Burun Nasıl Küçülür Küçültme Yolları (Burnumu Nasıl Küçültebilirim)

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Burun Nasıl Küçülür? Burun Nasıl Küçültülür? Yüz hatları ve fiziki yağısı ile çok güzel olan Karadeniz kızıyım. Sizlerinde bildiği üzere Karadenizlilerin havasından mıdır suyundan mıdır bilinmez burunları büyük oluyor. Benimde burnum büyük ve kemerli. Burnumu küçültmek istiyorum. Burnumu doğal yöntemlerle nasıl küçültebilirim. Burnum küçük olsaydı manken olabilirdim. Emin olun manken olabilecek kadar güzel bir fiziğim ve yüzüm var. Yapacağınız bilgilendirmeler için teşekkür ederim.

Sayın takipçimiz. Allah güzelliğini korusun temennisi ile yazımıza başlamak istiyorum. Ot yiyerek çay içerek doğal yöntemler ile burnu küçültmek mümkün değil. Burnum kemerli diyorsunuz. Burun kemiğinizi küçük bir ameliyat ile aldırmanız mümkün. Burnunuzu küçültmek istiyorsanız estetik ameliyat olmalısınız. Burun yüce yaradanın en son yarattığı ve en özenle yarattığı kısımdır. Şahsım adına konuşacak olursam ben estetik ameliyatına karşıyım. Tabi ki de karar sizin. Burnunuzu küçültmek için uzman bir hekim ile görüşmeniz gerekiyor. Sağlık dolu bir yaşam geçirmenizi temenni ederim.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

214 Comments on Burun Nasıl Küçülür Küçültme Yolları (Burnumu Nasıl Küçültebilirim)

  1. sizden daha zor durumda ve daha çok sorunları olan insanlar var şükredin keşke burnum büyük olsaydı da bu başıma gelmeseydi diyen birçok insan var önemli olan kendinizi sevmeniz.

  2. Takmayın vb şeyler diyen arkadaşlarım bunu diyecekseniz bu siteye uğramayın biz bu lafları duymak isteseydik bu siteye girmezdik ya bir çözüm bulun yada çenenizi kapayın :))

  3. Allah’ın yarattığı her şey güzeldir ona laf yok fakat 15 16 17 yaş arasındaki gençlerin bu tür sorunları varsa tabii ki üzülürler ve şikayet ederler daha çok gençler ve rahatsızlık duyuyorlar kimilerinin arkadaşları alay bile etmiş bunun nasıl bir duygu olduğunu bilemezsiniz onlarında tek yapması gereken tavsiye edilen yöntemleri denemek ve burnum küçük diyenlere tek lafım BİRAZ EMPATİ…

  4. Takmayin. Diyorsunuz ama bakiyorsunuz:)

  5. Aaaaa kızlar kafaya takmayın atalar bile atta alın yiğit te burun şükredin

  6. çişli zekea nın talihsiz burnu // 25 Haziran 2014 at 11:12 // Cevapla

    ben olmek ıstıyorum.ula burni cok buyuktur.napq pqğ mu yiyaq..valla bılla kanarya poğu care degıl……oyyyyyyyyy oyyyyyyy anam anam..geberem ben..hepımızz geberaq.baska care yoq..hııııııııııııııııııııııııı ölüyor

  7. Aslında burnu güzel olupta çirkinl olan kızlar var bizm burnumuz bize yakışıyorsa sorun yapmayalım

  8. Lütfen Yardım edin benimde önden şişik onu indirmem için bir formül söyleyin

  9. İNCİ SÖZLÜK

  10. bendede aynı dert var benmde burnum büyük her allahın günü sabunla yıkarım ama bi faydasını göremedim

  11. Devlet adamları hep bu egzersizleri yapıyormuş.Faydası kanıtlanmış bişey.Estetik ameliyat etkisi gösteriyormuş.Bakın ben bu yüz egzersizlerini uyguladım.Yalan olsa anlardım değil mi.Yüzümü tamamen değiştirdi.Hatta görenler bu sen misin dediler.Burnun güzelleşmiş.Yanakların belirginleşmiş dediler.

  12. size o kadar diyorum bunun tek çözümü var o da yüz yogası estetik ameliyata ihtiyaç duymadan burnu kçülttüğü kanıtlanmış.Burda birini dinleyecekseniz benim sözüme kulak verin.Tek çözüm bu.Carole maggionun burun için egzersizine bakın youtube de var.yan tarafta natural nose lift diye bir video daha var onada bakın.

  13. çok boş şeylerle uğraşysnz yaaaaa:)

    • şilan a cevap // 24 Temmuz 2014 at 01:16 // Cevapla

      Anlasilan senin burnun duzgun ,seninde kemigi cikik olsa anlardin bizi hadi yavrum konusma simdi yol al ..

