2011 Kurban Bayramı Maaşları Erken Ödenecek Mi

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Kurban Bayramı Nedeniyle Memur Maaşları Erken Ödenecek Mi? 2011 Kurban bayramı 6 kasıma denk geldiğinden maaşlar 15′in de yattığından bir maduriyet söz konusu olacak. Acaba 2011 kurban bayramından önce memur maaşları yatacak mı? Bu konu hakkında bilgilendirme yaparsanız çok memnun olurum. Çocuklarım şimdiden baba ne zaman bayramlık alacaz demeye başladı. Bilgilendirme yapmanızı beklemekteyim.

Cevap: Sayın takipçimiz şuan bu durum ile alakalı resmi bir açıklama yapılmadı. Lakin her sene devlet yönetimi hiç bir memurunu madur etmemiş ve bayram öncesinden maaşlar erkenden yatırılmıştır. Bu senede aynısı olacağı inancındayım. Maaşlar ne zaman yatar bilemiyoruz fakat çocuklarınıza bayramlık alacağınız zaman olacaktır buna emin olur. Devlet yöneticileri 2011 Kurban bayramında da hiç bir vatandaşını madur etmeyecektir.

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

106 Comments on 2011 Kurban Bayramı Maaşları Erken Ödenecek Mi

  1. inek şaban // 05 Kasım 2011 at 20:52 // Cevapla

    herkesin kurban bayramını kutlarım. kimse bayramda dana koyun keserken kendine zarar vermesin.. malum her yıl yüzlerce acemi kasap elini kolunu bilmem neresini kesiyor…

  2. tahir yıldırım // 05 Kasım 2011 at 15:15 // Cevapla

    bence emekliye kurban bayramında bir ikramiye verseler ne güzel olur hiç olmassa kurbanımızı keseriz çoçuklar onon bunun ağzına bakmaz

  3. saçmalamış…sana ne gavur yunandan…kendi milletini düşün…

  4. murat temiz // 05 Kasım 2011 at 13:18 // Cevapla

    Değerli kardeşler,memleketin ordusu kuzey ırakta ve güneydoğu anadolu dağlarında savaşta,iç kesimlerde ise teyakkuzda her an bir polis noktasına saldırı olabilir veya vatandaşa bir zarar gelebilir telaşında,bununla beraber devlet vanda meydana gelen afet sebebi ile vatandaş kışı çadırda geçirmesin hergün yemeği çıksın diye bir hayli masrafda ,söz konusu avrupanın hali ortada kriz içinde yüzüyor ve her an patlayabilecek bir büyük krize hazırlık için kemerleri sıkmaktalar,hatta yunanistan meselesinden sonra birlik dağılabilir dedikoduları ayyuka çıktı,daha dünün içki içip tonlarca tabak kırarak sirtaki yapan yunanistan eğlence vari akılları ile bugünkü sonlarını hazırlamışlardır,yahu az bir dünyanın haline bakalım ve hatta ülkemizinde haline bakalım son devlet verilerine göre operasyonlarda atılan bombaların maliyeti 8,5 milyon liraya ulaştı,belkide bundan bile fazla,bizim insanımızı ise ne vandaki afet ne dağlardaki savaş ilgilendirmiyor,tek dertleri bu bayram 9 gün yan gelip yatmak ve maaşlarını erken yatırsın diye devlete sitem etmek,bu senede bayram etmeyin,yada gelin bu sene van da çadırda bayram edin veya dağdaki bir askerimizle yer değişin onlar gelsin bayram etsin,yazıklar olsun bize çünkü tuzumuz kuru ,sırtımız pek,yediğimiz önümüzde yemediğimiz arkamızda,ama olmaz demi bencillik yapmalıyız illa,hadi size iyi bayramlar,hangi vatanda yaşamaktaysanız !!!

