2012 Meslek Lisesinden Üniversiteye 2 Yıllık Senelik Sınavsız Geçiş Hakkı

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Meslek Lisesinden mezun olup 2 yıllık yada senelik üniversiteye sınavsız geçiş hakkı ile bilgi yazı sitemize eklenmiştir. Bunun dışında sormak istediğiniz herhangi bir soru var ise yorum bölümünden bizlere gönderebilirsiniz. Meslek Liselerinden üniversiteye (2 Yıllık) Geçiş Hakkı 2011. Bu yılda meslek liserine direk geçiş hakkı verilecekmi? Etrafta direk geçişin kaldırıldığına dair söylentiler var. Bu onu hakkında bizleri bilgilendirirseniz memnun oluruz. Şimdiden teşekkür ederiz.

Mesleki Liselerden 2 yıllık önlisans (kendi bölümüyle alakalı) bölümlere geçiş hakları bulunmaktadır. Bu geçiş hakkı bu yılda devam etmektedir.Meslek liseleriyle alakalı katsayı problemi vardır. Bu problem de “alan dışı tercih” yapıldığında okul puanının çarpıldığı katsayıydı.
Bu sorun da meslek liseleri alan dışı tercih yaptığında okuldan gelen puan “0.13″ ile çarpılmakta,
kendi alanıyla ilgili tercih yaptığında “0.15″ ile çarpılmakta.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

366 Comments on 2012 Meslek Lisesinden Üniversiteye 2 Yıllık Senelik Sınavsız Geçiş Hakkı

  1. Bahar Berra // 18 Temmuz 2014 at 11:04 // Cevapla

    ben kız meslek lisesi çocuk gelişim bölümü okuyorum ve son sınıfa geçtim liseden sonra sınavsız geçiş hakkına güveniyorum ama çoğu kişide herkesi almıyorlar diyor bana bunu açıklamaya yardımcı biri var mı?
    yada kaç puan la bi üniversiteye yerleşebilirim 2 yada dört yıllık

  2. ahmet dağlı // 04 Mart 2014 at 18:44 // Cevapla

    ben 1999 yılı selçuklu meslek lisesi motor bölümü mezunuyum 2yıllık üniversiteye geçme hakkım varmı varsa ne yapmam gerekiyor

  3. mrb ben kız meslek ve teknık lsesi okuyoruym hasta ve yaslı bakımı bolumundeyım iki yıllık gecş yapabileceğim bolumleri ogrenebılırmıyım …

  4. bn çocuk gelişimi mezunuyum puanım kaç olursa kütahya emet myo ya gidebilirim

  5. mrb ben meslek lisesi ögrencisiyim teknik bölümdeyim saglıkta hemşireliğe sınavsız geçiş yapabilirmiyim ?

  6. mehmet arslangiray // 11 Eylül 2013 at 17:14 // Cevapla

    ben 2009 meslek lisesi mezunuyum.şimdi2yıllık açıköqretim okumak istiyorum
    ne yapmam qerekiyor bana yardımcı olur musunuz ?

  7. ahmet şahin // 07 Eylül 2013 at 12:11 // Cevapla

    ben mesleklisesinden tekdersten geçemedim 2 yıllık hakkımı kullana bilirmiyim
    yoksa tek ders den 1 yıl bekleyecekmiyim ayrıca ne yapmalıyım

  8. ahmet şahin // 07 Eylül 2013 at 12:06 // Cevapla

    ben mesleklisesinden tekdersten geçemedim 2 yıllık hakkımı kullana bilirmiyim

  9. merhaba ben 2001-2004 meslek lisesi elektrik bölümü mezunuyum aradan 9 sene gectı bizim 2 yıllık sınavsız gecıs dırek hakkımız var ben bu hakkı acık ögretimden okuu mak istıyorum bu mümkünmü

  10. SELAM BEN SEVCAN MESLEK LİSESİ ÖGRENCİSİYİM 1 TERCİH DE YERLEŞEMDİM BEN 2İNCİ TERCİHDE YERLEŞİRMİYİM OKUL PUANINA GÖR ALINIYORMUŞ 2 İNCİSİNDE YERLEŞEMEZSEM BEN N YAPCAM BİZ BU GCİŞ HAKINA GÜVENDİK

  11. Seyfullah Dinç // 17 Temmuz 2013 at 15:16 // Cevapla

    Ben meslek lisesi öğrencisiyim kendi bölümüm de su tesisat ama başka 2 yıllık bölümleride yazdım anlamak istediğim çıkmaz

  12. merhaba buro yonetimi bolumunden mezun oldu acaba agiz te dis sagligimda gecis yapablymuyum bide sehr disi yazsam sansm ne olr yardmci olurmusunuz lutfen

  13. abdullah kaya // 03 Mayıs 2013 at 14:18 // Cevapla

    2 yıllık yatay geçiş’ten sonra 4 yıllığı okumak için ne yapmak lazım .

  14. 2 yıllık dırekj gecıs hakkmınz var ama 2 yıllık ıyımı kotumu bılmıyorum bazıları ıyıdıyo bzazıları kotu dıyoır karar veremedımb bende yanı gıdıyım hazırlanıyımmı yoksa 2 yıllıga gıdıyım mı karar veremedım

  15. ewt sınavsız geçiş hakkı halen war

    • mrb ben meslek lisesi ögrencisiyim teknik bilişim bölümündeyim ama ben hemşirelik istiyorum sınavsız geçebilirmiyim bi bilgin var mı acaba ???

  16. arkadaslar bn meslek lısesı metal bolumu mezunuyum ınsaat teknıkerlıgıne gecebılrmıym sınazsız gecısle bı bılgınız varsa yardımcı olun smddn allah razı olsun..

  17. mrhbalar ben kız meslek lisesinde okuyorum çocuk qelişimciyim ben 2 yıllıklarda nerelere qidebilirim bilqi verir misiniz

  18. Kullanıcı Adı Girin... // 02 Nisan 2013 at 11:57 // Cevapla

    ben tıcaret meslek lısesı acık ogretım son sınıf ogrencısıyım 2 yıllık dıkey gecış hakkım var bu hakkımı kulanmak ıstıyorum muhasebe fınasman suankı okudugum bolüm.ama unuversıteyı acıktan okumak ıstemıyorum muhasebe ogretmenı yada işletme okumak ıstıyorum napcam bılmıyorum lutfen bana yardımcı olun ……

  19. ben kız teknik ve meslek lisesinde moda tasarımı okuyorum ve moda tasarımı bölümü nerelerde var

  20. bde satıgül güçteki kızmmeslek ylisesinden 155 kerdim var 94 alankerim ya bu döenm bitmmiye bufdöenm 8 senm 9 snene de tercih yapabilrimiyim

  21. bde kız meslet lisesnde oklyoru benimki 8 yıldan 9 yıla çıkmış yinede çocuk gelşimi bmölümelrnden tercihimde sotyal hizmnetler ve 2 yıılık çocuk gelşimin istiyorum

  22. onur doğan // 31 Ocak 2013 at 12:39 // Cevapla

    ben ticaret meslek lisesinde okuyorum ÜNİVERSİTE dede tıp bi sekreterlik bölümünde okumak istiyorum
    mümkünmü??

  23. Kullanıcı Adı Girin... // 31 Ocak 2013 at 02:30 // Cevapla

    geçiş hakkınız hala var

  24. bn gecen sene unıvertyıı kAZAndımm ama gıdemedım sınawsız gecış hakkı bıkerelikmıı? acaba?

  25. semra duygu goksuqhotmail.com // 26 Ocak 2013 at 13:38 // Cevapla

    meslek lısesi resim bölümü mezunuyum 94 2 yıllık geçiş hakkımm olabilirmi d

  26. arkadaşlar ben sekreterlik okuyorum ama alanımın uydun olmadıgını düşünüyorum lütfen bana biraz bilgi verirmisiniz kafam çok karıştı:(

    • bende aynı bölümdeyim farklı bir bölüm okuma sansımız var hatta meslek oldugumuzdan dolayı sansımızda cok yuksek oldugunu bılıyorum ıns ıyı bır yere gelırsın sende

  27. ben gecen sene lıeden mezun oldum bu senedee ozel bır unıverstede okuyorm bu yıl tkrar ygs ye gırıp baska unıversteye gcebılırmıyım ?

  28. bn geçen sene mezun oldum ama 2yıllık hakkımı kullanmadım busene kullana biliyomuyum 2yıllık geçiş hakkımı?

  29. meslek lisesi mezunuyum acaba 2 yılığı bitirdik kpssye girdin atanma ihtimali diyorlar yok nasıl olacak

  30. vanlı besim // 06 Ocak 2013 at 12:05 // Cevapla

    Ben elektirik ve elektorinik bölümünü açık öğretimde okuyorum söylendilere göre 2 yılık ünüverteler kaldı doğrumu

  31. Ben açık öğretimde elektirik ve eloktorinik bölümü okuyorum 2012 de kayıd oldum söylendilere göre 2 yılık ünüversteler kaldı doğrumu

  32. meslek lisesi mezunuyum geçem yıl mezun oldum ama darek geçiş hakkımı kullanamadım bu sene nasıl geçiş yapabiliyorum veya geçiş hakkım varmı acil cevap

  33. ben 2006 lise hemşirelik mezunuyum ve 2 yıllık geçiş hakkımı hala kullanma sansım varmı acaba? kaç yıl geçerliliği var geçiş hakkımızın?

  34. meslek lisesi çocuk gelişimi öğrencisiyim2. yılda 2 yıllık üniversiteye girme hakım ne ke kadar

  35. 2 yıllık geçiş hakları 2013 yılında kalkacak mı

  36. 2 yıllık geçiş hakları 2013 yılında kalkacağı söyleniyor doğru mu bu sorulu hemen yanıtlarsanız sevinirim….

  37. MERHABA
    IKI YILLIK YATAT GECIS HAKKI ICIN DETAYLI BILGI ADINA NEREYI ARAYABILIRIM …
    AYRICA IKI YILLIK GECIS HAKKINI MEZUN OLDUGUMUZ YILDAN SONRA DA KULLANABILIYORMUYUZ…
    TESEKKURLER

  38. merhaba 2 yıllığa geçiş hakkı olanlar ygs de sınavsız geçiş yapmak istiyorum butonunu işaretlemek zorundamı. yanı sınava girse sınavsız geçiş hakkı kalkıyormu?

  39. isimsiz kahraman // 09 Aralık 2012 at 16:19 // Cevapla

    bu benim son senem ve ben 2 yıllık gecis hakkı kulanmak istiyorum sınavsız bu mümkünmü devam ediyormu

  40. Kullanıcı Adı Girin... // 05 Aralık 2012 at 10:55 // Cevapla

    peki hangi üniversiteler

  41. muhammed sarı // 04 Aralık 2012 at 09:20 // Cevapla

    slm, ben gaziantep’te ticaret meslek lisesi son sınıfım… üniversitelere 2 yıllık geçiş hakkımız var mı? varsa bölümüm muhasebe; gümrük işletmeye gidebilirmiyim. bana yardımcı olun şimdiden teşekkür ederim

  42. Yaşar Topçu - // 03 Aralık 2012 at 09:28 // Cevapla

    merhaba. ben meslek lisesi okuyorum ve böülümüm sanat tasarım. meslek lisesinden üniversiteye 2 yıllık sınavsız geçiş hakkımız oluyor ya. bu geçiş hakkımızı sadece bizim dalımızı mı okuya biliyoruz yoksa sanat tasarım bölümünün tüm dallarında geçerli bişey mi?

  43. meslek lisesinden hangi üniversitelere geçiş yapabilirim?

  44. bu sene 2 yıllık geciş hakkı basvuruları nezaman baslıyor tarıhını bılen varmı acaba…

  45. bir akıllı // 20 Kasım 2012 at 15:50 // Cevapla

    slm nbr

  46. bn meslek lisesi mezunuym bu yıl mezun oldum ama 2 yllık gçş yapmadm glck yl yapalrmym hala hakkm varmı ?

  47. 2012 de geçiş hakkı var degl mı?

  48. 2 yıllık sınavsız geçiş hakkı ne zaman kaldırılacak ve niye kaldırılıyor :(

  49. bu sene neden kaldırldı ve seneye nasıl oluyo

  50. ben 2008 imamatip mezunuyum 2 yıllık geçiş hakkım halen varmı??

  51. Kullanıcı Adı Girin... // 06 Kasım 2012 at 11:54 // Cevapla

    ben bir öğrecinin anesiyim busene mezun olan örencilerin meslek liselerine iki senelik geçiş hakıkaltımı

  52. p.doktor berk ay // 05 Kasım 2012 at 20:39 // Cevapla

    evet 2 yıllk kaldırıldı size yok seneye

  53. Sümbül burkay // 02 Kasım 2012 at 12:29 // Cevapla

    ben çocuk gelişimi son sınıfım 2 yıllık geçiş hakkımız hala varmı bu yıl kullanabilirmiyim ?

