Faruk Çelik Taşeron İşçilerin Son Durumu 2012

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar
Faruk Çelik Taşeron İşçilerin Son Durumu 2012

Faruk Çelik Taşeron İşçilerin Son Durumu 2012

Faruk Çelik Taşeron İşçilerin Son Durumu 2012

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, bu işçilerin izin, ücret, kıdem tazminatı ve sendikalaşma sorunlarını masaya yatırıyor.

Konu ile ilgili tarafların görüşleri alındıktan sonra hazırlanan taslağın yasalaştırılması hedefleniyor.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, 19 ilden gelen taşeron çalışanları derneklerinin temsilcilerini kabul etti.

Çelik, sorunları dinledi, yasa sözü verdi.

Bakan Çelik, “Bir de çalışma prensibi olarak sizlerle görüştükten sonra işveren ile görüşmeler yapacağız. Belki de sonra değerlendirmeleri gerçekleştireceğiz. Burada mümkün mertebe sorunlarınızı çok aşağı çekecek minimize edecek bir noktaya taşınarak sonuçlandırılması ve taslağa dönüştürülüp diğer yasalarda olduğu gibi yasa için Bakanlar Kurulu’na sevkini sağlayacağız.” dedi.

Çelik, Toplu Sözleşme tasarısının gecikme sebebini de açıkladı, çözüm yolu arandığını söyledi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik’in açıklamaları şöyle:

“Sosyal taraflarla anlaşamadığımız bazı konular var. Şöyle görüşler var… Hizmet kolu bazında bir örgütlenme var, dolayısıyla hizmet kolu bazında bir sözleşme ve sonra genel sözleşme… İkinci görüş tüm çalışanlar kamu çalışanları, bu çalışanlarla ilgili farklılaşmayı getirecek ayrı bir sözleşmenin ciddi sorunlar doğuracağı kamu yönetimi açısından. Bundan dolayı tek bir sözleşmenin genel sözleşmenin doğru olacağını savunan görüşler var.”

Kaynak: TRTHaber

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

211 Comments on Faruk Çelik Taşeron İşçilerin Son Durumu 2012

  1. necati celik // 05 Haziran 2013 at 22:33 // Cevapla

    sizlere inanmıyorum kendi adamlarınızı katrolu yapıyorsunuz seçmece yapıyorsunuz bizleri bıktırıp ıstıfaya zorluyorsunuz ben birzat busorunu yasıyorum devlet hastanesınde 8 yıldır hizmet veriyorum karsılıgı neyazıkki zorunlu istifa deniyor işi*ne gelirsedeniyor

  2. ne zaman tasoran kadrolu olacak işçi çıkarmaların önüne geçilecek erken emekliğin önğ açılacak mı acaba

    • mardin belediyesin belediye başkanı m beşir ayanoğlu geçen yıl ihale bitikten sonra iki ay işçileri ücretsiz ve sigortasız çalıştırdı bedava çalışmayan işten çıksın dedi

  3. taşöron akif // 21 Mayıs 2013 at 22:28 // Cevapla

    şimdi beklemekle halen taşoron işçileri maaşları kesiliyor patron tarafndan hakkını savunca kapı orda deniyor ayrıca belediyedeki taşöranlar yazın sıcagı kışında sogunu çekiyorlar karınlarını bile doyurmak için iş saati bi bitsede evde yemek yesek diye satlerin geçmesini bekliyorlar aç susuz çalışan bu insanlar halen askeri ücretle çalışacaklar mı maaşlara zaam yok mu bu insanlar herşayden yoksunlar izin hakklarından tazminatlardan ve erken emeklilikden çalışmalar hızlanmalı

  4. benm calistigim yerde 15 yillik elemanlar var `yillardir ayni soylemler` diyorlar isciyi oyalamaktan baska birsey degil bence kandiriliyoruuuuuuuuuz

  5. bakan çeliği mektup yollayarak dertlerimizi analtalım oda olmazsa meclise kadar gidip mecls kapısında taşeron işçisi ezildi diyelim

  6. çeliğn görüşmeside nasıl bir görüşmeyse bitmedi gitti bizmde görüşmelerimiz seçimlere kadar sürecek oy zamanı memurunu kollayan işçiyi adeta memurun kölesi yapan bir iktidarın seçimlerde adı bile olmayacak boş laflarla çocuk avunduran iktidar dönemdir diyen bir bakanın açıklaması bukadar zormu yol gösterelim sayın bakan emeklisi gelip yan gelip yatanları neden emekli etmiyorsunuz dönersermayeyi taşeron işçisinin maaşından çok veriyorsunuz dönersermaye memurla eşitlenip taşeron işçisine pay edilecek bizleri böyle ezdirirseniz si akp bizlergibi seçimlerde ezileceksiniz başarısız bir bakanın başarısız çalışmalarından dolayı tebrik ediyoruz başarısız bir çalışmayapması dilegiyle bizleri temsil edecek bakan sözün eri

  7. dönersermayemizi dahi kadroluya yediren bir partiden ne beklenir oy yok

  8. suat alphan // 15 Mart 2013 at 23:28 // Cevapla

    akp bundan sonra tek bir oy alamaz taşeron işçisinden.Elinizi vicdanınıza koyun akp yi silin.Bizi hep kandırıyorlar.

  9. buda garıf taşören maduru // 27 Şubat 2013 at 19:28 // Cevapla

    sayınbaşbakan bu ülkede taşören yok kölelikvar bucalışanların hakkını nasıl ödiyeceksiniz katurolu iççiler elleri cebinde 300bin tele alıyor taşörenler afedin eşekgibi calışıyor aldıgı maş 750 tele sayın başkan hakkımızhelaldegil sana

  10. sayın bakan seçime kadar böyle geçiştirme yapıp yine ortada bi sonuç olmucak bunu herkez biliyo taşeron şirketleri sizin kardeşleriniz bunda şüpe yok ama şunu da unutma senden büyük allah var ahiretee karşında çok adam olacak bunu bil ön sıralardada ben

  11. BEN BELEDİYEDE MALİ HİZMETLERDE EMLAK TAHAKKUK SERVİSİNDE ÇALIŞAN TEK ŞİRKET ELEMANIYIM. BENİMLE BERABER AYNI İŞİ YAPAN KADROLU ARKADAŞLARIM 2500 İLE 3000 TL MAAŞLA ÇALIŞIYORLAR. BENİM ALDIĞIM ÜCRET 850 TL YENİ OLDU.YOL PARASI VE YEMEK PARASIDA BU ÜCRETİN İÇİNDE (YEMEK VE YOL PARASI YAKLAŞIK 370-390 TL TUTUYOR.)GERİYE 460 TL KALIYOR.OKULA GİDEN 2 ÇOCUĞUM VAR. BEN NE YAPMAM GEREKİR?

  12. gariban taşşeron işcisi // 19 Ocak 2013 at 15:33 // Cevapla

    hükümet asgri ckışanı hic denenetlemiyor kamuda taşeron işcisi olarak kendini peygaber zanneden bu dünyada hastanenin müdürü taşeron işcisi diye insan yerine konmayan aşalağıcı tavırlar sergileyen kendini cehrahpaşa hastane müdürünü burdan kınıyorum bizi eksik veya hakımızı savunacak beklerken 3 tunak tutun cıkarın deyen bir mantık olamaz hükümetten cehrahpaşa hastane taeron işcilerin bi halın sorsun kac yıldan beri zam vermeyen taşeron matoronuyla ayrı oadada körüşlmesin ben müdürün konuşmasından bunu cıkartım iş mahkemesi kelimesi hastane müdüründen cıkarsa vay vay vay halimize taşeron işcsi kamuda sendikal hakı hemen gelmesi yasal olan hakımazı korka korka aramamalıyı saygılar gariban

  13. KADRO YOK UNUTUN TABİKİ SEÇİMLERDEDE AK PARTİ BİZLERİ UNUTSUN….

  14. sahipsiz taşaronişcisi // 06 Ocak 2013 at 09:00 // Cevapla

    bu hükümet bizler için kanayan yara diyo hiç müdale etmiyo ortaya laf atıyo gerisi yok.Oyalama taktigi arkadaşlar seni beni önemsiyen yok ancak işlerine gelenleri işini yapanların yani yalakaların işlerini yapıyo.dağdakiler kadar değirimiz yok.Ama yaratan herşeye şahit bu böyle gitmez bu devran döner elbet bizimde hesap soracagımız zaman gelir elbet.Taşoron kadar taşoronişcilerini düşünün çünkü sizi o mevkiye taşoronlar degil işciler getirdi…….. Yeter artık be bizde insanız bizide düşünün.

  15. yeter bence arkadaslar oy zamanında eller cepe 700 bın kısıyız hepımız kadro nerde bızrda ollaım bu hukumete ınanmıyalım

  16. sayın taşerön işcileri bence hic umutlanmayın bu hükümet hicbir zaman ezilenin yanında olmadı sizin yanınızdada olmuyacak göreceksiniz görecegiz bence sizler kısa zamanda örgütlenin sesinizi metyaya duyurun bu türkiyede bazı şeyleri degigştireceginizi anlasınlar hükümet yöneticileri

    • Kullanıcı Adı Girin... // 23 Kasım 2012 at 18:16 // Cevapla

      sen cok haklısın aldıgımız maas bu cepten gırıyo dıgerınden cıkıyo ev kıraları olmus 450 aldıgım maas 750 hemde evlıyım bnosuna bızı kandırmasınlar yetr eller cepe oy zamanında

  17. Kullanıcı Adı Girin... // 21 Kasım 2012 at 18:26 // Cevapla

    allah kimseye asgari ücret nasip etmesin sonu iyi olmaz

    • ben temizlik şirketinden kiralama usuli ile çalışıyorum kiralama bedeli kişi başı 1480tl. ben 739 tl çalışıyorum aradaki fark nereye gidiyor ??????????

  18. Kullanıcı Adı Girin... // 10 Kasım 2012 at 22:29 // Cevapla

    KAMUDA ÇALIŞAN ÖZEL GÜVENLİGE NİYE KADRO VERİLMİYOR FARUK ÇELİK

  19. valla bildiğim tekşey herşey lafta kalıyo icrat yok ben malatya belediyesinde belediye şirketinde çalışıyom hakımız gasp ediliyo sendika yok tehtit ediliyoruz adalet yok sn bakanım artık dur deyin yeterr..

  20. taşeron işçiler memurdan gerçekten çok çalışıyor bunu memurlarda inkar edemez ama seçimlerde söz verenler bizleri hatırlamıyorlar bile seçim tekrar olunca bizde gereken cevapı veririz

  21. aktasharun29@hotmail.com // 06 Ekim 2012 at 21:20 // Cevapla

    ben 8 yıldır şehir hatlarındayım ızın yok maasa zam yok bunlar neye ınanıyor bılmıyom

  22. YAZ TAHTAYA // 02 Eylül 2012 at 01:53 // Cevapla

    EVET SEVGİLİ ARKADAŞLAR ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN BATIYORUZ,BENDE SİZLER GİBİ ALTI YILDIR KAMUDA HA BUGÜN HA YARIN KADRO ÜMİDİYLE ÇALIŞTIM AMA MAALESEF SONUÇ BİLDİĞİNİZ GİBİ,ARABAMI SATTIM ARSAMI SATTIM HA ÖYLE LÜKS ARABA ARSA SANMAYIN TOPLASANIZ ONBİN ANCAK BUGUN EDERİ,NE YAPALIM ASGARİ ÜCRETLE İKİ TALEBE ANCAK BÖYLE OKUTULUYOR ELİNİZİ ÖPER İKİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİM VAR,ONLARIN GELECEĞİ İÇİN ASGARİ ÜCRETE DEVAM HERKESE SELAM,İŞSİZ ARKADAŞLAR İÇİN HER ZAMAN DUAM VAR SAYGILAR..

  23. valla halimize gülmek geliyor çoooooooooooooookkkkkkkkkkkk çalışıyoruz am halen işten atılıyoruz ne olacak halimiz bilmiyorum

  24. TAŞERONA ÖLÜÜÜM=)))) YAZIK YA VALLAHA HALIMIZE GULUYORUM BEN BI SAĞLIK KURULUŞUNDA DANIŞMA PERSONELIYIM NE ÇALIŞMA SAATİMİZ BELLI NE İZNİMİZ BELLI NE ÇALIŞMA GARANTIMIZ VAR ÜSTELİK HERGÜN HASTA YAKINLARINDAN AZAR İŞİTIYORUZ TEK BİŞEY DIYICEM BAKAN İNSAFA GEL CANIN YİYİM=)

  25. bu taşeron işçileri uzaydanmı geldi memura kadrolu işçiye bayram ikramiyesi var taşerona niye yok biz bu vatanın evladı değilmiyiz taşeronun problemlerini artık çözün sayın başbakanımız ALLAH aşkına

  26. slm 7 yıldır şirket personeli olarak çalışıyorm ve işe girdiğimden beri kadro muhabbeti var ama hala gelmiş değil bu saatten sonrada geleceğini hiç sanmıyorum.sayın bakanlar insanlara boşuna ümit vermeyin yapabileceğiniz şeyleri gündeme getirin bizleri oyalamayın artık.

  27. umut fakirin ekmeğidir

  28. ögg gençleri // 11 Ağustos 2012 at 07:54 // Cevapla

    arkadaşlar bunnar oyalama taktiyi yapıyorlar beşir atalaydan suvat kılıçtan hatırlayın seçimden önce yapacaz dediler yapmadılar bunnara neden annar biliyonuz mu başbakan cumhurbaşkanlıgına oynayacakya kadroyoksa oyda yok önce kadro sonra oy hemde aylelerimiz le birlikte

  29. bunlar hep oyalama planları arkadaşlar yerel seçimlere kadar bişey yapmazlarsa oyununuzu vermeyin bende bi taş ören işçisiyim bunlar anca kendi ceplerini düşünürler sen ben umurlarında bile değiliz sayın bakan 1 senedir çözücez diyo seçime kadar oyalıcak seçim öncesi kadroya alıcaz dicek sonra almıcaklar sakın bu oyuna gelmiyelim arkadaşlar

  30. Hatice Karataş // 19 Temmuz 2012 at 22:50 // Cevapla

    Ben 3 yıldır taşeron firma ile çalışıyorum.İşimi severek yapıyorum en azından anlımın teri ile para kazanıyorum.Ama bizi yıldırmak için elinden geleni artlarına koymuyorlar.Yıllık izinlerimiz,maaşlarımızı zamanında almamız,çalışmayanların daha çok irtibar görmesi,kadroda gözüm yok sadece iyileştirme yapılsın,bizde insan yerine konulalım istiyorum.TEŞEKKÜRLER…

  31. farklı taşören firmalarda çalıştık bunlarda toplam süre olarak mı geçerli olacak.

  32. emekliliğimiz geldi hala yasa çıkacak.

