Movie Star Planet Oyna Üye Ol www.moviestarplanet.com.tr

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Okulların tatile girmesi ile öğrenci kardeşlerimiz artık internetten online oyun oynamaya başladı. Şüphesiz en çok ilgi gören ve sevilen oyunlardan birisi Movie Star Planet oyunu

Nasıl kayıt olunur diye soran kullanıcılarımız var. Girişte sağda göreceksiniz şimdi katıl ücretsiz bölümü var yeni kullanıcı kaydı için. Oradaki bölümden üye olabilirsiniz.
Eğer yine sorun alıyorsanız yorum bölümünden karşılaştığınız sorunu bildirirseniz yardımcı olabiliriz.

Movie Star Planet çocukların yeni eğlence platformlarından biri. Son dönemde özellikle adını reklam filmleri ile televizyonda da duyurması, çocukların ilgisini topladı bile. Peki bu kadar gündemde olan Movie Star Planet nedir?
Çocukların internet vasıtası ile sosyalleşmesini sağlamak için kurulmuştur. İlk olarak Danimarka Eğitim Üniversitesi ve bir ilköğretim okulunda ki dizi öğretmeni ile geliştirilmiştir.
Bu platforma üye olan gençler kendi tarzlarını ve kişiliklerini yansıtabilecek bir maskot yaratıyorlar. Gerek saçları, gerekse giysileri ile kendilerini göstermeye çalışıyorlar. Daha sonra kendi aralarında film yapmaya başlıyorlar. Bu filmleri daha sonra arkadaşları ile paylaşıyor ve ünlenmeye çalışıyor.
Movie Star Planet çocukların gelişimini de düşünmüş bir portaldır. Gerek çeşitli oyunlar arasında gizlenmiş olan eğitici konularla gerekse yaptıkları filmlerde “kendini ifade etme” yeteneğinin geliştirilmesi ile bunu görebiliriz.
Çocuklar bu ortamda bir şeyler öğrenirken alışveriş yapabiliyor, yaptıkları filmlerle ün ve para kazanıyorlar. Ne kadar iyi filmler ortaya konulursa o kadar fazla ek özellik geliştiriyorlar.
Kendilerine kurabilecekleri arkadaş ortamı ile sohbet edebiliyor ve bu sayede sosyalleşiyorlar.
Aslında Movie Star Planet güzel ve işleyişi kolay bir platformdur. Giriş yapmakta çok basittir. Siteye girdiğinizde sizi yönlendirecek çeşitli uyarılar alacaksınız.

Movie Star Planet Üye Olmak İçin Buraya Tıklayın

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

575 Comments on Movie Star Planet Oyna Üye Ol www.moviestarplanet.com.tr

  1. oyunu oynaya tikla

  2. acilmiyyyoooooooooo

  3. niye acmir bu

  4. açılmıyoya offffffffff

  5. nsıl acılck yeni kullanıcı yazan yer yok ?

  6. ya ben movie star planet yazıorum yeni kullanıcı yok nsl acıcm ?

  7. only girlll // 05 Temmuz 2014 at 17:55 // Cevapla

    selam.ben only girlll 15 lvlim.1 yildir oynuyorum ama artik bilgisayarda msp acilmiyo

  8. bnde açılıyo 12 lvlm

  9. bende açıldı valla kızlarrrrrrrr

  10. BU OYUN ÇOK GÜZELLLLLĹLLLLLLLLL

  11. Tablette neden odaya fln gidilmiooo

  12. ben artik 1 msp uyesiyim moviestarplanet.com.tr yazin ve yeni kullaniciya vurup sizde msp uyesi olun.

  13. lan gizem aç şunu

  14. gizem1

  15. BENCE HARİKA BİR OYUN

  16. ya açılmıyo ya offf

  17. bıktım la açılmıo

  18. niye giriş yapılmıyor

  19. zengilanli balasi // 28 Mayıs 2014 at 04:48 // Cevapla

    neden acmiyo

  20. ya nasıl katılıyoo ki

  21. slm

  22. abdulkadır // 21 Mayıs 2014 at 07:34 // Cevapla

    kübra slm

  23. SkyNiceGece // 19 Mayıs 2014 at 13:19 // Cevapla

    bende hep 95-de kaliyorrrrrrrrrrr.Nedenyaaaaaaaaaaaaa.

