Doktorum Prof.Dr.Cihan Aksoy İletişim Muayene Ücreti Yorumlar

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Çukurova Tıp Fakültesi mezunu olan Prof. Dr. Cihan Aksoy, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon alanında uzmandır. Aynı zamanda Manuel Tıp Derneği ile Tamamlayıcı Destekleyici Tıp Derneği ( TETAD) Başkanı’dır. Manuel tıp ve enjeksiyon uygulamaları, çene eklem hastalıkları gibi konularda uzmanlık sahibi olan Prof. Dr. Cihan Aksoy, halen İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Anabilim Dalı Başkanı olarak görev yapmaktadır.

Adres: İstanbul Tıp Fakültesi Hastanesi Fatih/ Çapa İstanbul 34390

İrtibat no: 0212 414 20 00 Dahil :31736

Muayenehane: Ornöram Fizik Tedavi Merkezi

Adres: 19 Mayıs Cad. No: 5 Şişli İSTANBUL

İrtibat no: 0212 296 41 82 – 83

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

57 Comments on Doktorum Prof.Dr.Cihan Aksoy İletişim Muayene Ücreti Yorumlar

  1. Merhaba Cihan hocam, Eskişehir’de yaşıyorum 31 yaşındayım uzun yıllardır bel ağrısı şikayetlerim var. Son 4 yıldır ileri düzey bel fıtığı tanım var. Gittiğim her doktor doğrudan ameliyat gereksinimini ifade ediyor. Kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. Size Muayene olabilmek üzere hangi iletişim yolunu kullanmalıyım, nasıl randevu alabilirim.

  2. benim

  3. Zuhal Çırak // 16 Nisan 2014 at 18:08 // Cevapla

    Bayın Hocam,

    Dizlerim için kök hücre yaptırmak istiyorum.
    Ücretini öğrenebilir miyim ?

    Saygı ve sevgimle

  4. cihan hocom 1 saatten beri size yazılan mesajları ve yorumları okuyorum hiç kimse rahat degil bence olamazda çünkü yaşam şartları gün geçtikce ağırlaşıyor ve insanlar yaşamak için bu agırlıgın altında her gün biraz daha eziliyor ve sağlıgımız iyice bozulunca aman hocam yardım edin diye doktorlara yazılar yazıp bir mücize bekliyoruz. ben 45 yaşındayım ama sanki65 yaşında gibi hisediyorum neden çünkü hiç ama hiç canımın kıymetini bilmedim bükyüklerimiz bu gençlik böyle kalmaz derlerdi arkaya biraz bırakın ama ne fayda bırakmadık çok ama çok koştuk çabuk yorulduk şimdide ne yapsak faydasıııız çaresiz acılarla ağrılarla yaşamaya çalışıyoruz bence

  5. bize yardımcı olursanız çok seviniriz

  6. cihan bey benim eşimin rahatsızlığı omurilik daralması ve 7 yerde olan bir daralma eşim 47 yaşında kaynakçı istanbul da çalışıyor ameliyatı kaçınılmazmış bütün doktorlar öyle diyor eğer ameliyat olmazsa ileride felç olma riski var ben hataylıyım

  7. Eşim iki defa bel fıtık ameliyatı oldu hiç iyileşme olmadi bütün eklem boyun bel vs ağrilar devam ediyor ve bende bel fıtıkí var gün geçtikçe ağirlaşiyor çok Dr fitik ozmani ile tedavi olduk sonuçda ilimizde çok kötü dorumdayiz ikimizde acilen sizinle gôrûşmemiz ve tedavi olmamiz lazim Allah rızası içi Allah razı olson

  8. hocam çok kötü durumdayım onun için tlf,yazmayı unuttum 05446102565 veya o5545097318 ararsanız minnettar kalıcam hocam benim elimden tutacagınızdan eminim hocam

