmuşş

  157. cox guzel oyun.ama men bu oyuna gire bilmirem.

  158. güzel ama bazen cok inatci

  159. super bi oyun tatliskolarim

  160. nasıl giriliyor

  161. nasıl giriliyor ya

  162. merhaba arkadaşlar bn bu oyunu 3 aydır oynuyorum sewiyem 9 adım [[CANEV]] bn starcoin (para) hılesını bliyorum bana isminizi ve sıfrenızı mesaj atın 2 saat sonra girin 5000 tl niz olur

  163. moviede isminiz neyy

  164. evet buoyun super

  165. bu oyuna nerden giriliyo baktım ama gircek yer yok eger gircek yer biliyosanız soleyin.

  166. cokkk sirin cokk saolun

  167. move star 13 // 30 Kasım 2013 at 05:27 // Cevapla

    ben movie star planete giriyom bura cok guzel

  168. salam mene komek ede bilersiiiiiiiz men moviestarplanetden engellendim nece edim

  169. ben 1998 lv lim mavi sıtarda

  170. aynen oyun kıçım gibi berbat böyle bi oyun görmedin kıçımdanda berbat

  171. bence çok güzel ve süper bir oyun herkese tavsiye ederim

  172. menim moviestarim acmiiiir

  173. beşiktaş güzelmi // 28 Kasım 2013 at 10:37 // Cevapla

    çok güzel benim ismim Beşiktaş güzelim 10 levelim kizim petpetim var yanimda köpek am aaçimiyo bende çok seviyorum ve severek oynuyorum ama açilmoyo tüm hayatim oydu!!!

  174. off bi turlu movie star planete kayit olamiyorum lutfen bana gosterirmisiniz

  175. beyaz nermin // 27 Kasım 2013 at 13:45 // Cevapla

    niye yazmiyorsunuz

  176. beyaz nermin // 27 Kasım 2013 at 13:43 // Cevapla

    ben sayitime girimiyorum

  177. ama bizde su oyuna neden girilmiyo yaaaa

  178. çok güzel

  179. ewt knk

  180. arkadaslar yardim edin noooooooooolur

  181. İyi

  182. ya açılmıyo

  183. çok komik

  184. mühiş bir oyun valla beni ziyaret ederseniz sevinirim lili08 muckk

  185. kaçıncı lvldsnz

  186. abi oyun %95 e kadar doluyor gerisi dolmuyor nasıl açıcam ben bunu

  187. burcin olca // 16 Kasım 2013 at 10:16 // Cevapla

    nasıl baş vuruldunu bilen yazsın muhteşem bir oyuna benziyor

  188. Bedava SC Diamond ve V.I.P // 15 Kasım 2013 at 20:46 // Cevapla

    Hilesi var hatta JelibonnnxD isimli kişiye 5 kere imza verin tüm filmlerini izleyip 5.5 yıldız verin look , artbook , durum ve odayı love edip beğenin ”isterseniz başkalarına söyleyin bunları onlarda yapsın size daha çok sc, diamond gelir” bunları yaptıktan 2-3 saat sonra 52.000sc 82 diamond ve 3 aylık V.I.P geliyor ben yaptım süper birşey :)

  189. Ahmet Yıldırım // 15 Kasım 2013 at 20:45 // Cevapla

    Oha oluyoooo ben yaptım.. adamsın doğru sölüyo ln..

  190. sema yıldız // 11 Kasım 2013 at 20:16 // Cevapla

    Ben oyunun nasıl oynandığını bir bilsem

  191. movistarplaneti cok seviyorum

  192. semedova lena // 08 Kasım 2013 at 16:17 // Cevapla

    bana yardim edin

  193. semedova lena // 08 Kasım 2013 at 16:16 // Cevapla

    moviestara nasil kayd olunur

  194. semedov lena // 08 Kasım 2013 at 15:46 // Cevapla

    cok guzel

  195. Aykadaslar nolur bana yardim edin

  196. bnim adımda bella987bella ♥ harika bi oyunn

  197. arkdşlar siz moviestar yazın ilk başta fame friend gibi bişler yazıyo ona tıklayın daha sonra da yeni kullanıcıya basın ♥ bu kadr:):)☺☻

  198. arkdşlar ya movietr harika bi oyun ♥

  199. ben nasil uye olucam acaba

  200. nasıl kayıt olabilirim dedim

  201. nasıl kayıt olabilirim

  202. daha acamadımki beyenegim

  203. süper harika bir oyun çok müthiş tavsiye ederim:)

  204. Süper bir oyun reklamından görmüştüm bir yıldır oynuyorum.12 levelm.pinkgirl123 nikim.Vipler eklesin.bu arada nisan 2011 den beri oynuyorum.