  5. mehmet dalkıran // 05 Kasım 2011 at 03:58 // Cevapla

    Ben sözün bittiği yerdeyim diyorum……sayın devlet yöneticileri ….Andiriyas,Papandura,mısınız,,,iflasmı ettik,
    ben emekliyim ,,,,,verme arkadaş..devlete otuz yıl hizmet etmişim ,almaya bilirim vermeyede bilirsin..,,
    Beni bankalara kredi almak için satma ver benim paramı ne halt yerseniz yiyin ama paramı 10 gün erken vereceksin diye bu naz olmaz..zehir yedirme bayram bayram ağızımın tadıda kaçmasın …

  6. Mehmet Tamçelik // 04 Kasım 2011 at 19:18 // Cevapla

    ben özürlü bir emekliyim bize verilecek maaş hükümetin gözünemi battı.Yazıklar olsun diyorum. şimdi çocuğumu nasıl sevindireyim ben devlet ayrımcılık yapmaya devam etsin.

  7. ahmet pehlivan // 03 Kasım 2011 at 12:33 // Cevapla

    ücretli öğretmenlerin maaşlarıda yatacakmı acaba

  8. yazıklar olsun bu devlete. ben memurum maaşımı alıcam. ama babam, amcam, dayım, komşum ayşe teyze emekli onlar alamayacak. ne böyle bir adalet olur nede böyle bir yönetim. vereceksen hepsini vereceksin vermiyorsan kimseye vermeyeceksin. bu kararı verenlere sormak lazım kendi maaşlarını bayramdan sonramı alacaklar???…..

  9. gülay şahin // 03 Kasım 2011 at 09:03 // Cevapla

    emekliler kimsenin umurunda deyil

  10. bulent savan // 03 Kasım 2011 at 05:02 // Cevapla

    volkan denen geri zekalı bu ülkede emekli insanlar yıllarını çalışmayla geçirmiş alın teri dökmüş insanlar bir gün gelir emekli olursun ne demek istediğimi anlarsın

  11. elif gömez // 02 Kasım 2011 at 19:14 // Cevapla

    dul yetim maaşları yatıyomu acaba 5 inde yatıyodu normalde 5 i arefe günü bi bilgisi olan varmı ?

  12. yapılan arştırmada asgari ücretliler taşeronlar hayatlarından memnun ve çok da mutlularmış…ohalde her şeyi hak ediyorlar…oh olsun…

  13. gülay şahin // 02 Kasım 2011 at 16:42 // Cevapla

    maaşlar yatacakmı emeklilere lütfen cevap verin

  14. sündüs arıkmert // 02 Kasım 2011 at 16:11 // Cevapla

    emekli maaşım 17 sinde acaba kurban öncesi maaş ödemesi varmı

  15. halayorumumu cevaplamadınız

  16. ssk işçi emekli maaşları kurban bayramından önce yatacakmı bayram tatili kaçgün olacak

  17. kemal baydede // 02 Kasım 2011 at 13:44 // Cevapla

    daha çok beklersiniz…bu ayımcılık değilde ne..memura ayrı emekliye ayrı.muamele…ama 30 milyar maaş hemen onaylandı..haklı hanımı masraflı..10 milyarlık çanta kullanıyor nede olsa…

    • Fuat Şirin // 04 Kasım 2011 at 15:57 // Cevapla

      bu kadar bilginizi diğer hükümetler zamanında göremedik. 2000 liraya geçinemeyen arkadaş ben 500 lira ile ay sonu getiriyorum. 10000 çanta takıyorsa senin paranla mı takıyor akılsız

  18. SALİH OKUR // 02 Kasım 2011 at 13:23 // Cevapla

    SAYIN BAŞBAKAN BÖYLE HATA YAPMAZDI AMA EMEKLİ MAAŞLARI ÇOK KİŞİYİ KAPSADIĞI İÇİN YANİ EMEKLİ DUL YETİM BAĞKUR GİBİ .BUNUN ÖDEMELERİ DE AY SONUNU BULMAKTA AMA BAYRAM DOLAYISI İLE MAAŞLARIN ÖDENMESİ GEREKİRDİ AMA ÖDENMESİ HAKKINDA OLUMLU HERHANGİ BİR ŞEY YOK .

  19. KATİŞ ŞIRNAK // 02 Kasım 2011 at 13:10 // Cevapla

    kasap et derdinde koyun can derdinde kardeşim allah rızası için bu taşeron işçilerin durumu ne olacak maaşlar zaten düşük birde bayramdan önce yatırılmasa bunların durumu ne olacak el insaf be.