  9. Hocam ben 32 yaşında iki çocuk annesiyim ama artık kemik ve kas ağrılarımdan uyuyamıyor ve onlara verimli olamıyorum ben eğer sizin o muhteşem şahsiyetinizle yüzleşirsem Allah nasip ederse şifa bulmama sebep olacağınıza inanıyorum cevap sizin size ulaşmak için nereye başvurucağım hakkında en ufak bir bilgim yok ilginize

  10. Arkadslar ben dogumdan.sonra asiti bel agrisyla yaklasik 15doktora gittim eskisehirde yasiyirum hicbi doktir hastaligimi bilemedi alah razi olsun cihan.aksoydan.iyiki tvye cikmis.onu tanima.firsati bulmusum yaklasik 5aydir.cihan.aksoyun.hastasiyim.yaptirdigi tetkikler satesinfe entropatik.aktrik.hastasi oldugum yani iltihapli romatizma hastaliginin bi turu prtaya cikyi ve tedaviye basladik muayene.ucreti evet fazla pahali ama saglik.icin deger onu cok.seviyorum cok ii bi doktor herkese.tavsiye ederim baska.doktorlar ne.yazikki ilgisiz ve egitimsiz bu hastaligi ilk.defa duyan.doktorlar var.inanamiyorum..eger imkaniniz varsa mutlaka cihan.aksoya gidin muayene etmesi 1aaat suruo basinizdan ayaklariniza kadar helal olsun verdigim.ucret gidince farki anlicaksiniz..

  11. Sayın Hocam biraz daha ciddiyet…

  12. slm annemin el ve ayak rahatszlığı var memelekette gitmedk dr. kalmadı ama çaresi ve sebebi bulunumadı bu yüzden cihan hoca ile irtibata girmek istiyorum lütfen yardımcı olabilirmisinz birde kış mevsimi geldimi annemin rahatszlığı fazlasyla artıyor.ne olur yardımcı olun.

  13. Bugün ilk defa ve tesadüfen izledim programınızı. Ve kusura bakmayın ama davranışlarınızı fena halde itici buldum. Bir nevi şaklabanlık yapıyorsunuz ki, ciddi bir programa hiç yakışmıyor doğrusu. Hitap ettiğiniz kitle sanki 0-6 yaş grubundaymış gibi komiklik çabasındasınız. Lütfen daha ciddi olunuz! Saygılar…

  14. Merhaba hocam ben Kayseri’de yaşıyorum sizi tv de izliyorum bana nolur şifa olun ben 15 yıldır sırt ağrısı çekiyorum gitmediği doktor kalmadı mehmet karnabahar bile nolur bu mesajını okuyun bana Yardım edin hayatım zehir oldu

  15. Hocam eşim 2012 eylülde talus kemiği için mozaik plasti ameliyatı oldu çalışmıyordu bir aydır çalışıyor oturarak fakat son iki haftadır ameliyatlı ayağının baş parmağı uyuşuyor ameliyatta 2 tane platini var ödem yaptığı söylendi sanıyorum efüzyon diyorsunuz ne yapmamızı önerirsiniz

  16. gülden şentürk // 27 Mayıs 2013 at 10:32 // Cevapla

    iyi günler hocam ben bebekken sağ ayağım çocuk felci geçirmiştim sol ayağım 37 sağ ayağım 36 numarab ayakkabı giyiyorum ve ayağımda nasır var onu aldırıyorum ve tekrardan çıkıyor artı topuklu ayakkabı giyemiyorum sizi kısa zamanda yanınıza gelecem muane için bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim

  17. Hocam annem ayaginin agrisindan 1seneye askin uyuyamiyor yuruyemiyor durumumuzda kalmadi artik maf olduk yardimci olun lutfen size nasil ulasabilirim

