Fatih Sultan Mehmet Hastanesi Online Randevu Alma

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Fatih Sultan Mehmet Hastanesi Online Randevu Alma

Fatih Sultan Mehmet Hastanesi Online Randevu Alma

Fatih Sultan Mehmet Eğitim ve Araştırma Hastanesi Randevu Alma

Fatih Sultan Mehmet Hastanesinden yalnızca internet üzerinden randevu alabilirsiniz. Telefonla randevu sistemi yoktur.

Fatih Sultan Mehmet Hastanesi İnternet Randevunuzu Buradan Alınız

Poliklinik Randevu Durumuna Buradan Bakınız

Laboratuvar – Tahlil Sonuçlarına Buradan Bakınız

Randevu İptal İçin Buraya Tıklayınız

Hastane Personel ve Doktorları:

BAŞHEKİMLİK
Başhekim Doç Dr. Kemal MEMİŞOĞLU
Başhekim Yrd. Ecz. Kamil AYRIM
Başhekim Yrd. Uz. Dr. Neslihan BORA
Başhekim Yrd. Dr. Hüseyin Fatih SABUNCU
Başhekim Yrd. Dr. Mustafa Önder TURA
Başhekim Yrd. Uz.Dr. A. Uğur KEVENK
Başhekim Yrd. Uz.Dr. Mustafa EROĞLU

BAŞHEMŞİRELİK
Başhemşire V. Emine KURNAZ
Başhemşire Yrd. Filiz KARAASLAN
Başhemşire Yrd. Naciye Şahin
Başhemşire Yrd. Sibel GÜL UZUN
Enfeksiyon Kontrol Hemşiresi Zerafet KANDEMİR
Hizmet İçi Eğitim Hemşiresi Songül DAĞKIRAN ALGÜN

