wordpress analytics
jandarma uzman erbaş alımı 2012 - Songazetehaberleri.Com

jandarma uzman erbaş alımı 2012

Pazar, 6 Mayıs 2012, 13:37 | Eğitim Haberleri | 0 Comment | Read 6151 Times
by admin
Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

jandarma uzman erbaş alımı 2012

jandarma uzman erbaş alımı 2012

Jandarma Uzman Çavuş Alımı Sınav Soruları ve Cevapları web sayfamızda bulunmaktadır. JANU diye kısaca adlandırdığımız uzman jandarmalık birçok vatansever tarafından arzu edilen bir meslek grubu. Sizlerinde bildiği gibi askeriye bünyesine alacağı uzman jandarmalara sınav uygulamakta. Uzman jandarma olayı düşünen takipçilerimize yardımcı olabilmek adına geçmiş yıllara ait uzman jandarma soru ve cevaplarını paylaşmak istiyoruz. Bu çıkmış sınav sorularına göz atarak ne tür sorularla muhatap olacağınıza dair bilgiler edinebilir ve bu sayede sınava donanımlı bir şekilde girebilirsiniz.

Jandarma uzman çavuş alım sınav sorularının tamamını BURADAN indirebilirsiniz.

Sponsorlu bağlantılar

to "jandarma uzman erbaş alımı 2012"

  1. yavuz teksarı diyor ki:

    bu yıl sınava gıecem cocuklugumdan berı bu askerı alanda gorev yapmayı umut etmısım dır hep bılsem kı ılk gorev gununde olecem yıne gıderım tek hedefı ahhhh bı kazansam dunyalar benım olur ailem zodurumda encokta bunun ıcın ıstıyorum baba cıfcı nasıp olur da kazanırın ınsallah saygılarım la…yavuz

  2. fırat kahrıman diyor ki:

    yavuz teksarı sınav iptal edildi bu yıl uzman jandarma sınav olmaycak

    • CAN diyor ki:

      arkadaş sadece bu yıl deyil artık uzman jandarma okulları kaldırıldı ve alımlar sona erdi ama jandarma astsubay okulları var oraya bas vurarak jandarma astsubay olabilrsiniz

  3. mecit mercan diyor ki:

    uzman erbaş baş vurmak,

  4. yekta özgür diyor ki:

    bende uzman jandarma olmak istiyorum napmam gerekio bilgi verirseniz çok iyi olur

    • CAN diyor ki:

      Yekta uzman jandarma alımı kalktı ama uzman alımları devam ediyor yani sadece jandarmada kalktı uzman alımı onun sebebide jandarma artık polis gibi olcak askeriyeden ayrılıyo ama jandarma olmak istiyorsan astsubay olmalısın uzman komando uzman piyade uzman havacı olabilirsin uzman komando lar sınav ve mulakata girmeden direk eğitim alarak uzman komando oluyorsun yanlız havacı piyade vb baska bi birlikte olursan sınavlar mulakatlar falan oluyo onları öncelikle kazanman lazım sonrası sürdürmeke size kalmış

      • volkan öğünçbey diyor ki:

        peki sınavsız ve mülakatsız uzmam komando olabiliyorsak nereye başvuru yapıcazz

      • hilmi aksu diyor ki:

        ben uzman erbaşlığa muracaat ettim sağlık sınavı felan hepsini gectim nerden öğrenecem olduğumu ? biraz bilgi verirmisiniz bana acaba

  5. bekir dişli diyor ki:

    arkadaşlar ben yüksekovada teğmenim bu yil uzman alımı yapılmayacak

  6. aylin ay diyor ki:

    ben bir bayanım jandarma uzman olmak istiyorum bayanlar tek deniz subayı ast subaymı oluyo bu haksızlık bende jandarma uzman olmak istiyorum benim gibi bir sürü bayanda olmak istiyodur bence bayan uzmanlarda gerekli diye düşünüyorum ve jandarma uzman olmak istiyorum lütfen birileri açıklama yapsın oluyomu bayanlarda jandarma uzman rica ediyorum