  33. slm arkadaşlar BEN İNANIYORUM KADROLU TAŞÖREN İŞŞİSİ OLCAZ YANİ KADROLU MARABA DİBLOMALI

  34. ARKADAŞLAR HİÇ GÜNDEMİ TAKİP ETMİYORSUNUZ HERALDE KADRO BEKLEYEN TAŞEORON ARKADAŞLARIM YENİ YASAYLA TAŞEORLUĞUN KAPSAMI GENİŞLİYOR. ARTIK YASALI TAŞERONLAR OLARAK ÇALIŞACAĞIZ KIDEM TAZMİNATI OLAYI VIZIRTI PATRON HAKİMİYETLİ DÖNEME GELECEK YENİ YASAMA YILINDA

  35. hasan koyun // 14 Temmuz 2012 at 15:42 // Cevapla

    selamun aleykum sayın bakanım adım hasan 5 yıldır çukurova unuversıtesınde aşçı olarak çalışıyorum çalıştığım yer merkezi kafeterya taşaron işçisi olarak çalışıyorum burda çok garip olaylar oluyor işçiler 6 ay çalışıyor çıkarılıyor 9 ay çalışıyor çıkarılıyor ve vizelı oldugu için aynı kişiler tekrar geri alınıyor 12 aylık vizeliler var kadrolu işçiler var memur var sözleşmelilerde vardı onlar kadro aldılar bizde işe girerken vizeli kadrolu degilde taşaron işçi olarak aldılar ama aynı işyerinde ben asgari ücretle çalısıyorum 5 yıldır kadrolu işçilerde 1500 alan var 1800 alan var bizim günahımız ne bunun hesabını kım verecek ölümde var ahirette kım karşımıza geçip hesap verecek bu dunyada alamayağımızı bılıyorum ahirette ALLAH KUL hakkı yiyene yardım etsin ahirette ben türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak hakkımı istiyorum vize kadro herneyse

  36. memet özdemir // 14 Temmuz 2012 at 11:07 // Cevapla

    ya ALLAH rızası için şu köleliye bi son verin biz taşeron işcileri çok maduruz nolur sesimize kulak verin bize yazık ediyonuz artık bizimde bi hakkımız olsun bizde bazı haklardan yarrarlanalım bizler emek venleriz bizim haklarımızı tabikide dönemimizin hükümeti savunup ve koruyacaktır bu konuda ümitlerimizi kaybetmedik İNŞALLAHTA edirmessiniz

  37. burak akgülen // 12 Temmuz 2012 at 16:07 // Cevapla

    arkadaslar siz ne kadrosundan bahsedıyorsunuz adamlar tamamen sizitasoren işçi yapmaya calışıyor siz kadrodan bahsedıyorsunuz.şu anki halinize şükredin yeni yasayla durumumuz daha felaket olacak

  38. yunus diril // 10 Temmuz 2012 at 14:38 // Cevapla

    taşeron sistem kamuda gerçekten kanayan ve acı veren bir durum bu işçilerin devlet güvencesi ne alınması şart taşeron baronları tarafından sürekli emek sömürüsü var.

  39. SLM TOŞORONLUK KÖLELİKTİR MARABADIR YANİ ALT İŞVERENİNİN KÖLESİ ASIL İŞVEREN YÜKSEKTEN MAAŞ YATIRIYOR ALT İŞVERENE İŞÇİYE DÜŞEN ÜCRET ASGARİ ÜCRET BU ALLAHTAN VEBA MI BUNA KULAK ARDI ETMEK DOGRU MUDUR ÖZEL GÜVENLİKÇİLER MADUR 12 SAAT ÇALIŞIYORLR TANZİMAT YOK YILLIK İZİN YOK SOSYAL HAKKIN YOK NEDEN SEN TAŞORON ELAMANISIN SEN KONUŞAMASSIN HAKKIN YOK KAPININ ÖNÜNE KONURSUN.SOSYAL DEVLET BU MUDUR BİDE ÖZEL GÜVENLİKÇİLER POLİS GİBİ GECE NÖBETİ DE VAR PSİKOLOJİKMEN ÇÖKÜYORSUN DAYANAMIYORUZ 12 SAATE GECE BİZİ MAFFETTİ SOSYAL HAKLARIN VE YILLIK İZİNLER TAZMAİNATLAR ,MESAİ SATTLER EN ÖNEMLİSİ BİR AİLEMİZLE BİR YERE ÇIKAMIYORUZ 12 SAAT ÇALIŞMAMIZDAN EVE GİT UYU TEKRAR GEL NÖBETE BU HİÇ BİR AVRUPA ÜLKESİNDE VARMIDR.AVRUPADA YASALAR ÇOK KESKİN TÜRKİYEDE ÇOK ESNEK BİR YASA ÇIKARIN ARTIK TAK ETTİ CANIMIZA ŞU TAŞORONLUK KÖLELİK MARABALIGI SONA ERDİRİN SAYGILAR DİLERİM.

  40. rahmi dağaşan // 03 Temmuz 2012 at 13:04 // Cevapla

    sayın bakanım bu nasıl kadroya almak işverenlerle neyi görüşüp anlaşacaksınız zaten iş verenin tek bir şirketi yok kim bilir kaçıci şirketi biz sözde yıllar önce alcaktınız böyle her sene bize zaman kaybettiyonuz ne olur biran önce kadroya alın bizimde ailemiz var okula gidecek çocugumuz var 1000tl nin hesabını yapalım 355tl ev kirası 100 tl yol parası 100tl su eletrik telefon parası 200 tl taksıt 200tl pazar market parası geri kalan 60 tl ben ailemi hiç dışarı çıkaramıyacağım yarın çocuğum okula başlayacak hangi parailı benimle 4/b arsında ne farkvar oda aynı işi yapıyor bande bu adaletmi ben meslek lisesi mezunuyum iş yerinde mesleyimi yapıyorum sayın başbakanım meslek lisesi meslek lisesi diyor nerede meslek lisesi biran önce çözüm nerede eşit işe eşit ücret teşekkürler

  41. hakan doymaz // 03 Temmuz 2012 at 03:27 // Cevapla

    ne zaman bu nerde kaldı bence hepsi yalan bizi oyalayın nasıl olsa yerel seçimler geliyor siz kimi kandırıyorsunuz

  42. taşeron yasası “dilo dilo yaylalar” şarkısına döndü.
    erteleyip gidiyoruz

  43. nevzat seven samsun // 01 Temmuz 2012 at 08:34 // Cevapla

    Sayın bakanım bu ülkede köle düzeninde taşarören işçileri ne zaman kurtaracaksınız, Ekomomi iyi diyorsunuz ama taşarörenlerin ekomomisi iflaz etti. Bu ülke calışmadan devletin imkanlarında yararlanalar bizden iyi durumdalar. Yeşil kartı var, devlet her türlü yardımı yapıyor belediyelerde yardım alıyorlar, ayda 10-15GÜN kayıt dışı calışarak cep haşlığınıda alıyorlar gel kefim gel, Bizim sucumuz calışmakmı. Bizler artık dayanacak gücümüz kalmadı. Hiç bir şey yapamıyorsanız,asğarı ücretten vergi almayın. Bunu düzelmek hükümetin elinde ben başbakana ve calışma bakanı faruk beye hakkımı helal etmiyeceğim

  44. yücel şahin // 30 Haziran 2012 at 09:45 // Cevapla

    bende kamudayım 15 senedir aynı işi yapan insanlar arasında uçurum var. maaşlardan tutun sosyal haklara bütün konularda 3 veya dört misli fark var.yıpranma payı,vardiya primi,pazar mesaisi,senede 4 ikramiye bize o aklıma gelmiyor o kadar çok ki bumu ADALET HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.BU DÜNYADA DA FİTİL FİTİL ÇIKAR İNŞAALLAH.BU ZULME SESSİZ KALANLARDA ZALİMDİR.

  45. abdullah kılıç // 29 Haziran 2012 at 14:13 // Cevapla

    sayın bakanım benfanatik akpliyim bir belediyede taşeron işçisi olarak çalışıyorum bütün çalışanların gözü kulagı sizde ne zaman bize düzenleme gelecek bakanım hangi şartlarda nasıl çöp topladıgımızı tahmin bile edemezsin resmen pisligin içindeyiz aldıgımız ücret bizim hakımız deyildir dünyada en pis iş bizim işimizdir bir an önce dedimize çare bulrsanız çok iyi olur şimdiden saygılar

  46. ben m.e.b calısıyorum beledıyecden gecıs yaptım maasım ıse 900 tl ve benm 3+1 cocuk var ve hayat zor gecım zor allah askına maaslarmız ne zaman dozeltılecek artık ınsanda sabır bırakmadılar devlet memurlarına gelınce zam bol ısçilere gılınce zom yokk bu ne bızım ıstır arkadass allah hakkımızda hayırlısnı versın hakkımızı yıyene haram olsun allah yardımcımız olsun ..

  47. ilk önce herkese slm arkadaşlar dönem akp dönemi bende akpliyim ama bu seçimde vermeyecegim oyumu çünkü insanları enayi yerine koyurlar 701ytl kendileri geçim yapıyorlarsa bende yapayım ama akp bizleri uyutsunlar bizleri ama halk uyanıyor uyanın sayın arkadaşlar yıkalım akp yi böyle yapanları her zaman yıkalım ezdirmeyelim hiç bir zaman bunlar adam degil dolandırıcılar elimize vurup ekmeklerimizi alıyorlar taşeronların hakkını istiyoruz

  48. salih demir // 21 Haziran 2012 at 21:35 // Cevapla

    ben bir taşaron işçisiyim 730 tl alıyorum zamanında alamıyorum c tesi pazar bayram seyran çalışıyorum 20 gunde bi izin veriyorlar yılık izin yok iş çok para az bu pahalılılkt ne iyip ne i,çip çocuklarıma nasıl bi hayat bırakacagım siz soyleyin bakanmıza selam ediyorum seçimden hemen sonra 1 ay dedi taşaronu kaldıracagım hala gerçekleşmedi yazıktır bizlere el insaf kadrolular 8 saat ayda20 gun bizler ise yukarıda yazdım kadrolular 3 tl buşarlarda bizim durumuz ortada çok iş az para allah var yukarıda bunun mebali agır olur kıymetli buyuklerim bidaha sandıkta supriz olursa kimse şaşırmasın sonra soylemedi demeyin herkese satgılar

  49. semra çelik // 19 Haziran 2012 at 12:42 // Cevapla

    ben 18 yıldır devlet hastanesinde çalışmaktayım.her sene taşaron firmalar hakkında konuşuluyor nerde ben herhalde çocuklarım mezarımda gelip haberini verirler allahtan korkun nerde bu adalet her 6 ayda bir 20 tl. çocuğa verilmez artık bu para milletvekiline gelince kat kat biz insanız insan

  50. Ben yurta resmen hastaların altını temizliyorum hamdi senalar olsun çok şükür işim var 1 çocum var ikinci geliryor ama asgari hüçretle nazıl bakıcam yetmiyor başbakanım 3çocuk yapın diyor bugün miraç kandili rabim hayırlısını versin bu ara tüm insanların kandili mübarek olsun

  51. çetin demircan // 14 Haziran 2012 at 00:35 // Cevapla

    herkese selamlar taşeron yani alt işverenlerinde çok buyuk sıkıntıları var..hizmet alımı yoluyla iş alınıyor ihale şartnamesi hazırlanırken işçinin alacagı maaşı yemek parasını ve yol parasını kurumlar belirliyorlar ve çalışanıda kurum alıyor ve çalıştırıyor ..ama çalışann tazminatlarını bedele koymuyorlar mesela yamek bedelini koymadıgı zaman yemegi kurumda kendileri karşılıyor yemek bedeli öngördügü zaman maaş bodrosuna yansıtılıyor ..amam hi bir şekilde tazminat bedelini koymadan ihale ediyolar ..taşeron firmalar tazminat bedelini fiyatına yansıtırsa iş almaları mumkun olmuyor ..çünki kurumun karlı diye belirledikleri fiyat tazminatları zaten karşılamıyor ..mesela saglık bakanlıgının hizmet ihalelerinde kar oranı yuzde 5 oysaki tazminat bedeli zaten yuzde 8 geciyor ..yani kısacası tazminatı da dahil etse taşeron firması iş alması zaten imkansız ..ama bu çalışanar baki olan kurumlarda hakları saklı ..düşününki 20 yıldır aynı hastanede çalışan bir işçi her yıl başka bi taşeronla çalışmış düşünün ki 20 yıl önceki firma batmış digerleri ortada yok …ama baki olan kurum deletin hastanesidir ..hatta dahada garip olanı en son işi almış bir aydır işi yapan firmadan kıdeminin ödenmesi isteniyor ..bu insan haklarına da aykırı bi durum ..yani kısacası burda hem çalışanar hemde taşeronlar bu konuda çok madurarr ..saygılar

  52. faruk tamyıldız // 11 Haziran 2012 at 23:56 // Cevapla

    ilede yaşamak için hırsızlıkmı yapalım kul hakınamı girelim

  53. faruk tamyıldız // 11 Haziran 2012 at 23:50 // Cevapla

    rabbim inşallah sizden hesabını sorar

  54. faruk tamyıldız // 11 Haziran 2012 at 23:48 // Cevapla

    farz edinki evladınızda böle calısıyor acaba gönlün razı olurmu ölümlü dünya bu emekl vekile yüzde 50li zam herkese zam biz acız aççççççççççççç duyun sesimizi duyun aldıgımız 750 tl sizin yarım saatlik cerez parsı bide verdiyiniz bahşiş sayın bakanım size sesleniyorum yaşarmısınız bu parayla hakımız yeniyor hakımızzzzzzzzzz

  55. sayın bakanım ben vanda yasasıyorum ve 750 tl aylıga bununn 300tl si kira 2 cocugum var ve bunların okul masrafları kendinizi bizim yerimize koyun acaba nasıl yaşardınız bu parayla size söylüyorum bu devletin bir ayıbıdır ve ben hakımı helal etmiyorum sizi ve bizlerin elinden tutmayanlarıda allaha havele ediyorum kurban oldugum rabbin sizi bildiyi gibi yapsın

  56. ercan hakyemez // 11 Haziran 2012 at 18:27 // Cevapla

    arkadaslar kendım bızzat sayın bakanla gorustum kendısını sole bır soru sordum aramızda gecen muhabbetı sızınle paylasmak ıstedım;sayın bakanım taseronlasma ile ilgili caısmalarınız var bılıyorum ama kamuda calısasn taseron larla ILgılı bır calısmanızın olup olmadıgı varmı dedım.Bakan da sole bır cevap verdı bana sana sole ızah edeyım kamu kurumunda calısan taseronlar asıl ısverenın ısını yapıyor bızım bununla ılgılı calısmamız olacak burda nıtelıklı olanla olmayan kısıyı ayırıp nıtelıklı olan personelı kadro almak olucak dedi.pekı sayın bakanım dedım bununla ılgılı calısmalar ne zaman dıyebılırız dedım.calısmaların surdugunu bu sorunun sadece kendı sorunları olmadıgını ssk mufettıslerınle ve sendıka baskanlarıyla ortak gorusş sonra sında olacagını beyan etti…burdan sunu anlıyorum ben yenı secıme kadar herhangı bır gelısme olmıyacak dua etmenızden baska carenız yok eger bunlar gerceklesırse bu iş rant işine doner hukumet kendı adsamlarını alır bızde agzımızı acar bakarız.ekım ayını bı beklıyın derım bıseyler olabılır

  57. sayın bakanım sağlık sektöründe çalışmaktayım günde ameliyata 80 yada 150 vaka alınır toplam 12 oda bulunmakta ve bu odaların hepsine ben bakıyorum ilacı , medikali , formu , doktoru ,hemşiresi , teknisyenleri , hepsiyle ben ilgileniyorum . ve `; 2 bilemedin 3 vakaya girip ( tabi oda en çok çalışanı için konuşuyorum ) çok yoruldum bu günde pozları kesen sonrada arazi olan benim en az 3 katım maaş alan diğer çalışanların her gün aşağılamaları ve her konuda ne olursa olsun haklı olmaları insanı nasıl bir ruh haline sokuyor bilemezsiniz . aldıgım maaş 750 tl ben bir taşeron işcisiyim sayın bakanım hakkımı bana sizin yüzünüzden bize bunları yapanlara değil size helal etmiyorum bu hesap nasıl verilir bilemem ama varın hesabınızı allaha verin .