CERRAHİ BRANŞLAR

Beyin ve Sinir Cerrahisi

Uzm. Dr İbrahim TUTKAN

Uzm. Dr Akın AKAKIN

Uzm. Dr Neşe KESER

Uzm. Dr İ.Hüseyin AYDIN

Genel Cerrahi Kliniği

Klinik Şefi Doç. Dr. Kemal MEMİŞOĞLU

Klinik Şef Yardımcısı Uz. Dr. Hasan ALTUN

Uzm. Dr M.Timuçin AYDIN

Uzm. Dr Orhan BAT

Uzm. Dr Mehmet OKUDUCU

Uzm. Dr Ahmet BAŞKENT

Uzm. Dr Bülent KAYA

Uzm. Dr Nuriye ESEN BULUT

Uzm. Dr Olgun BERK

Uzm. Dr Tamer ATAY

Uzm. Dr Aziz Bora KARİP

Uzm. Dr Ayşe Tuğba FERSAHOĞLU

Uzm. Dr Ender ONUR

Kadın Hastalıkları ve Doğum

Uzm. Dr Elif URUÇ

Uzm. Dr Mehmet TURUNÇ

Uzm. Dr Serpil ÖZER BAŞAK

Uzm. Dr Arzu Bilge TEKİN

Uzm. Dr Ayhan ÇELİK

Uzm. Dr İsmail Hakkı ÖZLER

Uzm. Dr Akın USTA

Kalp Damar Cerrahisi

Uzm. Dr Sıdıka ALTOP

Uzm. Dr Eylül KAFALI BAŞARAN

Kulak Burun Boğaz Kliniği

Klinik Şefi Doç. Dr. Ali Okan GÜRSEL

Uzm. Dr Ahmet KARAVUŞ

Uzm. Dr Hande Senem DEVECİ

Uzm. Dr Tülay ERDEN HABEŞOĞLU

Uzm. Dr Atılay YAYLACI

Uzm. Dr Vehip BEYAZGÜN

Onkoloji
Ortopedi ve Travmatoloji

Klinik Şefi Doç. Dr. Hasan Hilmi MURATLI

Doç. Dr. Baransel SAYGI

Uzm. Dr Budak SEÇKİN

Uzm. Dr Mustafa ÇAKIR

Uzm. Dr Gökhan ÖZKAZANLI

Uzm. Dr Dursun AK

Uzm. Dr Özgür KARAMAN

Plastik ve Rekonstruktif Cerrahi

Uzm. Dr Nurullah YILDIRIR

Uzm. Dr Eşsiz ÇINAROĞLU

Uzm. Dr Hakan GENCE

Üroloji Kliniği

Uzm. Dr Özgür Haki YÜKSEL

Uzm. Dr Turgut ALP

Uzm. Dr Mete DEĞİRMENCİ

Uzm. Dr N.Doğu GÜNER

Uzm. Dr Fatih URUÇ

Göğüs Cerrahisi

Uzm. Dr Deniz SANSAR

Göz Hastalıkları Kliniği

Klinik Şefi Doç. Dr. Tomris ŞENGÖR

Uzm. Dr Suat F. AKI

Uzm. Dr Sevda AYDIN KURNA

Uzm. Dr Yelda BUYRU ÖZKURT

Uzm. Dr Ahmet ALTUN

Uzm. Dr Sibel AKSOY

Uzm. Dr Sezen AKKAYA

DAHİLİ BRANŞLAR
Aile Hekimliği

Uzm. Dr Betül İLHAN BAYRAM

Anestezi ve Reanimasyon Kliniği

Klinik Şefi Uz. Dr. Fatma Nur AKGÜN

Uzm. Dr Firdevs ÖZDEMİR

Uzm. Dr Emine Bilge NARİN

Uzm. Dr Abdullah Aydın ÖZCAN

Uzm. Dr Aynur GÜNDAY ÖZENSOY

Uzm. Dr Fatma Mine KARAMAN ÖZ

Uzm. Dr Murat DEMİREL

Uzm. Dr Berna AYANOĞLU TAŞ

Uzm. Dr Serkan DOĞRU

Çocuk Hastalıkları

Uzm. Dr Leman MAZMANOĞLU

Uzm. Dr Salih GÜLER

Uzm. Dr Makbule ERDOĞAN

Uzm. Dr Rabiya Emel ŞENAY

Dermatoloji

Uzm. Dr Derya CAN

Uzm. Dr Ali Eren ALPTEKİN

Enfeksiyon Hastalıkları

Klinik Şefi Prof. Dr. Canan AĞALAR

Uzm. Dr Deniz DAZKIR

Uzm. Dr Nuray OLTAN

Uzm. Dr Özlem ALICI ÖZSOY

Uzm. Dr Semra KAVAS TOPRAK

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Kliniği

Klinik Şefi Doç. Dr. İlknur AKTAŞ

Uzm. Dr Fatma TUNCA

Uzm. Dr Huriye ARAS

Uzm. Dr Feyza Ünlü ÖZKAN

Uzm. Dr İsmail BABACAN

Uzm. Dr Nilüfer ÖZOL

Fizyoterapist Refhan ONSEKİZOĞLU

Fizyoterapist Nuray GİRGİN

Fizyoterapist Vildan KAYA

Fizyoterapist Hülya ÇAĞLAYAN HARTAVİOĞLU

Fizyoterapist Nazan VURAL

Fizyoterapist Şerife ÖZCAN

Göğüs Hastalıkları

Uzm. Dr Nesrin YAVUZ

Uzm. Dr Zeynep AKKAŞ

Uzm. Dr Birsen OCAKLI

İç Hastalıkları Kliniği

Klinik Şefi Doç. Dr. Ali ÖZDEMİR

Uzm. Dr Serkan ELARSLAN

Uzm. Dr Enver BERBER

Uzm. Dr Birgül ÖZEN

Uzm. Dr Müzeyyen ERYILMAZ KARASAKAL

Uzm. Dr Ayşegül DALBELER

Uzm. Dr Meltem SERTBAŞ

Uzm. Dr Mustafa DURAN

Uzm. Dr Rıza Hakan KASAPOĞLU

Nöroloji Kliniği

Klinik Şefi Doç. Dr. Eren GÖZKE

Uzm. Dr Nüket YILDIZ MANUKYAN

