michel teló ai se eu te pego Şarkısı Dinle Ve Türkçe Çeviri Sözleri

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar
michel teló ai se eu te pego Şarkısı Dinle Ve Türkçe Çeviri Sözleri

michel teló ai se eu te pego Şarkısı Dinle Ve Türkçe Çeviri Sözleri

michel teló ai se eu te pego Şarkısı Dinle Ve Türkçe Çeviri Sözleri

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego
Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego
Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar
Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego
Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego
Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Türkçe Çevirisi Sözleri Lyrics
Bizim, bizim
O zaman sen beni öldürmek
Ben alırsınız Oh eğer
Ai ai seni alacak eğer
Lokum, lokum
O zaman sen beni öldürmek
Ben alırsınız Oh eğer
Ai ai seni alacak eğer
Kulüp Cumartesi
Kalabalık dans etmeye başladı
Ve şimdi en güzel kızı
Ben cesaret aldı ve konuşmaya başladı
Bizim, bizim
O zaman sen beni öldürmek
Ben alırsınız Oh eğer
Ai ai seni alacak eğer
Lokum, lokum
O zaman sen beni öldürmek
Ben alırsınız Oh eğer
Ai ai seni alacak eğer
Kulüp Cumartesi
Kalabalık dans etmeye başladı
Ve şimdi en güzel kızı
Ben cesaret aldı ve konuşmaya başladı

[pro-player width='530' height='253' type='video' image='http://www.songazetehaberleri.com/wp-content/uploads/michel-tel%C3%B3-ai-se-eu-te-pego-%C5%9Eark%C4%B1s%C4%B1-Dinle-Ve-T%C3%BCrk%C3%A7e-%C3%87eviri-S%C3%B6zleri-277x217.jpg']http://www.youtube.com/watch?v=3yUemeoDDnQ&feature=player_embedded[/pro-player]

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

50 Comments on michel teló ai se eu te pego Şarkısı Dinle Ve Türkçe Çeviri Sözleri

  1. super bir sey yaaaa

  2. yusuf toplayan // 14 Aralık 2012 at 21:06 // Cevapla

    harika

  3. zeynep şimşek // 11 Ağustos 2012 at 10:50 // Cevapla

    bence çok güzel bir şarkı.

  4. efsun taan // 27 Temmuz 2012 at 23:20 // Cevapla

    bayıldım hem adam hemde şarkı harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  5. doğa vurganer // 23 Temmuz 2012 at 14:32 // Cevapla

    şarkı muhteşemmmmmmmm

  6. ben hiç begenmemek bu sarki açin bir justin bieber keyif yasamak var

  7. almeda atmaca // 09 Temmuz 2012 at 18:13 // Cevapla

    ben çok beqendi bu şarkı

  8. aşık bir genç // 03 Temmuz 2012 at 15:26 // Cevapla

    heyyyyyyyy! bu şarkı sevdiğim kız Cansel’e gelsin

  9. bn ce de hareketli guzel bir şarkı herkesin dinlemesini oneriyorum harikaydı bnce :) I love you michel telo <3 <3 seni seviyorum

  10. seni seven çoçuk // 18 Haziran 2012 at 15:39 // Cevapla

    BeNcE BuŞaRkI ÇoK gÜzEl sEnİ SeViYoRuM aSeNa

  11. michel telo şarkılarına hayranım özeliikle ai se eu te pego
    I

    L
    O
    V
    E

    Y
    O
    U

    M
    İ
    C
    H
    E
    L

    T
    E
    L
    O

  12. Michel Telo Senin Şarkıların çık güzel

  13. benca çok sapıkça ama benim kendi görüşüm sizin görüşünüze katılamam artı micheal telo ise çok salak bir adam

  14. seni seviyorum michel teló !!,
    L
    O
    V
    E

    Y
    O
    U

  15. aysen cansu yiğitbaşı // 01 Haziran 2012 at 07:00 // Cevapla

    Wooww very nice , very very good ;) Thank you very much, nicee musicc :)

  16. aysen cansu yiğitbaşı // 01 Haziran 2012 at 06:57 // Cevapla

    bu şarkı manyak bbişi herkeze tavsiye ederim………………………………………………………………………………………..:)

  17. I LOVE YOU MİCHEL TELO bütün şarkılarını seviyorum

  18. vhay be fıstık gibi öööffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  19. arkadaşım beni kandırmıştı sözleri başka şekilde soylemişti ama gıcık arkadaşım ahhhhhhhhhhhhhhhh bu müzigi çok seviyorum nosa nosa asivussevimatha

  20. ı LOVE MICHEL TELO I LOVE great great song super

  21. neval gümüşkaynak // 27 Mayıs 2012 at 12:09 // Cevapla

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :) <3

  22. cennet türe // 26 Mayıs 2012 at 14:33 // Cevapla

    bayıldım bu şarkıya ya;

  23. michel telo ai se eu I LOVE YOU

  24. Özgür topbaş // 23 Mayıs 2012 at 14:13 // Cevapla

    Nossa,nossa Michel Telooooo :D :D :D

  25. arzu konuk // 19 Mayıs 2012 at 15:25 // Cevapla

    harika şarkı arabanda giderek dinlenecek seni dinlendirecek ağzına yorumuna sağlık….