  18. Ceren ırmak // 07 Nisan 2013 at 23:22 // Cevapla

    Cihan hocam dizlerim de sıvı birikintisi ve yırtılma var dediler emarıma bakıp ağrılarım şuşekil merdiven çıkmakta zorlanıyorum aşırı yanma oluyor çıkarken ve sabit oturunca diz kapaklarım kitleniyor kırt kırt sesler geliyor açınca dizlerimi düzyol istediğim kadar yürüyorum ama yokuş merdiven beni öldürüyor yüzerken kıramplar aşırı giriyor gece uyurken yataktan düşüyorum kıramplarım yüzünden teşekkür ederim

  19. Ceren ırmak // 07 Nisan 2013 at 23:06 // Cevapla

    Sizi çok seviyorum allah sizin gibi değerli doktorları aratmasın sağlık herşeyden önemli ayaklarımdan rahatsızım diz kapaklarım canımı çok acıtıyor 39 yaşındayım daha çok aşmam gereken yollar var çoçuklarımla inşallah GÖZLERİNİZDEKİ PARLAYAN IŞIK HİÇ SÖNMESİN :)))))

  20. zahide sahin // 05 Nisan 2013 at 02:32 // Cevapla

    merhaba Cihan hocam ben isvicrede yasiyorum benim dogustan kalca cikigi vardi 2001 yilinda seramikten yapilmis kalcaa protezi takildi ve 27 yasindaydim ve 2007 yilinda sag bacagimin protesi kirildi yeniden inlein degistirildi,ve 2012 yilinda da sol tarafin protezi kirildi ameliyat esnasindada düsük ayak sendromu oldu yani iskiatius denen ana siniri protezin altina kistirmislar ertesi gün yeniden acip kurtardilar sinirimi suan ayagim ayni felc gibi hisiyatini kayip etti.sayin Cihan hocam ben her sabah doktorum programini izliyorum size ve Zahide hanima Aytug beye ulasmak icin cok ugrastim ama hep mesgul caldi ne olur hocam bana yardim edin boyun agrilari sirt agrilari hic durmuyor bende. birde lyrika denen bir haptan günde 4 tane yutuyorum bu sinir sisteminin sancisi dinmiyor ve 1 senede 12 kilo aldim 1.60 boyundayim 90kg. oldum. canim hocam mustafa Kemal Atatürk bile beni Türk hekimlere teslim edin demis buradaki doktorlar beni mahvetti ne olur bana yardim edin size nasil ulasabilirim. saygilar

  21. elif arslan // 18 Mart 2013 at 13:10 // Cevapla

    ben annam için sağlığı için kaygı duyan bir evladım.babam vefat etti ondan sonra annemin sağlığı bozuldu.annemin ayaklarında dayanılmaz ağrıları var.Erzurumda gitmediği d.r hastane kalmadı.farklı farklı teşhişler koydular.birçok ilaç kullandı birçok tedavi denendi ama nafile.şifa Allah tan tabii ama yardım sizden olsun işallah.kesin bir teşihis koyulsa o bile yetecek bize.sizi çok sematik ve işini bilen biri olarak tanıyorum.ve anası içın çırpınan bir evlada yardım edeceğiniz konusunda şüpem yok.sizinde anneniz ve keşkeleriniz vardır.beni anlayacağınıza eminim.lütfen beni çaldırın ben sizi ararım kimseye yük olmak gibi niyetim yok.tlf 05054844241

  22. merhaba cihan hocam benim belimde dönme eğilme ve kireçleme varmış 1 hafta oldu yeni öğrendim.Doktor tedavi uygulamayacağız dedi ama benim bacağın çok ağrıyor yardım edin lütfen nefret_sevgi_hayalgozlum@hotmail.com adresine e posta atarsanız çok sevinirim teşekkürler

  23. Kullanıcı Adı Girin... // 08 Mart 2013 at 09:44 // Cevapla

    fatma akyıldız merhaba cihan hocam 20 gün önce ayagımın üzerine tencere kapagı düştü dr gittim ama filim de bişi görünmedi yanlız benim ayagımın agrısı bir türlü gecmiyor ve üzerine basmakta zorlanıyorum ne yapmam lazım yardımcı olursanız cok sevinirim