    • CAN diyor ki:

      Aylin merhaba öncelikle soruna şöyle cevap veriyim bayanlarda en düşük rütbe astsubay dır uzman alımı yok bildigim kadarıyla sözleşmeli astsubay olaiblirsin 2 yıllık bir yüksek okuldan sonra olabilirsin
      Yekta senin cevabına gelince uzman jandarma alımı kalktı ama uzman alımları devam ediyor yani sadece jandarmada kalktı uzman alımı onun sebebide jandarma artık polis gibi olcak askeriyeden ayrılıyo ama uzman komando uzman piyade uzman havacı olabilirsin uzman komando lar sınav ve mulakata girmeden direk eğitim alarak uzman komando oluyorsun yanlız havacı piyade vb baska bi birlikte olursan sınavlar mulakatlar falan oluyo onları öncelikle kazanman lazım sonrası sürdürmeke size kalmış

  7. ibrahim albayrak diyor ki:

    slm ark ben batman jan.kom tb gorev yaptım suan uzman erbaslık ıcın cabalıyorum ama ne zmn alım var bılgı verırsenız tsk ederım,

    • CAN diyor ki:

      ibrahim burdan cevap bakmak yerine en sağlıklısı bi askeri şubeye git başvur onlar sana en doğru bilgiyi sağliycaklardır 3 yılı doldurmamak kaydıyla istedigin zaman basvurunu gerçeklestire bilirsin

  8. bahri çagatay diyor ki:

    ASKERLIK YAPTIM TADINA VARAMADIM UZMANLIK ICIN ELIMDEN GELENIN FAZLASINI YAPMAYA CALISACAM

  9. FAHRETTİN KARAKUZU diyor ki:

    meraba arkaşlar bn 93 dogumluyum ve evliyim ben askerde kalmak ıstıyorum ortaokul mezunuyum açık meslek lisesi okuyorum uzman çavuş olabilrmym ? acaba

  10. taner aydın diyor ki:

    biri bizi aydınlatsın arkadaşlar bi nasıl uzman çavuş oluruz

  11. musa mavil diyor ki:

    ben ilk okul mezunuyum ben uzman çavuş olmak istiyom ben daha askere gitmedim ben uzman çavus ola biliyor muyum
    yani şartları ne bana bi cvp yazarmısınız

  12. Hasan Halakaçayır diyor ki:

    Beyler Bu İlk Okul Mezunu En Yüksek Hangi rütbede Olabilir ?

  13. sercan güneş diyor ki:

    meraba arkadaşlar ismim sercan daha önce dzkk baş vuru yaptım ama mülakatlarda elendim,
    01.12.1985 doğumluyum yüksek okulda okuyorum ama bu sene bitmiyo altdan ders kalıyo askerliğimi yaptım . benim herhangi bir buranşta askeriye girme şansım varmı eger bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa ne yapmam gerektiği ve nasıl bir yol izlemem gerektiği hakkında bilgi verirseniz sevinirim.

  14. ahmet kurt diyor ki:

    uzman cavus olmak istiyorum

  15. hilmi aksu diyor ki:

    ben 2012 uzman erbaşlığa girdim nerden öğrenebilirimki kazandığımı bana bilgi verebilirmisiniz acaba ?