  205. Süper bir oyun reklamından görmüştüm bir yıldır oynuyorum.12 levelm.pinkgirl123 nikim.Vipler eklesin.

  206. OYUN AÇILMIYOR

  207. bence bu oyun süper levelim 13 arkadaşlar vıpım odamı beyenin adım asi vip levelim 5 e düştü bir aylık vıpım

    • Yalanci levelin beşe düşemez bnce sen hiç 13 lvl olmamışsın yiyorsa bnde Pierce’yim tmm mı?

  208. ben raufu cokkkkk seviyorum

  209. cox guzel bi oyun bende ordayim ve 8 lvldeyim

  210. Oha 56 mii. B’nde istiremm

  211. Siz kaçıncı levelsinz ?? Bn 56.levelim la ezolar

    • özge pinkgirl123 // 29 Ekim 2013 at 08:14 // Cevapla

      Yuh 56 level yok sallıcaksan bari biraz düşük salla.oyun 25. Levelden sonra bittiyo.aklı sıra bizi kandırıcak

  212. zeynep ateşoğlu // 12 Ekim 2013 at 17:06 // Cevapla

    ablama katılıyorum biz açarız ve ılgın ablamıda çok seviyorum o benim sudem ablam gibi ablam çok tatlı iyi kalpli işte her neyse biz movie star açarız dedik mi açarız ve ılgın abla saygılarımla ben zeynep…

  213. sudem ateşoğlu // 12 Ekim 2013 at 17:00 // Cevapla

    ben bu oyunu açamadım ama açıcağıma eminim arkadaşım açmış ben niye açamıyımmmmmm ben sudem sem açarım ılgınım aşkım canım herşeyim senden birtek gün bile ayrı kalsam özlüyorummm saygılarımla ben sudem…

  214. nasıl üye olunuyo lütfen biriniz söylesin lütfen

  215. Bana yardım edin bir türlü açamıyorum lütfen.

  216. bence harika

  217. sonnur öözbek // 04 Ekim 2013 at 16:11 // Cevapla

    inanılmaz br msp her açtımda sanki cennetmiş gibi ve 5 level oldum

  218. oyunu cok begendım

  219. ırem nur yıldız // 29 Eylül 2013 at 00:31 // Cevapla

    Bencede harika otesi bi şey ya:d

  220. oyuna girmek şstiyorum

  221. güzeeeeeeeeeel :D

  222. inanılmaz derecede güzel oyunu açtımda böyle bir şey varmı ya dedim resmen o kadar güzeldi

  223. 2 hesabım vr biri ortak biri sadece benim ortak olanın adı mügeülge benim hesabım olanı hannamiley1234

  224. guzel oyun

  225. HARİKA

  226. ben movie star planetini indirmek isetdim sonra girdim basqa sey geldi yardim edin lutfen

    • salAM MEN sebine men sene komek ede bilerem.yazkiii moviestar planet.com download yaz.onda gelecek.SAGOL

  227. nasıl üye olunuyor arkadaşlar

  228. movstarpalneti cok severim her zaman noynarim ve bu oyun gercek hayat gibidir ama yinede bazilari icin adi bir iyun

  229. süper oyun

  230. Gizel 1 “Dara

  231. ben movie girdim çooooooooook mutluyum sizde girin sizde mutlu olun

  232. bu oyuna üyeyim ve son leveldeyim

  233. suuuuppppeeeerrrrr

  234. miraga24 suli // 23 Ağustos 2013 at 10:07 // Cevapla

    metehan yeni kulanici ac ;)

  235. dostluk yolayin miraga24 yesil sac tamami

  236. miraga24 suli // 23 Ağustos 2013 at 10:03 // Cevapla

    super oyun artik 3 sewiye oldum birde portogallo adinda dosdum vip deyil sewiye 8

