2014 Gardiyanlık Başvuruları Formu Şartları Sınavı Tarihi

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliği’nin ilgili madddelerine göre ceza infaz kurumlarına 4000 infaz ve koruma memuru, 335 büro personeli (ceza infaz kurumu katibi), 296 destek personeli (şoför), 272 teknisyen, 36 destek personeli (aşçı) ve 61 destek personeli (kaloriferci) olmak üzere toplam 5000 sözleşmeli pozisyonlarına ve 477 infaz ve koruma memuru, 15 şoför, 10 teknisyen ve 2 aşçı olmak üzere toplam 504 kadroya ilgili Adlî Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonları Başkanlıklarınca yapılacak sözlü ve uygulama sınav sonucuna göre açıktan atama ve yerleştirme yapılması için sınav izni verilmiş olup, sınavın yapılacağı yerlerin dışındaki Cumhuriyet Başsavcılıklarına da başvuru imkânı tanınmıştır.

Bu nedenle; sınav ilanı ve sınav izni verilen komisyonları gösterir liste ile sınava müracaat etmek isteyen adaylara verilmek üzere örnek başvuru formu ilişikte gönderilmiştir.

Başvurularda aranan şartlar ve nitelikler ilgili Adlî Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlıkları ve (www.cte.adalet.gov.tr) internet adresinden öğrenilebilecektir.

Bilgi edinilmesini, başvuru formunun çoğaltılarak talep sahiplerine verilmesini rica ederim.

EKLER :

 

1. Başvuru formu (1 sayfa)

 

2. Kadrolu atanacaklar için sınav izni verilen yerler (4 sayfa)

 

3. Sözleşmeli personel yerleştirilmesi için sınav izni verilen pozisyonlar (6 sayfa)

 

4. Sınav ilanı (5 sayfa)

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

59 Comments on 2014 Gardiyanlık Başvuruları Formu Şartları Sınavı Tarihi

  1. boyum 160kısa

  2. liseokuyom şartlar n

  3. Kullanıcı Adı Girin... // 28 Kasım 2012 at 11:39 // Cevapla

    gardiyanlık için gereken evraklar nelerdir bilen söylesim

  4. şimdi bu yıl içinde başka başvuru olacakmı bilen dogru düzgün aktarsın bilgisini yaa?

  5. arkadaslar kolay gelsin.ben sizi bu konuda bilgilendşrmek istiyorum.2010 yada 2012 kpss sınavından en az 70 ve üzeri almanız şart başvuru yapabilmek için.istabul maraş ankara erzurum sınav yerleridir.yani sıralamaya girdikten sonra bu ismini verdigim şehirlerde mülakat girilecek.basvuruyu yapmak içinde internette yazılı olup istenilen belgeleri il veye ilçe savcılıklarına bizzat iletmeniz gerekiyor.saygılar.

  6. nişanlım 65 aldı ben 72.5 aldım ikimizde grebilirmiyiz.

  7. Kullanıcı Adı Girin... // 25 Kasım 2012 at 19:04 // Cevapla

    hangı evrakları posra ıle gonderıyoz nereye gonderıyoz savcılıga basvuru hangı asamada yapılacak ben sadece 70 aldım kpsss de onu bılıyorum nerede baslayacam bılmıyorum kafam cok karstı sımdı bırınız bana yardımcı olabaılır nı acaba

  8. yaaa arkadaslar bn gazı antpteyım sınava nerde katılacam nasıl ogranebılırım acaba

  9. ismail kılıç // 24 Kasım 2012 at 14:02 // Cevapla

    fotografı sakallı verdim bişey olurmu

  10. officialssa // 23 Kasım 2012 at 18:31 // Cevapla

    benim sağ gözüm görmüyo ama herhangi bi dış görünüş bozukluğu yok geri kalan butun şartlara uygunum başvuru yapmak ıcın saglık raporu alablırmıyım ?

  11. gardiyanlık başvuru tarihini net bilen var mı acaba

  12. 82,932 ALDIM SIRALAMA GELİRMİ

    • başvuru tarihi:23-30 kasım arası en az 70 puan gerekli torpil diyoruz ama Allah nasip etmişse gerisi boş siz mülakata hazırlanın inkilap tarihi atatürk ilkeleri ve genel kültür çalışın tevekkül edin takdir cenabı Allah ın herşey gönlümüzce olsun inşallah…

  13. Kullanıcı Adı Girin... // 18 Kasım 2012 at 17:16 // Cevapla

    arkdaş bu sınav puanın 2 sene geçerliligi vardır.

  14. Arkadaslar Bu senenın basvuru tarıhı ne zaman bı kac yerde 2013 ocak ayında göruyorum lakın bu sınav sonucundan alacak bı kac kurumlar var 28 kasıma kadarda basvurma tarıhlerı var.. biri yardımcı olabılır mı ?