  24. Kullanıcı Adı Girin... // 26 Şubat 2013 at 01:00 // Cevapla

    CIHAN HOCA ON NUMARA BİR DOKTOR EN AZINDAN DOKTORLUK MESLEĞİNİ BIRAKIN İNSANA İNSAN GİBİ DAVRANIYOR
    BUNU DA NEDEN SÖYLEDİNİZ DİYE SORARSANIZ BU BAŞIMIZA HEP GELİYOR X BİR DOKTORA GİDERSİN BURUNLARINDAN KIL ALDIRMAZLAR YAHU KARDEŞİM ÖNCE İNSAN OLUN KAÇ DOKTORUN YÜZÜNE VURMUŞUM-DUR DOKTOR BEY ACABA BENİM İÇİN Mİ OKUDUNUZ YİYE DİYE SÖYLEMEM GELİR İÇİMDEN BUNU DA NEDEN DİYORUM BURUNLARINDAN KIL ALDIRMIYORLAR HASTA ANLAMADIĞINI VEYA DERDİNİ İFA EDİYOR AMA DOKTOR TERSLİYOR ARKADAŞLAR BUNU UNUTMAYIN HER KEZ KENDİ İÇİN GELECEĞİ İÇİN DİRSEK ÇÜRÜTÜYOR VE ONA GÖRE DE PARA KAZANIYORLAR ÖRNEK BİR PROFOSOR DOKTORUN MUAYNESİ 500.TL ODA DÖRT AY ÖNCEDEN SIRA ALACAKSIN BU NE DEMEK AYDA EN KÖTÜ ORTALAMA 150.000.TL GELİRLERİ VAR AMELİYATLAR HARİÇ TABİ Kİ YA BUGÜN EN AZ KAZANAN DR. BİLE SAĞLIK OCAĞINDAKİ DOKTORUN AYLIĞI 7.500.TL DİR EEEEEE KİMİN İÇİN OKUMUŞLAR DOKTORLAR SORUYORUM ???? SORU BASİT KENDİLERİ İÇİNNN UNUTMAYIN MİLYONLARCA İNSAN ,GENÇLER VE ELLİ YILDIR ÇALIŞIP EMEKLİ OLAN BABALARIMIZ ANNELERİMİZ 750 TL AYLIK ALIYORLAR UZUN LAFIN KISASI GELENİM SN CİHAN AKSOY HOCAMIZA ADAM GİBİ ADAM MERAK ETMEYİN YERİ GELİNCE FAKİREDE HİZMET VERİYOR ALLAH SANA BOL ÖMÜR VERSİN CİHAN HOCAM….SAĞLICAKLA KALLLL

    • Kullanıcı Adı Girin... // 08 Mart 2013 at 22:10 // Cevapla

      sana düşmez doktor aylığını sorgulmak. inşallah bi gün doktorsuz kal da gör de gör bakalım 7500 i 1500000 i. o zaman ağlarsın ebenin haline.

    • be kıt zekalı adam sen kim oluyorsun da babanı , anneni bir doktorla mukayese ediyorsun. senin anan baban kaç yıl okudu, kaç uykusuz geceyi soğuk ameliyathane köşesinde geçirdi, kaç tane kitap okudu. sen ne yaptın hayatın boyunca nefes alıp vermek dışında. bu yaptığınız nankörlük. düşmanlık. sizin bu yaptığınızı gevur yapmaz. mankenlerin, uyuşturucu kaçakçılarının, kadın satıcıları en lüks arabalarada evlerde yaşarken ondan rahatsız olmayıp, ömrünü masa başında, hastanelerde çürüten o fedakar insanların aldığı maaşa laf etmeniz çok çirkin. umarım Allah size biraz acıma duygusu, vicdan verir.