  54. ben ticaret meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim şuan okudugum bölüm dış ticaret fakat üniversitede turizm otel işletmeciliği istiyorum 2 yıllık geçiş hakkımı bölümüm dışında farklı bir bölüm için kullanabilirmiyim ?

  55. Merhaba ben istanbulda elektrik bölümünü bitirdm sınavsız geçiş hakkımı kullanarak hangi üniversitelere gidebilirim?

  56. ebru cenk // 31 Ekim 2012 at 20:26 // Cevapla

    bn bilişim teknolojileri bölümü mezunu olucam ve direk geçiş yapmayı düşünüyorm kndi şehrimden başka bi yere direk geçiş yapabilir miyim???

  57. 2 yıllık sınavsız geçiş hakkımı kullanarak açıktan okuyabilir miyim?

  58. lokman saydam // 26 Ekim 2012 at 12:58 // Cevapla

    ben metal 3 sınıf okuyorum ama üniversitede itfaiye okumak istiyorum bunun için 2 yıllık direk geçişi itfaiye üzerine okuyabilir miyim şididen teşekkürler :D

  59. aynur tekinbaş // 25 Ekim 2012 at 21:47 // Cevapla

    bilg.muh.finas.tan seneye mezun olacam sınavsız geçiş ile ilgili bilgi alabilirmiyim.

  60. 2 yılık dikey geçiş hakı hala devam ediyormu kalkma ihtimali olursa 2013 mezunları bu haktan yararlanamayacak mı

  61. adem berk // 21 Ekim 2012 at 15:41 // Cevapla

    ik yıllık sınavsız geçiş hakkım var acaba hangi yüksek okulla gidebilirim….

  62. meslek lisesi ögrencsi // 21 Ekim 2012 at 13:33 // Cevapla

    emine hanım çocuk gelişimi iki yıllıklar ögretmen yardımcısı oluyorlar

  63. meslek lisesi ögrencisi // 21 Ekim 2012 at 13:32 // Cevapla

    iki yıllık geçişlerde sınavsız alınıyorsunuz ve ortalama puanınıza bakıyorlar . yalnız şöyle birşey duydum dogrumu acaba iki yıllık geçişlerde kendi ilindeki üniversiteye öncelik tanıyorlarmış baska ildekilere basvuru yaparsanız ikinci planda kalıyorsunuz dogrumu ?

  64. 2012 meslek lisesi çocuk gelş. mezunuyum sınavsız geçiş var mı?

  65. 2010 meslek lisesinden mezunum sınavsız geçiş hakkım varmı

  66. 201o meslek liseden mezunum sınavvsız geçiş hakkım varmı şimdiden teşekkür edrim

  67. melek hanım 2 yıllık geçiş hakkı o yıl mezun olanlara öncelik olarak alıo ondan önca gibisine sizin hakkınz var tabiki ma zor yani :(

  68. Kullanıcı Adı Girin... // 13 Ekim 2012 at 10:37 // Cevapla

    Ya Şmdi Meslek Lisesi Öqrencisiyim Bitirdikten sonra. Üniversiteyi düşünüorum allah nasip ederse. Mesleqimde doktor olmak inş. bunun için Bilgi almak zorundayım… :)

  69. ben ikiyıllıga gidiyorum yatay geçişlen seneye bölüm deyiştire bilirmiyim

  70. ngulceler // 09 Ekim 2012 at 23:14 // Cevapla

    ben 99 ihl mezunuyum yatay geçişten faydalanmak istiyorum nezaman nereye başvuru yapacağımı bılmıyorum ve yardımcı olmnızı istıyorum

  71. size bi sorum olacak.98 cocuk gelisimi mezunuyum.ocak ayinda sinavsiz gecis icin kaydimi yapacam.orgun egitim hangi tarihte basliyo.yada kaydimi dondurabilirmiyim.diploma notum 4.72 avantajim nedir

  72. Hülya kantar // 02 Ekim 2012 at 17:43 // Cevapla

    iki yıllık geçisi kullanabilmemiz için ygsye girmemiz gerekiyor mu eger girmezsek neye göre yerleşicez ve hangi meslek yüksek okullarında çocuk gelişimi bölümü var cevap için şimdiden tesekkür ederiiim :)

    • şirin akbaba // 30 Ekim 2012 at 21:33 // Cevapla

      bu soruyu bende merak ediyorum yardımcı olursanz cok sevinirim

    • ygs gırmek sart degl sadece 2 yıllık ıcın bankaya para yatıracaksınız tercıh zamanındada 2 yıllıklara tercıh yapacaksınız

  73. Bu yıl ygsye girdim ama tercih yapmadım seneye dikey geçiş hakkımı kullanabilir miyim

  74. bu meslek lisesinde okuyan ögrencileri sınavsız 2 yıllık üniverstiye alma sadece 2012 yılı için mi geçerli

  75. aydın akman // 28 Eylül 2012 at 22:15 // Cevapla

    ticaret meslek lisesi bilgisayarlı muhasebe bölümünü bitirdim dikey geçiş yaptım halkla ilişkiler bölümünü seçtim sınav harcımız varmı varsa nekadar dönemlikmi yıllıkmı yardımcı olursanız sevinirim

  76. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Eylül 2012 at 22:04 // Cevapla

    Kullanmak istiyorsanız neden olmasın.Çünkü sonuçta bu senede olmasa kazanmışsınız ya ona bakın bu seneye değil..

  77. BEN BU SENE İKİ YILLIK OTOMOTİV KAZANDIM GİTMEDİM KAYITTA YAPTIRMADIM İKİNCİ TERCİH TE BANA HAK VARMI EK YERLEŞTİRME YAPABİLİRMİYİM ACABA??????

  78. Kullanıcı Adı Girin... // 27 Eylül 2012 at 18:35 // Cevapla

    ewet ozlemciğim war hakkın bu hak hiç bi zaman bitmez.

  79. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Eylül 2012 at 21:00 // Cevapla

    ben cocuk gelısımı bolumunu okuyorum lıse bıttıgı zaman eger kazanamazsam 2 yıllık hakkımı kulanacagım ama ogretmen olmak ıcınde 2 yıl degıl 4 yıl okumam gerekıyo ne yapacagım ya :( ya kazanamazsam :(

  80. 11.sınıf öğrencisiyim 2 yıllık düz geçiş hakkının kalktı diyorlar bende bu düz geçişten faydalanabilir miyim

  81. Kullanıcı Adı Girin... // 21 Eylül 2012 at 10:02 // Cevapla

    Bu sene mezun olacam ygs’ye girip puan düşük gelirse hâla sınavsız geçiş yapabilir miyim..

  82. bu hakkı kullunmak için ygs sınavına girip barajı açmamız gerekyormu bu hakkı kullana bilmek için

  83. 93 ticaret meslek lisesi muhasebe mezunuyum. sınavsız hangi bölümlere gecebilirim? nasıl müracat etmeliyim.

  84. Bende okuldan 2005 yılında mezun oldum tercih yapmadım bende sınavsız geçiş hakkımı bu yıl kullanabilir miyim?

  85. ben bu sene mezun oldum ve ilk geçiş hakkımı kullanmadım ama aynı sene içinde kontenjan boş kalırsa okullarda 2. hak varmış ama ben zamanını ve tarihini bilmiyorum bilen var mı acil cvp lütfen şimdiden teşekkürler

  86. ben lise 2 ye geçtim meslek lisesinde okuyorum çocuk geişimi bölümünde üiversiteye 2 yıllık geçiş hakkım varmı???…….

  87. ben lise 2 ye gectim çocuk gelişimi alanında okuyorum 2 sene sonra direk geciş haklarının devam etme ihtimali var mı ?

  88. mustafa_perk@hotmail.com // 08 Eylül 2012 at 11:48 // Cevapla

    iki yıllık yüksek okula çocuk gelişimi bölümüne eylül ayında hangi tarihlerde kayıt yaptırabilirim

  89. ben 2005-2006 yılında bolu 2 yıllıkta okuyordum 2. yılda terkettim.ilk önce dondurmuştum.sonra harc üçreti fazla gelince ilişkimi kestim.ben yeniden 2. yıldan devam edebilir miyim.ne gibi haklarım var.beni bilgilendirir misiniz.

  90. Kullanıcı Adı Girin... // 07 Eylül 2012 at 09:47 // Cevapla

    sen yinede birilerine sor cunku bnde ilk sene tercih etmedim 2.de ettım

  91. var tabikide .

  92. 2 yıllık geçiş hakımı bu yıl kulanmadım seneye kullanma şansım varmı dır?

  93. Kullanıcı Adı Girin... // 05 Eylül 2012 at 22:35 // Cevapla

    araba modifiyecisi kaçpuan gerkir

  94. Mereba . Ben Bu sene mezun oldum . Endüstri meslek lisesinde Motor bölümünü bitirdim. Ve Alltan dersim olduğu için ilk tercihimi yapamadım Dikey Geçişte . Şimdi ise Alltan dersimi verdim. 2.bi tercih daha olduğunu söylediler eğer kontenjanlar boş olursa Yerleşebilir mişim ? Sizce Bu doğru mu Doğruysa Gününü Nasıl Öğrenebilirim ? Teşekkürler

  95. bn anadolu ticaret meslek lisesinden mezun oldum hakkım var mı

  96. Ben Bu Yıl Direk Geçiş Hakkımı Kullandım Ama Bazı Nedenler Yüzünden Üniversiteye Kayıt Olamadım Acaba Önümüzdeki Yıl Tekrar Geçiş Hakkımı Kullanma Gb.Şanşım Var mı?

  97. enes kurtuluş // 28 Ağustos 2012 at 04:47 // Cevapla

    merhaba ben otelcilk turizm okuyorum bu yıl lise son sınıfa geçtim önümüzdeki seneye bu sınavsız geçiş hakkı kalkacak diyorlar kalkacak mı kalkarsa sınava girmek zorundamıyım üniversite okumak için bu konuda hiçbir bilgim yok beni aydınlatırsanız sevinirim

  98. meraba acaba 2 yıllık gecs yapmak için bir üniversteler var mı yoksa bz ıstedgmz uniye gecs yapablr myz

  99. büşra alatay // 27 Ağustos 2012 at 11:14 // Cevapla

    ben giyim bölümü mevzunuum bu sene btrdm liseyi acaba geciş yapsam nasıl olur moda tasarımı okuyabiilir miyim?

  100. selin yılmaz // 24 Ağustos 2012 at 02:18 // Cevapla

    merhaba ben kız meslek lisesi moda tasarım bölümünde okuyorum 12. sınıfa gectim okul puanım orta derecede sınava girmeden 2 senelik geçiş hakkımı kullansam açıkta kalırmıyım yada dershaneye gidip sınava girsem daha iyi mi olur

  101. ben daha yenı lıseye gectım oda meslek lısesi elektr
    ik elektronık bıde anadolusuymus duz de degıl ıste burdan mezun olunca 2 yıllık ordan da 4 yıllık varmı ha yoksa ben bı duz lıseye gıdıyım barı :D

  102. adanalı gardaş 01 // 21 Ağustos 2012 at 17:06 // Cevapla

    merhaba ben elegtrig bölümünden mezun oldum tercih yapmayı unuttum ek tercih varmış ne zaman başlıyor acaba

    • s.a kardeşim bende makine bölümü mezunuyum tercihlerime 2 yıllık makine yazmadım tercihlerimde gelmedi acaba bu senin durumun gibi 2 yıllık ek tercih durumunu filan öğrenebilirsen bana da haber veririmsin diyecektim facebook yada msn mail falan – noendof7@hotmail.com – buradan ulaşabilirsin bana teşekkür ederim şimdiden

  103. bu sene kml çocuk gelişiminden mezun oldum diploma puanım 68.48 ilk tercihlerimi yaptım ama yerleşemedm şimdi ek yerleştirmeleri bekliyorum sizce biyere yerleşebilirmiyim. birde ek yerleştirmelerde ayriyetten tekrar tercih yerleri dolduruyormuyz.

    • yağmur merhaba bende şuanda aynı senin durumundayım bende m.lisesi mezunuyum tercihlerim gelmedi kendi bölümümüde yazmadım eğer diplomayla yada ek tercih gibi bi durum olursa bana – noendof7@hotmail.com – adresinden haber verirmisin lütfen teşekkür ederim şimdiden

  104. ben meslek lise mezunuyum 2 yıllık tercıh tarıhlerını kacırdım acaba 2 yıllık için ek trchler var mı varsa tarıhlerı ne zaman beni bilgilendire bilrimisiniz

  105. meslek liselerine gelen bölüm için ek puanın baraj puanı varmı acaba bu konuda bilgilendirirseniz cok sevinirim. bazı arkadaslarıma 180 asagısında oldukları için bölümdn ek puan aldıkları görünmüyor bunu nedeni ne?

  106. ben ilk tercihi yapmadım, şimdi ek tercih olursa o zaman tercih yapmak istiyorum. teknik lise mezunuyum geçiş hakkımı hala kullabiliyormuyum veya tercih yaparken yapmam gereken başka birşey varmı ?

  107. ben elektrik bölümü mezunuyum 2 senelik üniversite de sadece kendi bölümümün üstüne mi okuya blirim yoksa başka bölümlerde okuma şansım var mı ?