  237. prosta nərmin // 19 Ağustos 2013 at 20:56 // Cevapla

    Salam. Movustar adamlara

  238. wow merhaba ben aniyasel takma isim sanicaksiniz ama adim bu prenses aniyasel ben ingilterede gercek prensesim bir kolem yaziyor turkce okey prensesler umarim elbiseleriniz guzeldir prensler kim yksklysa bna cvp yazsin onun dudaklarindan opuorum ska saka ben prense deilim ingilizim turkce kurs ben aliyor ben 25 yasindayim ben aniyasel ve iste ben buyum

  239. harika oyun..bn 9 lewelim ve sizi sewiyorum arkiler mucks

    • tatlim sana itiraf etcem ben ben selena gomez yalan degil sen ejin bebegim sarkilarimi biliyonmu ipucu <3<3<3<3<3<3<3<3<3 bey bey beybi digeri na na na….

  240. beliebergirl // 14 Ağustos 2013 at 17:08 // Cevapla

    Ben bu oyunu 1yildir oynuyorum ve oyunun kalitesi gercekten mukemel istyn ekleyebilir . Elifbeyzaa ismim. Bu arada nasil oynayacagini kavrayamamis arkadaslarimi goruyorum 11lvm ve size oyun hkkinda yardimci olaabilirim, haber pekk aciklayici olmamis sahsenn . Site icin http://www.moviestarplanet.com.tr yi ziyaret edebilirsiniz. Dili degistirmek icin ise sag ust kosedeki bayrak ve dil ismi yazan yere tiklayip turkceyi secebilirsiniz. Kayit ise kolay kullanici adi yazan yerin ustunki butona tiklayip kraketinizi kend kafaniza gore olusturup tamam secegini seciin…. oyun ici bilgi icin ise arkadas bolumunden ara bolumunuj secin ve orada elifbeyzaa ismini aratin en basta ben varim. Karakterime tiklayip mesa bolumunu secin . Bana istediginiz soruyu iletebilirsiniz. Umarim yardimci olmusumdur.

  241. cemre diyor ki11 haziran17.00 // 10 Ağustos 2013 at 14:04 // Cevapla

    hiç birşey anlamadım

  242. gamze nil diyorki // 10 Ağustos 2013 at 14:00 // Cevapla

    selamlar güzel habermiş

  243. selenay diyor ki // 10 Ağustos 2013 at 13:57 // Cevapla

    birşey anladığımdan değilki anlamak istediğimden

  244. aynen al bendende o kadar

  245. arkadaşlar tablette neden oynanmadığını bilen varmı bana açıklayabilirmi

    • Canim tblette ben oynayabiliyorum android versiyonunun 4 ustu olmsi lazim ve ekranininda en az9inc olmali…..10inc tbletim var ve cok rht oynorum

  246. hic bisey bilmiyorum

  247. Cok guzel

  248. üye olamıyorum nasıl olunur bana yardım edin

    • moviestarplanet yaz ilk girişe tıkla kullanıcı yazanın üstünde bişi yazacak ona tıkla giydir sag tarafta bişi olcak ona tıkla şifreni kullanıcını yaz

  249. selam bir suru kullanici adi ve parola yazdim ama gecersiz diyor ne yapicam

  250. bende site açılmıyor nedence

  251. ya birsürü kullanıcı adı yada parola girdim hepsine geçersiz diyor ne yapıcam yaaa

  252. acayip güzel bi oyun günde en az 2 kere oynuyorum:)

  253. nasıl üye olunur

  254. EDA STARDOL(YANİ) // 29 Temmuz 2013 at 23:17 // Cevapla

    BEN EDA STARDOL ÜNLÜ POP YILDIZI

  255. ben bu oyun nasil oynaniyor biliyorum

  256. ben biliyorum

  257. tamam buldum

  258. ben planet movie stara katilib uye olmak istiyorum adim damla 199562003 seker kiz

  259. ben planet movie stara katilib uye olmak istiyorum adim damla 199562003

  260. arkadaşlar baksanıza güzel oyun ama her şey faceyle degilmi cevap yazın yorumlarınızı bekliyorum…….

