wordpress counter
2:32 pm - Cumartesi Mayıs 25, 1878

Beni Affet İsyanım Var Aşka Ama Ne Çare Şarkı Sözü

Cuma, 16 Mayıs 2014, 9:20 | Müzik Haberleri | 243 Yorum | Read 67114 Times
by admin

Beni Affet İsyanım Var Aşka Ama Ne Çare Şarkı Sözü
Aşkımız açılmamış bir gül gibi,
İçimi sızlatır kaderi utandırır,
Hikayemiz yarım kalmış bir an gibi,
Kayıp gitmiş hayaller elimizden,
İsyanım var aşka ama ne çare,
Param parça yürek nafile,
İkimize yazık etmem bu defa ben,
Alışamam artık sensizliğe,
Aşkımız açılmamış bir gül gibi,
İçimi sızlatır kaderi utandırır,
Hikayemiz yarım kalmış bir an gibi,
Kayıp gitmiş hayaller elimizden,
İsyanım var aşka ama ne çare,
Param parça yürek nafile,
İkimize yazık etmem bu defa ben

243 responses to "Beni Affet İsyanım Var Aşka Ama Ne Çare Şarkı Sözü"

  1. isyankar ask diyor ki:

    Cokkkkkk guzellllllllllllll bayildim resmen süperrrrrrrrrrrrrrr

  2. Anonim diyor ki:

    hmmm

  3. Anonim diyor ki:

    bu şarkıyı nazan ve ben çok seviyorum bu şarkı pek çok kişinin hayatını anlatıyor ben masal perisi pınar ve n

  4. didem diyor ki:

    Bencede bu sarki cok guzel cokkk bayildimmm;)))

  5. Lale diyor ki:

    Seviyorum

  6. Lale diyor ki:

    Bu sarkini cok seviyorum

  7. Bahar diyor ki:

    bu şarkı benim hayatımı

    anlatıyor resmen çok güzel

  8. zelal diyor ki:

    Bu şarkı kaderin sarkisi

  9. erdem diyor ki:

    ben beni affetin şarkısını seviyorum

  10. ayşe diyor ki:

    bayıldımmmmmmmm

  11. ecemsu diyor ki:

    bu şarkıya bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmm….

  12. ecemsu diyor ki:

    hatasıyımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm…

  13. guzel diyor ki:

    Cok guzel sarki bu ya yazana helal olsun vallah burdan tebrik ediyorum bu sarkiyi yazana

  14. şevin gülaydın diyor ki:

    ben bu dizide cüneytin hastasıyım

  15. muhammed diyor ki:

    bencede çok güzel bir dizi

  16. şevin gülaydın diyor ki:

    süper bir dizi onu izlemek için ölürüm

  17. MİRA diyor ki:

    Umut çok yakışıklısın Kemal aynı Ahmet Keneğe çok benziyorsun…

  18. hatice diyor ki:

    bu şarkı biricik aşkım ORHANIMA gelsin seni çok seviyorum ORHAN ölümüne ORHAN … ORHAN .HATİCE

  19. turgut diyor ki:

    bufilim çok güzel

  20. Turgut diyor ki:

    benimle arkadaş ola bilirmisiniz

  21. ORHAN KAYA diyor ki:

    BÜTÜN KIZLAR BENİ BEĞENİYOR EYLÜL DE BEĞENSE NOLUCAK YANİ

  22. SÜMEYYE diyor ki:

    ARKADAŞLAR BENİM BİTANE SALAK BİR ARKADAŞIM VAR VE ŞÖYLE BENİM ELBİSEM 2000 AYAKABIM 500 SAÇIM 100 TL DİR YORUMU BEĞENDİNİZMİ

  23. NEÇO diyor ki:

    SEVİYORUM AMA KİMİ EN TATLI BİRİSİNİ NASIL ANLATSAM SANA İLK HARFLERİNE

  24. sümeyye kaplan diyor ki:

    FİLİMLERİ ÇOK GUZEL AMA EYLÜL OLMASAYDI DAHA GÜZEL OLURDU

  25. şükran diyor ki:

    çok güzel

  26. Meleğim diyor ki:

    İyi gzl

  27. ayşe diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrr

  28. rüveyda diyor ki:

    bence hem filmi hem şarkısı çok güzel

  29. ASLI PELİN diyor ki:

    fena degil…

  30. tuğba diyor ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllllllllllllll

  31. zuhal guney diyor ki:

    doğru zeynep kardeş
    slm olsun knklara selam

  32. zeynep demez diyor ki:

    sevval sam
    soyluyo sarkıcıda güzel zknklanr

  33. zeynep demez diyor ki:

    bence super her gun filmini izliyorum

  34. kader ulufer diyor ki:

    Bu şarkı cok güzel

  35. Gulsah diyor ki:

    BEN bayildim bu sarkiya filimide cok guzel ozelikle Ferideye ben bu filimi azerbaycandan izliyorum Bahar insalah kurtulur

  36. SEVİLAY AYFER diyor ki:

    BU SARKI SADECE ACI CEKENLER İCİN

  37. ece diyor ki:

    tek kelimeyle harik :):):):):):)

  38. ece diyor ki:

    harıkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tek kelimeyle

  39. rumeyssa diyor ki:

    çok güzel bir şarkı beni anlatıyo

  40. aslı aksungur diyor ki:

    ben bayılıyorum bu şarkıya

  41. sinem diyor ki:

    şarkınızı çok seviyorummmmm çokkkkkk teşekürler

  42. yamur diyor ki:

    harika bu şarkı yaaaaaaaaa

  43. sibel diyor ki:

    bu şarkı çokkkkkkkkkk güellllllllll

  44. ŞEVVAL SAM diyor ki:

    YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER BEN BU ŞARKIYI YAAZAN KİŞİYİM :)

  45. Nazlı diyor ki:

    çok ama çooooooooooooooooook güzellllllllllllllllllllllll şarkı

  46. gamze diyor ki:

    güzel bir filim ben beğendim cüneyt ve feride birbirilerine yakışıyorlar

  47. selinay kınalı diyor ki:

    sözleri daha açık olabilirdi
    herkezin beğenmesi lazımmmmmmnmmmmmmmmmmm
    bence
    güzellllllllllllllllllllllllllll

  48. metin kınalı diyor ki:

    kim söylüyor ve kim yazdıysa çok güzel yazmış
    ben yani çok beğendim
    çok çok çok çok güzellllllllllllllllllllllllllllll

  49. berfin diyor ki:

    biraz şarkısı olsa iyi

  50. Anonim diyor ki:

    çok güzel.feride ve cüneyt e gitsin

  51. zehra diyor ki:

    Tunc feride evlenicekler

  52. Kullanıcı Adı Girin... diyor ki:

    bence en güzel kız benim canım

    • Kullanıcı Adı Girin... diyor ki:

      Bu dizi cok güzel izleyin
      cünyet ölecekmis öyle duydum feride tunc evlenicekler

  53. oya diyor ki:

    bnde bnu çk bynyrm htta dzsni izlyrm

  54. kazim diyor ki:

    beyeniyorum

    • kazim diyor ki:

      sizleri coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.azerbaycandan kazim,ablalarimda coooooooooooooooooooooooooook seviyorlar diziyi,merakla izliyorus,annemde oyle

  55. EsmA diyor ki:

    süper ama şu varki müthiş de olabilir

  56. yali diyor ki:

    hayatımda en sevdiim dizi beni affet ve en çok cüneyt ve ferideyi seviyom herkese bu diziyi öneriyorum çünkü dünyanın en güzel dizisi BENİ AFFET feride ve cüneyt sizleri seviyorum by by

  57. ilaydaa diyor ki:

    beni affeti izlioz osman kozandan nefret ediom gıcık şey mal oğlu mal

  58. ŞEVAL diyor ki:

    BU ŞARKIYI BEĞENİYORUM

  59. sevil ve cansu diyor ki:

    feride ve cüneyit çok yakışıyorsunuz …………………………. bunu billlllllllllllllllll…………………….