  20. kara ahmet // 02 Kasım 2011 at 13:04 // Cevapla

    mehmet saltuk ben o 100 de 50 içinde değilim diğer 50 nin içindeyim arkadaşim.

  21. kara vagon // 02 Kasım 2011 at 11:03 // Cevapla

    maaşlar verilmez herhalde emeklilere verecek olsalardı çoktan çıkıp açıklarlar dı bence emekliler yalan oldu nasıl olsa sayın erdoğan bi daha seçime girmicek vermesseniz vermeyin artık oy diyodur allah bilir

  22. SALİH OKUR // 02 Kasım 2011 at 10:43 // Cevapla

    HÜKÜMETİN YAPTIĞI İŞGÜZARLIK YA HİÇ KİMSEYE VERMEYECEKSİN YADA HERKESE VERECEKSİN BU HAKMI ŞİMDİ BİRİ YER BİRİ BAKAR KIYAMET ONDAN KOPAR MEMURA VERİYORSUN EMEKLİYE İSE YOK BU ADELETSE DİYECEK BİR ŞEY YOK.

  23. arkadaşlar acaba cuma günü bakım maaşları yatarmı bilginiz varmı ?

  24. deli ömer // 01 Kasım 2011 at 22:14 // Cevapla

    ben de devletten delilik maaşı alıyorum. benim deli maaşı ödenir mi…

  25. mehmet saltuk // 01 Kasım 2011 at 20:32 // Cevapla

    yazıklar olsun deyip yüzde elli oy veriyorsunuz…

  26. inan pektas // 01 Kasım 2011 at 20:14 // Cevapla

    sevgili arkadaşlarım bende sizler gibi sakatlık maaşı alıyorum ve bugün ayın 1.olmak şartıyla 6.tısına kadar tüm ödemeler yapılacaktır emin olun buna kalın sağlıcakla…

  27. kara ahmet // 01 Kasım 2011 at 18:15 // Cevapla

    yazıklar olsun bu hukumete memurlardan 2 sonra maaş alıoruz die bayramda parasız bıraktı bizi yazıklar olsunn…

  28. karadağlı // 01 Kasım 2011 at 10:57 // Cevapla

    acaba 65 yaş maaşını bayram öncesi verceklermi

  29. karadağlı // 01 Kasım 2011 at 10:56 // Cevapla

    acaba 65 yaş maaşını vereceklermi arkadaşlar 2 mağdur yaşlı çiftt varda

  30. filiz altan // 01 Kasım 2011 at 09:15 // Cevapla

    devlet memura daima pozitif ayrımcılık yapmıştır zaten. bence emekliyi de düşünmesi gerekirdi. memur 15 inde alıyorsa 17 sinde 18 inde maaşını alan emekliler de var. onları düşünmeliydi. aradaki bu 2-3 gün mü erken maaş alınma hakkını engelleyecek. hiç sanmam. emekliye vermezlerse eğer aradaki bu ayrımcılığı nasıl açıklayacaklar merak ediyorum

  31. tarık demir // 01 Kasım 2011 at 09:11 // Cevapla

    kara tren 9 gün tatil olacak mı?

  32. koca_REİS // 01 Kasım 2011 at 08:01 // Cevapla

    EMEKLİLER malesef emekli maaşları yatmayacak üst düzey yetkiliden ögrendım bende bi emekliyım ama yatmayacak maaşlarımız hayırlısı olsun

  33. YENI ZELANDALI // 01 Kasım 2011 at 02:52 // Cevapla

    SAYIN ARKADASLAR ,

    “KARA TREN” ARKADASIN DEDIKLERI COK DOGRU OLDUGU INANCINDAYIM.
    SAYGILAR

  34. YENI ZELANDALI // 01 Kasım 2011 at 02:48 // Cevapla

    SAYIN ARKADASLAR ,

    MEMUR MAASLARI ODENECEGI GIBI , EN YAKIN BIR ZAMANDA TUM EMEKLI AYLIKLARIDA ODENECEKTIR INANCINDAYIM>SELAM VE SAYGILAR

  35. kara ahmet // 01 Kasım 2011 at 02:27 // Cevapla

    kaç gündür iyi bi haber beklioruz emekliler olarak ama malesef bu iyi haber gelmedi bu satten sonrada gelmez unuttular emeklileri mutsuz bi bayram olcak elde avuçta yok…yatırlmasın dien arkadaşlarıda anlamak zor istemeyen çekmesin parasını kaçiran yok..çok kızdım hukumete çokkk.