  24. marttan beri üyeyim hiç bıkmadım

  25. Kardaslar Ben BlueCins 18 lvllım Eklemek ısteyen EKleyebılır

  26. bende acamadim

  27. salam

  28. nasıl açılıyorki bende açamadım

  29. selcan cırıtlı // 06 Mayıs 2014 at 18:23 // Cevapla

    nasıl açılıyo ki açamadım

  30. bakan bana yorum yazsin

  31. sefqat tepeye kim baxir

  32. ay o bele getdi

  33. ay o oyun bele getdi

  34. basqa seyden sohbet eliyinde

  35. eh ne ise

  36. orada adim denizgibi001 isteyen arkadaslik ata bilir
    :)

  37. orada adim denizgibi001 isteyen arkadaslik ata bilir

  38. harika bir oyun bayiliyorum

  39. ben varim adim denizgibi001 isteyen arkadaslik gondersin

  40. :( uffffffffffffffffffffffff acilmio

  41. siz nasil acdiniz

  42. oyun müthiş ablam oynuyo ama bana almıyo oyunda çok güzel bende almayı bilmiyorum nasıl alınır ? :(

  43. adımı demirem // 21 Nisan 2014 at 16:08 // Cevapla

    səy oyundu

  44. muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  45. çooooooook güzel herkeze tavsiye ediyorum

  46. planet

  47. OYUN MÜKEMMEEEEELLLLLLLL BAYILDIM VE HARİKA Çoooook GÜZEEEEEEL

  48. miley cyrus // 08 Nisan 2014 at 14:40 // Cevapla

    hi miley cyrus LOVE YOU <3 miley cyrys hennah montana end sorry
    by bye :)

  49. nap tıysam kaydolamadım ne olur bana söyleyin nasıl yapabilirim

  50. nigar arkadasim cok iyi biri

  51. oyun çok güzel:D

  52. nasil uye olalim

  53. oyunu oynayamadiimdan bilmiyorum nasil?!

  54. AYŞE EDA // 27 Mart 2014 at 13:15 // Cevapla

    BU NASIL ŞEY BÖYLE BİR TÜRLÜ AÇILMIYOr

  55. oynayamadım yaa off çok merak ettim şimdi

  56. bence cok cok iyi

  57. nazar arkadaşım hepinizden daha iyi oynuyo bu oyunu

  58. mrb arkadaşlar sizleri çok seviyorum movie starda arkadaşlarınızla veyatta arkadaşlarımızla iyi geçinmessek okuldaki ve çevrenizdeki arkadaşlarla dost olamazsınız bunun için iyi geçinelim dost olalım

  59. merhaba

  60. vipim

    20. seviyeyim

  61. Güzelllllllll…..

  62. Kankitoşlar deme

  63. Rabia arladaşım hepinizden daha iyi

  64. Can help you

  65. mükemmel // 14 Mart 2014 at 15:46 // Cevapla

    ADIM GİBİ MÜKEMMEL

  66. Ben daha yeniyim

  67. nazeceela // 11 Mart 2014 at 12:35 // Cevapla

    bende bu siteye kayıtlıyım çokk güzelllllllll ya

  68. bencede odalar çok güzel

  69. cccccccccccccccccccccccccccccccc
    sxss

  70. Bende açamadım ama indirdim oda bana yeter

  71. bu oyunda 12.levelim adım merve 72727 yükliyebilirsiniiz kankitoşlar

  72. bnde varim orada arklik gonderin lutfen adim ela12345678912 hadi bekliyorum

  73. moviestarplanet.com.tr // 28 Şubat 2014 at 08:06 // Cevapla

    denetim ne

  74. moviestarplanet.com.tr // 28 Şubat 2014 at 08:05 // Cevapla

    aceba nakadar surer

  75. moviestarplanet.com.tr // 28 Şubat 2014 at 08:05 // Cevapla

    ben oyuna giremiyorum bilgisayardami problem var aceba

  76. yaa aceba nakadar ceker

  77. ben oyuna giremiyorum lazimi seyleri yaziyorum ama girmiyor bilgisayardmi problem var aceba

  78. Güzel bir oyun ama ben yeniden üye oluyorum.

  79. ne aga ol ne pasa yeraz ol rahat yasa // 26 Şubat 2014 at 16:13 // Cevapla

    zzoorr oyundu

  80. :D senin hayranınım msp nolur türkiyeye gel ♥♥♥♥♥♥♥333333♥333333333333333333333333 nolurr aşkoo

  81. yaa bişey dicem açilmiyo oyun ben kayıt oldum çoktan 21 lwelim ama artık msp türkçeyi açamıyorumm dün açtım bi ara yine açamıyodum bu gün yine açamyorum yya of ofofofofoo aallam ya

  82. Ama donduruyo bznlri tabi tlfnumdan oynuom

  83. Guzel oyun

  84. ya giremiyorum biri bana girme qaydalarini yazsin nolurr.

