Cübbeli Ahmet Hoca Seks Kaset Fuhuş Görüntüleri Videosu Ortaya Çıktı

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Ahmet Mahmut Ünlü, avukatı aracılığıyla Bakırköy 4. Asliye Hukuk Mahkemesi’ne başvurarak hakkında çıkan haberlere yayın yasağı getirilmesi talebinde bulundu.

Kamuoyunda “Cübbeli Ahmet Hoca” olarak tanınan ve bir süre önce “insan ticareti” suçundan tutuklanan Ahmet Mahmut Ünlü, avukatı aracılığıyla Bakırköy 4. Asliye Hukuk Mahkemesi’ne başvurarak hakkında çıkan haberlere yayın yasağı getirilmesi talebinde bulundu.

Talebi inceleyen mahkeme, Ünlü’nün “insan ticareti suçundan İstanbul 10. Ceza Mahkemesi tarafından tutuklanmasına karar verildiği, fuhuş yapma, çete kurma, vb suçundan tutuklamasının bulunmadığı” gerekçesiyle “çete ve fuhuş vb.” suçlarla ilgili olarak hakkında çıkan haberlerin durdurulmasına karar verdi.

Kaynak TURUNCUTİME

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

46 Comments on Cübbeli Ahmet Hoca Seks Kaset Fuhuş Görüntüleri Videosu Ortaya Çıktı

  1. mustfa sezer // 05 Aralık 2013 at 15:54 // Cevapla

    cübbeli hoca çok iyi bir insan cübbelinin tır nağı olammassınız bunlara inananlar siktirolup gitsinler ülkeden kafirler ipneler.

  2. Kullanıcı Adı Girin... // 01 Kasım 2012 at 12:17 // Cevapla

    AYRICA SAVUNULACAK NEYİN VAR GÖRÜNTÜ VE ŞAHİTLER VAR. NASIL AKLAMAYI DÜŞÜNÜYORSUN KENDİNİ EY CÜPPELİ. AYIP YAAAA AYIP BEEE. SANA ŞANTAJ YAPILIYOSA SAVCILARA SUÇ DUYURUSUNDA BULUN NE ÇETELERE ŞİKAYET EDİYON. ÇETELERDE NEYİN NESİYMİŞ DEVLET VAR DEVLEEEETTT. CÜPPELİYİ SAVUNAN ADAM AKILLI BELGELİ BİRİSİ ÇIKSINDA BENİ SUÇSUZLUĞUNA İKNA ETSİNN..

  3. BEN Mİ O BAYANLARLA İLGİLENDİM. ŞEFKAT TOKATINI YEMİŞ İŞTE. O SORUMLULUĞU EMANETİNE VER HOCANDAN DA ÖZÜR DİLE CÜBBELİ. SENİ RABBİM PERİŞAN ETTİ OYNADI SENİNLE . ÖYLE İSLAM DİNİ BASİT BİRŞEYMİŞ GİBİ LA KAYT BİR ŞEKİLDE ANLATILIRSA OLACAĞI BU İDİ. GİT ÇEVRENDE KIRDIĞIN ÜZDÜĞÜN ALİMLERDEN DE ÖZÜRDİLE DAHA DA PERİŞAN OLACAKSIN BENDEN SÖYLEMESİ.

  4. Kullanıcı Adı Girin... // 15 Ekim 2012 at 00:43 // Cevapla

    birgül karakış allah kahretsin

  5. abdulhayy43 // 11 Eylül 2012 at 06:00 // Cevapla

    Zalimin zulmü varsa mazlumunda ALLAH ‘ı vardır …Hesap gününüz ne kadar zor olacak…

  6. Mehmet Eraslan // 08 Ağustos 2012 at 20:09 // Cevapla

    Hocam iyidir buişde bı oyunvar

  7. ibrahim gürses // 15 Temmuz 2012 at 13:40 // Cevapla

    şahsen ben bu görüntüelelre sevınmmedim inancım gerregi cübbelının nezdınde islama mal edenlelre fırsat dogdu elelrine lakın cübbeliye iki satır sozum var egegr sen allah düşmnallarıyla degilde allah dosllerıyel dallaşır şataşırsan hellde iftıra edrsen bak allah cc.nasıl öc alalır gördün bence önce tövebe istıgfat etmmeli vede iftıra ettıgı alimlerden hellalık almmalı cemmatınnadandan özur dılleyıp görevı emneti ehil olan bırıne vermleli

  8. züleyha akbaş // 30 Haziran 2012 at 13:34 // Cevapla

    bu çirkin iftirayı atan din düşmanını allah [c.c] kahru perişan etsin.