Uzm. Dr Pınar KAHRAMAN KOYTAK

Uzm. Dr Işıl ASLAN KALYONCU

Uzm. Dr Sevda KOÇ

Uzm. Dr Sevinç ÇELİK

Uzm. Dr Gökçen AKAR

Psikoloji

Psikolog Deniz OKUTAN

Psikolog Ayça BALCI

Psikolog Banu BEYAZ

Uzman Klinik Psikolog Şeyda KUTSAL

Psikyatri Uzm. Dr Çisel ALGAN

Uzm. Dr Aylin ÇİMEN

Acil Servis

Doç. Dr. Özge ECMEL ONUR

Uzm. Dr Yılmaz AYDIN

Uzm. Dr Tevfik PATAN

Uzm. Dr Hasan DEMİR

Uzm. Dr Hasan ALDİNÇ

Uzm. Dr Oktay ÖCAL

Uzm. Dr Mehmet AKÇİMEN

Uzm. Dr Rasim YORULMAZ

Pratisyen Tabip Emine Gülay IŞILLAR

Pratisyen Tabip Buket BARAN

Pratisyen Tabip Ayşim ERTÜRK

Pratisyen Tabip Merve ÇİLİNGİROĞLU

Pratisyen Tabip Simla KESKİN

Kardiyoloji Uzm. Dr Fatma DOĞAN METİN

Uzm. Dr Zeynep Demet İLGEZDİ ERSOYLU

Tıbbi Onkoloji
Çocuk Gelişimci Çocuk Gelişimcisi

Sevda SEVER

Fizyoterapist
Beslenme ve Diyet Uzmanlığı

Diyetisyen Suna YABAR

Diyetisyen Deran DALBUDAK

Romatoloji Kliniği

Klinik Şefi Prof. Dr. Necati ÇAKIR

Gastroenteroloji

Uzm. Dr Yeşim ÖZEN ALAHDAB

Uzm. Dr Ümit AKYÜZ

Nefroloji

Uzm. Dr Meral TAŞAN

Uzm. Dr Aydın ATAKAN

Radyoloji Kliniği

Prof. Dr. Hakkı Muammer KARAKAŞ

Uzm. Dr M. Mümtaz ÖZARAR

Uzm. Dr Fatma Nur SOYLU

Uzm. Dr Yahya BACA

Uzm. Dr Esma Esin DERİN ÇİÇEK

Uzm. Dr Ahmet VURAL

DİĞER BRANŞLAR
Mikrobiyoloji Kliniği

Uzm. Dr Mehmet TEKİN

Uzm. Dr M. Ali GÜREL

Nükleer Tıp

Uzm. Dr Aylin ORAL

Sosyal Hizmetler Sosyal Hizmetler Uzmanı Zeynep SARIYILDIZ

Bilgi İşlem Merkezi Teknisyen Tevfik KESEMEN

Biyokimya ve Klinik Biyokimya Laboratuvarı

Uzm. Dr Feyza YAĞMUR TEKELİ

Uzm. Dr Ceren EKE KOYUNCU

Uzm. Dr Bendigar SUNAR

Uzm. Dr Yıldız ERKİŞİ BALCI

Patoloji Laboratuvarı

Uzm. Dr Sülbiye KOYUTÜRK

Uzm. Dr Adnan SOMAY

Uzm. Dr Nurver ÖZBAY ÖZEL

Uzm. Dr Hatice DOLAPÇIOĞLU

Uzm. Dr Turhan KAT

Hemodiyaliz Merkezi

Uzm. Dr Meral TAŞAN

Uzm. Dr Aydın ATAKAN

İletişim Telefon Numaraları (Randevu İçin Aranamaz):
Santral : 0 216 578 30 00
Santral : 0 216 578 31 00
Faks : 0 216 575 04 06

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

47 Comments on Fatih Sultan Mehmet Hastanesi Online Randevu Alma

  1. Mehmet Dağıstanlı // 01 Temmuz 2014 at 08:04 // Cevapla

    Bir hastaya işkence yapmak istiyorsanız bu hastahaneden randevu aldırın
    Özellikle randevu alınmaması için program yapılmış!Tebrik ediyorum yönetimi.

  2. Ahmet Abtul hamit çimen // 21 Şubat 2014 at 18:37 // Cevapla

    babamın parası hiç yok borcu çok iflas ettik ben 7 yaşımdayım .bize yardım edermisiniz.adres büyük yanık zongildik mahalesi No.122

  3. yeter çimen // 21 Şubat 2014 at 18:29 // Cevapla

    ben kaynarcadaki 4yaşındaki çocuğa çok üzüldm

  4. bu nasıl bir sistem ya?randevu alabıyorum…

  5. randevu alamıyorum

  6. eşim
    amaliyat oldu dikişleri açıldı doktora gitmesi gerekiyor randevu alamıyor acile gidiyor amaliyat eden doktora git diyor ne yapacağız

  7. Ya Aynen arkadaşlar bune rezilliktir koskoca hastaneye yakıştıramadım bu neden bu kadar zor sıze haber verene kdr ölürüzbe ne biçim bi hastane şunu düzeltin baş hekimin bilgisine.!!!!!-

  8. Nesrin Yağan // 22 Nisan 2013 at 20:06 // Cevapla

    İnternet randevuları kaldırıldı deyin, biz de yıllar önceki gibi sabahın 4′ünde hastane önüne yığılmaya başlayalım.

