Avea Sınırsız İnternet 500 Dakika 2000 Sms

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Avea Sınırsız İnternet 500 Dakika 2000 Sms

Avea Sınırsız İnternet 500 Dakika 2000 Sms

Avea’nn yeni nesil tarfilerinden biri olan her yöne 500 dakika ve 2000 sms paketi hakkında geniş bilgiye yazımızın devamında bulabilrisiniz..
Yeni Nesil Tarife Devri Başladı! Her yöne 500 dakika, her yöne 2000 SMS ve Sınırsız Cepten İnternet için sizi Avea’nın Yeni Nesil 500 ve Yeni Nesil 500 Ekstra tarifelerine bekliyoruz!

Fatura döneminizde kalan konuşma sürenizi SES yazıp, kalan SMS adedinizi SMS yazıp, kalan cepten internet hakkınızı ise INTERNET yazıp 6000′e ücretsiz SMS göndererek öğrenebilirsiniz. Bu servis 2 gün öncesinin kullanım bilgilerini içerir.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

24 Comments on Avea Sınırsız İnternet 500 Dakika 2000 Sms

  1. İnternet üzerine bana onerebille bir tarifevarm

  2. Kullanıcı Adı Girin... // 09 Nisan 2013 at 13:29 // Cevapla

    Ben sizin batı kullanıyorum hiç memnun deyilim fotoralıydı çok geliyordu bana kontöre çevirdim yine memnun deyilim bana yardımcı olun lütfen

  3. ne kadar bu paketin fiyatı

  4. Arkdasim bu paket 500 dk 2000 sms 2 GB internet… burdaki sınırsız denilen mevzu 2 GB den sonra hızınızı 256 kbhz den 128e düşürüyorlar.. yani diger bi deyişle 3G internetinizi kapatıyorlar internetiniz sınırsız o konuda kimse sizi kandırmıyor ancak 2048 mb’dan sonra hızınızı yarıya indiriyorlar mevzu bundan ibaret ve su an bu paketten daha uygun bir paket bulamazsınız.. 500dk 2000 sms sınırsız internet 20 tl degil 30tl ve bu hep 30 tl idi buna en yakın pakete geçmek isteyenler su an 40-45 tl arası veriyorlar bu paket 12 ay süreligine 30 tl 12 ay sonunda 35 tlye çıkarılacak ücret. ancak ona ragmen bile fiyat uygun kalıyor… kulanan arkdslar paket hakkında yeterli bilgiye sahip olmadıkları için gerekli gereksiz bir sürü polemik yaratıyorlar..

  5. nasıl yapılıyo bu paket

  6. benım yaklasık ıkı yılım olmak uzre aveaya geçelı ve benım ısımı görüyodu ama şimdi yetersız kalıyor internetle iligili sınırsız bir kampanya beklıyoruz artık faturasız…bi haftaya kadar cazip sınırsız internet paketi yapılmassa vodafona geçmeyi dusunuyorum çunku ordakı sınırsız ınternet paketi cok cazıp umarım bu günlerde iyi bir kampanya başlatılır saygılar…

  7. emir kalkan // 26 Temmuz 2012 at 02:00 // Cevapla

    sınırsız internet detıler tv izledım 25tl yerıne 200 tl geçirdıler sonra şikayetçi olunca 3ay ödeme 100tl bizden detıler avea

  8. arkadaslar ben de bulastım avea ya . 375 tl ödedım a ncak kurtula bıldım… bılmem işte gunun den önce cıktınız . bılmem.sınır asstınız çok oyalıyolar….

  9. elif günes // 16 Temmuz 2012 at 15:40 // Cevapla

    insanları kandırıyorlar bende aldım hala gelmedi =))

  10. yurtiçi her yöne 500 dk her yöne 2000 sms sınırsız internet paketi 20 tl başka bir ücret talep edillmeyecek dediniz ama onaylama mesajında 30 tl ye çıkarttınız hem konuşmalar kayıt altına alınıyor diyorsunuz hangi konuşmalar kayıt altına alınıyor bana dönecek bir insan arıyorum beni telesekreterlerle muhattap etmeyin

  11. bahar alanya // 13 Temmuz 2012 at 01:19 // Cevapla

    nasıl yapılıyor bu paket ??