  58. hepiniz haklısınız çünkü martdan bu yana uzatıyor haziran da geldi nereye kadar taşeron olarak hakkı mı helal etmiyorum

  59. volkan uslu // 07 Haziran 2012 at 10:00 // Cevapla

    Yalan söylüyorsun bakan… yalan söylemek münafıklıktandır… siz ve sizin gibiler münafıksınız kafirsiniz firavunsunuz …TACİRSİNİZ insan taciri

  60. volkan uslu // 07 Haziran 2012 at 09:43 // Cevapla

    bakanımız nasıl güzel bi açıklama yapmış Allah razı olsun … eğer söylediklerinden kendide bir şey anladıysa kendi adına çok sevindim… şimdi haktan hukuktan bahsedeceğim ama kime anlatacağım ki… inanın o kadar söyleyecek şeyler geliyor dilime ama kim duyacak biz hep Allah’a havale ediyoruz, bunlarında ondan korktukları yokta… dümen hep böyle dönüp duracak… bi tarafta olmak istemiyorum Allah korusun……………………………..

  61. AHMET AYYILDIZ RİZE // 06 Haziran 2012 at 21:57 // Cevapla

    SAYIN BAKANIM BU TAŞORENDEN BİZİ KURTAR BIZIM HAKLARIMIZI VERMIYORLAR TEHDID EDIYORLARBIZE ANCAK SEN YARDIM EDERSIN BIZI TAŞORENDEN KURTAR CAMI YAPMIŞ GIBI OLURSUNALLAH RIZASI ICIN YARDIM EDIN SAYGILARIMLA

  62. herkese selam arkadaşlar hiç boşuna moralinizi bozmayın sevgili bakan biz taşoran işcilere kodro varmez neden diye sorarsanız sütleri kesilir ben hakkımı helal etmiyorum mahşerde ikki elim yakasında olacak sorumluların ben hakkımı ahirette alacam insanları kandırıyorlar saygılarımla.

    • sayın arkadaşım boşa beddua etme verme kardeşim oyunu sana ver diyen kim sen ve senin gibilerini köle yerine koyarlar cevaplarınızı bekliyorum

  63. arkaşlar bir insana yalan yakışırmı yakışmaz deyilmi ozaman neyin peşindeyiz bizler yalan atan kişinin peşindeyiz bir döşünün bakayım bir başbakana yalan yakışırmı yakışmaz deyilmi bizler hep umut için deyiz taşaron işçileri kadroya geçecek geçmez bunlar hep yalan ben ken dim taşaron işçisiyim 9 ay çalışıyum okular tatil olunca 3 ay buştayım evliyim ne olacak bunun sunu kimin umrundaki ben buştayım hergün içim deki korku bir allah bilir birde ben sayın başbakınımız tayip erdogan nerden bilsin işet etma korkusu var ne olur allah rızası için türkiynin neresin olur olsun fakiri var yetimi var ne olur el uzat taşaron işçilerine hepmiz senin kerdeleriniz sayın başbakanımız tayip erdogan bizlere iş gövencesi ver bizleri bu azaptan kutar sedece allah tan dileyimiz inşan lah taşaron kardeşlerimize el uzatırsın

  64. Nevzat Yıldırım // 06 Haziran 2012 at 14:52 // Cevapla

    ben de ağız ve diş hastanesinde taşeron firma temizlik şirketine bağlı çalışıyorum.2 çocuğum var. ikisi de öğrenci. kiracıyım.asgari ücretle geçim yapılabilir mi? siz söyleyin. bu hayat değil.ama ne yapalım mecburuz yine. bu konuyu artık uzatmadan bi el atsanız.eğer biraz Allah korkunuz varsa bu sorunu çabucak çözersiniz.çaresiziz.artık dayanılacak gibi değil

  65. faeruk çelik aydın // 04 Haziran 2012 at 10:50 // Cevapla

    yazık bu taşeron çalışanlarına çıkın meydanda boy gösterin böuyle sanal alemde olmaz okumuyorlar bile yapacağız yapacağız ama icraat yok birt milyon oy ne demek bilsinler cok pasif davranıyoruz cooook biz böyle saf oldukça akp kazanır ve bizede ayranın suyu bile düşmez ben mecliste çalışan biriyim size acıdığpım için yazdım hakınızı arayın ama meydanlarda bunlae sizi kandırıyor ha bugun ha yarın diyerek benden söylemesi …….

  66. murat acar // 31 Mayıs 2012 at 19:44 // Cevapla

    sayın bakanım taşören işcısı olarak çalısıyom meslek lısesınde taşören calışanlarına nezaman müjde verceksınız kadro varmı yoksa bızımı eylıyonuz memurların yasaları nı hemen 15 gunde zamını gecmışe farklarını farkıyla verıyonuz bıze gelınce bır turlu yasa çıkmıyo yedıyüz mılonla gecınılırmı bıze gelınce enfılasyon var bakanım gece yatıgınızda rahat uyabılıyonuzmu taşrenlıler aklınıza gelmıyomu ıyı geceler bakanım

  67. sayın bakannımızın söz verdiği gibi bakanımızın sözüne güvenerek taş oranda çalışan kardeşlerimize biraz daha sabır ALLAHTAN yardım isterim saygılarımlaaaaaaaaaaaaaa

  68. EYYÜP DEMRGİL // 31 Mayıs 2012 at 17:32 // Cevapla

    öncelikle taşeron çalışan modern kölelik benim şuan yaşadığım tamda bu

  69. turgut tuncay // 30 Mayıs 2012 at 17:08 // Cevapla

    taseronuz yerın dıbındeyız en cok calısanlarız memurlar paso yatısta bız rahatca wc ye bıle gıdemezken mıllet sokkakta hanı dıyosunuz sızde dokulun yollara nasıl cıkalım evlıyız coluk cocuk ev gecım derdı işden cıkarırlar torpılı olan ıyı yerlere geldı zaten allahtan baska medet umacagımızmı var lanet olsun böyle ulkeye.

  70. bayram serin // 29 Mayıs 2012 at 13:49 // Cevapla

    Sayın bakanım biz taseron calısanların agızlarına bir parmak bal calmaktan vaz geçin artık o baldan bizde yemek istiyoruz bende taseron şirkette 12 yıldır calısıyorum Syın bakanım diger yasalarda göstermiş oldugunuz hassasiyeti ve hızı lütfen bizim yasamızdada göstermenizi ARZ EDERİM SAYGILARIMLA arkadaslar bu güne kadar dayandık lütfen biraz daha dayanalım ALLAHIN İZNİYLE bizlerde rahatlayacagız ALLAHA EMANET OLALAIM HEP BERABER

  71. slm arkadaşlar.Arkadaşlar neyin peşindesiniz! Bi yasa tutturup gidiyorsunuz.Bu yasa böyle çıkmaz.Hakınızı böyle sanal alemde aramayın.Çıkın meydanda boy gösterin.Ne demişler ağlamayan çocuğa mama yok.Bir olun, birlik olun.Ondan sonra hakkınızı arayın.Siz işten çıkarma korkusundasınız.Korkmayın hakkınızı arayın.! (Bi kardeş nasihatı)Herkesi Allaha emanet ediyorum.

  72. ercan hakyemez // 28 Mayıs 2012 at 06:46 // Cevapla

    arkadaslar aydınlatmak ıcın solıyım.sözlesmelılere kadro kamuda calısan taseronu sözlesmelılerın yerıne alıp kamuda calısan taseronu kaldırmak ıstıyolar.yenı bır taseron yasası hazıran ayında cıkıyo gıbı gorunuyo faruk celık acıkladı.bırde su var bunu yapmakta bır rant meselesı.10 yıl calısan taseron calısanı ne kadar sansı vardır onu bılmem.torpıllılerı getırırler yıne.yanı kendınıze hıc pay cıkarmayın.

  73. recep şahinoğlu-mehmet salih kırali // 27 Mayıs 2012 at 11:21 // Cevapla

    bu kolelıkten bızı ne zaman kurtaracaksınız.sayın BAKANIM

  74. ya arkadaslar bu ne sacmalık kac aydır verdıklerı sozu tutmadılar bunlar bızı oyalıyorlar ben guvenlık gorevlısıyım hastaanede calısıyom her gun ıztırap nobet tutuyoz bazen nalet edıyoz ardık gorduklerımızden ama kolelık yapıyoz ya bunlar bızlerı salakmı sanıyorlar teseronlarda calısan arkadaslar vıctanınızı sesverın ona gore oy verın sakın kanmayın secım den sonrakı vaatlara onlar bahane kendınızı ve arkadaslarınızı dusunerek aylenızı dusunerek oylarınızı verın herkes yerını mevkısını duymalı bundan sonra bız alay edılecek kadar dusmedık herkese selam

  75. ahmet avcı // 24 Mayıs 2012 at 19:16 // Cevapla

    yav ben herşeyi anladımda 701 tl ye nasıl ev geöçindirecegiz ben onu anlamadım

  76. alirıza atasoy // 24 Mayıs 2012 at 17:13 // Cevapla

    sayın bakanım ben büyük şehir belediyesin taşörön de 6yıldır çalışıyorummasur göröyorum kayseri de bizlerin sorunu nezaman çözümlenir bir takvin yokmu hep 2012de deniyor sabrımız tükeniyor

  77. çok şalışıp az alan // 24 Mayıs 2012 at 12:31 // Cevapla

    YYU Tıp fak arş hastanesiinde 16 yıldır taşeron firma elamanı olarak teknik elaman olarak yaklaşık 600 kişi çalışmaktayız.bundan 1 yıl öncesine kadar yaklaşık 50 kişinin çalışma performansı altında teknik elaman görserilip kendi akrabalarını beli bir oranda maaş artışı yapıp bu ayrımı bile taşeron çalışanı olarak armıza soktular bizimde bi dayımız olsa sanırım 50 kişi içinde yer alırdıkk.
    yinede diğer arkadaşlarıma verilmediği için ben bunu kabul edilmez teklif larak görüyorum bizler alıştık ezilmeye umarım kdem tazminatlarımız hesabimiza aktarılır

  78. bulent abuzer // 23 Mayıs 2012 at 07:55 // Cevapla

    memurlar meydanlarda eylemde taşeron işçi ne yapsın asgari ücret bile alamıyor taşeron işçi. okullarda öğrenciler seyip öğretmenleri caddede. bu ne iş yaaa… memurlar işinizin başına ulan taşeron işçi 12 saat köle gibi çalışıyor 700 tl maaş alıyor hani bimere şikayet ediyor taşeron asagari ücret altında maaş alıyoruz diye kimseden ses çıkmıyor.bence TAŞERONLAR sokağa dökülmeli ondan sonra ortalığı….. götürsün

  79. sivas belediyesinde 12 senedir çalışmaktayım köle gibi çalıştırılıp hakkımızı veren yoktur ne sendika var nede başka birşey kadrolu personeli 3 katımız fazla para alırken onların yapması gereken işleri biz yapıyoruz yokmu bu feryatlarımızı duyacak bir vicdan sahibi hepsini allaha havale ediyorum hakkımız olsun

  80. recep aydoğdu // 22 Mayıs 2012 at 06:42 // Cevapla

    biz kamuda taşeron olarak çalışan özel güvenlik olarak işimizi doğru dürüst yapamıyoruz mütahitlerin akrabaları gelip bizi mütahitle tehdit edip korkutuyorlar araçla içeri girmek yasakya kamuda mütahitin akrabası veya arkadaşı gelip beni içeri almazsan seninel görüşürüz seni şikayet ederim mütahite yani daha bu görünen yüzü görünmeyen yüzüde var anladınızmı kamuya kpss ile adam alınki adam işini yapsın yada olanı kadroya alın biz işimizi yapamıyoruz allah bu mütahiti ortaya çıkaranın belasını versin taşeronuda köleliktir biz hepimiz allahın kölesiyiz başka kimsenin kölesi olamayız allaha emanet olun

  81. istanbul belediyesinde çalışmaktayım günde 18 saat
    köle gibi çalıştırıyorlar hükümet bize kadro veya sözleşmeyi ne zaman layık görecek acaba
    çocuklarım eşim kısacası ailem zor evi geçindiriyoruz ben koyu akp liyim sülalem akp ye oy verdi
    SAYIN BAŞBAKANIM sesimizi duy kurtar bizi SAYIN BAŞBAKANIM RABBİM’DEN SİZE ŞİFALAR DLİYORUM ALLAH C.C BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN SAYGILAR …..