  108. ESAT BURUNKAYA // 10 Ağustos 2012 at 16:07 // Cevapla

    merhabalar benim kızım 2011 yılında coçuk gelişmi bölümünü bitirdi.2011 yılında geçiş hakkını kullanmadı bir sene boyunca bir şey yapmadı .Bu yıl 2012 yılında 2 yıllık meslek yüysek okuluna yatay geçiş yapmak istiyor böyle bir imkanımız var mı ne yapmalıyız.şimdiden ilginizden dolayı teşekkür ederim.

  109. şengül çamur // 09 Ağustos 2012 at 01:26 // Cevapla

    merhaba ben meslek lisesi bilgisayar bölümünden mezunum ama kendi bölümümden tercih yapmak istemiyorum. ben sağlık meslek acil tıp teknisyenliği istiyorum 2yıllık puanı kaçtan başlıyor barajı geçincemi tercih yapabiliyoruz bu bölüme lütfen bilgilendirirmisiniz en ayrıntısına kadar cok açıl cevap verirmisiniz lütfen şimdiden teşekürler

  110. ben meslek lisesi mezunuyum 2011 mezunuyum bu yıl 2 yıllık kulanıcam 3 a tablosuna baktım önceliklere mi bakılıyor yok sa puana mı

  111. 2 yıllık üniversitelere geçiş nasıl oluyo acaba?

  112. ilknur erturk // 31 Temmuz 2012 at 23:50 // Cevapla

    Merhaba ben bu yil ticaret lisesinden mezun oldum tercihlerimide hep uludag universitesinden bulundum 2yillik gecis yapicam diploma puanim 57.09 ben bu diploma puaniyla hangi bolume gecis yapabilirim ? Tercihlerim ; bankacilik,muhasebe,dis ticaret,isletme,pazarlama,sekreterlik bu bolumleri tercih ettim puanim hangisine tutar :-)

  113. enis süleymanoğlu // 31 Temmuz 2012 at 22:08 // Cevapla

    iyi akşamlar ben bi konuyla ilgili bilginizi almak istiyorum.endüstri meslek lisesi metal teknoloji bölümü mezunuyum ortaöğretim başarı puanım 297,820 ama ben ilk 20 tericihimi bölüm dışı tercih yapmak istiyorum yani ygs2 puanımla yapıcm son on tercihimide kendi bölümüme geçiş hakkımın olduğu bölüme yapıcam bu durumda ortaöğretim başarı puanı nasıl baz alınacak bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden

  114. damla aslan // 31 Temmuz 2012 at 19:30 // Cevapla

    MRB ya benim arkadaşlar hiç şansım yok ya meslek lisesini aciktan okuyorum 2 yıllık var dıye sevindim ama kaldırıldı ne yapacam ben ya yardımcı olursanız sevinirim ARKADASLAR 65VAN

  115. nurgül gördes // 31 Temmuz 2012 at 16:26 // Cevapla

    merhaba ben 2 sene önce kız meslek lisesi çocuk gelişimi bölümünden mezun oldum ve geçiş hakkımı kullanmadım geçen sene tekrar sınava girdim ve puanım düşüktü barajı da geçtim ek puanlı olsada hiç bi çocuk gelişimi bölümü gelmedi. aynı zamanda sınavsız geçiş hakkını kullanabiliyorsun demişlerdi ve açık öğretimden farklı bi bölüm geldi. bu sene tekrar girdim çocuk gelişimi bölümü için tercih hazır amaa sınavsız geçiş hakkımı kullanabilecekmiyimm. çünkü o daha garanti… şimdiden teşekkürler

  116. bn bu yul mezun lolsum endüstri meslek motor bolümü bolüm içi mi yapayım yoksa bolüm dışı mı pm atın ugurakkan94@hotmail.com

  117. halil ibrahim günlemeç // 30 Temmuz 2012 at 17:37 // Cevapla

    merhaba ben bu 2 yıllık sınavsız geçiş hakkını nerden yaıcam öğrene bilirmyim

  118. nur gümüş // 30 Temmuz 2012 at 16:35 // Cevapla

    sağlık meslek lisesinde okuyorum son sınıf.üniverstede diyaliz bölümüne direkt geçiş hakkımız var ancak geçiş yapabilmek için diploma notum kaç olmalı???

  119. Merhaba;
    Ben 2007 Ağırlama Gıda mezunuyum.Bu sene YGS sınavına girdim ama barajı geçemedim.Sınavsız geçiş hakkımı kullanmak istiyorum yalnız alan dışı kullanabilir miyim bu hakkımı beni bilgilendirir misiniz? Diploma notu;74,8 okul başarım 313,3 ve hangi bölümleri tercih edebilirim… Teşekkürler

  120. Hasan akyüz // 29 Temmuz 2012 at 21:40 // Cevapla

    merhaba ben sınavsız geçiş hakkımı kullanıcam . ama bu meslek yüksekokulları hep ygs-1 puanı ile alıyor görüküyor internette . Bi yerden duydum ama doğrumu bilmiyorum …

    2 yıllık üniversitelerin hepsi Sınavsız Geçişi kabul ediyormuş . Yardımlarınızı bekliyorum …

  121. yunus cetintulum // 29 Temmuz 2012 at 21:22 // Cevapla

    Marhaba ben bu sene ticaret meslek lisesi bilgisayar bölümünden mezun oldum,ve ygs sinavinda baraji geçemedim. Sinavsiz geçiş ile kendi bölümümden eskişehir anadolu üniversitesine gitmek istiyorum, diploma puanım 56,45 daha önce hiç tercih yapmadim nasil tercih yapicağim hakkinda fazla bilgim yok yardimci olursaniz çok sevinirim. İyi günler

  122. öznur yılmaz // 29 Temmuz 2012 at 20:06 // Cevapla

    mrb ben kız teknik ve meslek lisesi giyim üretim yani tekstil bölümü ögrencisiyim benim geçiş hakkında kendi alanım dışında tercih yapma olasılığm nedir? ltfen mail atın:S

  123. tugce yılmaz // 29 Temmuz 2012 at 17:29 // Cevapla

    merhaba..
    bu sene çocuk gelişimi bölümünden mezun oldum dıploma notum 70 ve ortaogretım basarı puanımda 323 . 2 yıllık tercıh yapmayı dusunuyorum yazabılceqım yerler hakkında bılgı verırsenız sevınırım.

  124. yasemin bayram // 29 Temmuz 2012 at 15:03 // Cevapla

    mrb. bn acıklise mezunuyum bu yıl 2 yıllık sınavsz geçiş hakkımı kullanmak istiyrum uludağ üni. için grafik tasarım bölümü bunun için neelr yapmm lazım nasıl bi yol izlemem lazım yardımcı olursanız cook sevinirim şimdiden cok tskr ederim…

  125. ben kızmeslek lisesi mezunuyum sınava girdim 185 puan aldım 2 yıllıka gitmek istiyorum bu tercihleri nasıl yapacam hiç anlamadım okula gittim kimse doğru düzgünilgilenmedi yardımcı olurmusunuz…

  126. merhaba arkadaslar ne zaman basvrular baslıyor haberi olan varmı *

  127. salih acun // 28 Temmuz 2012 at 13:55 // Cevapla

    merhaba ben bu sene mezun oldum sadece bu senemi sınavsız geçiş hakkım var yoksa seneyede var mı ?

  128. atam barın // 28 Temmuz 2012 at 12:06 // Cevapla

    merhabalar ben 2 yıllık geçiş hakkı tercihlerini nereden yapıcam hiç bir fikrim yok yardımcı olursanız sevinirim iyi günler…

  129. Birsen Doğru // 27 Temmuz 2012 at 20:09 // Cevapla

    merhaba ticaret meslek lisesi muhasebe ve finansman mezunuyum. denizli dış ticaret meslek yüksek okuluna geçiş yapma hakkım nedir ? bilgi verir misiniz ?

  130. Merhabalar,1982 kız meslek lisesi mezunuyum bu yıl açık öğretim iki yıllık bir bölüme kayıt olmak istiyorum,ygs başvuru yapmadım bankayada para yatirmadim, kayıt olabilirmiyim ,

  131. merhaba arkadaşlar ben 2012 hazır giyim bölümü meslek lisesi mezunuyum.ygs sınavında barajı aşamadım,82.75 ise diploma notum…2 yıllık düz geçiş hakkımı kulanmak istiyorum. İst. devlet üniversitelerini yazmak istiorum fakat bu diploma notumla üniversite kazanma şansım düşük mü.yardımcı olursanız sewnirim :)

  132. cemile yapıcı // 26 Temmuz 2012 at 17:40 // Cevapla

    merhaba. ben geçen yıl tercih yaptım ve yerleştim fakat gitmedim bu yıl tekrar sınava girdim ama barajı geçemedim 140 puanının üstünde puanlarım meslek lisesi mezunuyum bölümm bilgisayar. kendi bölümüm dışında terch yapabiliyor muyum? puanım geçen yıl terch yaptığmdan dolayı ne kadar düşer? sınavsız geçiş hakkım hala var mı? bunların hiç biri olmadı en kötü ihtimalle kendi bölümüme tercih edebiliyor muyum? lütfen acil yardımınıza ihtiyacım var:(

  133. emre surucu // 26 Temmuz 2012 at 15:44 // Cevapla

    üniversiteye geçişte lisedeki bölümün aynısına gitmek zorunlumu

  134. çilem uğ // 26 Temmuz 2012 at 15:39 // Cevapla

    ben bu yıl meslek lisesinden mezun oldum 2 yıllık geçiş hakkımı kullanmak istiyorum puanamı bakıcam yoksa bölümümün olduğu yerleri yüksekte olsa yazıyım mı tercih kılavuzunu okudum 6c de geçiş hakkı olan okulları bulabilcekler diyo ama 6c yi bulamadım yardım ederseniz sevinirim..

  135. aslı yeditepe // 26 Temmuz 2012 at 14:14 // Cevapla

    ben anadolu ticaret meslek lisesinden biyomedikal cihaz teknolojileri bölümü mezunuyum.Anestezi bölümüne puanım tutarsa gitmek istiyorum.Ama puanım yetmezse 2 yıllık geçiş hakkımı kullanmak istiyorum.bunu nasıl yapabilirim.

  136. muhammet çelik // 26 Temmuz 2012 at 12:25 // Cevapla

    Ben elektronik -elektronik teknolojileri mezunuyum kendi bölümüm haricinde başka hangi 2 yıllıklara sınavsız geçebilirim?

  137. nermin çayır // 26 Temmuz 2012 at 00:05 // Cevapla

    ben 2012 çocuk gelişimi mezunuyum.sınavsız geçiş hakkımı kullanmak istiyorum. 2senelikleri tercih ettiğimiz zaman ygs puanına mı bakılıyor yoksa diploma notuna mı diploma notum 83,67 ygs4 puanım 260.tercih yaparken nasıl sıralamam gerek cevaplarsanız teşekkür ederim.

  138. nermin çayır // 26 Temmuz 2012 at 00:01 // Cevapla

    ben 2012 mezunuyum sınavsız geçiş hakkımı kullanmak istiyorum diploma notum 83,67 ygs4 puanım 260.2 yıllıkları tercih ettiğmiz zaman diploma notuna mı bakılıyor yoksa ygs puana bakılıyor.tercih yaparken tercih sıramı nasıl ayarlamam gerek.Sorularımı cevaplarsanız çok teşekkür ederim.

  139. merhabalar ben 2011 yılında kız meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum sınavsız geçişşimi daha önce kullandım yine kullanabilirmiyim tablo 3A dan çocuk gelişimi olan üniversteleri buldum onların yanında yazan puanlar ortaöğretim başarı puanımı yoksa ygs puanımı birde okulları seçtim diyelim ben tercih formumumu doldururken ösym benim sınavsız geçiş hakkımı kulandığımı nerden anlıyacak.ben vakıf üni. istiyorum orta öğretim başarı puanım 398 herhangi bi vakıf üni. %50 urslu kazanma imkanım varmı mezun olamma rağmen

  140. seda aydan // 25 Temmuz 2012 at 16:49 // Cevapla

    ben bankacılık ve sigortacılık okudum istanbul geçiş yapabilceceğim devlet üniversteleri 3 tane bunlarda marmara istanbul yıldız teknik üniverstesi ben sadece bunlar için tercih yapabileceğim sınavsız geçiş ama tutmama ihtimali varmı bunu nerden bilecem yardım lütfenn

  141. TaNeR Atakol // 25 Temmuz 2012 at 15:29 // Cevapla

    ZeYNeP tabikide tercih hakkına sahipsin….

  142. umut çakır // 25 Temmuz 2012 at 13:19 // Cevapla

    ben meslek lisesi motor bölümü mezunuyum bu yıl mezun oldum sınavsız geçişte makina bölümüne tercih yapabilirmiyim tercih yaparsam puanım kırılırmı acaba şimdiden teşekkürler.