  14. arkadaşlar youtube bazı videolar var burun makyajıyla ilgili oraya bakın belki yardım alabirlrsniz ama bnce takmayın okadar bnmkide o kdar iyi değil ama yüzüme yakışşıyo çok şükür yaradana :)

  15. takmayın yhaa zaa :D

  16. benim burnum çok iyi küçüçük çok memnunum benide ALLAH yarattı sizide hem bn amliyat felanda olmadım :D :D :D :D üzmeyinnn lan kendinizi takmayınn yaa :D burnum kül deyin küçülür :D

  17. burnum uzun diyenlerr burnunuzu da ALLAH yarattı. :D şikayetçi olmayın :D :D :D :D :D :D :)

  18. herkez bişeyy diyoo boşverin takmayın kafanızzaaa biraz büyüyün geçer sağlıklı olduktan sonra gerisi hiç önemli değil arkdaşlarr üzmeyin bu kadar kendinizi :D :D :D

  19. yaa siz ne diyonuzzz bn kendi burnumdan memenunum dünyanın enn büyük burunlu uzn burunlu admı bileeeee şikayetçi değil siz neyin kafasını yaşıyonuz yaa :D :D :D

  20. aslı irem // 28 Mayıs 2014 at 16:16 // Cevapla

    yaa neyı uyguluycaz dogru duzgun yazı yok mu allah askına herkes bısı dıyo ney dogru

  21. Benim burnum buyuk ve baya bi kemikli okulda dalga geciyorlar bende dalga gecenleri dovuyorum artik dovmekten sıkıldım 18 yasina gelince ilk isim ameliyat olmak.. Insallah hayirlisi olur

  22. Bi Kız İşte // 09 Mayıs 2014 at 13:35 // Cevapla

    Arkdaşlar Bnm De Burun Deliklerim ßüyük Gülünce Kenara Dogru Büyüyo Ama Sonuçta Allah Bzi Böyle Yaratmış Bırakın Dert Etmeyin Bnde Şikayetciyim qünaha qriyorum Siz Böyle Yaptıkca Allahın qücüne gidiyo sonuçta allah yaratı siz arkdaşlarım dalqa qeçiyo diosunuz bırakın aldırış ettmyn biliyorum gücünüze gido canınız yanıyo Pegamber Efedimiz İn Bi Sözü War Canı Yakan Yanacagı Günü Beklesin Esnetik Çözüm Deil Bn Çok Mu qüzelim Sanki Berbat Bi Yüzüm War Ama Yine Şükrediyorum Belki Gözüm Burnum Agzım Olmaya Bilirdi Allaha Şükür Bütün Wivudum Tam İnsan Kendini Beqnmez Bırakın Sonuçta İnsanın Dış Qüzeli Önemli Deyil İç Güzeli Önemli Binerce Çocukuqun burnu agzı kolu bacaqı yok Siz Takmışsınız Burunla Onunla Uqraşyosunuz Bizlerin Duasını Bekliyen Bir Sürü Çocuk Var Burnunuz sonuçta var nefes ala biliyosunuz o burun sayesinde nefes alıyoruz Yinede Şükredin Bunun Çaresi Allahta Dua Edin Sakın Ümitsizliqe Kapılmayın Allah Hiç Bir Duayı Geri Çevirmez İnşalah Anlamışsınızdır Bni Okudunuz İçin Teşekürler.d.d.d

    • Sen kafaya takma diyorsun ama kendinde takıyosun anlaşılan.yoksa bu siteye girmezdin.Bende burnumdan şikayetçiyim büyük değil yalnız yanları etli…

  23. Carole maggigonun burun için yüz. Yogası var.ve burnu küçülttüğü düzelttiği kanıtlanmiş.umarim faydasi olur size

  24. beyler benimde burnum büyük ama kırem ot felan yemekle düzelmez aslında benim burnum kücücükdü ama ben kinkboks a giddigim icin burduna burnuma vuruyorlar ister isdemek oyüzden şiş di ve geciyor

  25. Dilara buse // 15 Nisan 2014 at 19:07 // Cevapla

    Arkadaşlar burun için nose up diye bir şey varmis internette herkes onu konusuyor ne kadar doğru bilmyrm en iyisi biraz arastrn bunu

    • Nose up da 3,5 tl 3,5 tl için kim kapıya getirebilirki bende duydum bunu ma kesin bir iş vardır bunun içinde

  26. Benim burnum da sorun yok sadece ön tarafı aşağı doğru kayıyor yer çekimi
    Ile alakalı olduğunu düşünüyorum.Kendi yöntemlerimle elimi
    Burnuma koyup yukarı çekiyorum fazla değişiklik olmuyor
    Lütfen yardım edebilir misiniz?