  12. kubilay turkmen // 11 Temmuz 2012 at 22:06 // Cevapla

    arkadas işine gelen alır paketi kimse cahil deyil kendinizi yormayın bosuna..

  13. Avea önceden tavsiye ediyordum ama şimdi kararim degisti hem sinirsiz internet diyolar hemde belli
    bir zandan sonra sinirli oluyoo bu nasıl iştir.insanları kandırmaya haklari yok.okadar 30 tl yi boşa mi ödüyoruz.

  14. zafer kızılboğa // 17 Haziran 2012 at 10:51 // Cevapla

    androıd telefonlar internet düşmanı en basıt telefon 50 mb gunluk supuruyo

  15. erkan aydın // 09 Haziran 2012 at 21:31 // Cevapla

    Kardeşim dolaylı yoldan üç kağıtçılığa benziyo bu iş.internette takılmamak için galaxy s 2 aldım hat avea yeni nesil 500 tarifesi sınırsız diyolar nebileyim ayın ortasında bir mesaj kota dolduğu için hız düştü diyor arayıp sordum müşteri hizmetine ek internet paketi alabilirsiniz dio zaten bunun için yapıyolar ya kusura bakmayında allah belanızı versin insanları kandırmayın.birilerinin bunlara sınırsızın ne demek olduğunu öğretmesi lazım.Zaten dürüstlükten yana olsanız herkez sizi seçer reklama harcıyacağınız paraları burda kullanın.

  16. yiyorsa sınırsız interneti tek başına çıkarsın…avea lı adam kimlerle konuşacak kimler bu adamı arıcak yada mesaj atacak ? Vodafone gibi tekli şekilde çıkarsa hemen geçerdim ama yok…

  17. Mehmet Sanane // 30 Mayıs 2012 at 17:00 // Cevapla

    Hiç mi akıl edemiyorsunuz ????

    Tarifeler kapsamında kalan cepten internet miktarı nasıl öğrenilebilir?

    “INTERNET” yazılıp 5555′e SMS gönderildiğinde hız düşümü gerçekleştirilecek olan 2 GB’lık kullanıma ulaşılması için kalan cepten internet kullanım hakkı bilgisi ÜCRETSİZ olarak öğrenilebilir. 2 GB’ın %80′i ve %100′ü kullanıldığında sistemden SMS ile otomatik olarak bilgilendirme yapılmaktadır.

  18. yetkinin de dediği gbi 2gb lık kısmı sorgulama 2gb sonra hız düşüyo ama bana baz istasyonu yakın ınternet inalılmaz hzlı tavsiye ederm.

  19. şimdi bu yeni paketler, verilen imkanlara göre çok makul ücretlendirme olarak gözüküyor. Buradaki en mühim mevzu Aveanın kapsama alanlarının herkesi memnun edip etmeyeceği, sistemi genellikle kullandığınız bölgedeki avea baz istasyonlarının durumu mühim.

  20. internet limitsiz, yalnız 2 GB tan sonra hız 128 kbps düşüyor, aradığın zaman bu 2 GB lık kısmın ne kadarını kullandığını öğreniyorsun, aynı şekilde aradığında konuşma limitinin ve sms inin ne kadarını kullandığını öğreniyorsun, herhangi bir aldatmaca yok gibi gözüküyor.

  21. 2 gb tan sonra sınırlı

  22. Tarık Aktürk // 14 Nisan 2012 at 12:44 // Cevapla

    sınırsız internetin adil kullanım kotası kaç gb? lütfen yardım

  23. selim boşversene // 12 Nisan 2012 at 11:29 // Cevapla

    İnternetin sınırsız olduğu yazıyor ama alt yazıda da kalan internetini öğrenmek için bilgi veriliyo . Bu nasıl işdir sınırsız olan paketin kalanı mı oluyormuş :)
    Bırakın üçkağıtçılığı ya adam gibi söylediğinizi verin ya da neyse doğrusu onu yazın ..!