  16. murat uzun diyor ki:

    orta okul mevzunyum bende uzman cavus olabılırmıyım askerlıgımı yaptım

  17. ahmer kara 05343756729 uzman olmak istiyorum diyor ki:

    uzman jandarma olmak istiyorum

  18. Onur Seren diyor ki:

    16 yaşındayım en büyük hayalim hatta şimdiden başladın sorulara

  19. ali çetinkaya diyor ki:

    jandarma ast subay olmak ıstıyorum lise mezunuyum unıversıte sınavına gırmem gerekıyo mu ayrıca nereye baş vurmamız gerekıyo lütfen yardımcı olun bana hayatımı vatana hızmet etmek ıstıyorum

  20. yunus dogan diyor ki:

    uzman onbaşı olmak ıstıyorum ben nasıl olacak orta okul menzunuyum olabılırmıyım

  21. Nazım BALCI diyor ki:

    slm arkadaşlar 07.08.1991 dogumluyum 1991/4 tertip olarak askerlik yapıyorum sınıfım jandarma uzman çavuş olmak istiyorum nasıl olabilirim ilgili makamların yardımcı olması dileğiyle . saygılarımla

    • Can diyor ki:

      kardeş uzman jandarma okulları kapatıldı bu dönem sondu ama diger birliklerde uzman olabilirsin

  22. Cahit Yorucu diyor ki:

    slm 01.01.1991 doğumluyum 91/1 tertip olarak askerlik yaptım hakkari çukurcada askerlik yaptım uzman erbaş olmak istiyorum ilgili makamların bana yardımcı olmalarını isterim
    arz ederim…

  23. ertan üredi diyor ki:

    ben askerde uzmanlık için rapor aldım askerlik bitince uzmanlık gelir dediler3 ay oldu da ha gelmedi nerden ögrenebilirim

  24. mehmet kurt diyor ki:

    slm arkadaslar ben askerligimi 88 2 tertip olarak yaptım uzman erbas olarak görev yapmak istiyorum bu konuda yas sınırı mezuniyet derecesi nedir ve benim ne yapmam gerekiyo nerden basvurabilirim yardımcı olursanız cok sevinirim arkadaslar tel 0542 443 83 81

  25. mehmet kurt diyor ki:

    slm arkadaslar ben 88 2 tertip olarak askerligimi yaptım ve jandarma uzman erbas olarak devam etmek istiyorum bu konuda benim ne yapmam gerekiyo nereden basvurabilirim yardımcı olursanız sevinirim saygılar 0542 443 83 81

  26. süleyman tunadağı diyor ki:

    ben lise mezunuyum askeerligimi yapmadım bana yadımcuı ola bilirmiisnizz

  27. fatih kır diyor ki:

    ben orta okul mezunuyum uzman jandarma ola bilirmiyim?

  28. emrah çelikel diyor ki:

    slm ben 1990 doğumluyum 90/1 olarak askerlik yaptım sınıfım komando acemi birliyim kırk ağaç usta birliyim diyarbakır uzman erbaş olmak için neler yapmam konusun da ve gereken her husus ta bana yardım cı olması dileğiy le ilgili makamlara duyrulur gerekenin yapılması dileyiyle saygılar

  29. serhat kızıl diyor ki:

    vallah arkadaşlar ben yarın allah izin verise başvurucam odan sonra 10 ekimde sınvalar var askerden komutanlardan yardım isteyin arkadşalr ben öyle yaptım ve bana yarım etiler

  30. ENVER AĞDAĞ diyor ki:

    ben uzman erbaş olmak istiyorum ama acemi birliğim komando birliği olmadığı icin başvuru yapamıyorum usta birliğim ise komando birliği bu konu hakkında bana bilgi verirmisiniz 0544 344 50 44

  31. mehmet diyor ki:

    adim mehmet yaşim 22 izmiliyim jandarma özel harakate girmek istiyorum askerligimi tunnceli ovacik ta yaptim

  32. baransel şenol diyor ki:

    orta okul mezunuyum jandarma uzman erbaş olabiliyormuyum bilgili aarkadaşlardan cevap bekliyorum

  33. mehmet diyor ki:

    adim mehmet yaşim 22 acemiligimi kirkagaçta yaptim usta biligimi tunceli ovacik jandarma komadan olarak yaptim 90/1 yattim şuan uzmanliga başvurmak istiyorum kimse bilgi vermiyo yardim ederseniz sevinirinm 0539 869 58 66

Haber Hakkında Yorum Yapın