  143. ilyas çıracı // 25 Temmuz 2012 at 11:34 // Cevapla

    arkadaslar ben meslek lısesi mezunuyum elektrik elektronık 2011 de gecen yılda kendi bölümüme tercih yapmadım baska 2 yıllık hangi bölümlere tercih yapma sansım var ?

  144. MAKBULE ESRA // 25 Temmuz 2012 at 11:18 // Cevapla

    MERHABA BEN MUHASEBE BÖLÜMÜNDEN BU SENE MEZUN OLDUM YGS SINAVINA GİRDİM AMA KAFA DAĞINIKLIĞI YÜZÜNDEN AÇIKÖĞRETİM BARAJINI GEÇEMEDİM .. ŞİMDİ İSE 2 YIL AÇIKTAN OKUMAK İSTİYORUM BUNUN HAKKINDA BİLGİNİZİ İSTİYORUM CEVAPLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.

  145. Merhaba ben kız meslek lisesi giyim bölümü 85 yılı mezunuyum. Sınavsız geçiş olan bölümler hakkında bilgi verirmisin ? Şimdiden teşekkür ederim :)

  146. kader çalı // 24 Temmuz 2012 at 23:08 // Cevapla

    evet hangi üniverstenin benim puanımı tutcağını nerden bileceğim ben bankacılık ve sigortacılık okudum istanbul geçiş yapabilceceğim devlet üniversteleri 3 tane bunlarda marmara istanbul yıldız teknik üniverstesi ben sadece bunlar için tercih yapabileceğim sınavsız geçiş ama tutmama ihtimali varmı bunu nerden bilecem

  147. hakan ayhan // 24 Temmuz 2012 at 19:58 // Cevapla

    bilişim teknolojileri mezunuyum. sınavsız geçişte hangi üni. hangi diploma puanıyla sınavsız geçişe öğrenci almış buna nasıl ulaşabilirim klavuzda yok böyle bir bilgi.

  148. Nuran Dündar // 24 Temmuz 2012 at 18:35 // Cevapla

    ben 2011 mezunuyum dogum tarihim 92 gecen sene sınavsız gecıs hakkımı kullanmadım terchte yapmadım bu sene kullanmak ıstıyorum ama hocalarım terchte yazacagım üniversitelerde en son alınan ögrencinin dogum tarihi 93 ise yazma senı almazlar sansın olmaz diyorlar onları yazmadıgımda da pek birsey kalmıyor bilgisi olan var mı yazmalı mıyım yazmamalımıyım bılmıyorum cok kararsız kaldım sınırlerım cok bozuldu :(

  149. Fatih uLuSoy // 24 Temmuz 2012 at 16:19 // Cevapla

    tabkide kullanablirsin zeynep. bnde 2011 mezunuyum ve bu sene tercih yapıcam. için rahat olsun..

  150. dilek özdemir // 24 Temmuz 2012 at 11:58 // Cevapla

    ben 2012 çocuk gelişimi erken çocukluk dalından mezunum . ek puanlı yerleştirme puanım ygs-5 272 ek puanlı yerleştirme başarı sırası ise 60597 .şimdi ben 2 yıllık tercih yapacağım .3A tablosundan bakarken ben hangi 2 yıllık üniversitenin benim puanımı tuttuğunu nerden anlarım ?

  151. zeynep haktanır // 24 Temmuz 2012 at 09:25 // Cevapla

    ben 2011 de meslek lisesinden mezun oldum ama sınavsız geçiş hakkımı kullanmadım sınavsız geçiş hakkını bu yıl kullanabilir miyim ?

    • dilek özdemir // 24 Temmuz 2012 at 11:51 // Cevapla

      ben de bu sene mezunum rehberlik öğretmenlerimiz dönem başında bize bu sene tercih hakkınızı kullanmazsanız seneye sınavsız geçiş hakkını kullanabileceğimizi söylemişlerdi

  152. zeynep çapar // 24 Temmuz 2012 at 09:19 // Cevapla

    ben 2011 meslek lisesi çıkışlıyım geçen yıl hiç bi şeklde bi işlem yada tercih yaptırmadım sınavsız geçiş hakkını bu sene kullanabilir miyim ?

    • cansu doğan // 25 Temmuz 2012 at 17:15 // Cevapla

      ben iki yıllık üniverste okuyorum memnun değilim bu senede baştan tercih yapmak istiyorum nerden yapılıyo.s

  153. yeşim kartal // 23 Temmuz 2012 at 22:56 // Cevapla

    2012 yılı acil tıp teknısyenlıgı saglık meslek lısesı mezunuyum.. geçiş hakkımı kullanmak ıstıyorum.. fakat bazı üniversitelerin boy kılo sorunu var ben bır cm’den kaybedıyorum.. bazı unıversıtelerın sartlarında boy sorunu aranmamaktaymıs ama ben bulamadım ınternette bununla ılgılı bırsey yazmıyor bana yardımcı olabılır msınız ? ygs ıle de aynı zamanda anestezıyı yazmk ıstıyorum benı bılgılndırebılır mısınız??

  154. can kıaç // 23 Temmuz 2012 at 21:03 // Cevapla

    2013 yılında da sınavsız geciş hakkı varmı benim için çok önemli

  155. emre yolcu // 23 Temmuz 2012 at 14:42 // Cevapla

    internetten yapabiliyoruz dimi sınavsız geçiş hakkını ösym adresinden biraz yardımcı olursanız sevinirim

  156. özkan aksu // 23 Temmuz 2012 at 13:52 // Cevapla

    merhaba ben turizm otelcilik bölümünden bu sene mezun oldum.Şansımı denemek için bu seneki sınavın 1. oturumuna katıldım ama 130 puan aldım şimdi ise yatay geçiş hakkımı kullanmak istiyorum,okulum bu hakkımın oldugunu söyledi ama sorun şu ki nasıl nasıl başvuracagımı bilmiyorum, bu konuda yardımınıza ihtiyacım oldugunu bildiririm yardımlarınızı arz ederim

  157. mrb ben 1994 yılı ticaret meslek lisei mezunuyum nu yıl sınava girdim kazanamadım sınavsız geçiş yapmak istiyorum ancak kitapcıkda işratlayip işretlemediğimi bilmiyorum bu konuda nerden bilgi lacağım kimi arasam bilgim yok diyorlar.

  158. ben meslek lisesi halkla ilişkiler mezunuyum hangi üniversitelere geçiş yapabilirim. girdiğim sınavda barajı gecemedim bu sorun olmaz dimi.

  159. Gokcer Sivrikaya Oksuz // 23 Temmuz 2012 at 00:58 // Cevapla

    Merhabalar. Ben 1993 te hazır giyim konfeksiyon bolumunden 6,75 diploma notu ile mezun oldum simdi tekstil ile ilgili bir bölüme sınavımız geçiş yapabiliyormuyum
    TSK.

  160. buket elmas // 22 Temmuz 2012 at 20:56 // Cevapla

    ben çocuk gelişimi mezunuyum 2 yıllık dikey geçişe girecem diploma puanım 65.00 sizce girebilir mym 2 yıllıga ? we hang üniversitelerde var bilgi verebilir misiniz?

  161. dikey qeçişlerin nerelerde olduqunu görebileceqimiz bir site varmı?

  162. özge akmanlı // 21 Temmuz 2012 at 16:45 // Cevapla

    ben çocuk gelişimi mezunuyum ygs puanım 201. bişeye yaramıyo bende2 yıllık geçiş hakkımı kullanmak istiyorum diploma puanım 75.75 sizce açıkta kalma gibi bi durum olabilir mi herkes bişeyler söylüyor kafam okadar karıştı ki ne yapçam bilmiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim.

  163. 2 yıllık geçişler ne zaman ve nerde yanı ınternet sıtesındenmı yapıcaz ösym nin yoksa okula yada başka bı yere gitmek gerekıyomu bilen varsa mutlaka yazsın hiç bişey bılmıyorum bu konuda tek bıldığım tablo 3A okdar nasıl ve nerdee yapılcak bılmıyorum 35TL yatırdım ayrıca.bılen bırısı varsa cevap verırse çok sevınırım .

  164. hayatıkaarabacAK // 21 Temmuz 2012 at 14:28 // Cevapla

    sımdı mıllet cayır cayır dırek gecıs var şu var dıye bızı boyuyo tercıh zamanı gelıo yapıyoz tercıhı sonuc yerlesemedınız amına koryum ben boyle duzenın meslek lısesı mezunuyum ben bılgısayar bolumunun 2 yıllıqına qıdemıorm elı duz lısesınden gelen gırıyor gecen sene ortada kaldık gene ortda kalıcaz herhalde….

  165. hüseyin akyldız // 21 Temmuz 2012 at 13:02 // Cevapla

    ben meslek lisesi bilgisayar programcılığı ve web tasarım bölümü mezunuyum hangi üniversitelere geçiş yapabilirimsınava grdım ve barıjı acamadım 124 puan yaptım bıı problem olurmu

  166. ebru Köroğlu // 21 Temmuz 2012 at 12:39 // Cevapla

    mrb ben web tasarım bolumunden mezun oldum ama hangı unıversıtelerde ne bolumunu secebılıyorum bılmıyorum arastrıyorum ısıme yarıcak bısey bulamıyorum yardımcı olursanız mutlu olurum.. bıde tercıhler ne zamn baslıcak?????

  167. alper gür // 20 Temmuz 2012 at 23:37 // Cevapla

    64.50 gibi bi diploma puanıyla istanbulda bir bilgisayar prog. bölümüne geçiş kolay olur mu ama okulu istanbulda okumadım bide teknik lise mezunuyum

  168. bn lisede bilgisayar prog. okudum grafik tasarıma geçiş varmı

  169. Talha özkan // 20 Temmuz 2012 at 18:34 // Cevapla

    ben e m l haberleşme bölümü mezunuyum üniversiteye nasıl tercıh yapabılırım

  170. ezgi gümüş // 20 Temmuz 2012 at 14:44 // Cevapla

    mrb.. ben kız meslek lisesi çocuk gelişimi 2011 mezunuyum. direk geçiş hakkm var mı yanı öle bişey var mı? ltfen yardımcı olun

  171. sibel kızıl // 20 Temmuz 2012 at 13:08 // Cevapla

    bn meslek lisesinden yeni mevzunum sınavsız gecıs icn ne zaman nasıl tercih yapcm

  172. RABİA KISACIK // 20 Temmuz 2012 at 12:05 // Cevapla

    ben meslek lisesi bilgisayar programcılığı ve web tasarım bölümü mezunuyum hangi üniversitelere geçiş yapabilirim. 2 yıllık olan bölümlere sınavsız geçiş yaptım.

  173. gamze aydın // 20 Temmuz 2012 at 10:03 // Cevapla

    2 yıllık geçişler ne zaman yapılacak ?

  174. Merhaba ben 2007 çocuk geLişimi mezunuyum .. Sınavsız geçiş hakkımı kuLLandım ama bir yere yerLeşemedim . DipLoma puanım 76 düşük mü ondan mı yerLeşemedim acaba … ?

  175. 2 yıllık geçişler ne zaman yapılacak

  176. ösymniin ilk sınavına girdim barajı aşamadım ama meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum ben bu sene 2 yıllık geçiş yapabilir miyim bana yardım ederseniz bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim :)

  177. ben geçen sene sınavsız geçiş hakkımı kullandım terçih yaptım geldi fakat gidemedim bu yıl yine kullanabilir miyim bilgisi olan varmı

  178. ben ticaret meslek lisesi mezunyum diploma puanım 67,71 optisyenlik okumak istiyorum ancak bu bölüm gözümü korkutuyor bu bölümle ilgili neler söyleyebilirsiniz?

  179. gökhan kılıç // 14 Temmuz 2012 at 23:07 // Cevapla

    bn meslek lisesinden elekyrk elektronik bölümü mezunuyum 2 yllıga gideblrmiyim

  180. dilek uğur // 14 Temmuz 2012 at 16:01 // Cevapla

    ben bu yıl ticaret meslekten mezun oldum dış ticareti okumak istiyorum diploma puanım 58 civarı diş ticaret bölümüne gidebilirmiyim

  181. merhabalar ben 2011 lise çıkışlıyım o dönemde yatay geçiş hakkımı kullanmadım 2012 dede sınava girmedim peki bu yıl 2011 puanımla yatay geçiş hakkımı kullanabilrmiyim yada sınavsız geçiş yapabilirmiyim

  182. zeynep polat // 13 Temmuz 2012 at 20:39 // Cevapla

    merhaba ben meslek lisesinden çocuk gelişimi bölümü okudum ben bu sene mezun oldum 2 yıllık geçiş hakkım varmı .

  183. Sema Korkmaz // 13 Temmuz 2012 at 15:08 // Cevapla

    2011 mezunuyum. 2 Yıllık geldi diploma alamadığım için gidemedim. bu sene sınavsız gitmem mümkün mü?