  85. nasil aciliyo?

  86. istek yollayın adım fundi246

  87. harika bir oyun

  88. lan zaten anlama

  89. ben açamıyorım lütfen yardım edin nolur nasıl oluyorsa bana söyleyin lütfennnnnnn

  90. süper

  91. harika oyun levelim 69

  92. Ama manyak :-)

  93. bende merak ediyorum inşallah güzeldir kadolucam oynuyacam adımı sarah falbete koyucam ekleyin :)

  94. cokk guzellllllllll yaaaa ben su ana kadar hic bu kadar guzel oyun oynamadımm

  95. eçılmıyo

  96. ACILMIYORYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  97. eskiden çok oynardım pc bozuldu tamire götürdük eve pc yi getirince moviestar ı açtım sonrada tam açılcam %95 de takılıyor ne yapabilirim akıl verenle hesabımı birlikte kullancam <3 :D lütfeen :)

  98. super oyun orada benim ismim wivident 8levem dostluq ata bilersiz hamini qebul ederem stardoldaa varam orada ismim ekber2004 arkilik atarsiz qebul ederem

  99. nerden açılıyooooooooooooooooooo oynayamıyorum

  100. yaa neerde açılıyor

  101. super oyun ben oyunda 14 lvl im

  102. HARİKA.ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL.BU OYUNU YAPANA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK TEŞEKKÜR EDİYORUM!!!!!!!!!…..

  103. gamze sude yıldız // 31 Ocak 2014 at 14:06 // Cevapla

    ben bu siteye nasıl üye olurum bir bilginiz varmı

  104. benjede :D

  105. Lakabım SarahFalbete 16 levelim + VIP’im herkes ekleyebilir xP

  106. Ben de giremiyorum!!

  107. moviestar 777 // 25 Ocak 2014 at 14:40 // Cevapla

    ya msp.tr basiyosunuz sonra uye ol basiyosunuz iste kendinize bi isim ve sifre seciyosunuz ok basiyosunuz (ok oldugundan emin degilim belki de devam et)vee istee oluyo.

  108. Çokkkk güzelllllll biiiiir oyuuunn harika

  109. meryenil orhan // 21 Ocak 2014 at 18:40 // Cevapla

    nerden uyeee olunuyorrrrrrrrrrrrrrrr ??

  110. meryenil orhan // 21 Ocak 2014 at 18:39 // Cevapla

    nasıl oynanıyooooooooooooo ??

  111. nerden üye olunuyor lütfen söyleyin,

  112. lütfen biri bana nasıl üye olacağımı söylesin lütfen bende oynamak istiyorummmmmmm

  113. bu ne ya şifreyi gryorum giriyorum yalnızca harfler ve rakamlar diyo ne biçm br şey bu ya

  114. nasıl bir oyundur

  115. selam nasılsınız

  116. superrrr

  117. nerden açılıyo ya

  118. modamley76 // 09 Ocak 2014 at 06:50 // Cevapla

    BENCE HARİKA BİR OYUN”

  119. Tabletden nasil giriliyoo?bilen varsa lutfen desin moviestarplanete nasil tabletden girilir

  120. NurcanZeynep // 08 Ocak 2014 at 13:48 // Cevapla

    :D oyun çok güzel :D oynamayanlara tavsiye ederim.

  121. BIRI BANA CEVAP YAZMIYICAKMI?

  122. BEN BU SAYFAYA YENI KATILDIM

  123. MERHABA

  124. oyuna giremiyorum yardım edin lütfen bende oynamak istiyorum hepinize başarılar dilerim

  125. açamıyorum gıcıkkkkk

  126. bende sure dolmuya ya nasi gireyim. lutfen yardim edin yaaa!

  127. bu oyunda oturum aca bilmirem. eger birsizse xahis edirem deyin

  128. her kese merhaba

  129. oyun süperrrrr :)

  130. Çok muhteşem bir oyun . Aylardır oynuyorum . Çok güzel . Size tavsiye ediyorum .