  27. Beni arkadaslarim Michael a benzetiyolar ama burnum buyuk diye tam olmuyor yaaaaaaaaaaa

  28. arkadaşlar sakın nose up almak için uğraşmayın hepsi para tuzağı benim arkadaş aldı 2 gün geçmeden kırıldı

  29. Duanın adabı vardır be burnum küçülsün diye dua mı edilir yüce yaradan böyle istemiş seni böyle yaratmış bunları düşünerek günaha giriyorsunuz şükr edin benim burnum küçük mesela fındık burunluyum büyük olsaydı ne değişirdi hiç bişey şükr edin şükr

  30. arkadaslar bana yaza bilirsiniz burnunuz hakkinda cunki ben doktara gittim aslinda kosmetoloqa gittim bana bazi tuolar verdi

  31. prf.dr. psikopat // 24 Mart 2014 at 12:42 // Cevapla

    Bastirin ve yesil kuy sabunu surun
    Hade xatiri we

  32. Adınız yaren koç // 11 Mart 2014 at 08:17 // Cevapla

    Burnumun delikleri büyük yardım edin lütfen 22 yaşındayım eşim rahatsız çok söylüyor saten

  33. Arkadaslar benimde büyük bazıları dalga geçmis ama burunlarda şişlik yada benzeri seyler egzersizle gecebiliyo mesela ben en ufak darbedn burnum büyüyo şişiyo geçmiyo yani bence surekli sıkın yukarı kaldrn ben yapıyorum burun esnek bi organdır sonucta bazıları ayakla mukayese etmis ayak kemiklerimiz sert burundakiler esnek.

  34. benim burnumun ortası çok sarkık onu nasıl düzeltcem olum saten ergenim triplere giriyom yardım edin ama kanarya boku olmasın lütfen

  35. Benimki uzun ama bana yakismiyor benimki bite egri

  36. Arkadaşlar burnunuz sizi çok rahatsız ediyorsa psikolojik etki yaratıyorsa estetik olabilirsiniz günah değildir.ama çok takmayın bence dünyanın sonu değil ya ;)

  37. Ben burnumdan estetik ameliyat oldum once guzeldi simdi tekrar kemerli ve buyuk tekrar ameliyat acisi cekmek istemiyorum offfff yine kocaman bu burnum var

  38. burnum önceden gayet iyiydi 11 yaşındayken düştüm ve şuan gercekten kötü durumda :( aslında yandan eski haline benziyo ama önden bakıldığında çok garip duruyo :( her sabah kalktığımda şişmiş oluyo ve buna sinir oluyorum gercekten :( göz hizamdaki bölümü ince yani eski kalınlığnda alta doğru genişliyor bide gözlük takıyorum üst taraf dahada incelmeye başladı gercekten çok iğrenç duruyo insanlar baktığında çok ama çok utanıyorum :( sadece estetiklemi eski haline döner eğer öyleyse yaptırcam üniversiteye gecerken ayrıca suan lise son sınıftayım

  39. Arkadaslar öncelikle dalga geçip eglennleri kınıyorum cunku o size elinizde olan bişi degil yaradlş . Sunu bilmnizi düşünüyorum allah insana pek cok güzllik vermiş kimi dusunuyorum kimin için güzel dir ve bu kadar sıkıntı yapmayın lütfen soncta ahirett e buennuza yada görünümünü göre muamele yapılmayck içinizi güzel leştirmeye bakınbence

  40. Benim burnum kavisli virajı alamamis resmen o derece eger arkadaslariniz sizinle dalga geciyorlarsa kafaniza takmayin kendinizle barısık olun insanlarin ne dusundugu umrunuzda olmasın insanlar birilerini hep kucuk dusurmek isterler kendilerini ustun gorurler eger sizinle dalga gecen birileri sizi cok kizdirdiysa sizde onunla dalga gecin ya da onun seviyesine inmeyip sessiz kalin sessizlik insanlari dusundurur bu arada burnu kotu olanlarin cogunda bel gamzesi var lan cidden niye oyle neyse arkadaslar hayırlı ameliyatlar :D:D

  41. ben normalde bayaa güzelim ama beni de burnum çirkinleştiriyo abi herkes alay edio yhaaa bi de cok utanıyorum urda biri yazmiş nose up’u denedim harbiden işe yarıyo yaa

  42. beni bi die // 10 Şubat 2014 at 04:17 // Cevapla

    arkadaşlar hepinizin yorumlarını okudum benimde büyüktü peki siz burnunuzu sevmiyorsun sorun bakalım o sizi seviyormu aynanın karşısına geçin ve 10 dkkika seni seviyorum deyin saçma deilmi deneyen bilir gençler hadi eyw burnunuzu sevin ve hep dua edin 1ay sonra aynaın karşısına geçin ohaa tass diceksiniz. sevgiler abdul hamit genco

  43. Gülmekten öldüm ya ama şunu söyliyim eğer burun yada vücudumuzun herhangi bir yerinde bozukluk varsa ve bu sizin psikolojinizi bozuyorsa ameliyat olunması caizdir yani günah değil

  44. offf ya benim burnum dik ama biraz geniş ve şiş şiş olmasa çok hoş olacak bir çözümü yok mu(ameliyat dışında) :((

  45. ya aslında bnm burnumun yan profili güzel sadece birazcık geniş nose up kullanan varsa lütfen yorum atsın