  184. gizem yücebas // 12 Temmuz 2012 at 14:41 // Cevapla

    mrhba ben bu sene meslek lisesinden mezun oldum kadın gıyım modalisligi dalim. ben sınava girdm ama baraj asamadım geciş hakımı kulanma sansım varmi .herkes ayrı birsey söyluyor simdide geciş haknı kulansan ack ögretm olarak okuycagım söylenıyor ltfn bu konu hakında benı aydnlatrmsn…

  185. serpil yılmaz // 12 Temmuz 2012 at 14:16 // Cevapla

    oss ye basvuru yaptım fakat sınavlara gıremedım meslek lısesı mezunuyum 40 tl yatırdım sınavsız gecıs hakkımı kullanmadım hıç bu sene kullanabılır mıyım basvurumu yaptım sınavlara gıremedım

  186. sedat gören // 12 Temmuz 2012 at 13:43 // Cevapla

    slm bn ticaret meslek lisesi mezunum iki yıılık geçiş kalkmıştı bu sene geleceğini duydum doğru mu yada nerden öğrenebilirim?

  187. 75 diplama puanyla istedigm yere geçiş yapabilirmiym

  188. ben 2011 kız meslek lisesi çocuk gelişimi bölümü mezunuyum. bu sene sınava girmedim fakat 2 yıllık geçiş hakkım hala var mı ?

  189. ben imamhatip lisesinden mezunum iki yıılık geçiş kalkmıştı bu sene geleceğini duydum doğru mu yada nerden öğrenebilirim?

  190. hamdi taş // 09 Temmuz 2012 at 17:22 // Cevapla

    selam
    muhasebe ve finansman alanı 2012 mezunuyum dikey geçiş hakkını kullanarak hangi bölümleri ve hangi üniversitelerini tercih edebilirim.?

  191. ben meslek lisesinde inşaat bölümünü okuyacağım ama meslek lisesini bitirdikten
    sonra üniversitiye gçiş yapabilirmiyim

  192. Admin ben motorlu araçlar teknolojisi mezunum ösym e girdim kazanamadım.2 yıllık sınavsız geçiş hakkımı kullanmak istiyorum.Hangi bölümlere girebilirim?

  193. Şeyhmus Gültekin // 08 Temmuz 2012 at 20:20 // Cevapla

    Merhaba Ben meslek lisesi 2012 mezunuyum diploma puanım 84,5 pilotluk alanlarına nasıl yerleşe bilirim yada gide bileceğim alanlar neler ola bilir..

  194. ferhat şaşkara // 08 Temmuz 2012 at 18:15 // Cevapla

    2 yıllık dırek geçışe nezaman para yatıracagız gıdebılmekk ıcınnn

  195. halil ibrahim // 08 Temmuz 2012 at 17:40 // Cevapla

    kaç puanla 2 yıllık üniverste okuyabiliriz benim bölümüm elektrik_elektronik yüksek gerilim. nezamn ve masıl başvuracağız ?

  196. halil ibrahim // 08 Temmuz 2012 at 17:39 // Cevapla

    kaç puanla 2 yıllık üniverste okuyabiliriz benim bölümüm elektrik_elektronik yüksek gerilim. ve nasıl ve nezman başvuracaız.

  197. fatma 10 tl yatırmadıysan üzgünüm ama geçiş yapamıyorsun

  198. sorularımıza kim cevap verecek…………. cevaplanacaksa ne zaman

  199. ben meslek lisesi mezunuyum 4 yıllık için sınava girdim ama istediğim gibi gelmiyecek sanırım puanım . o yüzden 2 yıllık okumaya karar verdim 2 yıllık için geçiç yapabilir miyim sınava girince 2 yıllık hakkın kalkıyor diye bir sey duymuştum. bu konuda yardımcı olabilirmisiniz bana ??

  200. mrb 2011 meslek lisesi cocuk gelişimi mezunuyum gecen sene geçişe basvurmadım. bu senebasvurdum diploma puanım 76.35 ve bulundugum ilin üniverstesinde bölümüm yok geçişin gelmesi yuzde kac bilgilendirirseniz sevinirim

  201. mrb 2011 meslek lisesi cocuk gelişimi mezunuyum gecen sene geçişe basvurmadım. bu senebasvurdum diploma puanım 76.35 ve bulundugum ilin üniverstesinde bölümüm yok geçişin gelmesi yuzde kac bilgilendirirseniz sevinirim

  202. fatma bertiz // 28 Haziran 2012 at 09:09 // Cevapla

    ben meslek lisesinden bu sene mezun oldm 10 TL yatırmadım 2 yıllık için bu sene gidemiyecek miyim ?

  203. neslihan şahin // 27 Haziran 2012 at 22:01 // Cevapla

    merhaba ben de bu sene mezunuyum. meslek lisesinde giyim bölümü okudum geçiş hakkımıda gyim bölümüne kullanmak istiyorum. Bunun için bana önerebileceğiniz istanbulun her yerinde olabilir giyim bölümü olan üniversteler önerebilirmisiniz

  204. Merhabalar,

    Ben 2 yıllık büro yönetimi ve yönetici asistanlığı okuyorum fakat bölümümü değiştirmek istiyorum nasıl yapacağım yardımcı olur musunuz? Saygılarımla,

  205. Kaan AKALIN // 27 Haziran 2012 at 14:42 // Cevapla

    kaç kere sınavsız geçiş kullanabilirim? Geçen sene kullandım bu sene de kullanabilir miyim?

  206. ben tüm derslerden gectim ama yıl sonu yapılan beceri sınavından kaldım 2 yıllık ünüversiteye tercih yapalirmiyim ?

  207. Kooperatifçilik bölümü iyimidir,nasıldır

  208. Ben ticaret liseli pazarlama bölümünden mezun oldum diploma notum 60,,,2 yıllık grafik tasarım veya bilgisayar programcılığına sınavsız geçiş yapabilrmiyim yada hangi bölüme gitmeliyim..

  209. Kooperatifçilik bölümü nasldr.

  210. Ben ticaret liseli pazarlama bölümündn mezun oldum diploma notum 60,,,2 yıllık grafik tasarm veya bilgisayar programcılğna sınavsz geçiş yapabilrmiym yada hangi bölüme gitmeliyim..

  211. meslek lisesi mezunuyum 2012 de sınava ikinci kez girdim geçen yıl tercih yaptıgım için geçiş hakkım iptal olmuş mudur ?

  212. bilnaz alökmen // 25 Haziran 2012 at 12:49 // Cevapla

    kaç puanla dışarda 2 yıllık üniverste okuyabiliriz benim bölümüm elektrik_elektronik görüntü ve ses sistemleri

  213. bilnaz alökmen // 25 Haziran 2012 at 12:46 // Cevapla

    2 yıllık hakkımızı ne zaman kulanabiliriz ve ne zaman yerler belli olacak

  214. bilnaz alökmen // 25 Haziran 2012 at 12:44 // Cevapla

    2 yıllık hakkımızı ne zaman kullanabiliriz ben bu yıll burhanettin yıldız e.m.l den mezun oldum ve sonuçlar yerler ne zaman belli olacak arkadaşlar bilgisi olan varsa haber verebilirim::(

  215. emrah arifoglu // 25 Haziran 2012 at 12:42 // Cevapla

    benım sorum su olcak ben meslek lısesı mezunuyum cılt bakımı ve kuaforluk 2yıllık sınavsız gecıs hakkımı kullanmak ıstıyorum diploma not ortalamsı mı bakılıyor mu bakılıyorsa en az kac olması gerekıyor soylentılre gore kalktı dıyolardı sınavsız gecıs bu konuda lutfen bı bılgı ıstıorum tesekkur ederım

  216. HACER HAMİTGİL // 25 Haziran 2012 at 03:32 // Cevapla

    arkadaşlar acele etmeyin her sene hemen hemen tüm üniversitelerin taban puanı değişiyor ösym nin ön lisanslar için tercih kılavuzu yayınlıyor tablo A DİYE ordan seçersiniz istediğiniz üniversitenin puanlarını görürsünüz 2 yıllık geçişi kullanacaklar taban puanları görünce korkmasınlar çünkü o puanlar kişinin AOP yani diplomanın getireceği puanla yerleşeceklerdir unutmayın canlar.

  217. HACER HAMİTGİL // 25 Haziran 2012 at 03:19 // Cevapla

    ÖNCELİKLE SLM ARKADAŞLAR SORULARINIZA YANIT VEREYİM.

    1–AFİFE HANIM HER BÖLÜM İÇİN GEÇİŞ HAKKI VERİLEN ALANLAR VARDIR BİLİŞİMİN İZİN VERDİĞİ DALLARA GEÇEBİLİRSİNİZ.DİREK SAĞLIĞA GEÇEMEZSİNİZ.

    2–AYŞA N hanım hemşireliğin açık öğretimi yok çünkü sağlık bölümünün çoğu uygulamalıdır yani yüz yüzedir çünkü insan sağlığıyla ilgileneceksiniz görmeden en basit olan iğne yapmayı bile evde kendi kendinize öğrenemezsiniz.

    3–REYHAN H kardeşim 2 yıllık okuyan herkes DGS sınavına girerek 4 yıllığa çıkarıyor bu sınav kolay olduğu kadar zorda çünkü her bölümün kontenjan sayısı çok az örneğin kimi üniverste …….filan bölümden 2 kontenjan koymuş türkiye geneli istediğin o bölüm için ilk 2 ye girmek mesele ama her şey birazda kısmet nasip üniversitede ders notlarınız 80 altında olmazsa avantajınız yükselir tabi başarılar.

    4—D PAPATYA KARDEŞ 2 yıllık geçiş için üniversite sınavına gerek yok fakat bu hakkıda elde edebilmek için üniversite sınav başvuruları başladığında sınavsız geçiş yapmak istiyorum diye bir kutucuk var onu işaretliyorsun bankaya parayı yatırıyorsun böylece sınavsız geçişe ilk adımı atmış oluyorsun. tercih başvurularıda LYS sınavı açıklandıktan sonra tercihlerin başladığıyla ilgili meb duyuru yapar .sende tercihini zaman kaybetmeden yaparsın inşlh.

    5—SERAP D kardeşim 2 yıllık sınavsız geçiş olan bölümlerin açık öğretimi kesinlikle yok.örgün okuyacaksın tek çaresi bu.

    6—ARDA KARDEŞ SINAVSIZ GEÇİŞ İÇİN ÖNCELİK İLK MEZUN OLMAK

    A– AOP puanınızın yüksek olması gerek
    .
    B—TERCİH EDECEĞİNİZ tüm üniversiteler öncelikle herkes kendi öğrencisini alır isterseniz türkiye 1. olun hiç önemli değil amaç önce kendi il ve ilçelerinden mezun olan öğrencisini yerleştirmek .

    C—tercihlerinizi yaparken önce kendi bulunduğunuz bölgenin üniversitesini tercih edin

    D—KESİNLİKLE kılavuzdaki meteb içi ve meteb dışı yazılarına dkkat edin METB İ yazan sadece kendi bölgesindeki öğrenciyi alacak demektir (kısacası şansınız % 0,1 yani unutun demektir ))

    E—METEB D yazan ise hem kendi öğrencisini hemde AOP si yüksek olan farklı bölgelerdeki öğrencileri kabul ettiğini belirtir.yani şansınız halen var demektir

    F—HA BİRDE ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ BİR DİP NOT VEREYİM== yıllardır sınavsız geçişi yapanlar için gelecek yıl tekrar üniversite sınavına girerse aop puanı yarıya düşüyor deniliyordu kesinlikle düşmüyor kendi bölümünün dışındaki farklı bölümleri seçtiğinizde o zaman YGS puanınızla yerleşirsiniz ve seneyede ösym puanınızı keser.

    ALTINI ÇİZEREK SÖYLÜYORUM :

    —– SINAVSIZ GEÇİŞLERDE Kİ TERCİHLERİNİZDE TEKRAR SINAVA GİRMEK İSTERSENİZ KORKMAYIN ÇÜNKÜ PUANINIZ KESİLMİYOR.

    NOT=benim düştüğüm tercih hatasına düşmeyin arkadaşlar benim AOP puanım 500 tam puandı kendi bulunduğum bölgeyi istemedim başka üniversiteleri yazdım puanıma güvendim ama hepside meteb içi olandı ve hiç biryer gelmedi.hayal kırıklığına uğradım ikinci tercihte ise meteb dışı olanları yazdım ve ığdır geldi maddiyattan dolayı dondurmak zorunda kaldım.neyse inşlh herşey gönlünüzce olsun gerçekten gönüllü işini severek yapacak faydalı olacaklar kazansın aman paramı alayımda saatimi doldurayım diyen faydasız kötü insanlar kazanmasın .dünyamız da ülkemize hayırlı yeni neslimize kaliteli güzel şeyler verebilecek herşeyin maddiyat olmadığının farkında olan arkadaşlar kazansın isterim .herkese başarılar.

  218. Sevgi ŞATIROGLU // 24 Haziran 2012 at 11:51 // Cevapla

    ben ticaret meslek lisesinden mezun oldum ve geçiş hakkımı kulanmak istiyorum gitmek istediğim okul kocaeli üniversitesi bunu tercih ederken belli bi puan yada diploma notunun en az ne kadar olması gerekiyo ?