  261. ya nasıl oynanıyor yadım edin ya hem de nerden oynanıyor

  262. yardım

  263. dilaraya katılıyorum

  264. isim bulamıyorum

  265. Selam arkadaslar ben Sinem592… 11 seviyeyim ama V.I.P degilim :o O.o V.I.P.ler arkadaslik atin CELEB olcam:o level fark etmez

  266. merhaba arkadaslar kayd olmam icin yardim edermisiniz

  267. emine çetin // 26 Temmuz 2013 at 19:48 // Cevapla

    çok güzeldi beyendim

  268. justin bieberin gerçek adı justin drew bieber

  269. bencede justin bieberi yanlış yazmayin

  270. ee benımkı gırmıyooo yaaaaaa

  271. süüperrrrrrrrr

  272. bence de güzel

  273. elif nur çetin // 25 Temmuz 2013 at 19:09 // Cevapla

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bence

  274. zeynep simay konuş // 25 Temmuz 2013 at 18:05 // Cevapla

    yau açarmı dersin

  275. İşallah öyledir

  276. bu oyun harika

  277. cocuklar kimse sizi vip yapamaz.parazis.vipi ancak alirlar.kredi kartiyla telefonla farketmez ama yine de para gidiyo. benim babam yemin ederim parayla aliyo kredi kartiyla.orda kredi kartlari vr hangiinden babaniz da varsa siz de aliniz.benim vardi calindi vip heapim ismi:melek damla <3 ama babm yine alcak!goruuruz!

  278. bu oynadiim en iyi oyundu

  279. bu oyun çok güzel herkese tavsiye ederim <3

  280. moviestarplanet habercisi // 22 Temmuz 2013 at 16:34 // Cevapla

    SELAM MOVIESTARPLANET.COM.TR HABERCISIYIM HEMDE UYESI HERKES BU HABERI DINLESIN MOVIESTARPLANET.COM.TR UYESI OLMAK ISTEYEN BU OYUNA GIRSIN BU OYUN SONSUZ UYE OLUN VE OYNAYIN MINYONLARLA INSAN UYE AZERI VE TURKLER ICIN GIRIN VE OYNAYIN COK GUZEL BIR OYUN ARKADAS BULUN VE SOHBET EDIN HEDIYELERI TOPLAYIN FERMAN KAZANIN SEWIYYELERI YUKSELTIN SON OYUN 25 SEWIYEDE OYUN BITIYO OYUNDA UNLU VE ZENGIN OLMAK ICIN VIP UYESI OLA BILIRSINIZ SADECE KREDIKARTI LAZIM.OYNAMAK ISTEYEN BU OYUNA GIRSIN ISMI:MOVIESTARPLANET.COM.TR
    IYI EYLNCELER!!!!

  281. ya bana da engel verdiler msp tarafindan yani bilgisayarima ya yardim edin iletisime gecin nolur bu benim engel numaram 1848060933 bir turlu acdiramadim engeli nolur ya yardim edin 18 levelim msp de ama engel verdiler bu yuzden biraktim off;(

  282. eylül

  283. bende oyuna üye olamıyorum

  284. özcan maykıl 4e // 21 Temmuz 2013 at 21:11 // Cevapla

    bu oyunu oynamak istiyorum

  285. özcevon maykıl 4e // 21 Temmuz 2013 at 21:10 // Cevapla

    oyun güzelmiş

  286. özcevon maykıl 4e // 21 Temmuz 2013 at 21:09 // Cevapla

    ben bu oyununa yeni başlıyom bakalım oyun gü
    zzelmi

  287. oyuna bayiliyorum 7 lwl kullanicim var

  288. 95 te kalıyooooooooooooooooooooooooooor

  289. benim bilgisayarima msp tarafindan engel verildi giremiyorum ne yapicagimi bilmiyorum yardim edin

  290. ben superbiaya uye olamiyorum.

  291. ben uyeyim arkadaslar:)

  292. feyza uysal // 19 Temmuz 2013 at 15:39 // Cevapla

    bence bu oyun güzel bi oyun

  293. Çok güzel

  294. belieber forever // 19 Temmuz 2013 at 11:48 // Cevapla

    Bence süper bi oyun’NİLSU’CUM BU ARADA SOYADIN ONUR MU?’