  15. arkadaşlar 75 aldım sıralamadan geçe bilirmiyim

  16. Kullanıcı Adı Girin... // 14 Kasım 2012 at 18:42 // Cevapla

    dewam ediyo mu yine alımlar

  17. Ben 67 aldım geçebilecekmiyim cevap
    yazın

  18. arkadaşlar 2013 alımları varmı varsa başvurular na zman

  19. gardiyanlık alımları devam ediyor mu bu senenin bitimine kadar

  20. bende 60puan aldım girebilecekmiyim.

  21. ben 69,59544 aldım giremiyor muyum bilen var mı

  22. gladyator2727 // 07 Kasım 2012 at 16:57 // Cevapla

    arkadas bu 2012 nin son alimi yani 2010 kps ye basvuranlar muracat atmisti sen niraz bekle yeni alim olur insallah..

  23. Kullanıcı Adı Girin... // 06 Kasım 2012 at 15:55 // Cevapla

    YAŞ ŞARTI KALDIRILDILMI

  24. hayat okulu // 06 Kasım 2012 at 03:37 // Cevapla

    2010 kpss derken anlamadım ben 2012 kpss puanın geçerli olmuyo mu ben 77 aldım bu sene

  25. Kullanıcı Adı Girin... // 05 Kasım 2012 at 16:02 // Cevapla

    yaş şartı kaldırıldı mı
    bilen arkadaşlar varsa cevaplarını bekliyorum

  26. Kullanıcı Adı Girin... // 05 Kasım 2012 at 16:01 // Cevapla

    yaş şartı varmı

  27. Kullanıcı Adı Girin... // 05 Kasım 2012 at 13:51 // Cevapla

    ben 60 üstü aldım girebilecek miyim acaba

  28. xxmanyaqsxx // 31 Ekim 2012 at 16:23 // Cevapla

    basvuru tarihi ne zaman ??

    • Kullanıcı Adı Girin... // 04 Kasım 2012 at 21:50 // Cevapla

      yukarda yazıyo oku bir zahmet buraya kadar inmiişsin okumadın mı yukarıda cevabı olan şeyi niye sorup meşgul ediyosun

  29. niyazi 70 ve üstü alanlar girebilecek diyorlar arkadasım…

  30. 73 puan aldım basvurabilir miyim?

  31. osman gunes // 26 Ekim 2012 at 00:30 // Cevapla

    arkdaslar bende kpss sınavına gırdım ogrta ogretım 70 puan aldım ayrıca yerel yonetımler okuyorum usakda . hangi illerde alıncak bıldıgısı olan varsa yada tercubeli olan arkdaşlarımz . face sayfasından bana ulasabılırler mı size zahmet . osmangunes.23@gotmail.com..

  32. kpssden 71 aldım 164cm 53 kiloyum şansım var mıdır

  33. Adalet Bölümü Mezunları İçin Öncelik Varmı dır ?

  34. 69,8 puan aldım gardiyanlıga başvurabilirmiyim.

  35. 67 puan aldım başvurabilir miyim

  36. mülakatı zormu bu işin

  37. bence bu sınavda ne kadar yüksek alırsan al onemli olan mulakat arkadaşlar………………

  38. lise diplomam yok ama şuan dışardan okuyorum liseyi sınava girebilirmiyim boy 192 kilo 77 adana yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.

  39. ya ben aslen 21 08 1977 dogumluyum ama kimlikte 1969 olarak kayıtlı güvenilk sertifkam var ve gardiyanlık ilk okuldan beri istediğim tek meslekti imökanım olmadı şimdi imkanım var bu seferde yaşı önüme koyuyorsunuz yalvarırım yaş kalksında buradıma ereyim .

  40. rana özel // 16 Mayıs 2012 at 07:50 // Cevapla

    yaa bende geçen yıl mezun oldum gardiyanlği çook istiyırum ama ne yapacağımı bilmiyorum?

  41. emrah belgüzar // 06 Nisan 2012 at 15:36 // Cevapla

    ben askerden yeni geldim bu sınava nasıl ve nerden baş vuracağım ön lisans mezunuyum tarihleri ve kpss puan durumunu öğrenebilirmiyim

  42. ferhat şık // 09 Mart 2012 at 16:42 // Cevapla

    ben bu sene liseden muzun olacağım bu sınavlara bede girebilirmiyim

  43. “derya deniz” başvurduğun ilin adliyesinin internet sitesini takip etmen lazım. web siteden yayınlanacak.

  44. derya deniz // 28 Şubat 2012 at 10:22 // Cevapla

    ben katıplık ve infaz koruma içn başvurdum mulakatı mulakata tercıh ettiğimiz sehir de mi gireceğiz ve bize nasıl haber verecekler kabul edilip edilmediğimi nasıl öğreeneceğiz