  131. selam

  132. ben msp-de varim.Ama bilgisayim onu acmiyo. bir kac gun boyle

  133. merhaba ben gire bilmiyom b oyuna yardim edin

  134. siz bu movie stara nasil giriyorsunuz

  135. süüper benim adim Léxsie

  136. aaaaaa yardım etsin birisivyaaa üye olamıyorumm offf sabahtan beri bunu deniyorum

  137. HERZAMAN GİRİYOURDUM AMA BUGÜN GİRDİM BİR TÜRLÜ BULAMIYORUM MOVİESTARPLANET DİYE BİRŞEY OLMADIĞINI SÖYLÜYOR.

  138. usaqlar mene komek eliyin!

  139. menim movi starim acilmir noutbokdan engellenib neyniyim?

  140. guzel oyun

  141. nerden kayd oluyoruz ya yardim edin arkadaslar lutfe ya utfen

  142. slm beni eklermisiniz adım question1

  143. Eeeee mende gire bilmiremmmmmmm

  144. Merhabaaaaaaaaa

  145. BEN BU OYUNU ÇOK SEVİYORUM HERKESE TAVSİYE EDİYORUM

  146. BEN BU OYUNU ÇOK SEVDİM VE AYRICADA BU OYUN STARDOLL GİBİ GÜZEL VE AYRICA BU OYUNA ÜYE OLKAKTA ÇOK KOLAY VE GİRMESİDE ÇOK ZOR OLABİLİR AMA YİNEDE ZOLUĞUNA RAĞMEN COK COK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK EYLENCELİ

  147. MSP da VIP’im.

  148. çok güzel olmuşş

  149. cox guzel oyun.ama men bu oyuna gire bilmirem.

  150. güzel ama bazen cok inatci

  151. super bi oyun tatliskolarim

  152. nasıl giriliyor

  153. nasıl giriliyor ya

  154. merhaba arkadaşlar bn bu oyunu 3 aydır oynuyorum sewiyem 9 adım [[CANEV]] bn starcoin (para) hılesını bliyorum bana isminizi ve sıfrenızı mesaj atın 2 saat sonra girin 5000 tl niz olur

  155. moviede isminiz neyy

  156. evet buoyun super

  157. bu oyuna nerden giriliyo baktım ama gircek yer yok eger gircek yer biliyosanız soleyin.

  158. cokkk sirin cokk saolun

  159. move star 13 // 30 Kasım 2013 at 05:27 // Cevapla

    ben movie star planete giriyom bura cok guzel

  160. salam mene komek ede bilersiiiiiiiz men moviestarplanetden engellendim nece edim

  161. ben 1998 lv lim mavi sıtarda

  162. aynen oyun kıçım gibi berbat böyle bi oyun görmedin kıçımdanda berbat

  163. bence çok güzel ve süper bir oyun herkese tavsiye ederim

  164. menim moviestarim acmiiiir

  165. beşiktaş güzelmi // 28 Kasım 2013 at 10:37 // Cevapla

    çok güzel benim ismim Beşiktaş güzelim 10 levelim kizim petpetim var yanimda köpek am aaçimiyo bende çok seviyorum ve severek oynuyorum ama açilmoyo tüm hayatim oydu!!!

  166. off bi turlu movie star planete kayit olamiyorum lutfen bana gosterirmisiniz

  167. beyaz nermin // 27 Kasım 2013 at 13:45 // Cevapla

    niye yazmiyorsunuz

  168. beyaz nermin // 27 Kasım 2013 at 13:43 // Cevapla

    ben sayitime girimiyorum

  169. ama bizde su oyuna neden girilmiyo yaaaa

  170. çok güzel

  171. ewt knk

  172. arkadaslar yardim edin noooooooooolur

  173. İyi

  174. ya açılmıyo

  175. çok komik

  176. mühiş bir oyun valla beni ziyaret ederseniz sevinirim lili08 muckk

  177. kaçıncı lvldsnz

  178. abi oyun %95 e kadar doluyor gerisi dolmuyor nasıl açıcam ben bunu

  179. burcin olca // 16 Kasım 2013 at 10:16 // Cevapla

    nasıl baş vuruldunu bilen yazsın muhteşem bir oyuna benziyor

  180. Bedava SC Diamond ve V.I.P // 15 Kasım 2013 at 20:46 // Cevapla

    Hilesi var hatta JelibonnnxD isimli kişiye 5 kere imza verin tüm filmlerini izleyip 5.5 yıldız verin look , artbook , durum ve odayı love edip beğenin ”isterseniz başkalarına söyleyin bunları onlarda yapsın size daha çok sc, diamond gelir” bunları yaptıktan 2-3 saat sonra 52.000sc 82 diamond ve 3 aylık V.I.P geliyor ben yaptım süper birşey :)

  181. Ahmet Yıldırım // 15 Kasım 2013 at 20:45 // Cevapla

    Oha oluyoooo ben yaptım.. adamsın doğru sölüyo ln..