      • Kullanıcı Adı Girin... // 05 Nisan 2013 at 02:28 // Cevapla

        çok para

      • Bilmiyorum sizin meslekle ugrastiginizi belliki ya para cok yada kendinize bir doktorsununuz benim her zaman doktorlara sonsusuz saygim var idi malesef benim parayla satin alabilecegim kimseye saygim olmaz malesef son yillarda para varsa sagligda herseyide satin alabiliyorsun bir doktor hastasiyla muayane etmeden önce kendi alacagi parayi konusuyorsa kimse kusura bakmasin ben paramla satin alabilecegim kimseye saygi duyman sadece acirim o bosa okumus onca kitapi zaten paran yoksa bakmayan doktorda olmaz olsun sirf parasi icin hasta yüzüne bakmayan doktora da allaha dert verip derman aratsin insallah görür o zaman caresizligi allah bütün hastalara basta sifa sonrada meslegini insan gibi yapan doktorlara karsilastirsin

  25. BENIMDE SORUM ANNEANNEM FELÇ NE YAPABİRİZ.

  26. yeter salh // 28 Ocak 2013 at 13:06 // Cevapla

    merhaba cihan hocam ayağımda 20 seneden beri kireçlenme var.çok zor yürüyorum.ellerimde kasılma var.yardımcı olursanız ve geri dönerseniz cok memnun olurum telefon numaram 05344819479

  27. kamil arslan // 23 Ocak 2013 at 14:23 // Cevapla

    Saygılar cihan hocam.benim seraprel palsi hastası kızım var.10 yasında 7 senedir fizik tedavi alıyor. bagımsız olarak 2 3 adım atıyor lütfen bize yardımcı olun sizden rica ediyoruz 05359627424 numaralı telefondan bize ulasıp yardımcı olursanız cok sewınırız

  28. fatma söylemez // 18 Ocak 2013 at 23:07 // Cevapla

    05370375821 ablama yardımcı olun ameliyat oldu bel fıtığından çok kötü durumda ne olur yardımcı olun 05378904280 onun çok ağrısı krampları var hiçbir çözüm bulamadık son çaremizsiniz ararsanız çok büyük sevap kazanacaksınız ne olur ilgilenin teşekkür ederim

  29. fatma söylemez // 18 Ocak 2013 at 22:54 // Cevapla

    hocam benim ablam bel fıtığından ameliyat oldu ama durumu çok kötü sürekli ağrıları var bazen birdenbire krampı giriyormuş bağırıyor ve beli kütlemezse o ağrısı geçmiyor hiç iyi durumda değil kaçkere doktoruma mail attım ama dönmediler bana birde sizden istiyorum bunu ne olur yardımcı olun çok kötü durumda hiç birşey yapamıyor

  30. huriye öztan yılmaz // 15 Ocak 2013 at 10:36 // Cevapla

    huriye özntan yılmaz ankilozon hastayım 5-6 yıldan beri ağrılarım beni cok rahatsız ediyor özellikle kışın ekstra artıyor yürümek kalkmak yatmak merdiven cıkmakda zorlanıyorum hareket etmekde zorlanıyorum size ulaşamaya çalşıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim oğlumun mail adersini yazıyorum bana yardımcı olursanız cok sevinirim cemyilmaz1905@hotmail.com adresine size ulaşabileceğim mail atarsanız bana cok yardımıcı olmuş olursunuz

  31. MERVE KAPAKLI // 04 Ocak 2013 at 22:06 // Cevapla

    merhaba cihan hocam benim annem iltihaplıromatizma hastası ve ağrıları artı ve şimdi dizlerindeki lifyırtılması var ve ameliyatı 08.01.2013de yapılacak lütfen bize yardimcı olun sizden rica ediyorum şimdiden ALLAH RAZI OLSUN …

  32. merhaba cihan hocam benim annem iltihaplıromatizma hastası ve ağrıları artı ve şimdi dizlerindeki lifyırtılması var ve ameliyatı 08.01.2013de yapılacak lütfen bize yardimcı olun sizden rica ediyorum şimdiden ALLAH RAZI OLSUN …