  36. mehmet saltuk // 31 Ekim 2011 at 20:32 // Cevapla

    2000 tl gibi komik bir maaşla nasıl bayram edelim.

  37. zekizekai // 31 Ekim 2011 at 19:39 // Cevapla

    devletin hazinesi emeklinin çenesini yorar..

  38. sever cengiz ssk emekliyim // 31 Ekim 2011 at 18:10 // Cevapla

    emekli maaşını kurbandan önce verirseniz memnun oluruz

  39. Serkan Türksev // 31 Ekim 2011 at 18:50 // Cevapla

    memurların maaşları kesin yatıyor, abim devlet hastanesi maaş mutemeti ve bugün yazı gelmiş; 2 gün icinde maaşları ayarlayın diye! emekli maaşları konusunda hiçbir fikrim yok ama sanırım yatırılmayacak.

  40. orhan kaya // 31 Ekim 2011 at 13:52 // Cevapla

    özür dilerim o anda haberi bulamadım…

  41. Erhan AKMAN // 31 Ekim 2011 at 13:16 // Cevapla

    Bu ne sevinç arkadaşlar, maaşlar erken alınacak lakin 45 gün bekleyeceksiniz. Peki bu süre zarfından sonra ne olacak kredi ve kartlarına yüklenecek bir borç batağına gireceksiniz. Çok vahim
    bir durum yüzbinler demek bu bankaların etkisi altına gireceksiniz. Zaten belli miktarda ücret alıyorsunuz, sevinmeyin keşke bu avans şöyle olsaydı işçilere verildiği gibi bayram avansı geri ödenmemek üzere bütçeden bir kurban parası kadar yardım edileydi. Sonuçta Allah yoluna kesilecek kurbanlar siz ne yapacaksınız taksitle, veyahut kartla veya da hiç alamayacaksınız. Saygılarımla

  42. koca_REİS // 31 Ekim 2011 at 09:27 // Cevapla

    orhan çocukmusun sen okuma yazman yok heralde okusana kardesım ve ben bunu habertürk den teyit ettım cuma gunu 4 kasım 2011 tarıhın de maaşlarınız yatacak memurlar

  43. koca_REİS // 31 Ekim 2011 at 09:25 // Cevapla

    HAYATIM BOYUNCA YALAN SÖYLEMEDIM ve gerekli resmi yazışmayı kopyaladım okursan anlarsın ORHAN KAYA !!

  44. YANİİİİİİ // 31 Ekim 2011 at 08:54 // Cevapla

    yatmayacak boşuna

  45. baba_fırat // 31 Ekim 2011 at 08:27 // Cevapla

    preze yapmak tehlıkelı ve yasaktır . ınsalla paramız yatar erken yatarsa cok iyi olur …

  46. Ömer Kaya // 31 Ekim 2011 at 03:59 // Cevapla

    Arkadaşlar içiniz rahat olsun bayram 6 kasımdaysa 4 kasım cuma günü memur maaşları bankaya yatar malum cumartesi arefe olduğundan alışveriş yapılacaktır.Yani bunu anlamak için çok zeki olmayada gerek yoktur hükümet bunun bilincindedir.

  47. emeklyiiiiiiiiii yine unuttmazlar inşallah

  48. malesef arkadaslar maaslar erken yatmicak bosa beklemeyin resmi bi aciklama yok bu konuda demekkı yatmicak olsaydi simdiye kadar derlerdi :(

  49. Ceyhun Kaya // 31 Ekim 2011 at 01:04 // Cevapla

    Şimdi MALİYE BAKANI bu teklife sözüm ona ŞERH koyacaktır! Peki neden? Ülke menfaati… ARKADAŞLAR EN HAKİKİ MENFAAT VATANDAŞIN MENFAATLERİ DEĞİL MİDİR? SOSYAL DEVLET OLMAK BUNU GEREKTİRMEZ Mİ?…

  50. Ceyhun Kaya // 31 Ekim 2011 at 01:01 // Cevapla

    Bir mebusun “BAYRAMLAR”DA ikramiye ödenmesiyle ilgili bir teklifinin olduğunu hatırlıyorum… İkramiye verdiğinde devlet; o vakit tüm ücretliler gerçek anlamda BAYRAM YAPMIŞ OLACAKTIR.