  82. murat isak // 21 Mayıs 2012 at 16:49 // Cevapla

    arkadaşlar hep yalan dulan mecliste kise kimseyi düşünmüyur taşaron işçilerini kimse ne oldugunu bilmiyor niye bilsinler hergün ızdırap çeken biziz kimin umrunda 700 milyon maaş bize yetiyormu yetmiyorr diye ben kendim evliyim kiradayım ay uluyorki maaş almıyuz neden kimse yokmu bizim halimizi soran sizleri allaha havele ediyum allah hakınızdan gelsin

  83. tok açın halinden ne anlar // 16 Mayıs 2012 at 10:11 // Cevapla

    yıllardır kimse bize sahip çıkmadı. sizde ağzımıza bal sürüp oyalayacaksınız.adalet partisiymiş görelim adaletini.asgari ücret 701tl diyorsunuz işveren öyle demiyor 634 tl diyor. önceden vergi iyadesi adı altında fiş parası alırdık.şimdi o aile geçim indirimi oldu. artık ne iş yapacagımızı şaşırdık.çiftçilik yapalım diyoruz girdi maliyetleri yüksek mal bedava.önceden çiftçiye dönüm başı 25 tl verilirdi destek diye. şimdi kalem olarak mazot destegi topra analiz destegi gübre destegi vesaire kalem çok para 7,5 tl şimdi hayvancılık yapalım bir kaç hayvan bakalım diyorum kime sorduysam aman kaç diyorlar. evet sayın bakanım kırt kanat geçinmeye çalıştıgımız halimizi artık görün taşeron bir firmada iş buldum eve ekmegi götürdüğüm zaman çocuklar seviniyor yanlış anlama çikolata deyil bu gün 1500 en düşük memur maaşı alan kardeşlerime sesleniyorum halinize şükredin.bilmem seyrettinizmi hazreti musanın on emir filmini orada kerpiç çamurunun içindeki ibrani kölelerine gırbaçla çalıştırıyorlardı.bizim tek farkımız gırbaç deyilde agız dolusu hakaret tehdit çalişacaksan çalış işçi çok ay sonu geldimi zamanında yatmayan maaş aldıgımız maaş kuru ekmek parası.hazreti ömer bir cuval unu sırtınla taşımıştı çocuklarına taş kaynatan kadının evine evet sayın faruk çelik bakanınım senden herkese un taşımanı istemiyoruz.eyerki adaletliyseniz sorunlarımızı bir an önce meclise taşır sesimizi duyarsınız.yerine göre kırıcılıgımız olduysa eger af ola çünkü bu yara yıllardır kanıyor.teşekkürler

  84. adalet kalkınma partisi nin adaletine güven yok 3 dnemdir akp ye veriyorum oyumu ama işçi eziyoror emekli olmuşbakanlara zam memura zam tamam taşarona zam ama 5 lira 10 lira :D 850 tl ile açlık sınırındayım 350 tl ev elektirik su 100 tl çocuk bezi maması 150 tl yolparası 100 tl gariye kalanla hergün ekmek soğan soğan erkeyi olduk vala

  85. MERT DEMİR // 15 Mayıs 2012 at 23:45 // Cevapla

    Sayın Bakanım bu ne bitmez çileymiş Zengine bu memlekette herşey var ama çalışan kesime gelince bekle ömrümüz beklemekle geçiyor( MİLLETVEKİLİNE GELİNCE BİR GECEDE YAPIŞTIR YÜZDE YÜZ ZAMMI ÇALIŞANA EMEKÇİYE GELİNCE BEKLE ARTIK YETER )Artık görün bu ezilen emekçi ve taşeron işçiyi çık sın artık çıkıcaksa çıksın bu yasa deiğiniz şey herkez rahatlasın bütün taşerostünnlar diken üstünde lütfen bakanıom sayglar allah çalışmalarınızı daim etsin partinin ismin hakını verin lütfen

  86. Sayın başbakanım ben 10 yıldır kamuda taşeron olarak çalışıyorom ben şuna eminim ki siz yapamayacağınız bir şeye buzamana kadar yaparım diye vaadetmediniz bu kamuda çalışan taşeron işçileri olarak bizim durum için de bir sözünüz vardı biz çalıştığımız yerde muhalefetteyiz sanki iktidar ne zaman olacağız ve türkiye geneli kamuda çalışan taşeron işçilerin sayısını siz bizden iyi biliyorsunuz 550 bin civarı bu demek oluyorki bunu üçle çarptığınızda bir buçuk ( MİLYON) SAYIYA ULAŞIYOR BENCE HİÇ BİR SİYASİ PARTİLİ BU BİR BUÇUK MİLYON OYU KAYBETTMEYİ GÖZE ALAMAZ BENCE BEN İYİ BİR AKP LİYİM AMA ARTIK YETER BİZ TABAN OLARAK AKP ZAMANDA HİÇ BİR GÜZELLİK GÖRMEDİK NE OLUR SİZ BÜYÜKLARİMİZDEN BİZ ŞUNU İSTİYORUZ ARADAKİ TAŞERONLAR BU PARALARI YANİ ZENGİN DAHA ZENGİN OLMASIN BİRAZDA BİZ ASĞERİ ÜCRETLE ÇALIŞANLAR RAHAT ETSİN ONALR ZATEN OLACAKLARINI OLMUŞTUR ZEVKİ SEFA İÇİNDE HAYAT YAŞIYORLAR SİZDEN TEK İSDEĞİMİZ TABANA BİRAZCIK KULAK VERİN…….KÖLELİKTEN KURTULUP İKTİDAR OLALIM TEŞEKKÜRLER…

  87. Ersin Ongun // 15 Mayıs 2012 at 13:58 // Cevapla

    Sayın Bakanım 700tl maaş alıyorum 250 tl ev kirası weriyorum + 100 akaryakıt + 50 elektrik faturası + 50 su faturası ççocuklarımın okul masrafları 100 tl kalan 150 tl ile 1 ay yaşam mucadelesi vermekteyim her geçenn ay içerisinde zor anlar yaşamaktayım artık eşimde buna tahammül edemez oldu her ay bankalardan almış olduğum krediler ile geçimimi zar zor sağlıyorum bu ay içerisinde kredilerimin 2 tanesini ödeyemedim ve evime haciz gelebilir onun için sizden öncelikle başbakanımızdan sonra çalışma bakanımızdan bizleri yardımcı olmalarından kendilerine rica ediyorum bir ailenin yok olmaması için lütfen taşeron işçilerine yardımlarınızı bekliyorum işlerinizde başarılar diler saygı ve selamlarımı iletirim İZMİR ÖDEMİŞ BİRGİ KASABASINDAN zavallı bir taşeron işçisi

  88. selamünaleykum. ilçe belediyelerinde çalışan taşeron işçiler olarak bakanımıza bu konuda sonuna kadar güveniyoruz.

  89. ADI:TAŞERON SOYADI: KÖLE // 13 Mayıs 2012 at 10:23 // Cevapla

    selamlar ve merhabalar ınsalllah benı dıkkate alırsınız soruyoruz sn faruk celıke soz hakkı verıyorsunuz nıcın asıl ısı yanı bızlere taseron kolelere hakkı vermıyorsunuzallah rızası ıcın su taseron fırmalara son verılsın taseron sıstemı tedavı edılebılır bır hastalıktır tanı ve tedavısı ıse kadrolu ve guvencelı calısmaktır sn faruk celık guzel soyluyor ama cok eksık soyluyor be taseron ıscılerını korumuyor taseron fırmalarını koruyor ve taseron fırmalarla ortak mucadele ve kazanc saglıyor nıcın mufettıs raporlarını ve mahkeme kararlarını hıce syıyor yok sayıyor uygulamıyor hukuksuzluk yapan bır bakan ıstemıyoruz yoksa bızlerde taseron calısma bakanı ıstıyoruz ozaman esıt sartlarda mucadele ederız alllah rızası ıcın sozlerımı dıkkkate alın teseron ıscılerı dayanısma ve yardımlasma dernegı adımız taseron soyadımız kole bır omur gecmez boyle sayın faruk celık tum turkıye selamlar

  90. ben ALLAH TAN korkarım // 12 Mayıs 2012 at 09:41 // Cevapla

    ya siz? korkarmısınız? korksalar o kolltuğa oturmazlardı ve sellam o kultuk ateşten kultuk bilene eğer hakını verene o kultuk götürür onu rabbine saygılar

  91. mehmet duman // 11 Mayıs 2012 at 16:52 // Cevapla

    çözüm çözüm çözüm diyoruzzz

  92. yerimiz yurdumuzun ünvanımızın belli olmasını istiyoruz.çalışmada teşvik ve verimin yüksek olması içinde statü çok önemlidir.bizide duyun.bu hükümette herkes bir yerlere vardı.bir taşeron çalışanları ortada kalmıştır.bizde İNSANIZ.maaşımızdan çok kesinti var.yıllık artışlarda çok düşük.zor geçiniyoruz.bazen çok para alanlara İMRENİYORUZ.sesimizi duyun.ilginize arz ederiz.

  93. hastanede taşeron işçisi olarak çalışmaktayım maaşların azlığı işlerin fazlalığı hiç önemli değil asıl mesele gördüğümüz muamele duyduğumuz söz bunların hepsi işçiyiz diye insandan farklı biryaratık bu işçi .ve şundan eminim kurumların bütün yükü onlardaDEVLET HASTANESİNDE TAŞERON OLARAKTAN ÇALIŞMAKTAYIM .İŞİMİ ÇOK SEVİYORUM AMA FAZLA ÇALIŞIP AZ PARA ALMAKTAN YORULDUM. OCAK AYINDA TAŞERONLARA İYİLEŞTİRME GELECEK DİYE SÖYLENTİ VARDI AMA MART AYINA GELDİK HALA BİR DEĞİŞİKLİK YOK .YILLAR ÖNCE MEMURLARA YAPILAN İYİLEŞTİRMELERDEN BİZDE İSTRİYORUZ.UMUTLUYUZ. SAYIN BAŞBAKANIM VE BAKANIMDAN YAPACAKLARI İYİLEŞTİRMEYİ BİR AN ÖNCE GERÇEKLEŞTİRMELERİNİ İSTİYORUZ
    Cevapla

  94. Bekir Narinç // 11 Mayıs 2012 at 05:00 // Cevapla

    Sayın Başbakan RECEP TAYYİP ERDOĞAN bey o kadar insan sana ve verdiğin sözlere güvenerek sana destek verdiler.Bu taşeronluk nie kalkmıyor neden garibanların üzerinden birileri biraz daha zengin oluyo bunu nasıl göremiosunuz görmemek imkansız aslında belkide taşeronlaşmayı bitirmeye gücünüz yetmiyo ? Sebebi nedir bilmiorum ama heran işten çıkarılma korkusu yaşayan taşeron işçilerin , eşlerinin ve yeri geldiginde taşeronlara sunulan şartlardan dolayı aç yatan küçük bebelerinin nabalı günahı sizin üstünüzde.

  95. hüseyin kara // 10 Mayıs 2012 at 20:39 // Cevapla

    bitsin artık bu çile 5 yıl oldu taşeron da calışalı patronun zamanın da tempra arabası vardı şimdi ise bmv 520 si var 2010 model bu hükümet hic mi demiyor adam sen bu kadar parayı nasıl kazandın insanların kanını somuruyorlar sayın bakanıma soruyorum acaba aylık kac para harcıyor cocugumuza gelecek hazırlamak icin millet sesini kesiyor yazık bu millete lütfen sayın bakan şu işin bi caresine bakın sevinsin şu garipler söz oyum size

  96. 701 magış 350tl ev kirası 50tl eletrik 30tl su 100tl yol 40tl öylen yemegi tomlam 60tl tüp meçmuri harcama 640tl mutvaga kalam 61tl inen yarıtom yarı ac yaşam mücadelesi veren benim gibi birlercede kardeşlerimizin lütfen ama lütfen busefer sesimizi duyun yoksa inanın kimseni sabrı kalmadı.

  97. sayın bakanım kayseride belediyede calışıyoruz size tüm arkadaşlarımadına yazıyorum sinden hz ömerin adaletinden adalet istiyorlar.

  98. şenol aydın // 10 Mayıs 2012 at 19:04 // Cevapla

    yorum yazsak ne oluyorki bizi ciddiye alan yokki yıllardır sesimizi cıkarıyoruzda ne oluyor isteseler yasayı 1 günde cıkarırlar biz taşaronları artık ciddiye alan yok agladık bagırdık yardım istedik ama nafile hic ses cıkmadı anladımki bu yolda yalnızız allah yardımcımız olsun 750 tl ile ailesini gecindirmek zorunda olanlara maaşlarımızı düzenli alamıyoruz zaten bütün borclarımız birikti cocuklarımız okula giderken cebine harclık veremiyoruz duyun sesimizi bizlerde bu ülkenin bireyleriyiz bizimde ihtiyaclarımız ve giderlerimiz var bizede kulak verin lütfen dünyaya geldik insanca yaşamak bizimde hakkımız saygılarımla arz ederim

  99. murat aktepe // 10 Mayıs 2012 at 14:40 // Cevapla

    kardeşlerim hepimizde aynı dert yukarımızdakiler sadece birer maşa bana göre insanı düşünen zaten böyle bir çalışma hayatı yapmaz ama yüce allah herşeyi görendir onun için kafanızı yormayın sizde hakettiğinizi alacağız

  100. ağlamaktan kurudu gözlerim // 10 Mayıs 2012 at 13:21 // Cevapla

    merhaba.bende 11 yıldır sağlıkta taşeronda çalışan 730 tl alan üniversite mezunu çalışanım.işe başladığımdan beri ha kadro geldi ha gelecek derken 11 koca yıl geçti.sabrımız yaşama sevincimiz bitti artık işe başladığımda 201 tl olan maaş şuan sadece 730 tl çok komik değilmi kadroluların döner sermayesi bile bundan fazla hepimiz zor durumdayız onca yıl emek verdik hiçbirşey yok kızılayda taşeronda çalışanlara hak verildi başımıza memur olarak geldi. ve gözünün içine baka baka 1500 tl maaş aldılar hemde aynı işi yapmana rağmen hakmı bu adaletmi bu.hiçbir mezuniyeti kıdemi olmayan adam sırf personel şefi diye her yerde hava bastı.bunları çeken bilir haklarımızı istiyoruz Hala büyük sabırla kadro bekliyoruz ve hakkımız olduğunu düşünüyoruz .Teşekkürler

  101. mehmet akif bıyıkçı // 09 Mayıs 2012 at 14:44 // Cevapla

    sayın bakanım ben bir üniversitede taşören işçi olarak çalışıyorum yaklaşık 7 sene oldu ama hala bi umut bekliyorum önümüzdeki zamanda arkadaşların dediği gibi kadro istiyorum bunuda hak ettiğimizi inanıyorum saygılarımla……..

  102. nurten yeşiloğlu // 09 Mayıs 2012 at 13:54 // Cevapla

    Merhaba ben kamu kurumunda sağlıkta taşeron olarak çalışıyorum.maaşlarımızı çok gecikmeli olarak alıyoruz. şikayet etsek kanun onlardanyana birşey yapamıyoruz.yasada bizi koruyan birşey yok.çalışma bakanımız 2011 sonunda yasayı çıkarma sözü vermişti hiçbir gelişme yok çok çaresiz durumdayız.Verilen sözlerin en kısa zamanda yerine getirilmesini istiyoruz. Teşekkürler.

  103. tuğba tuncer // 09 Mayıs 2012 at 13:39 // Cevapla

    sayın bakanım biz taşeron işçiler olarak sadece hak ettiğimiz saygıyı görmek,emeği almak istiyoruz.çok fazla çalışıyor ve hak ettiğimiz maaşıda alamıyoruz.hadi bunu geçtik alırkende bin türlü sorun yaşıyoruz.ev kiramız,kredi borçlarımız hep faizli ödeniyor .maaşımızda belirli bir gün yok.biz sadece kendi işimizin dışında iş yapmak istemiyor ve yaptığımız işte saygı görmek istiyoruz .bunu yoluda sizin bize sağlıyacağınız haklardan geçiyor.umarım bu bir sorun olarak kalmaz ve çözümü bulunur.

  104. belediye 6 ay magduru sözleşmelyken taşören işcileri olan işciler // 09 Mayıs 2012 at 09:16 // Cevapla

    merhaba beledide biz ve bizim gibi belediyede devlet güvencesi altında geçici işci olark çalışan ve çıkan kanunula 2006 yılı 6 ay ibaresenden dolayı devletde sözleşmeli çalışırken en azından bir çok hakkımız varken bu çıkan kanundan ben ve benim gibi belediyelerde ve diger kamu dairelerinde çalışan arkadaşlarım 30 gün den kayıp eden biz işciler kadro verilmedi bırakın aynı yerimizde saymayı birde biz geride kalan işciler taşören firmaya aktarıldık nerde adelet nerde hukuk seseniyoruz.
    taşöne çalışmaları hep duyuyoruz işitiyoruz bilmiyorum bizlerin hali nice olur verilen hak alınmaz diyoruz ama alınıyor tükiyede bunu anlamıyoruz şuan töşeren firmada alt iş verende çalıyoruz her an işten çıkma korkusuyla maaşlarımz düşük hiçbir güvencemiz yok vardı ama şuan yok allah rızası için sesleniyoruz duyun arktık semizi ne bekliyorsunuz sayın başbakınım bakanım kamuda çalışan işciler gerçekten taşören altında eziliyorlar bunun sıkıntısını biz işciler fazlasıyla yaşıyoruz yeniden bir yasa kanun çığkartılırsa biz belediye ve diger kamuda çalışan arkadaşlar olarak duacınız oluruz allah yar ve yardımcınız olsun diyorum. umutla heyecanla yine de bir birşeyler olur umuduyla bekliyoruz saygılar….