  60. aslı diyor ki:

    eylül seni sevmiyorum bunu billlllllllllllllllllllllll………………..

  61. sevil diyor ki:

    feride hayranım sana cüneyitele çok yakışıyorsun görüyorum kader kim tutar seni…………………….seviyorum

  62. tuncay diyor ki:

    en güzel film ve yalan

  63. gülbahr diyor ki:

    tunç evlenme teklifi eti kobul etmeyecek herhal

  64. göksena diyor ki:

    kemal ölmedi

  65. Houyam diyor ki:

    Cok guzel

  66. Kullanıcı Adı Girin... diyor ki:

    BEN BU DİDE KENDİMİ ANLATIĞINA İNANIYORUM

  67. rümeysa diyor ki:

    beni affet te kemal ölüyo çok üzüldüm filimin tadı kaçar kemal ölmesin

  68. ferhat diyor ki:

    süper

  69. berfin günak diyor ki:

    beni affet dizisini herkese öneriyorum. daha çok izlemeyen arkadaşlarıma.

  70. yeşim günak diyor ki:

    beni affet dizisini herkese öneriyorum. benim izlediğim bütün filime değer. hiçbir zaman bu filimi kaçırmam. tek kelimeyle bayıldım. filimdeki en güzel kız kaderdir. sizlere sevgilerimi sunuyorum.

  71. esra diyor ki:

    beni affet filmmini herkeze öneriyorum hiçbir bölümünü kaçırmıyorum heyecanla izlediğim bir film hele şarkısı müthiş çok süper hergün üç dört kere dinliyor ve kendime geliyorum herkez dinlesin izlesin kendine gelsin dinleyenler arkadaşarına akrabalarına söylesin herkerz şarkıyı bir kere de olsa dinlesin müthiş bu şarkıyı dinlediğimde kendimden geçiyorum süper aşıklar bu şarkıyı dinlesin eminim onlara da çok iyi gelir ben akrabalarıma arkadaşlarıma herkeze önerdim sizde beğenirseniz herkeze önerin bu şarkıyı dinleyen çoğu kişi çok beğendi o kadar güzelki bayıoldım bansa göre süper bir şarkı ve film çok sevdimbu şarkıyı iklk bulduğumda bu şarkıyı herkeze önermeliyim dedim ve herkeze önerdim herkez beğendi birkaç kişi dışında herkez çok beğendi bu beğenenlerin içinde tabiki bende varım herkez beğenip yorum atsın

  72. esma diyor ki:

    yaaaa bu şarkıya bayıldım nasıl bir şarkı bu ya beni benbende geçöirdin şarkı tek kelimelik herkeze öneriyoruım herkez dinlesin ya süper müthiş harika insan vbu şarkıyı dinleyince ke4ndine geliyor süper hele aşıklar bu filmmi izlesin ve şarkısını dinlesin eminim onlarda kendine gelecek son kelimem herkez dinlesin yanisi

  73. elif diyor ki:

    süper bir şarkı bayıldım herkezin dinlemesini öneririm herkez çok beğenir

  74. Azra Akın diyor ki:

    Çooook Güzel

  75. CANSU diyor ki:

    BERKAN ULU SENİ SEVİYORUM

  76. emine diyor ki:

    çok güzel

  77. atiye.arife diyor ki:

    çooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    güzeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllll
    bir şarkı çok beğeniyorummmmmmmmmmmmmm

  78. gamze kıma aşkın diyor ki:

    neredeyse bayılacak gibi olacaktım bu şarkı aşık olanlara gitmeli bana göre yani sizde böyle düşünürsüz derim ben aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmbenim

  79. Hande Çarkçı diyor ki:

    mütişşşşş :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  80. zeynep baylav diyor ki:

    müthiş

  81. can diyor ki:

    merve sakın afetme gel ben seni seviyorum aşkım

  82. mert kablan diyor ki:

    ela beni affet nolur aşkım bu şarkı bize gelsin

  83. esragül diyor ki:

    vaybe müthiş 1 şarkı arkadaşlar bakın bence herkes beni afet i seyretmeli en son bahar kemalden hamile kalmıştı ama beratla evli olmasına rağmen kemali seviyordu.ben bu filmin hayranıyım sizlere sevgilerimi ve saygılarımı yoluyorum ben esragül arslan.