  9. züleyha akbaş // 30 Haziran 2012 at 13:31 // Cevapla

    bu çirkin iftirayı atan din düşmanını allah teala kahru perişanetsin inşallah

  10. cübbeli ahmet hocamıza kurulmuş bir oyundur lütfen bu oyuna gelmeyelım. cubbelı ahmet hocamıza tılmış bır ıftıradır. Lütfen ınanmayalım.

  11. beynel fahriruh // 21 Mart 2012 at 03:29 // Cevapla

    haberi ilk atan ilk yorumuda yapmış. bence iftiradır değilse bile özel haytıdır… konustuklarını beyin süzgecinden geciren bi insan olarak bu kanıdayım.sen gel o kadar in imandan bi okadar ALLAH IN adını an bahset daha sonra bunları yap.ininalıcak bi şey değil bu. bu denli bi insan ancak bu şekilde suçlanabilir çünkü dinen en hassas olunan bi konu. bu bir terör örgütü mensubu olsaydı ve karalanmak istenseydi fuhuş ile değilde faili mechul cineyetlerden biri ile karalanırdı..

  12. peki bu iftira karsısında neden ahmet hocaya kimse sahip cıkmıyor nerede o kadar müridi ????

  13. memet şeker // 11 Mart 2012 at 21:37 // Cevapla

    ordak geçiyormuş zaten

  14. memet şeker // 11 Mart 2012 at 21:37 // Cevapla

    iyi hocadır

  15. memet şeker // 11 Mart 2012 at 21:36 // Cevapla

    asla öle bir şe y yapmaz

  16. aytaç ay // 04 Mart 2012 at 15:21 // Cevapla

    BENDE HOCAMIN ARKASINDAYIM ALLAH YARDIM ETSİN. HERKES İSTEDİGİ GİBİ İNANA BİLİR. AMA ŞUNU UNUTMAYIN Kİ ALLAH IN MAHKEMESİ ÇOK BÜYÜK BELKİ 5O BELKİ 100 YIL SONRA YERYÜZÜNDE GEZENLERİN HEPSİ YERİN ALTINDA OLACAK.İŞTE ŞİMDİ ATIP TUTANLAR VEYA ATILAN İFTİRALARA İNANLAR YARIN MAHŞERDE KESKE DİLİMİZ KOPSAYDIDA HİÇ KONUŞMASAYDIK. KEŞKE KULAGIMIZ SAGIR OLSAYDIDA DUYMASAYDIK.GÖZLERİMİZ KÖR OLSAYDIDA GÖRMESEYDİK. DİYECEKLER YA ÖLÜM VAR ÖLÜM DÜNYAYA KİMSE KAZIK ÇAKMADI AKLINIZI BAŞINIZA ALIN EBU CEHİLLER EBU LEHEBLER GİBİ OLMAYIN. ALLAH BENİM ALİM VE DOSTLARIMLA UGRAŞANLARIN DÜŞMANI BENİM ONLAR KARŞILARINDA BENİ BULURLAR DİYOR SİZ KİMİ KARŞINIZA ALDIGINIZI BİLMİYORSUNUZ AMA MEVLA ZAMANLA VERİR CEZASINI ÇÜNKÜ İNSAN GİBİ ACELECİ DEGİL. YUSUF ALEYHİSSALAMIN KISSASINI OKUYUN.

  17. derya altay // 03 Mart 2012 at 16:10 // Cevapla

    arkadaşlar bencede bu olay doğru değil

  18. derya altay // 03 Mart 2012 at 16:09 // Cevapla

    arkadaşlar bencede doğru değildirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  19. AYŞE GÜRBÜZ // 18 Şubat 2012 at 18:26 // Cevapla

    hocamızın arkasında olanlara selam olsun allah hepinizden razı olsun…

  20. AYSE GÜRBÜZ // 18 Şubat 2012 at 18:24 // Cevapla

    ya kesinlikle rezillik utanılması gereken konular bunlara inana İNSAN DEMEYİ GEÇİN MÜSLÜMAN demem ben …… ALLAH WAR BUNLARIN HESABI ELBET SORULUR (DUALARIMIZ SENİNLE HOCAM..)