  182. sema yıldız // 11 Kasım 2013 at 20:16 // Cevapla

    Ben oyunun nasıl oynandığını bir bilsem

  183. movistarplaneti cok seviyorum

  184. semedova lena // 08 Kasım 2013 at 16:17 // Cevapla

    bana yardim edin

  185. semedova lena // 08 Kasım 2013 at 16:16 // Cevapla

    moviestara nasil kayd olunur

  186. semedov lena // 08 Kasım 2013 at 15:46 // Cevapla

    cok guzel

  187. Aykadaslar nolur bana yardim edin

  188. bnim adımda bella987bella ♥ harika bi oyunn

  189. arkdşlar siz moviestar yazın ilk başta fame friend gibi bişler yazıyo ona tıklayın daha sonra da yeni kullanıcıya basın ♥ bu kadr:):)☺☻

  190. arkdşlar ya movietr harika bi oyun ♥

  191. ben nasil uye olucam acaba

  192. nasıl kayıt olabilirim dedim

  193. nasıl kayıt olabilirim

  194. daha acamadımki beyenegim

  195. süper harika bir oyun çok müthiş tavsiye ederim:)

  196. Süper bir oyun reklamından görmüştüm bir yıldır oynuyorum.12 levelm.pinkgirl123 nikim.Vipler eklesin.bu arada nisan 2011 den beri oynuyorum.

  197. Süper bir oyun reklamından görmüştüm bir yıldır oynuyorum.12 levelm.pinkgirl123 nikim.Vipler eklesin.

  198. OYUN AÇILMIYOR

  199. bence bu oyun süper levelim 13 arkadaşlar vıpım odamı beyenin adım asi vip levelim 5 e düştü bir aylık vıpım

    • Yalanci levelin beşe düşemez bnce sen hiç 13 lvl olmamışsın yiyorsa bnde Pierce’yim tmm mı?

  200. ben raufu cokkkkk seviyorum

  201. cox guzel bi oyun bende ordayim ve 8 lvldeyim

  202. Oha 56 mii. B’nde istiremm

  203. Siz kaçıncı levelsinz ?? Bn 56.levelim la ezolar

    • özge pinkgirl123 // 29 Ekim 2013 at 08:14 // Cevapla

      Yuh 56 level yok sallıcaksan bari biraz düşük salla.oyun 25. Levelden sonra bittiyo.aklı sıra bizi kandırıcak

  204. zeynep ateşoğlu // 12 Ekim 2013 at 17:06 // Cevapla

    ablama katılıyorum biz açarız ve ılgın ablamıda çok seviyorum o benim sudem ablam gibi ablam çok tatlı iyi kalpli işte her neyse biz movie star açarız dedik mi açarız ve ılgın abla saygılarımla ben zeynep…

  205. sudem ateşoğlu // 12 Ekim 2013 at 17:00 // Cevapla

    ben bu oyunu açamadım ama açıcağıma eminim arkadaşım açmış ben niye açamıyımmmmmm ben sudem sem açarım ılgınım aşkım canım herşeyim senden birtek gün bile ayrı kalsam özlüyorummm saygılarımla ben sudem…

  206. nasıl üye olunuyo lütfen biriniz söylesin lütfen

  207. Bana yardım edin bir türlü açamıyorum lütfen.

  208. bence harika

  209. sonnur öözbek // 04 Ekim 2013 at 16:11 // Cevapla

    inanılmaz br msp her açtımda sanki cennetmiş gibi ve 5 level oldum

  210. oyunu cok begendım

  211. ırem nur yıldız // 29 Eylül 2013 at 00:31 // Cevapla

    Bencede harika otesi bi şey ya:d

  212. oyuna girmek şstiyorum

  213. güzeeeeeeeeeel :D

  214. inanılmaz derecede güzel oyunu açtımda böyle bir şey varmı ya dedim resmen o kadar güzeldi

  215. 2 hesabım vr biri ortak biri sadece benim ortak olanın adı mügeülge benim hesabım olanı hannamiley1234

  216. guzel oyun

  217. HARİKA

  218. ben movie star planetini indirmek isetdim sonra girdim basqa sey geldi yardim edin lutfen

    • salAM MEN sebine men sene komek ede bilerem.yazkiii moviestar planet.com download yaz.onda gelecek.SAGOL

  219. nasıl üye olunuyor arkadaşlar

  220. movstarpalneti cok severim her zaman noynarim ve bu oyun gercek hayat gibidir ama yinede bazilari icin adi bir iyun