  26. boş ama hayranı // 17 Mayıs 2012 at 17:55 // Cevapla

    sen çok tatlısın şarkında çok güzel yakında amerikaya grlcem belki seni görürüm

  27. harun berke tay // 17 Mayıs 2012 at 17:41 // Cevapla

    türkçe bundan daha güzel bence

  28. harun berke tay // 17 Mayıs 2012 at 17:40 // Cevapla

    siz bide halil vergin in olsa olsa(nossa nossa)
    yı dinleyin

  29. senin gibi yakışıklı bir adamın söylediği şarkı bu kadar güzel olur büyük beğeniyle dinliyorum seni çok seviyorm

  30. melisa çilek // 16 Mayıs 2012 at 06:58 // Cevapla

    seni çok seviyorum şarkın senin kadar güzel

  31. reyhan bıyık // 11 Mayıs 2012 at 16:40 // Cevapla

    şarkı güzel ama türkçe anlamı çok saçma

  32. EYLÜL CEYLAN // 10 Mayıs 2012 at 18:05 // Cevapla

    HARİKA Bİ SARKI 8))

  33. EYLÜL CEYLAN // 10 Mayıs 2012 at 18:02 // Cevapla

    EN SEVDİĞİM ŞARKININ TÜRKÇE SÖZLERİ ACAYİP SAÇMA

  34. snide şarkılarnıda çokkkkkk sewiyrm ya mükemmelsinnnn…..

  35. ayçagönül // 05 Mayıs 2012 at 11:49 // Cevapla

    michel telo bir öğretmen senin şarkının küfürlü olduğunu söylüyo ama değil.çünkü çevirisine baktım.
    sana ve şarkılarına aşığım.öpüyorum.(:

  36. globâl havai // 12 Nisan 2012 at 02:34 // Cevapla

    ah miche telo seni bi yakalarsam ah bi yakalarsam …: D

  37. berfinçöçelli // 11 Nisan 2012 at 16:11 // Cevapla

    o benimmmmmmmmmmmmmmmm karışma

  38. alexandra folica // 05 Nisan 2012 at 16:00 // Cevapla

    bu şarkı muhteşemmmm

  39. canım çoooookı tatlısın ve gözlerin harika.şarkına bayıldım ve sanada keşke orda olabilsem çünkü sana aşık oldum.harikasın sesinde öyle .I LOVE YOU MİCHEL TELO İYİ ŞANSLAR BAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY…

  40. :) delicia delicia michel :D :D :D

  41. yabancı .. mthş türkçe …tk klimeyle öğğğ :PP

  42. selam michel öpüşelim mi ?

  43. mahmut çelebi // 26 Mart 2012 at 19:26 // Cevapla

    Çeviri Sözleri

    Nossa, nossa
    Assim você me mata
    Ai se eu te pego
    Ai ai se eu te pego
    Delícia, delícia
    Assim você me mata
    Ai se eu te pego
    Ai ai se eu te pego
    Sábado na balada
    A galera começou a dançar
    E passou a menina mais linda
    Tomei coragem e comecei a falar
    Nossa, nossa
    Assim você me mata
    Ai se eu te pego
    Ai ai se eu te pego
    Delícia, delícia
    Assim você me mata
    Ai se eu te pego
    Ai ai se eu te pego
    Sábado na balada
    A galera começou a dançar
    E passou a menina mais linda
    Tomei coragem e comecei a falar

    Türkçe Çevirisi Sözleri Lyrics
    Bizim, bizim
    O zaman sen beni öldürmek
    Ben alırsınız Oh eğer
    Ai ai seni alacak eğer
    Lokum, lokum
    O zaman sen beni öldürmek
    Ben alırsınız Oh eğer
    Ai ai seni alacak eğer
    Kulüp Cumartesi
    Kalabalık dans etmeye başladı
    Ve şimdi en güzel kızı
    Ben cesaret aldı ve konuşmaya başladı
    Bizim, bizim
    O zaman sen beni öldürmek
    Ben alırsınız Oh eğer
    Ai ai seni alacak eğer
    Lokum, lokum
    O zaman sen beni öldürmek
    Ben alırsınız Oh eğer
    Ai ai seni alacak eğer
    Kulüp Cumartesi
    Kalabalık dans etmeye başladı
    Ve şimdi en güzel kızı
    Ben cesaret aldı ve konuşmaya başladı