  33. mrb. hocam benim alt çenem üst çeneme göre uzun hem şekil bozukluğu var hem yemek çiğnemede hemde konuşmada zorluk çekiyorum çankırıda ankaradan gelen ortotodoniste muayene oldum yaşım 30 olduğundan direkt ameliyat olmamı söyledi.ve ameliyat için gerekli işlemler nelerdir ve bir de maliyeti nedir.ben memurum ekonomik olarak yararlanacağım bir şey var mı. yada sizin önereceğiniz dr var mı.şimdiden teşekkürler…

  34. hocam esimin beli agriyo ama hic biseyde cikmiyo ne oldugu napcaz yurt diisndayiz burdaki doktorlar gerceketen bilmiyor napmamiz lazim

  35. selam hocam ben cift cene amelıyatı gecırecem medıpol hastanesı bende 12 mılyar bır ucret ıstedi amam bunu karsılıyamıyorum banan onerecegınız bır doktor varmı acaba ıst anadolu ykasıda oturuyorum tesekurler

  36. cihan bey telefon numaralarınız yanlış.

  37. sırrı bubani // 05 Aralık 2012 at 15:22 // Cevapla

    sayın hocam benim 3 yıldır sabahları kalktığımda bel ağrılarım başladı.Belli bir süre hareket ettiğim zaman ağrılarım azalıyor.Ağrılar bazen çok fazla olduğu zaman çoraplarımı bile giyemiyorum.Doktora gidip mr çektirdim aşırı kireçlenme olduğunu söylediler bana tassiyede bulana bilirmisin.

  38. NEVZAT TOPKAYA // 27 Kasım 2012 at 10:00 // Cevapla

    NEVZAT TOPKAYA SİZE ULAŞMAK NE KDR ZOR HOCAM DAHA ÖNCEKİ GÖRÜŞMELERİMİZDE TELEFON NO ALAN ARKADAŞLAR BİZE EN KISA ZAMANDA DÖNÜLECEYİNİ SÖYLEMİŞ OLMASINA RAĞMEN 6 AY GİBİ BİR ZAMAN GEÇTİ HALEN BİZE DÖNÜLMEDİ RİCA ETSEM BENİ TELLE ARARMISINIZ RANDEVU ALABİLMEM İÇİN DAHA NE YAPMALIYIM BİLEMİYORU GRŞMK ÜZERE ALLAHA EMANET OLUN SAYN HOCAM

  39. Emine Bülbül // 16 Kasım 2012 at 20:33 // Cevapla

    15 yıldan beri boyun ve bel fıtığı hastasıyım.Son zamanlarda boyun fııtğımda çok ağrılAR VAR dayanılmaz acılar cekiyorum. Hayatı bana zzehir ediyo.Emar sonuçlarına göre gittiğim her doktor ameliyat diyor.Ama ben size sığınıyorum hocam sizden yardım bekliyorum.sizinle görüşmek istiyorum.

    Şanlıurfa.

  40. nursen sağnak // 12 Kasım 2012 at 11:41 // Cevapla

    hocam 4 damar by.pas ve 2 stent takıldı.yürüme sorunum diz kapaklarımda belimde ağrılar nedeniyle imkansız.romatizmal olup olmadığını bilmiyorum,diz kapaklarımda ki sorun nedeniyle gittiğim doktor ağrılar dayaNILMAZ OLUNCA AMELİYAT DEDİ.GEREKİRSE SİZE MUAYENE OLMAK TEDAVİ OLMAK İSTİYORUM EMEKLİ ÖĞRETMENİM.CEVABJNIZI BEKLİYORUM

  41. sevgii hocam ben kuyruk kemiği ağrısıyla doktora gittim ve fıtık ve kuyruk kemiğinin içe doğru eğrildini söyledi ve depo medrol die bi iğne verdi bigün kullan bi gün kullanma dedi dha sonra başka doktora gittiğimde oda bu iğneyi kullanma dedi napcamı bilmiyorumm nolur yardımcı olunn