  221. süper oyun

  222. Gizel 1 “Dara

  223. ben movie girdim çooooooooook mutluyum sizde girin sizde mutlu olun

  224. bu oyuna üyeyim ve son leveldeyim

  225. suuuuppppeeeerrrrr

  226. miraga24 suli // 23 Ağustos 2013 at 10:07 // Cevapla

    metehan yeni kulanici ac ;)

  227. dostluk yolayin miraga24 yesil sac tamami

  228. miraga24 suli // 23 Ağustos 2013 at 10:03 // Cevapla

    super oyun artik 3 sewiye oldum birde portogallo adinda dosdum vip deyil sewiye 8

  229. prosta nərmin // 19 Ağustos 2013 at 20:56 // Cevapla

    Salam. Movustar adamlara

  230. wow merhaba ben aniyasel takma isim sanicaksiniz ama adim bu prenses aniyasel ben ingilterede gercek prensesim bir kolem yaziyor turkce okey prensesler umarim elbiseleriniz guzeldir prensler kim yksklysa bna cvp yazsin onun dudaklarindan opuorum ska saka ben prense deilim ingilizim turkce kurs ben aliyor ben 25 yasindayim ben aniyasel ve iste ben buyum

  231. harika oyun..bn 9 lewelim ve sizi sewiyorum arkiler mucks

    • tatlim sana itiraf etcem ben ben selena gomez yalan degil sen ejin bebegim sarkilarimi biliyonmu ipucu <3<3<3<3<3<3<3<3<3 bey bey beybi digeri na na na….

  232. beliebergirl // 14 Ağustos 2013 at 17:08 // Cevapla

    Ben bu oyunu 1yildir oynuyorum ve oyunun kalitesi gercekten mukemel istyn ekleyebilir . Elifbeyzaa ismim. Bu arada nasil oynayacagini kavrayamamis arkadaslarimi goruyorum 11lvm ve size oyun hkkinda yardimci olaabilirim, haber pekk aciklayici olmamis sahsenn . Site icin http://www.moviestarplanet.com.tr yi ziyaret edebilirsiniz. Dili degistirmek icin ise sag ust kosedeki bayrak ve dil ismi yazan yere tiklayip turkceyi secebilirsiniz. Kayit ise kolay kullanici adi yazan yerin ustunki butona tiklayip kraketinizi kend kafaniza gore olusturup tamam secegini seciin…. oyun ici bilgi icin ise arkadas bolumunden ara bolumunuj secin ve orada elifbeyzaa ismini aratin en basta ben varim. Karakterime tiklayip mesa bolumunu secin . Bana istediginiz soruyu iletebilirsiniz. Umarim yardimci olmusumdur.

  233. cemre diyor ki11 haziran17.00 // 10 Ağustos 2013 at 14:04 // Cevapla

    hiç birşey anlamadım

  234. gamze nil diyorki // 10 Ağustos 2013 at 14:00 // Cevapla

    selamlar güzel habermiş

  235. selenay diyor ki // 10 Ağustos 2013 at 13:57 // Cevapla

    birşey anladığımdan değilki anlamak istediğimden

  236. aynen al bendende o kadar

  237. arkadaşlar tablette neden oynanmadığını bilen varmı bana açıklayabilirmi

    • Canim tblette ben oynayabiliyorum android versiyonunun 4 ustu olmsi lazim ve ekranininda en az9inc olmali…..10inc tbletim var ve cok rht oynorum

  238. hic bisey bilmiyorum

  239. Cok guzel

  240. üye olamıyorum nasıl olunur bana yardım edin

    • moviestarplanet yaz ilk girişe tıkla kullanıcı yazanın üstünde bişi yazacak ona tıkla giydir sag tarafta bişi olcak ona tıkla şifreni kullanıcını yaz

  241. selam bir suru kullanici adi ve parola yazdim ama gecersiz diyor ne yapicam

  242. bende site açılmıyor nedence

  243. ya birsürü kullanıcı adı yada parola girdim hepsine geçersiz diyor ne yapıcam yaaa

  244. acayip güzel bi oyun günde en az 2 kere oynuyorum:)

  245. nasıl üye olunur

  246. EDA STARDOL(YANİ) // 29 Temmuz 2013 at 23:17 // Cevapla

    BEN EDA STARDOL ÜNLÜ POP YILDIZI

  247. ben bu oyun nasil oynaniyor biliyorum

  248. ben biliyorum

  249. tamam buldum

  250. ben planet movie stara katilib uye olmak istiyorum adim damla 199562003 seker kiz

  251. ben planet movie stara katilib uye olmak istiyorum adim damla 199562003

  252. arkadaşlar baksanıza güzel oyun ama her şey faceyle degilmi cevap yazın yorumlarınızı bekliyorum…….