  84. Gizli sevdam diyor ki:

    Muhteşem ya

  85. gerçek sevdam diyor ki:

    çoooooooooooooooooooook güzel ben hayatımda böyle feride gibi kadın görmedim ama cüneyt ona yakışmıyor feride seni seviyoruuuuuuuuuuummmm eylülden nefret obir……. anladınız

  86. İSYANIM VAR AŞKA diyor ki:

    en sevdiğim şarkı. mükemmel miyim ne:

  87. İSYANIM VAR AŞKA diyor ki:

    tek kelimeyle BA-YIL-DIM. :::

  88. kullanıcı adı girin... diyor ki:

    en sevdiğim şarkı mükemmelmiyim ne :DDDDD

  89. Kullanıcı Adı Girin... diyor ki:

    çok güzel bir şey

  90. miçhel telo(büşra) diyor ki:

    süpeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  91. özlem diyor ki:

    aşkımız açılmamış bir gül gibi içimi sızlatır kaderi utandırır hikayemiz yarım kalmış bir an gibi kayıp gitmiş hayaller elimizden isyanım var aşka ama ne çare param parça yürek nafile ikimize yazık etmem bu defa ben aşılamam artık sensiziliğe

  92. yasin eperoğlu diyor ki:

    terbiyeli olun lütfen

  93. defne yağmur diyor ki:

    yasin emre seni çokkkkkk seviyorum

  94. bahar korhan diyor ki:

    hem şarkıya hemde filmebayılıyorum çokkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel:))))))))))))))))))))))))))))

  95. melike diyor ki:

    bu şarkıya bayılıyorum diziyi de bayılarak izliyorum

  96. aşkıma diyor ki:

    süper bitaneme gitsin bu şarkı

  97. sevgi erozan diyor ki:

    süüüüpppper çıktığım biri olursa şarkımız bu olucak

  98. fatma akgün diyor ki:

    ya bu şarkıya bayılıyorum

  99. hilal kılıç diyor ki:

    ayyyyyyyyy bayılıyorum şu şarkıya içinden en çok feride ve cüneyti seviyorum

  100. Kubra kazan diyor ki:

    Ay çok güzel şarkı bayılıyorum bu şarkıya

  101. yuuiityiu diyor ki:

    harika sarki

  102. Büşra fidan diyor ki:

    mütiş bir parça

  103. sinem kobal diyor ki:

    seni seviyorum bitanem

  104. esra altuntaş diyor ki:

    çokkkkkkkkkkk güzel şarkı isyanımm bu aşka aşkımmmmmmmmmmmm

  105. oooo.!! diyor ki:

    ooo..!! neler oluyor burada havada aşk kokusu var.!! ??

  106. aşkımmmmm diyor ki:

    senin aşkın kim?

  107. beni affetsene.!! diyor ki:

    bana aşkımı hatırlatıooooooooooo <3

  108. ayşeden fırata diyor ki:

    seni seviyom aşkım

  109. ayşeden fırata diyor ki:

    aşkım fıratla bizim şarkımız olsunnnnnnn

  110. DAMLA ŞAHİN diyor ki:

    SÜPERRRRRRRR, BAYILIYORUM

  111. özge aslan diyor ki:

    evet ya buşarkı benim gibi aşkı yarıda kalanlara hitapediyor şarkıdan çok dizisini seviyorumbence ben aşığımdiyenherkez izlemeli

  112. aybüke diyor ki:

    ya çok süper bir şarkı dizisini de çok seviyorum şarkıyıda bence süper bir şarkı

  113. mehtap diyor ki:

    EVETgerçektende HARİKA
    çIlGıNcA

  114. güzel bi yazı diyor ki:

    bu şarkı sözü çok güzel :B:
    :p

  115. elyasa diyor ki:

    gerçektende çok güzel bir şarkı 24 saat dinliyorum bu şarkıyı dinlemedende yatmıyorum dinlemesem uykum gelmiyor……yani….. :D
    bu arada şarkıyı bende indirmek istiyorum ama indiremiyorum yaaaa arkadaşlar…niyeee….. ?…… :( ……. :’(

  116. elyasa diyor ki:

    buu şarkı en sevdiğim kuzenimee vee en çoook sevdiğim aaşşkkıımm barışıma gelsin <3

  117. ecrin alperen diyor ki:

    gerçektende çok güzel bir şarkı 24 saat dinliyorum bu şarkıyı dinlemedende yatmıyorum dinlemesem uykum gelmiyor……yani….. :D
    bu arada şarkıyı bende indirmek istiyorum ama indiremiyorum yaaaa arkadaşlar…niyeee….. ?…… :(…….:'(

  118. cansel tan diyor ki:

    seni çooooooooook seviyorum,beni affet

  119. kader demirel diyor ki:

    sizi çok seviyorum şarkınızı beğenerek dinliyorum.

  120. pınar güneş diyor ki:

    şarkıyı çoooooook beğendim

  121. ou8y9tgşhonıjl diyor ki:

    aşka isyan edenler ama ne çare

  122. fatihtosun diyor ki:

    selamkemalivurmasın hadanı vursun akılsız barharın kemallaevlesin evde kızıyoruz orda tekakılikader

  123. bahar AKTAŞ diyor ki:

    SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  124. şarkı hastası diyor ki:

    yia ben bu şarkıya bayılıom zaten söyleyen güzel ne beklersinki :)

  125. şarkı hastası diyor ki:

    yia ben bu şrkn hastasıyım zaten çok güzel ben bayılıom bu şarkıya zaten şevval sam güzel beklersin ki :) :) :)

  126. şarkı hastası diyor ki:

    pardon adım yanlış yazılmış şarkı hastası aslında

  127. şark hastası diyor ki:

    yia ben şarkı hastasıyım ve favori şarkım zaten söyleyen güzel şarkının saçma olmasına ihtimal veremiyorum :) :)

  128. derya deniz bahadır diyor ki:

    çokkkkkkk güzellllllllllll birrrrrrrrrr şarkııııııııııııııııı bennnnnnnnn her zamannnnnnnnn dinliyorummmmmmmmmmmm

  129. Bahar diyor ki:

    Hepp sölüyorum öl bit ………… <3<3 :D

  130. Bahar diyor ki:

    Çooooooooooooooooookk güzellll <3<3<3

  131. gamze diyor ki:

    çokkkkk gzllll çok beğendimmm çok gzl yapmış şarkıyı yhaa valla süperrr ve bayıldım diyorum başkada bişi demiorumm

  132. songül diyor ki:

    biricik yaşarıma ve dilan arkadaşıma gelsinnn ve 10/e:)
    :)

  133. çılgın diyor ki:

    ben bayılıyorummmm bu şarkıya ç:)k g:)üzel bir şarkııııııııı!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÇıLqIn! :) :)

  134. Sevda özmen diyor ki:

    bu şarkıya bayılıyorum.beni affet de çok güzel şarkı sözlerini defterime yazdım.

  135. bheeeeeen... diyor ki:

    aaaaaaaaaaaaaaayy bayılıorum bu şarkıya yha.