  105. eskişehir // 08 Mayıs 2012 at 21:36 // Cevapla

    SAYIN BAKANIM YETER ARTIK CÖZÜN YA İLLA SECİMLERE KADAR MI BEKLİCEZ SAYIN KILIKTAR OGLU TAŞÖRENİ KALDIRICAM DEDİ ADAMA FIRSAT VERMEDİLER SİZ BARİ BİŞEYLER YAPIN 780 LİRA TAMAM ALLAH BEREKET VERSİN AMA İHTİYACLARIMIZ HEP YARIM AMA KADROLULAR 2000 TL MAAŞ ALIYO TATİL YAPIYOLAR BİZ CARŞIYA Bİ LE YURUYEREK GİDİYORUZ BİDE UTANMADAN BU SENE NEREYE GİDİCEN DİYE KAFA KIRIYOLAR NİYE TİMİZ TATİL ARABA EV DEYİL KARNIMIZ DOYSUN HESAPLIYORUM HER AY 350 TL KİRA 150 TL BAKKAL 100 TL ELKTRİK SU 50 TL COCUMUN MASRAFI 100 TL PAZAR NERDE KALDI BAYRAM GİYSİ AYAKKABI GEZMEK TOZMAK VAR GERİSİNİ SEN DÜŞÜN TAŞÖRENİZ DİYE ASSINLAR BİZİ ASMAKLA DEYİL ACLIKTAN ÖLÜCEZ

  106. harun aslan // 08 Mayıs 2012 at 10:33 // Cevapla

    ELBİSTAN rumuzlu arkadaşımız kısa ve öz konuşmuş. taşeron işçinin hali ortada ELBİSTAN benimde senden farkım yok.Allah işçinin hakkını yiyeni perme perişan etsin.memleketin deyişiyle gedişçiniz ola gelişçiniz olmaya

  107. köle işçi // 08 Mayıs 2012 at 10:29 // Cevapla

    arkadaşlar kimse sesinizi duymaz boşuna konuşuyorsunuz. bu hükümette adalet aramayın en büyük adaletsizliği bunlar yapıyor.yarın oy zamanı ya oy vermeyeceksiniz akp ye ya da halinizden memnun olun kölelilğe devam arkadaşlar.keser döner sap döner…..vesselam

  108. şerif ozani // 08 Mayıs 2012 at 09:59 // Cevapla

    teşeron işçisinin sorunu giderilecegine inanmıyorum sürekli düzelecek diyorlar inşallah düzelir.

  109. seyitahmet honca // 08 Mayıs 2012 at 09:13 // Cevapla

    sayın bakan ben samsun 19 mayıs üniversitesinde 10 yıldır taşören işçi olarak çalışmak tayım.aldığım maaş 750 tl evliyim 2 çocuğum var eşim çalışmıyor,300 tl kira veriyorum,çocuğumun birtanesi okula bu sene başladı,o kadar masrafından kıstığım halde aylık gideri 200 tl,yi buluyor,diğer çocuğum henüz küçük, ama onunda aylık gideri en az 100 tl.elektirik su telefonda 100tl.sayın bakanım eminimki tüm taşören çalışanları benim durumumda.ülkemizde askeri ücrete gelen zam zaten belli.çocuğun bez parasını bile karşılamıyor.şimdi sayın bakanım gözlerinizi 5 dakika kapatın ve kendinizi benim yerime koyunuz ve bu parayla 1 ay geçinin.sayın bakanım lütfen bizim için hayırlı birşeyler çıkarın bizi taşören çalışmaktan kurtarın.cenabı allah hepimizin yar ve yardımcımız olsun.

  110. hasan yılmaz // 07 Mayıs 2012 at 01:45 // Cevapla

    arkadaşlar bu işler hep boş işler, şu anda bile bir ayı doldurmadan girdi çıktı yapılıyor, sizde bir ssk dökümü alın da görün… bu ne .. düzendir… güvenlige haksızlık yapıp ondan dürüst lük istemek sizce ne kadar dogru… hayır kimse yamuk olmasında kafama takıldı….işveren her daima gemisini yürütür…2 iki daha dört.. vay ki vay güvenligin haline, görecegiz bak bize yarıyan birşey olmıyacak olsada bize yansımayacak….ama ssk yı lütfen bi kontrol edin girdi çıktı tarihlerinizi…

  111. fatih özkan // 05 Mayıs 2012 at 10:43 // Cevapla

    sayın bakanım ANKARA. E.D.HASTANESİNDE özel güvenlikçi olarak çalışmaktayım aldıgımız ücret çok az 780 tl maaşımız var 350 kira veriyorum artık bu işin bi çözümü olması lazım çalışan güvenlik temizlik bilgi işlem bumu adalet adam yattıgı yerden döner alıyo aldıkları döner bizim maaşımız kadar artı bide normal aylıgı ediyo 2000 tl hiçbir güvencemiz yok isteseler anında işten çıkarıyolar bumu adalet sayın bakanım. birde ne çalışacam diyo kadrolu memurların bazıları şirket elemanları var çalışsın diyo bumu adalet sayın bakanım lütfen bu işe bir sonuç artık yeterrrrrrr.

  112. mehmet danabaş // 03 Mayıs 2012 at 12:27 // Cevapla

    800tl maaş alıyoruz 350tl kira veriyoruz 70tl yolparası 45tl elektrik 25tl su çocugun servis parası pazar ihtiyacı mutfak ihtiyacı allahtan sigara kullanmıyorum enazından 1100tl olmalı özel güvenligin maaşı

  113. mehmet danabaş // 03 Mayıs 2012 at 12:21 // Cevapla

    hastane de özel güvenlik görevlisi olarak çalışıyoruz doktorlara hasta yakınlarından darp ediliyor bizde mücadele veriyoruz bizde hasta yakınlarından tehtit alıyoruz bizlerede bıçak çekiyorlar sopalarla hastaneyi bastılar bizim güvencemiz nerde maaşlarda iyileştirme olacak diye söylentilerde yalan çıktı çalışma bakanından maaşlarımız iyileşmesini istiyoruz

  114. BİZİ DUYAN VARMI ACABA? İLGİLENEN VARMI? TEK KAVGAMIZ EKMEK DAVAMIZZZ! FAZLASINDA GÖZÜMÜZ YOKK..AYIN SONUNU ZOR GETİRİYORUZ EKMEK PARASI KALMAZMI İNSANIN CEBİNDE YA , KALMAZMIŞ..

  115. garıban işci // 01 Mayıs 2012 at 23:44 // Cevapla

    ben 7 cocuk babasıyım ve ıkısı ozurlu 4 okuyan var ben 748 tlden nasıl gecıneyım bunu bakanıma soruyorum ve heran ısten cıkartma korkusuyla yatp kalkıyorum bu tasaron ışcının ne olacak halı hukumet olarak ben memnunum ama bıraz tasaron calısanlarıda dusunmek olazım saglıkcalısanı olarak 9yıldır calısıyorum ınsallah bu duzene bır dur derler

  116. v for Vendetta // 01 Mayıs 2012 at 20:13 // Cevapla

    BU DÜZEN YIKILACAK… BİZ SİZE DEĞİL SİZ BİZE YALVARIR HALE GELECEKSİNİZ… SAYIN TAŞERON KARDEŞLERİM BIRAKIN ARTIK HAK HUKUK BİLMEYENLERE YALVARIP YAKARMAYI SAYIN KELİMESİ EMEK VERENE YAKIŞIR ONLARA DEĞİL ONLAR BENİM MEMURUM OLABİLİR ANCAK BENİM SEÇTİĞİM ADAMA YALVARACAK DEĞİLİM…

  117. BEN 7 YILDIR TAŞERON OLARAK ÇALIŞIYORUM BU SENE OLACAK
    YOK OLMADI TEMMUZ DA KESIN OLACAK YOK BU SENE YETİŞMEZ
    SENEYE KESIN OLACAK BENİM ŞAHSI GORUŞUM OLMADI OLMADI OLMAYACAKKK

  118. MAAŞ ARTISI IZIN SAGLIK HAKLARI HEPSI TABIKI BIR TASERON IŞCISI ICIN ONEMLI KARARLAR.AMA BENCE HERSEY BUNUNLA SINIRLI DIIL.BULUNDUGUN ILDE TASERON ISCI OLARAK CALISMAKTAYIM BU HAKLAR GELDI EVET IYI GUZEL . PEKI EVLENIP GITTIKTEN SONRA ESINNI BULUNDUGU ILDE TEKRAR CALISMA SANSIN OLCAK MI HAYIR.BUNLARIDA DUZENE KOYUN YANI KISACASI KADRONUN GELMESI LAZIM BIZLER ICIN BIR KEREYE MAHSUSTA OILSA TUM KAMU KURUM VE KURULUŞLARINDA CALISAN TASERON ISCILER ICIN KADROYU ACIN LUTFENNNN…

  119. sayın başbakanımız tarşon işçilerine bir an önce çözüm bulunması rica ediyoruz.tarşon işçileri köle gibi çalıştırılıyor bunun karşılığını alamıyorlar iş güvenceleri yok biz bu bayrağın altında yaşamıyormuyuz.nie ayrımcılık yapıyorlar.israil’in filistine yaptığını burda tarşon işçilerine yapıyorlar seni çok seviyoruz senden başka kimse bu konuyu çözemez allah yar ve yardımcın olsun,allaha emanet olun..

  120. fikret ekmekci // 28 Nisan 2012 at 15:06 // Cevapla

    saygı deger bakanım ben Ardahan göle ilçesi huseyın gedık i.ö.o çalışyorum 5. yıldır taşaron işçısıyın ve okular bıtımınde bızı çıkartyorlar bızım her hangı bır hak ve talep edemıyoruz her sene aynen işlem yapılıyor deyerlı bakanım benım 5 nufusum var bunların hepsı okuyor yazın boş oldugum için ben magdur oluyorum sızlerden benım işimle ilgılı olarak bana yardımçı olmanızı saygılarımla arz ederim.

  121. nejmi DODAK // 27 Nisan 2012 at 16:27 // Cevapla

    selam sevgili büyüklerim belediyede taşeron firma işçisi olarak çalışmaktayım lütfen bizede kadro hakkı gelsin her yıl giriş çıkış yapılmasında bıktık ve bugün yarın bi tekme vururlar endişesiyle uyuyamıyoruz duyun artık sesimizi lütfen.

  122. haksızlıklara maruz // 26 Nisan 2012 at 10:06 // Cevapla

    siz de daha öncelikel gibi sallayın bu konları nasılsa AHİRETTE görğşcez mahkeme-i kubrada buluşmak üzere saygılar

  123. kaç yıldır aynı haberleri sakız gibi dolandırıyosunz oy zamanı bizlerde sizi iyi
    dolandıracaz

  124. gercekler takendisi // 24 Nisan 2012 at 10:54 // Cevapla

    SAYIN BAKANIM SORMASI AYIPTIR NEYİ BEKLİYORSUNUZ SECİMİMİ BEKLİYOSUNUZ ODA GÜZEL BU DÜNYANIN DİYER TARAFIDA VAR BEN DE SİZİ ORDA BEKLİYCEM AMA BEN SÖZÜMÜ TUTCAM BEKLİCEM SİZİ HAKKIMI SORCAM ELBET

  125. gercekler takendisi // 24 Nisan 2012 at 10:45 // Cevapla

    bakanım enkısa zaman da müjdeli haberlerinizi bekliyoruz diycem ama diycek söz bile bulamı yorum artık sözler bugazımız da anlatmaktan söylemek ten kurudu cocuk babasıyım dilerim ahirette hesablaşırız elbet
    ey türk halkı taşören kardeşlerim allah cümlemizin yardımcısı olsun
    MAŞIMIZI ZAMANIN DA ALAMIYORUZ MEMUR MAŞINI BİTİRİYOR DÖNER DEN ALDIKLARINI BİTİRME SAFASIN DAYKEN MEMURUN DÖNER DEN ALDIKLARI KADAR PARA KADAR OLMAYAN MAŞIMIZI ALMIŞ OLUYORUZ EY MİLLET VEKİLLERİ MAŞIMI SİZE VERİM SİZE BAKALIM BU MAAŞIM 5 GÜN DAYANIRMI YETMEZ YETMEZ

  126. gercekler takendisi // 24 Nisan 2012 at 10:36 // Cevapla

    ey miillet uyanın artık birgecede vekilie maş zammı cıkıyor halka geldin mi 100 delik var ondalık var var da var palavra palav ra anadın mı

  127. cumhur ceylan // 20 Nisan 2012 at 16:38 // Cevapla

    sevgili arkadaşlarım yurttaşlar bu siyasetçilerin halkı zerre kadar düşünmezler kendi haklarını bir gecede çıkartırlar halka olunca yüzdeyle hesaplarlar fazla olunca bütçe açık verir. millet vekiline zam var halka gelince sadaka sömürülüyoruz.siyasilere taviz vermeyin verirsen böyle tepene çıkarlar.halkı oynatırlar yıllardan beri çözemediler sanki 100 bilinmeyen denklem problemi çözülüyor. yıllardan buyana

  128. SULEYMAN ALCI // 19 Nisan 2012 at 18:51 // Cevapla

    BIZ YAZIN GUNESIN ALTINDA KIŞIN YAGMURUN ALTINDA 6 YILDIR DUNYANIN GÖZBEBEGI DENILEN YERDE 7001 TL MAASLA HAYAT MUCADESI VERIYORUM.2 COCUGUM VAR EVIM KIRA TOPLAM 2 ODA BENDE BENIM MEMLEKETIMDE INSAN GIBI YASAMAK ISTIYORUM SAYIN BAKANIM ALLAHTAN REVAMIDIR BU.BIZDE INSAN YERINE KOYULMAK ISTIYORUZ COK BIRSEYMI ISTIYORUZ.SUCUMUZ VATANINI MILLETINI SEVMEKMI BUNU BIZ ZATEN KARSILIKSIZ DA YAPIYORUZ ARTIK SESIMIZI DUYUN

  129. OYA İLBEYİ // 19 Nisan 2012 at 11:23 // Cevapla

    ben sağlıkta çalışıyorum.7 yıldır sekreterim ve HASTALARIN HEP HEM HAKARETİNE HEMDE TACİZİNE MARUZ KALIYORUZ. İNŞALLAH BAKANIM SÖZÜNDE DURUR DA en kısa zamanda kadroya geçeriz aksi takdirde TIP ŞEHİDİ DR. ERSİN ARSLAN GİBİ BİZLERİDE SIRA GELECEK VE BU KONUDA TÜM YETKİLİLERDEN BİRAN ÖNCE ÖNLEM ALMALARINI RİCA VE ARZ EDERİM.