  21. selen .. inşallah bu yorumu okursun….. ben senin düşüncelerinden,bu olaya yaklaşımından ve islam dini için kaygılarından dolayı seni tebrik ediyorum.. gerçekten Allah razı olsun… selen ben seni tanımak istiyorum.. mümkünmüdür???

  22. ben hocamıza atılan bu iftiraya asla inanmıyorum.allah, yar ve yadımcısı olsun. hz. yusufta zindana atıldı sonra mısıra sultan oldu.

  23. şenay edremit // 21 Aralık 2011 at 18:59 // Cevapla

    ya arkadaşlar allah aşkına gözünüzle görmediğiniz bir şey hakkında lütfen yorum yapmayın inanın birgün gelir sizde o yargıladığınız insanın durumuna düşersiniz ben şahsen cübbelinin bilgisinden çok faydalandım çok şey öğrendim beni özel hayatı ilgilendirmiyor ama böyle birşey olduğuna ihtimal bile vermiyorum çünkü görmedim bunu olumsuz düşünen ve hakaret boyutunda yazan arkadaşlara söylüyorum ve umuyorum gerçekler ortaya çıktığında atıp tutanların hepsi utanacaktır inşallah ŞENAY EDREMİT

  24. muzaffer özkan // 19 Aralık 2011 at 15:42 // Cevapla

    bir müslüman zina dahi yapsa dinimize göre onun suçu kanıtlanmadan iftiradan bulunmak büyük günahtır eğer hocamızın böle bişe yampadığı kanıtlandıysa ki ben allahın izniyle hocama güveniyorum o zaman siz iftira atmış olacaksınız ahirette verirsiniz hesabını artık . nasıl ki zamanında dini mübün islama rağbet oldu hemen fadime şahin müslüm gündüz olaylarını çıkardılar işte aynı oyun kardeşim en nihayetinde sonra bu olayın ergenekonla bağlantısı çıktı. dikkaaat edelim oyuna gelmeyelim. allah bi iznillah haklıyı çıkaracak inşallah rabbim müslümanlara yarddım etsin inşallah,

  25. resul ateş // 18 Aralık 2011 at 16:13 // Cevapla

    arkadaşlar bende sizler gibi bu olaylara inanmıyorum bu olayın olma zamanına biraz dikkat edelim lütfen çünki bu olayın olma zamanı hoca efendinin bazı kesimlerin desteklediği projelerine ters düşen görüşlerini her yerde söylemesi üzerine geldi bu söylemleri cemat içinde daha öncede söylüyordu ancak sınırlı bir kesime hitab ettiği için fazlada üstüne düşülmemişti ancak ulusal kanallarda söylemeye başlayınca tabiki o güçleri rahatsız etmiş oldu birde her duyan müslüman onaylayınca bu operasyon başladı ancak herzaman olduğu gibi doğru er yada geç ortaya çıkacak hep beraber göreceyiz son olarak sizlere 28 şubat olayını hatırlatayım sonradan belgelerle ortaya çıktıki bir gecede şeh olan ali kalkancı genç masum denilen (pavyon kızına) tecavüz etmişti ali kalkancı’ yıda ayarlıyan trevesti sisi idi yorum sizlerin!.. allah mazlumun herzaman yanındadır.

  26. hamdi karataş // 18 Aralık 2011 at 10:07 // Cevapla

    kesinlikle iftiradır

  27. ramazan öztürk // 18 Aralık 2011 at 01:04 // Cevapla

    hiz herzaman hocamızın yanındayız bu iftira adanların allah belasının versin

  28. mehmet kadirhan // 17 Aralık 2011 at 10:30 // Cevapla

    Rabbim ahmet hocaya yardım etsin.Ben bu kadar ilim sahibi bir insan,müslüman vede ALLAH ve BEYGAMBER efendimiz (S A S) isimleri ağızından düşmeyen bir insanın böyle bir şey yapacağını azıcıkda olsa ihtimal vermiyorurm.(ALLAH hu teala ayeti kerimede buyuruyorki başınıza kötü bir musibet gelir o sizin hakkınızda hayırlıdır siz bilemesiniz biz biliriz).ALLAH yardımcın olsun hocam amin.