  219. Sevgi ŞATIROGLU // 24 Haziran 2012 at 11:49 // Cevapla

    ben ticaret meslek lisesinden mezun oldum ve geçiş hakkımı kulanmak istiyorum geçiş yapmak istediği okul kocaeli universitesi belli bi puan yada diploma notunun en az ne kadar olması gerekiyor ?

    • HACER HAMİTGİL // 25 Haziran 2012 at 03:38 // Cevapla

      ahhhhhhhhhhhh AHMET kardeş çok geç kalmışsın sınavsız geçiş için ilk mezun olduğun sene bu hakkı kullanabiliyorsun .ondan sonraki tüüüüüümm seneler üniversite sınavında tıpbı tuttursan yine gelmiyor. öncelikler her zaman yeni mezun olanların.

      • HACER HAMİTGİL // 25 Haziran 2012 at 03:45 // Cevapla

        ahmet kardeş mezun olduğun bölümün sınavsız geçiş hakkıyla açık öğretimi yok fakat geçişi yapsan bile gelmeyecek o yüzden açık öğretimin barajı aşamayanlar için bile bazı bölümleri var tercih dönemi geldiğinde yapabilirsin ama fikrimi söyleyeyim hepsi dandik bölümler kısacası emeğine yazık olur . HA A kendini geliştirmek istiyorsan O BAŞKA !!
        ona saygı duyarım.

  220. mrb benim sorum şu ben 2005 ticaret meslek lisesi mezunuyum sınava girdim bu sene ama barajı geçemedim şimdi iki yıllık sınavsız geçiş hakkımı kullanmak istiyorum açık ögretim ne yapmam gerekiyor teşşekürlerr

  221. bölümlerin puanlarını yazar mısınız

  222. arkadasın sımdı 2 senelık i okuduktan sora 4 yıllıga qıtmek ıcın unıversıtenın sınavları oluyo benım bılgım war o sınavı gecmek bıraz zor dıyolar ama benım bıldıgım bu

  223. handan uluhan // 22 Haziran 2012 at 23:15 // Cevapla

    Ben Grafik fotograf bolumu mezunuyum 2yillik dire gecis yapmak istiyorum fakat ygs puanim dusuk …istedigim yer malatya universitesi gecis yapabilir miyim yani bosta kalir miyim bilgilendirirseniz sevinirim simdiden tesekkurler

    • HACER HAMİTGİL // 25 Haziran 2012 at 03:50 // Cevapla

      HANDANCIM sınavsız geçilerde ygs puanın değil ,sadece AOP yani diploma puanının getireceğiyle gideceksin aman meteb içimi dışımı dikkat et sonra açıkta kalırsın .yanlış hatırlamıyorsam malatya meteb içi olmalıydı ama sen yinede ön lisansların geçiş kılavuzlarına baka ve öğren

  224. afife tekin // 20 Haziran 2012 at 18:32 // Cevapla

    ben bilişim mezunuyum ünv de sağlık bölümünü okumak istiyorum sınavsız geçiş hakkımdan yararlanarak o bölüme geçme hakkım var mı

  225. kız meslek lisesi mezunuyum açık öğretimden ünüverstede hemşirelik bölümünü okumak istiyorım olurmu lütfen yardım edin

  226. ben 2013 yılında ygs sınavına gırecegım. Tİcaret lisesinde okuyorum. fakat diyelım kı ygs den ıstedıgım puanı alamadım. 2 yıllık unıversıteye gecıs hakkımı kullandım. sonra o ıkı yılın sonunda onu nasıl 4 yıllıga cıkarabılırım. Bunun hakkında bılgı verırsenız cok sevınırım. Teşekkurler….

  227. bir arkadaşım da imamhatip mezunu, üniversite sınavına hiç girmedi, sınava girmediği için sınavsız geçiş hakkını kullanamıyormu? bu konuda da yardımcı olursanız çok sevinirim. bir de bu başvurular ne zaman başlıyor tam tarih verebilirmisiniz yada bilmiyorsanız nerden öğrenebiliriz, telefon numarası verebilirmisiniz?

  228. merhaba, benim de bir sorum olacaktı, eşim açıköğretim endüstri meslek lisesi mezunu.üniversite sınavına da girdi, formda sınavsız geçiş hakkını kullanmak istiyorum şıkkını işaretledi.sınavsız geçiş hakkını kullanabiliyormu? bir de puan önemli değilse neye göre bu okullara öğrenciler başlatılıyor?

  229. arda bozkurt // 19 Haziran 2012 at 14:27 // Cevapla

    ben bu sene meram endüstrı meslek lısesı mezunuyum bnde dırek gecıs yapmayı dusunuyorum 2 yıllık sorum su ben konyada otryrm dırek gecısı sadece konya ve ilçelerine mı yapabılıyrm ?

  230. yunus emre yıldız istediğin yerde okuyabiliyosun die biliyorum ben cunku tercihler var yazdığın yer gelir sna bağlı yani

  231. ben kız teknik ve meslek lisesi mezunuyum 2012 mezunu bu yıl yani çocuk gelişimi bölümü bende 2 yıllık sınavsız geçiş hakkımı kullanmak istiyorum..sorum şuki açıktan okuyabilir miyim bu 2 yılı yani açıköğretim istiyorum bu konuda bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi cok araştırdım bulamadım bu soruma bi cevap teşekkür ederim

  232. sınavsız geçişin ygs ile bi alakası yok isterseniz barajı bile geçmeyin ama ygs puanına göre alınmıyoki zaten

  233. ya siz sınavsız geçişi işaretlemedim diosunuz da ygsye girmek için bulunduğunuz talep aynı zamanda sınavsız geçiş içinde geöerli bende bu yıl mezun oldum ygs ye girdim aynı zamanda sınavsız geçiş hakkımda var ve 3-13 ocak tarihleri arasında sınavsız geçiş başvuruları başlıyo yardımcı olduysam ne mutlu bana iyi günler

  234. Ali Canyılmaz // 19 Haziran 2012 at 10:41 // Cevapla

    Ticaret meslek mezunu olucm bu sene diploma notum 60 2 yıllık grafik tasarıma geçiş yapabilrmiym

  235. ömer ersara // 16 Haziran 2012 at 13:00 // Cevapla

    2012 2013 eğitim ve öğretim döneminde bu iki yıllık geçiş hakkı devam edecekmi?

  236. gülşah çaner // 16 Haziran 2012 at 01:28 // Cevapla

    2012 ygs ye girdim beklediğim gibi gelmedi ama sınavsız geçişi işaretlemedim aldığım puanla mı yerleşicem tercih yaparsam

  237. yunus emre yıldız // 15 Haziran 2012 at 16:04 // Cevapla

    slm ben 2012 meslek lisesi mezunuyum ygs ye gırdım ama ıstedıgım puanı alamadım formda 2 yıllık secme hakkını işaretledim.. merak ettiğim soruda şu alanım olan bölümü 2 yıllığı kendi yaşadığım şehirde değilde başka bir şehirde okuyabılırmıyım? yardımcı olursanız sevinirim..

  238. beyza taşdemir // 14 Haziran 2012 at 18:23 // Cevapla

    ben 2012 ygsye girdim,istediğim gibi olmadı. formda sınavsız geçişi işaretlememiştim ama geçiş yapmak istiyorum nasıl yapabilirim ?

  239. servet yılmaz // 14 Haziran 2012 at 13:48 // Cevapla

    2009 ticaret lisesi mezunuyum 2 yıllığa geçiş hakkımı a.ö.f.’den bitirme şansım varmı bu sene.. yardımcı olursanz sevinirim

  240. emine özurumca // 12 Haziran 2012 at 19:16 // Cevapla

    ben geçen sene mezunlardanım bu senedekı ygs gırdım ama iyi geçmedı malesef.simdi ise 2 yıllık geçiş hakkımı kullanmak ıstıyorum bana yardımcı olun lütfen

  241. diyelim seneye 2 yıllık geçiş yaptın 2013 deki ygs ye girebiyor muyuz?

  242. iyi günler ben üniv.de 2 senelik muhasebe bölümü okuyorum 1 senem bitti 2. senemi başka bi üniv de devam ettirme şansım varmı?

  243. iyi günler ben üniv.de 2 yıllık muhasebe bölümünde okuyorum. 2. sene mi başka üniv.de devam ettirmek zorunda kaldım 1 senemi başka okulda okuma gibi bir geçiş varmı lütfen cvp bekliyrum yardım ederseniz sevinrim…

  244. mehmet çelebi // 11 Haziran 2012 at 18:30 // Cevapla

    güzel sanatlar lisesi resim mezunuyum 2 yıllk başka bölüme geçebilrmiyim veya hangi bölüme geçebilirim

  245. BETÜL ÖZDOGAN // 11 Haziran 2012 at 14:37 // Cevapla

    ben sıvas kız meslek lısesı özel egıtım bolumunden mezun oldum bu sene Sivas takı unıv.e dgl de kayserıdekı bı unıv.de okumak ıstıyorum böyle bı imkan varmı

  246. Şefik Akkaya // 11 Haziran 2012 at 12:05 // Cevapla

    Bu yıl makıne teknolojısı bilgisayarlı makıne ımalatı dalından mezun oldum. 2 yıllık yatay gecıs yapmak ıstıyorum istanbulda yerlesebılecegım unıversıteler hakkında bılgı almak ıstıyorum. yardımcı olursanız svınırım.

    Gereginin yapılmasını arz edrım.. saygılarımla..

  247. ben muhasebe muzunu oldm bu yıl geçiş hakımı nasl yapacam.. lütfen yardm cı olun neolur……

  248. 2 yıllık geçiş hakkımı kullanacağım, bu sene tercihler hangi gün baslıyor? Bilgilendirirseniz sevinirim.

  249. meraba ben bu sene meslek lisesinden mezun oldum elektrik bölümü pano tesisat dalından fakat ben direk geçiş yapmak istiyorum ve adana çukurova üniversitesine gitmek istiyorum bunun için ne yapabilirim ? yardımcı olursanız çok sevindireceksiniz beni

  250. seyit ÖZPOLAT // 10 Haziran 2012 at 21:18 // Cevapla

    selamlar ben otomotiv bölümü mezunuyum sınavsız iki yıllığa geçiş hakkımdan yararlanmak istiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim

  251. slm ben meslek lisesi mezunuym bilişim teknolojileri bölümü web tasarım alanından 2 yıllık sınavsız geçiş hakkımı kulanmak istiyorum bana yardımcı olurmusunuz

  252. ümit sungur // 10 Haziran 2012 at 09:33 // Cevapla

    iyi günler ben bilgisayar bolumunden mezun oldum 2 yıllık yatay gecıs yapmak ıstıyorum bu varmı varsa nasıl yapacazz dıploma puanıylamı alıyolar açıkta kalma durumu varmı bıde cevap yazarsanız çok sevıncem

  253. Selam ben gecen yıl meslek lisesinden mezun oldum bu yıl 2 yıllık geciş hakkımı kullanabiliyormuyum puanın önemi varmı ygs 6 201 ygs 5 227 bisey söylerseniz sevnrm .

  254. zahide akbaş // 05 Haziran 2012 at 10:52 // Cevapla

    mrb ben çocuk gelişimi mezunuyum baska blme geciş yapablrmym yapabiliyorsam hangi bölümlere

  255. ibrahim karatas // 01 Haziran 2012 at 20:13 // Cevapla

    mrb ben ygsden 131 puan aldım ticaret lisesi mezunuyum 2yıılık açıköğretim isletme okumak istiyorum kendi alnımla ilgili bölüm olduğu icin acıköğretime yazılabilirmiyim

  256. nurcan çizmeci // 28 Mayıs 2012 at 09:25 // Cevapla

    merhaba ben meslek lisesi öğrencisiyim ygs ye girdim 179 puan aldım bilgisayar bölümü okuyorum ancak başka bölüme geçiş yapmak istiyorum bu mümkün mü yardım ederseniz cok memnun olurum

  257. mehmet inan // 18 Mayıs 2012 at 05:36 // Cevapla

    mrhb ben 1995-96 meslek lisesi elektrik mezunuyum sınavsız geçiş hakkımı hiç kullanmadım,bu sene sınava girdim 166 puan aldım bu puanla elektrik bölümü aöf 2 yıllık okuyabilirmiyim nasıl yapmam gerekiyor ,yapma gibi bir şansım varmı lütfen bu konuda ayrıntılı bir cv yazarsanız çok sevinirim…e-posta adresimi bu konuda bilgi göndeririseniz çokkkkkkkkkkkkk iyi olur lütfen…

  258. osman aydoğan // 13 Mayıs 2012 at 22:55 // Cevapla

    ben meslek lisesinde okuyorum elektrik elektronik bölümü ama itfaiyecilik bölümüne direk geçiş hakkımı kullanmak istiyorum tercihimde o hakkımı kullanabilirmym saygılarımla cevabınızı beklyrm cevabı e- postama gönderirseniz memnun olurum teşekkr ederim

  259. 2 yıllık okuduktan sonra 4yıllığa çevirmeimkanı var mı ?