  136. PeRi diyor ki:

    ÇoK qÜzEl ßi ŞaRkI

  137. zehrabaharkaralar diyor ki:

    çok güzel ya filimide harika herkese tavsiye ederim

  138. gülizar arslan diyor ki:

    süper

  139. deniz diyor ki:

    şarkıııııı şooooooooook beautiful

  140. ayla diyor ki:

    süperrrrrr gerçekten bayıldım

  141. Ayşe colak diyor ki:

    cüneyit çoooook güzel ben odiziye ve müziğine bayılıyorum

  142. eren gökçek diyor ki:

    kemal çoooooooook gzl müzikte ondan güzel

  143. Selen öz diyor ki:

    Ya Hrika bir şarkı Şevval Sam’ı Çok beğeniyorum ve seviyorum =))

  144. zehra gül diyor ki:

    bende bu şarkının hastasıyım hele hele şevval sam söyledimi daha çok güzel ve daha çok beyeniyorum

  145. hacer diyor ki:

    bende çok beğenerek dinliyorum müzik süper

  146. nisa diyor ki:

    adını feriha koydum dizisi çoooooooooooook güzel demi hastasıyım odizinin yaaaaaa

  147. ırmak çiçek diyor ki:

    yaaa süper şarkı dillerden düşmüyor

  148. qAri>Zma diyor ki:

    arkadaşlar filimi izleyen warmı
    şarkının hastasıyım sevval samı gecen hafta istanbulda gordum imzalı fotografı war :)

  149. sidar öz diyor ki:

    ya valla ben bu şarkıyı çok seviyorum söyleyen kişiyi tebrik ediyorum…..

  150. zalim yargıç diyor ki:

    biz esra ve sultan bu şarkıyı çok seviyoruz

  151. sude zeynep acar diyor ki:

    vayyyyyyyyyyyyy be ! benim en sevdiğim şarkı ………………

  152. asya irisoy diyor ki:

    hayati çok kolaykaçır gitsinn

  153. asya irisoy diyor ki:

    tatlmmmmmmm bende indiremedim için ezberlemeye çalışıyorum yaaaaaaaaaaa

  154. asya irisoy diyor ki:

    ya çok güzel şuan onu ezberlemeye çalışıyorum

  155. tatlmmmmmmmm diyor ki:

    çok süper bir müzik ama indiremiyrum

  156. tqb xd diyor ki:

    iticiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

  157. mehmet tunçkaya diyor ki:

    İSYANIM VAR AŞKA

  158. hayati karaüzüm diyor ki:

    sevgilimle ayrıldık isyanım var aşka ama ne çağere habi yok çağre

  159. ümmüqülsüm diyor ki:

    <3 isyanım var aşka ama ne çare harbi ne care?

  160. berna pekdoğan diyor ki:

    süper şarkı ya dinleyince kendimden geçiyorummmm

  161. birisi diyor ki:

    super sarki..

  162. ESRA diyor ki:

    ÇOK GÜZEL ŞARKI YAA.HARİKA

  163. sevda diyor ki:

    valla çokgüzel bir şarkı bayıldım süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)

  164. Sevdam diyor ki:

    Bu şarkıyı indirmek istiyorum ama bulamıyorum yaa :(

  165. Aslıhan Gümüş diyor ki:

    ben bu şarkıya bayılıyorum

  166. hamedkral diyor ki:

    muhtesem sharki.
    iran-tabriz

  167. EMEL ESMERKISS diyor ki:

    ŞARKI 10 NUMARA DEYİL Mİ? ARKADAŞLAR………

  168. melek kaba diyor ki:

    biz bu şarkının hastasıyız ya

    • karanlıklar ülkesinin aydınlık prensesiiiiiiii diyor ki:

      ewt yaaaaaaaa çok gzl bi şarkııııııı

      • prenses beyza diyor ki:

        sen prensessen ben de prensesim bu şarkıya bayıldım aynı beni çağrıştırıyor

        • ece naz abay diyor ki:

          beni affet dizisindeki bahar yani gaye turgut evin her halşyle güzel büyüyünce onun gibi bu dizide oynayip onun gibi olmak istiyorum ve beni affetin bütün dizi şarkıları muhteşem siz nedersiniz baylar ve bayanlar

        • sedanur diyor ki:

          Ben gülüm senden akılıyım herkezden güzelim

    • Adınız diyor ki:

      Hastasıyız dede

  169. melek kaba diyor ki:

    şevvalsam”ın şarkısı çok güzel

  170. ciwciw diyor ki:

    bu sarkıyı soyleyen kım ????

Haber Hakkında Yorum Yapın