  29. zeynep zeynep // 15 Aralık 2011 at 15:13 // Cevapla

    islamı karalamak için yapılan bu çirkin olay hepimizi gerçekten üzdü.ben inanmıyorum hocamızın böle birşey yaptığına yani mantığım almıyor…magdem bu olayların içinde nasıl güvenıyor yanındakı ınsanlara .simdiye kadar çıkmadıda .aylar sonramı çıkıyor.tamamen planlanmıs ,yazılıp ,cizilmiş,sonrada oynanan birşey bu .ya bu adam delımı ya böle kendını karalasın.yapıcaksada eger yuzunu maskeyle kapatıp neyapacaksa yapar.kendini bile bile ateşe atmaz!!!mantığınızı kullanın arkadaşlarr..böle birşeyin olması mantıksız akıllara zarar!!! hepimiz dua edelimki gerçek olmadığı ortaya çıksın…

  30. Ne çok düşmanı var İslamın. Dinin potasında eriyemeyen herkes bu dine bilerek veya bilmeyerek zarar veriyor. İslam türlü vesilelerle basit ve kötü gösterilmeye, müslümanlar küçük düşürülmeye çalışılıyor. Birileri yeni av olarak Cübbeli hocayı seçmiş. Bu yaşananlar ve yaşanacak olanlar, Cübbeli hoca nezdinde bütün müslümanlara zarar verecek. Olan yine bize olacak…

    İslamı tanımayanların kafasında yeni bir din oluşacak. “Allah, kitap diyenden korkacaksın.” “Bu sakallılar var ya..” diye başlayan cümleleri daha sık duyacaksınız. İslamı anlatmaya çalıştığınız her yerde Cübbelinin cemaatinden olmasanızda, Cübbeli aklansa da bu olaylar başınıza kalkılacak, bir dolu açıklama yapmak zorunda kalacaksınız…

    Sırf o cemaatten bilinmesin diye kaç kadın çarşafından, uzun pardösüsünden vazgeçecek, kaç sakallı müslüman sakalını kesecek kimbilir. İslam yine yara alacak, biraz daha garip kalacak…

    Cemaatler birbirine girecek. ” Sizin hocanız, sizin cemaatiniz” diye başlayan cümlelerle karalamalar, suçlamalar, günahları yüze vurma, açık aramalar artacak. Tefrikalar, fitneler, kutuplaşmalar tavan yapacak. Vahdet bizden, biraz daha uzaklaşacak…

    Bundan sonra insanlar Hoca denilen kişilere daha çok “acaba” gözüyle bakacak.

    Dua edin! bu duyduklarımız yalan çıksın. Yoksa bu ateş hepimizi yakacak. “Bana ne” deme gibi bir lüksümüz yok. Çünkü O’nun adı Müslüman!

    Lütfen susun! Gizli çekimleri görseniz bile, gerçekliği kanıtlansa bile susun! O cemaatten olmasanız da, o hocayı sevmeseniz de susun! Müslümanlar birbirine düşürülürken, ümmetin erkekleri kadınla, fuhuşla imtihan edilirken, çeşitli yollarla tuzağa düşürülmeye çalışılırken kimler bundan nemalanıyor iyi düşünün! Düşene, tekme atmak yakışmaz bize. Eğer varsa bir günah, bize Allah için gizlemek, susmak düşer. Şüphesiz ki en doğruyu Allah bilir!

    • hamza alier // 17 Nisan 2012 at 10:15 // Cevapla

      selen sen ne diyorsun ne susması ya islamı böyle yobaz ahlaksızlar baltalıyor .susalım he çüpbeli devam etsin ahlaksızlıklara

  31. Ey iman edenler! Eğer bir fâsık size bir haber getirirse onun doğruluğunu araştırın. Yoksa bilmeden bir topluluğa kötülük edersiniz de sonra yaptığınıza pişman olursunuz.(Hucurat 6. Ayet

  32. zeynebe katılıyorum peygamberlerin çoğunu zinayla suçladı kafirler tabi siz bunlardan oakdar uzaksnızki bukadar çabuk inanmanız çok normal..dini bütün insanları lekelemeye çalışanlardan biride siz oluyosunuz bu durumda ve diğer tarafta hesaba çekileceğinizi unutuyorsunuz