  130. akan güneş // 17 Nisan 2012 at 21:39 // Cevapla

    bentemizlik işcisiyim inanın gecinemiyoruz lütfen bicare artık hem cok calışıyoruz hem az alıyoruz lütfen düzeltin sayın bakanım sagılarımla ALLAHA emanet olun

  131. köle taşaron // 17 Nisan 2012 at 20:30 // Cevapla

    kölelik 2000 yıl önce kalktı türkiyede ne zaman kalkacak bu köleliktende beter canımız yanıyor artık inşallah kıyamet koparda kurtuluruz.

  132. MUSTAFA DÜZCE // 14 Nisan 2012 at 03:14 // Cevapla

    arkadaslar daha cok bekleiz baksana sayın bakan bır kelıme söylüyor 2 ay bekliyoruz 2 ay sonra bir kelime söler gene bekleriz secime kadar böle sürer anlamadınızmı oy istıyorlar

  133. neyin bakanısınız bilmiyorumama sezarın hakkını sezara verin.üzerimizden yandaşlarınızın cebini doldurmayın.YETER ARTIK!!!!inşallah gün gelirde sizleride mahkemelerde görürüz.(mazlumun bedduasını almayın kafirde olsa)elhamdülillah biz müslümanız vede mazlumuz yeter bu zulümm…!!

  134. HARUN ASLAN // 13 Nisan 2012 at 16:20 // Cevapla

    bende üniversite mezunuyum. bir okulda temizlik işçisi olarak çalışıyorum.geçtiğimiz ayın maaşını bile alamadık.her akşam eve gittiğimde 2 yaşındaki oğlum bakkaldan çikolata isteyecek diye ödüm kopuyor.yeter artık ey akp.kadro falan hayal bile etmeyin. başbakan artık 5 çocuk yapın diyor.benim bir çocuğum var. şimdiden kara kara düşünüyorum.yarın büyüyücek ne yapacağız bilmiyoruz.insanlarla dalga geçmeyin artık.işveren deveyi hamuduyla yutuyor.işçinin çocuk parası asgari geçim indirimi yemek yol parası hepsini cebine atıyor işveren..zehir zıkkım olsun eve götüreceğimiz ekmek parasını kendi cebine atıyor. çok çalışıyorsun üstüne üstlük birde okul müdürün sana mobbing uyguluyor.bu toprağın birde altı var.şehit olarak ölsen bile kul hakkıyla gelme karşıma diyor rabbim.hiç birine hakkımı helal etmiyorum.benim üstümden benim paramı kendi cebine atan ey işveren şimdiden gani gani zehir zıkkım olsun…

  135. yeter artıkk vallah bıktıkk :(

  136. Taşeron mağduru // 11 Nisan 2012 at 11:51 // Cevapla

    Dışardan bakanlar için ne de kolay; örgütlenin, bağırın, çağırın, iş bırakın, işi yavaşlatın!! Bunların %1′ini bile yapsanız anında kapı dışarı edilirsiniz..Bizim güvencemiz yok kimse bunu idrak edemiyor. Güvencemiz olmadığı için de sesimiz çıkmıyor, kuzu gibi (belki daha fazla) işimizi yapıyoruz, istmeden de olsa diğer kadrolulara ve amirlemize karşı buynumuz bükük oluyor. NEDEN? Biz de insanız, etten kemikten yaratılmışız, diğerlerinden ne farkımız var? Elbette ki işini yapmayana prosedür uygulanır ama biz işimizi yaptığımız halde kısır döngü içinde günümüzü noktalıyoruz. Lütfen yetkililere sesleniyorum. Şu yasayı çıkarın. Zor durumdayız, geçinemiyoruz, her ay maaş yatacak mı, bizi işten çıkaracaklar mı diye düşünmekten psikolojimiz bozuldu. Ne olur sesimizi duyun..Saygılarımla..

  137. sayın başbakanım ve bakanım.bende hastanede üniversite mezunu taşeron olarak çalışan işçinin eşiyim.çok sıkıntılı bir yaşamımız var.sürekli tartışmamız para üstüne çocuklarımın hiçbir istediğini alamıyoruz lütfen artık bir çare bulun.

  138. SY BAKANIM BU TAŞRON İŞÇİ SORUNLARI NE OLDU YASA DİYORLAR ODA YOK MECLİSDE BİR YASA CIKMASI BU KADAR ZORMU BEN ANLAYAMIYORUM CIKACAKSA CIKSIN ARTIK BU YASADA MİLLETTE BİR RAHAT NEFES ALSIN SAYGILARIMLA

  139. şenol aydın // 09 Nisan 2012 at 16:40 // Cevapla

    sayın bakanım ben belediyede calışan taşaron işcisiyim maaşlarımızı zaten düzenli alamıyoruz şu anda batmış durumdayız hic sahibimiz yok cocuklarımızın cebine koyacagımız harclıkları dahi yok ama her televizyonu actıgımızda memura şu kadar zam bu kadar zam başka bir şey duymuyoruz her şey memura biz ne yapalım 750 lira maaş alıyoruz onuda alamıyoruz lütfen sesimizi duyun

  140. arkadaş canınız zaman bir gecede sayısızca yasa cıkartıyorsunuz 5 yıl oldu bu bizim yasanın adı var kendi yok yeter artık. yapıyorsanız yapın yapmıyorsanız garibanların küçük hayalleriyle oynamayın. birdahada bunu tv ye cıkıp gündem yaratmayın.

  141. Artık yeter yüzbinlerce kişiyi oyolamayın yasamı cıkartacaksınız ne yapacaksanız yapın. yapmıyorsanız cıkın biz bu işi yapamıyoruz deyin, bizleri boşa ümütlendirmeyin yeter.

  142. muhammed emin // 09 Nisan 2012 at 09:14 // Cevapla

    palavra palavra palavra sçim zamanı nasılsa kapımızı çalarlar.bilmiyomusunuz arkadaşlar taşeronluk kalktı ama bakan tanıdığı olana sana bana ölene kadar devam köleliğe..saygılarımla..

  143. özay şimşek // 07 Nisan 2012 at 10:04 // Cevapla

    ben acarlar beldesinde işci calışanım 3 yıldır calışıyorum 3 yıldır cıkarılma korkusuyla calışıyoruz bu nereye kadar gidecek bakanım buna acil tarafından cüzüm istiyoruz

  144. murat kaya // 07 Nisan 2012 at 09:27 // Cevapla

    arkadaşlar bende belediyede çalışan taşeron işçiyim bu hükümetten bişi olmaz boşuna hayal kurmayın buiş böyle gelmiş böyle gider yasa degişikliği yapacak doğru ama elimizdeki son hakkıda alacak faruk çelik kamudaki taşeron işcinin kodrolu olmasını engeleyecek alt işverene bağlıyacak bunlarda din vicdan merhamet yok allah yardımcımız olsun

  145. Sayın bakanım ALLAH rızası için duyun sesimizi..Bütün bu yazılanlar TAŞERON işçilerin sessiz çığlıkları.

  146. mustafa doğan // 04 Nisan 2012 at 17:01 // Cevapla

    bur bir seneden fazla oldu hala çalışma var öyle oyalanıyoruz bence buda sonuçsuz kalacak

  147. temel taşkın // 03 Nisan 2012 at 22:16 // Cevapla

    sayın bakanım bu taşeronu ne zaman kaldıracaksınız acaba yedi senedir çalışıyorum bekarım bu gidişlede hiç evlenemeyeceğim bakanım belediye işçilerine taşeron olan işçilere nezaman kadro vereceksiniz acaba

  148. bende taşeron calışan bir işçiyim maaşların azlığı işlerin fazlalığı hiç önemli değil asıl mesele gördüğümüz muamele duyduğumuz söz bunların hepsi işçiyiz diye insandan farklı biryaratık bu işçi .ve şundan eminim kurumların bütün yükü onlarda

  149. hüseyin kaya // 02 Nisan 2012 at 17:04 // Cevapla

    sayın başbakanım sayın bakanım .butaşaron meselesine çözüm getirin lütfen kadrolular yatıyor biz çalışıyoruz.ama nerde çözüm baştakilerin tuzu kuru .taşaron sistemde tabi ki kimse istemiyor kalkmasını havadan oturdukları yerden tirilyonlar cebe iniyor helal haram önemlimi onlar için kul hakkını iyi biliyoruz .ama nerde lafta kalmasın .taşarona lütfen belediyelerde kadro verilsin

  150. mustafa kar // 02 Nisan 2012 at 13:26 // Cevapla

    bu hükümet bunu çözemez tekkelimeyle yalvarnayın boşuna benden sölemesi…

  151. NESE HASEKEN // 02 Nisan 2012 at 00:44 // Cevapla

    SAYIN FARUK ÇELİK 19 YILDIR TAŞORAN FİRMADAN ÇALIŞMAKTAYIM.BENDE DİĞER KİŞİLER GİBİ AZ MAAŞ ALMAKTAN ŞİKAYETÇİYİM. KIZILAYDAN GELEN ARKADAŞLAR ORTAOKUL MEZUNU OLMALARINA RAĞMEN KADROYA ALINFILAR BU KADRO ONLARA NEYE İSTİNADEN VERİLDİ.VE 1 YILDIR KIZILAYDA ÇAŞILMIŞ ORTAOKUL MEZUMU KİŞİ HİÇBİRŞEY BİLMİYOR KARŞIMDA KADROLUYUM DİYE BANA KÜSTAHLIK YAPITOR.BEN BUNUN NE DEMEK OLDUĞUNU HALA ANLAMIŞ DEĞİLİM BANA CEVAP VERİLMESİNİ İSTİYORUM.

  152. BİTLİS / AHLATLI taşeron // 01 Nisan 2012 at 00:06 // Cevapla

    bizim yasanın çıkmasıda benzedi civ civ çıkacak kuş çıkacak meselesine bu yasa ya çıksın yada çıkmasın gerçekten çok yorulduk hergün kandırılmaktan bizlerde insan evladıyız bizlerinde insan gibi yaşama eşimizle çocuklarımızla gezme hakkımız var ama nerde cepte yokki gezesin bi umutla belki diğer ay gezmeye çıkarız ama ayların bir birinden farkı yokki çünkü maaş aynı olduğumuz yerde sayıyoruz çalıştığımız kurumda aldığımız maaşın hemen hemen iki katı döner alanlar var bunu bizden iyi biliyor devlet büyüklerimiz her defasında hatırlatmamıza ne gerek varki biliyorlar zaten büyüklerimiz. İnşallah en kısa zamanda söyledikleriniz gerçekleşir hani bi laf varya “umut fakirin ekmeğidir” diye işte bizde umutla bekliyoruz fakirleştirildiğimiz için saygılarımla BİTLİS / AHLATLI taşeron mağduru. ALLAH hepimizin yardımcısı olsun.

  153. ibrahim altan // 31 Mart 2012 at 12:32 // Cevapla

    sayın bakınım bende taşaron çalışıyorum birazda bu yazdıklarımızı okuyun ve dikkate alın hani lisesinde çalışıyrum 2 aydır maaşlarımızı alamıyoruz ve müdürlerden çok çalışıyoruz oda bizi çıkarmak istiyorlar ne olur bizede bir çözüm bulun

  154. ben sayın başbakanımıza, bakanımıza güveniyorum ALLAHIM’A ve sonra AKP ye güveniyorum bu yasa çıkacak kölelikten çıkaracaklar bizi ALLAHIMIN izniyle saygılar

  155. hasret kaldık // 29 Mart 2012 at 15:46 // Cevapla

    SAYIN YETKİLİLERE… BEN SPOR İLMÜDÜRLÜĞÜNDE TAŞARON İŞÇİ OLARAK ÇALIŞIYORUM ALDIĞIMIZ MAAŞ MALUM YUVAM YIKILDI EN SON UMUDUM BİZLEREDE GÜNEŞ DOGAR UMUDU İŞDEN ÇIKIP SİMİT SATMAYI DÜŞÜNÜYOM ARTIK ÇÜNKİ UMUDUM TÜKENDİ KAYBEDECEK Bİ ŞEYİM KALMADI KADROLULARIN KÖLESİ OLMAKTANSA SİMİT SATIP AGA OLAYIM DİYODUM Kİ BU KONU GÜNDEME GELDİ ARTIK NAPILACAKSA YAPILSIN BİZDE NE İŞ YAPALIM ONU DÜŞÜNELİM TEK BEKLENTİM BAKAN SÖZÜNDE DURURSA YUVAM BELKİTEKRAR KURULUR NE OLACAKSA BİR AN ÖNCE OLSUN GELECEĞİMİZE KARLAR YAĞIYO A.E.OLUN

  156. Sayın Başbakanım! bende 3 yıldır bir kurumda özel güvenlik olarak çalışmaktayım.Yılda bir ihale oluyor.Bu ihale sürecinde kafa koltukta geziyoruz.Hep işten çıkarma korkusuyla işe gidip geliyoruz.Ben 4 Çocuk babasıyım.2 tanesi okula gidiyor.Çok şükür okul masrafi fazla yok zaten devlet karşılıyor.Ama diğer 2 tanesinin bez parasına yetiştiremiyorum.820 tl maaş alıyorum ev kira,kira parası 380 tl.Kısacası gecinemiyorum.Birde işten çıkarma korkusu.Lütfen bu soruna çare bulun.Taşaron işçisine son verin Bu yasayı lütfen çıkarın.Allah’a emanet olun.

  157. Bende Büyük Şehir Belediyesinin Küçücük ve çookkk önemsiz hatta insan sıfatına konulmayan çalışanlarından bir yaratığım..Öyle ev alalım araba alalım tatile çıkalım kılık kıyafet alalım..hahh nerdeeee..bizim gibi önemsiz yaratılmışlar için SİZ ÇOK ÖNEMLİ YARATILMIŞLAR birşeyler planlıyormuşsunuz.Hiç zannettem.işsizlik çok büyük diyorsunuz emekli olmuş kokmuşları tekrar işe alıyorsunuz ve bende kat kat fazla maaş veriyorsunuz.adam hem emekli maaşı alıyor hemde benimle aynı taşeron firmada olduğu halde nasıl oluyorsa benden fazla maaş alıyor.Oy zamanıda siz alırsınızz..Ben 4/a olarak alındım.Ve bu işe çookkk ALINDIM.Sizde heralde 3 ün 1 i olarak ANILACAKSINIZ..Ben lafımı söyledim isteyen alırrrr isteyen almazz..

