İşbankası Personel Memur Alımı Başvurusu İlanı 2012

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Dünya genelinde finansal piyasalarda ve bankacılık sektöründe meydana gelen darboğazlara nazaran Türkiye’de bankacılık ve finans sektörü ayakta kalmaya, temellerini sağlamlaştırmaya devam ederken buna bağlı olarak da banka personel alımları devam etmektedir. 2012 yılında 65 yeni şube açmayı planlayan Türkiye İş Bankası, buna bağlı olarak da 2012 yılında personel alımları yapacaktır. Personel memur alımlarını kendi kurumsal internet sitesinin İnsan Kaynakları bölümünde bulunan kariyer fırsatları linki üzerinden gerçekleştiren İş bankası 2012 yılı sonuna kadar görevlendirilmek üzere memur alımı yapmaktadır. Söz konusu iş ilanlarına en son başvuru tarihi 16 şubat 2012 olup yazılı sınav 25.02.2011 tarihinde yapılacaktır. Yazılı sınavda başarılı olan adaylar mülakata çağırılacaklar ve mülakatsonunda başarılı olan adaylara 2012 yılı içerisinde iş teklifi yapılacaktır. Söz konusu ilana İş Bankası Resmi İnternet sitesinin İnsan Kaynakları Bölümü üzerinden ulaşabilirsiniz.
İş Bankası Personel Memur alımı yapılacak bölgeler aşağıdaki gibidir:
Memur (Adana Bölgesi)
Memur (Ankara Bölgesi)
Memur (Antalya Bölgesi)
Memur (Denizli Bölgesi)
Memur (Doğu-Güneydoğu Anadolu Bölgesi)
Memur (Kocaeli Bölgesi)
Memur (Konya-Kayseri Bölgesi)
Memur (Manisa Bölgesi)
Memur (Samsun Bölgesi)
Memur (Trabzon Bölgesi)

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

43 Comments on İşbankası Personel Memur Alımı Başvurusu İlanı 2012

  1. Kullanıcı Adı Girin... // 03 Ekim 2012 at 23:42 // Cevapla

    dış ticaret mevzunuyum bankanız da görev almak istiyorum

  2. Kullanıcı Adı Girin... // 19 Eylül 2012 at 20:21 // Cevapla

    nsl oluyo ki alımlar

  3. Dumlupınar üniversitesi 2012 mezunuyum. Kpss’den 79 aldım,kurumunuzda görev almak istiyorum. Tel:5552957390

  4. mrh beim silahlı özel güvenlik sertifikam var Bankanızdan özel güvenlik personeli olarak gürev yapabilirmiyim

  5. Gülşen ESER // 07 Ağustos 2012 at 10:08 // Cevapla

    Kırklareli Üniversitesi Bankacılık ve Sigortacılık mezunuyum İşbankasında çalışmak istiyorum

  6. ktü mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum sayglar..05418579420

  7. Sabiha Bozkurt // 02 Ağustos 2012 at 09:35 // Cevapla

    Merhabalar ben önlisans işletme mezunuyum.Kurumunuzda çalışmak istiyorum.

  8. mrb ben önlisans bankacılık mezunuyum sizinle çalışmayı çok isterim

  9. Ahmet Taşar // 02 Ağustos 2012 at 01:36 // Cevapla

    mrb ben KTÜ Fatih eğitim fakültesi fen ve teknoloji öğretmenliği bölümünü okudum .. kurumunuzda çalışma şansım ne kadar? alımlar oluyor mu ? nedir kriterleriniiz?

  10. seher çam // 29 Temmuz 2012 at 17:14 // Cevapla

    fizik bölümü mezunuyum kurumunuzda çalışmak istiyorum

  11. nereden başvuru yapılıyor

  12. BERNA KAÇAR // 24 Temmuz 2012 at 15:14 // Cevapla

    arkadaşlar iş bankasında yeni başlayan bir çalışan memur ne kadar maaş alıyo bilen varmı?

  13. özlem kibar // 22 Temmuz 2012 at 20:15 // Cevapla

    Merhaba ben sınıf öğretmeni olarak görev yapmaktayım. Tunceli ilindeki şubenizde görev almak istiyorum.

    • nida öztürk // 26 Temmuz 2012 at 10:59 // Cevapla

      yarın gelin başlayın özlem hanım… ben müdürüm…

      • uğur karabudak // 05 Ekim 2012 at 10:25 // Cevapla

        ben 4 yıllık kamu yönetimi 2012 mezunuyum. sizinle çalışmak istiyorum. zonguldak-devrek’te ki şubenizde görev almak istiyorum. gereğinin yapılmasını arz ederim. iyi günler.

  14. SEDA İNAL // 21 Temmuz 2012 at 11:46 // Cevapla

    1989 Samsun doğumluyum..2012 lisans işletme fakültesi mezunuyum..M.E.B onaylı bilgisayar sertifikam ve katıldığım seminer sonucu aldığım international türk management tarafından verilen belgem var.Size faydalı olabileceğim kanısındayım.