  253. ya nasıl oynanıyor yadım edin ya hem de nerden oynanıyor

  254. yardım

  255. dilaraya katılıyorum

  256. isim bulamıyorum

  257. Selam arkadaslar ben Sinem592… 11 seviyeyim ama V.I.P degilim :o O.o V.I.P.ler arkadaslik atin CELEB olcam:o level fark etmez

  258. merhaba arkadaslar kayd olmam icin yardim edermisiniz

  259. emine çetin // 26 Temmuz 2013 at 19:48 // Cevapla

    çok güzeldi beyendim

  260. justin bieberin gerçek adı justin drew bieber

  261. bencede justin bieberi yanlış yazmayin

  262. ee benımkı gırmıyooo yaaaaaa

  263. süüperrrrrrrrr

  264. bence de güzel

  265. elif nur çetin // 25 Temmuz 2013 at 19:09 // Cevapla

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bence

  266. zeynep simay konuş // 25 Temmuz 2013 at 18:05 // Cevapla

    yau açarmı dersin

  267. İşallah öyledir

  268. bu oyun harika

  269. cocuklar kimse sizi vip yapamaz.parazis.vipi ancak alirlar.kredi kartiyla telefonla farketmez ama yine de para gidiyo. benim babam yemin ederim parayla aliyo kredi kartiyla.orda kredi kartlari vr hangiinden babaniz da varsa siz de aliniz.benim vardi calindi vip heapim ismi:melek damla <3 ama babm yine alcak!goruuruz!

  270. bu oynadiim en iyi oyundu

  271. bu oyun çok güzel herkese tavsiye ederim <3

  272. moviestarplanet habercisi // 22 Temmuz 2013 at 16:34 // Cevapla

    SELAM MOVIESTARPLANET.COM.TR HABERCISIYIM HEMDE UYESI HERKES BU HABERI DINLESIN MOVIESTARPLANET.COM.TR UYESI OLMAK ISTEYEN BU OYUNA GIRSIN BU OYUN SONSUZ UYE OLUN VE OYNAYIN MINYONLARLA INSAN UYE AZERI VE TURKLER ICIN GIRIN VE OYNAYIN COK GUZEL BIR OYUN ARKADAS BULUN VE SOHBET EDIN HEDIYELERI TOPLAYIN FERMAN KAZANIN SEWIYYELERI YUKSELTIN SON OYUN 25 SEWIYEDE OYUN BITIYO OYUNDA UNLU VE ZENGIN OLMAK ICIN VIP UYESI OLA BILIRSINIZ SADECE KREDIKARTI LAZIM.OYNAMAK ISTEYEN BU OYUNA GIRSIN ISMI:MOVIESTARPLANET.COM.TR
    IYI EYLNCELER!!!!

  273. ya bana da engel verdiler msp tarafindan yani bilgisayarima ya yardim edin iletisime gecin nolur bu benim engel numaram 1848060933 bir turlu acdiramadim engeli nolur ya yardim edin 18 levelim msp de ama engel verdiler bu yuzden biraktim off;(

  274. eylül

  275. bende oyuna üye olamıyorum

  276. özcan maykıl 4e // 21 Temmuz 2013 at 21:11 // Cevapla

    bu oyunu oynamak istiyorum

  277. özcevon maykıl 4e // 21 Temmuz 2013 at 21:10 // Cevapla

    oyun güzelmiş

  278. özcevon maykıl 4e // 21 Temmuz 2013 at 21:09 // Cevapla

    ben bu oyununa yeni başlıyom bakalım oyun gü
    zzelmi

  279. oyuna bayiliyorum 7 lwl kullanicim var

  280. 95 te kalıyooooooooooooooooooooooooooor

  281. benim bilgisayarima msp tarafindan engel verildi giremiyorum ne yapicagimi bilmiyorum yardim edin

  282. ben superbiaya uye olamiyorum.

  283. ben uyeyim arkadaslar:)

  284. feyza uysal // 19 Temmuz 2013 at 15:39 // Cevapla

    bence bu oyun güzel bi oyun

  285. Çok güzel

  286. belieber forever // 19 Temmuz 2013 at 11:48 // Cevapla

    Bence süper bi oyun’NİLSU’CUM BU ARADA SOYADIN ONUR MU?’