  46. benimkide uzun ama yuzume yakisiyor diyolar ama ben kucuk burun istiyorum agagagagaag :’(((

  47. benim burnumda büyük :( ama kırık olduğundan :( bence bu kadar aldırış etmeyin. siz en azından Allah böyle verdi diyip moralinizi az da olsa yerinize getirebilirsiniz. ben ise sadece keşke kırık olmasaydı diyorum. bu daha kötü :(

  48. Tek derdim burnummm :)

  49. ya ben kirmayi dusunuyorum kirilirsa kuculur diyolar ama bilmiyorum en acisiz nasil kiricam

    • :)) saçmalama burunda damarlar eçiyor yanlışlıkla damarını patlatırsan ölürsün ALLAH korusun

  50. ameliyatsız çare yok kemerli burunlarda

  51. Dünya derdi bitti burun derdine başladı=-O

  52. bazen lanet olsun diyorum aynaya bakıp da

    • Bak Benİ Dİnle Şöle Bi Yorumlaara baktım da Herkez İşin DAlgasında Ama SAna Yürekten Söleyeyim Benim Babamın Burnu Şimdi Kçük Benim se Büyük Ben Babama Sordum Dedim Niye Böle O DA DEdi BEnimde Öleydi sonra küçüldü dedi bende anemden küçüklük fotorafını istedim bi de baktım ki benim burnumdan 16 yaşındaki fotosuna baktım çok şişmiş ama şimdi gayet Güzell

    • Ben de bazen ama cresizim iste yaaaaaa offfffffff

  53. Arkadaşlar ya aslında benim burnum normal küüçük fındık gibiydi ama kavgadan sonra kemerli oldu yani doğuştan değil di napmam lazım :/

    • vahh garibim beni bi arkadasım da ole oldu ya cok kotu nose up var onu al kullan bayaa bi etkisi vaar…:) <3

  54. Allahin yarattigi her sey guzeldir . En onemliside insanin ici guzel olmasi gerisi bos . hala nefes aldiginiza sukur edin sevdiklerinizin yaninizda olmasina sukur edin aman burnum buyukte bilmem ne kafaya takmayin. Her insan kulu guzeldir

  55. bende erzurumluyum burnum çok büyük ve uzun nasıl kücültebilirm ve dalga gecıyorlar

  56. kara gözlüm // 07 Aralık 2013 at 23:31 // Cevapla

    arkadaşlar herkeste olabilecek doğal bi şey sonuçta bence bu kadar kafaya takıp sorun etmenize gerek yok ne de olsa ALLAH vergisi belki burnunuz büyük ama siz güzel olabilirsiniz her güzelin bir kusuru vardır bırakın sizinkide bu olsun…

  57. alın yazısı // 07 Aralık 2013 at 23:27 // Cevapla

    arkadaşlar benim de burnum büyük ama beni çok seven biri var ve bende onu çok sewiyorum şimdi ben burnumu kafaya takıyor muyum tabii ki hayır çünkü beni beğenen beğenmiş. Bırakın sizi beğenen de böyle beğensin ya

  58. ömer beyazkaya // 04 Aralık 2013 at 13:00 // Cevapla

    arkadaşlar boşuna üzüyorsunuz kendinizi bu kadar yıpratmayın sadece yapmanız gereken (ben dünyanın en eşsiz insanıyım demek) bu burnu küçültmüyor ama psikolojiye bire bir….:D

  59. burundan nefret ediyommru

  60. arkadaşlar bende bu konuyu çok kafama takıyorum çok araştırma yaptım tanıdıgımız çok iyi bir doktorla anlaştım bedavaya zar zor gün aldım fakat son bir gün kala günahını araştırdığımda vaz geçtim çünkü bu bedenler bize emanet dış görünüşümüzü önemsediğimiz kadar dinimizi önemsemiyoruz ne yazıkkı. bende dahılım inşallah sabredip dayanabılenler cennette en güzel burunlara sahip olur ne diyelım.

  61. benim burnum cok büyük napıcım bilmiyoum lütfen hemen cevap yazın

  62. arkadaşlar biraz beyniniz varsa anlarsınız burun küçültme kremle bitkisel çaylarla olcak bir şey deil siz ayağınızı küçülte biliyormusunuz tabikide hayır bizim burnumuz full kemik sen kremle nasıl burnunu küçültmek istiyosun yani bir parmak düşünün parmaklar küçülürmü sende kalkmışsın burnumu neyle küçülte bilirim diyosun biride kalmış avonda şu şu krem var küçültüyo diyo yaa :D SD:FSDF:

    • tamam da bence üslübuna dıkkat et ınsanlar burda dertlerini paylaşıyor çaresiz oldukları için inanmak istiyorlar ki kimse avon meselesine inanmadı sonuçta

  63. :))))))))))))))))))))))))))))))))))) arkaaşlar merhaba benme burnum büyük ama ert etmeyın yaa çok şikayetçisenız ameliyatı seçin derm hoşçakalın :)

  64. noseup burun küçültme mandalı

  65. bayramınız kutlu olsun // 29 Ekim 2013 at 13:04 // Cevapla

    29 ekim cumhuriyet bayramınız kutlu olsunn..

