2012 Tudem Yönlendirme Sınav Sonuçları

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

14 Ocak 2012 tarihinde gerçekleştirilen Tudem Yönlendirme Sınav Sonuçlarına sitemizin bu sayfasından ulaşabilirsiniz. Sınav sonuçlarınızı da dilerseniz yorum bölümünden bizler ve sınava giren diğer kullanıcılarımız ile paylaşabilirsiniz.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

14 Comments on 2012 Tudem Yönlendirme Sınav Sonuçları

  1. ceyda ateş // 22 Mayıs 2012 at 16:33 // Cevapla

    merhaba arkadaşlar biraz sabırlı olursanız sınav sonuçları açıklanacak

  2. berke demir // 18 Mayıs 2012 at 15:34 // Cevapla

    Ben berkeyim

  3. sonuçları bulamıyorum

  4. berna türkyılmaz // 13 Mayıs 2012 at 14:47 // Cevapla

    mayıs 2012 tudem sınav sonuçları ne zaman açıklanacak herhangi bir bilgisi olan var mı

  5. berna türkyılmaz // 13 Mayıs 2012 at 14:47 // Cevapla

    mayıs 2012 tudem sınav sonuçları ne zaman açıklanacak ya

  6. HELİN ABİRİ // 10 Mayıs 2012 at 20:18 // Cevapla

    SINAV SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK ÇOK MERAK EDİYORUM

  7. MELEK ASLAN // 20 Şubat 2012 at 15:16 // Cevapla

    ARKADAŞLAR,SINAV SONUÇLARI NEDEN HALA YAYINLANMADI?

  8. Ali Rıza GÜRDAMAR // 26 Ocak 2012 at 13:54 // Cevapla

    Bu sınavın adil bir sınav olduğuna inanmıyorum. Matematik soruları geometri görenlere göre hazırlanmış, sayısalla başlayanlar madur oldu ve boş bırakmak zorunda kaldılar. Öğrencilerin hangi başarısını ölçecekler merak ediyorum. Sanırım en çok boş bırakanlar başarılı olacak. Öğrencilerin moralini bozmaya kimsenin hakkı yok. Bu soruları hazırlarken, bölgelerin hangi matematikle başladıklarını önceden öğrenebilirlerdi. Bunu kasti mi yaptılar bilemiyorum ama yapılan hiç adil değil. Bir daha da bu sınava katılmayı düşün müyoruz. İlgililere duyurulur. ( 3. Sınıflar hak.)

  9. Ya uffff kaç günden beri sınav sonuçları belli olmadı.Bari 3. sınıfların sınav sonuçları belli olsun.

  10. 5. sınıflarınn sınav sonuçlarına ulaşamıyorumm.. ya lütfen biri söyleyebılır mııı?
    nerden ulasabılırım yada sınav sonucunu alan bırı bana yardımcı olabılırmı??

  11. EFE CAN ÇAKIR // 24 Ocak 2012 at 12:27 // Cevapla

    ÇOK KOLAY BİR SINAVDI DİKKATSİZLİĞİMDEN DOLAYI 3 YANLIŞIM VAR BİRAN ÖNCE AÇIKLANSA İYİ OLUR

  12. Nilay İlter // 24 Ocak 2012 at 11:48 // Cevapla

    Sınav sonuçlarını gören var mı? Ben hala daha göremiyorum.

  13. ELANUR ÇÖRTÜK // 22 Ocak 2012 at 22:59 // Cevapla

    benimkini öğretmenim kontrol etti.Ben 3.sınıfım 5 yanlışım çıktı