  287. ben bilmiom arkadaşlar yani bunu başaran yazsın yani

  288. bende bu oyuna üye olamıyom ya bilen varmı

  289. nasıl kaydolunuyo acaba

  290. kaydolmadım daha

  291. çokkkkkkk güzelllll

  292. neden uye olamiyorsun selena

  293. bu oyun müthiş

  294. benim bu oyuna 2 üyeliğim var

  295. bu oyun çok güzel

  296. Uye olamiyorum

  297. Guzel hata okadar muhtesemki bilemesiniz bence oynayin

  298. üye olamıyorum

  299. oyuna uye oldum ama giremiyorum oyundan kullanim disi gibi yazilar yaziliyor

  300. Ben daha oyunu oynamadım ama güzel bir oyun olduğuna eminim

  301. MSTAR BİLEN VARMI O OYUN DA GÜZEL BWENCE

  302. OYUN SÜPER BENCE

  303. MAYK OYUN PARALI OLSA BU OYUN HİÇ OYNANMAZ Kİ YANİ

  304. BENCE MSP DE BU ARTİSLER YAKINDA ÇÖPLUK VİPİ OLCAK BENCE

  305. movie staR PLANET ye bir üye olamadım gitti ama yakında 16 yaşında oldugumda yemin olcam

  306. ada tashge // 13 Temmuz 2013 at 11:11 // Cevapla

    12temmuz 2013/16;03ieni geleorom ve hec bir sei bilmiorom

  307. Bu oyu mükemmeller ötesi

  308. oyun paralı mı

  309. merhaba arkadashlar

  310. yusuf

  311. bu oyun nasıl açılıyo ??? Nerden kayıt olunuyo ? kim b,liyo ???

    • gülşah ince // 22 Temmuz 2013 at 16:27 // Cevapla

      movistar planet yaz orda yeni kulanıcı adı var yazıyo oraya tıkla üye olursun hemde 5 seviye falan olunca vip oluyo

  312. buğlem su // 11 Temmuz 2013 at 16:04 // Cevapla

    arkdaşlar yaaa ne yapıcamı bilemiyorum 45 te kaldı oyunu arkadaşlarım önerdi çok merak ediyorum ama bi türlü açılmıyor

  313. aslında bn bu oyuna daha üye olmadan açmaya çalıtım süre dolmuyo 95 kalıyo ama şansımı bida denicem :)
    ltfn bn bu oyunu rahatlıkla oynıyım
    ltfn

  314. offf bu oyundu kullanici adi ne demekdi turkcedi basa dusmurem bir az komek eliyin da turkce bilenler yardim edin nolaaar please………..

  315. türkçe ol

  316. la bu nası koydoluyo

  317. Giremiyorum Movie İsmim Pelda Arkan Ark Yolayın Vipler :dd

  318. nice

  319. merhaba

  320. merhaba metehan

  321. benim de adim zilan qarishmiyaq kizzzzzzzz
    burdasabsa bana cvb yaz

  322. adiniz burdasan yazishaq

  323. Ya nasıl açılıyo bu oyun yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  324. MUTEŞEMBİRSEY7Dİ

  325. metehan sen burdasansa benim yorumlarima cavab yaz

  326. ya burda hi4kes yokmuuuuuuuuuuuuuuuuu

  327. ben oynuyamuyorummmmmmmmmmmm

  328. guzel

  329. inanmıyorummmmmmmmmm çoooooooook uzun bir yazı

  330. bella987bella // 10 Temmuz 2013 at 20:16 // Cevapla

    çok güzel

  331. arkadaşlar moviestar planet yazıp tıklayın kullanıcı adı ve parola yazıyor ama hemen üstünde yeni kullaanıcı yazıyor ona tıklayın ve kızsanız kızı erkeksniz erkği seçin yiyindirin ve ad bulun kendiniz şifre yaspın ve görevleri yapın

  332. nasıl kaydolunuyo

  333. ben açtım

  334. Bu oyun tek kelimeyle HARİKA!!!!!!!!!!!!!!!

  335. frenkie stein // 10 Temmuz 2013 at 14:25 // Cevapla

    bu arada tekçe benimkine değil arkadaşlarımın hesablarına da girmiyor benim bilgisayardan bn moviye googleden giriyodum bingden denedim yandexten denedim hine girmedi öyle dönüp dönüp bekliyom işte hep dönüyo girmiyor ltn yardımcı olun…..

  336. nasıl oynanıyor söyleyin