wordpress analytics
2012 Haziran Ağustos Eylül Öğretmen Atamaları - Songazetehaberleri.Com

2012 Haziran Ağustos Eylül Öğretmen Atamaları

Perşembe, 29 Mart 2012, 22:29 | Eğitim Haberleri | 0 Comment | Read 2835 Times
by admin
Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

2012 Haziran Ağustos Eylül Öğretmen Atamaları

2012 Haziran Ağustos Eylül Öğretmen Atamaları

NTV’de katıldığı programda Nilgün Balkaç’ın sorularını yanıtlayan Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer 2012 Ağustos Öğretmen ataması ile ilgili yine detay vermedi. 2012′de öğretmen atamaları hangi takvim içinde yapılacak, kaç öğretmen alınacak?sorusunu yanıtlayan Dinçer, ”İnşallah biz Ağustos ayında eğer Hükümetimiz kadro verirse, ki verecek diye bekliyorum ben, Ağustos ayında 2012′nin atamalarının bir bölümünü yapacağız. Bir bölümünü biliyorsunuz Şubat ayında yaptık, 17 bin civarında öğretmenimizi dedi.

Ağustos ayında kaç öğretmen alınabilir sorusunu da yanıtlayan Dinçer “O konuda bir şey söylemem, çünkü Hükümetin o konuda ne kadar genel anlamda kadro tahsis edeceğini bilmiyorum, çünkü kanun çıkartmak gerekir. Biliyorsunuz mevcut Bütçe Kanununda 29 bin kadro verildi 2012 yılı için toplam, onun içerisinde 17 bin kadroyu bize tahsis ettiler zaten. Düşünün, tüm Türkiye için 29 bin kadro, sadece Milli Eğitim Bakanlığı’na 17 bin kadro verilmiş. Dolayısıyla eğer yeni bir kadro oluşturulacaksa yeni bir kanun çıkması gerekecek. Orada bize ne kadar tahsiste bulunurlar, bilmiyorum. Ama biz elimizden geldiğince mümkün olduğu kadar çok kadro versinler diye mücadele edeceğiz.” dedi.

Sponsorlu bağlantılar

to "2012 Haziran Ağustos Eylül Öğretmen Atamaları"

  1. ahmet çulcu diyor ki:

    lanet olsun akpye0verdiğim oya iyi puan almama rağmen en doğal hakkımı elinden zorla aldılar bari sözlerini tutsunlar haziranda 28 bin alım yapsınlar gerçi bunlarda o yürek yoktur

  2. derya diyor ki:

    hiç bir ülkede eğitime ve eğitimcilere bu kadar haksızlık yapılmıyor.16 yıl okuduktan sonra emeğimizin karşılığı bu olmamalı.insan haklarına saygılı olmalılar.bize verilen söz tutulmazsa hakkımızı helal etmiyoruz rol alan herkese.bu kadar insanı kandırınca daha ne kadar iktidarda kalacaklarını sanıyorlar.bir sürü okul öğretmensizken kpss dersaneleri mağdur olmuş öğretmen adaylarıyla dolu.onlar isterse bütçe fazlasıyla var.yani kendilerinden başka engel yok.biraz empati kursalar,ne kadar sıkıntı çektiğimizi anlarlar.

  3. mehmet diyor ki:

    Yaziklar olsun

  4. kemancı diyor ki:

    haziranda 28000 atama hakkımız bize hakkımız olanı vermeniz gerek.Vaad edilen 55000 atamanın geriye kalan kısmını atayın artık halimizi anlayın daha kaç öğretmen intihar etmeli

  5. kemancı diyor ki:

    arkadaşlar lütfen duyduğunuz herşeyi burada paylaşın

  6. serdo diyor ki:

    haziran ataması ,vicdan varsa bekleyen adayların en doğal hakkı vaat edilen bu atama yapılsın bu atama olmassa belkide aldığı bu puanlarla atanamayan bu adayların eline bu fırsat bir daha geçmez ; çünkü bir saçmalık daha var ortada bu puan ın iki yıl geçerliliği var ..bu da ellerinden alınan bir hak ,bir aday bu performansı herzaman göstermeyebilir.bu arada kopya sıkandalıda unutulmasın ..bu ayıp örtülsün haziran ataması ile