  295. ben bilmiom arkadaşlar yani bunu başaran yazsın yani

  296. bende bu oyuna üye olamıyom ya bilen varmı

  297. nasıl kaydolunuyo acaba

  298. kaydolmadım daha

  299. çokkkkkkk güzelllll

  300. neden uye olamiyorsun selena

  301. bu oyun müthiş

  302. benim bu oyuna 2 üyeliğim var

  303. bu oyun çok güzel

  304. Uye olamiyorum

  305. Guzel hata okadar muhtesemki bilemesiniz bence oynayin

  306. üye olamıyorum

  307. oyuna uye oldum ama giremiyorum oyundan kullanim disi gibi yazilar yaziliyor

  308. Ben daha oyunu oynamadım ama güzel bir oyun olduğuna eminim

  309. MSTAR BİLEN VARMI O OYUN DA GÜZEL BWENCE

  310. OYUN SÜPER BENCE

  311. MAYK OYUN PARALI OLSA BU OYUN HİÇ OYNANMAZ Kİ YANİ

  312. BENCE MSP DE BU ARTİSLER YAKINDA ÇÖPLUK VİPİ OLCAK BENCE

  313. movie staR PLANET ye bir üye olamadım gitti ama yakında 16 yaşında oldugumda yemin olcam

  314. ada tashge // 13 Temmuz 2013 at 11:11 // Cevapla

    12temmuz 2013/16;03ieni geleorom ve hec bir sei bilmiorom

  315. Bu oyu mükemmeller ötesi

  316. oyun paralı mı

  317. merhaba arkadashlar

  318. yusuf

  319. bu oyun nasıl açılıyo ??? Nerden kayıt olunuyo ? kim b,liyo ???

    • gülşah ince // 22 Temmuz 2013 at 16:27 // Cevapla

      movistar planet yaz orda yeni kulanıcı adı var yazıyo oraya tıkla üye olursun hemde 5 seviye falan olunca vip oluyo

  320. buğlem su // 11 Temmuz 2013 at 16:04 // Cevapla

    arkdaşlar yaaa ne yapıcamı bilemiyorum 45 te kaldı oyunu arkadaşlarım önerdi çok merak ediyorum ama bi türlü açılmıyor

  321. aslında bn bu oyuna daha üye olmadan açmaya çalıtım süre dolmuyo 95 kalıyo ama şansımı bida denicem :)
    ltfn bn bu oyunu rahatlıkla oynıyım
    ltfn

  322. offf bu oyundu kullanici adi ne demekdi turkcedi basa dusmurem bir az komek eliyin da turkce bilenler yardim edin nolaaar please………..

  323. türkçe ol

  324. la bu nası koydoluyo

  325. Giremiyorum Movie İsmim Pelda Arkan Ark Yolayın Vipler :dd

  326. nice

  327. merhaba

  328. merhaba metehan

  329. benim de adim zilan qarishmiyaq kizzzzzzzz
    burdasabsa bana cvb yaz

  330. adiniz burdasan yazishaq

  331. Ya nasıl açılıyo bu oyun yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  332. MUTEŞEMBİRSEY7Dİ

  333. metehan sen burdasansa benim yorumlarima cavab yaz

  334. ya burda hi4kes yokmuuuuuuuuuuuuuuuuu

  335. ben oynuyamuyorummmmmmmmmmmm

  336. guzel

  337. inanmıyorummmmmmmmmm çoooooooook uzun bir yazı

  338. bella987bella // 10 Temmuz 2013 at 20:16 // Cevapla

    çok güzel

  339. arkadaşlar moviestar planet yazıp tıklayın kullanıcı adı ve parola yazıyor ama hemen üstünde yeni kullaanıcı yazıyor ona tıklayın ve kızsanız kızı erkeksniz erkği seçin yiyindirin ve ad bulun kendiniz şifre yaspın ve görevleri yapın

  340. nasıl kaydolunuyo

  341. ben açtım

  342. Bu oyun tek kelimeyle HARİKA!!!!!!!!!!!!!!!

  343. frenkie stein // 10 Temmuz 2013 at 14:25 // Cevapla

    bu arada tekçe benimkine değil arkadaşlarımın hesablarına da girmiyor benim bilgisayardan bn moviye googleden giriyodum bingden denedim yandexten denedim hine girmedi öyle dönüp dönüp bekliyom işte hep dönüyo girmiyor ltn yardımcı olun…..

  344. nasıl oynanıyor söyleyin