  9. arkadaşlar bende aynı dertten müzdarıbım size katılıyoruuuuuuum başka da bişey demiyorum

  10. KADRİYE DEMİRAYAK // 19 Şubat 2013 at 18:55 // Cevapla

    Uz doktor yelda özkurt

  11. kimsem kimim // 18 Şubat 2013 at 22:06 // Cevapla

    sayın baş hekim yaani hekim başı sana tc mi vereyim benim adıma randevu alsanaseni bi öpeyim

  12. melike inal // 18 Şubat 2013 at 19:48 // Cevapla

    o kadar zor bı sıstem yapmıssınız kı sıze ulasd ana kadar hasta hem ölür hem mezara girer ( bn sıze daha ne deyiimm)

  13. tugba egılmez // 18 Şubat 2013 at 14:33 // Cevapla

    hastanezin cildiye bölumunde gaz sogutma alletiniz bir tane var onuda hastalar oda oda gezıp alet arıyor lar boylemetropol birsehirde böyle hastaneye yakıstıramadım bas hekimin bilgilerine

  14. tek kelimeyle lanet olsunnnnnnnnnnnnn

  15. figen sarıelmas // 13 Şubat 2013 at 21:32 // Cevapla

    lütfen bu saçmalığa bir son verin artıkkkk

  16. Kullanıcı Adı Girin... // 13 Şubat 2013 at 21:30 // Cevapla

    nasıl bir sistemdir bu randevu almak neden bu kadar zor

  17. yav nasıl randevu alacam olmuyor hata veriyor telefonla randevuda yok doktorlar yatsın oh ne ala burada devletin suçu ney kendi milletimiz millet diil

  18. Kullanıcı Adı Girin... // 27 Kasım 2012 at 21:51 // Cevapla

    lutfı çınar

    • nurcan türkmen // 29 Kasım 2012 at 20:52 // Cevapla

      saatlerdır randevu almaya çalışıyorum. nafile

    • cuvaldiz batiran // 25 Aralık 2012 at 05:47 // Cevapla

      TUM YORUMLARİ OKUDUM YUZDE YUZ HAKLİLAR?YA ARKADAS 59 YASİNDAİSTANBUL DOGUMLU EM?MEM.1988 DEN BERİ BİLGİSAYAR KULLANAN BEN Y.CELALETTİN 3SAATTİR RANDEVU ALAMİYORUWWWMMMMMMMM.
      SAYİN BAS HEKİMİM K.MEMİSOGLU BEY LUTFEN BU KONUYA EL ATİNİZ.BENDE GECENİN 4UNDE KAFAYİ SİYİRDİM.

      ESEN KALİNİZ(TABİ BU SİSTEMDE KALABİLİRSENİZ)

  19. Kullanıcı Adı Girin... // 27 Kasım 2012 at 21:50 // Cevapla

    uz.sıbel aksoy

  20. arkadaşlar devletin yeni sistemi var artık hangi hastaneden randevu almak isterseniz mhrs.saglik.gov adresinden profil olarak istediğiniz hastenededn randevu alabilirsiniz

  21. muzafferaksoy // 28 Eylül 2012 at 12:59 // Cevapla

    onlay randevu diye giriyoruz alakasız sayfalar çıkıyor hayret birşey

  22. muzaffer aksoy // 15 Eylül 2012 at 08:13 // Cevapla

    feriha biricik e katılmamak imkansız hastaneden randevu almak deveye hendek atlatmak,ben atlatamadımda yani randevu alamadım

  23. feriha biricik // 17 Temmuz 2012 at 00:52 // Cevapla

    bu internet sitesinin kurulumunu yapan arkadaşları tebrik etmek istiyorum,sayelerinde,hastanenin fizik tedavi bölümünden randevu almaya çalışırken kafayı yedim.neticede o bölümden vazgeçip,pisikiyatri bölümünden randevu almaya karar verdim.tabi böyle bi siteden randevu alabilmem mümkün olamıyacağından,acil olarak bakırköy akıl hastanesine gidiyorum. hastanenin randevu sitesini,içinden çıkılmaz hale getiren teknik ekibe başarılar diler,kendilerinin inşaat mikser operatörlüğü dalında daha başarılı olacakları kanaatinde olduğumu üzülerek bildiririm.ralıgyas

  24. meral erkman // 16 Temmuz 2012 at 16:13 // Cevapla

    dermotoloji bölümüne randevu almak istiyorum en erken tarih 1/8/2012 fakat sistem onu kabul etmiyor , ne yapmam gerekir?…….