  260. ömer kalay // 08 Mayıs 2012 at 17:36 // Cevapla

    ben anadolu teknik lisesinde okuyorum bilgisayar bölümündeyim mekatronik bölümünü yazabilirmiyim gelirmi ?tşkr edrm

  261. esra ışık // 06 Mayıs 2012 at 16:29 // Cevapla

    mrb ben 12 sınıf bilgisayar bölümü ögrencisiyim ygsden gecemedim ama 146 aldım..bu sene 2 yıllık geçiş hakkkımı kullanmak istiyorum ama açıktan kullanmak isityorumm kullanabiliyormuyumm bunu öğrenmek istiyorumm

  262. ilknur arıtk // 03 Mayıs 2012 at 09:39 // Cevapla

    slm ben ticaret mslek lisesi muhusebe ve finasman öğrençisiyim bu sınavsız geçiş sistemi kaç yıl daha s üreçek. Bn 10. sınıfm da ayrıça bu 2 senelik hakkımızı sınava girerek 4 yıllığa çıkarta bilirmiyiz? şimdidien teşekürler

  263. gökhan ışık // 02 Mayıs 2012 at 13:45 // Cevapla

    ben iki barajıda geçemedim geçiş hakkımı kullana bilirmiyim :))

  264. fatih sertkaya // 02 Mayıs 2012 at 10:00 // Cevapla

    merhaba ben elazığda meslke lisesinde okuyorum şansımı denemek için YGS sınavına girdim fakat iyi bi not alamadım.bu yüzden 2 yıllık üniversiteye gitmek istiyorum bunu içinde ygs ye girmek istiyorum’u işaretledim forumda 140 baraj puanı varmı

  265. esma öncu // 01 Mayıs 2012 at 19:25 // Cevapla

    ben acıkli cocuk gelısımı mezunuyum ygs 170 aldım okul puanım eklenıce 240 falan oluyor yanlız ben dıkey gelıste olsa 2 yılık bır ünıversteye yerlesmek istıoyrum lutfen bır cevap verın kafam ck karısık

  266. esra darıcı // 30 Nisan 2012 at 23:40 // Cevapla

    dısarıdan okunmayacakmıymıs geciş yapılınca

  267. esra darıcı // 30 Nisan 2012 at 23:38 // Cevapla

    arkadaslar gecs yabılınca okula gtmek gerekıyor mu ben acık lıse ogrencısıyımde cevap vereblır mısınız

  268. meltem sil // 29 Nisan 2012 at 22:05 // Cevapla

    merhaba ben aöl çocuk gelişimi ve eğitimi okuyorum.hocamız bugün çocuk gelişimim ve eğitimininde üniversitenin dışardan okunamıycagını söylüyo bu gerçek mi?

  269. mrb. ben meslek lisesi kimya bölümü öğrencisiyim bu yıl mezun olucam laborantlığa geciş hakkımın olup olmadığını öğrenmek isdiyorum yardımcı olursanız sevimirim şimdiden teşekkürler…

    • Özlem AYDIN // 29 Nisan 2012 at 12:36 // Cevapla

      Meslek liselerinin geçiş hakkı var kat sayı olarak .Ortaöğretim başarı puanı (alan dışı geçişlerde) 0.12 ile çarpılıyor
      Aynı anlanı tercih edecekseniz 0.15 ile çarpılıyor

  270. HuLusi Derin // 27 Nisan 2012 at 01:17 // Cevapla

    Merhaba Ben Bu sene 12 sınıf Ögrencisiyim Ve Meslek Lisesinde Okuyorum 2 yıllık geçiş Hakkım war Peki Kendi bölümüm ELektirik ELektironik _ Ben Askeriye veya poLisLik OKumayı çok İstiyorum Bu Hakkımı PolisLik Okluna Veya Astsubaylık okullarına Kullanabilirmiyim Lütfen Cevaap Weriin :/

  271. SeapŞahin // 26 Nisan 2012 at 23:09 // Cevapla

    Merhaba;
    Ticaret Meslek Lisesi Muhasebe bölümü mezunuyum sınavı kazanamdım. Sınavsız Geçiş için neler yapabilirim. Açıköğretim İşletme bölümünü seçmek istiyorum neler yapabilirim.

  272. gurbet zengin // 26 Nisan 2012 at 20:45 // Cevapla

    iyi akşamlar ben mesleki açık öğretim lisesinden bilgisayar bölümünden bu sene mezun olacam 2 yıllık geçiş hakına sahipmiyim sahipsem hangi üniversiteye gidebilirim cevabınız için şimdiden tşk

    • Özlem AYDIN // 29 Nisan 2012 at 12:29 // Cevapla

      Eğer sahipsen 2 yılık (ön lisans) yani meslek yüksek okularını tercih edebilirsin.GEçiş hakkının var olup olmadığını billmiyorum onun hakkında bir yorum yapamam.

    • sıralamda yaptığın üniversite hangisi ise alıyo işte şanşa hangsi geldiyse

  273. merhaba bilgisi olan lütfen cevaplasın ben mes. lis. moda tasarım mezunuyum 2010. sınava girdim ve barajı gecemedim. 2 senelik kendi meslegimde önlisans yapabilirmiyim. egerki yaparsam okul puanımda buna eklenecekmi. yoksa sınavsız geciş hakkı sayılıp hiç bir punım eklenmeden direk moda tasarım bölümü olan bi üni de okuyabilirmiyim . simdiden tesekkürler

  274. ilker çiçek // 26 Nisan 2012 at 13:55 // Cevapla

    2012 ygs de 150 puan aldım sağlık meslek lisesinde son senem sağlıkla ilgili 2yıllıklara puan yetmiyor ama direk geçiş için belli bir puan gerekiyormu lise deki ortalamamlamı gidiçem? birde okullun vereceği puan ortalama kaç olur ?

  275. halil elmas // 25 Nisan 2012 at 15:36 // Cevapla

    ben ygs de sıfır çektim.eloktronik habeleşme öğrencisym 2 yıl geçiş yapabilirmiym

  276. çiğdem altunsoy // 25 Nisan 2012 at 14:59 // Cevapla

    merhaba kızım saç bakım güzellik bölümünde okumaktaydı sınavsız geçiş hakkını kullamak istiyor ama nerde ünüversitesi var birde sınavda barajı geçemedi başka hangi bölümde şansını deniyebilir teşekkür ederim

    • Özlem AYDIN // 29 Nisan 2012 at 12:34 // Cevapla

      Üniversitelerin taban puanlarında ön lisans bölümü var önlisansların taban puanlarına baksın kendi bölümüyle ilgili kendi puanına göre tercih yapabilir. Ve ya bir özel üniversitede okutabilirsiniz eger maddi durumunuz yeterliyse tabi .

  277. derya şahin // 25 Nisan 2012 at 07:28 // Cevapla

    2 yıllık geçiş hakkımı kullanmak istiyorum ama kendi bölümüm olmasını istemiyorum puan aralığı olarak düşme olur mu ?

  278. srrvet çak // 24 Nisan 2012 at 20:39 // Cevapla

    2YILLIKGEÇİŞ HAKKINDA ŞEHİR DIŞI TERCİH YAPMAK İÇİN SINAVA GİRMEK MECBURİMİ MECBURİYSE KAÇ PUAN ALMAK GEREKİYOR

  279. Merhaba ben anadolu meslek bölümü bilişim teknolojileri bölümünde veri tabanı okuyorum. Diploma puanım ort 75-78 falan.. İstanbulda hangi devlet üni geçiş yapabilirim.

  280. melek erdoğan // 24 Nisan 2012 at 14:30 // Cevapla

    ygs başvuru formundaki sınavsız geçiş hakkı bölümünü işaretlemedim geçiş hakkımı kullanabılırmıyım?

  281. burcu şimşek // 24 Nisan 2012 at 10:26 // Cevapla

    mbr ben ticaret meslek lisesi öğrencisiyim bu sene ygs ye girdim ama beklediğim sonucu alamadım. sınavsız geçiş hakkımı kullanmak istiyorum. bana sınavsız geçiş ile yani sadece okul puanı ile öğrenci alan üniversiteleri söylermisiniz. bu bilgiye çok ihtiyacım var çünkü internetten bir türlü sadece okul puanı ile öğrenci alan üniv.leri bulamıyorum… yardımcı olursanız sevinirim….

  282. canan duman // 24 Nisan 2012 at 10:06 // Cevapla

    meraba ben arkadaşım adına bi soru sorucam kız meslek lisesi son sınf öğrencisiyim. arkadaşım ygs den 138 almış yani barajı gecememiş.2 yıllık okumak istyr. 140 geçmesi gerekirmıydi yoksa 2 yıllık yatay geciş hakkını kullana biliyo mu.

  283. kübra keleş // 23 Nisan 2012 at 20:21 // Cevapla

    mrh iyi akşamlar ben br soru sorcaktım ben sınava grdım ama guzel değildi 2 yıllık gecıs yapmak istıyom bunun için sınav puanlarıma bakcaklarmı yoksa sınava grmeden kı gbı puansız geciş yapabilirmıyim nolur yazın kafam çok karıstı:(

  284. GÜLNUR ÇANDIR // 22 Nisan 2012 at 19:00 // Cevapla

    mrb bn birşey soracam açık lisede çocuk bölümünü okuyorum bize şöyle söylendi açık öğretim üniverste bölüm olarak çocuk bölümü kaldırılmış diyorlar bu doğrumu acaba ya çooooooooooookkk merak ediyorum ya yoksa üniversteye gidemiyecem başka bölümede geçmek istemiyorum ya ne yapacam şimdiii bana cevap werilmisiniz acaba

  285. zeliha tetik // 21 Nisan 2012 at 18:55 // Cevapla

    merhaba beb okulöncesi çocuk gelişimi meslek lisesinde okuyorum ygsye girdim ama sınav sonuçum iyi değil 2 yıllık geçiş hakkımı war mı? varsa ne yapmam gerekiyor. bilgilerizseniz çok iyi olur.

  286. yasin yıldırım // 21 Nisan 2012 at 16:17 // Cevapla

    merhaba ben Endüstri meslek lisesi makina teknolojileri 2011 mezunuyum geçen sene tercih yaptım ve iskenderun mekatronik bölümüne yerleştim ama bazı nedenlerden kaynaklı okulu bırakmak zorunda kaldım. Bu sene tekrar ygsye girdim ama düşük bir puan aldım aceba direk geçiş hakkımı bu sene tekrar kullanabilirmiyim ???

  287. Muazzez TANIŞ // 21 Nisan 2012 at 13:54 // Cevapla

    Ben 1986 yılında Kız Meslek Lisesi Resim bölümünden mezun oldum.
    ÖSYM’ye 2 yıllık sınavsız geçiş hakkımı kullanabilirmiyim.
    2012 yılı kayıtları ne zaman yapılıyor.

  288. mehmet inalkac // 21 Nisan 2012 at 12:47 // Cevapla

    bn barajı gecemedim 2 yıllık geçiş hakkımı kullanabiliyormuyum???

  289. murat arkay // 20 Nisan 2012 at 23:13 // Cevapla

    ben ygs ye girdim ve barajı gecemedim sınavsız gecis yapabilir miyim?

  290. Mustafa SaLih // 20 Nisan 2012 at 21:46 // Cevapla

    Ben MesLek Lisesi makine bolumunde okuyorum. Ygsye girdim bu sene ama istediğim sonuç gelmedi. barajı aşamadım. 2 yıllığa geçebilirmiyim?

  291. ayşegül uçar // 20 Nisan 2012 at 21:17 // Cevapla

    1986 yılı meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum bu sene sınavsız 2 senelik geçişe başvurdum diploma notum 7.10 girebilirmiyim teşkrler

  292. büşra aydeniz // 20 Nisan 2012 at 19:53 // Cevapla

    merbaha
    ben meslek lisesınde okumaktayım son sınıfta. benım dikey geçiş hakkım var. ben onla istanbulda bır yere girebılır mıyım üniversıteye. 2 senelık bankacılık falan işletme
    hangi üniversıtelere girebilirim ben
    yardımcı olurmusunuz

  293. benim ablam 6 yıl önce mezun oldu we bu sene ygs ye girdi 165 yaptı geçiş hakkını yada açık ögretime kayıt olabilir mi

  294. ayşegül uçar // 20 Nisan 2012 at 18:48 // Cevapla

    ygs girdim ve kazanamadım sınava başvururken 2 senelik sınavsız geçiş 2 senelik çocuk gelişimi bölümünüde işaretledim . 2 senelik sınavsız geçişe hak kazanabilirmiyim 1986 yılı mezunu ve 7.10 diploma notum

  295. Ahmet Türkmen // 20 Nisan 2012 at 18:28 // Cevapla

    merhaba bn 2010-2011 Mesleki ve Teknik Eğt. Lisesi ELK-ELKTRONİK Mezunuyum Geçen yıl, en yüksek ygs’ puanım 128 di. ! geçen yıl tercih yaptım fakat yerleşemedim, Bu yıl bireysel başvuru yaptım.! Ama sınavsız geçiş hakkımı kullanmak istiyorum adında bi seçenek yoktu.. 2012 en yüksek ygs puanım 138 sınavsız geçişi kullanabilmem için mutlaka tercih yapıp, kayıtmı olmam gerekiyo yoksa kendi alan içi tercih edip.. MYO’ya direk olarak kayıt mı olmak gerekiyo.. Hiç bi bilgim yok ! Bu sorularımı yanıtlarsanız kafam rahatlıycak.. Şimdiden Teşekkür Ederim. Saygılar.