  158. köle taşeron // 26 Mart 2012 at 19:52 // Cevapla

    yeteeeeeeeeeeer.2009 yılından bu yana mecliste komisyonda şimdide masada yatıyormuş.ölüm uykusuna mı daldı. ameliyat mı olacak ne olacaksa şu yatırdığınız masadan ya sapasağlam kaldırın.yada fişini çeksin ölsün artık.yıllardır kadro kadro diye kandırıyorsunuz. memurları emeklileri ihya ettğiniz.3 yıl içerisinde 1200 tl alan bir memurun maaşı 3200 tl olurken.biz gariban taşeron işçilere verdiğiniz yol ve yemek parasını da geri aldınız. 3 yıldır zam yapmadığınız gibi
    birde maaşımızı kestiniz.aynı işi yaptığımız hatta işten atılma korkusuyla iki katı fazla çalıştığımız kadrolu belediye işçilerinden tek eksiğimiz eşşek gibi çalışmak. bu mudur hak adalet.ben adaletsiz kul hakkı yiyen bir yönetici olmaktansa kafamı yastığa koyduğum da en ufak bir vijdan azabı hissetmeden uyuyan taşeron işçi olmayı tercih etmişim. mecburende olsa .siz hakkımızı yiyen sadece bu dünya için yaşayan zalim idareciler.hesabınızı nasıl vereceğinizi siz düşünün.Allaha havale ediyorum. bize bu zulmü yapanları.emekliliği geçmiş 2800 tl alan kadrolu bir tek işçi yerine 3 tane işçi çalıştırabilirsiniz.yoruldum. artık. pes ediyorum. Allah sizleri nasıl biliyorsa öyle yapsın.

  159. LEVENT KILIÇ // 26 Mart 2012 at 12:35 // Cevapla

    SAYIN BAKAN BİZ KIRIKKALE BELEDİYESİNCE CALISAN TASÖREN İŞÇİLERİZ TAM 7 AY OLDU MAS ALAMADIK ELE BAKKALA ESE DOSTA NE YUZUMUZ NEDE DİYECEK LAFIMIZ KALDI BU BELEDİYE AK PARTININ BİZ YARDIMLARINIZI BEKLİYORUZ
    BASBAKANIMIZIN ZÖZÜ VARDI HATIRLAMASINI UMUT EDEREK SAYGILARIMIZLA…

  160. LEVENT KILIÇ // 26 Mart 2012 at 12:33 // Cevapla

    SAYIN BAKAN BİZ KIRIKKALE BELEDİYESİNCE CALISAN TASÖREN İŞÇİLERİZ TAM 7 AY OLDU MAS ALAMADIK ELE BAKKALA ESE DOSTA NE YUZUMUZ NEDE DİYECEK LAFIMIZ KALDI BU BELEDİYE AK PARTININ BİZ YARDIMLARINIZI BEKLİYORUZ
    BASBAKANIMIZIN ZÖZÜ VARDI HATIRLAMASINI UMUT EDEREK SAYGILARIMIZLA

  161. fakirin dayanacak ğücü kalmadı sayın bakanım bizde ve çocuklarımızda zenğince yaşasınlar sayğılar

  162. sevgili bakanım siz ve sayın başbakanım isteseniz bu iş hemen çöze bilirsiniz şanlıurfadan saygılar ve sevgiler selsmmmmmmmmmmmmmm

  163. sevgili ve kıymetli aga beyim sayın bakanım faruk çelik öncelikle kıymetli ellerinden öper saygılarımı sunarım sayın bakanım biz şanlıurfalı olarak 139personel olarak sizden temenimiz bizi ne zaman taşarondan kurtaracaksınız biz belediye personeli olarak size ve vekillere selam ederiz sizden müjde bekliyoruz saylılarrrrrrrrr şanlıurfadan selamlarrrrrrrrrrrrrr

  164. işlerine gelen kanunlar, yasalar 1 gecede halloluyor ama 100 binlerce insanın insanlığını, geçimini ilgilendiren yasa yıllardır çıkmıyor AKP anlaşılan seçimin yaklaşmasını bekliyor kanunu çıkarmak için ama emin olun o zamana kadar sizin bizim gözümüzdeki yeriniz ne olur kimse bilemez ve çocuğun ağzına şeker vermeye benzemeyecek bu yaptığınız…

  165. dertli samsunlu // 22 Mart 2012 at 08:58 // Cevapla

    kadın hakları diye bagırıyorsunuz ama ençok kadınlar eziliyor bu konuda bunu bilmiyorsunuz

  166. dertli samsunlu // 22 Mart 2012 at 08:48 // Cevapla

    sayın bakanım ben iki çocuk annesiyim zar zor geçiniyorum çocuklarımı istedigim gibi okutamıyorum ben parasızlıktan okuyamadım aynı şeyi çocuklarımda yaşıyor aldıgım maaş yetmiyor ben dersaneye veremedim bundan beni sorumlu tutuyorçocum işçıkışı merdivene gidiyorum gene yetmiyor senelik iznimde param kesildi bu seneye kadar hiç görmemiştim maaşlar düzensiz ödeniyor herkesinki farklı ve eşitsiz ne olur bir an önce yardım edin bu işede hız getirin saygılarımla

  167. BİLGİ İŞLEM SORUMLUSU // 21 Mart 2012 at 22:46 // Cevapla

    TAŞERON İŞÇİYİM AMA FAKÜLTE MEZUNU BİR TAŞERON İŞÇİYİM. BENİM YAPTIĞIM İŞİ HASTANEDE SIRADAN 4 TANECİK DEVLET MEMURU ANCAK YAPABİLİR. YANİ DÖNERİ İLE BİRLİKTE 2000 X 4 : 8000 TL EDER. 4 X 724 : 2896 TL EDER ŞİMDİ DEVLET BABAYA VE BAŞBAKANA VE FARUK ÇELİK E SESLENİYORUM HESAP UZMANLARI BUNUN ÜZERİNDE BİRAZ UĞRAŞIRLARSA BU ÜLKENİN NEDEN KALKINAMADIĞINI DAHA İYİ ANLARLAR.

  168. oguz türk // 21 Mart 2012 at 21:01 // Cevapla

    başbakanımızın talimatı var bakan neyin hesabını yapıyor anlamadık yalvarmayın arkadaşlar mahkeme kararları var 13 yargıtay emsal kararları var şuan yol iş yani dava kazandı köy hizmetlerinde şuan işçiler kadro aldı 7000 kişi mahkemeye başvurdu başbakana arkadaşlar fax cekin herkes

  169. mustafa bayındır // 21 Mart 2012 at 19:22 // Cevapla

    Sayın bakanım 15 yıldır taşeron firmada çalışıyorum.bu güne kadar 3 kurum değiştirdim hükümetler değişiyor bizim iş yeride değişmek zorunda kalıyor.yok sen x görüşlüsün çalışamassın.tekrar iş aramaya devam.buna bir çözüm getirilmeli diye düşünüyorum.

  170. sayın başbakan ve sayın bakanlar dünya sizlerede kalmaz bizim haklarımızı başkalarına yediriyorsunuz allah sizi islah etsin hakkımızı helal etmiyoruz bu dünya fani diğer dünyada iki elimiz yakanızda olacak biz hakımızı alamıyoruz sizden ama bunu unutmayınız sizden büyük allah var sizi allaha havale ediyorum

  171. sayın bakanım ben erciyes universitesinde çalışmaktayım millet tutturmuş bir yol gidiyor helal olsun alkışşşşşş sayın başbakan mafyaları bitirdik dyor iş adamı kılığında ihale veryor bumu adalet burakın b u işleri

  172. yaptık bir hata

  173. sayın bakanım biraz garibanlara bakın lütfen okuyamadık diye yaşamayalım mı?hep zengin kısmına bakıyorsunuz iş garantisi istiyoruz herseferinde kapıyı gösteriyor taşeronlar

  174. slm sayın bakanım sözünüzü yerine getirip bizi bu azap tan kurtarın tabi seçim vaadi vermediyseniz o sözü bakanımıza sonsuz güvenimi belirtmekle birlikte saygılarımı sunarım

  175. ALTI SENE ÖNCE 550 TL ILE İŞE BAŞLIYAN BIR KOLE ALTI SENE SONRA KAC PARA MAAŞ ALIR SİZCE...? // 18 Mart 2012 at 20:57 // Cevapla

    isim ve il beledıye ısmı vererek konusacam ne olursa olsun artık yeter ceza aasılırsam yanı kolenın dramı dıye de kıtap cıkaracak arkadaslarım… sımdı ben 2006 nısan ayında kocaelı buyuksehır beledıyesı park bahceler mud. işe basladım sene 2012 once baslık dakı cvp bı verelım acaba kac para maas alır altı senelık köle..? evet 550 tl ıle baslar 750 tl ye cıkar ve yedıncı sene 700 tl ye duser ıste sana kole maası o kole de hıc bır guvencesı olmadıgı ıcın mecbur dur calısmaya sessız sedasız evet kocaelı buyuksehır bld. park bahceler mud. işçilerı bunlar tasoren ıscılerı ama kadro yat yat c tesı pazar tatıl 1800 2000 tl maas kole 700 tl maas c tesı calısır he sımdı burdakı sıstem soyle kocaelı sınırları ıcındekı bakım ve onarım kesım bıcım sulama fıdan dıkımı yanı kısaca park bahcelerın gorevını bılırsınız hepsını bır tek fırma alsın ıhaleyle ve o fırmanın altın da da on bır tane tasoren ve onun emrındekı koleler ay basında ana fırma paranın tamamını sadece kagıt uzerınde alsın kendı paayını cıkardıkdan sonra tsorene versın oda kendı payını alsın sonra da kalanı kolelere dagıtsınlarr ıslem bu altı senedır sozlesma seneden seneye gırdı cıktı yapılsın hıc bırınden haberın olmasın ne hakkın var sozlesma nasıl bılmeden kolelıge devam hakhukuk yok sakın da arama he ıste kapı ıste sapı hemen hazır laf bu tehdıt ukala konusmalar da cabası tek bır sey soracam ve cvp beklıyecem ıkı yıllık bırılerının torpılı ıle bu kolelerın basına getırılen teknık erler ıkı yıllık he sımdı altı senedır 750 tl ye zor cıkan maası 700 tl ye ındıreceksın o teknık erlerde o znmm 950 alıyo 750 950 su an kole 700 teknık er 1550 olacak ve sen bune ya dıyeceksın yokkk sakın kafanı koparırımm hee saymakla bıtmezzz yaaa off offf o sayın zekı aygun bey de cok ıyı bılır he bu konuları kendısı su an ankara da kendısıyle bızzat konustum toplantı halın de bu konuları ama tısssssssssssssssssss allah herkese gonlune gore versın bu dunya nın ustu varsa altıda var kardesımm altııııııı orada bu ınsanlar soracak sızeeee ınsallahhh hesabı nı bakalım ne cvp vereceksınızz hıc kımse hak mak helal etmıyo bılesınızzz kul hakkı ıle de gelme dıyo rabbımmmmmmmm yandınız sızz yaaaa yandınızzzzz tek bır soz bu duzene soylenecek tek bır soz var benım sozummm oda su … ESKI DEN KÖLE LIK VARDI BILIRSINIZ SIMDI DE AYNEN O KOLELEIK DEVAM EDIYOR ,AMA ARALARINDA FARK VAR ..ONLAR KOLE BIZDE KOLE AMA MODERN KOLE SADECE FARKIMIZ BU GERISI AYNEN BIREBIR AYNI KOLELIGI MODERNIZE ETTIK YANI SAYGILARIM LA ALLAHA EMANET OLUN HEPINIZ BEN KOCAELI BLDY. BASKANIN DAN TUTUNDA ALTIN DAKI MUDURLERINE AMIRLERINE VARANA KADAR KIMSEYE HAKKIMI HELAL ETMIYORUMMM EGER BASKAN BENDEN ONCE RAHMETLI OLURSADA CENAZESINE GIDIP HOCA DIYOYA HAKKINIZI HELAL EDERMISINIZ ISTE O ESNADA CIKACAM VE BEN ETMIYORUM DIYECEMMMM BUNU YAPACAMMMMMMMM YAPACAMMMMMMMMMMMMMMMM CUNKI YAPABILECEGIM TEK SEY O BASKA BIR SEY YAPAMIYORUZ ESIMIZ COCUK COLUGUMUZ VAR MECBURUZZ SAYGILARIMLA allah herkesın yardımcısı olsun n…!

    • allahı m bızı isyan kar yapma yarapbım basımızdakılerı a l dememızmı lazım düyun hırsıslıkmı yapmaklazım

  176. çaresiz insanlar // 18 Mart 2012 at 18:42 // Cevapla

    sayın bakanım ve değerli iş arkadaşları bazen öyle luzumsuz şeyler yapıyoırsunuzki insanın aklı almıyo ya tutturmuşsunuz istanbula 3 köprü ya allah var yukarda yeter artık yeter ya oraya döktüğünüz paranın haddi hesabı yok biraz israf ya millet olarak olarak bittik bizler açız diyoruz sizler kendi dalganızdasınız çocuklarımı okula gönderemiyorum harçlık vercem evden erken çıkıyorum bir baba olarak bunlardan yaptığım budenli hareketlerden bıktım usandım allahıma şükür kumarım yok içkim yok bir sigaram var birde devletim anlaşılan devletimizdende bize karşı bir yaklaşımı yok yazıkya yazık allah bunun hesabını sorar sizlerden bunların hepsi kulhakkı ve diğer tarafta bunların hepsi sorulur artık onun bunu eskilerini çocuklarıma giydirmek istemiyorum baba babalıktan çıkmş ne yapıcağını bilmiyor artık duyun bu köleleştirilmiş insanların sesini maddi durumu iyi olanlardan yardım istemiyoruz artık biz devletimizden bize el uzatmalarını istiyoruz sayın cumhur başkanımın ellerinden başbakanımıza allahtan şifa ve siz yönetici vekillerimede allahtan mucizevi bir şekilde bu insanların haklarının verilmesi için gece gündüz dua ediyorum ve bu teşkilatta çalışanlarında amin demesini istiyorum herkese iyi akşamlar diyor allah yarve yardımcımız olsun allaha emanet olun

  177. ALİ ULUDAĞ // 18 Mart 2012 at 14:39 // Cevapla

    VALLA HİÇ KİMSE KUSURA BAKMASIN BU ÜLKEDE İŞÇİNİN GRAM DEĞERİ YOKTUR AĞLAMAYAN BEBEĞE MAMA VERMEZLER…ÖRGÜTLÜ OLMADAN BİRARADA OLMADAN HİÇ BİŞEY ALAMAZSINIZ HAKKINIZI ARAMAZSANIZ OLMAZ..BÖYLE ÖMÜRÜMÜZ BOYUNCA OF POF ÇEKMEKLE GEÇİRİRSİZİNİZ..SİZ HERKES KADERİNE MAHKUM GİBİ YAŞIYOR

  178. Ak partim düşün isminin açılımını çöz artık şu işi // 17 Mart 2012 at 18:47 // Cevapla

    KADROLU IŞÇI MEMUR:çalışma rahatlığı sosyal halklar güvence izin tatil 2000tl ve daha maaş ek ücret vb.haklara sahip kısacası az iş çok mukafat TAŞERON IŞÇISI:saati belli olmayan çileli çalışma kendi görevi dışında başka görevlerde çalıştırılma izin kullanamama rapor aldığı halde korkusundan istirahat edememe her an işsiz kalma korkusu 800tl maaş onuda zamanında alabilirse ne ala kısaçasi çok iş az mukafat . Yazık günah değilmi bizlere . Ey ak parti biliyorum sizlerde bunların farkindasiniz belki sizlerde bu durumdan rahatsızsiniz ve bizlere hak veriyorsunuz belki bu durumu düzeltmek istiyorsunuz fakat düzeltemıyormuşunuz sizlere oy verdik yüzde elliler ile iktidar ettik taşeronun çilesi bitecek diyenlere itibar etmedik sizlere güvendik vede inancımız gereği sizlere oy verdik yaparsan sen yaparsın hadi ak parti hallet şu taşeron işini inanıyorum yapmak istiyorsunuz bitirmek istiyorsunuz taşeronun çilesini istemekle kalmayın bitirin bu işi bizler size yetki verdik vermeyede devam edeceğiz yollar sizin yürüyün partinizin adının hakkını verin adaletinizi gösterin . Saygılar

  179. Ögey evlat. bayburt // 17 Mart 2012 at 17:42 // Cevapla

    Sayın başbakanim sayın bakanım 657 ye tabiler bu ülkenin evladıda biz taşeron işçileri evladı değilmiyiz . Çalışma desen bizde çile çekmek desen bizde az ücret alan gene biz ısten çıkma korkusu yaşayan bizler yeri geldiğinde kadrolu işçilerin görevini yapanda bizleriz.memura gelince veriyorsunuz her türlü hakkı bize gelince niye böyle oluyor. Kadrolular hasta olur işi çıkar kendine mola verir vb.ama taşeron işçisi hasta olamaz işi çıkamaz yorulmaz biliyormuşumuz Ne çok çalışmam ne haklarımin olmaması nede az ücret almam en çok zoruma giden kendi ülkemde kendimi ögey evlat gibi hissetmem bizler resmi kurumlarda maalesef öğle görülüyoruz.bizde herkez kadar hatta daha fazla bu ülkeyi seviyoruz ve de bu ülkenin evladıyiz .para pul istemiyorum ögey evlat muamelesinden bıktım bu muamelenin sebebide güvencemiz olmamasından kaynaklanıyor ve bu güvenceyi verecek olanda sizlersiniz .