  66. nose-up diye bir şekillendirici alet var isterseniz deneyin ben almayı düşünüyorum..:)

  67. yardım edin ölüyorummmn :D

  68. prenses06 // 01 Ekim 2013 at 17:52 // Cevapla

    Ayyy yarildim :D muhahahahaahhaah yorumlar super arkadaslar saka maka benim burnum buyuk degil ama hafif şişik gibi oldugu icin ara sira burnumu sıkıyorum bi sûre sonra sisiklik gitti burnum Sekil almaya basladi kalici olurmu olmazmi bilemem ama egzersizler gercekten ise yariyor ha burnunuz cok uzunsa ona bisey fiyemem ama esnek sisik burunlular bunu yapsin

  69. xewlu xebar // 25 Eylül 2013 at 03:38 // Cevapla

    sazanlar sizi :D :D BURUN KREMLE HİÇ KÜÇÜLÜRMÜ BİRRAZ MANTIK :D

  70. Araplarin burun kucultmek icin kullandiklari dogal bir yontem var.. toz haline getirilmis zencefili su ile karistiriyorsunuz . sivi haldeyken burnunuza suruyorsunuz.. uzerini sikica kapatip uyuyorsunuz . Dorduncu gunun sonunda incelme ve kuculmeyi gozlemlemeye baslicaksinizz .. deneyin ve sonuclari aktarmayi ihmal etmeyin . Yaranabildiysem ne mutlu bana . Sonuclari mutlaka bekliyorum arkadaslar.

  71. büyük burunlu // 12 Eylül 2013 at 11:48 // Cevapla

    benimde büyük ama kafanıza takmayın işallah yaşlanınca küçülür ama o zaman herşey çok geç

  72. hepsi yalan

  73. ühühühhü :( PİNOKYODAN FARKIM YOK :(

  74. ya arkadaslar burnum okadarda bğyk deil ama bana öyle görünüyo kendime hicbişiyi yakıstıramıyrm sürekli soruyorm cewreme burnum büyükmü die onlarda hayırr diyolar ama inanmıyorm kalın ve birascık geniş

  75. Ben denedim gercekten de biraz küçüldü

  76. isim lazım değill // 30 Ağustos 2013 at 17:15 // Cevapla

    arkadaşlar doktorun dediği yöntemi tam bir ay yaptım ama hiç işe yaramadı yazıklar olsun umutlandırdınız boş yere bizi kınıyorum sizi gerçekten kınıyorum

  77. mende de oyle bir komples var ama sonradan bir zerbe neticesinde olub. evvel coox gozel burnum var idi

  78. beni bu yüzden hiç kimse sevmezse diye korkuyorum

  79. benimki de çok büyük

  80. kızlar kafanız a takacak bişey yk sonuçta allah vergisi ve yüzünüze yakışabilir bende başat takıntıllıydım burnum sanki büyük gibiydi ama şimdi çk beğeniorum güzelsinizdir kafaya takmayın

  81. Arkdaşlar Ergenlik döneminde burun büyümesi çok normaldir ama ergenlik dönemini geçirdiyseniz ve hala burnum büyük diyorsanız Ameliyata hiç gerek yok
    Burnuzuza Sabahları sabun sürerek bi 15 20 dk bekleyerek küçülte bilirsniz benim burnumda hafif büyüklük vardı ama şikayetci değilim Ben Sabun İle Hafif Büyüklüğü yok ettim sizde deneyiniz Eger Faydası olmassa Doktorunuza Başvurun

  82. arkadaşlar peygamberimiz ALLAHIN verdiği şekli değiştirene lanet okumuştur bence karışmayın kalsın kendi şekliyle dua edin belki rabbimiz duamızı kabul eder bana da dua edin bende size edicem :)

  83. allah bize zaten güzelliği vermiş sizburnunuzamı takıyosunuz hiç üzülmeyin bence

  84. ne dionuz ya günah alah vergsi ypck bşy yokk.

  85. benimde burnum büyük ve ben çok üzülüyorum bana bakmalarından çekiniyorum ameliyat olamam çünkü dinimizce caiz değil ne yapmalıyım çok üzgünüm çokk her yerde aklıma ggeliyyo bazen ise ağlıyorumm küçük burunlulara özeniyorum

  86. dalga geçmeyin bizim yerimizde siz olsanız bu lafları yapmazsınız. oturun ve düşünün sizin burnunuz büyük kemerli olsa nasıl olurdunuz.