  51. ayşe öğretmen // 31 Ekim 2011 at 00:49 // Cevapla

    tatil 10 kasım nedeniyle 5 gün bu kesin…hatta müdür bey 10 kasımla ilgili görevleri dağıtın dedi( şiir konuşma vs..) maaş konusu ekders+maaşmı, yoksa ekders+avansmı, sadece maaş; ekders 15 inemi? eğer maaş+ekders, 5i, 6sı, yada 7si, olursa 17 sinde maaş alan emeklilere erken ödeme yapılmayacak maliye böyle diyor. ama kesin sonuç pazartesi akşam yada salı günü öğle sonu belli olur…

  52. emirate58 // 30 Ekim 2011 at 23:26 // Cevapla

    Maaşlar yatacaksa şayet; tüm emeklileri kapsayacaktır.Hükümetimizin bu konuda hassas davranacağına inanıyorum. Ayın son günü Bakanlar kurulundan sonra belli olacağını düşünüyorum.
    kara trenin tahmini doğru olabilir……!!!!!!

  53. orhan kaya // 30 Ekim 2011 at 21:35 // Cevapla

    koca rreis yalan söylüyor böyle bir haber henüz yok

  54. adem baba // 30 Ekim 2011 at 21:05 // Cevapla

    herkes vana yardım yaptı cepte 5 kuruş kalmadı bunun için devlet baba durumları bildiğinden erken maaş ve 9 gün tatili verecektir. saygılarımla…

  55. murat akdeniz // 30 Ekim 2011 at 18:09 // Cevapla

    arkadaşlar en geç ayın 4 de maaşlar yatacak merak etmeyin

  56. koca_REİS // 30 Ekim 2011 at 17:32 // Cevapla

    BU MUIJDELİ HABERİ VERIRKEN çok karışık kafam bızım maaşlar için hiç bi bilgi yok ( emekliler ) umarım hukumet bızı magdur etmez

  57. koca_REİS // 30 Ekim 2011 at 17:30 // Cevapla

    MEMURLAR MUJDE !!!! .C.
    MALİYE BAKANLIĞI
    Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğü

    Sayı : B.07.0.BMK.0.022-115912 28/10/2011 *14147
    Konu : Aylıkların avans olarak ödenmesi

    GENELGE

    1- Aylıklarını personel kanunlarına göre almakta olanlara, 15/11/2011 tarihinde ödenmesi gereken tüm hakedişler, 657 sayılı Kanunun ek 24 üncü maddesine göre, 4/11/2011 tarihinde avans olarak ödenecektir. Kamu kuruluşlarında çalışan sözleşmeli personel, işçi ve diğer personel hakkında da aynı şekilde işlem yapılacaktır.

    2- Avansın hesabında ele geçen net tutarlar esas alınacaktır.

    3- Aylıkları banka hesaplarına aktarılan personelin avans tutarlarının ilgili bankalarca zamanında ödenmesi sağlanacaktır.

  58. ŞAHAP ERKAN ERDOGAN // 30 Ekim 2011 at 16:37 // Cevapla

    ARKADAŞLAR maaşlarınız yatıcak korkmayın amcam la konuştum yatırcam dedi

  59. Talhahmet // 30 Ekim 2011 at 12:33 // Cevapla

    Arkadaşlar öncelikle hepinizin Kurban Bayramı şimdiden hayırlı olsun, Allah herkezin gönlünce bir bayram geçirmesini nasip etsin, şu anda Van’da soğukta çadırlarda yaşayan kardeşlerimize öncelikle geçmiş olsun diyerek, depremde hayatını kaybeden kardeşlerimize Allah’tan rahmet, yakınlarına da başsağlığı diliyorum, bende inşaallah bayramdan önce maaşların yatması taraftarıyım, yatmasını istemeyen arkadaşlar bankadan çekmesinler an azından bayramda maddi sıkıntı çekmeden bir bayram geçirelim. Allah yar ve yardımcımız olsun.