  25. erol özmen // 24 Haziran 2012 at 01:01 // Cevapla

    hastanenizin eski randevu sistemi çok kolay randevu almamızı sağlıyordu.ancak bu merkezi sistem herşeyi mahvetti,saatlerce,günlerce uğraşmama randevu almak ne mümkün,neden bu yürüyen sistemi kaldırıp adına merkezi randevu sistemini koydular.anlamak mümkün değil amaç ne acaba resmen bize karşı bir eziyet hiçbir insan keyif için hastaneye gitmez.yetkililere sesleniyorum,lütfen eski sisteme dönülmesini rica ediyorum.umarım dikkate alınır saygılar

  26. insanlar alamasınlar diye uğraştırıyorlar bukadar eziyet çıkar birgün böyle sistem çalışması olmaz yapamayacaklar kim geçiriyor bunları başa

  27. Fatih Şehirli // 31 Mayıs 2012 at 13:24 // Cevapla

    Anneme fizik tedavi için randevu almak istiyorum ama yapamadım bana yardımcı olurmusunuz ?

  28. Nesrin Yagan // 30 Mayıs 2012 at 21:00 // Cevapla

    Yani RANDEVU ALAMAMA demek istediniz herhalde!!!!!!

  29. Nesrin Yagan // 30 Mayıs 2012 at 20:59 // Cevapla

    Yani randevu alamama demek istiyorsunuz herhalde!!!!!!!!

  30. büşra başar // 18 Mayıs 2012 at 18:09 // Cevapla

    bu sistemi beğenmedim.diğer sistemde en azından randevu alabiliyorduk bunda hiç…

  31. burakkılıç // 15 Mayıs 2012 at 17:43 // Cevapla

    NASIL.RANDAVU.ALABILIRIM

  32. yılmaz budak // 15 Mayıs 2012 at 12:30 // Cevapla

    kurom boğaz

  33. feriha kentuş // 11 Mayıs 2012 at 11:26 // Cevapla

    endokrin muayenesi için randevu istiyorum.

  34. orhan arslan // 07 Mayıs 2012 at 20:18 // Cevapla

    Randevu sisteminin zorlaştırılması doğru değil!.. Hasta lehinde eski sisteme dönülmesi doğru olur.

  35. nejat kuru // 30 Nisan 2012 at 19:05 // Cevapla

    eşim rahatsız randevu sistemi 30.mayıs 2012 randevu veriyor.bu sistemi çıkartanın ALLAH !!!!!!!!!.VERSİN YAZIKLAR OLSUN MİLLETİ SÜRÜRÜNDÜRMEK, ÖZEL HASTANELERİNİN EKMEĞİNE YAĞ SÜRMEKTEN BAŞKA HİÇ BİR ŞEY DEĞİL YAZIKLAR OLSUN

  36. erol atıcı // 30 Nisan 2012 at 18:49 // Cevapla

    Ramatoloji bölümünden randevu almak istediğimde 30 gün sonrası gün ve saati yeşil gördüğüm halde tıklıyorum yinede randevu alamıyorum selamlar

  37. meltap figen peker // 27 Nisan 2012 at 17:26 // Cevapla

    Teşekkürler emekli hemşireyim ilk defa sağlık hizmetlerinden faydalanıyorum her bölüm süper

  38. yasin karakuş // 27 Nisan 2012 at 16:08 // Cevapla

    eskisigibi randevu alamıyoruzz

  39. elmehan yılmaz // 25 Nisan 2012 at 22:23 // Cevapla

    radevu alamiyorum neyapmamgerekiyr bukonud yardımcıolun

  40. Avni Özger // 25 Nisan 2012 at 11:06 // Cevapla

    Hastahaneniz Romatoloji Kliniği’ne randevu almak istiyorum.Gün ekranda belli,Dr. seçimi yapıyorum,aşağıda çıkan karekterleri yazıyorum,fakat randevu onaylanmıyor.Ne yapmalıyız?

  41. AHMET KORKMAZ // 16 Nisan 2012 at 18:57 // Cevapla

    FSM. Hastanesinden randevu almak bir eziyet haline gelmiş tam randevuyu kaydedecegiz SODA NE YAZİYORdiye yazılı ama solda hiç birşey yok. yanına tıklayınca çikan rakamladıda yaziyorum gene randevu onaylanmıyor .Bunun açık olmasını rica ediyorum

  42. gülderen karapunar // 09 Nisan 2012 at 00:04 // Cevapla

    ortabedi pazartesi günü için

  43. yılmaz mahmut akmantürk // 24 Mart 2012 at 12:37 // Cevapla

    randevu listesi sadece 2 günlük mü.cildiyeye randevu almak istedim ancak , pazartesi ve salı günleri için gösteriliyor ve dolu vaziyette.
    bu durumda ben, 28 mart ve 29 mart günleri için randevu alamıyacakmıyım?
    saygılarımla,
    yılmaz akmantürk