  87. Lan benim burun guzel ama hafif kalkik olsa idi iyiydi :)

  88. uslanmaz kız // 16 Temmuz 2013 at 15:23 // Cevapla

    çok komik ya :)

  89. ARKADAŞLAR AMELİYATSIZ BİR YÖNTEM SÖYLİCEM %100 İŞE YARIYOR . SADECE HANİ YEŞİL SABUN VARYA ONU ÇOK KÖPÜK YAPMAMAK ŞARTIYLA BURNUNUZUN DELİKLERİ HARİÇ SÜRÜN O 15 DAKİKA ÖYLE SABUNLA BEKLEYECEK BÖYLE BURNUNUZDA SİZDE O AN HİSSEDECEKSİNİZ DURUŞUNU MUHTEŞEM HEMDE BURUNDAKİ LEKELERDE GİDİYOR DENEYİN ARKADAŞLAR SEVİLİYOSUNUZZ :D :* HERGÜN İŞİNİZ YOKSA YAPIN HAFTADA EN AZ 3 GÜN ETKİSİNİ KESİNLİKLE ANINDA GÖRECEKSİNİZ .

  90. ya arkaşlar bunun tek çaresi var ya estetik yada olduğu gibi olacak y asemini söylediği 39 TL bazılarımız ala bilir bazılarımız ise alamaz mesele ben çok güzelim am aburnum beni kötü gösteriyor buda herkezinbaşına gelebilecek bişey ama üzülmeyin ergenlik çağınızda güeliğiniz ortaya çıkar

  91. benim burnum da büyük ve çıkıntı var üstte millet gargamel diyor bu beni çok üzüyor burnumun büyük olması

  92. ben denedm gübre ile geçio kesin olarak gübreyi burnuna sürüosun 10 dk bekle etkisini görceksn

  93. off menimde burnum cox boyukdur :(

  94. her şey güzelde burnum neden Allah’ım
    neyse herşeyde bi hayır vardır …

  95. arkadaşlar nose up acayip işe yarıyor şimdi bi yeni google sayfası açın ve nose up yazın ve görsellere bakın sonuç ortada çok ucuz bi fiyatı var eğğ artık paraya kıyıp alıcaksınız bi kere kullanıp ömür boyu öyle kalıcaksınız ben den bi dost tavsiyesi siparişde oluyo bazı eczanelerde de satılıyo benim burnum harika nose up falan gerek yok ama sizin için yazıyorum araştırıyorum mutlu huzurlu kalın ha bu arada kendini beğenmeyen kadınlar için söylüyorum çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır.neyse konumuza dönelim nose up erkekler içinde çok etkili çirkin bi erkek nose up sayesin de çok yakışıklı olabilir. Kullanımı

    Günde 1 veya 2 kez 15′er dakikalık seanslar halinde, her seans arasında en az 6-8 saat bırakarak kullanılabilir. Burun aparatını yanlardan ve üst kısımdan burna oturacak şekilde yerleştirin. Bu şekilde takılması hem küçülteme, inceltme hem de dikleştirme hem de kemerli burunlar için etkilerini gösterir. Sadece dikleştirme için burun deliklerinin biraz üstünden tutturulması önerilir.

  96. didem bende biraz önce o ürünü araştırıyordum sen kullandınmı yada kullananlar bi yayarını görmüşmü bilgin varmı. benimde burnum kemerlide çok büyük değil ama kemerim var faydası olurmu ki

  97. arkadaşlar nose up die bir alet var 29 lira felan bide kremi var ama krem pek etki yaratmıyo nose upun aleti muhteşem burnu küçültüyo kaldırıyo süper bir etki eczanelerden veya kargodan sipariş verebilrisinniz

  98. Adamın Biri // 20 Mayıs 2013 at 21:03 // Cevapla

    Burnum o kadar büyükki hiç ayaklarımı göremedim

  99. tecrübeli // 16 Mayıs 2013 at 18:04 // Cevapla

    maalesef bunun ameliyatsız geçmesini imkanı yok pek yararı olcagını düşünmüyorum ama yağla burnuna masaj yapabilirsin bi zararı da olmaz.

  100. benim burum çok büyük ucuda top gibi ameliyat olmadan neler yapabilirim

  101. 21 yaşındayı burnum küçüklüğümden beri büyük ve kemerli zaten babamın burnunun birebir aynı birtek yamuk değildi bu yaştan sonra yamulmaya da başladı ohh ne güzel :/ kızlarda burun gelişiminin 17-20 yaşları arasında tamamlandığını söyler estetik uzmanları fakat benim kemik gelişimim hala devam ediyor sola doğru yamularak.. yapcak bişey gibi yok estetik istemiyorum zaten biraz baktım olası durumlara hiçbirini yakıştırmadım kendime psikolojimin şimdiden daha iyi olacağını düşünmüyorum açıkçası estetik sonrası..