  60. devlet sosyal devletse eğer ki anayasaya göre öyledir.öncelikle şu ceza evi çalışanlarının ekonomik ve sosyal sorunlarını çözmek zorundadır.bir ülkede asker,polis,ceza evleri rahat deyilse memleket rahat deyil demektir.

  61. Herkes kendine yöntüyör.memur maaşları elbetteki yatırılmalıda bu emeklilerde nerden çıkıyor ortaya.45 yaşında emekli olmuşlar.şimdi biz çalışıyoruz onlar yiyor.bari sesinizi çıkarmayın siz bay emekliler 90 lıklar

  62. enteresan // 29 Ekim 2011 at 22:27 // Cevapla

    tatil bizim hakkımız söke söke alırız:)) ben paramı isterem:))

  63. kemalettin tuğ // 29 Ekim 2011 at 19:56 // Cevapla

    bence yatmalı ama 1 maaş ikramiye olsa ne güzel olurdu başbakanımmmm duy sesimizi

  64. Annemin Emekli Maaşı Yatsın Erken
    üniversite Okuyorum ve Harçlık Sistemim bu Emekli Maaşının Tamamı…
    1.000 TL’yi beklemekten, her gün Haberleri araştırmaktan Bıktım
    Eğer Pazartesi Yatmassa Ayın 5′i gelmez…

  65. ali şahin // 29 Ekim 2011 at 14:31 // Cevapla

    ben de işkazası emeklisiyim emeklimaaşları bayramda yatar iş allan

  66. hasan taci // 29 Ekim 2011 at 14:02 // Cevapla

    umarım her şey gönlümüzce olur…maaşlarımız da erken yatar, tatilimiz de 9 gün olur….

  67. koca_REİS // 28 Ekim 2011 at 18:05 // Cevapla

    EDA hiç sanmıyorum bende emekliyım hiç umudum yok ssk emekli maaşları 17 ile 28 arasında yatıyo ben 17 sinde alıyorum umarım yatar ama hiç bi açıklama dahada ileri gideyım ssk yı arayıp sordum hiç bi bilgileri olmadıgını söyledıler şuanda beklemekten başka çare yok şunuda ekleyeyım maaşlar yatmıcakmış gbi haraket edin ( MEMUR,SSK EMEKLİSİ VE EMEKLİ SANDIGINA BAGLI EMEKLİLER ) umarım yatar

  68. fethi murat tan // 28 Ekim 2011 at 17:36 // Cevapla

    Arkadaşlar Başbakanlık bilgi işlem merkezine (BİMER) e herkes mesaj yazsın eminim degerlendirilmeye alınacaktır bu konu ve Sayın Başbakanımız bu konuda duyarlı davranacaktır..
    Ayrıca maaşlar bayramdan once yatmasın diyen arkadaşlar ihtiyacınız yoksa paranız bankanızda durur ayın 15 inde cekersiniz bu kadar basit. Senede 2 gün bayramımız var zaten bırakın da çocuklarımız parasızlık hissini yaşamasınlar bayramda. bayramdan sonrası Allah kerimdir bi şekilde zaten sonraki ayı bekliyoruz bu ay biraz fazla bekleriz en azından cocuklarımız bayramı bayram gibi gecirir.

    • ağzına sağlık arkadaşım iyi knuşmusuun taktir etttim seni.almak istemeyen senin de dedigin gibi bankaasında kalır maaşı almak isteyende alır ceker colukları cocukları barasızlık tan aydırganmaz en azından…

  69. ben eda babamın normal aylığı verildi ama bayram öncesi verilecekmi babam sskdan emkli ltfen bayramı bize parasız yaşatmayın….