  15. ergün çalışkan // 12 Temmuz 2012 at 10:11 // Cevapla

    Merhaba ben aksaray ilinden ergün.Ticaret meslek lisesi bankacılık bölüümü mezunuyum.Tatvan vakıflar bankası 4 yıllık çalışmışlığım var.Kurumunuzda çalışmak istiyorum.teşekkürler.

  16. GÜLCAN ILGIN // 12 Temmuz 2012 at 09:52 // Cevapla

    Merhaba ben Aksaray’dan Gülcan Ilgın.Bilgisayar proğramcılığı sertifikam var.Ayrıca İşletme fakültesi okuyorum.Bankanızda çalışmak istiyorum.Saygılarımla.

  17. remziye baykara // 11 Temmuz 2012 at 16:07 // Cevapla

    mrb k.maraş sütçü imam üniversitesi bilgisayar tekn ve programlama mezunuyum…muğla da bilg mühendisliği okuyorum…bankanızda çalışmak istiyorum…gereğinin yapılmasını arz ederim…

  18. duygu doğan // 23 Haziran 2012 at 11:22 // Cevapla

    dokuz eylul ekonometri mezunuym (ingilizce)

  19. perihan doğan // 23 Haziran 2012 at 11:21 // Cevapla

    çanakkale onsekiz mart ünv ekonometri mezunuym

  20. HALİL DÜZGÜN // 11 Haziran 2012 at 22:59 // Cevapla

    Merhabalar iş bankası personel alımları ne zaman ve nasıl oluyor?konu hakkında bilginizi arz ediyorum.anadolu ünv. maliye mezunuyum.

  21. Fatih KELES // 05 Haziran 2012 at 14:55 // Cevapla

    B sinfi ehliyetim var tic.mes. lisesi mezunuyum vakiflar bankasinda stajimi tamamladim is bankasina girmek istiyorum bankaciliga merakimda var cok iyi soforlulugum vardir bilgisayar ve muhasebeden anlarim iyi haberlerinizi bekliyorum simdiden tesekkurler…

  22. neriman yağ // 04 Haziran 2012 at 12:06 // Cevapla

    mrb ben bankacık ve siğortacılık bölümü 1.sınıf öğrencisiyim aynı zamanda çalışmak istiyorum yardımcı olmanızı bekliyorum…

  23. RAMAZAN DAŞCI // 31 Mayıs 2012 at 18:23 // Cevapla

    merhabalar Selçuk Üniversitesi muhasebe,anadolu üniversitesi işletme fakultesi mezunuyum.bende işbankası ailesinin bir ferdi olmak istiyorum.işbankası benim için çok önem arz ediyor.teşekkürler

  24. önlisan halkla ilişkiler ve tanıtım mezunuyum şuan aöf işletme 3 sınıfta okuyum bilgisayar sertifikam var sizinle çalışmak istiyorum şimdiden tşkrler…

  25. önlisan halkla ilişkiler ve tanıtım mezunuyum şuan aöf işletme 3 sınıfta okuyorum bilgisayar sertifikam var sizinle çalışmak istiyorum şimdiden tşkler…

  26. Abdullah DEMİREZER // 24 Mayıs 2012 at 08:44 // Cevapla

    merhaba 1986 KIRIKKALE doğumluyum 4 yıllık üniversite mezunuyum (işletme) daha önce bankanızın sınavına girdim yazılı ve sözlü sınavı geçtikten sonra ölçme ve değerlendirme sınavında elendim bankanızda çalışmak istiyorum.

  27. İSMAİL YÜCEBAĞ // 24 Mayıs 2012 at 07:41 // Cevapla

    MERHABA 1983 DOĞUMLUYUM,MANİSANIN SALİHLİ İLÇESİNDE İKAMET EDİYORUM.ÖNLİSANS MAKİNE MEZUNUYUM.BANKANIZDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM.0544 277 85 21

  28. kocaeli doğumluyum kocaeli merkezde ikamet ediyorum 20 yaşındayım sizinle çalısmayı arz ediyorum

  29. Filiz Ercan // 15 Mayıs 2012 at 19:28 // Cevapla

    1989 doğumluyum 2010-2011 yılı İnönü üniveritesi işletme mezunuyum bankanızda çalışmak istiyorum Malatya ikamet etmekteyim saygılarımla

  30. çiçek mola // 15 Mayıs 2012 at 13:39 // Cevapla

    bankanızda çalışmak istiyorum.

  31. form ve başvuru bölümlerini tarihlerini takip ediyorum fakat mail adresime gelişmeleri gönderebilir misiniz? cok memnun olurum sizinle calışmak istiyorum şimdiden tesekkuerler..önlisans mezunuyum..

  32. merhaba ben önlisans mezunuyum.sizinle çalışmak istiyorumi

  33. özlem usta // 30 Nisan 2012 at 00:08 // Cevapla

    iş istiyorum

  34. DİĞDEM AYRANCI // 12 Nisan 2012 at 10:35 // Cevapla

    başvuru formunu tıklayın yazılıyor ortada form yok.insanlar boşa ümitlendiriliyor.

  35. mehmet kabakcioğlu // 10 Nisan 2012 at 22:05 // Cevapla