  180. al memati // 17 Mart 2012 at 16:36 // Cevapla

    Hava bulutlu..Yüreğim kapalı…Anlaşılan bu gece gözlerim yine sağnak yağışlı .!

    sayın bakanım kadro istiyoruuuzzzzzzzzzzzz

  181. kemal gelincik hakkari{yüksekova // 17 Mart 2012 at 15:10 // Cevapla

    sayın bakanım ve başbakanım ben doğunu en uç noktasında taşeron bünyesinde tedaşta 5 yıldır çalışıyorum.hiç bir sosyal güvencewmiz yok işimizin çok tehliklei olmasına rağmen iş güvenliğimizinde olmadığı bir durumla karşı karşıyayız.hergün bizi işten çıkartacak tehditler alıyoruz profesonel teknik elemanız şuan ben ve arkadaşlarımın yaptığı arzalar türkiyenin hiç bir yerinde yapılmıyor.bunun yanında elektriğe çarpılan arkadaşlarımız kollarını bacaklarını kaybetiler hiç bir hak taleb edemiyorlar ne olursunuz bize bir devlet güvencesi veriniz maaşlarımız asgari ücretin üstünde veriyorlar yazık masa başında ki adamlar bizden daha fazla maaş alıyorlar bu ne biçim adalet bir an önce bu soruna cvp verin çözünüz sayın başbakanım ve bakanım.saygılarımla

  182. sayın bakanım saglıkta calışan bir taşören olarak sizelere sorarım vekiller için mitçiler için bir gecede cıkan bu yasa bizler icin çıkmıyormu hani adalet bunun neresinde bunlara calışan adaletden bizde istiyoruz borçluyuz çalışıyoruz borç ödeyemiyoruz hani adaletve halkınma bunun neresinde

  183. NEVŞEHİR // 15 Mart 2012 at 13:28 // Cevapla

    DEVLET HASTANESİNDE TAŞERON OLARAKTAN ÇALIŞMAKTAYIM .İŞİMİ ÇOK SEVİYORUM AMA FAZLA ÇALIŞIP AZ PARA ALMAKTAN YORULDUM. OCAK AYINDA TAŞERONLARA İYİLEŞTİRME GELECEK DİYE SÖYLENTİ VARDI AMA MART AYINA GELDİK HALA BİR DEĞİŞİKLİK YOK .YILLAR ÖNCE MEMURLARA YAPILAN İYİLEŞTİRMELERDEN BİZDE İSTRİYORUZ.UMUTLUYUZ. SAYIN BAŞBAKANIM VE BAKANIMDAN YAPACAKLARI İYİLEŞTİRMEYİ BİR AN ÖNCE GERÇEKLEŞTİRMELERİNİ İSTİYORUZ

  184. erkan eser // 15 Mart 2012 at 11:15 // Cevapla

    seçime geldiğinizde paşa gibi oy almayı biliyorsunuz biz şuanda daha maaş alamadık iki ayda bir taşeron firma ancak yatırıyor bizler çok zor durumdayız taşerona ne zaman son köleliğe ne zaman son olacak bizim sırtımızdan para kazanıyorlar bizleri köle olmaktan kurtarın yeter artık bizi intahara sürüklemeyin sorumlusu sizsiniz bakanım yeter yeter yeterrrrrrrrrrrrrrrrrr…………………………………..

  185. BİZİ BUIZDIRAPTAN KURTARACAK KİMSE YOKMU BİR GECEDE YASALARA ONAY VERİYORSUNUZ TAŞERONA BİR TÜRLÜ ÇIKMADI NİYE SORUYORUM BİZLER KÖLEMİYİZ BİZLERİN DE HAKKINI VERİN SİZLERDEN ENKISA ZAMANDA OLUMLU YANIT BELİYORUZ İNŞALLAH ÇÖZERSİNİZ

  186. salih baynaz // 14 Mart 2012 at 14:26 // Cevapla

    sayın bakanım allah rızası için bu haksızlıga bi çözum bullun işten çıkma korkusu ihale olsa diger mötahit bizi alırmı korkusuna bi son verin çoluk çocugumuzu okutamıyoruznerdeyse 7 çocuk babası bir adam 2 çocuklu adamla aynı parayı alıyor yazıktır ben çok kişi tanıyorum yemin ederim çocukları yalın ayak dolaşıyor kendide 13 senedir taşaron işçisi olarak çalışıyor kimseden beş kuruş artmıyo benim iki çocuk geçinemiyorum hele bu 6 7 çocuklu abilerimize allah yardım etsin saygılar

  187. 2 yıldır yasayla uğraşıyorlar seçime yakın çıkarırlarki oy gele ALLAH bunları islah etsin

  188. kendi yararlarına olan bir yasayı anında çıkartırlar ama bu yasa zor geliyor biraz neden zor geleceğini anlatayım para gidiyor yanii olay mantık dışı bizim paramız zaten devletten çıkıyor neden binlerce işci yerine 40-50 mütahite veriyorlar sebebi belli bizden rüşvet alamazlar ama mütahitlerden alıyorlar kurum amirleri ihale komisyoncuları millet vekilleri zaten vekillerinde butür şirketleri vardır

  189. abdullah paşa // 13 Mart 2012 at 21:08 // Cevapla

    sayın bakanım ögretmen evinde 7 yıldır taşeron olarak calışıyorum.Hemdecok zor şartlarda sabah 6 gece 23.00 aldıgımız ücret 700 tl başbakanın sözünü tutaraktan 3 cocuk yaptık 3 de okuyor ev kira hesabın içinden ben çıkamadım anca kadroyu verirseniz hesabın içinden çıkarım saygılar efendim

  190. önemi varmıya // 13 Mart 2012 at 11:43 // Cevapla

    sayın bakanım ha cıkacak diyosunuz ha cıkacak ama sözünüze artık güvenemıyoruz ben kamuda calışan biriyim her an korku içinde işten ha bugun ha yarın cıkma korkusuyla yaşıyorum 2 cocugum var evim kira 350tl kira veriyorum aldıgım maaş sa 770 tl dır takdir sizindir yuvam dagılmak üzere sayın bakanım nolur bakanım bian önce cıksın bu yasa

  191. Arkadaşlar bende sizin gibi eziklerdenim sayın bakan çelik öyle böyle diyor ama ben gerçekten inanmıyorum bu laflar hepsi palavra bizleri uyutmaktan fakirleştirmekten başka birşey değil madem düşüncen var yap ozaman neymiş efendim bu konudan daha önemli konular varmış ya insanlık diyorlar biz insan olarak önce bu durum hal edilecek düşünürken bu hükümet anlamsız işler ile insanlığığın sömürüldüğü durumu sonlara bırakıp ya olcaaaak ya olmayacak olacağıda bir teselli ben bu işin olacağına inanmıyorum bunlar hepsi masal lütfen ezik arkadaşlar uyumaya devam edin bunlar hepsi laf unutmayalımki bu laf rafta kalırsa gelen geçen bakar geçer..Herkese selam ve hürmetlerimi sunarım

  192. isim çokmu önemli // 13 Mart 2012 at 08:09 // Cevapla

    özel güvenlik görevlisi.yani kısacası ( Ö lüm G elince G örürüz )yasa MASA unut adamın rahatlığına bak on milyar üzerinde maaş alıyor dünya umrundamı.benim bunlarla uğraşacak halim yok ALLAH a
    havale ediyorum

  193. ilhami ebiri // 12 Mart 2012 at 18:29 // Cevapla

    artık buna bir çözöm bıraksınlar kölelik bu taşaronlar kanımızı emdiler artık bir çare bulmanın günü gelmedimi başkaldıralım başka can vermiyelim

  194. mehmet alp // 12 Mart 2012 at 17:45 // Cevapla

    2009 ekimde özel güvenlik yasası çıkacaktı 3 ekim geçti olmadı ardından bi taşeron yasalaşmasından bahsedilmeye başladı zaten yıllardır vardı bu taşeron söylentisi ama son zamanda daha çok duymaya başladık… benimle aynı görevi yapıp benden az çalışıp ben 790 tl alırken 2400 tl alanarkadaslarla çalışıyorum acaba adalet bumu adalet kalkınmanın adaletimi bu. milletvekiline zam 1 gecede çıkıyo mitciler için yasa 1 günde çıkıyo biz 1 gün değil 1 ay değil 1 yılda çıksın istiyoz bize iyi bir yasa çıksında 1 yılda çıksın

  195. hidro elektrik // 12 Mart 2012 at 16:19 // Cevapla

    yaklaşık 2 yıldır yasa çıkacak ha çıkacak artik yeter bitsin bu kölelik ve yoksulluk yapılacaksa bir an önce yapılsın.saygılarımla…………..

  196. ben hastanede taşeron işci olarak 12 yıldır çalışmaktayım.haklarımızn-ın gelceğini biliyoruz.ne zaman gelcek.işimize son verme korkusu, köle gibi gibi davranmalarından bıktık.lütfen en kısa sürede yasa çıkarsa seviniriz.

  197. sayın başbakanım ve bakanım bu taşarön olayını bitirmenizi istiyorum ben kamuda çalışıyorum 3 yıldır zam yok her an çıkarılma korkusu evlim evim kira gerisini belli işallah düzelir rahata kavuşuruz saygılar,

  198. ağrılı // 11 Mart 2012 at 19:58 // Cevapla

    allah yardımcınız olsun diyor arkadaş.ona katılmıyorum.siz bize yardımcı olmasanız da olur bu saatten sonra.elim kırılaydı size oy verirken.allah büyüktür bi daha seçim var. zengini zengin.fakiri köleleştirmeye gidiyorsunuz.artık görüyorum bunu ben sizde

  199. mert koç // 11 Mart 2012 at 17:23 // Cevapla

    ben burdan çok değerli başbakanımıza sesleniyorum bu işi anca siz çözersiniz siden başkası bunu çözemez lütfen en kısa zamanda buna bi çözüm getirin bizim bu acınacak halimizi bir görün eşit işe eşit ücret deniliyo aynı işi yapıyoruz kadrolu ile o alıyo2500-3000tl ben alıyom800tl hani eşitlik fazla çalışmalarda cabası ne olacak bu halimiz sizden rica ediyoruz artık bu halimize bi çözüm en kısa zamanda ve dahası işten çıkarılma korkusuda cabası lütfen çocuklarımız aç perişan kalmasın onlara daha iyi bir gelecek diğer çocuklar gibi onlarada istediklerini alabilme imkanımız olsun arkadaşları bisiklete binerlerken onlar arkalarından onları izlemesinler bizi ve onları sevindirin ALLAH sizden razı olsun ALLAH yar ve yardımcınız olsun ALLAHA emanet olun saygılarımla

  200. mehmet tam // 10 Mart 2012 at 21:36 // Cevapla

    sayın bakanım sayın başbakanım lütfen sizden rica ediyoruz artık bizim bu işimize bir çözüm getirin gerçekten fazlasıyla çalişiyoruz ama karşılığını alamiyoruz bunun yanı sırada her an işimize son veme kurkusu da cabası lütfen bizi atık bu taşeronluktan kurtarın
    saygılarımla depremzade mehmet

  201. AHMET BEBEÇ // 10 Mart 2012 at 14:30 // Cevapla

    SAYIN BAKANIM KONUŞMALARINIZ GÜZEL. BEN SAĞLIKTA TAŞERONDA HASTA BAKICIYIM.
    KADROLULAR BİZDEN FAZLA MAAŞ ALIYOR+DÖNER ALIYOR.BEN VE BENİMGİBİ GEÇİCİ PERSONEL ARKADAŞLAR ONLARDAN ÇOK ÇALIŞIP AZ ÜCRET ALIYORUZ.BİZİM MAAŞIMIZ ONLARIN DÖNERİ KADAR.BENCE ÇOK HAKSIZLIK VAR. BAZI KİŞİLERİN KENDİ HASTA YAKININA BAKMADIGI BİLE OLUYOR.BİZ HASTA BAKICI OLARAK HASTALARA YEMEĞİNİ YEDİRİP ALTINI ALIP YATAĞINI KIYAFETİNİ VEBÜTÜN İHTİYACINI GİDERİYORUZ.BENİM İÇİM RAHAT AMA ÇOK ZOR GEÇİNİYORUM.ALDIĞIM ÜCRET 786.TL İŞ YERİM ADANA Ç.Ü.T.F.BALCALI HASTANESİ SAYIN BAKANIM BİZİM ORDA ÇOK ÇALIŞAN az AZ ÇALIŞAN ÇOK ÜCRET ALIYOR.ADALET İSTİYORUM.(HZ.Ömer Halifeyken Fıratın Kıyısında Bir Kuzuyu Kurt Kapsa BENDEN Sorulur.Demiş.)ALLAH KOLAYLIK VERSİN.SAYIN BAKANIM.

    • üç basbakan bır araya gelıyor basbakanın dıyorkı ben ıscıme 150 euro verıyom 500 evkırası 300 mutfak ıhtıyacı 300 yakıtları gerı kalanı ıster yer ıster tatıle gıder dıyor ötekı basbakan da bende 1800 dalar verıyom 800ev kırası 400 mutfak ıhtıyacı 400 yakıt ıcın
      gerı kalanı ıster tatıl ıster yer
      demıs öte kibasbakana gelmıs sıra 803lıra verırım 500 kıra 300yakıt yıyecege nerden bulursa bulsun ıster calar ısterse yoldan bulur benı ılgılendır mezmı dıyo arkadas lar allah hepımızın hakkında
      hayırlısı nı ver sın