  33. arkadaslar ne olursa olsun kesin olmadin kimsenin günahina girmeyin. Unutmayin hz. Aysenin de basina böyle birsey geldi. Iftirada ola bilir. Allah kimsenin basina vermesin. Yine de Allah yardimcisi olsun

  34. büşra yıldız // 13 Aralık 2011 at 23:46 // Cevapla

    ortaya böyle bi idda atıldı o kasetlerin doru olup olmadığı bile belli değil sen nasıl müslümansınki henüz sonucu belli bile olmayan bi davada yargısız infaz yapıyosun…bu insanlar şerefi senin gibilerden öğrenicek değiller şaban çakır bigün sende emin ol yapmadığın bişey yüzünden yargılanıcaksın ozaman böyle arkadan atıp tutmanın nekadar kolay olduğunu görürsün..allah kerkese hidayet versin

    • teknik takip diyorlar be kadın duymuyormusun, iddialar ona dayanıyor, suç isnadı var zaten, nerden anlayacaksınki sen böyle bilimsel ifadeleri, sana bunları hocanın arapça tercümesiyle anlatmak gerekir, beyninize işlemiş saçmalıkları, ergenekona gelince neden aynılarını düşünmüyorsunuz, şerefli yatan arıyorsan silivriye git orada sana şerefin kitabını yazarlar

      • murtaza öztürk // 27 Ocak 2012 at 19:18 // Cevapla

        siz her şeyi dogru biliyonuzya sorunyok.sen o bayanın arabcasıyla dalga geçiyonya o dili alçaltıyon ALLAH ta senin gibileri alçatsın.terbiyesizleşmeyin hepiniz haddinizi bilin.keçi koyun hikayesi gibi olmasın.siz dönün ken dinize bakın.hocama ALLAH sabır versin.inşallah enkısa zamanda gerçekler anlaşılır.

    • cabbar yakar // 14 Aralık 2011 at 18:38 // Cevapla

      hala mal gibi bunlara inanın siz… dini bütün kişilerin söylediğine göre bu normalmiş… böle dini bütün kişilere kendilerini ieyerek veriyorlarmış :)))) bende 5 vakit namaz kılmaya karar vereceğim eğer öyleyse :D:D üzmez amcam içinde öle dediler yapma dediler 9 yaşındaki kıza tacizde bulunduğu kanıtlandı hapse girdi.. hepsi böle bunların sonra müslümanlık diye nara atarlar bir b..o..k bildiklerini sanırlar…

      • selman memiş // 22 Aralık 2011 at 17:05 // Cevapla

        aynen varım hepsi iftira o bir hoca
        hemde çok büyük
        namazı öğreten
        ben bir çocum ama o benim hocam ve ne olsa
        hocam kalacak

    • Süleyman Akkan // 13 Şubat 2012 at 05:01 // Cevapla

      arkadaşlar kafanızı yormayınn görüntülerin muontaj oldugu ortada zaten ..ki adamın özel hayatıı yaa sizi onu bunu şunu neden ilgilendiriyor ki bu konu. Adam hoca diye hiç mi özel hayatı olmayacakk.. Bir kere adam çok mantıklı kelimeler kuruyor dogruları söylüyorr..Eger yargılamak istediginiz bir konu bulamıyorsanız kendinizi yargılayınn cüpbeli hocamızı yargılamak bize düşmez allahLA onun arasında olan birşey GÖZLE GÖRMEDİGİNİZ BİRŞEYE İNANMAYIN KİBİRLENMEYİN..

  35. şaban çakır // 13 Aralık 2011 at 01:01 // Cevapla

    şimdi cübbesinin içine saklansın insanlara yıllardır sahtekar olduğunu milleti keriz yerine koyduğunu anlatmaya çalıştık ama herkes sahte cübbeliye inanıp peşinden gitmeye devam edildi cübbeli cemaati artık herşeyin yelan olduğunu taptıkları hocalarının ne şereffli biri olduklarını görmüş olmalılar

    • Görüntüleri dikkatlice izleyince tüm sahtekarlıklar montajlamalar ortaya çıkıyor.

    • selman memiş // 22 Aralık 2011 at 17:02 // Cevapla

      cübbeli suçsuz hepsi iftira iftira atıyolar o büyük bir alim
      efendimizi seviyosanız inanın o vallahide yapmaz
      zaten yamin etti
      ben ismail a cemaatindenim o asla yapmaz