  296. hamide türemiş // 20 Nisan 2012 at 18:21 // Cevapla

    İyi günler

    açıköğretim mesleki lisesi son sınıf öğrencisiyim. Bilişim Teknolojileri bölümdeyim.
    geçiş hakkımı kullanmak istiyorum bilgisayar programcılığına yardımcı olursanız sevinirim….

  297. Umut Aksoy // 20 Nisan 2012 at 17:20 // Cevapla

    Merhabalar.. Meslek lisesi mezunu olacağım ben sınavsız geçiş hakkım. var benim bu geçiş hakkını özel üniversitelerdede kullanabiliyormuyum ?

  298. derya yıldız // 20 Nisan 2012 at 15:50 // Cevapla

    merhaba bn geçen yıl mezun oldum puanım düşük geldiğiiçn terch yapmadım çocuk gelişimi mezunuyum bu yıl sınavsız geçişimi kendibölümüme kullanabilirmiyim sınavın bu geçişe bi katkısı oluyomu bilgilendirirsenz sevinirim

  299. ebru doğan // 20 Nisan 2012 at 14:23 // Cevapla

    merhabalar 2 yıl gecişimi kllanmak istiyorum meslek lısesı gıda bölümü öğrencisiyim gıda teknikerliği bölümü tercih etmek istiyorum fakat üniversite sınavı puanı barajı gecemesende neye bakarak yerleşme olacak acaba bi bilgi verirssenız sevinirm

    • İREM BİLGE // 25 Nisan 2012 at 12:00 // Cevapla

      Bende aynı şekil puanım barajı gecemedi kimya bölümü mezunuyum gıda istyrm sanırım mezun derecene baklıyo

  300. Pınar Cağla // 20 Nisan 2012 at 13:57 // Cevapla

    Ben Kız meslek lisesinden 2011′de mezun oldum. Ygs ve Lys girdikten sonra Açıköğretim 4 yıllık iktisat kazandım. Bu senede ygs girdim ama sadece barajı geçebildim, Lys giremiyorum. Dikey geçiş hakkımı kullanarak özel bir üniversiteye girebilir miyim?

  301. semih duman // 20 Nisan 2012 at 13:50 // Cevapla

    ben sınavsız gecıs hakkımı kullanmak ıstıyorum BATMAN lıyım ama batmanı tercıh etmek ısmemıyorum nerelere bas vurabılırım sınavsız gecıs hakkını kullanarak özel unıversıyteye gıdebılırmıyım …

  302. Merhaba ben meslek lisesi bilgisayar bölümü öğrencisiyim ygs de barajı geçemedim gaziantepte yaşıyorum ama mersin ya da adana tercih etmek istiyorum ygs puanı önemli mi ve de tercih edebilme şansım var mı ?? Cevap yazarsanız sevinirim…

  303. mehaba ben 1982 doğumluym geçen yıl aöf meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum diploma notum 73
    ygs den 41 netim var 246 puan aldım emet yüksek okuluna 2yıllık çocuk gelişimi bölümüne girmek istiyorum sınavsız geçişle girebilirmiyim bilgilendirirseniz sevinirim hocam

  304. merhaba

    ben anadolu meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim.Bu yıl ki ygs sınavından olumlu bir puan alamadım .mersin üniversitesi için tercihler de 2 yıllık sınavsız geçiş hakkımı kullanma olanağım var mı .

  305. merhaba ben endustrı meslek lısesıden elektronık bolumunu okuyorum ben kendı bolumumde 2 yılık geçiş hakım varmı acaba

  306. merhaba,
    ben gecen sene meslek lisesi çocuk gelişimnden mezun oldum ama gecen sene yerleşemedm bu sene de gectım ama bugn baktım sınav sonucum güzel gelmedi tercihlerde falan sınavsız gecış hakkı kullanabilir miyim yada sonuçlar acıklandıktn snra kullanabiliyor muyuz ve nasıl?

  307. büşra kızmaz // 12 Nisan 2012 at 19:10 // Cevapla

    sevil şekerci seninle aynı durumdayız bnde bu sorunun cevabını mmerak edıyorum admın ulasırsaan sevınırızz

  308. Merhaba,

    Ben ticaret meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim. sınavsız geçişte diploma puanına ygs ekleniyor mu ? Dİplomamın 85 civarında geleceğini düşünüyorum ama öncelik anadolu ticaret ve teknik olduğu için yerleşme şansım nedir?

  309. mesut sarı // 09 Nisan 2012 at 20:04 // Cevapla

    ben meslek yuksek okulu 1. sınıftayım tekrar bu sene ygsye gırdım ygsyı kazanamasam lısedekı gıbı tekrar baska bı unwye geçiş hakkı oluomus bana neye gore puan verılecek

  310. ben muhasebe bölümü son snf öğrncsym 2 yıllık işletme bölümü olan bi yere geçiş yapmk için ne yapabilir?????

  311. merhaba

    ben lise son sınıf öğrencisiyim bilgisayar bolumü nasıl tercih yapacağım hakkında biraz bilgi verir misiniz.tercih yaparken nelere dikkat etmeliyim

  312. İRFAN AVŞAR // 07 Nisan 2012 at 17:41 // Cevapla

    merhaba,ben astsubay hazırlama okulu 1986 yılı mezunuyum ve emekliyim.şuanda lise mezunu kategorisinde yer almaktayım.sınavsız meslek yüksek okulu veya hangi imkanlardan faydalanabilirim.şimdiden ilginize teşekkür ederim.

  313. Turgay Mercan // 05 Nisan 2012 at 09:25 // Cevapla

    Ben gaziantepten bilgisayar/web tasarım bölümü okuyorum 2 yıllık dikey geçiş hakkımı kullanacağım ama antepte okumak istemiyorum mersini düşünüyorum dikey geçiş hakkımı istediğim şehirde kullanbilirmiyim ve de ygs puanı önemlimi yerleşmek için… Bilgilendirirseniz Sevnirim

  314. gülçin cansu // 04 Nisan 2012 at 19:00 // Cevapla

    ben çocuk gelişimi mezunuyum liseden bu yıl sınava girdim ve başka bölüme gitmek istiyorum sınavsız geçiş hakkımı çocuk gelişimi dısında da kullanabiliyor muyum bulunduğum yerde bi kaç kişi kullanabildiğimi söylediler emin olmak istedim ?

    • ebru doğan // 20 Nisan 2012 at 14:24 // Cevapla

      2 yıl gecis yani sınavsız kendı bölümnden harıc kullanamıyorsn kendı bölümünden olursa tercıh etme hakkın var

  315. Samet Gökdaş // 04 Nisan 2012 at 14:03 // Cevapla

    Öncelikle S.aleykm . Hocam ben web tas. blümü son sınıf öğrencisiyim .. Ben iki yıllık direk geçiş olarak (Kendi bölümüm için )hangi üniversitelere gidebilirim.Yardımınız için şimdiden tşk ederim… Saygılar..

  316. Tolga GÜLEÇ // 03 Nisan 2012 at 11:03 // Cevapla

    mobilya bölümü son sınıf öğrencisiyim kendi bölümüm dışında başka bir bölüme sınavsız geçebilirmiyim? böyle bir söylenti var bir bilgisi olan varsa cevap lütfen..

  317. kemal kara // 01 Nisan 2012 at 18:02 // Cevapla

    ben lise sonda elektrik elektronik bölümü okuyorum sınavsız geçiş yapabileceğim bölümleri bilen var mı ???

  318. 2013 mezunları içinde geçerli olacakmı

  319. amasyalı geç kalmış // 01 Nisan 2012 at 13:03 // Cevapla

    Sınava girip dikey geçiş hakkını kullanırken sınavdan baraj altı puan alsan bile dikey geçiş hakkını kullanabiliyormuyuz ????

  320. okan dinç // 01 Nisan 2012 at 04:03 // Cevapla

    2004 2005 yılında torna tesvıyeden mezun oldum gemı makınaları 2 yıllık kazandım ve okudum sımdı ıse tekrar sınavsız gecısten okumak ıstıyorum bolum onemlı deıl farketmez yeterkı bır kayıt yaptırıyım nasıl yapabılırım yardımcı olursanız sevınırım

  321. yahya ergün // 31 Mart 2012 at 16:03 // Cevapla

    iyi günler kolay gelsin ben makina cnc mezuyum sınava yarın yani 1 nisanda girecegim 2yıllıga gitmek istiyorum ama nasıl yapacagım herhangi bir bilgim yok puan söz konusu oluyormu barajı geçmem gerekiyormu beni bilgilendirirseniz sevinirim teşekkür ederim kolay gelsin

  322. selçuk baş // 27 Mart 2012 at 10:08 // Cevapla

    merhabalar ben endüstri meslek lisesi bilgisayar bölümü mezunuyum. meslek yüksek okul tercihim ise elektrik bölümü olacaktır. bu tercihimden dolayı ygs den aldığım puanın önemi nedir ve farklı bölüme girme olasılığı ne kadardır ??? şimdiden teşekkürler …

  323. Merhabalar ben Ticaret Meslek Lisesi 2011 mezunuyum sınavsız geçiş hakkımı bu yıl kullandım fakat istemediğim bi bölüm geldi tekrardan sınavsız geçiş hakkımı kullanma şansım varmı kimileri bu hakkı kullanabilirsin diyo kimileri kullanamazsın diyo bana yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

  324. salih akbulut // 16 Mart 2012 at 14:28 // Cevapla

    ben meslek lisesi oğrencısıyım bu sene mezun olucam istediğimüni. başvuru hakkımız var mı.:)))) detay lı bir şekil de sorumun cevabını yanıtlarsanız cok sevinırım :))

  325. Sevil Şekerci // 14 Mart 2012 at 12:43 // Cevapla

    Ben geçen sene mezun oldum geçiş hakkımı kullandım ama gitmedim bu sene kullanabilirmiyim ve nasıl ?

  326. yağmur kaplan // 08 Mart 2012 at 13:47 // Cevapla

    kız meslek yiyecek içicek bölümü son sınıf öğrencisiyim bu yıl sınavsız geçişle bolu mengen aşçılık bölümünü okumak istiyorum ne yapmam gerekiyıoooo

  327. selin ayça // 08 Mart 2012 at 00:47 // Cevapla

    ben 2009 muhasebe ve finansman mezunuyum bu yıl sınavsız geçişe başvurdum tercih yaptıgımda dış ticareti yazacam mersin üniversitesi sizce alan dışımı oluyor peki tercih kakkımı dış ticateti yazarsam açıkta kalırmıyım yerleştirilme sansım ne kadar öncelik hakkı yeni mezunlar oldugu için aklıma takıldı lütfen cvp

  328. recep bayram // 02 Mart 2012 at 13:44 // Cevapla

    selamün aleyküm hocam .. düz liseye giden bir arkadaşım dan .. şunu duydum . ” 2 yıllık direk geçiş kalktı ” dedi ..ben bu sene 2 yıllık tercih yapamayacakmıyım ..

    şimdiden teşekkür ederim ..

  329. sezer burcu // 27 Şubat 2012 at 10:40 // Cevapla

    merhabalar 2002 ticaret lisesi mezunuyum daha önce hic ün.sınavına girmedim bu sene ygs ye giricem burda aldıgım puan önemlimi acık öğretime geçmek icin yoksa sadece sınava girip öss de acık öğretime direk geçişmi yapıcam bana konuyla ilgili yardımcı olurmusunuz.

  330. demet aldemir // 24 Şubat 2012 at 14:40 // Cevapla

    bn muhasebe we fınansman bölumu son sınıf ögrencısıyım…
    ortalama notu nasıl hesaplanıyor we ben Mersın unıwersıtesını ıstıyrmm bnm puanım kac olrsaa 2 yıllık gecıs hakkımı kullanabılrım ?

    BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM…

  331. nejla gökce // 24 Şubat 2012 at 14:10 // Cevapla

    iyi günler ben 2010-2011 ticaret meslek lisesi bilgisayar bölumu mezunuyun gecen yıl 2 yıllık hakkımı kullanmadım bu yıl kullanmak istiyorum mumkunmu acaba ve ygs kayıtlarını kacırdım nasıl olacak bana lütfen detayli bilgi verirmisiniz

  332. Firdevs Cebeci // 16 Şubat 2012 at 17:33 // Cevapla

    İyi akşamlar. Ben meslek lisesi Çocuk gelişimi ve eğitimi son sınıf öğrencisiyim. Sınavsız geçiş ile ilgili bir sorum olacak :
    - Ankara’da hangi üniversiteler okul öncesi meslek yüksek okulunu barındırıyor ?