  42. merhabalar hoocam,
    sizi doktorum da seyretmiş annem. kendisi senelerdir diz kapağı kireçlenmesinden ve suyunun bitmesinden dolayı acı çekiyor. aşırı derecede yürüme zorluğu yaşıyor. ayakları sürekli şiş ve sürekli soğuk , belki garip gelir ama ütüyü ısıtıp o şekilde ayağını ısıtıyor. bize yardımcı olurmusunuz? gerçekten yardıma çok ihtiyacımız var .. görüşmek dileğiyle… eskişehir’den selamlar….

  43. hatice akar // 11 Ekim 2012 at 16:46 // Cevapla

    merhabalar hocam sizi doktorumda çok seyrettım benim 5 yaşında bir oglum var yürüyemiyor sizden yardım bekliyorum

  44. şeger gıss şeger // 07 Ekim 2012 at 14:05 // Cevapla

    sevgili hocam ben malatyadan cevdet yarlıoğlu 15 seneden beri ben enkılos sponvilit hastasıyım size ulaşmam mümkünse muayene olmak aynı zamanda görüşmek isterim bir iletişim biligisi verirseniz çok sevinirim boyun omur ilik ve sağ bacağımda şişme bulunmaktadır

  45. cansu özçetin // 02 Ekim 2012 at 00:06 // Cevapla

    mrb cihan hocam sizi tvden takip ediyorum bn20 yaşındayım ve dizlerim bükük yürüyorum merdiven inip çıkamıyorum rahatsızlığım yüzünden lise hayatım çok zor geçti üniversiteye gidecek cesareti bulamıyorum kendimde lütfen yardımcı olurmusunuz hangi doktora gittiysem yaşımın geçtiğini söyledi umudum gn geçtikçe azaldılütfen yardımcı olun

  46. Merhaba.
    Benim sag cenemde eklem kaymasi var. Yurtdisinda kaliyorum, ama burda pek yararli bir tedavi gormedim. size ulasmayi cok istiyorum. nerde tedavi olabilirim???

  47. esin polat // 22 Eylül 2012 at 20:15 // Cevapla

    hocam ben 13 yaşında bir kız çocuğuyum belimde yamukluk var.bir kere doktora gittim ama sonuç alamadım.ben solak olduğum için yazı yazarken hep sağ tarafıma yamuluyorum bu yüzden normal hayatımda da hep sağ doğru yamularak duruyorum.bana yardımcı olursanız sevinirim.

  48. emine albayrak // 23 Temmuz 2012 at 22:55 // Cevapla

    merhaba hocam ben Erzurum da yaşıyorum 23 yaşındayım yaklaşık 8 yıldır boyun tutulması sorunu yaşıyorum ve son 3 yıldır boyun tutulunca kusma ve şiddetli baş ağrısı şikayetim oluyor bunun yanı sıra görme bozukluğu bile yaşıyorum boyun tutulma esnasında.çok doktora gittim fizik tedavi gördüm tüm egzersizleri yaptığım halde yıllar geçtikçe şiddeti artıyor kusmada artınca beyinde bir problem olduğu düşünüldü gerekli tetkikleri yaptırdım beyin sağ lobunda ciddiye alınmayacak parlaklık olduğu söylendi ve 3 ay migren tedavisi gördüm yapabileceğim hiç birşey kalmadı son çarem sizsiniz hocam lütfen yardım edin

  49. slm cihan hocam ben erzincandan nevin ,kızım 13yaşında ve 4 yıldır ankilozan spondilit teşhisi ile tedavi görüyor 1 yıl öncede skolyoz teşhisi kondu ,eğriliği şuan 25 derece,as için son bir yıldır humira 40 mg kullanıyor risk faktörlerini bildiğim için endişeliyim ne olur bize yardım edin