  102. arkadaşlar burnum çok uzun küçültmeye çalıştığımda daha çok büyüyor lütfen yardım edin

  103. Kullanıcı Adı Girin... // 23 Şubat 2013 at 09:20 // Cevapla

    benim burnum cok az buyuk

  104. beyler, bayanlar burnunuzu rahatlıkla şekillendire bilirsiniz burun yapısı nedeniyle hızlı uzaya bilir aynı hızla küçültmekte münkün burun kemiği çok ince olduğu için çöktürmeye dayanıksızdır kırılırsa ölüme kadar götürür önemli damarlar var kıkırdak kolay şekil alır buzla çöktürün sargı beziyle yüzünüzü sıkıca sarın uyuyun sabah kalktığınızda yeni burnunuza günaydın deyin ben insan vücudu hakkında çok araştırmalar yaptım güvenin bana :) burnunuza pamuk tıkamayı unutmayın nefes darlığı çekenlere tavsiye etmem kendinize iyi bakın allah’a şükredin ..

  105. Kullanıcı Adı Girin... // 18 Şubat 2013 at 22:51 // Cevapla

    biri bişi sölesin benim burnumda büyük ameliyatsız nasıl küçültürüm

  106. nolur bir çözüm bulun burnum gittikçe büyüyor

  107. Kullanıcı Adı Girin... // 15 Şubat 2013 at 23:52 // Cevapla

    Ya benim burnumda biraz kemikli ama kafanıza takmayın belki ilerde düzelirr :D

  108. ya arkadaşlar takmayın ve burnunuzu çok ellemeyin elledikçe uzar

  109. sıvı sabun kayıyor ne yapalım kurumasını bekleyip mi sürelim?

  110. Muhammet bence sen nose-up denemelisin. Zaten ürün kemikli burunları düzeltmiyor. Al bir dene faydasını görürsün

  111. Kullanıcı Adı Girin... // 02 Şubat 2013 at 23:56 // Cevapla

    beyler bayanlar siz nerde gördünüz kemigin kremle küçüldügünü eger burnunuz büyük veya yamuksa estetik ameliyatla o kemigi kırdırın yada törpüleyin bu kadar :D

  112. Arkadaşlar şu an da siz ergenlik çağındasınız kolay kolay hiç bir yerinizi beğenmezsiniz.Allah size yakışan burnu vermiş.Eğer estetiksiz değiştirmeye çalışırsanız pişman olursunuz.Bence olduğu gibi kalsın sadece her sabah ucuna sabun sürün ve kaldırıp 50 sn bekleyin düzelir diyorsanız düzelir :)

  113. arkadaşlar benimde burnum büyük ama fazla deyi vede çok kalkık bunun demanını biliyorsanız yazın ama lütfen esnetik olmasın

  114. Eskiden çok güzel bir burnum vardı ergenliğe girdikten sonra büyüyordu sanki ben fazlada aldırış etmiyordum şimdi 17 yaşındayım kuzenlerim ve annem senin burnun büyüdü sanki diyorlar aynaya bakınca bende görebiliyorum artık o değişimi anlamıyorum saçlarım sarı gözlerim yeşil yakışıklıyım ama bu burun bozmaya başladı sanki bana önerebileceğiniz bir masaj şekli var’mı burnum kemersiz düz sadece biraz tombul gibi teşekkürler.

  115. Profesyonel Dk Serhat Görkem // 29 Aralık 2012 at 13:51 // Cevapla

    Sayın Bilgiye ihtiyaç olan değerli arkadaşlarım
    Burnunuzun düzelmesi için estetik ameliyat. olmanız gerekir
    ama o kadar paraya gerek yok hemde burdum çok büyük değil diyorsanız tek çare
    Sabah kalktığınızda sıvı sabunu burnunuzun ucuna sürün (yavaşça)
    ve burnunuzu yukarı doğru kaldırın ve bastırıp 50 sn. bekletin.
    sizden tek isteğim düzelmesi için bunu her sabah düzenli olarak yapın
    1 ay içinde burnunuzun görünümünde değişikler olacaktır.
    NOT:
    (Aklınıza geldiğinde sabunsuz akşamlarına yapabilirsiniz)

    Pr.dk Serhat Görkem.

    • doktorum böyle yapıncada burun delikleri buyumez mi ?

    • çok teşekkürler ben denedim gerçekten de işe yarıyor er sabah düzenli olarak yaptım küçülme oldu. sağolun

    • Kullanıcı Adı Girin... // 18 Şubat 2013 at 22:46 // Cevapla

      gerçekten burun delikleri büyümezmi öyle

    • ona inanmayn ben baktım internete serhat görkem diye bir doktor var mı diye yoktu ve hani yanlış bakmışımdır belki diye de denedim o sabunu falan o da işe falan yaramadı yani bi de zaten fikir cok sacma geliyo….:D :)) hahahah

    • hocam tam olarak nasıl uygulayacağız anlamadım bi yardım edermisiniz yada bilen biri varsa söyleyebilir mi

  116. valla benim burnumda çok büyük :( :( arkadaşlar arasında dalga geçilmesinden bıktım . çok fazla olmuyor tabii ama genede yüzüme karşı neden burnun büyük denmesi çok kötü bir durum :((

    • Adınız yaren koç // 11 Mart 2014 at 08:07 // Cevapla

      Bururnumun delikleri tek biraz büyük sabayları bebek şanpıyonuyla ovalasam sıksam 50 dakika düzelirmi

  117. Kullanıcı Adı Girin... // 10 Aralık 2012 at 00:58 // Cevapla

    Bnm burnum uzun ve ucu top gibi

  118. handealbayrak // 06 Aralık 2012 at 16:47 // Cevapla

    aleyna senin burnun nasıl küçük çok merak ediyorrum rsmini atsana emin ol burnum küçük diğenlerin burnu benden daha büyük oluyor.