  70. orhan kaya // 28 Ekim 2011 at 15:55 // Cevapla

    maaşınızı erken alsanız hemen bitecek.öteki maaş 50 ün sonra.sizde hiç kafa yok mu…

  71. sıtkı çoban // 28 Ekim 2011 at 13:17 // Cevapla

    tum musluman alemının kurban bayramını kurtlar hayırlar vesıle olmasını cenebı allahta nıyaz ederım in şalah hükümetımız işcilerı ve memurları madur etmez maş ve ikiramıyelerı bayramdan önce öder

  72. ismail.kaya // 28 Ekim 2011 at 13:09 // Cevapla

    :(( Allahın izniyle maaşı kurban bayramı öncesinde inşallah alacagız bebeleri senindirecegiz

  73. YANİİİİİİ // 28 Ekim 2011 at 11:12 // Cevapla

    MİLLETİ KANDIRMAYIN BOŞ YORUMLARLA

  74. YANİİİİİİ // 28 Ekim 2011 at 11:11 // Cevapla

    9 GÜNDE TATİL MATİL YOK

  75. YANİİİİİİ // 28 Ekim 2011 at 11:11 // Cevapla

    KESİN YATMAYACAK

  76. Okay Yıldırım // 28 Ekim 2011 at 10:55 // Cevapla

    Sevgili Arkadaşlar , Maaşlar erkenden hesaplara geçecek .Geçmemesi için bir neden yok. Bugüne değin susulmasında deprem ve terör olayları damgasını vurdu. Ancak erken ödemeler Bayramdan hemen sonra yani 10 Kasım Tarihinde yapılabilir. Herkesin Dikkatine….

  77. tarık demir // 28 Ekim 2011 at 10:26 // Cevapla

    helal be karatren sen de olmasan moralimiz düzelmecek 31 ekimi bekliyorum

  78. Ömür DEMİRTAŞ // 28 Ekim 2011 at 10:26 // Cevapla

    bayramdan önce maaşlar yatmazsa hiçbir memur kurban kesemez.. hükümetde bunun bilincindedir umarım… ve inanıyorumki her sene olduğu gibi bu sende bayram önü verilecektir maaşlar.. içiniz rahat olsun bence..

  79. KESIN VE EMIN BILGIIS OLAN VAR MI BU KONUDA ARKADASLAR

  80. KARA TREN // 27 Ekim 2011 at 23:51 // Cevapla

    Arkadşlar bu arada siz siz olun kredi karlarıdan uzak durun. Kredi kartlarına fazla yüklenmeyin.Mümkünse hiç kullanmayı.
    Bir KARA TREN atasözü derki: Bugün cüzdanında kredi kartı taşıyan, yarın icra kağıtları taşır.
    Birşey biliyorumki söylüyorum arkadaşlar. Ben yoğurdu hep üflüyerek yiyorum.

  81. KARA TREN // 27 Ekim 2011 at 23:41 // Cevapla

    Arkadaşlar canınız sağolsun. Ama yine diyorum maaşlar bayramdan önce yatacak. 31 ekim 2011 pazartesi günü yapılacak olan bakanlar kurulu toplantısını takip edin. Sayı Cemil Çiçek açıklama yapar. O zaman maaşınızdan komiyon alırım. Ben birşey biliyorumki söylüyorum.
    Saygılarımla.

  82. orhan kaya // 27 Ekim 2011 at 21:57 // Cevapla

    maaşlar yatacak erken.memurlar da 9 gün tatilde yatacak.

  83. para mizi verin

  84. tarık demir // 27 Ekim 2011 at 13:48 // Cevapla

    karatrenin vagonları dolu herhalde

  85. kesin yatmayacak yatcak olsaydı şimdiye kadar kesin bir acıklama yapardı basbakan bu konuyla ilgili memurlar maaslarını alamayacaklar

  86. bence maaslar erken yatmayacak yatmasın da zaten erken alınca ne olur daha sonra ayın basına zor getiriyoruz

  87. koca_REİS // 26 Ekim 2011 at 20:24 // Cevapla

    memurların maaşı yatsın da biz emekliler ne olacak ben ayın 17 de alıyorum memur maaşından 2 gun sonra 2 gun geç alıyom diye veya emekliyım dıye ayrıcalık yapmaz umarım hükümetimız eger burayı takıp eden bi devlet büyügü var ise bu sesimizi dikkate alır umarım

  88. arkadaşlar memur maaşları 1 kasım yada 2 kasım gibi yatacakmış ..bilginiz olsun kimse mağdur olmayacak ..