    • ahmet diyor ki:

      14 yıl yurtlarda annesiz babasız okudum.tek amacım öğretmen olup bir iki yetimin elinden tutmaktı. şimdi benim elimden tutanların yüzüne bakamıyorum ve en acısı devlet elimden tutmuyor. ilahi adalete kaldı ve inanın o güne de az kaldı!

  7. ahmet diyor ki:

    86 küsür puanla atamamı yapmayıp kopyacıların üzerine gitmeyenler yetim olarak geçirdiğim yurt günlerinin hakkını da alacağım sizden. keser döner sap döner gün gelir hesap döner. elbet mahşerde her şey hakkına döner!

  8. aykutay diyor ki:

    neredeyse her okulda emekli öğretmenler var, onları artık dinlendirseniz! de tüm gençlere bakın kadro açılıyor mu, açılmıyor mu. neymiş 2012 de 29 bin atama varmış da yok zaten 17 000 i atanmış da, aday öğretmenler derdinden kanser oldu. zaten geçen sene düzgün bir atama olmadı. 250 000 ogretmen adayı umutla bekliyor ya! yazık günah. Mayıs yarıladık hala bi haber yok. En azından az da olsa sınav öncesi bi atama olsa, yıllardır yapılan ayıbı belki biraz örter. Tanıdığım kim varsa, çıldıracak artık. Lütfen haziran için az da olsa bir atama haberi gelsin.

  9. duygu diyor ki:

    Bu sene seçimin olmaması bizim günahımız mı? geçen sene seçim öncesi haziranda 30000 öğretmen atandı. haziran ataması için illaki seçim olması mı gerekiyor. binbir umutla üniversitelerden mezun olan bizler niçin böylesine mağdur oluyoruz…. Kendi branşımızdan çalışma gösteremiyoruz bile. iyice körelttikten sonra mı atayacaksınız biziiiii ??? Haziran’da atama bekliyoruz.

  10. Mina diyor ki:

    Ya af Hazıran AtAmasına söz verdıler atasınlar bızı ya af…:(

  11. ELİF UZUNGELİŞ diyor ki:

    YETER ARTIK YA NEDİR BU ÖĞRETMEN ATAMARI DA ÖĞRETMEN ATAMALARI.HER SENE AYNI KONUU. YAA İBBF LER NOLCAKK .BİRTEK ÖĞRETMENLER Mİİ EMEK VERİYOR BU ÜLKEDE BİRTEK ONLARINKİ Mİ KUTSAL MESLEK.BİR İBBF Lİ OLARAK 15000 KADRO İSTİROZZ. ADALET İSTİYORUZZ.

  12. 28 BİN diyor ki:

    BENCE KESİNLİKLE OLACAK..ŞUBAT ATAMASINDA NİMET HANIM AYNI ŞEYİ SÖYLEDİ 1 HAFTA SONRA NOLDU???? OLACAK:)

  13. neönemivar diyor ki:

    meb bakanı ve hükümet haziranda 28000 öğretmen atamasını yapmazsa aynaya nasıl bakacak lar,akşam nasıl rahatlıkla başlarını yastığa koyacaklar.vicdanları nasıl rahat edecek havsalam almıyor.55000 sözünü veren bakanmıydı yosa koltukmu.bakan kimin bakanı.hükümetin değilmi.söz hükümeti bağlamıyormu.mazlumun ahını almaktan korkmuyorlarmı.ALLAH a havale ediyorum.

  14. adam diyor ki:

    ulan şr evladı noldu 40000 öğretmen ataması elinizdemi patladı hani müjde veriyordunuz sağa sola

Haber Hakkında Yorum Yapın