  119. ooooh oohhh benimbunum kalın ve büyük ve kemerli:)

  120. aleyna ceren ertuğrul // 11 Ağustos 2012 at 16:20 // Cevapla

    bide taklıkişlarım burun yüze göre veriliyoo. zavalllı seren tosun cum bence takma yüzüne göre verilmiş burnun. ne kadar büyük olursa olsun boşwwer. benim ki çok küçük ve çok tatlı napalım. herkesin yüzüne göre veriyo allah…
    bb

  121. aleyna ceren ertuğrul // 11 Ağustos 2012 at 16:18 // Cevapla

    allahıma şükürler olsun ben çok güzelim. burnum çok çok küçük ve güzel. bence kafanıza takmayın.

  122. mandalla sıkın benımkı kuculdu // 09 Ağustos 2012 at 14:27 // Cevapla

    mandalla sıkın benımkı kuculdu

  123. yha boşuna kafanıza takıyorsunuz allah ın verdiği şeyi eleştirmeye kimsenin hakkı yok bana herkez hokka burun diyor aldırış etmiyorum ama burnunuzun birazda olsun büyümesini engellemek için burnunuzu her gün 2-3kere sıkın

  124. Arkadaşım ne kadar çok burnu büyük insan var. sevgili doktorlarımızın ameliyat hariç krem vs icat etmeleri lazım :) yoksa bunun ardı arkası kesilmez :((

  125. zeynep yalçın // 27 Temmuz 2012 at 23:52 // Cevapla

    ben kara denizluyum burnum çokkkkkkkkk böyuk neyderemmmmmm uşaklar yardumlarınızı bekluram hadi eyvallah

  126. zeynep yalçın // 27 Temmuz 2012 at 23:50 // Cevapla

    ya benim yüzümü burmun çirkinleştiriyo burnum nasıl küçülür ben burnumu bazen sıkıyorum esnetik olmak istemiyorum nasıl küçülür ya offffffffffffffffffff

  127. ADZIS WEXS // 22 Temmuz 2012 at 12:10 // Cevapla

    burnum el eqzersizleriyle kuculte bilirmiyim??

    • Burnunu hergün 5-10. dakka boyunca yaparak düzeltebilirsin. Burnunu nezle olanlarin ellerinin ucuyla alttan yukari dogru cektigi gibi cek dik olmasini saglar. kucultmek icin ustten burun deliklerinin bitiminden dogru yukari cek ama yavas yavas degil. hizli hareketlerle ama abartma. morluklar olusur

  128. betül taş // 19 Temmuz 2012 at 16:34 // Cevapla

    bence insan kendisini yadırgamıyacak dış önemli degil rabbimizin bize emanet ettigi organı bizim eleştirmeye veya degiştirmeye hakkımız yok

  129. şeytan tırnağı // 22 Haziran 2012 at 02:06 // Cevapla

    gençler sorununuzu okudum gerçekten sorununuza bir çözümüm var ben de en başında inanmamıştım ama doktorum sağolsun bana çok yardım etti.kanarya gübresini bir tatlıkaşığı kadar karıştırın her gece uygulayın sonra geçiyor ben 2 ay her gece uyguladım geçiyor.:)kolay gelsin

  130. eda sen dua et küçülür burnun :D

  131. fatoş kaç // 06 Haziran 2012 at 14:23 // Cevapla

    benim burnumun önü şişmiş gibi gözüküyor nasıl küçültebilirim

  132. Yaa arkadaslar acaba dua etsem burun kuculmezmi?

  133. Komunist halil // 21 Nisan 2012 at 17:48 // Cevapla

    benimkiside uzun , yamuk düz olsaydı mankendim eminim buna ama takmaa :) ben aynada oynuyorum burnumla falan boş aynaya bakmaktan kendimi nasıl yakışıklı yaparım gibi sorularla kafamı çok yordum … o değilde bi sorun habire uzuyorr … ölçtüm 4 cm doğal olmaya çalış doğallığın sen takarsan burnuna diğerleride takar :) anladın

  134. yazıda ameliyattan başka bir küçültme yöntemi yok diyor bu krem den söz ediyor kfaya bak

  135. ya bir insanın burnu kremle küçülürmü en kötüsü git estetik yaptır kremle falan hayatta küçülmezz