  89. gecelerin yargıcı // 26 Ekim 2011 at 12:15 // Cevapla

    yatabilirde yatmaya bilirde ama yatarsa memurlar ihtiyacını karşılamış olur.

  90. CİHAN ŞENCAN // 26 Ekim 2011 at 12:12 // Cevapla

    BU BAYRAMDA KURBAN KESECEĞİMİZE VAN’DA BULUNAN MAĞDUR VATANDAŞLARIMIZA DESTEK OLABİLİRİZ..

    • özer ateş // 03 Kasım 2011 at 14:33 // Cevapla

      vana şimdiye kadar giden yardımlardan 3 tane van çıkarr bırakta aıgz tadıyla kurbanımzı keselim

  91. bence tatili 9 gün yaparlarsa maaşıda 3-4 kasım gibi ödemesi yapılır, ancak hafta içerisindeki iki gün tatilden sayılmazsa mesaiye gelinirse maaşlar 15 şine kalır. benim arzum tatil tam olsun 9 gün, maaşıda erken alalım kurbanlık alınacak, bayramlık giyecek alınacak, memlekete gideceğiz gaz parası hediyelik eşya parası, vs. vs. maaş olmazsa hep eksiden çekeceğiz o da caiz mi ayrı bir konu.

  92. maaşları erken vermesinler bayram harçlığı (ek ödeme, ikramiye) versinler
    maaşları erken alınca ay sou gelmiyor hele ki bayramdan sora

  93. murat yazıcı // 26 Ekim 2011 at 00:44 // Cevapla

    bu arada bugun yorum ve görüşümü paylaştım daha sonra dayanamayıp ankara ssk genel müd. aradım ve böyle bişeyin söz konusu bile degil dediler hatta uslupları da canımı sıktı bunu da dip not olarak paylaşmak istedim KARATREN den alacagız maaşları :=))

  94. tarık demir // 25 Ekim 2011 at 13:55 // Cevapla

    yatmazsa senden alırız karatren efendi

  95. murat yazıcı // 25 Ekim 2011 at 13:50 // Cevapla

    hiç sanmıyorum 10 gun kalmışken bayrama ve resmi gün sayısı olarak düşünürsek 7 gün kalmışken ve tahsis son rakamına göre ödeme yapılır günler ona göre ayarlanır ama hiç bi resmi açıklama yok bundan öte söylenti bile yok malesef yatmayacagını hesap ederek haraket edin eger yatarsada size supriz olsun şimdiden islam aleminin kurban bayramını kutlarım

    • Nalan palabıyık // 05 Kasım 2011 at 13:44 // Cevapla

      Bayram maaşı maalesef yalan oldu. Devlet memurları maaş aldılar mı bilemiyorum ama Aile Hekimleri ve emekliler madur oldu maaş falan alamadılar… Bu konuda resmi gazetede 2 kasımda hesaplama yapılıp 4 kasımda ödeme yapılacak denildi ama 5 kasım itibari ile hala hesaplarımız boş ödeme yok !!!

  96. Arkadaşlar maaşlar bayramdan önce yatacak. %100 garanti ediyorum.
    9 günlü atil içn ise terör olayları ve Van depremi etkiliyebilir. Bu durumda iki seçenek karşımıza çikar.
    1- Devlet büyükleri, bunca sorun ve sıkıntı varken tatıl yapmak olmaz, der ve tatil olmyabilir.(%20) Veya
    2- Vatandaşlar aileleri ve yakınları ile vakit geçirip son zamanlardaki sıkını ve sorunları biraz olsun unutup psikolojik olarak rahatlasınlar diye 9 gün tatil yapabilirler.(%80)
    Arkadaşlar tatıl 9 gün olursa siz siz olun tv ve gazetelere manşet olmayın.Trafik kurallarına uyun ve bayramı kendinize,ailenize ve diğer sevdiklerinize zehir etmeyin.
    Kalın sağlıcakla. Şimdiden hepinizin bayramı kutlu olsun

  97. kenan atalay // 24 Ekim 2011 at 23:56 // Cevapla

    bence vermeyecekler..eğer verilecek olsaydı şimdiye en azından bi söylenti çıkardı ama o bile yok..